www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 06, 14:55:05
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921271
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Adok-veszek
> Téma:
Alkatrészek
Oldalak:
1
...
259
260
261
262
263
[
264
]
265
266
267
268
269
...
2241
Szerző
Téma: Alkatrészek (Megtekintve 22944491 alkalommal)
sparkafer
Hozzászólások: 13996
30-347-1939
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #79085 Dátum:
2013 Szeptember 23, 23:33:42 »
Korlátos lökhárítóhoz, első kitámasztók, párban eladók.
2ezer Ft-ért.
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
http://sparkafer.blogspot.hu/
PORSCHE
Hozzászólások: 2851
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #79084 Dátum:
2013 Szeptember 23, 21:34:25 »
Szélesített bogár felnik, 185/65x15-ös téli gumikkal. IR:ÁR:35e/4db
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
96 audi 80 cabrio Pedálos bogi Pedálos moszkvics
BlackP
Hozzászólások: 27152
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #79083 Dátum:
2013 Szeptember 23, 21:06:36 »
Idézetet írta: Baki66 - 2013 Szeptember 23, 19:03:41
Én is csatlakoznék egy kérdéssel ehhez a témához : 1600-as motorra ha két karbit rakni annak van értelme , mert a terveim között szerepel , de ha nincs értelme akkor nem fogom tenni ??
jobb lesz tőle, de nem annyival, amennyibe kerül (legalábbis az én esetem)
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #79082 Dátum:
2013 Szeptember 23, 20:47:43 »
Idézetet írta: PORSCHE - 2013 Szeptember 23, 19:19:46
5E
Nem régen vettem ennyiért egy ismerősnek csak azóta nem jött érte!! Eddig tároltam!! Ezért fix!!
Ok, ha jarok feled legkozelebb (2-3het) elhozom, tedd el legyszi. Ha talalok gyorsabb megoldast, akkor elobb
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #79081 Dátum:
2013 Szeptember 23, 20:45:29 »
Idézetet írta: PORSCHE - 2013 Szeptember 23, 19:20:31
Lenne!!
irok priv
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
PORSCHE
Hozzászólások: 2851
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #79080 Dátum:
2013 Szeptember 23, 19:20:31 »
Idézetet írta: TBK001 - 2013 Szeptember 23, 17:00:01
Porsche kolléga mintha árult volna a múltkoriban... Vagy már nincs meg???
Lenne!!
96 audi 80 cabrio Pedálos bogi Pedálos moszkvics
PORSCHE
Hozzászólások: 2851
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #79079 Dátum:
2013 Szeptember 23, 19:19:46 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Szeptember 23, 12:52:44
4?
5E
Nem régen vettem ennyiért egy ismerősnek csak azóta nem jött érte!! Eddig tároltam!! Ezért fix!!
«
Utoljára szerkesztve: 2013 Szeptember 23, 19:38:33 írta PORSCHE
»
96 audi 80 cabrio Pedálos bogi Pedálos moszkvics
Vagabond
Hozzászólások: 24281
A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #79078 Dátum:
2013 Szeptember 23, 19:10:52 »
Idézetet írta: aladar - 2013 Szeptember 23, 19:08:54
Nem kukacoskodasbol de erre van külön topik nem?
De!
Tóth Zoltán
aladar
Hozzászólások: 139
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #79077 Dátum:
2013 Szeptember 23, 19:08:54 »
Nem kukacoskodasbol de erre van külön topik nem?
Baki66
Hozzászólások: 232
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #79076 Dátum:
2013 Szeptember 23, 19:03:41 »
Idézetet írta: Protheus - 2013 Szeptember 23, 13:59:36
Ket karbinak az a lenyege, hogy nagyobb motoroknal/teljesitmenynel el tudja latni a motort naftaval akkor is, mikor az egy karbi erre mar keves lenne.
Tadaaaam! Ilyen motorod maris van!
Akkor meg minek ? A ket karbit meg kell venni, fel kell szerelni, be kell allitani, karban kell tartani, tobb, mint ketszer annyi hibaforras, rengeteg szivassal jar ahhoz kepest, hogy mondjuk semmit sem ad. :-)))
De persze te tudod, de mondjuk felpolirozhatnad a disztarcsaidat is belulrol, vagy airbrusholhatnal az ajto belso oldalara a karpit ala, ezek is ido-/penz-/energiaigenyesek azt' megsem vagy elorebb :-))
De en nem ertek hozza, esetleg majd kijavitanak a nagy karbi-magusok.
Én is csatlakoznék egy kérdéssel ehhez a témához : 1600-as motorra ha két karbit rakni annak van értelme , mert a terveim között szerepel , de ha nincs értelme akkor nem fogom tenni ??
A bogár több annál, mint amit ember alkotni tud !
VW1300 / Alváz , motor , váltó 1970 Wolfsburg / Kaszni 1982 Mexikó
Bakalár László
te_o
Hozzászólások: 4266
Zeitwagen...
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #79075 Dátum:
2013 Szeptember 23, 18:41:54 »
Amúgy én is ilyet szeretnék, csak 1.2 -re.
(Pontosabban az 1385 speciálra, 1.2 -es fejek). Mert fasza. Mondjuk egy TDE szett 32 PCI -vel. Csak az utóbbi fél évben nem volt egy sem a német ebayen sem. Olyan 200 EUR környékén állnak meg, és lesz az embernek egy 34 helyett 40 lovas motorja. Ami SZÉP!
Ez is szép, de viccesebb lenne a D-s mocival.
VW Beetle - the original since 1938
1303LS
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #79074 Dátum:
2013 Szeptember 23, 18:09:05 »
Idézetet írta: Lazlow - 2013 Szeptember 23, 17:42:16
Empi ICT-t lehet venni nemdrágán komplett szetben, mindenki a weberekre gerjed ez meg olcsó.
«
Utoljára szerkesztve: 2013 Szeptember 23, 18:10:41 írta 1303LS
»
Lazlow
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #79073 Dátum:
2013 Szeptember 23, 17:42:16 »
Idézetet írta: callook - 2013 Szeptember 23, 17:23:05
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #79072 Dátum:
2013 Szeptember 23, 17:34:08 »
Idézetet írta: Forest - 2013 Szeptember 23, 09:05:25
Akkor legyen a Tiéd, nem akarok most mókolni.
8-ért inkább amúgy is beolvasztom
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #79071 Dátum:
2013 Szeptember 23, 17:23:05 »
Idézetet írta: Lazlow - 2013 Szeptember 23, 17:13:31
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
1303LS
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #79070 Dátum:
2013 Szeptember 23, 17:21:04 »
Idézetet írta: callook - 2013 Szeptember 23, 17:16:41
Nem tudsz alakítani, sajnos lesz ott egy lépcső, de ahogy írtad lekezeli a "rendszer", nem okoz problémát. Itthon, akinek nem CSP, Gene Berg, saját készítésű, vagy valami ezer éves régi gyártó szívócsöve van, annak mind 48 a szívócső belépő átmérője, pedig a karbi csak 36-os, 40-es. Ez az itthoni dupla Dellortós, Weberes motorok 70-80%-át jelenti.
Kössz, értem, nem gondoltam volna.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #79069 Dátum:
2013 Szeptember 23, 17:16:41 »
Nem tudsz alakítani, sajnos lesz ott egy lépcső, de ahogy írtad lekezeli a "rendszer", nem okoz problémát. Itthon, akinek nem CSP, Gene Berg, saját készítésű, vagy valami ezer éves régi gyártó szívócsöve van, annak mind 48 a szívócső belépő átmérője, pedig a karbi csak 36-os, 40-es. Ez az itthoni dupla Dellortós, Weberes motorok 70-80%-át jelenti.
Idézetet írta: 1303LS - 2013 Szeptember 23, 17:11:28
És ott a karbi talpát hozzáalakítod? Vagy van valami betét bele? Vagy a hirtelen depressziót lekezeli a "rendszer"? Vagy valamit nem értek?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #79068 Dátum:
2013 Szeptember 23, 17:15:50 »
Idézetet írta: callook - 2013 Szeptember 23, 17:12:34
Vedd a 40-eset! Azért van sokunknak 48-as, mert sok szívócső-gyártó nem gyárt több méretet, hanem a 48-as csatornával rendelkezőt úgy árulja, hogy univerzális 36-40-44-48-ra. Nyilván az az ideális, ha megegyezik a szívócső és a karbi torkának átmérője, de a gyakorlatban nem ront jelentősen a dolgokon, ha valakinek az un. univerzális van.
ok, köszönöm, ezt teszem.
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Lazlow
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #79067 Dátum:
2013 Szeptember 23, 17:13:31 »
Idézetet írta: callook - 2013 Szeptember 23, 17:01:25
«
Utoljára szerkesztve: 2013 Szeptember 23, 17:15:25 írta Lazlow
»
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #79066 Dátum:
2013 Szeptember 23, 17:12:34 »
Vedd a 40-eset! Azért van sokunknak 48-as, mert sok szívócső-gyártó nem gyárt több méretet, hanem a 48-as csatornával rendelkezőt úgy árulja, hogy univerzális 36-40-44-48-ra. Nyilván az az ideális, ha megegyezik a szívócső és a karbi torkának átmérője, de a gyakorlatban nem ront jelentősen a dolgokon, ha valakinek az un. univerzális van.
Idézetet írta: Forest - 2013 Szeptember 23, 17:05:24
köszönöm!
És ha 36-oshoz keresem 1776-hoz, akkor melyik átmérőt érdemes megvenni? Hja, most olvasom, lehet, hogy a legnagyobbat a max flow-hoz...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
1303LS
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #79065 Dátum:
2013 Szeptember 23, 17:11:28 »
Idézetet írta: callook - 2013 Szeptember 23, 17:02:29
Jó. A legtöbbünknek univerzális van, aminél 48 a furat felső átmárője.
És ott a karbi talpát hozzáalakítod? Vagy van valami betét bele? Vagy a hirtelen depressziót lekezeli a "rendszer"? Vagy valamit nem értek?
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #79064 Dátum:
2013 Szeptember 23, 17:05:24 »
Idézetet írta: callook - 2013 Szeptember 23, 17:02:29
Jó. A legtöbbünknek univerzális van, aminél 48 a furat felső átmárője.
köszönöm!
És ha 36-oshoz keresem 1776-hoz, akkor melyik átmérőt érdemes megvenni? Hja, most olvasom, lehet, hogy a legnagyobbat a max flow-hoz...
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #79063 Dátum:
2013 Szeptember 23, 17:02:29 »
Jó. A legtöbbünknek univerzális van, aminél 48 a furat felső átmárője.
Idézetet írta: Forest - 2013 Szeptember 23, 16:51:46
Azt szeretném kérdezni a hozzáértőktől, hogy ez (a 40mm-es) jó lehet a 36-os DRLA-ra?
http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=10121358824&rub1=Products&rub2=Engine%2CIntake%20Manifolds&artnr=13821b&pn=0&sort=0&all=
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #79062 Dátum:
2013 Szeptember 23, 17:01:25 »
Idézetet írta: Protheus - 2013 Szeptember 23, 13:59:36
Ket karbinak az a lenyege, hogy nagyobb motoroknal/teljesitmenynel el tudja latni a motort naftaval akkor is, mikor az egy karbi erre mar keves lenne.
Tadaaaam! Ilyen motorod maris van!
Akkor meg minek ? A ket karbit meg kell venni, fel kell szerelni, be kell allitani, karban kell tartani, tobb, mint ketszer annyi hibaforras, rengeteg szivassal jar ahhoz kepest, hogy mondjuk semmit sem ad. :-)))
De persze te tudod, de mondjuk felpolirozhatnad a disztarcsaidat is belulrol, vagy airbrusholhatnal az ajto belso oldalara a karpit ala, ezek is ido-/penz-/energiaigenyesek azt' megsem vagy elorebb :-))
De en nem ertek hozza, esetleg majd kijavitanak a nagy karbi-magusok.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
TBK001
Hozzászólások: 29089
Road Force One
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #79061 Dátum:
2013 Szeptember 23, 17:00:01 »
Idézetet írta: Forest - 2013 Szeptember 23, 16:16:20
Esetleg 03-as rohadasmentes bódé valakinél?
Porsche kolléga mintha árult volna a múltkoriban... Vagy már nincs meg???
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #79060 Dátum:
2013 Szeptember 23, 16:51:46 »
Azt szeretném kérdezni a hozzáértőktől, hogy ez (a 40mm-es) jó lehet a 36-os DRLA-ra?
http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=10121358824&rub1=Products&rub2=Engine%2CIntake%20Manifolds&artnr=13821b&pn=0&sort=0&all=
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #79059 Dátum:
2013 Szeptember 23, 16:16:20 »
Esetleg 03-as rohadasmentes bódé valakinél?
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
BlackP
Hozzászólások: 27152
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #79058 Dátum:
2013 Szeptember 23, 14:57:28 »
Idézetet írta: 1303LS - 2013 Szeptember 23, 14:47:43
Így tetszik Neki. Ennyi.
Mi értelme van az ültetésnek?
Mégis sokan 100ezretket beleköltenek, csak azért, hogy pattoghassanak és ripityára rohaszthassák a kasztnijukat ott is ahol egyébként sose rohadna.
Nekem van EPC (vagy mi a tököm) karbipárom, vadi új és pont a napokban jutott eszembe, hogy leeht, hogy mégis felteszem valamelyik kocsira majd, mert kinézni jól néz ki. Ja mindegyik kocsim szimplaszívós alul nyomatékos, nem a szar duplaszívós szétpörgős.
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Lazlow
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #79057 Dátum:
2013 Szeptember 23, 14:56:51 »
Idézetet írta: 1303LS - 2013 Szeptember 23, 14:47:43
Így tetszik Neki. Ennyi.
Mi értelme van az ültetésnek?
Mégis sokan 100ezretket beleköltenek, csak azért, hogy pattoghassanak és ripityára rohaszthassák a kasztnijukat ott is ahol egyébként sose rohadna.
Nekem van EPC (vagy mi a tököm) karbipárom, vadi új és pont a napokban jutott eszembe, hogy leeht, hogy mégis felteszem valamelyik kocsira majd, mert kinézni jól néz ki. Ja mindegyik kocsim szimplaszívós alul nyomatékos, nem a szar duplaszívós szétpörgős.
Hát ez így igaz.
Az se normális aki autót ültet!
Múlt évben nekem is volt. Közel 300 ment el az ültetésre. Megérte? Nem! Jól szórakoztam, miközben kiköptem a fogtömésem és mindenhol levertem az autóm alját. Igen!
Ennyi.
Lazlow
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #79056 Dátum:
2013 Szeptember 23, 14:53:59 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2013 Szeptember 23, 14:00:08
1303LS
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #79055 Dátum:
2013 Szeptember 23, 14:47:43 »
Idézetet írta: Protheus - 2013 Szeptember 23, 13:59:36
De en nem ertek hozza,
Így tetszik Neki. Ennyi.
Mi értelme van az ültetésnek?
Mégis sokan 100ezretket beleköltenek, csak azért, hogy pattoghassanak és ripityára rohaszthassák a kasztnijukat ott is ahol egyébként sose rohadna.
Nekem van EPC (vagy mi a tököm) karbipárom, vadi új és pont a napokban jutott eszembe, hogy leeht, hogy mégis felteszem valamelyik kocsira majd, mert kinézni jól néz ki. Ja mindegyik kocsim szimplaszívós alul nyomatékos, nem a szar duplaszívós szétpörgős.
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #79054 Dátum:
2013 Szeptember 23, 14:28:14 »
Leírta, neki így tetszik a motortér. Szerintem megértette, hogy sz*pás lesz, de van, akinek megéri. Innentől hitvita a szépségről / célszerűségről, aminek - Te is tudod - semmi értelme.
Idézetet írta: Protheus - 2013 Szeptember 23, 13:59:36
Akkor meg minek ?
Robpanzer
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #79053 Dátum:
2013 Szeptember 23, 14:00:08 »
Idézetet írta: Lazlow - 2013 Szeptember 23, 13:31:37
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #79052 Dátum:
2013 Szeptember 23, 13:59:36 »
Idézetet írta: Lazlow - 2013 Szeptember 23, 13:31:37
A két karbinál nem az lenne a lényeg, hogy nem 1 karbi táplál 4 hengert hanem 1 táplál 2 hengert?
Ket karbinak az a lenyege, hogy nagyobb motoroknal/teljesitmenynel el tudja latni a motort naftaval akkor is, mikor az egy karbi erre mar keves lenne.
Idézet
Nekem nem kell, hogy erősebb, vagy jobban forgó motor legyen (vagy, hogy nyomatékosabb...stb.).
Tadaaaam! Ilyen motorod maris van!
Idézet
Csak 2 db karbit szeretnék a gyári motorra. Ennyi. Nem hinném, hogy ettől gyengébb lenne.
Ha ugyan úgy fog menni mint a szimpla karbival, engem az sem érdekel. Nem száguldozásra lesz.
Akkor meg minek ? A ket karbit meg kell venni, fel kell szerelni, be kell allitani, karban kell tartani, tobb, mint ketszer annyi hibaforras, rengeteg szivassal jar ahhoz kepest, hogy mondjuk semmit sem ad. :-)))
De persze te tudod, de mondjuk felpolirozhatnad a disztarcsaidat is belulrol, vagy airbrusholhatnal az ajto belso oldalara a karpit ala, ezek is ido-/penz-/energiaigenyesek azt' megsem vagy elorebb :-))
De en nem ertek hozza, esetleg majd kijavitanak a nagy karbi-magusok.
«
Utoljára szerkesztve: 2013 Szeptember 23, 14:01:17 írta Protheus
»
Buzi, aki fékez! :-)))
Lazlow
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #79051 Dátum:
2013 Szeptember 23, 13:52:57 »
Idézetet írta: Forest - 2013 Szeptember 23, 13:40:01
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #79050 Dátum:
2013 Szeptember 23, 13:40:01 »
Idézetet írta: Lazlow - 2013 Szeptember 23, 13:31:37
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Lazlow
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #79049 Dátum:
2013 Szeptember 23, 13:31:37 »
Idézetet írta: tati - 2013 Szeptember 23, 13:18:30
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #79048 Dátum:
2013 Szeptember 23, 13:21:05 »
Idézetet írta: sparkafer - 2013 Szeptember 23, 10:29:19
Amiről beszéltünk Gyomán annak van értelme akkor?
Typ3 cseremotorom van. 1,6 szimplaszívós. 32-34 PDSIT karbikat szereztem hozzá.
Vettem hozzá 200-as lendkereket, kuplungot.Tárcsát felújíttattam.. Érdemes-e könnyítettni a lendkereket?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #79047 Dátum:
2013 Szeptember 23, 13:18:30 »
Idézetet írta: Lazlow - 2013 Szeptember 23, 12:46:57
Köszi Tati.
Semmilyen tuning motorról nincs szó. Ez a gyári F-esre megy fel, amit úgy is fel kell újítani. Egyszerűen dupla karbival lesz szép a motortér. Ennyi.
A tuning motor az egy másik történet.
«
Utoljára szerkesztve: 2013 Szeptember 23, 13:22:00 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #79046 Dátum:
2013 Szeptember 23, 12:52:44 »
Idézetet írta: PORSCHE - 2013 Szeptember 23, 09:53:40
Bogàr index kròm,nagyon szèp àllapotban! 5e/pàr.
4?
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Oldalak:
1
...
259
260
261
262
263
[
264
]
265
266
267
268
269
...
2241
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Adok-veszek
> Téma:
Alkatrészek
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...