www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 06, 05:59:38

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921271 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 414 415 416 417 418 [419] 420 421 422 423 424 ... 548
Nyomtatás
Szerző Téma: Buszos topic !  (Megtekintve 5468321 alkalommal)
Nem elérhető karakury
Hozzászólások: 323


« Hozzászólás #5174 Dátum: 2009 Február 24, 10:34:35 »

Kis szerencsével, ha nem nyúlsz mellé (én mellé nyúltam egy kicsit), de inkább a mélyen tisztelt szakikkal kapcsolatban kell figyelni (lakatosz idiotikusz (ritka állatfaj, asszem Süni mondta)). 5-700e-é lehet venni nagyon jót, vagy 2-300e-é olyat amire költeni kell, de az meg 800e -1 milla környéke (de ez sok mindentől függhet) mire egyben van. Esetleg 60-150 ért roncsot, amire meg akár 1,5 misit is kell locsolni... ugye és akkor legalább tudjuk mi van megcsinálva. Az enyém mire kész lesz 1,2be lesz kb., pedig nem volt ránézésre túl szar alap, csak az alján volt itt ott 6-8 db lemez egymásra hegesztve, meg utólag átment tetőablakosba, ami giga szopás...
2-es kategória: http://www.hasznaltauto.hu/2659589_volkswagen_t2_1978, kb ebbe tartozik Slavia dokája is.
Ez meg pl egész nagy vétel is lehet: http://www.hasznaltauto.hu/2717193_volkswagen_t2_1978 ha nem dobja le a festéket 1 év múlva. mondjuk párszázezer erre is mehetne...
És van a meg ne vedd kategória: http://www.hasznaltauto.hu/2279955_volkswagen_transporter_1977 és http://www.hasznaltauto.hu/2727070_volkswagen_t2_1971 (ki kéne rakni: Warning nerd owner!)
Egyébként T3nál lejjebb vannak ezek az összegek (BBvel értek egyet: napi használatra), meg lehet vele normálisabban közlekedni, de legalább ennyi lejön az érzésből cserébe.
Csak hogy nekem is engedtessék meg hogy összezavarjalak Cheesy  Evil

Ahogyan olvasgattam a forumot a zöldnek valami nem múló motor problémái vannak , a feketének a beltérben végzett festés alapján nem volt minőségi az érzet (meg a szín maga sem a libling) , ja és Pásztó is odébb van picit. (tudom telhetetlen vagyok)

Nem elérhető zizzo
Hozzászólások: 532


NeoHippi

« Hozzászólás #5173 Dátum: 2009 Február 24, 09:03:11 »

5-700e ft
azt gondolom neked inkább t3 kéne ha napi használatú verdát keresel

üdv a klubban BB

Kis szerencsével, ha nem nyúlsz mellé (én mellé nyúltam egy kicsit), de inkább a mélyen tisztelt szakikkal kapcsolatban kell figyelni (lakatosz idiotikusz (ritka állatfaj, asszem Süni mondta)). 5-700e-é lehet venni nagyon jót, vagy 2-300e-é olyat amire költeni kell, de az meg 800e -1 milla környéke (de ez sok mindentől függhet) mire egyben van. Esetleg 60-150 ért roncsot, amire meg akár 1,5 misit is kell locsolni... ugye és akkor legalább tudjuk mi van megcsinálva. Az enyém mire kész lesz 1,2be lesz kb., pedig nem volt ránézésre túl szar alap, csak az alján volt itt ott 6-8 db lemez egymásra hegesztve, meg utólag átment tetőablakosba, ami giga szopás...
2-es kategória: http://www.hasznaltauto.hu/2659589_volkswagen_t2_1978, kb ebbe tartozik Slavia dokája is.
Ez meg pl egész nagy vétel is lehet: http://www.hasznaltauto.hu/2717193_volkswagen_t2_1978 ha nem dobja le a festéket 1 év múlva. mondjuk párszázezer erre is mehetne...
És van a meg ne vedd kategória: http://www.hasznaltauto.hu/2279955_volkswagen_transporter_1977 és http://www.hasznaltauto.hu/2727070_volkswagen_t2_1971 (ki kéne rakni: Warning nerd owner!)
Egyébként T3nál lejjebb vannak ezek az összegek (BBvel értek egyet: napi használatra), meg lehet vele normálisabban közlekedni, de legalább ennyi lejön az érzésből cserébe.
Csak hogy nekem is engedtessék meg hogy összezavarjalak Cheesy  Evil

A rock n roll, a sebesség megszállottja vagy!
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #5172 Dátum: 2009 Február 23, 21:32:14 »

hideg - meleg - hideg - meleg  Evil

Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #5171 Dátum: 2009 Február 23, 20:52:17 »


azt gondolom pontosan tudod miről beszélek amikor azt mondom ,hogy egy kalap lófasz egy buszba az 1,2 motor

hát igen buszba minimum 1.6 kéne Smiley
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #5170 Dátum: 2009 Február 23, 20:49:39 »

Nem is az a kérdés,hogy fel tud-e menni,inkább az,hogy hogyan?
Felment az enyém is az 1,6-os motorral Szentendréröl Lajosforrásra,söt volt olyab is,hogy 3-ba fel tudtam kapcsolni,de maradjunk annyiban,a hegytetön sajnáltam a saját autómat!
Soha nem gyilkolom.
pontosan erről beszélek

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #5169 Dátum: 2009 Február 23, 20:48:44 »

Az igaz,de multkor Ajkán voltunk, azt nem szerette de felment mindenhol Wink
Nem is az a kérdés,hogy fel tud-e menni,inkább az,hogy hogyan?
Felment az enyém is az 1,6-os motorral Szentendréröl Lajosforrásra,söt volt olyab is,hogy 3-ba fel tudtam kapcsolni,de maradjunk annyiban,a hegytetön sajnáltam a saját autómat!
Soha nem gyilkolom.

Tóth Zoltán
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #5168 Dátum: 2009 Február 23, 20:47:45 »

Az igaz,de multkor Ajkán voltunk, azt nem szerette de felment mindenhol Wink
ne vitatkozzunk ezen szeríntem
azt gondolom pontosan tudod miről beszélek amikor azt mondom ,hogy egy kalap lófasz egy buszba az 1,2 motor

részemről befejeztem

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #5167 Dátum: 2009 Február 23, 20:41:24 »

gyomára érthető
egy 10 méters domb sincs sehol

Az igaz,de multkor Ajkán voltunk, azt nem szerette de felment mindenhol Wink
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #5166 Dátum: 2009 Február 23, 20:39:36 »

Mi még Gyomára is elmentünk vele, csak úgy repült  Cheesy
De amúgy a typ4-et meg az 1.2-őt is ugyanannyira hajtjuk 80-as utazóval elpöfög Wink
gyomára érthető
egy 10 méters domb sincs sehol

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #5165 Dátum: 2009 Február 23, 20:37:43 »

Az nem gyári dolog, zártszelvényből csináltak rá egy szerkezetet, de holnap leképelem úgy egészében....
jaja az egesz erdekel  Grin a felepitmeny `csak ugy`  Cheesy

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #5164 Dátum: 2009 Február 23, 20:36:55 »

legyszi csinalj Smiley foleg az uveges felepitmenyrol  Shocked
Az nem gyári dolog, zártszelvényből csináltak rá egy szerkezetet, de holnap leképelem úgy egészében....

Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #5163 Dátum: 2009 Február 23, 20:34:33 »

Van most Vácon egy eladó T2b Pritsche, ideiglenesen kivonva, kb 5 éve Bónis Imre lakatolta és még akkor került rá egy rossz "fényezés" is. Motorja nem a sajátja, de az eredeti is megvan elvileg. Egy üveges felépítmény van rajta. Irányár 250.000.
Ha érdekel valakit csinálok róla képeket....
legyszi csinalj Smiley foleg az uveges felepitmenyrol  Shocked

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #5162 Dátum: 2009 Február 23, 20:32:46 »

azt hallottam elkelt szlovéniába
A hir igaz.

Tóth Zoltán
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #5161 Dátum: 2009 Február 23, 20:32:17 »

együtt indulunk hortobágyra akkor max 30 percet veszít szval annyira nem gáz
de amikora pótosifa előz az alsórendűn akkor kicsit félsz Wink
Mi még Gyomára is elmentünk vele, csak úgy repült  Cheesy
De amúgy a typ4-et meg az 1.2-őt is ugyanannyira hajtjuk 80-as utazóval elpöfög Wink
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #5160 Dátum: 2009 Február 23, 20:31:48 »

Van most Vácon egy eladó T2b Pritsche, ideiglenesen kivonva, kb 5 éve Bónis Imre lakatolta és még akkor került rá egy rossz "fényezés" is. Motorja nem a sajátja, de az eredeti is megvan elvileg. Egy üveges felépítmény van rajta. Irányár 250.000.
Ha érdekel valakit csinálok róla képeket....

Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #5159 Dátum: 2009 Február 23, 20:31:25 »

együtt indulunk hortobágyra akkor max 30 percet veszít szval annyira nem gáz
de amikora pótosifa előz az alsórendűn akkor kicsit félsz Wink
Grin Grin
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #5158 Dátum: 2009 Február 23, 20:28:00 »

gonolom a bordo-fekete.hete volt rola szo kb
azt hallottam elkelt szlovéniába

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #5157 Dátum: 2009 Február 23, 20:27:25 »

egy élmény lehet 1.2-essel is menni Cheesy Smiley
együtt indulunk hortobágyra akkor max 30 percet veszít szval annyira nem gáz
de amikora pótosifa előz az alsórendűn akkor kicsit félsz Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #5156 Dátum: 2009 Február 23, 20:26:09 »

Mit , hol kell nézni?
gonolom a bordo-fekete.hete volt rola szo kb

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető karakury
Hozzászólások: 323


« Hozzászólás #5155 Dátum: 2009 Február 23, 20:25:28 »

Nézted a T2-at,itt felénk?
Vagy ajánlhatom az uj kollegának?

Mit , hol kell nézni?

Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #5154 Dátum: 2009 Február 23, 20:24:17 »

évi 3 találkozót kibír Cool
amúgy régen nagyon sokat használtuk akár hiszitek akárnem Smiley
egy élmény lehet 1.2-essel is menni Cheesy Smiley
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #5153 Dátum: 2009 Február 23, 20:20:17 »

jó jó nemagyarázd

mi értjük  Wink
tudod miért ?  Wink Wink Wink
Nézted a T2-at,itt felénk?
Vagy ajánlhatom az uj kollegának?

Tóth Zoltán
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #5152 Dátum: 2009 Február 23, 20:19:41 »

pl gödöllői az M3mason 30-40
maradjunk annyiban hogy én az lepukkadt 1,6 motorommal ezt nyomtam az elmúlt 5 évben
és azt mondanám életveszélyes a mai autók között egy 30 LE teljesítményú autó
és most ne írkáljátok be hogy az 1,2 motor 40 mert a buszban csak mondjuk 20
maradjunk ennyiben
szép dolog a fíling meg király meg minden
de ne nevezzük mindennapi használatra elegendőnek jó !
évi 3 találkozót kibír Cool
amúgy régen nagyon sokat használtuk akár hiszitek akárnem Smiley
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #5151 Dátum: 2009 Február 23, 20:18:28 »

ott is felmegy Cheesy
csak a tetejére kicsit lassul Smiley
pl gödöllői az M3mason 30-40
maradjunk annyiban hogy én az lepukkadt 1,6 motorommal ezt nyomtam az elmúlt 5 évben
és azt mondanám életveszélyes a mai autók között egy 30 LE teljesítményú autó
és most ne írkáljátok be hogy az 1,2 motor 40 mert a buszban csak mondjuk 20
maradjunk ennyiben
szép dolog a fíling meg király meg minden
de ne nevezzük mindennapi használatra elegendőnek jó !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #5150 Dátum: 2009 Február 23, 20:17:01 »

jó jó nemagyarázd

mi értjük  Wink
tudod miért ?  Wink Wink Wink
Cool

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #5149 Dátum: 2009 Február 23, 20:14:59 »

Mindenképpen csak t2-t tudok elképzelni egyfelől, kell az embernek egy szerethető autó (ezt a család nehezen tolerálja csak úgy (pénzkidobás stb hobbi)). Tehát kompromisszum kell (mindennapi, mindenkinek hasznos méretű jármű és egy kicsit magamutogató ember büszksége) Másfelől a gimnáziumi éveim kedves emléke is ez a jármű .. (nem a 70-es években voltam gimnazista....)
Hát elég összevisszaság lett ez...
jó jó nemagyarázd

mi értjük  Wink
tudod miért ?  Wink Wink Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #5148 Dátum: 2009 Február 23, 20:13:41 »

...emelkedöt ne lásson! Cheesy
ott is felmegy Cheesy
csak a tetejére kicsit lassul Smiley
Nem elérhető karakury
Hozzászólások: 323


« Hozzászólás #5147 Dátum: 2009 Február 23, 20:13:06 »

Készülj hidegre-melegre Smiley természetesen lehet olcsóbb is drágább is. De KIZS mindjárt úgyis megmondja hogy napi használatra ott a T4 slavia919 meg megmondja hogy az űrbe is egy léghűtéses T2-vel menne Smiley így a végén kicsit majd összezavarodsz de majd letisztul. De ha engem kérdezel BigBug mondhat valamit és a T3 lehet az aranyközépút ha mégis T2 akkor az legyen T2b (felsőindexes).

Mindenképpen csak t2-t tudok elképzelni egyfelől, kell az embernek egy szerethető autó (ezt a család nehezen tolerálja csak úgy (pénzkidobás stb hobbi)). Tehát kompromisszum kell (mindennapi, mindenkinek hasznos méretű jármű és egy kicsit magamutogató ember büszksége) Másfelől a gimnáziumi éveim kedves emléke is ez a jármű .. (nem a 70-es években voltam gimnazista....)
Hát elég összevisszaság lett ez...

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #5146 Dátum: 2009 Február 23, 20:12:05 »

el hát  Roll Eyes csak  Roll Eyes
...emelkedöt ne lásson! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #5145 Dátum: 2009 Február 23, 20:11:33 »

el hát  Roll Eyes csak  Roll Eyes
Ha áll az autó, akkor egész jól viszi Smiley Grin
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #5144 Dátum: 2009 Február 23, 20:11:17 »

el hát  Roll Eyes csak  Roll Eyes
hát ja, nem egy dragster Smiley
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #5143 Dátum: 2009 Február 23, 20:10:37 »

az 1,2 is eltudja Cool
el hát  Roll Eyes csak  Roll Eyes

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #5142 Dátum: 2009 Február 23, 20:09:21 »

az 1,2 is eltudja Cool
Szééép Grin Cheesy Smiley
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #5141 Dátum: 2009 Február 23, 20:08:53 »

de igen és az 1,6 is erőlködik
Shocked azt hittem az már egész jól viszi.. na megint okosabb lettem Roll Eyes Wink
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #5140 Dátum: 2009 Február 23, 20:08:34 »

Köszönöm Cheesy Smiley  a szimpla 1.3-as motor is eltudta vinni a buszt? Shocked nem erőlködött?
az 1,2 is eltudja Cool
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #5139 Dátum: 2009 Február 23, 20:07:29 »

nem erőlködött?
de igen és az 1,6 is erőlködik

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #5138 Dátum: 2009 Február 23, 20:04:44 »

Köszönöm Cheesy Smiley  a szimpla 1.3-as motor is eltudta vinni a buszt? Shocked nem erőlködött?
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #5137 Dátum: 2009 Február 23, 20:00:10 »

Itt minden látszik aminek látszania érdemes:

Kód:
 Explanation of Chassis number:  for model years 1968-1979
                                                  218-000-001
 Vehicle Type ------------------------------------x||       |
   2 - Transporter                                 ||       |
 Vehicle Model ------------------------------------x|       |
   1 = Kastenwagen (Panel Truck), later also        |       |
         High-Roof Panel Truck and Fire Truck)      |       |
   2 = Achtsitzer-bus, Neunsitzer-bus (Station      |       |
         Wagon 8-seater, 9-seater)                  |       |
   3 = Kombi (Kombi, Kombi for Fire Trucks, and     |       |
         Campmobile)                                |       |
   4 = Sondermodell (Special model, 8- and 9-       |       |
         seater)                                    |       |
   5 = Sondermodell (Special Model, 7-seater)       |       |
   6 = Pritschewagen (Pickup Truck)                 |       |
   7 = Krankenwagen (Ambulance)                     |       |
   8 = Siebensitzer Bus (7-seater bus)              |       |
 Vehicle Model Year (last digit of model year) -----x       |
   8 - 1968*    2 - 1972    6 - 1976                        |
   9 - 1969*    3 - 1973    7 - 1977                        |
   0 - 1970     4 - 1974    8 - 1978*                       |
   1 - 1971     5 - 1975    9 - 1979*                       |
   (note that 8 = 1968 AND 1978, 9 = 1969 AND 1979)         |
 Sequential Production Number ------------------------xxx-xxx
 ------------------------------------------------------------------------
 
 1968   Chassis Number 218-000-001   -    218-220-000
        Engine Number  B-5-000-001   -    B-5-050-173
                       1584 cc, 57 HP @ 4400 rpm
        Transmission:  4-speed manual,    002 CM
        Fuel system:   Solex 30 PICT-2 carburetor
        Imported to U.S.      57,862
        Total produced:
 
 1)  Entirely new front end: single piece windshield
                            turn signals below headlights, near bumpers.
 2)  Sliding side door becomes standard on Kombi, Microbus
 3)  Double cv-joints (no reduction gears)
 4)  Redesigned front axle with ball joints, worm/peg steering
 5)  Larger side windows
 6)  New fresh air ventilation system
 7)  Lower ground clearance
 8)  14-inch wheels
 9)  Some buses still being manufactured in Emden, Germany as well as
     Hannover
 10) Fuel tank capacity increased to 60 liters (from 40 liters)
 
 1969   Chassis Number 219-000-001   -    219-200-000
        Engine Number  B-5-050-174   -    B-5-116-436
                       1584 cc, 57 HP @ 4400 rpm
        Transmission:  4-speed manual,    002 CM
        Fuel system:   Solex 30 PICT-2 carburetor
        Imported to U.S.      54,985
        Total Produced:
 
 1)  Round side marker reflectors between wheel wells
 2)  Generator rated at 38 amps (previously 30 amps)
 
 1970   Chassis Number 210-2000-001  -    210-2300-000
        Engine Number  B-5-116-437   -    B-5-230-000
                       1584 cc, 57 HP @ 4400 rpm
        Transmission:  4-speed manual,    002 CM
        Fuel system:   Solex 30 PICT-3 carburetor
        Imported to U.S.      72,515
        Total Produced:
 
 1)  Thermostat added to funnel warm air into air cleaner
 2)  Heavier duty oil pump
 3)  New fuel pump
 4)  Double cylinder brake system with warning light
 5)  Square side marker reflectors and marker lights, moved to before
     front wheel well and after rear wheel well
 6)  Gasoline tank venting through Evaporative Emission Control System
 7)  Throttle valve postioner on carburetor/throttle linkage
 8)  Fuse box with integral relay panel
 9)  Ignition key warning buzzer
 
 1971   Chassis Number 211-2000-001  -    211-2300-000
        Engine Number  AE-0-000-001  -    AE-0-529-815
                       1584 cc, 60 HP @ 4400 rpm
        Transmission:  4-speed manual,    002 CM
        Fuel System:   Solex 34 PICT-3 carburetor
        Total Produced:
        Imported to U.S.      68,561
 
 1)  Dual port intake cylinder heads
 2)  34 PICT-3 carburetor
 3)  3-part dual port intake manifold
 4)  Vacuum retard distributor
 5)  Chrome exhaust valve stems
 6)  2nd oil pressure control valve
 7)  New oil cooler (bump in fan shroud)
 8)  New clutch and throw-out bearing assembly
 9)  Disc brakes on front axle
 10) Collapsible steering column
 11) Brake fluid reservoir moved to behind driver's seat
 12) Roof color (white) extended to below side windows on two-tone models
 13) Front door arm rest air ducts (from 221-2197-035)
 14) Sliding side door uses only one Bowden cable (previously two)
 15) Adjustable steering locks on front axle (from 211-2066-397)
 16) New fuel pump cover
 17) Dashpot added to throttle valve positioner
 18) Ignition switch locks steering wheel
 19) Wheel changed to 5-1/2 J x 14-inch  (previously 5JK x 14)  with
     smaller offset amount; wheels attached with lugs and nuts (instead
     of studs); flat hubcaps introduced
 
 1972   Chassis Number 212-2000-001  -    212-2300-000
        Engine Number  CA-0-000-001  -    CA-0-016-185
                       CB-0-000-001  -    CB-0-056-205
                       1679 cc, 63 HP @ 4800 rpm
        Transmission:  4-speed manual,    002 CM
        Fuel System:   Solex 34 PDSIT-2, 34 PDSIT-3 carburetors
        Imported to U.S.      48,178
        Total Produced:
 
 1)  Type 4 1679 cc engine introduced (same as Porsche 914, VW 411/412)
     with spin-on oil filter
 2)  Dual carburetors (Solex 34 PDSIT-2, 34 PDSIT-3)
 3)  Redesigned rear body air intake scoops (squared instead of crescent-
     shaped)
 4)  Larger triple-element taillights
 5)  Diaphragm clutch
 6)  CV-joints slightly different
 7)  Exhaust Gas Recirculation (EGR) system
 8)  New fuel pump and pump location
 9)  Alternator introduced, rated at 55 amps (previously generator)
 10) Parking brake cable adjustable via equalizer bar
 11) Fuel filler cap door moved rearward (out of reach of sliding door)
 
 1973   Chassis Number 213-2000-001  -    213-2300-000
        Engine Number  CB-0-062-006  -
                       CD-0-000-000  -    Automatic Transmission
                       1679 cc, 63 HP @ 4800 rpm
        Transmission:  4-speed manual,    002 CM
                       3-speed automatic, 003 NB
        Fuel System:   Solex 34 PDSIT-2, 34 PDSIT-3
        Imported to U.S.      43,533
        Total Produced:
 
 1)  Smog pump added to EGR
 2)  Access hatch for engine area added to rear cargo floor
 3)  Deformable body area behind bumpers (Energy Absorbing Support)
 4)  Paper element air filter
 5)  3-speed automatic transmission available as option
 6)  Bigger front disc brake caliper/pads
 7)  New worm/roller steering box
 8)  Front turn signals moved up under windshield (at ends of air grill)
 9)  Redesigned windshield wiper arm shafts
 10) Last year buses are manufactured in Emden, Germany as well as in
     Hannover
 
 1974   Chassis Number 214-2000-001  -    214-2300-000
        Engine Number  AW            -
                       1795 cc,  65 HP @ 4200 rpm
        Transmission:  4-speed manual,    002 CM
                       3-speed automatic, 003 NB
        Fuel System:   Solex 34 PDSIT-2, 34 PDSIT-3 carburetors
        Imported to U.S.      30,166
        Total Produced:
 
 1)  Rear seat folds down
 2)  Different gear ratios in manual transmission
 3)  Engine size increased to 1795 cc (109.5 cu in), 65 HP
 4)  Larger clutch
 5)  Carburetor throat size increased
 6)  Fuel filler cap no longer hidden by flap door
 7)  Larger brake vacuum booster
 
 1975   Chassis Number 215-2000-001  -    215-2300-000
        Engine Number  AP-0-027-466  -
                       ED-0-000-640  -
                       1795 cc,  67 HP @ 4400
        Transmission:  4-speed manual,    002 CM
                       3-speed automatic, 003 NC, 003 ND
        Fuel System:   Bosch L-Jetronic AFC Electronic Fuel Injection
        Imported to U.S.      17,679
        Total Produced:
 
 1)  Bosch AFC fuel injection introduced
 2)  Hinges changed on rear engine access door
 3)  Windshield wiper switch moved to a stalk on steering column
 4)  New steering column
 5)  Battery rated at 54 amp-hours
 
 1976   Chassis Number 216-2000-001  -    216-2300-000
        Engine Number  CJ-0-000-001  -
                       GD-0-000-001  -
                       1970 cc, 67 HP @ 4200
        Transmission:  4-speed manual,    091 CP
                       3-speed automatic, 010 NF
        Fuel System:   Bosch L-Jetronic AFC Electronic Fuel Injection
        Imported to U.S.      20,825
        Total Produced:
 
 1)  Engine size increased to 1970 cc
 2)  New front door hinges (from 236-2126-632)
 3)  New 3-speed automatic transmission
 
 1977   Chassis Number 217-2000-001  -    217-2300-000
        Engine Number  GD-0-040-000  -
                       GE-0-000-001  -
                       1970 cc, 67 HP @ 4200 rpm
        Transmission:  4-speed manual,    091 CP
                       3-speed automatic, 010 NF
        Fuel System:   Bosch L-Jetronic AFC Electronic Fuel Injection
        Imported to U.S.      26,209
        Total Produced:
 
 1)  Front seats have head rests, are more comfortable, and recline
     (metal wall behind front seats removed)
 
 1978   Chassis Number 218-2000-001  -    218-2300-000
        Engine Number  GD-0-000-000  -
                       GE-0-007-083  -
                       1970 cc, 67 HP @ 4200 rpm
        Transmission:  4-speed manual,    091 CP
                       3-speed automatic, 010 NF
        Fuel System:   Bosch L-Jetronic AFC Electronic Fuel Injection
        Imported to U.S.      26,017
        Total Produced:
 
 1)  Sliding side windows introduced (replacing swing vent windows)
 2)  Hydraulic valve lifters
 
 1979   Chassis Number 219-2000-001  -    219-2300-000
        Engine Number  GD-0-040-001  -
                       GE-0-000-000 (California models)
                       1970 cc, 67 HP @ 4200 rpm
        Transmission:  4-speed manual,    091 CP
                       3-speed automatic, 010 NF
        Fuel System:   Bosch L-Jetronic AFC Electronic Fuel Injection
        Imported to U.S.      11,762
        Total Produced:
 
 1)  Catalytic converter introduced into exhaust system
 
 ------------------------------------------------------------------------
 References:
  Bus-Transporter, Die Geschichte eines Welterfolges,
     Randolf Unruh,
     Motorbuch Verlag, Postfach 103743, 7000 Stuttgart 10,
     ISBN 3-613-01411-4
 
  Volkswagen Official Service Manual, Station Wagon/Bus, 1968-1979
     Robert Bentley, Inc., 872 Massachusetts Ave, Cambridge, MA 02139
     ISBN 0-8376-0094-4
 
  Das grosse Buch der Volkswagen Typen,
     Lothar Boschen,
     Motorbuch Verlag, Postfach 103743, 7000 Stuttgart 10,
     ISBN 3-87943-799-8

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #5136 Dátum: 2009 Február 23, 19:57:58 »

Gyártási évek, motorkódok, számunkra fontos adatok pirossal kiemelve, csatolva, vagy itt:
http://www.thesamba.com/vw/archives/info/engine_letters.php

Az én tudásom pedig az, hogy T2a-t 1.6-os motorral készítettek csak. Külön rendelésre, osztrák piacra lehetett kérni 1.3-as motorral is.
T2b-ből volt hivatalosan 1.6-1.7-1.8-2.0. Elképzelhető, hogy ebből is lehetett 1.3-as variációt kérni, de ebben nem vagyok biztos.

Az 1.3-as motorral szerelt változatok kis azonosító táblácskáján fel van sorolva az "extrák" közé az 1.3-as motor.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #5135 Dátum: 2009 Február 23, 19:57:26 »

Az én tudásom pedig az, hogy T2a-t 1.6-os motorral készítettek csak. Külön rendelésre, osztrák piacra lehetett kérni 1.3-as motorral is.
T2b-ből volt hivatalosan 1.6-1.7-1.8-2.0. Elképzelhető, hogy ebből is lehetett 1.3-as variációt kérni, de ebben nem vagyok biztos.

Az 1.3-as motorral szerelt változatok kis azonosító táblácskáján fel van sorolva az "extrák" közé az 1.3-as motor.

Megnéztem és pontosítok: Olasz piacra lehetett 1.3-as motorral kérni. Az extra listában "252"-es kóddal szerepel az ilyen motorral szerelt változat.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Oldalak: 1 ... 414 415 416 417 418 [419] 420 421 422 423 424 ... 548
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.139 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.