www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 24, 12:09:28

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921408 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1596 1597 1598 1599 1600 [1601] 1602 1603 1604 1605 1606 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 31982383 alkalommal)
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #77848 Dátum: 2010 április 03, 21:18:26 »

nem véletlen Wink
kössz ha szavaztál, már csak keddig lehet és nem állunk túl jól
kaptatok még egyet!  Wink

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77847 Dátum: 2010 április 03, 20:59:21 »

ha gömbfej nélkül kell akkor van.

Köszi, az van nekem is, nekem gyári gömbfejes, használható kellene.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #77846 Dátum: 2010 április 03, 20:57:58 »

Azon vagyok, de nincs itthon jobb oldali használható lengőkarom. Most túrtam egyet az alkatrészbázisban, de nincs. A mexikói hidat meg nem szedem szét.

Nincs valakinek egy jobb oldali alsó lengőkarja?
ha gömbfej nélkül kell akkor van.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77845 Dátum: 2010 április 03, 20:43:10 »

ha kijavítod a gömbfejes problémát, akkor nem lesz használhatatlan.

Azon vagyok, de nincs itthon jobb oldali használható lengőkarom. Most túrtam egyet az alkatrészbázisban, de nincs. A mexikói hidat meg nem szedem szét.

Nincs valakinek egy jobb oldali alsó lengőkarja?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #77844 Dátum: 2010 április 03, 20:38:29 »

midig nehéz ha az ember elveszít valakit aki közel áll hozzá
szegény örninek ez a húsvét a gyász húsvétja  Cry
http://www.origo.hu/itthon/20100403-ongyilkos-lett-daroczi-david-volt-kormanyszovivo.html

örni !  öszínte részvétem és boldog névnapot kívánok a faterodnak !
« Utoljára szerkesztve: 2010 április 03, 20:43:53 írta BigBug »

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #77843 Dátum: 2010 április 03, 20:32:20 »

Sajnos a fény miatt nem látszik, de a tengelycsonkkal és a 175/65-ös gumival szinte teljesen azonos a gumi és a sárvédőperem távolsága elöl és hátul, az elöl kicsit kisebb gumi miatt enyhén orros az autó. Én pont így szerettem volna, és mindenképpen kell előre 175-ös gumi, hogy azért meg tudjak állni.
A keseknyítésnél is jól számoltam, a 175-ös gumi a Pedrinivel pontosan addig ér ki, mint a gyári 155-ös. Kb. a Sprintstarral is eddig fog, hacsak nem marad ez.
Milyen kár, hogy használhatatlan!  Evil  Grin
ha kijavítod a gömbfejes problémát, akkor nem lesz használhatatlan.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #77842 Dátum: 2010 április 03, 20:27:32 »

nem véletlen Wink
kössz ha szavaztál, már csak keddig lehet és nem állunk túl jól
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77841 Dátum: 2010 április 03, 20:26:52 »

Sajnos a fény miatt nem látszik, de a tengelycsonkkal és a 175/65-ös gumival szinte teljesen azonos a gumi és a sárvédőperem távolsága elöl és hátul, az elöl kicsit kisebb gumi miatt enyhén orros az autó. Én pont így szerettem volna, és mindenképpen kell előre 175-ös gumi, hogy azért meg tudjak állni.
A keseknyítésnél is jól számoltam, a 175-ös gumi a Pedrinivel pontosan addig ér ki, mint a gyári 155-ös. Kb. a Sprintstarral is eddig fog, hacsak nem marad ez.
Milyen kár, hogy használhatatlan!  Evil  Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77840 Dátum: 2010 április 03, 20:09:48 »

Próbáld meg fuchs felnivel! Egyrészt azzal sokkal menőbb lenne, másrészt nem érne bele.  Evil Grin Wink


Ha egy kicsit lenne a Pedrini kisebb ET-jű. akkor ez sem érne bele, mert pont a peremét érinti. Gondolkodtam is egy kis alápogácsázáson, de nagyon utálom az ilyet, úgyhogy inkább valami okosabb megoldás lesz.

A Fuchs ellen van benne egy kis "csak azért sem" érzés, nem hiszem, hogy nekem valaha lesz bogáron. A 911 persze más.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #77839 Dátum: 2010 április 03, 19:40:07 »

Tudna nekem segiteni valaki?

ETOS/ETKA-ban megnézni a hengerfejben levő 2 gomba szinét, értékét, és cikkszámát?

VW Golf 2
1991
1,3 karburátoros
motorkód 2G
hidrotőkés

Kell még valami adat?
« Utoljára szerkesztve: 2010 április 03, 19:43:22 írta NGA »
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #77838 Dátum: 2010 április 03, 19:24:59 »


A keskenyítés azonban tökéletes lett. Nem lett rokkantkocsi beesett kerék, de nem is Citroen DS.  Evil
ez tényleg mutatós!! Smiley
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77837 Dátum: 2010 április 03, 19:19:37 »

Szóval akkor elkezdted bontani a typ3-at?

Abba nem, de az még félkész, csak gumi nélkül tettem fel.

A Pedrini nekem jobban tetszik. És már csinálják a fekete Oettinger csíkot és feliratot az oldalára, és a hátuljára.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #77836 Dátum: 2010 április 03, 19:18:58 »

Próbáld meg fuchs felnivel! Egyrészt azzal sokkal menőbb lenne, másrészt nem érne bele.  Evil Grin Wink
azzel  nekem se ért bele!  Roll Eyes

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77835 Dátum: 2010 április 03, 19:17:36 »

Próbáld meg fuchs felnivel! Egyrészt azzal sokkal menőbb lenne, másrészt nem érne bele.  Evil Grin Wink
A bal oldalon a gyári gömbfej éppenhogy elfér ( kb 1.5 mm) a jobb oldalon pedig a flex sem segített, nem akartam levágni az egész gömbfej aljat, mert aztán szétesik és meghal mindenki, még az is aki otthon nézi a mónikasót.

Kicsit el vagyok keseredve, de a tuning az nehéz kenyér.  Wink

Azért hisztizni nem fogok, megoldom, teszek be egy másik alsó lengőkart, gyári gömbfejjel.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77834 Dátum: 2010 április 03, 19:14:07 »

A sprintstarba is beleér?


Abba nem, de az még félkész, csak gumi nélkül tettem fel.

A Pedrini nekem jobban tetszik. És már csinálják a fekete Oettinger csíkot és feliratot az oldalára, és a hátuljára.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77833 Dátum: 2010 április 03, 19:12:21 »

A bal oldalon a gyári gömbfej éppenhogy elfér ( kb 1.5 mm) a jobb oldalon pedig a flex sem segített, nem akartam levágni az egész gömbfej aljat, mert aztán szétesik és meghal mindenki, még az is aki otthon nézi a mónikasót.

Kicsit el vagyok keseredve, de a tuning az nehéz kenyér.  Wink

Azért hisztizni nem fogok, megoldom, teszek be egy másik alsó lengőkart, gyári gömbfejjel.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77832 Dátum: 2010 április 03, 19:11:41 »

A sprintstarba is beleér?
Csodálatos "trailer queen" lett az autóból, szép, de menni nem lehet vele.

"Looks great when parked"

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77831 Dátum: 2010 április 03, 19:08:42 »

Csodálatos "trailer queen" lett az autóból, szép, de menni nem lehet vele.

"Looks great when parked"


A keskenyítés azonban tökéletes lett. Nem lett rokkantkocsi beesett kerék, de nem is Citroen DS.  Evil

[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77830 Dátum: 2010 április 03, 19:07:48 »

Gondolom kicsit neki is karcolja a gömbfej a frissen festett felniket.  Sad
 

Csodálatos "trailer queen" lett az autóból, szép, de menni nem lehet vele.

"Looks great when parked"

[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77829 Dátum: 2010 április 03, 19:02:15 »

Gondolom kicsit neki is karcolja a gömbfej a frissen festett felniket.  Sad
 
miből ez a nagy felháborodás?  Huh

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #77828 Dátum: 2010 április 03, 17:51:10 »

Csak információként mondom, hogy aki ültetett tengelycsonkban gondolkodik, az nagyon jól nézze meg, hogy milyen alsó gömbfejet présel bele az alsó lengőkarba, mert bizonyos gömbfejek pereme vastagabb és jobban kiáll a lengőkarból lefelé, így bizonyos könnyűfém felnikbe, sőt, az 5 collos gyári lemezfelnibe is bele tud érni.

És ha nem lóg, ne cseréljetek gömbfejet, ki kell mosni, és újrazsírozni, mert a régi 30 év után is jobb, mint bármelyik mai utángyártott fos, legyen az akár Lemförder vagy Meyle. A belga Sidem meg egyszerűen SIRALMAS, nem is értem hogy lehet ilyet gyártani.
miből ez a nagy felháborodás?  Huh

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77827 Dátum: 2010 április 03, 17:48:47 »

Csak információként mondom, hogy aki ültetett tengelycsonkban gondolkodik, az nagyon jól nézze meg, hogy milyen alsó gömbfejet présel bele az alsó lengőkarba, mert bizonyos gömbfejek pereme vastagabb és jobban kiáll a lengőkarból lefelé, így bizonyos könnyűfém felnikbe, sőt, az 5 collos gyári lemezfelnibe is bele tud érni.

És ha nem lóg, ne cseréljetek gömbfejet, ki kell mosni, és újrazsírozni, mert a régi 30 év után is jobb, mint bármelyik mai utángyártott fos, legyen az akár Lemförder vagy Meyle. A belga Sidem meg egyszerűen SIRALMAS, nem is értem hogy lehet ilyet gyártani.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #77826 Dátum: 2010 április 03, 16:07:18 »

előhoztam  Cool

[a csatolmányt egy admin törölte]

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető szerinted
Hozzászólások: 546


« Hozzászólás #77825 Dátum: 2010 április 03, 12:42:53 »


 Cheesy

58' VW 1200 Faltdach
59' VW 1200 Faltdach
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #77824 Dátum: 2010 április 03, 12:09:15 »

http://www.youtube.com/watch?v=d9pnNi2iFtY
 Grin

Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #77823 Dátum: 2010 április 03, 11:37:46 »

petthing a designpumpán:
http://designpumpa.blog.hu/2010/04/03/petthing_vilagito_kozossegi_puzzle_a_kirakatban
bogárhátú logó a videóban Smiley
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #77822 Dátum: 2010 április 03, 10:26:38 »

Alonso megint a végén ,szerintem dobogós lesz!! Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #77821 Dátum: 2010 április 02, 20:07:57 »

Jó hely is! Régen ott melóztam. És  a rum is jó arrafelé.  Grin
eglsz pontosan itt van: http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=hu&geocode=&q=Rum+magyarorsz%C3%A1g&sll=44.977428,19.986191&sspn=0.358464,0.617294&ie=UTF8&hq=&hnear=Rum,+Magyarorsz%C3%A1g&ll=47.148167,16.86573&spn=0.17232,0.308647&t=h&z=12
« Utoljára szerkesztve: 2010 április 02, 20:10:16 írta slavia919 »

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #77820 Dátum: 2010 április 02, 20:07:21 »

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #77819 Dátum: 2010 április 02, 19:42:33 »

ma utolértem az előbb pecöl- Ikervár között egy kék after 73-as bogit fejtámlás ülésekkel, széles króm mangelseken, villogtattam neki ő meg vissza stb, Rum irányában haladt tovább. Valami EBW vagy hasonlós sima lapos hátsó rendszáma volt, szépen nézett ki. Ismeri valaki?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #77818 Dátum: 2010 április 02, 17:01:57 »

feltéve ha barna a szín a forgalmiban  Grin
egyébként teljesen igazad van... a szín miatt is kérdeztem!! Smiley
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #77817 Dátum: 2010 április 02, 14:41:35 »

Az utolsó ováloktól fogva már 100%, hogy a PVC verzió volt, előtte lehet, hogy volt a tetőszövet

Én most csinálok ilyet.  Tudtam szerezni pont annyi anyagot amiből kijön. Ez szövet és 2 rétegű impregnált anyag. Eredeti VW! Németországban vette a bácsi 1965-ben a kabriójához! A faldackok is ebből készültek. Én mindig műbőrből csináltam, és most is csinálok egy tartalékot,ha elszakadna a vászon. 10-15 évig jó a műbőr.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77816 Dátum: 2010 április 02, 14:30:01 »

Az utolsó ováloktól fogva már 100%, hogy a PVC verzió volt, előtte lehet, hogy volt a tetőszövet

A faltdachnak mi volt eredetileg az anyaga?

Mert kétféle anyagot árulnak hozzá,az egyikre azt írják,hogy műanyag (gondolom PVC) ez az olcsóbbik,és árulnak tetőanyag szövetet,ez a drágábbik.De melyikkel szerelték gyárilag?

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #77815 Dátum: 2010 április 02, 14:10:14 »

NOS,gyári új,faltdachtető oválra.

http://shop.volkswarenhaus.de/product_info.php/info/p7860_Dach-neu--mit-orginal-Faltdachausschnitt--zum-Einschwei-en-in-Kaefer--inkl--Ovalfensterausschnitt--orig--Neuteil.html
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #77814 Dátum: 2010 április 02, 14:08:53 »

Kint durván elszálltak az árak!

Bontott,jó állapotú faltdachtető.

http://shop.volkswarenhaus.de/product_info.php/info/p5514_Dach--b-gebraucht--b---mit-orginal-Faltdachausschnitt--zum-Einschwei-en-in-alle-Kaefer--br-Mechanik-komplett-und-funktionsfaehig.html
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #77813 Dátum: 2010 április 02, 14:07:21 »

A faltdachnak mi volt eredetileg az anyaga?

Mert kétféle anyagot árulnak hozzá,az egyikre azt írják,hogy műanyag (gondolom PVC) ez az olcsóbbik,és árulnak tetőanyag szövetet,ez a drágábbik.De melyikkel szerelték gyárilag?
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #77812 Dátum: 2010 április 02, 11:57:43 »

KELLEMES HUSVETI UNNEPEKET !
KIVANOK ENNEK KIS KOZOSEGNEK.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #77811 Dátum: 2010 április 02, 11:42:36 »

ilyen rozsdás kasznival lehet vizsgáztatni egy kocsit?
sajnos túl messze volt, nem jól látszik, de teljesen rozsdás az egész.... Smiley
feltéve ha barna a szín a forgalmiban  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #77810 Dátum: 2010 április 02, 11:04:52 »

ilyen rozsdás kasznival lehet vizsgáztatni egy kocsit?
sajnos túl messze volt, nem jól látszik, de teljesen rozsdás az egész.... Smiley
ha csak felületi rozsda de a ksztni és az alváz jó állapotú, akkor szerintem le. de ez alapján a kép alapján, nem erre számítanék.

egyébként meg itthon minden megoldható  Tongue
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #77809 Dátum: 2010 április 02, 10:53:34 »

ilyen rozsdás kasznival lehet vizsgáztatni egy kocsit?
sajnos túl messze volt, nem jól látszik, de teljesen rozsdás az egész.... Smiley

[a csatolmányt egy admin törölte]
Oldalak: 1 ... 1596 1597 1598 1599 1600 [1601] 1602 1603 1604 1605 1606 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.141 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.