www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 06, 20:59:29
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921271
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Buszos topic !
Oldalak:
1
...
442
443
444
445
446
[
447
]
448
449
450
451
452
...
548
Szerző
Téma: Buszos topic ! (Megtekintve 5470895 alkalommal)
Istennyila
Hozzászólások: 1162
20-324-86-53
Re: Buszos topic !
«
Hozzászólás #4054 Dátum:
2009 Január 05, 23:33:12 »
Idézetet írta: KIZS - 2009 Január 05, 23:22:51
Komplett manual:
http://www.vintagebus.com/techinfo/eber/index.html
Köszi a linket, örök hála érte.
Busz tulaj lettem :-)
http://picasaweb.google.hu/kinviktor
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Buszos topic !
«
Hozzászólás #4053 Dátum:
2009 Január 05, 23:22:51 »
Idézetet írta: kuncapetyka - 2009 Január 05, 23:19:53
Ezt találtam róla:
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=686845
Komplett manual:
http://www.vintagebus.com/techinfo/eber/index.html
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
kuncapetyka
Hozzászólások: 339
Re: Buszos topic !
«
Hozzászólás #4052 Dátum:
2009 Január 05, 23:19:53 »
Idézetet írta: KIZS - 2009 Január 05, 23:16:17
Eberspaecher BA6
A kocka busz gyári kályhája, de gömbölűbe is jó
ha a kályha működik, akkor általában az a második legnagyobb probléma, hogy elől az a kis csonk ahol bemegy a meleg, na az szitává szokott rohadni
Ezt találtam róla:
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=686845
Kunca
http://indafoto.hu/kuncapetyka
http://www.kunca.eoldal.hu/
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Buszos topic !
«
Hozzászólás #4051 Dátum:
2009 Január 05, 23:16:17 »
Idézetet írta: kuncapetyka - 2009 Január 05, 22:57:24
Na akkor mi is ez? Én annyit látok hogy vmi BA 6 tip.jelzésű
Eberspaecher BA6
A kocka busz gyári kályhája, de gömbölűbe is jó
ha a kályha működik, akkor általában az a második legnagyobb probléma, hogy elől az a kis csonk ahol bemegy a meleg, na az szitává szokott rohadni
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Istennyila
Hozzászólások: 1162
20-324-86-53
Re: Buszos topic !
«
Hozzászólás #4050 Dátum:
2009 Január 05, 23:08:34 »
És raktam fel új képeket is.
Busz tulaj lettem :-)
http://picasaweb.google.hu/kinviktor
Istennyila
Hozzászólások: 1162
20-324-86-53
Re: Buszos topic !
«
Hozzászólás #4049 Dátum:
2009 Január 05, 23:07:57 »
Amúgy megcsináltam az oldalt, ha gondolod nézd meg a képeket.
Írtam hozzájuk megjegyzéseket.
Busz tulaj lettem :-)
http://picasaweb.google.hu/kinviktor
kuncapetyka
Hozzászólások: 339
Re: Buszos topic !
«
Hozzászólás #4048 Dátum:
2009 Január 05, 23:06:49 »
Idézetet írta: Szürkebikafia - 2009 Január 05, 23:01:38
Lehet, hogy Holló mégis téved?
Amit én írtam tipus nem márka vagy gyártmány
Kunca
http://indafoto.hu/kuncapetyka
http://www.kunca.eoldal.hu/
Istennyila
Hozzászólások: 1162
20-324-86-53
Re: Buszos topic !
«
Hozzászólás #4047 Dátum:
2009 Január 05, 23:01:38 »
Lehet, hogy Holló mégis téved?
Busz tulaj lettem :-)
http://picasaweb.google.hu/kinviktor
kuncapetyka
Hozzászólások: 339
Re: Buszos topic !
«
Hozzászólás #4046 Dátum:
2009 Január 05, 22:57:24 »
Idézetet írta: Szürkebikafia - 2009 Január 05, 22:55:33
Senki nem állította az ellenkezőjét, de nekem ami infóm van az állófűtésről azt tőled tudom, ezért írtam, hogy Te montad.
Ha mégsem Webasto, akkor nem én tévedtem, hanem Te.
Na akkor mi is ez? Én annyit látok hogy vmi BA 6 tip.jelzésű
Kunca
http://indafoto.hu/kuncapetyka
http://www.kunca.eoldal.hu/
Istennyila
Hozzászólások: 1162
20-324-86-53
Re: Buszos topic !
«
Hozzászólás #4045 Dátum:
2009 Január 05, 22:55:33 »
Idézetet írta: Holló - 2009 Január 05, 22:51:20
holló nem hazudik, max téved, de akkor védi a maga igazát
Senki nem állította az ellenkezőjét, de nekem ami infóm van az állófűtésről azt tőled tudom, ezért írtam, hogy Te montad.
Ha mégsem Webasto, akkor nem én tévedtem, hanem Te.
Busz tulaj lettem :-)
http://picasaweb.google.hu/kinviktor
Holló
Hozzászólások: 2259
yeah Boy
Re: Buszos topic !
«
Hozzászólás #4044 Dátum:
2009 Január 05, 22:51:20 »
Idézetet írta: kuncapetyka - 2009 Január 05, 22:28:33
Ha jól gondolom ilyen (mármint a fűtés):
<beszúrt kép törölve>
Ennek mi a típusa?
márpedig illen
holló nem hazudik, max téved, de akkor védi a maga igazát
Tudtátok, hogy a holló az 1etlen madárfaj, ami pusztán az élvezet kedvéért repül?
by KIZS
Istennyila
Hozzászólások: 1162
20-324-86-53
Re: Buszos topic !
«
Hozzászólás #4043 Dátum:
2009 Január 05, 22:45:37 »
Nekem Holló azt mondta ez Webasto.
Lebontottam a burkolatot, az aljáról, hogy meg tudjam nézni.
Sajna az adattáblának csak a helyét találtam meg.
Busz tulaj lettem :-)
http://picasaweb.google.hu/kinviktor
kuncapetyka
Hozzászólások: 339
Re: Buszos topic !
«
Hozzászólás #4042 Dátum:
2009 Január 05, 22:28:33 »
Idézetet írta: AZS - 2009 Január 05, 20:59:19
konkrétabban milyen állófűtésről van szó? mert kapcsolási rajzot (is) tudok, csak ugye nem mindegy, hogy mihez
Ha jól gondolom ilyen (mármint a fűtés):
Ennek mi a típusa?
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Január 05, 22:35:08 írta kuncapetyka
»
Kunca
http://indafoto.hu/kuncapetyka
http://www.kunca.eoldal.hu/
Istennyila
Hozzászólások: 1162
20-324-86-53
Re: Buszos topic !
«
Hozzászólás #4041 Dátum:
2009 Január 05, 22:21:18 »
Ha rólam van szó, mint új buszosról, itt tudjátok megnézni a képeket.
http://dpestipartyzanok.extra.hu/?page_id=226
vannak még hibák az oldalban (is), buzi WP nem akarja az igazságot, de újra rágyórok a témára, ha lesz időm.
A felújítással kapcsolatban, meg minden segítséget megköszönök, ugyanis amit csak tudok szeretnék magam csinálni, persze az ésszerűség határain belül, ugyanis asztalos vagyok meg cipész, nem pedig autószerelő meg kasznis.
Busz tulaj lettem :-)
http://picasaweb.google.hu/kinviktor
AZS
Hozzászólások: 11742
Re: Buszos topic !
«
Hozzászólás #4040 Dátum:
2009 Január 05, 20:59:19 »
Idézetet írta: robgt - 2009 Január 05, 20:07:03
ugyanolyan állofutésed van mint ami nállam van,ha dudtok kapcsolási rajzot megköszöném
konkrétabban milyen állófűtésről van szó? mert kapcsolási rajzot (is) tudok, csak ugye nem mindegy, hogy mihez
robgt
Hozzászólások: 9
Re: Buszos topic !
«
Hozzászólás #4039 Dátum:
2009 Január 05, 20:11:42 »
ja a váltos témához meg annyit nekemis hosszú váltom van 1.6al de kisebb kerékel még nem tudom mit fog menni maj kiderül ha kész lesz.
robgt
Hozzászólások: 9
Re: Buszos topic !
«
Hozzászólás #4038 Dátum:
2009 Január 05, 20:07:03 »
Sziasztok. Boldog új évet mindenkinek . ahogy nézem ujab buszos tulaj van ,gratulálok sok sikert .ha jól látam a képeket neked ugyanolyan állofutésed van mint ami nállam van,ha dudtok kapcsolási rajzot megköszöném
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Január 05, 20:12:12 írta robgt
»
Istennyila
Hozzászólások: 1162
20-324-86-53
Re: Buszos topic !
«
Hozzászólás #4037 Dátum:
2009 Január 05, 19:44:16 »
Idézetet írta: KIZS - 2009 Január 05, 19:29:05
Buszba 1.6-os motorhoz én nem tennék hosszú váltót. Gyárilag sem raktak.
Rövid váltóval is megfutja 120-130-at, bár az már nagyon a vége a motornak.
És mi a helyzet a félhosszú váltóval?
Busz tulaj lettem :-)
http://picasaweb.google.hu/kinviktor
Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089
The first rule of Fight Club is......
Re: Buszos topic !
«
Hozzászólás #4036 Dátum:
2009 Január 05, 19:40:08 »
Idézetet írta: KIZS - 2009 Január 05, 19:29:05
Buszba 1.6-os motorhoz én nem tennék hosszú váltót. Gyárilag sem raktak.
Rövid váltóval is megfutja 120-130-at, bár az már nagyon a vége a motornak.
Ha mondjuk nyernék a lottón, akkor én egy szép alsóindexest csinálnék tárcsafékkel, 1.8 körüli typ1 motorral, valami nagyobb fajta központi karbival és egy pici kis turbo-val és persze szépen megültetve. Jöjjön ki 90LE a motorból, az már bőven elég ehhez a buszhoz. De ez így alsó hangon is két misi és egy év...
énis viszacseréltem
a rövidváltos 120-130 azért már szerintem elég síratós
de nem kell ezekkel annyira menni,szerintem amugysem,vagy ha igen,akkor csináljon az ember mást is a buszal,hogy a kanyarban feküdjön is,meg megáljon,ha kell,meg stb
ha választhatnék motort,énis valami hasonlot választanék
1.8 körüli typ1
Idézetet írta: Dr.gonzo - 2009 Január 05, 19:10:20
hegyeken,meg dombokon....de nemvészesen azért ottsem....de én jobbnak láttam visszacserélni,de én fosos vagyok.....szerintem simán használhatu ugy
nahh az mindenféleképp,szerintem is!!
idáig nekem nemvolt,de tavaszal az lesz az elsö,amit kap!!
"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Buszos topic !
«
Hozzászólás #4035 Dátum:
2009 Január 05, 19:29:05 »
Buszba 1.6-os motorhoz én nem tennék hosszú váltót. Gyárilag sem raktak.
Rövid váltóval is megfutja 120-130-at, bár az már nagyon a vége a motornak.
Ha mondjuk nyernék a lottón, akkor én egy szép alsóindexest csinálnék tárcsafékkel, 1.8 körüli typ1 motorral, valami nagyobb fajta központi karbival és egy pici kis turbo-val és persze szépen megültetve. Jöjjön ki 90LE a motorból, az már bőven elég ehhez a buszhoz. De ez így alsó hangon is két misi és egy év...
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Istennyila
Hozzászólások: 1162
20-324-86-53
Re: Buszos topic !
«
Hozzászólás #4034 Dátum:
2009 Január 05, 19:27:08 »
Idézetet írta: Dr.gonzo - 2009 Január 05, 19:10:20
hegyeken,meg dombokon....de nemvészesen azért ottsem....de én jobbnak láttam visszacserélni,de én fosos vagyok.....szerintem simán használhatu ugy
Szeretnék rakni a buszba olajhőfokmérőt, ha gond van, félreállok.
Busz tulaj lettem :-)
http://picasaweb.google.hu/kinviktor
Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089
The first rule of Fight Club is......
Re: Buszos topic !
«
Hozzászólás #4033 Dátum:
2009 Január 05, 19:10:20 »
Idézetet írta: Szürkebikafia - 2009 Január 05, 18:47:19
Nagyon melegedett?
hegyeken,meg dombokon....de nemvészesen azért ottsem....de én jobbnak láttam visszacserélni,de én fosos vagyok.....szerintem simán használhatu ugy
"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Istennyila
Hozzászólások: 1162
20-324-86-53
Re: Buszos topic !
«
Hozzászólás #4032 Dátum:
2009 Január 05, 18:49:48 »
Az igaz, hogy a motor be van állva, de a kuplung új, legalábbis annak néz ki.
Busz tulaj lettem :-)
http://picasaweb.google.hu/kinviktor
Istennyila
Hozzászólások: 1162
20-324-86-53
Re: Buszos topic !
«
Hozzászólás #4031 Dátum:
2009 Január 05, 18:47:19 »
Idézetet írta: Dr.gonzo - 2009 Január 05, 18:25:21
olyant énis szeretnék,2.4-es typ1 et!!"OLCSON"
komolyra forditva,rohadt drága....
szerintem sima 1.6 és kész....
ha jo akkor az is jo,ha nemelég a végsebesség,akkor egy hoszuváltoval simán elmegy110-120-at,nem lesz rakéta,de a rakéta tulajdonság amugyis jo drága,akármilyen variáccioban is!!
ha hosszuváltot raksz 1.6 elé,akkor a hegyekben kell vigyázni!!én kicseréltem vissza rövidre,mert nem tecett az az átétel....nem ugy forgatta a ventilátort,ahogy én szerettem volna...
Nagyon melegedett?
Busz tulaj lettem :-)
http://picasaweb.google.hu/kinviktor
Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089
The first rule of Fight Club is......
Re: Buszos topic !
«
Hozzászólás #4030 Dátum:
2009 Január 05, 18:34:08 »
Idézetet írta: Szürkebikafia - 2009 Január 05, 18:31:59
Köszi az infót.
A hosszúváltóval mi a helyzet?
Sima ügy, vagy ott is mókolni kell?
az sima ügy!!
ott a beszerzés a legnehezebb szerintem!ha megvan akkor csak sima csere,ha belefér,akkor dobhatsz rá egy normálisabb kuplungot,de ha nem akkor sincs gond
"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Istennyila
Hozzászólások: 1162
20-324-86-53
Re: Buszos topic !
«
Hozzászólás #4029 Dátum:
2009 Január 05, 18:31:59 »
Köszi az infót.
A hosszúváltóval mi a helyzet?
Sima ügy, vagy ott is mókolni kell?
Busz tulaj lettem :-)
http://picasaweb.google.hu/kinviktor
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Buszos topic !
«
Hozzászólás #4028 Dátum:
2009 Január 05, 18:29:10 »
Idézetet írta: Dr.gonzo - 2009 Január 05, 18:25:21
olyant énis szeretnék,2.4-es typ1 et!!"OLCSON"
komolyra forditva,rohadt drága....
szerintem sima 1.6 és kész....
ha jo akkor az is jo,ha nemelég a végsebesség,akkor egy hoszuváltoval simán elmegy110-120-at,nem lesz rakéta,de a rakéta tulajdonság amugyis jo drága,akármilyen variáccioban is!!
ha hosszuváltot raksz 1.6 elé,akkor a hegyekben kell vigyázni!!én kicseréltem vissza rövidre,mert nem tecett az az átétel....nem ugy forgatta a ventilátort,ahogy én szerettem volna...
meg lehet okosítani dupla weberrel meg tengelyel meg stb, de ezt majd a nálam okosabbak meg mondják
Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089
The first rule of Fight Club is......
Re: Buszos topic !
«
Hozzászólás #4027 Dátum:
2009 Január 05, 18:25:21 »
Idézetet írta: Szürkebikafia - 2009 Január 05, 13:01:03
AD-s moci volt benne, az valyon mekkorára alakítható anélkül, hogy a motor hamar kinyiffanjon, vagy a fogyasztás az egekbe menjen?
Láttam újságban 2,4-es typ1-es motort is, de gondolom ott más a motorblokk is.
olyant énis szeretnék,2.4-es typ1 et!!"OLCSON"
komolyra forditva,rohadt drága....
szerintem sima 1.6 és kész....
ha jo akkor az is jo,ha nemelég a végsebesség,akkor egy hoszuváltoval simán elmegy110-120-at,nem lesz rakéta,de a rakéta tulajdonság amugyis jo drága,akármilyen variáccioban is!!
ha hosszuváltot raksz 1.6 elé,akkor a hegyekben kell vigyázni!!én kicseréltem vissza rövidre,mert nem tecett az az átétel....nem ugy forgatta a ventilátort,ahogy én szerettem volna...
"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Buszos topic !
«
Hozzászólás #4026 Dátum:
2009 Január 05, 14:27:12 »
Idézetet írta: Szürkebikafia - 2009 Január 05, 13:01:03
AD-s moci volt benne, az valyon mekkorára alakítható anélkül, hogy a motor hamar kinyiffanjon, vagy a fogyasztás az egekbe menjen?
Láttam újságban 2,4-es typ1-es motort is, de gondolom ott más a motorblokk is.
a 2.4-hez elég sok pénz kell
Istennyila
Hozzászólások: 1162
20-324-86-53
Re: Buszos topic !
«
Hozzászólás #4025 Dátum:
2009 Január 05, 13:01:03 »
AD-s moci volt benne, az valyon mekkorára alakítható anélkül, hogy a motor hamar kinyiffanjon, vagy a fogyasztás az egekbe menjen?
Láttam újságban 2,4-es typ1-es motort is, de gondolom ott más a motorblokk is.
Busz tulaj lettem :-)
http://picasaweb.google.hu/kinviktor
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Buszos topic !
«
Hozzászólás #4024 Dátum:
2009 Január 05, 12:48:12 »
Idézetet írta: AZS - 2009 Január 04, 23:21:54
csak ha be akarod építeni. mert akkor egy fél éjjelt, és az még mindig a gány kategória...
fél éjjel gányolást minden motorra rá kell szánni
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Buszos topic !
«
Hozzászólás #4023 Dátum:
2009 Január 05, 12:47:23 »
Idézetet írta: Szürkebikafia - 2009 Január 04, 23:28:39
Uhh mire gondolsz?
Ráadásul nekem alsóindexes a vasam.
Alsóindexesbe minden typ4 motor berakása problémás és tök mindegy, hogy T3 vagy T2 volt a donor.
Flex használata elkerülhetetlen, rendes motortakaró lemez sose lesz hozzá.
A mai eszemmel én inkább egy 1.7-1.8-ra átépített typ1 motor raknék bele. Az eredeti lemezek meghagyásával.
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
AZS
Hozzászólások: 11742
Re: Buszos topic !
«
Hozzászólás #4022 Dátum:
2009 Január 05, 10:35:41 »
Idézetet írta: Szürkebikafia - 2009 Január 04, 23:28:39
Uhh mire gondolsz?
Ráadásul nekem alsóindexes a vasam.
ott még nagyobb a szívás, mert abban pl. a motor tartja a váltót is
(mondjuk a kivehető hátfal viszont egy-két dolgot picit könnyebbé tesz)
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Buszos topic !
«
Hozzászólás #4021 Dátum:
2009 Január 05, 07:11:10 »
Idézetet írta: Szürkebikafia - 2009 Január 04, 23:28:39
Uhh mire gondolsz?
Ráadásul nekem alsóindexes a vasam.
azthiszem pl a generátort
Istennyila
Hozzászólások: 1162
20-324-86-53
Re: Buszos topic !
«
Hozzászólás #4020 Dátum:
2009 Január 04, 23:28:39 »
Idézetet írta: AZS - 2009 Január 04, 23:21:54
csak ha be akarod építeni. mert akkor egy fél éjjelt, és az még mindig a gány kategória...
Uhh mire gondolsz?
Ráadásul nekem alsóindexes a vasam.
Busz tulaj lettem :-)
http://picasaweb.google.hu/kinviktor
AZS
Hozzászólások: 11742
Re: Buszos topic !
«
Hozzászólás #4019 Dátum:
2009 Január 04, 23:21:54 »
Idézetet írta: KIZS - 2009 Január 04, 23:10:24
egyiken sem kell mókolni semmit (*)
csak ha be akarod építeni. mert akkor egy fél éjjelt, és az még mindig a gány kategória...
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Buszos topic !
«
Hozzászólás #4018 Dátum:
2009 Január 04, 23:10:24 »
Idézetet írta: Szürkebikafia - 2009 Január 04, 22:44:22
Akkor most hogy van?
Mindkettő hidrotőkés, de az egyiken mókolni kell, ha beszeretnéd építeni?
Vagy: a hidrotőkést alakítgatni kell, a nemhidrotőkés meg simán bemegy és kész?
Furcsa lenne, ha az újabb nem lenne hidrotőkés.
a CU és a CJ gyakorlatilag egyforma, egyiken sem kell mókolni semmit (*)
a hidrotőkét meg lehet szeretni vagy nem szeretni, mindkettő tökéletesen illik a buszba
(*) pontosabban a T3 gázbowdenje tényleg a másik oldalon jön a T2-höz képest, de ez nem olyan nagy probléma
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Január 04, 23:12:02 írta KIZS
»
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Istennyila
Hozzászólások: 1162
20-324-86-53
Re: Buszos topic !
«
Hozzászólás #4017 Dátum:
2009 Január 04, 22:44:22 »
Akkor most hogy van?
Mindkettő hidrotőkés, de az egyiken mókolni kell, ha beszeretnéd építeni?
Vagy: a hidrotőkést alakítgatni kell, a nemhidrotőkés meg simán bemegy és kész?
Furcsa lenne, ha az újabb nem lenne hidrotőkés.
Busz tulaj lettem :-)
http://picasaweb.google.hu/kinviktor
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Busz tulaj lettem! :-)
«
Hozzászólás #4016 Dátum:
2009 Január 04, 19:30:59 »
Idézetet írta: Dr.gonzo - 2009 Január 04, 16:06:57
ha jolemlékszem,akkor a CU-s a hidrotökés...
ha jolemlékszem,akkor a CJ-s,mivel t2höz készült csak rá kell huzni a váltora és kész,a CU-s t3 hoz készült,picit kell rajta modositani,pl.:gázbovden sem ott jön be,stb...
de nem értek hozzá,csak ugyrémlik....
igen a CU-s a hidrotőkés
Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089
The first rule of Fight Club is......
Re: Buszos topic !
«
Hozzászólás #4015 Dátum:
2009 Január 04, 16:53:42 »
Idézetet írta: Szürkebikafia - 2009 Január 04, 16:47:36
T3-as váltója nem kompatibilis?
Esetleg 5 sebességes váltót is be lehetne rakni?
Asszem az 5 sebességes egyébként úgynevezett félhosszú vátó 4,125 áttételű, de nem mernék mérget venni rá.
nahh az biztos nem kopatibilis!!
"egyenlöre"nem lehet berakni a t3 as váltot!!!sajnos!!
a "profik"erre csak azt mondják,hogy felejsd el!!
azért majd ha egyszer lesz egy csomo idöm,meg egy kis pénzem kisérletezgetésre,kiprobálnék még pár dolgot,hátha összejönne....
"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Oldalak:
1
...
442
443
444
445
446
[
447
]
448
449
450
451
452
...
548
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Buszos topic !
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...