www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 22:27:46

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 744 745 746 747 748 [749] 750 751 752 753 754 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30764344 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #111921 Dátum: 2012 Június 19, 14:19:36 »

Megtörtént a gyalázat. Grin


[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
1303LS
« Hozzászólás #111920 Dátum: 2012 Június 19, 14:18:19 »

Fut, szalad, örömet szerez mindegy egyes nap.  Cheesy


[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #111919 Dátum: 2012 Június 19, 12:15:00 »

tökös legények  Grin

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #111918 Dátum: 2012 Június 19, 11:40:35 »

ez tecc!! kérdés, hogy mibe kerül majd...

http://attraktor.blog.hu/2012/06/19/itt_a_holtter_nelkuli_tukor1?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_content=2012_06_19&utm_campaign=index
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #111917 Dátum: 2012 Június 19, 11:11:17 »

76, 88, 108 Nm  1,2  1,3  1,6
Hún a tábla amiből másolod.  Wink
1303LS
« Hozzászólás #111916 Dátum: 2012 Június 19, 07:14:23 »

azt mondod az 1,2 esem 1700 as fordulaton adja a max nyomatékát?
nem gondoltam volna, de most hogy írod tényleg elég alacsony fordulaton szépen megindul 2. 3.  fokozatban is
mennyi az a max nyomaték? Smiley
76, 88, 108 Nm  1,2  1,3  1,6
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #111915 Dátum: 2012 Június 18, 22:15:45 »

Az 1,2-es motort nem említem, mert az extrám alacsony fordulaton adja le a max nyomatékát.
azt mondod az 1,2 esem 1700 as fordulaton adja a max nyomatékát?
nem gondoltam volna, de most hogy írod tényleg elég alacsony fordulaton szépen megindul 2. 3.  fokozatban is
mennyi az a max nyomaték? Smiley
1303LS
« Hozzászólás #111914 Dátum: 2012 Június 18, 22:03:41 »

Én is, én is, én is! Én autóztam hosszú váltóval 1,6 motorral. Városban a negyedik sebességi fokozat felejtős (legalábbis itt Debrecenben, ahol az ötvenes táblánál 40-45 km/h-val mennek). Negyedik fokozatban városban olyan alacsony lesz a motor fordulatszáma, hogy állandóan vissza kell kapcsolgatni. Ezt fejeld meg egy 1,3-as motorral... Roll Eyes
Én bele nem tenném... Azért van az 1,3-hoz a rövid, mert ahhoz az való.

De ha mondjuk 13"-os a felnid, akkor én kereket cserélnék... Grin Evil
Nekem volt 1,6-os hosszú váltós gyári LS autóm, én úgy emlékszem hogy 40-től simán tudtam használni a 4.-et.
Persze minden vezetési stílus kérdése. Gyorsításhoz ésszerű visszaváltani, de városban minek gyorsítgatni.  Grin
Az 1,2-es motort nem említem, mert az extrám alacsony fordulaton adja le a max nyomatékát. Ha jól emlékszem 1800-1900 környékém, míg az 1,6 valahol 3000-nél.
Persze egy 1,6nak is bőven több áll rendelkezésre 1800-nl, mint egy 1,3nak.
Na, megvan pontosan:
bei U/min:   3000   2800   1700     1,3   1,6   1,2
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #111913 Dátum: 2012 Június 18, 21:12:19 »

Akkor hozzászólnék a a rövid/félhosszú/hosszú témához
...
Döntsön a józan ész és válasszátok bármelyik opciót.  Grin
Én is, én is, én is! Én autóztam hosszú váltóval 1,6 motorral. Városban a negyedik sebességi fokozat felejtős (legalábbis itt Debrecenben, ahol az ötvenes táblánál 40-45 km/h-val mennek). Negyedik fokozatban városban olyan alacsony lesz a motor fordulatszáma, hogy állandóan vissza kell kapcsolgatni. Ezt fejeld meg egy 1,3-as motorral... Roll Eyes
Én bele nem tenném... Azért van az 1,3-hoz a rövid, mert ahhoz az való.

De ha mondjuk 13"-os a felnid, akkor én kereket cserélnék... Grin Evil
« Utoljára szerkesztve: 2012 Június 18, 21:14:15 írta Bill »
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #111912 Dátum: 2012 Június 18, 17:43:36 »

Üdvw!

Azúton érdeklődnék, hogy akinek van tapasztalata ilyen téren, tudna-e nekem mesélni arról, hogy milyen élmény vezetni egy 1.3-as Bogarat de hosszú váltóval?

Majd szeretnék a későbbiekben esetleg egy hosszú váltót és érdekelne, hogy az 1.3-as motorral mit produkál?
Válaszokat előre is köszönöm!

Szervwusztok!
Bendzsi
én már csak annyit tennék hozzá,hogy én is kisérleteztem a váltókkal csak én busznál....azért érdemes a hosszúváltónál átgondolni a hűtés dolgot is!!(alaposan!!) meg azt is,hogy akarsz-e valaha az életben mondjuk hegyeken autózni,vagy nem!!
Nekem egy rosz váltó választás igen sokba került egyszer!!

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #111911 Dátum: 2012 Június 18, 11:56:07 »

http://inforadio.hu/hir/belfold/hir-503003
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #111910 Dátum: 2012 Június 18, 08:11:19 »

Akkor hozzászólnék a a rövid/félhosszú/hosszú témához
Először is a félhosszú meghatározás félresikerült voltára hívnám fel a figyelmet.
Ez nem azt jelenti, hogy a rövid és a hosszú között vagyunk valahol félúton. Ez egy olyan váltó ami 3. fokozatig gyakorlatilag ugyanazt tudja mint egy rövid váltó és csak a 4. fokozata hosszabb, ez pedig majdnem ugyanolyan mint a hosszú váltó 4.-e. Ezek a váltók tökéletesen passzolnak mondjuk egy telipakolt kombikocsihoz amit 1.2.3. fokozatban jól megforgatunk, hogy húzzák-vonják a sok sütőtököt amit belepakoltunk, majd ha kiérünk a pályára akkor teszünk neki egy 4. fokozatot ami a 3.-tól meglepő távolságra helyezkedik el, majd várunk hosszú perceket mire szépen eléri az utazó 120km/h-s sebességet.
A rövid vagy hosszú váltó választása pusztán igény kérdése.
Ha nem szeretünk előzésnél visszaváltani vagy alacsonyabb sebességről nincs türelmünk várni a kiválasztott sebesség elérésére, akkor csakis rövid váltót tegyünk a kocsiba, de a 130-as utazósebesség ekkor meglepően nagy hanghatással fog társulni. Amennyiben az előbbiek reciprokát is el tudjuk viselni akkor hajrá a hosszú váltó ami meg fog jutalmazni a magasabb ( picit csak ) utazósebesség melletti picikét halkabb futással és minimális üzemanyagfogyasztásbeli spórolással.
Döntsön a józan és és válasszátok bármelyik opciót.  Grin
plusz gondolom városban mondjon le a 4. fokozat használatáról? (kivéve ha valami kis átmérőjű gumi van a kocsin)
Nem elérhető Hugó
Hozzászólások: 3


« Hozzászólás #111909 Dátum: 2012 Június 17, 22:33:46 »

SziaSZTOK!

A tavalyi nagy lelkesedésnek és intenzív jelenlétnek köszönhetően,most is megszervezzük Cegléden a Furfangos autó találkozókeretein belül a 2.kis vw találkozót....

Mindenkit szeretettel várunk,nagy autóztatással,kajával,jó hangulattal egybevéve....

A programok:

http://www.facebook.com/events/390946574275531/

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #111908 Dátum: 2012 Június 17, 21:22:41 »

Múltkor kérdeztem. Nincs egy hónapja... Vagy csak elrakta a fiának? Smiley
A bogara marad a fiának, a II-esét eladta és vett egy III-mas dízelt.  Wink
Mostmár mindent tucc.  Grin

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #111907 Dátum: 2012 Június 17, 21:17:11 »

Nem.
Múltkor kérdeztem. Nincs egy hónapja... Vagy csak elrakta a fiának? Smiley

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #111906 Dátum: 2012 Június 17, 21:03:25 »

Beszélj te_o-val. Neki volt.

Üdvw!

Azúton érdeklődnék, hogy akinek van tapasztalata ilyen téren, tudna-e nekem mesélni arról, hogy milyen élmény vezetni egy 1.3-as Bogarat de hosszú váltóval?

Majd szeretnék a későbbiekben esetleg egy hosszú váltót és érdekelne, hogy az 1.3-as motorral mit produkál?
Válaszokat előre is köszönöm!

Szervwusztok!
Bendzsi
1303LS
« Hozzászólás #111905 Dátum: 2012 Június 17, 20:51:46 »

Akkor hozzászólnék a a rövid/félhosszú/hosszú témához
Először is a félhosszú meghatározás félresikerült voltára hívnám fel a figyelmet.
Ez nem azt jelenti, hogy a rövid és a hosszú között vagyunk valahol félúton. Ez egy olyan váltó ami 3. fokozatig gyakorlatilag ugyanazt tudja mint egy rövid váltó és csak a 4. fokozata hosszabb, ez pedig majdnem ugyanolyan mint a hosszú váltó 4.-e. Ezek a váltók tökéletesen passzolnak mondjuk egy telipakolt kombikocsihoz amit 1.2.3. fokozatban jól megforgatunk, hogy húzzák-vonják a sok sütőtököt amit belepakoltunk, majd ha kiérünk a pályára akkor teszünk neki egy 4. fokozatot ami a 3.-tól meglepő távolságra helyezkedik el, majd várunk hosszú perceket mire szépen eléri az utazó 120km/h-s sebességet.
A rövid vagy hosszú váltó választása pusztán igény kérdése.
Ha nem szeretünk előzésnél visszaváltani vagy alacsonyabb sebességről nincs türelmünk várni a kiválasztott sebesség elérésére, akkor csakis rövid váltót tegyünk a kocsiba, de a 130-as utazósebesség ekkor meglepően nagy hanghatással fog társulni. Amennyiben az előbbiek reciprokát is el tudjuk viselni akkor hajrá a hosszú váltó ami meg fog jutalmazni a magasabb ( picit csak ) utazósebesség melletti picikét halkabb futással és minimális üzemanyagfogyasztásbeli spórolással.
Döntsön a józan és és válasszátok bármelyik opciót.  Grin
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #111904 Dátum: 2012 Június 17, 20:23:55 »

(Az autót már eladta)
Nem.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #111903 Dátum: 2012 Június 17, 20:11:16 »

Üdvw!

Azúton érdeklődnék, hogy akinek van tapasztalata ilyen téren, tudna-e nekem mesélni arról, hogy milyen élmény vezetni egy 1.3-as Bogarat de hosszú váltóval?

Majd szeretnék a későbbiekben esetleg egy hosszú váltót és érdekelne, hogy az 1.3-as motorral mit produkál?
Válaszokat előre is köszönöm!

Szervwusztok!
Bendzsi
Korábban volt valakinek ilyen az autójában. Igen.. NGA fórumtárs 66-os 1300-ában (F moci, 40 ló), szerinte ez a motor kicsit gyenge a hosszú áttételhez.
Most megint szokott NGA előfordulni a vizes topikban, kérdezd meg! (Az autót már eladta)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #111902 Dátum: 2012 Június 17, 19:35:49 »

Üdvw!

Azúton érdeklődnék, hogy akinek van tapasztalata ilyen téren, tudna-e nekem mesélni arról, hogy milyen élmény vezetni egy 1.3-as Bogarat de hosszú váltóval?

Majd szeretnék a későbbiekben esetleg egy hosszú váltót és érdekelne, hogy az 1.3-as motorral mit produkál?
Válaszokat előre is köszönöm!

Szervwusztok!
Bendzsi
Nos, lehet, hogy izzasztó lenne a menet, mert a hosszabb áttétel miatt kevés lenne a lóerő emelkedőn. Ebben a kategóriában tíz lóerő sokat jelent az 1,6 javára... Pedig néha úgy érzem én is, hogy elférne még egy fokozat.

Bácsi Győző
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #111901 Dátum: 2012 Június 17, 16:51:28 »

Üdvw!

Azúton érdeklődnék, hogy akinek van tapasztalata ilyen téren, tudna-e nekem mesélni arról, hogy milyen élmény vezetni egy 1.3-as Bogarat de hosszú váltóval?

Majd szeretnék a későbbiekben esetleg egy hosszú váltót és érdekelne, hogy az 1.3-as motorral mit produkál?
Válaszokat előre is köszönöm!

Szervwusztok!
Bendzsi
1.3-hoz rövid váltó dukál. Inkább egy félhosszút néznék hozzá, ha már váltót akarsz cserélni.

Amúgy milyen állapotban van az 1.3-as erőgép?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #111900 Dátum: 2012 Június 17, 15:33:42 »

Üdvw!

Azúton érdeklődnék, hogy akinek van tapasztalata ilyen téren, tudna-e nekem mesélni arról, hogy milyen élmény vezetni egy 1.3-as Bogarat de hosszú váltóval?

Majd szeretnék a későbbiekben esetleg egy hosszú váltót és érdekelne, hogy az 1.3-as motorral mit produkál?
Válaszokat előre is köszönöm!

Szervwusztok!
Bendzsi

szerintem semmi érezhető különbség sincs.
igaz, én 1.6-tal nyomom.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #111899 Dátum: 2012 Június 17, 12:58:37 »

Sziasztok!

Hogyan tudok úgy emailt küldeni,hogy csak egyszer küldöm el,de egyszerre több ember is megkapja?

Az emailcím felsorolások közé milyen ékezet kell?Pontosvessző?

Köszönöm! Wink

Szervwusz!

Úgy emlékszem, hogyha pontos vesszőt teszel a nevek közé, akkor küldi el több személynek is egyszerre!
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #111898 Dátum: 2012 Június 17, 12:57:31 »

Sziasztok!

Hogyan tudok úgy emailt küldeni,hogy csak egyszer küldöm el,de egyszerre több ember is megkapja?

Az emailcím felsorolások közé milyen ékezet kell?Pontosvessző?

Köszönöm! Wink
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #111897 Dátum: 2012 Június 17, 12:55:08 »

Üdvw!

Azúton érdeklődnék, hogy akinek van tapasztalata ilyen téren, tudna-e nekem mesélni arról, hogy milyen élmény vezetni egy 1.3-as Bogarat de hosszú váltóval?

Majd szeretnék a későbbiekben esetleg egy hosszú váltót és érdekelne, hogy az 1.3-as motorral mit produkál?
Válaszokat előre is köszönöm!

Szervwusztok!
Bendzsi
RNIE
« Hozzászólás #111896 Dátum: 2012 Június 17, 11:10:20 »

.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #111895 Dátum: 2012 Június 16, 11:58:30 »

SOS!

Holnap megyek pestre a Madách Színházba,
kérdésem az lenne, hogy hol tudok ott parkolni,
mit ajánlanátok, ahol biztosan megtudok állni?

KÖSZI  Wink
Ha a délutánira mész akkor bárhol a környéken, ha az estre akkor is, csak érkezz az előadás kezdete előtt egy fél órával. Vagy ha még korábban jössz, ugorjatok be a Szamosba egy jegeskávét inni. Ott az egyik legfinomabb Budapesten.

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #111894 Dátum: 2012 Június 16, 07:07:10 »

SOS!

Holnap megyek pestre a Madách Színházba,
kérdésem az lenne, hogy hol tudok ott parkolni,
mit ajánlanátok, ahol biztosan megtudok állni?

KÖSZI  Wink
vagy a színház elött simán vagy ha nagy a para bemászol a mélygarázsba a blahán.


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #111893 Dátum: 2012 Június 16, 02:29:16 »

Balkezesek talán kreatívabbak az átlagnál... esetleg ennyi.
Szerintem nem azok.

Idézet
Szép dolog, jó dolog, de pl. arc rajznál a megfelelő arányok nem mindig köszönnek vissza, és biza összekötném ezt a technikát kőkeményen a perspektíva szabályainak megfigyelésével, tanításával.

Jezusom ...

Fasza dolog igy a partvonalon tulrol bekiabalni es okosabbnak lenni Cartmannel, de pont van szo a perspektivarol es annak a felismereserol es a helyes hasznalatarol.
De vegulis nekem mindegy, hogy te mit epitenel be Betty Edwards modszerebe, hiszen csak elore tudunk menni, vissza nem! :-)))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #111892 Dátum: 2012 Június 15, 22:42:37 »

SOS!

Holnap megyek pestre a Madách Színházba,
kérdésem az lenne, hogy hol tudok ott parkolni,
mit ajánlanátok, ahol biztosan megtudok állni?

KÖSZI  Wink
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #111891 Dátum: 2012 Június 15, 21:17:13 »

<beszúrt kép törölve>
Lájk

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
RNIE
« Hozzászólás #111890 Dátum: 2012 Június 15, 21:15:27 »

Nem elérhető fatman
Hozzászólások: 20

« Hozzászólás #111889 Dátum: 2012 Június 15, 13:19:38 »

Igen,úgy kéne kezdeni,hogy homokszórás fémig,és akkor minden látható.

Kíváncsi leszek a Breuer Zsolti véleményére.

Amúgy csináltak már hasonló autókból szépeket,pl a Csermely 1948-as perece is egy katasztrófa volt,de a Callook 1960-asára is sokan kiabálták volna a flex szót.

Nem láttam a felújítás előtt, viszont ahogy most kinéz a Csermely-féle autó... Enni lehetne róla.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #111888 Dátum: 2012 Június 15, 12:31:44 »

Az aranyokrol van szo a tanfolyamon (vannak is gyakorlatok), de a 3 napos "gyorstalpalo" pont arra jo, hogy megismerkedjenek az emberek az alapokkal, ha fejlodni akarnak meg, akkor gyakorlas, gyakorlas, gyakorlas ...
naja. de manapság semmi nem elég jó...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
RNIE
« Hozzászólás #111887 Dátum: 2012 Június 15, 09:34:43 »

Igaz. Kockát kell rajzolni fél évig, ha ott már mindent tudsz, nem érhet nagy meglepetés.

Itt a pont.Unokaöcsémnek egy év után engedték meg hogy rajzoljon gömböt de csak egyszer,mert jó napja volt a tanárnak.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #111886 Dátum: 2012 Június 15, 09:23:02 »

Igaz. Kockát kell rajzolni fél évig, ha ott már mindent tudsz, nem érhet nagy meglepetés.

Az aranyokrol van szo a tanfolyamon (vannak is gyakorlatok), de a 3 napos "gyorstalpalo" pont arra jo, hogy megismerkedjenek az emberek az alapokkal, ha fejlodni akarnak meg, akkor gyakorlas, gyakorlas, gyakorlas ...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #111885 Dátum: 2012 Június 15, 09:22:00 »

De. Mindenkinek ott van a kreativ kozpontja. Az, hogy a bal kez is a jobb agyfeltekebe van beidegezve kulon dolog.
Balkezesek talán kreatívabbak az átlagnál... esetleg ennyi.
Igen, rajzosként én sem tudtam volna szebben megfogalmazni, amit gsattila leírt. Szép dolog, jó dolog, de pl. arc rajznál a megfelelő arányok nem mindig köszönnek vissza, és biza összekötném ezt a technikát kőkeményen a perspektíva szabályainak megfigyelésével, tanításával. szó se róla, érdekel a dolog, kaptam is valaha ilyen könyvet, lehet, előásom, elolvasom. Talán a motivációs része az a dolognak, amiben óriási segítséget ad a dolog.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #111884 Dátum: 2012 Június 15, 09:20:14 »

A látott képek azt mutatják számomra, hogy megtanítanak pár látványos technikát, de az arányokról, térbeli ábrázolásról nincs sok fogalmuk a delikvenseknek. Márpedig ez a rajzolás alapja. Cserébe elég nehéz elsajátítani.

Az aranyokrol van szo a tanfolyamon (vannak is gyakorlatok), de a 3 napos "gyorstalpalo" pont arra jo, hogy megismerkedjenek az emberek az alapokkal, ha fejlodni akarnak meg, akkor gyakorlas, gyakorlas, gyakorlas ...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #111883 Dátum: 2012 Június 15, 09:14:29 »

A látott képek azt mutatják számomra, hogy megtanítanak pár látványos technikát, de az arányokról, térbeli ábrázolásról nincs sok fogalmuk a delikvenseknek. Márpedig ez a rajzolás alapja. Cserébe elég nehéz elsajátítani.
most már tudom, hogy mi zavart a képekben.
csak nem tudtam megfogalmazni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #111882 Dátum: 2012 Június 15, 09:08:59 »

A látott képek azt mutatják számomra, hogy megtanítanak pár látványos technikát, de az arányokról, térbeli ábrázolásról nincs sok fogalmuk a delikvenseknek. Márpedig ez a rajzolás alapja. Cserébe elég nehéz elsajátítani.

Betty Edwards modszere (amit itt tanitanak a tanfolyamon is) az iskolarendszerhez es a tanmenetben szereplo dolgokhoz kepest eleg uj (1979-ben irta meg az elso konyvet a rajzolashoz, aztan ezt atdolgozta 1989-ben, majd valtoztatassal adtak ki 1998-ban is, etc...), meg nem szivargott bele az oktatasba, de nagyon sok muveszeti iskola hasznalja mar sikerrel, szerte a vilagon. Nalunk a rajztanarok siman tanithatjak, ha ismerik a modszert, de nekunk ugye erre meg nem volt eselyunk ... (ezert lehet nekunk jo penzer' tanfolyamokat tartani belole :-)))
Oldalak: 1 ... 744 745 746 747 748 [749] 750 751 752 753 754 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.