www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 13, 13:15:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3181 3182 3183 3184 3185 [3186] 3187 3188 3189 3190 3191 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 29386807 alkalommal)
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14387 Dátum: 2006 Október 12, 23:12:16 »

hogylehetnekideríteni.hogy kik voltakaz előzőtulajok? azt tudom,hogy 5. gazdája vagyok é ,hogy ki volz az relőző

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #14386 Dátum: 2006 Október 12, 23:05:29 »

én az iwien találtam meg az első tulaj unkáját, rajta keresztül mailben az első tulaj fiát
íme a levél...és ez nem urban legend

Kedves Gábor !
Veronika lányom mutatta a képet a bogárról, meg a mailt.Nagyon
örültem hogy még mindig fut.Ha néha eszembe jutott és eltünődtem,
hogy mi lehet vele arra gondoltam, a legvalószínűbb, hogy roncsteme-
tőbe került.Ezért aztán nagy öröm volt újra látni.
Édesapám, id.Kriszt János hozta be 1966 júliusában egyenesen
Wolfsburgból a gyárból.A kitelepített ausztriai rokonoktól kaptuk
nagyapám utáni kárpótlási részként- ajándékként.A szüleim egy
vasárnap érkeztek meg vele Ajkára, ahol laktunk.Úgy emlékszem
54000.-Ft vámot kellett utána fizetni, a becsült  érték 50%-át.
Arra is emlékszem, hogy két "extrát" rendeltünk: a megerősített
lökhárítót, /ami látom megvan/ és a hátul nyitható hátsó ablakokat.
Apám mérnökember volt, igy kisebb javításokat, szelephézagállítást,
stb. sajátkezűleg végzett ahol nekem is segítenem kellett, és sokat
mostuk, garázsban tartottuk.Általában nem is kocsival járt
munkába /ca. 2km/ hanem gyalog, a kocsit kímélte.
Jártunk vele 67-ben a Tátrában, 68 nyarán Csehországban és az NDK-
ban., 72-ben az osztrák rokonokig mentünk kocsival, azt otthagytuk
szakszervízben, mi meg vonattal mentünk Olaszországba.
Apám halála /1974/ után anyám használta a kocsit de elég ritkán, mert
a régi lakásunktól nem messze dolgozott, az új lakástól meg majdnem
munkahelynyi távolságra volt a garázs.Aztán 1979-től én kezdtem
használni.Én akkor már Keszthelyen éltem, a Helikon Szállóban
dolgoztam.1980-ban kb.3000 km-es nagy túrát tettünk vele Erdélyben
az igazgatómmal, és semmi gond nem volt vele.Sajnos én már nem
tudtam garázsban tartani, és műszakilag sem sokat értettem hozzá.
Bár annál a motornál azért még hozzá mertem nyúlni egy két dologhoz,
ami a mostaniaknál kizárt.Tízéves kora után már évente kellett vinni
műszakira és ennek következtében a nyolcvanas években egyre
többet kellett rá költeni.1982 szeptemberébendebrecenből hazajövet a
Hortobágyon robbantam le vele, szelepvezeték eltört, szelepfej a hen-
gerbe esett.Egy hétre rá húztuk haza egy Ladával Füzesabony mellől
éjszaka.Veronika lányom aki 85-ben született, két évig utazgatott
benne a két nagymamához.1987-ben aztán kimehettem egy évre
dolgozni az NSZK-ba, igy gondolván hogy egy év után már
vámmentesen hozhatok kocsit is, eladtam 25000 Ft-ért.A vevőt egy
barátom hozta Hévízről aki a fiának vette meg a kocsit.Azóta sem
láttam, és örülök hogy még mindig fut.Hálás lennék egy-két képért.
Üdvözlettel: Kriszt János,  Keszthely

P.S.:A Hotel kicsit dilis segédmunkása még mindig vágja a rendszámot:
CM-59-24


utánna 87től-99ig Dékány Tamás volt a tulaj Hévizen ő fujta neolux pirosra nála tűnt el az eredeti lökhárító, motor kárpit...és ő jol elgányolt mindent....felújította 89körül  Grin  tőle vettem én 99ben
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #14385 Dátum: 2006 Október 12, 23:01:52 »

Mi baja lehet az autonak ha allandoan kigyullad a check energy  lampa es a hutoviz mero az elindulast koveto kb 5 percben elkezd felfele kuszi a piros vonalig.  Aztan neha magatol vissza megy kozep szintig es elalszik a lampa de szerintem van valami baja, legyszi ha tudod ird meg, illetve kerdezz meg valakit aki tudhatja, ez az auto az opel astranak felel meg Europaban.

ezt egy Ausztraliaban élő rokonom kérdezi. van tippetek?

Levegő van a hűtővízrendszerben, vagy a hengerfejtömítésnél beledolgozik a hűtővízbe valamelyik henger.
Barkason hasonló tünetek voltak, csak nem volt check energy lámpa Grin (ami sztem ebben a kocsiban általános hibajelző lámpa lehet...)

Legegyszerűbb, ha szervízbe viszi, ezeket a vasakat már lehetetlen otthon drótozni.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14384 Dátum: 2006 Október 12, 22:56:40 »

Vórós Lacinak van egy garnitura 5,5-ös gyári felnije.
0672336665
köszi

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #14383 Dátum: 2006 Október 12, 22:42:07 »

<beszúrt kép törölve>

Ott a székem mögötte Grin
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #14382 Dátum: 2006 Október 12, 22:39:02 »

Üdvw!
tudja valaki ,hogy a bogár 4"-os felniét ,hogy lehetne ki szélesíteni ill. lehet e
köszi

Vórós Lacinak van egy garnitura 5,5-ös gyári felnije.
0672336665
Holló
« Hozzászólás #14381 Dátum: 2006 Október 12, 22:34:40 »

Mi baja lehet az autonak ha allandoan kigyullad a check energy  lampa es a hutoviz mero az elindulast koveto kb 5 percben elkezd felfele kuszi a piros vonalig.  Aztan neha magatol vissza megy kozep szintig es elalszik a lampa de szerintem van valami baja, legyszi ha tudod ird meg, illetve kerdezz meg valakit aki tudhatja, ez az auto az opel astranak felel meg Europaban.

ezt egy Ausztraliaban élő rokonom kérdezi. van tippetek?
basza meg, vegyen újat Grin
Nem elérhető IQ23
Hozzászólások: 3366

« Hozzászólás #14380 Dátum: 2006 Október 12, 22:33:27 »

Mi baja lehet az autonak ha allandoan kigyullad a check energy  lampa es a hutoviz mero az elindulast koveto kb 5 percben elkezd felfele kuszi a piros vonalig.  Aztan neha magatol vissza megy kozep szintig es elalszik a lampa de szerintem van valami baja, legyszi ha tudod ird meg, illetve kerdezz meg valakit aki tudhatja, ez az auto az opel astranak felel meg Europaban.

ezt egy Ausztraliaban élő rokonom kérdezi. van tippetek?

nem tudom mi történt de eltünt innen az avatar képem, meg a beírt szövegem is... Sad
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14379 Dátum: 2006 Október 12, 22:22:38 »

kössz

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #14378 Dátum: 2006 Október 12, 22:16:14 »

Üdvw!
tudja valaki ,hogy a bogár 4"-os felniét ,hogy lehetne ki szélesíteni ill. lehet e
köszi
Mi a fenének, amikor a depóban is szoktak hirdetni, meg a szepesen is, meg ha Mareszt megkérdezed, biztos tud keríteni, de ha ő nem, akkor Strano, meg egyébként is voltak gyári 4,5 - 5,5 colosak. Szóval kérdezz rá adok-veszek alkatrész rovatában.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #14377 Dátum: 2006 Október 12, 22:04:53 »

Mert rohan velünk az élet, nem érünk rá legendát gyártani. Tudom, hogy a bogaram volt LeMansban, és ez nekem elég. Nem igaz, nem elég, de nem foglalkozom vele eleget ahhoz, hogy legenda lehessen. Tudom, mennyibe került nagyjából, míg idáig jutottam vele, és azt is tudom, hogy sokkal jobbat akartam, de nincs az a pénz és idő, hogy sokkal jobbat tudjak kihozni ennyi idő alatt és ennyi pénzből. A felújítás dokumentumai nagyrészt elvesztek egy kedves vírusgyártő szakember jóvoltából, de már ez sem zavar annyira, mert a legenda nem papír ceruza, vagy merevlemez kérdése, a legenda bennem van, és majd talán a fiam tudja mesélni, ha egyszer az övé lenne... Ha...! Evil

Jé tényleg, tied az Öreg Ribacz bogara :-) Most nézem a rendszámot. Nálam megvan a LeMans-i video is, amikor megy az autó kifele, meg visszafele. Legenda? :-)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #14376 Dátum: 2006 Október 12, 21:57:10 »

emberek, T3 váltóbaknak kellene a cikkszáma, hol lehet megtudni?

thx

etos, etka...

nekem mondjuk épp egyik sincs telepítve
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14375 Dátum: 2006 Október 12, 21:47:23 »

Üdvw!
tudja valaki ,hogy a bogár 4"-os felniét ,hogy lehetne ki szélesíteni ill. lehet e
köszi

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #14374 Dátum: 2006 Október 12, 21:47:09 »

emberek, T3 váltóbaknak kellene a cikkszáma, hol lehet megtudni?

thx

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #14373 Dátum: 2006 Október 12, 21:40:37 »

hali!

solex 34 pci az miylen karbi ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14372 Dátum: 2006 Október 12, 21:32:56 »

Na akkor postafordultával küldök neked egy szuzuki prosit.
Válogass bazmeg.

Buzi.

most mit hisztizel?
ulrich nem fogja oxidálótelepen végezni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #14371 Dátum: 2006 Október 12, 21:27:46 »

ugyanmá, legenda...

nem az a lényeg. hanem amikor a tengerparti kempingben a németje odajön a noviúj húszmillás lakóautójából, hogy hadd nézze már meg a gépet, mert ez mennyire kurvajó ;-)))
Erröl van szó! Cheesy
Én csak az egyik hazai kempingben dekkoltam a buszommal és a "hülye" német nem értette miért nem akarom elcserélni  az ö fullos transzporterére a régi vasam.
Hát azé!

Tóth Zoltán
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #14370 Dátum: 2006 Október 12, 21:23:26 »

Legenda ügyben szabad még szolni? Huh

Van aki bevallja,van aki tagadja,de mindannyian akik bogarazunk,buszozunk legendát ápolunk,ovunk,teremtünk.
A Ford-T modell azt hiszem tényleg legenda volt,de nem volt mögötte egy olyan "lökött" gárda mint amilyen mi vagyunk(lettünk)Ki is pusztultak a köztudatbol rendesen,az a pár darab ami még fellelhetö.csillagászati árfekvésben mozog.Pedig készült vagy 15 millio belölük!!
Ha nem lennénk ilyen megszállottak,ugyanez a sors várna a bogarakra is.
Amig mennek a vasak,amig velünk élnek,él a legenda,addig nem válik történelemmé,addig az életünk része,addig kézzelfoghato valoság a számunkra,és azok számára is,akik Rajzáskor,felvonuláskor,vagy véletlenül szembejövet velünk találkoznak ezekkel a megkövesedett mult darabjaival.
Amit  az igazi bogarasok képviselnek,az már böven tul van a hobby autozáson,az már a történelem egy darabjának életben tartása,legyen az 54-es ovál,avagy 89-es mehikoi.
A köznép tudatában ott van egy kép a bogárrol,amit,ha meglát,mosolyra derül,amire egyböl jön a megjegyzés"ilyen volt az apámnak(nagyapámnak)"és nem azt nézi,hogy ovál,vagy mekperszon,hanem azt nézi,hogy Nidda,ott egy bogár.
Ezért,szerintem büszkén fel kell vállalnunk,hogy igenis legendát csinálunk,a szo legnemesebb értelmében! Cheesy

ugyanmá, legenda...

nem az a lényeg. hanem amikor a tengerparti kempingben a németje odajön a noviúj húszmillás lakóautójából, hogy hadd nézze már meg a gépet, mert ez mennyire kurvajó ;-)))
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #14369 Dátum: 2006 Október 12, 21:19:17 »

Legenda ügyben szabad még szolni? Huh

Van aki bevallja,van aki tagadja,de mindannyian akik bogarazunk,buszozunk legendát ápolunk,ovunk,teremtünk.
A Ford-T modell azt hiszem tényleg legenda volt,de nem volt mögötte egy olyan "lökött" gárda mint amilyen mi vagyunk(lettünk)Ki is pusztultak a köztudatbol rendesen,az a pár darab ami még fellelhetö.csillagászati árfekvésben mozog.Pedig készült vagy 15 millio belölük!!
Ha nem lennénk ilyen megszállottak,ugyanez a sors várna a bogarakra is.
Amig mennek a vasak,amig velünk élnek,él a legenda,addig nem válik történelemmé,addig az életünk része,addig kézzelfoghato valoság a számunkra,és azok számára is,akik Rajzáskor,felvonuláskor,vagy véletlenül szembejövet velünk találkoznak ezekkel a megkövesedett mult darabjaival.
Amit  az igazi bogarasok képviselnek,az már böven tul van a hobby autozáson,az már a történelem egy darabjának életben tartása,legyen az 54-es ovál,avagy 89-es mehikoi.
A köznép tudatában ott van egy kép a bogárrol,amit,ha meglát,mosolyra derül,amire egyböl jön a megjegyzés"ilyen volt az apámnak(nagyapámnak)"és nem azt nézi,hogy ovál,vagy mekperszon,hanem azt nézi,hogy Nidda,ott egy bogár.
Ezért,szerintem büszkén fel kell vállalnunk,hogy igenis legendát csinálunk,a szo legnemesebb értelmében! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14368 Dátum: 2006 Október 12, 21:11:30 »

Igenis, csináljuk a legendát.

Nem tudom, ki írta itt, de tényleg minden egyes fórumos autó a "legenda" része, ha van kockásfüzetes öreg papa, ha nincs, ha van 85 tulaj, abból 34 a kocsit szétcseszős, ha nincs.
Üdvw minden legendának Smiley!
 csak este kerülök gép közelbe ,így egyben szoktam el olvasni az egész napi hozzászólásokat
  (azthiszem mindenkinek van 1 kicsi legendája ,talán ez az egész ettől szép)
 keresve sem találhat nék ennél jobb olvasni valót.
kívánom mindenkinek ,hogy legyen türelme ,kitartása,folytatni,és a legenda örökké él

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
1303LS
« Hozzászólás #14367 Dátum: 2006 Október 12, 20:31:36 »

ezt visszautasítom.
leszarom a bogarat, mint legendát.
amíg hajtom, addig kinyomom a szemét, elvárom, hogy menjen, mint a disznó, ne essen le az útról, ne rohadjon sehol és meg is álljon, ha kell, a fogyasztásra meg szarok.
azonban, ha valami elbaszódik, akkor nem taknyolok, hanem igyexem a jó minőségű anyagot beletenni.

a gófnál már tényleg befigyel a martonpapa effekt.
most, a teddyhengeres design szerintem betette a kaput. (attól függetlenül, hogy alatta meg benne 99%-os a technika).
ebből már nem lesz restaurált, sórúmsájn verda.

Na akkor postafordultával küldök neked egy szuzuki prosit.
Válogass bazmeg.

Buzi.
Holló
« Hozzászólás #14366 Dátum: 2006 Október 12, 20:24:33 »

Cheesy
Holló figyelsz? A fenti idézet aranybánya a 'best of Stunt'-hoz.
szerintem karácsony elött kiadom Grin
Süni
« Hozzászólás #14365 Dátum: 2006 Október 12, 20:18:03 »

tar.hu főoldaláról idézet :

"Örömmel tájékoztatjuk Önöket, hogy befejeződött a rendszer karbantartása, így mostantól ismét elérhető a Tar.hu minden szolgáltatása. Megtisztelő türelmüket és megértésüket köszönjük! "

Ehhez képest a másfél hónapja felrakott képeimet még mindig konvertálja.....

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14364 Dátum: 2006 Október 12, 20:07:07 »

Mert átkozott Marton papák vagyunk mindannyian.

ezt visszautasítom.
leszarom a bogarat, mint legendát.
amíg hajtom, addig kinyomom a szemét, elvárom, hogy menjen, mint a disznó, ne essen le az útról, ne rohadjon sehol és meg is álljon, ha kell, a fogyasztásra meg szarok.
azonban, ha valami elbaszódik, akkor nem taknyolok, hanem igyexem a jó minőségű anyagot beletenni.

a gófnál már tényleg befigyel a martonpapa effekt.
most, a teddyhengeres design szerintem betette a kaput. (attól függetlenül, hogy alatta meg benne 99%-os a technika).
ebből már nem lesz restaurált, sórúmsájn verda.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14363 Dátum: 2006 Október 12, 19:40:40 »

na jo az öreg bácsis dolgok tényleg olyanok h  estek 90%szétbaszodik a kocsi de van azért olyan aki tényleg vigyázz,rá stb
pl:én bontottam már olyan kocsit ami 1 tulajos és akkora gány volt h csak na!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #14362 Dátum: 2006 Október 12, 19:36:37 »

Ja, basszus, én a csíkos füzettel végleg elb.sztam mindent? (Abba próbálom írni kisebb-nagyobb rendszerességgel a kocsin történt melókat...)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #14361 Dátum: 2006 Október 12, 19:34:13 »



De a legendákra vágyunk.  Miért nem mi csináljuk a legendát?

Igenis, csináljuk a legendát.

Itt Kisvárdán Szerintem már a város jó része összeköti a sötétkék bogarat a kis hol kopasz, hol göndör seggdugasz csávóval, akinél ha mindig kinyílik a kocsiajtó, éppen a gitár sír, vagy a Hammond üvölt, és még csak véletlenül sem "ül át" mindennapokra más autóba.
És biztos, hogy ha majd egyszer (?...) elkerül tőlem az autó, akkor is emlékezni fognak rá páran, mert ez a kocsi senkit nem hagyott közömbösen.
A gyerekeimnek főleg legenda lesz, mert ebben nőnek fel, nagyinak, nagybácsinak, nagypapának ilyen kocsija van... De ha meghallják ezt a szót, hogy Volkswagen, tutira a sötétkék Öreg fog nekik beugrani a kicsit szakadt kárpittal, meg a hortobágyi talival, meg az összes autókázásunkkal...
Ugyanilyen legenda nekem apám fehér kocsija (CY-86-28) a kedvenc játékunk a hinta volt (hátsó lökösre állva egyedül, vagy másodmagammal fel-le...), és amit két és félszer támasztottunk fel haló poraiból (totálkár...), de ugyanilyen léegenda az azt megelőző bilikék Warszawa

És te is legendát csinálsz Stunt mester azzal, ahogy faragod egyre precízebben a saját képedre az autót úgy, ahogy azt egy "szakszervízben" soha nem lennének képesek. Soha nem láttalak, élőben nem beszéltünk, de a typ3 szóra nekem most már egy világoskék autó jön be Stuntmanus névvel...

Nem tudom, ki írta itt, de tényleg minden egyes fórumos autó a "legenda" része, ha van kockásfüzetes öreg papa, ha nincs, ha van 85 tulaj, abból 34 a kocsit szétcseszős, ha nincs.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #14360 Dátum: 2006 Október 12, 19:22:32 »


privatban küldenel elerhetöseget!

küldtem
Nem elérhető szelevényi
Hozzászólások: 27


Farkas Tibor 30-500-7449

« Hozzászólás #14359 Dátum: 2006 Október 12, 19:18:13 »

ha eljössz érte csillaghegyre...


privatban küldenel elerhetöseget!
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #14358 Dátum: 2006 Október 12, 19:16:34 »

Sziasztok!

Hetvegere Valaki kölcsön tudna adni:

Wieslaw Jezewski:  Volkswagen hogyan tovabb? cimü könyvet.


ha eljössz érte csillaghegyre...
Nem elérhető szelevényi
Hozzászólások: 27


Farkas Tibor 30-500-7449

« Hozzászólás #14357 Dátum: 2006 Október 12, 19:10:44 »

Sziasztok!

Hetvegere Valaki kölcsön tudna adni:

Wieslaw Jezewski:  Volkswagen hogyan tovabb? cimü könyvet.

Esetleg ha lenne elado keszseggel megvasarolnam!

Budapesti vagyok.  Jelige: majdd minden megoldas erdekel!
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #14356 Dátum: 2006 Október 12, 18:55:37 »



De a legendákra vágyunk.  Miért nem mi csináljuk a legendát?
Mert rohan velünk az élet, nem érünk rá legendát gyártani. Tudom, hogy a bogaram volt LeMansban, és ez nekem elég. Nem igaz, nem elég, de nem foglalkozom vele eleget ahhoz, hogy legenda lehessen. Tudom, mennyibe került nagyjából, míg idáig jutottam vele, és azt is tudom, hogy sokkal jobbat akartam, de nincs az a pénz és idő, hogy sokkal jobbat tudjak kihozni ennyi idő alatt és ennyi pénzből. A felújítás dokumentumai nagyrészt elvesztek egy kedves vírusgyártő szakember jóvoltából, de már ez sem zavar annyira, mert a legenda nem papír ceruza, vagy merevlemez kérdése, a legenda bennem van, és majd talán a fiam tudja mesélni, ha egyszer az övé lenne... Ha...! Evil

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #14355 Dátum: 2006 Október 12, 18:37:34 »

Az öreg bácsikák mindig 30%al alatta vannak a megengedett sebességnek. Rühellem őket, meg az így megkímélt autóikat.
Egyébként is. Buflák legenda, Fáni legenda, Ulrich legenda!! Az itteni összes gép legenda!

 Ehhez képest egy pajtaszökevény doktori 70valahanyas gép bekaphatja.
Most mire is gondolsz?

Bácsi Győző
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #14354 Dátum: 2006 Október 12, 17:29:10 »

AZ én autóm sztorija kideríthetetlen. Annyit lehet sejteni, hogy valamikor a hatvanas években került hozzánk valszeg nagyon törött autóként. Akkor nagyon szépen megcsinálták. Egy csomó száp házimunka maradványát láttam, amikor megvettem a roncsot. Úgy 25 évet használhatták, aztán lejárt a műszaki, gondolom a tulaj lassan képtelenné vált arra, hogy felkészítse egy újra. Az egyik öreg vas aztán időközben elment, a másik pedig még ezen a földön várta a feltámadást. A sors sokat kísérette. Egy szegedi bogárnepper megvette, kibelezte, ismét félreállította. Jött egy másik nepper, elvitte a roncsot, majd a depo-ban meghírdette. Itt találtam rá én. Sok szívás után lett belőle ami lett. Helyesebben három autómból lett egy és több kisebb rész más bogarakban. Egy kasztni szalad Zoli autóján. Egy első futómű gsattila ováljában. Egy másik első futómű pityubácsi ulrichában. A legendák így vagy úgy, de velünk élnek.

Fáni egy legenda, ez tény. És neked köszönheti. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #14353 Dátum: 2006 Október 12, 17:24:00 »

Az öreg bácsikák mindig 30%al alatta vannak a megengedett sebességnek. Rühellem őket, meg az így megkímélt autóikat.
Egyébként is. Buflák legenda, Fáni legenda, Ulrich legenda!! Az itteni összes gép legenda!

Ezen a képen nem legendák vannak? Örülnék, ha annyira stílusos lennék mint az autóm. Ehhez képest egy pajtaszökevény doktori 70valahanyas gép bekaphatja. Legenda a szerelés blokkok nélkül is. Kipislogom, bö és egyebek. Ez mind-mind legenda. Ja, és nálunk a fabia-nak is neve van. Szeretjük, sok élmény kapcsolódik hozzá. Most lecserélhetnénk mert már nem logikus megtartani, de nem tesszük, mert szeretjük.

AZ én autóm sztorija kideríthetetlen. Annyit lehet sejteni, hogy valamikor a hatvanas években került hozzánk valszeg nagyon törött autóként. Akkor nagyon szépen megcsinálták. Egy csomó száp házimunka maradványát láttam, amikor megvettem a roncsot. Úgy 25 évet használhatták, aztán lejárt a műszaki, gondolom a tulaj lassan képtelenné vált arra, hogy felkészítse egy újra. Az egyik öreg vas aztán időközben elment, a másik pedig még ezen a földön várta a feltámadást. A sors sokat kísérette. Egy szegedi bogárnepper megvette, kibelezte, ismét félreállította. Jött egy másik nepper, elvitte a roncsot, majd a depo-ban meghírdette. Itt találtam rá én. Sok szívás után lett belőle ami lett. Helyesebben három autómból lett egy és több kisebb rész más bogarakban. Egy kasztni szalad Zoli autóján. Egy első futómű gsattila ováljában. Egy másik első futómű pityubácsi ulrichában. A legendák így vagy úgy, de velünk élnek.

Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #14352 Dátum: 2006 Október 12, 17:12:16 »

Bazmeg, Stunt, ma geci napod van, de bejön! Nagyon igazad van, sajnos.

(annak ellenére, hogy vezetem a tankolást, félreteszek minden számlát, és felírom a szervízmunkákat.)

Az öreg bácsikák mindig 30%al alatta vannak a megengedett sebességnek. Rühellem őket, meg az így megkímélt autóikat.
Egyébként is. Buflák legenda, Fáni legenda, Ulrich legenda!! Az itteni összes gép legenda!

Ezen a képen nem legendák vannak? Örülnék, ha annyira stílusos lennék mint az autóm. Ehhez képest egy pajtaszökevény doktori 70valahanyas gép bekaphatja. Legenda a szerelés blokkok nélkül is. Kipislogom, bö és egyebek. Ez mind-mind legenda. Ja, és nálunk a fabia-nak is neve van. Szeretjük, sok élmény kapcsolódik hozzá. Most lecserélhetnénk mert már nem logikus megtartani, de nem tesszük, mert szeretjük.

1303LS
« Hozzászólás #14351 Dátum: 2006 Október 12, 17:05:43 »

Basszátok meg én mostanában akartam megszerezni a gépem történetét, hogy mikor is és hogy került az országba.Meg ki volt a gazdája.Persze nekem is volt benne öreg bácsi aki a szerelőjével vitte ki a piacra az autót amibe a srác akitől vettem(SID tudja a gumis) egyből beleszeretett ott a piacon pedig eladni vitt ki kocist nem is akart venni. Evil
Ja kell vennem egy kockás füzetet, nincs valakinek eladó?
Ja meg egy jobbfajta tintaceruza.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #14350 Dátum: 2006 Október 12, 16:55:10 »

Cheesy
Holló figyelsz? A fenti idézet aranybánya a 'best of Stunt'-hoz.
Nem akarom, hogy plágimmal legyek vádolva, de a legnagyobb igazságot megint csak egy fáradt, erősen kiégett és cinikus ember mondta ki: (bocs, Stunt)
Mert átkozott Marton papák vagyunk mindannyian.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #14349 Dátum: 2006 Október 12, 16:46:57 »

http://www.youtube.com/watch?v=wAQ_JC7BjPo
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #14348 Dátum: 2006 Október 12, 16:41:28 »

Nekem az első autóm, és az egyetlen is...valszeg nem is lesz más.  Grin

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Oldalak: 1 ... 3181 3182 3183 3184 3185 [3186] 3187 3188 3189 3190 3191 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.182 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.