www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 06, 17:10:26

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921271 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 259 260 261 262 263 [264] 265 266 267 268 269 ... 2241
Nyomtatás
Szerző Téma: Alkatrészek  (Megtekintve 22946384 alkalommal)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13996


30-347-1939

« Hozzászólás #79085 Dátum: 2013 Szeptember 23, 23:33:42 »

Korlátos lökhárítóhoz, első kitámasztók, párban eladók.
2ezer Ft-ért.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető PORSCHE
Hozzászólások: 2851


« Hozzászólás #79084 Dátum: 2013 Szeptember 23, 21:34:25 »

Szélesített bogár felnik, 185/65x15-ös téli gumikkal. IR:ÁR:35e/4db

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

96 audi 80 cabrio   Pedálos bogi           Pedálos moszkvics
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27152


« Hozzászólás #79083 Dátum: 2013 Szeptember 23, 21:06:36 »

Én is  csatlakoznék egy kérdéssel ehhez a témához : 1600-as motorra ha két karbit rakni annak van értelme , mert a terveim között szerepel , de ha nincs értelme akkor nem fogom tenni ??
jobb lesz tőle, de nem annyival, amennyibe kerül (legalábbis az én esetem)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #79082 Dátum: 2013 Szeptember 23, 20:47:43 »

  5E  Wink Nem régen vettem ennyiért egy ismerősnek csak azóta nem jött érte!! Eddig tároltam!! Ezért fix!!
Ok, ha jarok feled legkozelebb (2-3het) elhozom, tedd el legyszi. Ha talalok gyorsabb megoldast, akkor elobb Wink

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #79081 Dátum: 2013 Szeptember 23, 20:45:29 »

  Lenne!! Wink
irok priv

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető PORSCHE
Hozzászólások: 2851


« Hozzászólás #79080 Dátum: 2013 Szeptember 23, 19:20:31 »

Porsche kolléga mintha árult volna a múltkoriban... Vagy már nincs meg??? Undecided
  Lenne!! Wink

96 audi 80 cabrio   Pedálos bogi           Pedálos moszkvics
Nem elérhető PORSCHE
Hozzászólások: 2851


« Hozzászólás #79079 Dátum: 2013 Szeptember 23, 19:19:46 »

4?
  5E  Wink Nem régen vettem ennyiért egy ismerősnek csak azóta nem jött érte!! Eddig tároltam!! Ezért fix!!
« Utoljára szerkesztve: 2013 Szeptember 23, 19:38:33 írta PORSCHE »

96 audi 80 cabrio   Pedálos bogi           Pedálos moszkvics
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #79078 Dátum: 2013 Szeptember 23, 19:10:52 »

Nem kukacoskodasbol de erre van külön topik nem? Huh Undecided
De! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető aladar
Hozzászólások: 139


« Hozzászólás #79077 Dátum: 2013 Szeptember 23, 19:08:54 »

Nem kukacoskodasbol de erre van külön topik nem? Huh Undecided
Nem elérhető Baki66
Hozzászólások: 232


« Hozzászólás #79076 Dátum: 2013 Szeptember 23, 19:03:41 »

Ket karbinak az a lenyege, hogy nagyobb motoroknal/teljesitmenynel el tudja latni a motort naftaval akkor is, mikor az egy karbi erre mar keves lenne.
Tadaaaam! Ilyen motorod maris van! Cheesy
Akkor meg minek ? A ket karbit meg kell venni, fel kell szerelni, be kell allitani, karban kell tartani, tobb, mint ketszer annyi hibaforras, rengeteg szivassal jar ahhoz kepest, hogy mondjuk semmit sem ad. :-)))

De persze te tudod, de mondjuk felpolirozhatnad a disztarcsaidat is belulrol, vagy airbrusholhatnal az ajto belso oldalara a karpit ala, ezek is ido-/penz-/energiaigenyesek azt' megsem vagy elorebb :-))

De en nem ertek hozza, esetleg majd kijavitanak a nagy karbi-magusok.
Én is  csatlakoznék egy kérdéssel ehhez a témához : 1600-as motorra ha két karbit rakni annak van értelme , mert a terveim között szerepel , de ha nincs értelme akkor nem fogom tenni ??

A bogár több annál, mint amit ember alkotni tud !

VW1300 / Alváz , motor , váltó  1970 Wolfsburg / Kaszni 1982 Mexikó

Bakalár László
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #79075 Dátum: 2013 Szeptember 23, 18:41:54 »

Amúgy én is ilyet szeretnék, csak 1.2 -re.
(Pontosabban az 1385 speciálra, 1.2 -es fejek). Mert fasza. Mondjuk egy TDE szett 32 PCI -vel. Csak az utóbbi fél évben nem volt egy sem a német ebayen sem. Olyan 200 EUR környékén állnak meg, és lesz az embernek egy 34 helyett 40 lovas motorja. Ami SZÉP!

Ez is szép, de viccesebb lenne a D-s mocival.

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #79074 Dátum: 2013 Szeptember 23, 18:09:05 »


Empi ICT-t lehet venni nemdrágán komplett szetben, mindenki a weberekre gerjed ez meg olcsó.  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2013 Szeptember 23, 18:10:41 írta 1303LS »
Lazlow
« Hozzászólás #79073 Dátum: 2013 Szeptember 23, 17:42:16 »



Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #79072 Dátum: 2013 Szeptember 23, 17:34:08 »

Akkor legyen a Tiéd, nem akarok most mókolni.

8-ért inkább amúgy is beolvasztom Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #79071 Dátum: 2013 Szeptember 23, 17:23:05 »



1303LS
« Hozzászólás #79070 Dátum: 2013 Szeptember 23, 17:21:04 »

Nem tudsz alakítani, sajnos lesz ott egy lépcső, de ahogy írtad lekezeli a "rendszer", nem okoz problémát. Itthon, akinek nem CSP, Gene Berg, saját készítésű, vagy valami ezer éves régi gyártó szívócsöve van, annak mind 48 a szívócső belépő átmérője, pedig a karbi csak 36-os, 40-es. Ez az itthoni dupla Dellortós, Weberes motorok 70-80%-át jelenti.

Kössz, értem, nem gondoltam volna.  Cool
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #79069 Dátum: 2013 Szeptember 23, 17:16:41 »

Nem tudsz alakítani, sajnos lesz ott egy lépcső, de ahogy írtad lekezeli a "rendszer", nem okoz problémát. Itthon, akinek nem CSP, Gene Berg, saját készítésű, vagy valami ezer éves régi gyártó szívócsöve van, annak mind 48 a szívócső belépő átmérője, pedig a karbi csak 36-os, 40-es. Ez az itthoni dupla Dellortós, Weberes motorok 70-80%-át jelenti.

És ott a karbi talpát hozzáalakítod? Vagy van valami betét bele? Vagy a hirtelen depressziót lekezeli a "rendszer"? Vagy valamit nem értek?

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #79068 Dátum: 2013 Szeptember 23, 17:15:50 »

Vedd a 40-eset! Azért van sokunknak 48-as, mert sok szívócső-gyártó nem gyárt több méretet, hanem a 48-as csatornával rendelkezőt úgy árulja, hogy univerzális 36-40-44-48-ra. Nyilván az az ideális, ha megegyezik a szívócső és a karbi torkának átmérője, de a gyakorlatban nem ront jelentősen a dolgokon, ha valakinek az un. univerzális van.

ok, köszönöm, ezt teszem.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Lazlow
« Hozzászólás #79067 Dátum: 2013 Szeptember 23, 17:13:31 »



« Utoljára szerkesztve: 2013 Szeptember 23, 17:15:25 írta Lazlow »
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #79066 Dátum: 2013 Szeptember 23, 17:12:34 »

Vedd a 40-eset! Azért van sokunknak 48-as, mert sok szívócső-gyártó nem gyárt több méretet, hanem a 48-as csatornával rendelkezőt úgy árulja, hogy univerzális 36-40-44-48-ra. Nyilván az az ideális, ha megegyezik a szívócső és a karbi torkának átmérője, de a gyakorlatban nem ront jelentősen a dolgokon, ha valakinek az un. univerzális van.

köszönöm!
És ha 36-oshoz keresem 1776-hoz, akkor melyik átmérőt érdemes megvenni? Hja, most olvasom, lehet, hogy a legnagyobbat a max flow-hoz...

1303LS
« Hozzászólás #79065 Dátum: 2013 Szeptember 23, 17:11:28 »

Jó. A legtöbbünknek univerzális van, aminél 48 a furat felső átmárője.

És ott a karbi talpát hozzáalakítod? Vagy van valami betét bele? Vagy a hirtelen depressziót lekezeli a "rendszer"? Vagy valamit nem értek?
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #79064 Dátum: 2013 Szeptember 23, 17:05:24 »

Jó. A legtöbbünknek univerzális van, aminél 48 a furat felső átmárője.

köszönöm!
És ha 36-oshoz keresem 1776-hoz, akkor melyik átmérőt érdemes megvenni? Hja, most olvasom, lehet, hogy a legnagyobbat a max flow-hoz...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #79063 Dátum: 2013 Szeptember 23, 17:02:29 »

Jó. A legtöbbünknek univerzális van, aminél 48 a furat felső átmárője.


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #79062 Dátum: 2013 Szeptember 23, 17:01:25 »


Ket karbinak az a lenyege, hogy nagyobb motoroknal/teljesitmenynel el tudja latni a motort naftaval akkor is, mikor az egy karbi erre mar keves lenne.
Tadaaaam! Ilyen motorod maris van! Cheesy
Akkor meg minek ? A ket karbit meg kell venni, fel kell szerelni, be kell allitani, karban kell tartani, tobb, mint ketszer annyi hibaforras, rengeteg szivassal jar ahhoz kepest, hogy mondjuk semmit sem ad. :-)))

De persze te tudod, de mondjuk felpolirozhatnad a disztarcsaidat is belulrol, vagy airbrusholhatnal az ajto belso oldalara a karpit ala, ezek is ido-/penz-/energiaigenyesek azt' megsem vagy elorebb :-))

De en nem ertek hozza, esetleg majd kijavitanak a nagy karbi-magusok.

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #79061 Dátum: 2013 Szeptember 23, 17:00:01 »

Esetleg 03-as rohadasmentes bódé valakinél?

Porsche kolléga mintha árult volna a múltkoriban... Vagy már nincs meg??? Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #79060 Dátum: 2013 Szeptember 23, 16:51:46 »

Azt szeretném kérdezni a hozzáértőktől, hogy ez (a 40mm-es) jó lehet a 36-os DRLA-ra?
http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=10121358824&rub1=Products&rub2=Engine%2CIntake%20Manifolds&artnr=13821b&pn=0&sort=0&all=

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #79059 Dátum: 2013 Szeptember 23, 16:16:20 »

Esetleg 03-as rohadasmentes bódé valakinél?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27152


« Hozzászólás #79058 Dátum: 2013 Szeptember 23, 14:57:28 »

Így tetszik Neki. Ennyi.
Mi értelme van az ültetésnek?
Mégis sokan 100ezretket beleköltenek, csak azért, hogy pattoghassanak és ripityára rohaszthassák a kasztnijukat ott is ahol egyébként sose rohadna.
Nekem van EPC (vagy mi a tököm) karbipárom, vadi új és pont a napokban jutott eszembe, hogy leeht, hogy mégis felteszem valamelyik kocsira majd, mert kinézni jól néz ki. Ja mindegyik kocsim szimplaszívós alul nyomatékos, nem a szar duplaszívós szétpörgős.  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Lazlow
« Hozzászólás #79057 Dátum: 2013 Szeptember 23, 14:56:51 »

Így tetszik Neki. Ennyi.
Mi értelme van az ültetésnek?
Mégis sokan 100ezretket beleköltenek, csak azért, hogy pattoghassanak és ripityára rohaszthassák a kasztnijukat ott is ahol egyébként sose rohadna.
Nekem van EPC (vagy mi a tököm) karbipárom, vadi új és pont a napokban jutott eszembe, hogy leeht, hogy mégis felteszem valamelyik kocsira majd, mert kinézni jól néz ki. Ja mindegyik kocsim szimplaszívós alul nyomatékos, nem a szar duplaszívós szétpörgős.  Grin

Hát ez így igaz.  Wink
Az se normális aki autót ültet!  Grin Múlt évben nekem is volt. Közel 300 ment el az ültetésre. Megérte? Nem! Jól szórakoztam, miközben kiköptem a fogtömésem és mindenhol levertem az autóm alját. Igen! Cheesy Ennyi. Cheesy
Lazlow
« Hozzászólás #79056 Dátum: 2013 Szeptember 23, 14:53:59 »


1303LS
« Hozzászólás #79055 Dátum: 2013 Szeptember 23, 14:47:43 »

De en nem ertek hozza,
Így tetszik Neki. Ennyi.
Mi értelme van az ültetésnek?
Mégis sokan 100ezretket beleköltenek, csak azért, hogy pattoghassanak és ripityára rohaszthassák a kasztnijukat ott is ahol egyébként sose rohadna.
Nekem van EPC (vagy mi a tököm) karbipárom, vadi új és pont a napokban jutott eszembe, hogy leeht, hogy mégis felteszem valamelyik kocsira majd, mert kinézni jól néz ki. Ja mindegyik kocsim szimplaszívós alul nyomatékos, nem a szar duplaszívós szétpörgős.  Grin
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #79054 Dátum: 2013 Szeptember 23, 14:28:14 »

Leírta, neki így tetszik a motortér. Szerintem megértette, hogy sz*pás lesz, de van, akinek megéri. Innentől hitvita a szépségről / célszerűségről, aminek - Te is tudod - semmi értelme.

Akkor meg minek ?
Robpanzer
« Hozzászólás #79053 Dátum: 2013 Szeptember 23, 14:00:08 »



Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #79052 Dátum: 2013 Szeptember 23, 13:59:36 »

A két karbinál nem az lenne a lényeg, hogy nem 1 karbi táplál 4 hengert hanem 1 táplál 2 hengert?
Ket karbinak az a lenyege, hogy nagyobb motoroknal/teljesitmenynel el tudja latni a motort naftaval akkor is, mikor az egy karbi erre mar keves lenne.

Idézet
Nekem nem kell, hogy erősebb, vagy jobban forgó motor legyen (vagy, hogy nyomatékosabb...stb.).
Tadaaaam! Ilyen motorod maris van! Cheesy

Idézet
Csak 2 db karbit szeretnék a gyári motorra. Ennyi. Nem hinném, hogy ettől gyengébb lenne.
Ha ugyan úgy fog menni mint a szimpla karbival, engem az sem érdekel. Nem száguldozásra lesz.
Akkor meg minek ? A ket karbit meg kell venni, fel kell szerelni, be kell allitani, karban kell tartani, tobb, mint ketszer annyi hibaforras, rengeteg szivassal jar ahhoz kepest, hogy mondjuk semmit sem ad. :-)))

De persze te tudod, de mondjuk felpolirozhatnad a disztarcsaidat is belulrol, vagy airbrusholhatnal az ajto belso oldalara a karpit ala, ezek is ido-/penz-/energiaigenyesek azt' megsem vagy elorebb :-))

De en nem ertek hozza, esetleg majd kijavitanak a nagy karbi-magusok.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Szeptember 23, 14:01:17 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Lazlow
« Hozzászólás #79051 Dátum: 2013 Szeptember 23, 13:52:57 »


Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #79050 Dátum: 2013 Szeptember 23, 13:40:01 »


Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Lazlow
« Hozzászólás #79049 Dátum: 2013 Szeptember 23, 13:31:37 »


Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #79048 Dátum: 2013 Szeptember 23, 13:21:05 »

Amiről beszéltünk Gyomán annak van értelme akkor?
Typ3 cseremotorom van. 1,6 szimplaszívós. 32-34 PDSIT karbikat szereztem hozzá.
Vettem hozzá 200-as lendkereket, kuplungot.Tárcsát felújíttattam.. Érdemes-e könnyítettni a lendkereket?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #79047 Dátum: 2013 Szeptember 23, 13:18:30 »

Köszi Tati. Wink
Semmilyen tuning motorról nincs szó. Ez a gyári F-esre megy fel, amit úgy is fel kell újítani. Egyszerűen dupla karbival lesz szép a motortér. Ennyi. Smiley
A tuning motor az egy másik történet.


« Utoljára szerkesztve: 2013 Szeptember 23, 13:22:00 írta tati »

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #79046 Dátum: 2013 Szeptember 23, 12:52:44 »

Bogàr index kròm,nagyon szèp àllapotban! 5e/pàr.

4?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Oldalak: 1 ... 259 260 261 262 263 [264] 265 266 267 268 269 ... 2241
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.185 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.