www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 23:21:05

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 746 747 748 749 750 [751] 752 753 754 755 756 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30765833 alkalommal)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #111841 Dátum: 2012 Június 13, 22:15:13 »

Erre jó a homokszórás, nem? Az mindent leszed fémig, akkor látszik, hol volt vastag gitt és hol nem. Ahol javítható, ott javítani lehet, ha nagyon ocsmány, akkor elemet hegesztenek oda...

Egyébként értem én, hogy a gányolást szar javítani, csak itt nem egy 70-es bogárról van szó, amiből van választék bőven, hanem egy 53-as bogárról, amire sok évig lett várva, és hatalmas szerencsével sikerült szert tenni rá, ilyen esetben nincs nagyon válogatási lehetőség.


Igen,úgy kéne kezdeni,hogy homokszórás fémig,és akkor minden látható.

Kíváncsi leszek a Breuer Zsolti véleményére.

Amúgy csináltak már hasonló autókból szépeket,pl a Csermely 1948-as perece is egy katasztrófa volt,de a Callook 1960-asára is sokan kiabálták volna a flex szót.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Június 13, 23:21:10 írta Narancs »
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #111840 Dátum: 2012 Június 13, 22:11:35 »

Ne tudd meg, milyen szar másnak a szar munkáját eltüntetni. Vagy míg egyáltalán megfejted, hány réteg lemez van és hol vannak összehegesztve...

Erre jó a homokszórás, nem? Az mindent leszed fémig, akkor látszik, hol volt vastag gitt és hol nem. Ahol javítható, ott javítani lehet, ha nagyon ocsmány, akkor elemet hegesztenek oda...

Egyébként értem én, hogy a gányolást szar javítani, csak itt nem egy 70-es bogárról van szó, amiből van választék bőven, hanem egy 53-as bogárról, amire sok évig lett várva, és hatalmas szerencsével sikerült szert tenni rá, ilyen esetben nincs nagyon válogatási lehetőség.


1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #111839 Dátum: 2012 Június 13, 22:07:10 »

Nem értem...ha szarrá rohadt, akkor kevesebb a meló vele, mintha agyon gittelt, de nem rohadt? Én eddig nem láttam a kettő között nagy különbséget. Ígyis-úgyis meg kell csinálni, a lyukat foltozzák be, vagy a gittelt részt javítják, nem ugyanaz nagyjából?
Ne tudd meg, milyen szar másnak a szar munkáját eltüntetni. Vagy míg egyáltalán megfejted, hány réteg lemez van és hol vannak összehegesztve...

Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #111838 Dátum: 2012 Június 13, 22:02:58 »

Értem amit mondasz,nagyjából igazad is van,de egy ilyen autóval nagyon sok a munka,nagyon nagy szívás,az egész autót szét kell rombolni,vagdalni,és akkor sem biztos,hogy lesznek szépen futó ívek,szép párhuzamos ajtóhézagok,könnyen és szépen csukodó ajtók...És mire elkészül,valószínű,hogy több pénzből lesz egy agyonhegesztett,agyonlakatolt autója az embernek,mintha vett volna egy érintettelen patinás darabot.
Véleményem szerint,egy teljesen gyári,hegesztésmentes,de a tipikus pontokon rohadt autó,a legjobb alap,amihez még nem nyúltak hozzá.

Értelek, csak olyan régóta akartál ilyet, pont 53-asat, hogy kicsit fura, hogy most végre megvan és nem is biztos, hogy meg akarod tartani....Hegesztésmentes ovált találni....hát...talán 0-val egyenlő, legalábbis azt még kint is milliókban mérik...

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #111837 Dátum: 2012 Június 13, 21:58:56 »

Nem értem...ha szarrá rohadt, akkor kevesebb a meló vele, mintha agyon gittelt, de nem rohadt? Én eddig nem láttam a kettő között nagy különbséget. Ígyis-úgyis meg kell csinálni, a lyukat foltozzák be, vagy a gittelt részt javítják, nem ugyanaz nagyjából?
Értem amit mondasz,nagyjából igazad is van,de egy ilyen autóval nagyon sok a munka,nagyon nagy szívás,az egész autót szét kell rombolni,vagdalni,és akkor sem biztos,hogy lesznek szépen futó ívek,szép párhuzamos ajtóhézagok,könnyen és szépen csukodó ajtók...És mire elkészül,valószínű,hogy több pénzből lesz egy agyonhegesztett,agyonlakatolt autója az embernek,mintha vett volna egy érintettelen patinás darabot.
Véleményem szerint,egy teljesen gyári,hegesztésmentes,de a tipikus pontokon rohadt autó,a legjobb alap,amihez még nem nyúltak hozzá.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #111836 Dátum: 2012 Június 13, 21:55:36 »

vagy eladásra fog kerülni
csak nehogy keresni merj rajta  Evil

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #111835 Dátum: 2012 Június 13, 21:50:10 »

Amúgy az alja,tűzfal,homlokfal,küszöbök nincsenek olyan rossz állapotban.Tehát nem is annyira a rohadás és a rozsda az autó fő betegsége,hanem hogy sérült autó volt.A sérüléseket meg anno nem szakszerűen javították,kalapált,hegesztett,gittelt,mondhatjuk,hogy gányolt autó szvsz.Ezért most kétségek vannak bennem,hogy mi lesz az autó sorsa.Júliusban jön a Breuer Zsolti,átnézi,és attól függően,hogy Ő mit tanácsol,vagy eladásra fog kerülni,vagy elteszem "meg lesz csinálva" címszóval.

Nem értem...ha szarrá rohadt, akkor kevesebb a meló vele, mintha agyon gittelt, de nem rohadt? Én eddig nem láttam a kettő között nagy különbséget. Ígyis-úgyis meg kell csinálni, a lyukat foltozzák be, vagy a gittelt részt javítják, nem ugyanaz nagyjából?

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #111834 Dátum: 2012 Június 13, 21:49:32 »

 Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #111833 Dátum: 2012 Június 13, 21:48:47 »

 Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #111832 Dátum: 2012 Június 13, 21:46:05 »

Amúgy az alja,tűzfal,homlokfal,küszöbök nincsenek olyan rossz állapotban.Tehát nem is annyira a rohadás és a rozsda az autó fő betegsége,hanem hogy sérült autó volt.A sérüléseket meg anno nem szakszerűen javították,kalapált,hegesztett,gittelt,mondhatjuk,hogy gányolt autó szvsz.Ezért most kétségek vannak bennem,hogy mi lesz az autó sorsa.Júliusban jön a Breuer Zsolti,átnézi,és attól függően,hogy Ő mit tanácsol,vagy eladásra fog kerülni,vagy elteszem "meg lesz csinálva" címszóval.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #111831 Dátum: 2012 Június 13, 21:45:13 »

Ezért van egy beállítható limit... Wink Grin
Van egy ésszerű összeg, amit Te mondasz meg,. és efölött nem teljesít a bank... Ennyi!!  Cool Nem bonyolult, csak, ha azzá tesszük... Grin


 Evil

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #111830 Dátum: 2012 Június 13, 21:37:01 »

Kitoltam az ovált és leverettem róla a port.

Sokat nem dobott rajta,de koszosan nem tudtam elnézni a kocsit.
Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #111829 Dátum: 2012 Június 13, 21:35:57 »

Egy 1949-50-es perec motorja van benne,amire feltakeszolták a későbbi turbinaházat a hőcserélőkkel együtt.
Ez a motor amúgy típusazonos egy 53-asban,mert pont az utolsó év,mikor még a bogarat 24.5lóerős (1.1-es) motorral szerelték.
Az eladó azt mondta,hogy az autó leállításakor még beindult,én nem próbálgattam.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #111828 Dátum: 2012 Június 13, 21:30:12 »

Kitoltam az ovált és leverettem róla a port.

Sokat nem dobott rajta,de koszosan nem tudtam elnézni a kocsit.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
RNIE
« Hozzászólás #111827 Dátum: 2012 Június 13, 18:09:05 »

Nem a kiegészítőkről beszélünk,hanem a fixikről
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #111826 Dátum: 2012 Június 13, 18:04:43 »

Meg még pár kiegészítő is kell. Lámpa, csengő, ecetera...
lámpa pont volt rajta Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #111825 Dátum: 2012 Június 13, 18:01:10 »

forgalomban csak fékkel ellátott jármű közlekedhet
Meg még pár kiegészítő is kell. Lámpa, csengő, ecetera...
RNIE
« Hozzászólás #111824 Dátum: 2012 Június 13, 18:01:07 »

kérdés hogy definiálják a féket. végülis ez is nevezhető féknek, bár amekkora ellenállást kifejthet a hátsó orszúgúti gumi felülete tuti csúszik folyamatosan, nem biztonságos. bár ők biztos jobban tudják
nem,kerékpáron is kell lennie legalább az egyik keréken
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #111823 Dátum: 2012 Június 13, 17:59:44 »

forgalomban csak fékkel ellátott jármű közlekedhet
kérdés hogy definiálják a féket. végülis ez is nevezhető féknek, bár amekkora ellenállást kifejthet a hátsó orszúgúti gumi felülete tuti csúszik folyamatosan, nem biztonságos. bár ők biztos jobban tudják

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
RNIE
« Hozzászólás #111822 Dátum: 2012 Június 13, 17:55:03 »

Rendőr lennék mindet megbírságolnám...
forgalomban csak fékkel ellátott jármű közlekedhet
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #111821 Dátum: 2012 Június 13, 17:41:08 »

Rendőr lennék mindet megbírságolnám...
egyszerűbb mekis párszázas ajánlat csócsálás közben radarozni a nyílegyenes autópályán, ahol kint figyel egy 100as tábla

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #111820 Dátum: 2012 Június 13, 17:26:07 »

más: aki bicókban otthon van, netán futárkodásban is. hogy a tökömbe állnak meg azok a futárok, akinek nincs fék a bicóján? láttam már pár ilyet, de tegnap közelről is megnéztem egyet, nem értem. azon konkrétan se váltó, se fék (az első helyén egy fake felirat  Grin), ujjnyi keskeny gumi, rányomja a cipőt, vagy hogy fékez?
Rendőr lennék mindet megbírságolnám...
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #111819 Dátum: 2012 Június 13, 14:25:04 »

...ne járj utána mert ez pontosan így van  Wink

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #111818 Dátum: 2012 Június 13, 14:03:35 »


Lehet, hogy göngyölítik, csak a  díjszabásba nem számít bele?
ezen már én is gondolkodtam, ha utánajártál áruld el kérlek az eredményt
1303LS
« Hozzászólás #111817 Dátum: 2012 Június 13, 13:37:53 »

Ma kaptam meg az Alianztól a következő biztosítási ajánlatot. Ezen már rajta van a B/M besorolás. AZt hittem, hogy azt nekünk nem számolják.
Lehet, hogy göngyölítik, csak a  díjszabásba nem számít bele?
RNIE
« Hozzászólás #111816 Dátum: 2012 Június 13, 13:13:51 »

http://www.origo.hu/techbazis/20120612-a-narrative-science-szoftverevel-elkepzelhetove-valik-hogy-robotok-irjak-a.html
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #111815 Dátum: 2012 Június 13, 12:29:25 »

Telorol irok, nem mareszkor

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #111814 Dátum: 2012 Június 13, 12:23:31 »

Nem volt ilyen bringád gyerekkorodban? Fix a hátsó hajtás. Ha nem te tekered, a kerék tekeri a lábad.
passz, ha volt is, volt rajta fek. Hatso agy vekony volt, mint az elso. Durva belegondolni milyen ezzel menni. Telorol irok, nem mareszkor

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #111813 Dátum: 2012 Június 13, 12:14:16 »

Biztos "örökhajtós".  Grin

http://en.wikipedia.org/wiki/Fixed-gear_bicycle

A trendi fixiről van szó?  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #111812 Dátum: 2012 Június 13, 11:33:28 »

Igy van! A "gyengek" (es a tobbiek altal emiatt kicsit megvetettek) kontrasat vagy elso fekeset hajtanak.
A "kemenyek" a lanccal fekeznek (akar allo kerekre is, egy pillanat alatt).
Mondhatni kicsit veszelyes, de ezek tudjak hasznalni, ugyesek, kvazi biztonsagosak.
Szépen szétbasszák a lábukat.
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #111811 Dátum: 2012 Június 13, 10:31:50 »

köszi!

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #111810 Dátum: 2012 Június 13, 10:31:03 »

láncon keresztül fékez, vagy mi?
Igy van! A "gyengek" (es a tobbiek altal emiatt kicsit megvetettek) kontrasat vagy elso fekeset hajtanak.
A "kemenyek" a lanccal fekeznek (akar allo kerekre is, egy pillanat alatt).
Mondhatni kicsit veszelyes, de ezek tudjak hasznalni, ugyesek, kvazi biztonsagosak.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #111809 Dátum: 2012 Június 13, 10:29:13 »

nézd meg élőben mikor megveszed mindkettőt.
én mexikóit vettem, de pl a díszcsík nem a helyén volt az egyiken, hanem sokkal magasabban Sad
úgyhogy Tézsé még dolgozott rajta.. a felfogatásokkal és hosszal már nem emlékszem volt-e gond
Nem elérhető péter
Hozzászólások: 1227


« Hozzászólás #111808 Dátum: 2012 Június 13, 10:26:21 »

más: aki bicókban otthon van, netán futárkodásban is. hogy a tökömbe állnak meg azok a futárok, akinek nincs fék a bicóján? láttam már pár ilyet, de tegnap közelről is megnéztem egyet, nem értem. azon konkrétan se váltó, se fék (az első helyén egy fake felirat  Grin), ujjnyi keskeny gumi, rányomja a cipőt, vagy hogy fékez?

Ilyenre gondolsz ?  Grin
Ez pl az enyém.
Ha kipróbálnád elviszem egy talira. Wink


[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #111807 Dátum: 2012 Június 13, 10:22:30 »

ez jó? https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/0206/fellepo-bal-brazil vagy ugyanolyan silány minőség mint a többi brazil?

Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #111806 Dátum: 2012 Június 13, 10:13:24 »

más: aki bicókban otthon van, netán futárkodásban is. hogy a tökömbe állnak meg azok a futárok, akinek nincs fék a bicóján? láttam már pár ilyet, de tegnap közelről is megnéztem egyet, nem értem. azon konkrétan se váltó, se fék (az első helyén egy fake felirat  Grin), ujjnyi keskeny gumi, rányomja a cipőt, vagy hogy fékez?

nagy divatja van manapság az épített "fixi" bringáknak (pont olyan mint amit leírtál)
...szerintem városban használva konkrét életveszély
« Utoljára szerkesztve: 2012 Június 13, 12:47:58 írta kipe »

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #111805 Dátum: 2012 Június 13, 10:10:10 »

láncon keresztül fékez, vagy mi?
Hátsó agy vastag volt vagy vékony?
Süni
« Hozzászólás #111804 Dátum: 2012 Június 13, 09:34:17 »

láncon keresztül fékez, vagy mi?
Nem volt ilyen bringád gyerekkorodban? Fix a hátsó hajtás. Ha nem te tekered, a kerék tekeri a lábad.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #111803 Dátum: 2012 Június 13, 09:27:29 »

láncon keresztül fékez, vagy mi?
szerintem igen
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #111802 Dátum: 2012 Június 13, 09:23:41 »

más: aki bicókban otthon van, netán futárkodásban is. hogy a tökömbe állnak meg azok a futárok, akinek nincs fék a bicóján? láttam már pár ilyet, de tegnap közelről is megnéztem egyet, nem értem. azon konkrétan se váltó, se fék (az első helyén egy fake felirat  Grin), ujjnyi keskeny gumi, rányomja a cipőt, vagy hogy fékez?
Kontrás nem lehet egyszerűen?

Oldalak: 1 ... 746 747 748 749 750 [751] 752 753 754 755 756 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.137 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.