www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 18, 15:28:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921390 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 94 95 96 97 98 [99] 100 101 102 103 104 ... 2241
Nyomtatás
Szerző Téma: Alkatrészek  (Megtekintve 24643468 alkalommal)
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3647


« Hozzászólás #85691 Dátum: 2015 Június 22, 19:50:00 »

[qu ;Dote author=Narancs link=topic=12.msg901991#msg901991 date=1434993775]
Az sem szériatartozék egy bogárban.
[/quote],hm. Nekem van! Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27172


« Hozzászólás #85690 Dátum: 2015 Június 22, 19:30:32 »

Az sem szériatartozék egy bogárban.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #85689 Dátum: 2015 Június 22, 19:22:55 »

szivargyújtó? Undecided.
Az sem szériatartozék egy bogárban.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #85688 Dátum: 2015 Június 22, 19:01:42 »

Teljesen ésszerűtlen megoldás.

Pótkeréknek éppen az a lényege,hogy üzemi nyomáson legyen,és bármikor bevethető legyen.

Bogárban nem is igen van lehetőség,vagy olyan csatlakozóaljzat,amire kompresszort lehetne dugni.

Ha meg már felfújva tartom,akkor meg telesen ésszerűtlen ez a harmónika dolog,veszek rá normál gumit.
szivargyújtó? Undecided.  Amúgy ha nem mész sehova tök fölösleges a pótkerék is... Wink

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #85687 Dátum: 2015 Június 22, 18:53:10 »

Persze, van hozza kompresszor, de tarthatod felfujva ezt is (helysporolas miatt van igy eredetileg)
Teljesen ésszerűtlen megoldás.

Pótkeréknek éppen az a lényege,hogy üzemi nyomáson legyen,és bármikor bevethető legyen.

Bogárban nem is igen van lehetőség,vagy olyan csatlakozóaljzat,amire kompresszort lehetne dugni.

Ha meg már felfújva tartom,akkor meg telesen ésszerűtlen ez a harmónika dolog,veszek rá normál gumit.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #85686 Dátum: 2015 Június 22, 18:49:51 »

ahogy fújod, kihajlik a gumi. mankókerék a la Porsche
Nekem meg nem lesz pótkerekem sem!

Ilyen sakk-matt helyzet állt fel!
A korábbi verzióhoz,hogy úszónyerges 944-es fékjeim lesznek,még vettem egy pár 5.5x15-ös Porsche Hackmesser felnit (a másik fele a Funknál landolt,szintén pótkeréknek),ez így a Porsche 944-es fékkel,és a csomagtartóban lévő pótkerékmérettel passzolt is volna.

De a hatdugattyús 997-es fékekhez,nem használhatok 17 collosnál kisebb felniméretet,mert abban ekkora méretű tárcsa és féknyereg már nem fér el,magyarul a felni a fékre rá sem fér.Már akartam venni ilyen nagyobbméretű Cup II-es felnit pótkeréknek,olyant mint ami az autómon is lesz,de azt meg a pótkerék helye,és a csomagtartóméret nem engedi meg.Így az meg azért felejtős.

Még az a megoldás van,hogy ha az ember tényleg biztosra akar menni,vagy hosszútávra utazik,szépen becsomagolva,valahová a hátssórészbe vagy a hátsó ülésre,tényleg bedob egy felgumizott 17-es Porsche kereket.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #85685 Dátum: 2015 Június 22, 18:44:06 »

Ezen már sokat gondolkodtam,de még máig sem értem!

A pótkeréknek nem az a lényege,hogy mindig bennelegyen a megfelelő levegőnyomás,és ha az ember a világ végén is rohad le,bármikor le tudja cserélni?
Mert teszem fel a prérin kapok egy defektet,akkor előveszem a keményrefújt pótkereket,és kicserélem.De egy ilyen levegőnélküli pótkerékkel mit lehet csinálni?
Vagy ehhez a pótkerékhez akkor külön kell tartani még az autóban,valamiféle autópumpát is?És felszerelés előtt,még annak a felnyomással is baszakodni kell?

Vagy,hogy van ez?

Persze, van hozza kompresszor, de tarthatod felfujva ezt is (helysporolas miatt van igy eredetileg)

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #85684 Dátum: 2015 Június 22, 18:32:59 »

ahogy fújod, kihajlik a gumi. mankókerék a la Porsche
Ezen már sokat gondolkodtam,de még máig sem értem!

A pótkeréknek nem az a lényege,hogy mindig bennelegyen a megfelelő levegőnyomás,és ha az ember a világ végén is rohad le,bármikor le tudja cserélni?
Mert teszem fel a prérin kapok egy defektet,akkor előveszem a keményrefújt pótkereket,és kicserélem.De egy ilyen levegőnélküli pótkerékkel mit lehet csinálni?
Vagy ehhez a pótkerékhez akkor külön kell tartani még az autóban,valamiféle autópumpát is?És felszerelés előtt,még annak a felnyomással is baszakodni kell?

Vagy,hogy van ez?
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #85683 Dátum: 2015 Június 22, 15:47:39 »



http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #85682 Dátum: 2015 Június 22, 13:39:33 »


Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #85681 Dátum: 2015 Június 22, 11:41:19 »



http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #85680 Dátum: 2015 Június 22, 11:08:30 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #85679 Dátum: 2015 Június 22, 09:57:05 »

1302/1303 Aluminium toronymerevítő eladó. Alku után 25e.


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #85678 Dátum: 2015 Június 21, 18:59:54 »

VW T2b-hez keresek bal hátsó lökhárító tartóvasat.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2180


« Hozzászólás #85677 Dátum: 2015 Június 21, 18:06:51 »

1302höz jó állapotú első lőkőst keresek
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14021


30-347-1939

« Hozzászólás #85676 Dátum: 2015 Június 21, 12:16:21 »

Van 1-2 maradék mütyűröm.
Kipuffhoz bilincsek, olajbeöntő sipak, króm,
üzemanyag tartály lefogatók, karosszéria lefogató az első futóműhöz, Lökhárító rögzítők, váltótartó bakok, fékcső rögzítők
lökhárító nyílás takaró gumik stb...
Egyben lenne a legjobb.
Önindító csavar es a masik motorcsavar , lökös távtartók, benzintank lefogatók elkeltek
Nem elérhető kisa
Hozzászólások: 86


« Hozzászólás #85675 Dátum: 2015 Június 21, 09:05:40 »

Sziasztok!
Weltmeister felnihez kupakot keresek!
Ha valakinek lenne olyan, akkor én érdeklődést mutatnék iránta!
Köszönöm

1.6 Smiley
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14021


30-347-1939

« Hozzászólás #85674 Dátum: 2015 Június 20, 22:28:28 »

Van 1-2 maradék mütyűröm.
Kipuffhoz bilincsek, olajbeöntő sipak, króm,
üzemanyag tartály lefogatók, karosszéria lefogató az első futóműhöz, Lökhárító rögzítők, váltótartó bakok, fékcső rögzítők
lökhárító nyílás takaró gumik stb...
Egyben lenne a legjobb.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #85673 Dátum: 2015 Június 19, 15:56:25 »

Üdv urak!

Keresek első hidat gömbfejest. asse baj ha már ültetőcsonkhoz keskenyített. Smiley
Én is ilyesmit keregélek múltkor volt egy az angoloknál keskenyítve csonkal tárcsákkal kompletten kB 100 ért  :O :O de természetesen lecsúsztam róla.....

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3647


« Hozzászólás #85672 Dátum: 2015 Június 18, 09:37:36 »


1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #85671 Dátum: 2015 Június 17, 23:16:55 »

Keresek továbbra is nagy olajhűtős ép, szép kutyaházat. Callook ajánlott egyet, de ha közelebb lenne, nem lenne gond (persze, ha sárvári átvétel megoldható, akkor az is jó lehet)
Ha raer megoldhato a tavolsag

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #85670 Dátum: 2015 Június 17, 22:34:10 »

Elado eagle 276fokos sport vezermű  tengely,kerekkel jó allapotban.
1.1:1 himbasorhoz való
Hozza valo bobtott de jo allapotu nagynyomasú szivattyú

 Alku után 35.000.-

Sárvár vagy posta is játszhat

A

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #85669 Dátum: 2015 Június 17, 21:14:25 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #85668 Dátum: 2015 Június 17, 19:25:31 »

Nem elérhető HenczBandi
Hozzászólások: 54


« Hozzászólás #85667 Dátum: 2015 Június 17, 17:24:13 »

Ha van utána szám akkor is kérheted, hogy CSAK a kód kerüljön. Feltéve, hogy a gyárilag kiadáskor AS-s volt a motor, illetve a most érvényes okmányaiban az van benne. Alapból persze lehet, hogy a buzgóGizike végigírja a számot.
ÜdVW, ez érdekes, mert én tavaly augusztusban amikor átírattam a bogarat, akkor nem engedték meg, hogy csak kód legyen:( Azt mondták, hogy ha eddig szám volt akkor az is marad:((( Van arra mód, hogy ezt tulajdonosváltás nélkül elintézhessem?
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #85666 Dátum: 2015 Június 17, 13:55:16 »

Üdv urak!

Keresek első hidat gömbfejest. asse baj ha már ültetőcsonkhoz keskenyített. Smiley
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #85665 Dátum: 2015 Június 17, 13:09:40 »

Úgy néz ki, lesz eladó:
180-as lendkerék, tárcsa, szerkezet /lemezrugós és a régi fajta is/
215-ös lendkerék, tárcsa, szerkezet, ha valaki javítani tudja /lemezrugók vége letört :-(
 Economy 4/1 kipufogódob
 Motortető kitámasztó /felső

Bácsi Győző
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #85664 Dátum: 2015 Június 17, 11:50:13 »

Keresek továbbra is nagy olajhűtős ép, szép kutyaházat. Callook ajánlott egyet, de ha közelebb lenne, nem lenne gond (persze, ha sárvári átvétel megoldható, akkor az is jó lehet)

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #85663 Dátum: 2015 Június 17, 08:27:11 »

Nekem a gyári 1303LS kabrióban,egy tényleg valódi,eredeti gyári Volkswagen Austausch motor van (még német számlám is van lefűzve róla a taksamétájában).
Ezen a motoron,nincs motorszám,csak annyi,hogy AS,és a gyári felújított jel.Ha majd idehaza lepapírozásra kerül,idehaza is csak az kerül be a papírjaiba,hogy "AS".
Ha van utána szám akkor is kérheted, hogy CSAK a kód kerüljön. Feltéve, hogy a gyárilag kiadáskor AS-s volt a motor, illetve a most érvényes okmányaiban az van benne. Alapból persze lehet, hogy a buzgóGizike végigírja a számot.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #85662 Dátum: 2015 Június 16, 19:47:30 »

szerintem ez nem így van. Olyan motor esetében, amibe gyárilag ütöttek számot, kell, hogy szerepeljen a forgalmiban a szám. Ez ilyen urban legend, hogy nem kell motorszám. Én még nem találkoztam olyan emberrel, aki minden rásegítés nélkül simán kitöröltette volna a számokat a forgalmiból a motorkód után. Százszor megbeszéltük, de senki nem tudta alátámasztani, hogy miért ne kéne. Az okmányirodában nem írják be csak a kódot.
Nekem a gyári 1303LS kabrióban,egy tényleg valódi,eredeti gyári Volkswagen Austausch motor van (még német számlám is van lefűzve róla a taksamétájában).
Ezen a motoron,nincs motorszám,csak annyi,hogy AS,és a gyári felújított jel.Ha majd idehaza lepapírozásra kerül,idehaza is csak az kerül be a papírjaiba,hogy "AS".
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #85661 Dátum: 2015 Június 16, 17:57:07 »

Van 3 lökhárítóm eladó. 2 első 1 hátsó, viszont az egyik elsőhöz hátsó vasak vannak. Így vettem.
 Az egyik első és a hátsó gyári német. Mindegyik tisztítás után vállalható, belül rözsdásak, meg kicsit alul.
A hátsón van egy pukli, de orvosolható, a brazil elsőn is van kis egyengetni való.
8e a német, 5 ezer a brazil.
<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

A két német érdekelne, írok privátot.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27172


« Hozzászólás #85660 Dátum: 2015 Június 16, 17:48:29 »

Mikr sok eve utott szammal vettem a buszom, a kovetkezok voltak:
Eredetvizsga bukta, nyomozas. A vegen kaptam egy rendorsegi papirt, hogy a motorszam megvaltoztatasa nem buncselekmeny, mert nem egyedi azonosito.
Itt jon a szopas, mert azt viszont be kell bizonyitani, hogy milyen az a motor, amid van, ebbe bele sem mennek.
Ha ez megvan es elter a mostani papiron szereplotol, az uj motor berakasa atalakitasi engedely koteles.
Nekem az volt a megoldas, hogy a dolog vegen a forgalmiba bekerult a ct motorkod, szam nem volt utana, barmilyen ct-s motor mehetett bele.

Azota valtozhattak a dolgok, de akkoriban tuti igy volt.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #85659 Dátum: 2015 Június 16, 13:05:17 »

szerintem ez nem így van. Olyan motor esetében, amibe gyárilag ütöttek számot, kell, hogy szerepeljen a forgalmiban a szám. Ez ilyen urban legend, hogy nem kell motorszám. Én még nem találkoztam olyan emberrel, aki minden rásegítés nélkül simán kitöröltette volna a számokat a forgalmiból a motorkód után. Százszor megbeszéltük, de senki nem tudta alátámasztani, hogy miért ne kéne. Az okmányirodában nem írják be csak a kódot.

Velem találkoztál, és a Renaultban motorcserekor csak motorkódot kapott. bár az új autóknál is szám van, men értem miért  Undecided Undecided

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #85658 Dátum: 2015 Június 16, 09:49:21 »

Az enyéim rácsosak, épp ezért eladóak, mert rács nélküli kellett nekem is.
Tudom, ha nem találunk mást, akkor a piros stipistopi, majd leküld emberünk érte valaki ismerősét.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #85657 Dátum: 2015 Június 16, 09:48:14 »

Továbbra is keresek after spar csomagtér fedelet. (olyat, amin nincs rács és ép, rozsdamentes)
Nyíregyházáról kicsit nehezen jön el, ezért ha lehet, keresnék kicsit közelebb is.
Az enyéim rácsosak, épp ezért eladóak, mert rács nélküli kellett nekem is.

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #85656 Dátum: 2015 Június 16, 09:46:41 »

Továbbra is keresek after spar csomagtér fedelet. (olyat, amin nincs rács és ép, rozsdamentes)
Nyíregyházáról kicsit nehezen jön el, ezért ha lehet, keresnék kicsit közelebb is.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #85655 Dátum: 2015 Június 16, 09:45:15 »

Tudtommal a motorszam mar nem egyedi azonositojel.
szerintem ez nem így van. Olyan motor esetében, amibe gyárilag ütöttek számot, kell, hogy szerepeljen a forgalmiban a szám. Ez ilyen urban legend, hogy nem kell motorszám. Én még nem találkoztam olyan emberrel, aki minden rásegítés nélkül simán kitöröltette volna a számokat a forgalmiból a motorkód után. Százszor megbeszéltük, de senki nem tudta alátámasztani, hogy miért ne kéne. Az okmányirodában nem írják be csak a kódot.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #85654 Dátum: 2015 Június 16, 09:04:32 »

13e az új krómos.... Akkor az lesz. Sárvári talira már kéne.
Nekem van egy ezüst és egy krómos. Melyiket választod?
10 ért el is postázom.





A pöttyök csak kosz rajta.


A dolog iróniája az, hogy ezt a krómosat Hortobágyon vettem át Imrüstől, úgy, hogy ott voltál mellettem.
« Utoljára szerkesztve: 2015 Június 16, 09:31:20 írta Zoli »

1303LS
« Hozzászólás #85653 Dátum: 2015 Június 16, 08:46:51 »

Szerintem valamit rosszul mondtak Neked.
Ahogy én tudom:
Azonos motorkód akárhányszor csereberélhető minden további papír nélkül.
Majdnem olyan egyszerűen ahogy féktárcsát cserélsz, elvileg arról is kell papír, hogy hol vetted és típus azonosnak kell lennie.
Mellesleg ahhoz senkinek semmi köze, hogy kitől vette az akitől Te veszed. Még neked sem.
Ha motorszám van a forgalmiban akkor NKH vizsgálaton (nem műszaki vizsga) kérsz papírt (2eFt körüli áron) a motorkódról, azzal az okmányiroda ad új forgalmit amiben csak a 2-3 betű lesz. Innentől azt csinálsz amit akarsz csak az első 2-3 betű ugyanaz legyen mind a 10 motoron amit használsz.
Cu-CJ-akármi nem csereberélhető ezt csak átalakítási engedéllyel lehet.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #85652 Dátum: 2015 Június 16, 08:14:12 »

Olyanról nem tudsz, akinek csak a lemezelése is eladó?
Sajna nem.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Oldalak: 1 ... 94 95 96 97 98 [99] 100 101 102 103 104 ... 2241
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.144 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.