www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 20, 18:23:30

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921398 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1129 1130 1131 1132 1133 [1134] 1135 1136 1137 1138 1139 ... 2241
Nyomtatás
Szerző Téma: Alkatrészek  (Megtekintve 24693883 alkalommal)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #44291 Dátum: 2009 Szeptember 27, 21:23:54 »

emberröl nemtudok,aki 15 alatt vett volna Grin Wink
15 eddig a rekord "alja"
Nekem van egy, 23kHUFer' vettem, 22er' elado ...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #44290 Dátum: 2009 Szeptember 27, 21:19:39 »

barátom részére keresek barkas állófűtést 10 rugóig strabancba
emberröl nemtudok,aki 15 alatt vett volna Grin Wink
15 eddig a rekord "alja"

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Holló
Hozzászólások: 2259


yeah Boy

« Hozzászólás #44289 Dátum: 2009 Szeptember 27, 21:10:24 »

barátom részére keresek barkas állófűtést 10 rugóig strabancba

Tudtátok, hogy a holló az 1etlen madárfaj, ami pusztán az élvezet kedvéért repül?
by KIZS
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14023


30-347-1939

« Hozzászólás #44288 Dátum: 2009 Szeptember 27, 21:07:32 »

Bontott alkatrészek:

pre sínre hegesztett, golf, első ülések,párban 16ezer Ft-ért
pre sínre hegesztett vezető oldali ülés 5ezer Ft-ért
vastag díszlécek(6 db), 3ezer Ft-ért
vastag díszlécek(6 db) festett 2ezer Ft-ért
kicsi.pre hátsó lámpabúrák párban,pirosra fújva 2ezer Ft-ért
kicsi pre első indexpár 5ezer Ft-ért
nagy első indexpár 6ezer Ft-ért
Busz önindító 5ezer Ft-ért
1 pár rozsdamentes anyagból készült díszléc a fellépőre 3ezer Ft-ért
Csomagtértetőhöz szerkezet, a rugós rész 1ezer Ft-ért
AC pumpa (Brasil) 2ezer Ft-ért
After csomagtérkilincs 3ezer Ft-ért eladók.
Kinyomó csapágy, a vezetett fajta 2000Ft
Olajhűtő ,kisolajfuratos motorhoz 2500Ft
Kormányoszlop 5000Ft Kisricnis, nagyricnis is van.
Szellőző doboz a csomagtértető alá, a fűtéstekerőkkel együtt 4ezer Ft-ért


Eladók.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 27, 21:10:46 írta sparkafer »
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #44287 Dátum: 2009 Szeptember 27, 20:42:12 »

köcce de ennyivel van lehúzva és kifúj   
becsiszoltad a hengereket hengerfejbe? Ha jól be van csiszolva nem fújhat ki. Ha nagyon túlhúzod akkor kitépheti a tőcsavarokat a blokkból.


                             GNX-967
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #44286 Dátum: 2009 Szeptember 27, 19:01:49 »

A 90 % ilyen. Láttam még Et 26-ot, de az elég ritka. A külső perem szélesebb, jobban beesik a kerékközép.

Azt nem tudom, nincs ráírva.  Huh

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #44285 Dátum: 2009 Szeptember 27, 18:58:47 »

Azt nem tudom, nincs ráírva.  Huh

Ha jól látom, a szokásos ET 52 lehet. Ez jó ár érte.


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #44284 Dátum: 2009 Szeptember 27, 18:57:01 »

Ha jól látom, a szokásos ET 52 lehet. Ez jó ár érte.

Eladó 4db 7*16 (ET ismeretlen) Porsche telefon kerék 205/55 R 16 Dunlop SP Sport Winter M&S gumival. A gumikon 6mm a profil mélység. Kupak nincs, nem is volt. A kerekek Pécsen vannak.

Irány ár: 80eFt/4db

több kép itt: http://picasaweb.google.com/vwbalage71/EladoKerek#

<beszúrt kép törölve>
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #44283 Dátum: 2009 Szeptember 27, 18:54:34 »

Eladó 4db 7*16 (ET ismeretlen) Porsche telefon kerék 205/55 R 16 Dunlop SP Sport Winter M&S gumival. A gumikon 6mm a profil mélység. Kupak nincs, nem is volt. A kerekek Pécsen vannak.

Irány ár: 80eFt/4db

Typ1 jó állapotú motor tuning alkatrészeket beszámítok.

több kép itt: http://picasaweb.google.com/vwbalage71/EladoKerek#

« Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 27, 18:58:08 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #44282 Dátum: 2009 Szeptember 27, 18:49:28 »

Valaki kínált ilyet a Fórumon.

Dobfékes ültetett tengelycsonkot keresek.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #44281 Dátum: 2009 Szeptember 27, 18:45:45 »

Dobfékes ültetett tengelycsonkot keresek.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27174


« Hozzászólás #44280 Dátum: 2009 Szeptember 27, 18:36:19 »

köllene nekem tárcsafékes, gömbfejes futóműhöz ültetett tengelycsonk

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #44279 Dátum: 2009 Szeptember 27, 18:34:03 »

Továbbra is keresek (1302):
- díszlécet két oldalra előre és a csomagtértetőre
Hirtelen ennyi.

303-as díszléc garnitúrám van... nem valami szép, csak én újat vettem a fényezés után, tavaly...
Ha megfelel, akkor, kárpótlásként, a múltkori malőrért, neked adom...ugyanannyiért... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #44278 Dátum: 2009 Szeptember 27, 18:33:08 »


- váltógombot (gyárit)

van. Hogy jut el?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #44277 Dátum: 2009 Szeptember 27, 18:26:32 »

Továbbra is keresek (1302):
- világításkacsoló gombot
- kesztyűtartó zárat
- ablaktörlő lapátot
- fehér kárpithoz zsebet bal előre
- díszlécet két oldalra előre és a csomagtértetőre
- váltógombot (gyárit)
Hirtelen ennyi.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 27, 18:28:53 írta stonemen »
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #44276 Dátum: 2009 Szeptember 27, 16:24:59 »

riasztó központival.
Olyat te tudsz beszerelni ill. beszerezni?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #44275 Dátum: 2009 Szeptember 27, 15:56:28 »

köcce de ennyivel van lehúzva és kifúj   

Nyilván nem azért fúj ki mert a gyár hülye volt és keveset adott meg lehúzási nyomatéknak.

Egyéb baj van, mondjuk rossz tömítési felület vagy deformált hengerfej, esetleg repedt/elégett henger.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #44274 Dátum: 2009 Szeptember 27, 15:54:42 »

Meghúzási nyomatékok
     
Motor
   
Gyújtógyertyák    30-35 Nm         
Speciális anya a ventilátor részére    80 Nm         
Anya a kis szíjtárcsa részére    60 Nm         
Csavar a nagy szíjtárcsa részére    33 Nm         
Olajszivattyú anyái    20 Nm         
Olajleeresztódugó    45 Nm         
Olajhűtő a motorblokkra    7-15 Nm         
Anya az olajszitafedélrészére    7 Nm         
Himbatengely anyái    25 Nm         
Hengerfejanyák M10/M8    32 Nm / 23 Nm         
Lendkerék-üreges csavar    300 Nm         
Főtengelyanyák és-csavarok    20 Nm         
Forgattyúház-anyák, M12    35 Nm         
Hajtókaranyák    33 Nm         
Tengelykapcsolócsavarok    25 Nm         
Motorrögzítő anyák    30 Nm         
Nyomatékváltócsavarok    30 Nm         
               
Sebességváltómű
   
Motor a sebességváltóműre    30 Nm         
Csapágypajzs    50 Nm         
Sebességváltómű a házra    15 Nm         
Csapágypajzs a házra    20 Nm         
Tengelyhajtás fedele    30 Nm         
Sebességváltómű a gumi felfüggesztésre    20 Nm         
Kapcsolóház a csapágypajzsra    15 Nm         
Kúpgörgős csapágy a kúpkerékre    200 Nm         
Tányérkerék    60 Nm         
Kapcsolóvillák a kapcsolócinekre    25 Nm         
Támbak az átkapcsolókarra    35 Nm         
Persely a tengelykapcsoló-kioldókarra    10 Nm         
Olajbeöntődugó    20 Nm         
Olajleeresztődugó    20 Nm         
               
Hátsótengely
   
Llmousine, Karmann-Ghia és Kabriolett részére
   
Hátsótengely vagy féltengely    350 Nm         
Rugóstag    110 Nm         
Hajtótengely    35 Nm         
Ferde lengőkar, egyes csavar    120 Nm         
Tengelycső a fedélre    20 Nm         
Rugóstag a csapágyfedélre    35 Nm         
Sebességváltómű-tartó a vázra    230 Nm         
Elülső felfüggesztések a vázra    35 Nm         
Kiegyenlítórugó felfüggesztése    20 Nm         
Tolórudazat a kiegyensúlyozórugó részére    10 Nm         
Tartókar a torziós pálcára    20 Nm         
Lengéscsillapító a ferde lengőkarra    70 Nm         
Lengéscsillapító a vázra    70 Nm         
Csapágyfedél a kerékagycsapágyra    60 Nm         
               
Csak a 181-es típus
   
Fedél a hátsókerék-hajtóműházra    20 Nm         
Közbenső perem a házra    110 Nm         
Rugóstag a közbenső peremre    110 Nm         
Rugóstag és közbenső perem a hajtóműházra    110 Nm         
Tengelycső a hajtóműházra    20 Nm         
Csapágyfedél a hajtóműházra    60 Nm         
Kerékanyák    100 Nm         
Fékdob a tengelyre    300 Nm         
Féktartólap    20 Nm         
Szorítódarab a rugóstagra    40 Nm         
Lengéscsillapító    110 Nm         
               
Elsőkerék-felfüggesztés és kormánymű
   
Mellsőtengely a vázra    50 Nm         
Kormányműcsillapító a tengelyre    40-45 Nm         
Kormányműcsillapító a nyomtávrúdra    20 Nm         
Lengéscsillapító az oldaltartón    20 Nm - anya,         
     35 Nm - csavar         
Lengéscsillapító az alsó tartókarra    30-35 Nm         
Nyomtávrúd a tengelycsonkra    30 Nm - M72,         
     25 Nm-M10         
Vezetőcsavar a torziós rúd részére    40-50 Nm         
Ellenanya a csavar részére    40-50 Nm         
Tartócsukló a tengelycsonkra    50-70 Nm         
Belső kerékagycsapágyanya    40 Nm         
Külső kerékagycsapágyanya    70 Nm         
Tartókarban lévő rögzítőcsavar    32 Nm         
Kerékagyanya rögzítőcsavarja    10-13 Nm         
Féknyereg    50 Nm         
Kormánymű a mellsőtengelyre    25-30 Nm         
Kormányorsó a kormánykapcsolóműre    20-25 Nm         
Kormánykerékanya    50 Nm         
Kormánykaranya    70 Nm         
Visszaállítógyűrű a kormánykerékre    5 Nm         
Ellenanya a nyomtávrúd kúpos gyűrűje részére    25 Nm         
Rögzítőcsavar a nyomtávrudak részére    15 Nm         
Béléscső a műszefalra    15 Nm         
Kormánykapcsolómű a kormánytárcsára    15 Nm         
Kormányoszlopburkolat a béléscsőre    20-25 Nm         
Ellenanya a kormánygörgőtengely beállítócsavarja részére    25 Nm         
Ellenanya a kormányorsó beállítócsavarja részére    50-60 Nm         
Kormányoszlop a tengelykapcsolókarimára    15 Nm         
               
Fékek
   
Főfékhenger
             
Ütközőcsavara házra    5-10 Nm         
Nyomószelep    20 Nm         
Féklámpakapcsoló    20 Nm         
Henger a vázra    25 Nm         
Fékvezetékek    15-20 Nm         
Első kerékfékek
             
Féktartólap    50 Nm         
Szórólemez    10 Nm         
Kerékfékhenger    20-25 Nm         
Féknyeregház    20-25 Nm         
Féknyereg a tengelycsonkra    50 Nm         
Légtelenítőcsavarok    5 Nm, max.         
Féktömlő    15-20 Nm         
Szorítóanya az imbuszcsavar részére    10-13 Nm         
Hátsó kerékfékek              
Kerékfékhenger    20-30 Nm         
Csapágyfedél a házra    60 Nm         
Fékdob a tengelyre    350 Nm         
Kerekek              
Kerék a fékdobra/féktárcsára    150 Nm         
181-es típus a fékdobra    130 Nm    
köcce de ennyivel van lehúzva és kifúj   
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14023


30-347-1939

« Hozzászólás #44273 Dátum: 2009 Szeptember 27, 15:47:33 »

Keresek 69-es bogárhoz:

vágott műszerfal darabot a rádió környékéről. (taknyolva let bele egy nagy rádió és vissza szeretnék heggeszteni az eredeti "zsebet")

Bristyán Gábornak adtam el 2-őt is.Az egyiket nem vitte még el. Ez a nagyobb darab.
140-es órám az van.Ha kell kép,akkor csinálok.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 27, 15:49:16 írta sparkafer »
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #44272 Dátum: 2009 Szeptember 27, 15:31:19 »

Elvihető 1000 ft-ért 1969-es bogár hátsó ütköző SÉRÜLT! jobb oldalt.
És ingyen elvihető 1983-as mexikói bogár műszerfal. A rádiónál ki van barmolva....De hátha még jó valamire.

Képek:




Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #44271 Dátum: 2009 Szeptember 27, 15:23:25 »

Keresek 69-es bogárhoz:
km órát
üzemanyag szintjelző műszert
világitás kapcsolót
vágott műszerfal darabot a rádió környékéről. (taknyolva let bele egy nagy rádió és vissza szeretnék heggeszteni az eredeti "zsebet")
Esetleg korabeli rádiót.
Ilyen üzemanyag szintjelzöm van.

Tóth Zoltán
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #44270 Dátum: 2009 Szeptember 27, 15:20:15 »

Keresek 69-es bogárhoz:
km órát
üzemanyag szintjelző műszert
világitás kapcsolót
vágott műszerfal darabot a rádió környékéről. (taknyolva let bele egy nagy rádió és vissza szeretnék heggeszteni az eredeti "zsebet")
Esetleg korabeli rádiót.
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #44269 Dátum: 2009 Szeptember 27, 14:56:25 »

nem kevés ez 1 kicsit?
Meghúzási nyomatékok
     
Motor
   
Gyújtógyertyák    30-35 Nm         
Speciális anya a ventilátor részére    80 Nm         
Anya a kis szíjtárcsa részére    60 Nm         
Csavar a nagy szíjtárcsa részére    33 Nm         
Olajszivattyú anyái    20 Nm         
Olajleeresztódugó    45 Nm         
Olajhűtő a motorblokkra    7-15 Nm         
Anya az olajszitafedélrészére    7 Nm         
Himbatengely anyái    25 Nm         
Hengerfejanyák M10/M8    32 Nm / 23 Nm         
Lendkerék-üreges csavar    300 Nm         
Főtengelyanyák és-csavarok    20 Nm         
Forgattyúház-anyák, M12    35 Nm         
Hajtókaranyák    33 Nm         
Tengelykapcsolócsavarok    25 Nm         
Motorrögzítő anyák    30 Nm         
Nyomatékváltócsavarok    30 Nm         
               
Sebességváltómű
   
Motor a sebességváltóműre    30 Nm         
Csapágypajzs    50 Nm         
Sebességváltómű a házra    15 Nm         
Csapágypajzs a házra    20 Nm         
Tengelyhajtás fedele    30 Nm         
Sebességváltómű a gumi felfüggesztésre    20 Nm         
Kapcsolóház a csapágypajzsra    15 Nm         
Kúpgörgős csapágy a kúpkerékre    200 Nm         
Tányérkerék    60 Nm         
Kapcsolóvillák a kapcsolócinekre    25 Nm         
Támbak az átkapcsolókarra    35 Nm         
Persely a tengelykapcsoló-kioldókarra    10 Nm         
Olajbeöntődugó    20 Nm         
Olajleeresztődugó    20 Nm         
               
Hátsótengely
   
Llmousine, Karmann-Ghia és Kabriolett részére
   
Hátsótengely vagy féltengely    350 Nm         
Rugóstag    110 Nm         
Hajtótengely    35 Nm         
Ferde lengőkar, egyes csavar    120 Nm         
Tengelycső a fedélre    20 Nm         
Rugóstag a csapágyfedélre    35 Nm         
Sebességváltómű-tartó a vázra    230 Nm         
Elülső felfüggesztések a vázra    35 Nm         
Kiegyenlítórugó felfüggesztése    20 Nm         
Tolórudazat a kiegyensúlyozórugó részére    10 Nm         
Tartókar a torziós pálcára    20 Nm         
Lengéscsillapító a ferde lengőkarra    70 Nm         
Lengéscsillapító a vázra    70 Nm         
Csapágyfedél a kerékagycsapágyra    60 Nm         
               
Csak a 181-es típus
   
Fedél a hátsókerék-hajtóműházra    20 Nm         
Közbenső perem a házra    110 Nm         
Rugóstag a közbenső peremre    110 Nm         
Rugóstag és közbenső perem a hajtóműházra    110 Nm         
Tengelycső a hajtóműházra    20 Nm         
Csapágyfedél a hajtóműházra    60 Nm         
Kerékanyák    100 Nm         
Fékdob a tengelyre    300 Nm         
Féktartólap    20 Nm         
Szorítódarab a rugóstagra    40 Nm         
Lengéscsillapító    110 Nm         
               
Elsőkerék-felfüggesztés és kormánymű
   
Mellsőtengely a vázra    50 Nm         
Kormányműcsillapító a tengelyre    40-45 Nm         
Kormányműcsillapító a nyomtávrúdra    20 Nm         
Lengéscsillapító az oldaltartón    20 Nm - anya,         
     35 Nm - csavar         
Lengéscsillapító az alsó tartókarra    30-35 Nm         
Nyomtávrúd a tengelycsonkra    30 Nm - M72,         
     25 Nm-M10         
Vezetőcsavar a torziós rúd részére    40-50 Nm         
Ellenanya a csavar részére    40-50 Nm         
Tartócsukló a tengelycsonkra    50-70 Nm         
Belső kerékagycsapágyanya    40 Nm         
Külső kerékagycsapágyanya    70 Nm         
Tartókarban lévő rögzítőcsavar    32 Nm         
Kerékagyanya rögzítőcsavarja    10-13 Nm         
Féknyereg    50 Nm         
Kormánymű a mellsőtengelyre    25-30 Nm         
Kormányorsó a kormánykapcsolóműre    20-25 Nm         
Kormánykerékanya    50 Nm         
Kormánykaranya    70 Nm         
Visszaállítógyűrű a kormánykerékre    5 Nm         
Ellenanya a nyomtávrúd kúpos gyűrűje részére    25 Nm         
Rögzítőcsavar a nyomtávrudak részére    15 Nm         
Béléscső a műszefalra    15 Nm         
Kormánykapcsolómű a kormánytárcsára    15 Nm         
Kormányoszlopburkolat a béléscsőre    20-25 Nm         
Ellenanya a kormánygörgőtengely beállítócsavarja részére    25 Nm         
Ellenanya a kormányorsó beállítócsavarja részére    50-60 Nm         
Kormányoszlop a tengelykapcsolókarimára    15 Nm         
               
Fékek
   
Főfékhenger
             
Ütközőcsavara házra    5-10 Nm         
Nyomószelep    20 Nm         
Féklámpakapcsoló    20 Nm         
Henger a vázra    25 Nm         
Fékvezetékek    15-20 Nm         
Első kerékfékek
             
Féktartólap    50 Nm         
Szórólemez    10 Nm         
Kerékfékhenger    20-25 Nm         
Féknyeregház    20-25 Nm         
Féknyereg a tengelycsonkra    50 Nm         
Légtelenítőcsavarok    5 Nm, max.         
Féktömlő    15-20 Nm         
Szorítóanya az imbuszcsavar részére    10-13 Nm         
Hátsó kerékfékek              
Kerékfékhenger    20-30 Nm         
Csapágyfedél a házra    60 Nm         
Fékdob a tengelyre    350 Nm         
Kerekek              
Kerék a fékdobra/féktárcsára    150 Nm         
181-es típus a fékdobra    130 Nm    

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #44268 Dátum: 2009 Szeptember 27, 14:54:12 »

35 Nm
nem kevés ez 1 kicsit?
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #44267 Dátum: 2009 Szeptember 27, 14:45:05 »

ELADÓ - Typ 3 limó, hátsó lámpa - 4500 Ft


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #44266 Dátum: 2009 Szeptember 27, 14:32:38 »

kalapáccsal meg nehéz beütni a fóliát.
En kb igy kepzeltem:
http://www.youtube.com/watch?v=hzRcX_VC3rs

Idézet
Egyszer teszteltem kirakatüvegen
Aha, ez jonak tunik ...
Ja, a video lemaradt : http://www.youtube.com/watch?v=vYdVK3BqPfk
« Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 27, 14:54:03 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Holló
Hozzászólások: 2259


yeah Boy

« Hozzászólás #44265 Dátum: 2009 Szeptember 27, 14:16:51 »

Olyat meg nem ettem.
Viszont nem hiszem, hogy ne lehetne 1 perc alatt bejutni a kocsiba, ha van rajta folia ... En ugy kepzelem, hogy az ember betori az ablakot, odasoz harmat egy kalapaccsal, az uveg mar az elsonel romokban, majd beuti a foliat is, vagy beszurja egy kessel/csavarhuzoval es szazezerdollarkoszoniszepen. Nem ?
minden az üveg vastagságán múlik
vannak "golyóálló" fóliák is, de kell min. egy 8as üveg is
a fóliák a területi feszültséget tartják meg

Tudtátok, hogy a holló az 1etlen madárfaj, ami pusztán az élvezet kedvéért repül?
by KIZS
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #44264 Dátum: 2009 Szeptember 27, 14:14:42 »

Olyat meg nem ettem.
Viszont nem hiszem, hogy ne lehetne 1 perc alatt bejutni a kocsiba, ha van rajta folia ... En ugy kepzelem, hogy az ember betori az ablakot, odasoz harmat egy kalapaccsal, az uveg mar az elsonel romokban, majd beuti a foliat is, vagy beszurja egy kessel/csavarhuzoval es szazezerdollarkoszoniszepen. Nem ?


Nem ennyire egyszerű, mert a fólia az üveg belsején van, a berobbanó üveg szilánkjai között nem fér be rendesen még egy késhegy sem, kalapáccsal meg nehéz beütni a fóliát.
Egyyszer teszteltem kirakatüvegen, én is azt hittem, hogy vicc az egész, drága vicc....de már tudom, hogy ér is valamit.


Persze mindent szét lehet barmolni, kivágom a tetejét vágókoronggal és kész.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #44263 Dátum: 2009 Szeptember 27, 14:07:06 »

Biztonsági fólia?
Olyat meg nem ettem.
Viszont nem hiszem, hogy ne lehetne 1 perc alatt bejutni a kocsiba, ha van rajta folia ... En ugy kepzelem, hogy az ember betori az ablakot, odasoz harmat egy kalapaccsal, az uveg mar az elsonel romokban, majd beuti a foliat is, vagy beszurja egy kessel/csavarhuzoval es szazezerdollarkoszoniszepen. Nem ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #44262 Dátum: 2009 Szeptember 27, 13:57:34 »

Ehhez mar csak a betorhetetlen uvegek kellenek, hogy erjen is valamit ... :-)
Biztonsági fólia?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #44261 Dátum: 2009 Szeptember 27, 13:57:11 »

a megfejtés a képen  Grin

Ki van zárva. Mikor életemben utoljára jártam nála, akkor mutogatott 18-ért tükröt és az sem volt ilyen.
Köv. hó 10-ig ráér egyébként  Grin. Addig úgy sincs költekezés ilyesmire...
« Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 27, 13:59:35 írta tazoli »
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #44260 Dátum: 2009 Szeptember 27, 13:55:54 »

egy reteszt, ami a kasztnihoz reteszeli az ajtót
Ehhez mar csak a betorhetetlen uvegek kellenek, hogy erjen is valamit ... :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #44259 Dátum: 2009 Szeptember 27, 13:05:46 »

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27174


« Hozzászólás #44258 Dátum: 2009 Szeptember 27, 12:53:24 »



1 - akármilyen zárbetéted is van, egy gyakorlottabb gyűjtő pillanatok alatt ki fogja nyitni.
2 - felesleges zárbetétet venni, szerintem inkább vedd ki a mostanit és meg megfelelő kulcsos-záras ember átalakítja neked más mintázatúra és csinál hozzá kulcsot, annál egyedibb nem lesz sose (attól függetlenül ki fogják nyitni)
3 - én az csinálnám, hogy egy központi zárat raknék az ajtóba, ami nem a zárat mozgatja, hanem külön egy reteszt, ami a kasztnihoz reteszeli az ajtót

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #44257 Dátum: 2009 Szeptember 27, 11:24:50 »

Hali!

SEGÍTSÉG!
...



1 - akármilyen zárbetéted is van, egy gyakorlottabb gyűjtő pillanatok alatt ki fogja nyitni.
2 - felesleges zárbetétet venni, szerintem inkább vedd ki a mostanit és meg megfelelő kulcsos-záras ember átalakítja neked más mintázatúra és csinál hozzá kulcsot, annál egyedibb nem lesz sose (attól függetlenül ki fogják nyitni)
3 - én az csinálnám, hogy egy központi zárat raknék az ajtóba, ami nem a zárat mozgatja, hanem külön egy reteszt, ami a kasztnihoz reteszeli az ajtót

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #44256 Dátum: 2009 Szeptember 27, 11:23:44 »

Hali!

SEGÍTSÉG!

Szóval az a helyzet, hogy kinyitotta valaki (száradjon le a keze!)  a Bogárkát és elvitt mindenféle PDA-t.

Mivel minden külsérelmi nyom nélkül, mintha a saját kulcsával nyitotta volna ki, gondolom nem baj, ha kicserélem a zárbetétet.

Ezért KERESEK 73-as bogárhoz ajtó zárat (elég a betét)

Valamint KERESEK valami egyszerűbb, költség kimélő riasztót!

Egyszer régen említette valaki, hogy ismer szuper záras mestert, aki zárhatóvá tudná tenni a motorteremet, tudna hozzá kulcsot fabrikálni.

KÖSZÖNÖM SZÉPEN !   Smiley

( És 1000x bocs, ha nem jó topikot választottam...)     üdvw
Valaki egyszer régen
bármekkora összegben fogadok,hogy mondjuk 6 kulccsal minden bogarat kinyitok és indítok
meddő próbálkozás a zárcsere !
riasztó/indításgátló hasznosabb
és ne hagyj benne semmit
mégvalami teáskanálla nyitható a pillangóablak  csak szólok

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #44255 Dátum: 2009 Szeptember 27, 11:18:28 »

Ilyen tükör mint ezen, nah ilyet honnan lehet szerezni???

<beszúrt kép törölve>
a megfejtés a képen  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #44254 Dátum: 2009 Szeptember 27, 10:03:09 »

Kormany elado
8e Ft

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #44253 Dátum: 2009 Szeptember 27, 09:58:54 »

Itt az igazság!
Több, mint harminc éve vezetek, erre a múltkor bennehagytam a kulcsom a bogárban. Szerencsére TBK a sgítségemre jött, és magam lepődtem meg legjobban, milyen könnyen nyitottam fel Kamillát azzal a késsel -rongálás nélkül!-, amit eredetileg a tökönszúrásomra rendeltem tőle!

Na arra a célra a kezedbe sem adtam volna... Tongue Roll Eyes Cool

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #44252 Dátum: 2009 Szeptember 27, 08:09:13 »


Zárcsere helyett inkább pakolj ki rendesen az autódból, hogy még csak a gyanúja se lehessen annak, hogy érték van benne hagyva. Én ezt a saját káromon megtanultam...

Itt az igazság!
Több, mint harminc éve vezetek, erre a múltkor bennehagytam a kulcsom a bogárban. Szerencsére TBK a sgítségemre jött, és magam lepődtem meg legjobban, milyen könnyen nyitottam fel Kamillát azzal a késsel -rongálás nélkül!-, amit eredetileg a tökönszúrásomra rendeltem tőle!

Bácsi Győző
Oldalak: 1 ... 1129 1130 1131 1132 1133 [1134] 1135 1136 1137 1138 1139 ... 2241
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.228 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.