www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 06, 18:53:21

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921271 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2315 2316 2317 2318 2319 [2320] 2321 2322 2323 2324 2325 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 29162118 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27152


« Hozzászólás #49027 Dátum: 2008 Július 14, 10:25:09 »

Részvétem.
Én a legutóbbi busztörésnél a következőt csináltam:
igen, a MÁV nálam is akkor kezdett pörögni, mikor ügyvédi levelet kaptak, hogy akkor most ment a feljelentés a PSZÁF-hez. onnantól pár nap volt

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető zsolt
Hozzászólások: 833


« Hozzászólás #49026 Dátum: 2008 Július 14, 10:20:11 »

10-kor voltam szigethalom, Fuck and Roll...  Cry Cry Cry Cry Cry
Sírás, 3x ideggörcs, és most a dunához rohanhatnék kerülget.
Bárminemű segítséget szívesen veszek. Mert asszem szopás-szopás hátán van. Astra gsi-n ezek szerint szarabb a fék mint a bogáron a dob, a nő bealudt, és nem tudott megállni... Asszem bogarazást befejeztem egy időre.
Jah MÁV biztosítója van, és a kasztni benyomását a főtengely fogta meg. Csoki, lábon jöttünk haza, de lehet a motor élettatama felére csökkent az ütközés által. Még ki se lehetett nyitni a motorteret, és addig az 1-3 sebesség sem volt meg. Főtengelyen az ékszíjtárcsa eddig 0 centit lötyögött ha rángattam, most meg már kotyog.
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

Jött a nő barátja, itt kihúzom ott kilakatoltatom kiütik simán. Mondom öreg, nem tákolni akarok. Láthatod ahol összetört egy deka gitt sincs. Azé hogy neked ne kerüljön pénzedbe nem fogom rágógumival meg celluxal megcsinálni.

Jah meg megegyezünk! Mondom oké. 100 alatt nem fog megállni a mutató. Metálfény hátul már lehet egy 80. Több kérdése nem volt hogy megyezünk-e.

Részvétem.
Én a legutóbbi busztörésnél a következőt csináltam: Szepestől igazolás az autó valós piaci értékéről. Ezt az aktuális Eurotax Interclassic katalógus alapján, az autóm állapotát ismerve készítette el. Persze ezt a katalógust ők is fellapozhatnának, de esetemben ez nem történt meg. Ez ahhoz kell, mert ők tuti kevesebbre értékelik, és egy nagyobb kár esetén azonnal letotálozzák, ami bukta. Ezzel persze nem kis vita volt, mert állandóan a veterán minősítést kérték. Mondtam, hogy most lett felkészítve, de még nem lett bejelentve szemlére. Ezen persze nem hatódtak meg. Hatásosabbnak bizonyult az érvelés, miszerint az autón veterán / vagy nosztalgia? /biztosítás van, ahhoz sem kell OT vizsga. Akkor ez, hogy van? Ha én fizetek veterán, ha a biztosító, akkor nem az? Aztán az elején ragaszkodtam a káresemény előtti állapot helyreállításához , / nem kérek pénzt, az autó legyen megcsinálva/mert elvileg a biztosításnak ez a rendeltetése. "Ezt kis sufniban nem lehet profin elvégezni, csak megfelelő szakszervízben." Mondjuk egy szerződéses partnerrel. Ebben a körben egy cég volt hajlandó veterán korú autóval foglalkozni,  a Pásztor Classic . Mondtam, hogy az nekem megfelel. Kértem egy árajánlatot, ami persze egy ilyen cégnél horror. Viszont később ez egyezkedési alapnak kitűnő volt.Ment a rábeszélés, hogy csináltassam meg máshol olcsóbban, mert ezeknek magas a rezsiórabér. Ekkor megkérdeztem, hogy akkor miért kötöttek velük szerződést, ha ezt túl magasnak találják? Ezt akkor játsszák le egymást közt. Én ragaszkodom a káresemény előtti állapot minél maradéktalanabb visszaállításához, ami még így is mindenképpen csorbát szenved, tekintve, hogy bármilyen szépen is csinálják meg , az autó akkor is törve volt, ami jelentősen csökkenti az autóm értékét.  Én közben törötten eladtam az autót, mert láttam, hogy ez legalább egy féléves történet lesz, és addig nincs autóm. És akkor nyaralás sem. Miután már két hónapja semmi érdemlegeset nem nyilatkoztak, csak a kibúvókat keresgélték, írtam egy e-mailt a felettes szervüknek, a PSZÁF-nek, a levél másolatát pedig elküldtem a biztosítónak. Aznap este felhívtak, hogy egyezzünk meg, és felajánlottak egy visszautasíthatatlan összeget. Mondjuk ez nem a MÁV, hanem az Uniqa volt.
Tehát nem szabad hagyni a bepróbálkozásokat az elején, mert ezt ők rutinból megteszik.Ha látják, hogy az ember nem annyira hülye, mint amilyenek ők szeretnék, hogy legyen, akkor nem tudnak annyira megvezetni. Persze ehhez rengeteg energia, és idő kell./ Több hónapos levelezgetés, telefonálgatás, szaladgálás, stb. / Meg azért egy jó adag szerencse is.
Tehát ne hagyd magad! Bárhol elakadsz a dologgal, a jelszó a PSZÁF. Erre én csak a végén jöttem rá.
Ők minden beadványt, bejelentést hivatalból kötelesek kivizsgálni, és ha kell ,felszólítják az adott biztosítót, az ügy mielőbbi rendezésére.
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #49025 Dátum: 2008 Július 14, 09:59:44 »

Nem én voltam aki a rajzot betette, hanem VW1966 kolléga, én csak elkészítettem.
A rövidzárat nem tartom okos dolognak, mert az 1-es pont a rádió kimenete és  2-es a rádió bemenete. (vagy fordítva - most nem tudom megnézni, csak jövőhéten)
A rövidzár alapból kell, de ha mp3-at akarsz, akkor nem, mivel a soros ellenállás a bementén van, nem a kimenetén.


VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #49024 Dátum: 2008 Július 14, 09:02:32 »


Másik rádió van már bent és abban egy kazetta adapter oldja meg ezt az mp3 dolgot,
vagy fm am transzmitter tavaj már kiveséztük nekem az van ipoddal s nagyon faja
Más!
Szép garázs szép hajó

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 14, 09:35:55 írta Spike »


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
1303LS
« Hozzászólás #49023 Dátum: 2008 Július 14, 08:39:11 »

Sziasztok, kéne nekem, regi rádiók bekötési rajza, vagy hogy a turóba hívják, a mp3 összeköttest szernenk megcsinalni, és kellne egy rajz a radió faráról, főleg ami érdekel, az a kimenet amire kötni kell az mp3lejatszot, és normalis esetben vakdugóval van zárva:)
ha valaki ennyiből értette hogy mit szertnék, kérem tegyen be  ide egyet, vagy nékem küldjee el mélbe, vagy privi stb.
nagyon köszönöm
üdvw
Gergő
Nem én voltam aki a rajzot betette, hanem VW1966 kolléga, én csak elkészítettem.
Abból a szempontból viszont szerencsétlen vagy, hogy nem szóltál erről tegnap, mert akkor benyúltam volna a kesztyűtartóba és megkaptad volna cuccot, mert én már nem használom.
Másik rádió van már bent és abban egy kazetta adapter oldja meg ezt az mp3 dolgot, ajánlom mindnekinek teljesen jól élvezhető a minősége, szinte az összes rádióadóénál jobban szól. 1700Ft körül van.
Közben megtaláltam a rajzot.
Már meg nem mondom merről kell nézni a dugót, de értelem szerűen a két közösített pont a most dugóval rövidrezárt.



[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 14, 08:41:20 írta 1303LS »
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #49022 Dátum: 2008 Július 14, 07:58:52 »

10-kor voltam szigethalom, Fuck and Roll...  Cry Cry Cry Cry Cry
Sírás, 3x ideggörcs, és most a dunához rohanhatnék kerülget.
Bárminemű segítséget szívesen veszek. Mert asszem szopás-szopás hátán van. Astra gsi-n ezek szerint szarabb a fék mint a bogáron a dob, a nő bealudt, és nem tudott megállni... Asszem bogarazást befejeztem egy időre.
Jah MÁV biztosítója van, és a kasztni benyomását a főtengely fogta meg. Csoki, lábon jöttünk haza, de lehet a motor élettatama felére csökkent az ütközés által. Még ki se lehetett nyitni a motorteret, és addig az 1-3 sebesség sem volt meg. Főtengelyen az ékszíjtárcsa eddig 0 centit lötyögött ha rángattam, most meg már kotyog.
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

Jött a nő barátja, itt kihúzom ott kilakatoltatom kiütik simán. Mondom öreg, nem tákolni akarok. Láthatod ahol összetört egy deka gitt sincs. Azé hogy neked ne kerüljön pénzedbe nem fogom rágógumival meg celluxal megcsinálni.

Jah meg megegyezünk! Mondom oké. 100 alatt nem fog megállni a mutató. Metálfény hátul már lehet egy 80. Több kérdése nem volt hogy megyezünk-e.

Részvétem! Undecided
Nem hátulról, de oldalról volt már ilyenem...
A rejtett hibák miatt mindenképpen ragaszkodj, szerintem a pót-kárfelvételhez... Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49021 Dátum: 2008 Július 14, 07:25:07 »

Küldj egy kérést privátba az NGA-nak (CN-86-48 vagy valami ilyesmi), rádióban ő a specialista.

mintha buflákorrú kolléga (1303LS) tett volna be ilyen rajzot valamikor.
talán idetéved és ismét behelyezi.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
matchbox
« Hozzászólás #49020 Dátum: 2008 Július 14, 07:07:16 »

Sziasztok, kéne nekem, regi rádiók bekötési rajza, vagy hogy a turóba hívják, a mp3 összeköttest szernenk megcsinalni, és kellne egy rajz a radió faráról, főleg ami érdekel, az a kimenet amire kötni kell az mp3lejatszot, és normalis esetben vakdugóval van zárva:)
ha valaki ennyiből értette hogy mit szertnék, kérem tegyen be  ide egyet, vagy nékem küldjee el mélbe, vagy privi stb.
nagyon köszönöm
üdvw
Gergő
Küldj egy kérést privátba az NGA-nak (CN-86-48 vagy valami ilyesmi), rádióban ő a specialista.
Nem elérhető Gambo
Hozzászólások: 1161


+ 36 30 424 06 78

« Hozzászólás #49019 Dátum: 2008 Július 14, 06:34:12 »

zalaegerszegen özönvíz. Tegnap este óta szakad. Lehet, hogy venni kéne egy csónakot
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #49018 Dátum: 2008 Július 13, 22:45:52 »

Sziasztok, kéne nekem, regi rádiók bekötési rajza, vagy hogy a turóba hívják, a mp3 összeköttest szernenk megcsinalni, és kellne egy rajz a radió faráról, főleg ami érdekel, az a kimenet amire kötni kell az mp3lejatszot, és normalis esetben vakdugóval van zárva:)
ha valaki ennyiből értette hogy mit szertnék, kérem tegyen be  ide egyet, vagy nékem küldjee el mélbe, vagy privi stb.
nagyon köszönöm
üdvw
Gergő
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49017 Dátum: 2008 Július 13, 21:29:56 »

Visszakerült a tuningmotor (1915) helyett a typ3-asba a gyári 1.6-os motor egy C20-as Scat tengellyel és a gyári dupla karbival...

Háááát, csendes, meg jól vezethető, nem torpan, nincs lyuk....de vaze, nem megy sehova. 100-nál lepadlózom és semmi nem történik, még a hangja sem változik, csak elkezd felfelé kúszni a mutató láthatatlan lassúsággal... Persze még nem toltam neki, de nagyon szomorú a 100+ lóerős motor után.

szúrd vissza egyet, akkor legalább hangos lesz.
mentális lóerők, tudod.... :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49016 Dátum: 2008 Július 13, 21:29:18 »

Keresek a bogaramról nagyfelbontású képet utóbbi talik idejéből! Fontos hogy hátulról kéne! vw1966 kukac gmail. com

he?
ránézésre van vagy 500 képed a bogaradról az utóbbi időkben.
elvitték az ufók vagy mifasz?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #49015 Dátum: 2008 Július 13, 21:10:49 »

Keresek a bogaramról nagyfelbontású képet utóbbi talik idejéből! Fontos hogy hátulról kéne! vw1966 kukac gmail. com
Tavaly tökölön mintha csináltam volna sok képet,holnap keresek Wink
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #49014 Dátum: 2008 Július 13, 21:07:43 »

Keresek a bogaramról nagyfelbontású képet utóbbi talik idejéből! Fontos hogy hátulról kéne! vw1966 kukac gmail. com
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #49013 Dátum: 2008 Július 13, 21:05:48 »

Eladtam a motort. Tisztán anyagi okokból.   Cry
juuuj. Roll Eyes

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #49012 Dátum: 2008 Július 13, 21:04:30 »

es miert tortent a csere?

Eladtam a motort. Tisztán anyagi okokból.   Cry

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #49011 Dátum: 2008 Július 13, 21:02:42 »

Visszakerült a tuningmotor (1915) helyett a typ3-asba a gyári 1.6-os motor egy C20-as Scat tengellyel és a gyári dupla karbival...

Háááát, csendes, meg jól vezethető, nem torpan, nincs lyuk....de vaze, nem megy sehova. 100-nál lepadlózom és semmi nem történik, még a hangja sem változik, csak elkezd felfelé kúszni a mutató láthatatlan lassúsággal... Persze még nem toltam neki, de nagyon szomorú a 100+ lóerős motor után.
es miert tortent a csere?

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #49010 Dátum: 2008 Július 13, 21:00:26 »

Visszakerült a tuningmotor (1915) helyett a typ3-asba a gyári 1.6-os motor egy C20-as Scat tengellyel és a gyári dupla karbival...

Háááát, csendes, meg jól vezethető, nem torpan, nincs lyuk....de vaze, nem megy sehova. 100-nál lepadlózom és semmi nem történik, még a hangja sem változik, csak elkezd felfelé kúszni a mutató láthatatlan lassúsággal... Persze még nem toltam neki, de nagyon szomorú a 100+ lóerős motor után.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #49009 Dátum: 2008 Július 13, 21:00:09 »

Grin Grin

Balaton déli részén készülődött valami, de most csend és béke honol Cheesy
Balcsin vagytok, nem itthon??
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #49008 Dátum: 2008 Július 13, 20:54:43 »

Újbuda ,teljes csend Smiley
Grin Grin

Balaton déli részén készülődött valami, de most csend és béke honol Cheesy

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #49007 Dátum: 2008 Július 13, 20:46:16 »

Most ért ide a vihar. Nem gyenge.
Újbuda ,teljes csend Smiley
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #49006 Dátum: 2008 Július 13, 20:44:34 »

Még vezetni sem tud, de már királykodik Wink
lehet hogy a tanulok királya.... Wink Grin

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #49005 Dátum: 2008 Július 13, 20:42:54 »

Most ért ide a vihar. Nem gyenge.
Itt (Szigethalom)olyan vihar elötti csend van,hogy kezdek félni.
Ráadásul az asszony se szol semmit! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #49004 Dátum: 2008 Július 13, 20:34:51 »

Még vezetni sem tud, de már királykodik Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #49003 Dátum: 2008 Július 13, 20:14:45 »

Most ért ide a vihar. Nem gyenge.
szerintem  a XI. ker. mirészünket elkerülte....remélem nem kiabálom el..
egy picit esett de most semmi....söt nyugatról már tisztul

RNIE
« Hozzászólás #49002 Dátum: 2008 Július 13, 20:12:41 »

XX.ker semmi Cool
Nem elérhető Gambo
Hozzászólások: 1161


+ 36 30 424 06 78

« Hozzászólás #49001 Dátum: 2008 Július 13, 20:03:45 »

Most ért ide a vihar. Nem gyenge.

Itt már volt. ( Zalaegerszeg ) jég nélkül szerencsére, csak szél és felhőszakadás
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49000 Dátum: 2008 Július 13, 20:02:46 »

Most ért ide a vihar. Nem gyenge.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27152


« Hozzászólás #48999 Dátum: 2008 Július 13, 16:28:45 »

Én ezt értem. Nézzük a legjobb esetet, elismeri ismét. Valjuk be nincs nagy csavar abban hogy vajon mitől tört meg egy 40 éves felújított autó egyenesen hátulról. Nem biztosítási csalás, nem félreérhető helyzet az hogy pont picsán vert telibe fényes nappal. Ezt így ő is elmondta, nem tud mit tenni, ez egyértelmű hogy nem fékezett időben és belémszaladt. Elvileg más is azt modnta tegnap nekem az eset után, hogy az a szar mikor oldalba, vagy elöl törik meg az autó. Az vezethet letagadáshoz, nem egyértelmű helyzet miatti huzavonához.
Itt dolgozik, itt lakik ez kiderült a beszélgetésünkből. Csak abban reménykedem hogy így tesz továbbra is akkor....

wiw adatlapját nézve itt is tanul.
nem a szitu a gáz, hanem ha a picsa fogja magát és beveszi magát egy román kisfaluba, vagy akármi, ne hidd, hogy utána fog rohangálni a biztosító. küldözgetnek neki levelet, oszt ennyi. mikor mávos tört össze, kérdeztem, hogy miért kell heteket várni a nyilatkozatr, hát eézrt. kérdeztem, hogy mi van, ha elmegy egy világköröli útra, aszonták akkor várunk. nem akarnak fizetni, főleg nem előbb, mint később

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #48998 Dátum: 2008 Július 13, 16:12:07 »

oksa. Mindkettőt holnap keresem meg. Mind Lacit mint Martint.
helyes

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #48997 Dátum: 2008 Július 13, 16:06:08 »

véleményem szerínt végig a 40 éves felújított hobbiautóhoz kell ragaszkodni és a többszázezres alkatrészárakhoz
a legfontosabb hogy hamár elzsölös a biztosítás akkor legelőszőr a Mareszhoz menjen az autó

oksa. Mindkettőt holnap keresem meg. Mind Lacit mint Martint.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #48996 Dátum: 2008 Július 13, 16:03:20 »

A MÁV esetében mindenesetre ha ök nem akarnak fizetni tudomásom szerint a MABISZ-nak kell állnia a költségeidet és majd ö pereli a MÁV-ot, hogy neki fizessék ki.
+ mondd, hogy egyetlen autó, munkaeszköz. Ezutóbbival viszont vigyázz mert lehet belekötnek akkor a veterán biztositásba.
véleményem szerínt végig a 40 éves felújított hobbiautóhoz kell ragaszkodni és a többszázezres alkatrészárakhoz
a legfontosabb hogy hamár elzsölös a biztosítás akkor legelőszőr a Mareszhoz menjen az autó

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #48995 Dátum: 2008 Július 13, 15:57:45 »

Én ezt értem. ...
A MÁV esetében mindenesetre ha ök nem akarnak fizetni tudomásom szerint a MABISZ-nak kell állnia a költségeidet és majd ö pereli a MÁV-ot, hogy neki fizessék ki.
+ mondd, hogy egyetlen autó, munkaeszköz. Ezutóbbival viszont vigyázz mert lehet belekötnek akkor a veterán biztositásba.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #48994 Dátum: 2008 Július 13, 15:51:27 »

mondom, hogy ISMÉT MEG FOGJÁK KERESNI A KÁROKOZÓT A FELELŐSSÉG MIATT!! lófaszt sem ér a kéksárgán lévő elismerés. ha csak benézett kishazánkba, akkor szívhatsz, mert romániából kell előásni majd, hogy ISMÉT elismerje.
.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Október 17, 17:59:41 írta tazoli »
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27152


« Hozzászólás #48993 Dátum: 2008 Július 13, 15:46:30 »

Még lenne kérdésem. Most szedek össze minden papírt ami kocsival kapcsolatos, holnap megyek délelőttöm elb'szni...
A betétlapon a szerződő fél a kocsi tulaja egy ipse. Aki vezetett az nő. Tehát a károkozóm a nő. Viszont a nő román jogsis. De valszeg van magyar bejelentett lakcíme, mert azt beírta, és ugyanaz mint a kocsi tulajdonosáé.
Remélem ezáltal még van a történetemben még egy csavar....
Objektív felelősség van itt is, vagy mivel elismerte a csaj ezáltal ő a károkozóm? Viszont az incidensben résztvett kocsi biztosítója fizet azaz lehet nemfizet majd nekem? Ugyanis a casjnak nincs kocsija. Tehát gyanítom akkor az astra MÁV-jával szopom a brét...
Hogyha még a román hatósággal is netán kapcsolatot kell felvennem, én komolyan mondom ideges leszek és nem vágok utána szép arcot.
Mikor bedzsasszolt a seggembe kiszáltam, hátranéztem, mondom nem megyek oda mert keményen elküldöm a picsába. Inkább telefonáltam addig legalább az agyvizem üzemi hőfokra hült vissza.
mondom, hogy ISMÉT MEG FOGJÁK KERESNI A KÁROKOZÓT A FELELŐSSÉG MIATT!! lófaszt sem ér a kéksárgán lévő elismerés. ha csak benézett kishazánkba, akkor szívhatsz, mert romániából kell előásni majd, hogy ISMÉT elismerje.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #48992 Dátum: 2008 Július 13, 15:39:58 »

Még lenne kérdésem. Most szedek össze minden papírt ami kocsival kapcsolatos, holnap megyek délelőttöm elb'szni...
A betétlapon a szerződő fél a kocsi tulaja egy ipse. Aki vezetett az nő. Tehát a károkozóm a nő. Viszont a nő román jogsis. De valszeg van magyar bejelentett lakcíme, mert azt beírta, és ugyanaz mint a kocsi tulajdonosáé.
Remélem ezáltal még van a történetemben még egy csavar....
Objektív felelősség van itt is, vagy mivel elismerte a csaj ezáltal ő a károkozóm? Viszont az incidensben résztvett kocsi biztosítója fizet azaz lehet nemfizet majd nekem? Ugyanis a casjnak nincs kocsija. Tehát gyanítom akkor az astra MÁV-jával szopom a brét...
hu bammeg elkezdtelek nagyon nem irigyelni

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #48991 Dátum: 2008 Július 13, 15:35:08 »

.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Október 17, 17:58:49 írta tazoli »
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #48990 Dátum: 2008 Július 13, 15:18:10 »

részvétem...  Undecided

más: ma 2 óra körül Verőcén a strandnál Kismaros irányába haladt egy piros bogár, bal hátsó oldalablakán bogárhátús matrica.
mivel offtraktorban ültem, nem is villogtam  Roll Eyes
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #48989 Dátum: 2008 Július 13, 14:29:45 »

sosem volt robogóm(csak tarháltam  Grin). az egy 125ös nsr volt. most egy gsx600f-em van
ja oké Grin  GSX600f Cheesy Smiley  szép motor Wink Smiley nekem most nincsen motorom, mert kell a pííz a Bogira
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27152


« Hozzászólás #48988 Dátum: 2008 Július 13, 12:19:31 »

az igen, kellemetlen dolog. Az a robogód van amelyikkel Volks & Roll-on voltál?
sosem volt robogóm(csak tarháltam  Grin). az egy 125ös nsr volt. most egy gsx600f-em van

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 2315 2316 2317 2318 2319 [2320] 2321 2322 2323 2324 2325 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.265 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.