www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 12, 06:13:17

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2970 2971 2972 2973 2974 [2975] 2976 2977 2978 2979 2980 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 29340540 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #22827 Dátum: 2007 Február 01, 17:34:25 »

Sziasztok!
Örömmel értesítelek benneteket, hogy kész lett a Bogszink "1970 , VW1300, Bronzmetál+Air Brush", kemény hét hónap felújítás után. Ha kíváncsi vagy rá itt megtalálod: www.bogszi.fw.hu
Gartulálok, nekem tetszik és ahogy nézem tisztességgel lett felújítva.
Jó érzés, mi?  Grin
Kár hogy telefonos vagy szkennelt vagy milyen képeket tettél fel.
Na nem baj majd a rajzáson meglessük. Cheesy
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #22826 Dátum: 2007 Február 01, 16:21:02 »

jó helyen van az ablaktörlő szerintem. a 64 (?) elöttieknek áll másik irányba, nem?
az enyém is így (menetirány szerint) balra áll.
igen, jól áll. a régieken állt fordítva

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #22825 Dátum: 2007 Február 01, 16:18:11 »

Nekem ennél sokkal furcsább, hogy az ablaktörlők pont a másik oldalon vannak, mint az lenni szokott az európai modelleken. Összehegesztett sárvédő van, volt, lesz.
jó helyen van az ablaktörlő szerintem. a 64 (?) elöttieknek áll másik irányba, nem?
az enyém is így (menetirány szerint) balra áll.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22824 Dátum: 2007 Február 01, 16:09:51 »

A sárvédőre gondoltam, hogy hozzá van hegesztve. Nem arra, hogy hogy áll a felni rajta meg ilyen bonyolult műszaki dolgok... Smiley

Nekem ennél sokkal furcsább, hogy az ablaktörlők pont a másik oldalon vannak, mint az lenni szokott az európai modelleken. Összehegesztett sárvédő van, volt, lesz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #22823 Dátum: 2007 Február 01, 15:47:33 »


Nem találták ki, mert ő arra gondolt, hogy a fali konvektor gázkivezetője felett megy a gázcső (jobb oldalon a falon), pedig az a MSZ 1982/75-ösében egyértelműen tiltott.
A sárvédőre gondoltam, hogy hozzá van hegesztve. Nem arra, hogy hogy áll a felni rajta meg ilyen bonyolult műszaki dolgok... Smiley

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #22822 Dátum: 2007 Február 01, 15:41:42 »

A bogarak buszok topikból:
Sziasztok!
Örömmel értesítelek benneteket, hogy kész lett a Bogszink "1970 , VW1300, Bronzmetál+Air Brush", kemény hét hónap felújítás után. Ha kíváncsi vagy rá itt megtalálod:
www.bogszi.fw.hu
jó kis oldal, gratulálok! szép lett az autó is Smiley

« Utoljára szerkesztve: 2007 Február 01, 15:59:48 írta Typ117 »
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #22821 Dátum: 2007 Február 01, 15:36:26 »

az miért baj??
(egyébként nekem is megjött az igazolás!! Wink )
Nem baj, csak aszittem hogy a zMBK küldi.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22820 Dátum: 2007 Február 01, 15:30:15 »

még nem találta ki senki?


Nem találták ki, mert ő arra gondolt, hogy a fali konvektor gázkivezetője felett megy a gázcső (jobb oldalon a falon), pedig az a MSZ 1982/75-ösében egyértelműen tiltott.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Holló
« Hozzászólás #22819 Dátum: 2007 Február 01, 15:16:32 »

Észreveszitek ezen, hogy mi nem stimmel?  Grin
<beszúrt kép törölve>
még nem találta ki senki?
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #22818 Dátum: 2007 Február 01, 15:13:04 »

Nekem is, de nem MBK-s hanem allianzos borítékban. Huh
az miért baj??
(egyébként nekem is megjött az igazolás!! Wink )

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #22817 Dátum: 2007 Február 01, 15:06:03 »

sztem is erre gondolt. meg hülye képeket nézeget ahelyett, hogy a sajátját szerelné  Grin
Ezt a használtautón vettem észre, s gondoltam érdekes  Roll Eyes Grin Különben meg, ehhez nem kell semmi szaktudás....

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #22816 Dátum: 2007 Február 01, 14:45:28 »

Ilyet láttam énis még Fürstenfeldben:

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #22815 Dátum: 2007 Február 01, 14:39:23 »

Rá van hegesztve a sárvédő.

sztem is erre gondolt. meg hülye képeket nézeget ahelyett, hogy a sajátját szerelné  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #22814 Dátum: 2007 Február 01, 14:35:40 »

örömmel értesítek mindenkit hogy megérkezett a kötelező igazolásom!! Grin
Nekem is, de nem MBK-s hanem allianzos borítékban. Huh

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #22813 Dátum: 2007 Február 01, 14:33:53 »

Észreveszitek ezen, hogy mi nem stimmel?  Grin
<beszúrt kép törölve>
  anegyedik henger gyertyapipa ferdén áll Wink

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22812 Dátum: 2007 Február 01, 14:32:29 »

Rá van hegesztve a sárvédő. Huh Shocked
Meg mindha skodafelni lene rajta.

Van vele baj bőven!  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22811 Dátum: 2007 Február 01, 14:31:10 »

Az autó bal kereke jobban fordul?

De a belső kerék kisebb íven is fordul. Az ívbelső kerék elkormányozási szöge nagyobb. Ez a kormánygeometriából jön.

Mondjuk szemre akár ez is lehetne baj, hogy túl sok.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #22810 Dátum: 2007 Február 01, 14:30:47 »

Észreveszitek ezen, hogy mi nem stimmel?  Grin
<beszúrt kép törölve>
Rá van hegesztve a sárvédő. Huh Shocked
Meg mindha skodafelni lene rajta.
Meg ezek nem 02 sárvédők?
« Utoljára szerkesztve: 2007 Február 01, 14:33:58 írta slavia919 »

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #22809 Dátum: 2007 Február 01, 14:28:46 »

Észreveszitek ezen, hogy mi nem stimmel?  Grin
<beszúrt kép törölve>
Az autó bal kereke jobban fordul?Vagy a csomagtartó tető más?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22808 Dátum: 2007 Február 01, 14:28:03 »

Észreveszitek ezen, hogy mi nem stimmel?  Grin
<beszúrt kép törölve>

Ablaktörlő jobbos.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #22807 Dátum: 2007 Február 01, 14:18:14 »

Észreveszitek ezen, hogy mi nem stimmel?  Grin

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #22806 Dátum: 2007 Február 01, 14:16:09 »

nem tudtok valami mukodo autosmozit pesten budan valahol a kornyeken?
  nálunk van  póstelek Grin

Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #22805 Dátum: 2007 Február 01, 14:14:22 »

nem tudtok valami mukodo autosmozit pesten budan valahol a kornyeken?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #22804 Dátum: 2007 Február 01, 13:46:20 »


hol lax? es milyen betuvel kezdodik a neved?
  az Üllői út végén  Grin Békéscsabán .Gyulai lászló

Holló
« Hozzászólás #22803 Dátum: 2007 Február 01, 13:23:08 »

nekem a Typ4 hidegen 3,5-4bar
persze, de neked tud 150 fokos is lenni az olajad
műszer szerint
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #22802 Dátum: 2007 Február 01, 11:29:16 »

Valaki emlékszik (az olajnyomásmérősök közül), hogy nektek mennyi szokott lenni hideg olajjal a maximális nyomás?

nekem a Typ4 hidegen 3,5-4bar

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #22801 Dátum: 2007 Február 01, 11:27:35 »

örömmel értesítek mindenkit hogy megérkezett a kötelező igazolásom!! Grin

nekem is megjött (pedig csekken fizettem)

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #22800 Dátum: 2007 Február 01, 11:16:36 »

örömmel értesítek mindenkit hogy megérkezett a kötelező igazolásom!!


hol lax? es milyen betuvel kezdodik a neved?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #22799 Dátum: 2007 Február 01, 11:11:47 »

örömmel értesítek mindenkit hogy megérkezett a kötelező igazolásom!! Grin

Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #22798 Dátum: 2007 Február 01, 11:04:54 »

Van itt valaki, aki Invitel-en keresztül netezik???
Én igen....

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22797 Dátum: 2007 Február 01, 10:57:55 »

Van itt valaki, aki Invitel-en keresztül netezik???

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #22796 Dátum: 2007 Február 01, 09:50:08 »

Ez egy hosszú éveket eresz alatt töltött motor első beindítása volt. Lehet, hogy nem mérvadó....

Gyári adatokat én is tudok, engem az érdekel, hogy akinek van műszere az mit mér azonnal, beindítás után, fordulaton. Tudom, hogy ez sok dolog függvénye, de akkor is érdekelne. Nekem max 5.8 bar, jelenleg.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22795 Dátum: 2007 Február 01, 09:47:51 »

gyári adat
 70c fokon  2500fordulaton 2-3kg/cm2

Gyári adatokat én is tudok, engem az érdekel, hogy akinek van műszere az mit mér azonnal, beindítás után, fordulaton. Tudom, hogy ez sok dolog függvénye, de akkor is érdekelne. Nekem max 5.8 bar, jelenleg.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #22794 Dátum: 2007 Február 01, 09:29:08 »

gyári adat
 70c fokon  2500fordulaton 2-3kg/cm2

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22793 Dátum: 2007 Február 01, 09:26:26 »

Hát én 7 "légkört" mértem már. Használt motor, gyűrűzés után. (tudom, ez nem számít Smiley ) Azért írom így, mert egy ZIL légfék rendszerből való nyomásmérőt kötöttem az olajgomba helyére.


Akkor még csavarhatok a nyomáson...mert nekem alig hat bar hidegen, fordulaton.

Egyszer felcsavartam, a 10 bar-os óra azonnal indítás után kiakadt és rögtön olajtócsa lett az autó alatt. Reménykedtem, hogy csak a hűtő tömítés, de nem...kinyílt a hűtő, mint Rumcájsz pisztolycsöve...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #22792 Dátum: 2007 Február 01, 09:25:36 »

Hát én 7 "légkört" mértem már hideg motoron. Használt motor, gyűrűzés után. (tudom, ez nem számít Smiley ) Azért írom így, mert egy ZIL légfék rendszerből való nyomásmérőt kötöttem az olajgomba helyére.

Tegnap este én is mentem egy 30 km-t az öreggel.
Nem lett túl jó kedvem, mert nagyon nem jó. Az a karburálás, amivel a kicsit hegyes 1.6-osom majdnem tökéletes volt, a megnövekedett áramlási sebesség miatt úgy megszívja a karbikat, hogy annyira bedúsul, hogy kis fordulaton leállnak a hengerek és háromhengerezik. Úgy füstöl, mint egy rossz dízel (mert a jó dízel nem füstöl, tdi power rulez!  Wink ).

A másik bajom, hogy amikor a motor már teljesen meleg, az olajnyomás lámpám bevillog, néha, ha alacsony az alapjárat folyamatosan ég. Tudom, hogy a vdo mérő visszajelző kontaktja magasabb nyomásnál kapcsol...meg állítani is tudok az olajszeleppel a nyomáson, de hidegen már így is 6 bar. Egyszer már szétnyomtam egy olajhűtőt, nem akarom másodszor is.

Valaki emlékszik (az olajnyomásmérősök közül), hogy nektek mennyi szokott lenni hideg olajjal a maximális nyomás?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22791 Dátum: 2007 Február 01, 09:19:29 »

Tegnap este én is mentem egy 30 km-t az öreggel.
Nem lett túl jó kedvem, mert nagyon nem jó. Az a karburálás, amivel a kicsit hegyes 1.6-osom majdnem tökéletes volt, a megnövekedett áramlási sebesség miatt úgy megszívja a karbikat, hogy annyira bedúsul, hogy kis fordulaton leállnak a hengerek és háromhengerezik. Úgy füstöl, mint egy rossz dízel (mert a jó dízel nem füstöl, tdi power rulez!  Wink ).

A másik bajom, hogy amikor a motor már teljesen meleg, az olajnyomás lámpám bevillog, néha, ha alacsony az alapjárat folyamatosan ég. Tudom, hogy a vdo mérő visszajelző kontaktja magasabb nyomásnál kapcsol...meg állítani is tudok az olajszeleppel a nyomáson, de hidegen már így is 6 bar. Egyszer már szétnyomtam egy olajhűtőt, nem akarom másodszor is.

Valaki emlékszik (az olajnyomásmérősök közül), hogy nektek mennyi szokott lenni hideg olajjal a maximális nyomás?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #22790 Dátum: 2007 Február 01, 07:20:37 »

Én képzelődöm, vagy tényleg ez van minden évben?  Huh

a 2006os még mindig érkezik a csajom Minijére..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #22789 Dátum: 2007 Február 01, 07:11:08 »

Mé,Neked külön futár szokta vinni? Huh
nem..de ha a postán nem adják fel,akkor az nem érkezik meg,és attól még nem a posta a ludas..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #22788 Dátum: 2007 Január 31, 23:49:58 »

bebaszna ha rokonok lennénk Grin

Nekem is.
Ezért mennék barna ingben.


 Evil

Oldalak: 1 ... 2970 2971 2972 2973 2974 [2975] 2976 2977 2978 2979 2980 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.119 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.