www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2022 Augusztus 19, 17:04:43

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Nyári Rajzás
Balatonalmádi, Yacht Camping
2022. június 15-19.
918147 Hozzaszólás 216 Témában írta 1596 Felhasználó
Legújabb tag: cicema1573
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Szavazás *
Kérdés: Hol voltál / hova látogatsz el idén?
2021.08.05-08. Nemzetközi Bogártalálkozó - Gyomaendrőd - 8 (50%)
2021.12.31. Néputós Szilveszter - 8 (50%)
Összes szavazó: 12

Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 ... 1095
Nyomtatás
Szerző Téma: Találkozók, események  (Megtekintve 6409882 alkalommal)
Elérhető Narancs
Hozzászólások: 8813


« Hozzászólás #43056 Dátum: 2019 Október 25, 00:09:42 »

Köszönjük mi is! Jól éreztük magunkat.
Gyönyörű időben Bogaraztunk szép helyeken, kedves emberekkel  ...  Cheesy
A Fazola kohó - Lillafüred séta már nekünk sok lett volna. Így inkább legurultunk Egerbe pizzázni egyet.
Sötétedés előtt hazaértünk. A megtett távot elfelejtettem megnézni  Grin
De szép,de jó!

Azért még mindig jó,a mai napig erre a fórumra idenézni!

És rengeteget köszönhetek neki,mindenféle téren!!!Tapasztalatot,tudást,ismerősöket,barátokat,örömöt,boldogságot,élvezetet,haszont,anyagi lehetőséget,eladást,vételt....Szóval mindent ami lényeges.És köszönöm mindenkinek,aki ebben részt vett,és aki ehhez hozzájárult!És mindig is maradok itt,és felnézegetek ide.

És lassan újjáélesztem,az 1303-as,Superbeetle csoportot is.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2910


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #43055 Dátum: 2019 Október 24, 07:27:19 »

gyertek máskor is!

Köszönjük mi is! Jól éreztük magunkat.
Gyönyörű időben Bogaraztunk szép helyeken, kedves emberekkel  ...  Cheesy
A Fazola kohó - Lillafüred séta már nekünk sok lett volna. Így inkább legurultunk Egerbe pizzázni egyet.
Sötétedés előtt hazaértünk. A megtett távot elfelejtettem megnézni  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2019 Október 24, 07:37:55 írta Imrüs »

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3248


« Hozzászólás #43054 Dátum: 2019 Október 24, 06:51:22 »

Amikor.............................

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3248


« Hozzászólás #43053 Dátum: 2019 Október 24, 06:49:27 »

Amikor hazaértünk és ránéztem a km órára egyből p mobil szám jutott az eszünkbe a párommal Cheesy Miskolc 180km vagy néha több........ ugyanis ennyit gurultunk a bogárral összesen Cheesy Zoli jóvoltából pedig megtudtuk ,hogy összesen 23000 lépést tettünk meg ,mán aki kitartott a végéig. Ez pedig a keménymag Grin Szóval volt minden :bogarazás ,sétálgatás a Lázbérci tározó körül ,túrázás Lila környékén(Újhuta) a kisvasút mellett IS , babgulyás sült pisztráng ebédre ,majd a nap vége felé hazamenet még megálltunk Felsőtárkányban egyet sétálni és jót dumálni még a tó körül Cheesy Cheesy Cheesy Szóval este 7körül/után mán otthon is voltunk és nagyon jól éreztük magunkat Wink Köszi mindenkinek aki eljött

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3248


« Hozzászólás #43052 Dátum: 2019 Október 24, 06:32:12 »

Nekünk jó volt. Valaki majd biztosan tesz be képeket. .-)
Köszönjük!
gyertek máskor is!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17096


« Hozzászólás #43051 Dátum: 2019 Október 23, 21:13:54 »

Nekünk jó volt. Valaki majd biztosan tesz be képeket. .-)
Köszönjük!
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3248


« Hozzászólás #43050 Dátum: 2019 Október 22, 08:34:41 »

Menet közben bárhol. Két párizsis zsömle oszt jó napot! Grin Grin Grin
VAGY:Hozzál virslit gazdagon oszt megfőzzük a buszomban Wink Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3248


« Hozzászólás #43049 Dátum: 2019 Október 22, 08:26:09 »


1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3000


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #43048 Dátum: 2019 Október 22, 06:55:02 »

Akkor készüljünk egységesen szendvicsekkel?
Nem probléma, de akkor egységesek legyünk  Cheesy
Nem, nem, nem, ezt csak úgy írtam. Alapvetően az éttermi ebédre törekszünk, csak tényleg az a tapasztalat, hogy október 23.-án a nép megszállja a Bükköt. Egy pár biztonsági szendvics azért nem árt, majd este otthon átdolgozzuk egy kicsit a gofrisütő segítségével és már kész is a vacsi. Smiley

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2910


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #43047 Dátum: 2019 Október 22, 06:48:41 »

Menet közben bárhol. Két párizsis zsömle oszt jó napot! Grin Grin Grin

Akkor készüljünk egységesen szendvicsekkel?
Nem probléma, de akkor egységesek legyünk  Cheesy

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3000


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #43046 Dátum: 2019 Október 22, 06:36:12 »

Van valami ötlet, hol ebédelünk?

Menet közben bárhol. Két párizsis zsömle oszt jó napot! Grin Grin Grin
« Utoljára szerkesztve: 2019 Október 22, 06:38:25 írta VW T2b »

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3248


« Hozzászólás #43045 Dátum: 2019 Október 22, 06:09:11 »

Van valami ötlet, hol ebédelünk?
Ötlet az van van mindig Cheesy Egerben indulás előtt "véglegesítjük  Grin" egyeztetjük gondolatainkat. Lejlafüreden/környékén lesz lehetőség étkezésre ,bár félő ,hogy a fél ország ott lesz. (Tavwaly beültünk ebédelni egy jó kis helyre de 2,5órát vett igénybe Grin Grin Grin Ezt most kihagynám Wink )

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17096


« Hozzászólás #43044 Dátum: 2019 Október 21, 12:32:00 »

Van valami ötlet, hol ebédelünk?

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17096


« Hozzászólás #43043 Dátum: 2019 Október 18, 10:41:42 »

Eger belváros.

Síkfőkút?
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3248


« Hozzászólás #43042 Dátum: 2019 Október 18, 06:15:42 »

Szállást lefoglaltuk...
Síkfőkút?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17096


« Hozzászólás #43041 Dátum: 2019 Október 17, 18:31:50 »

Szállást lefoglaltuk, 9-kor randi a teszkónál! :-)
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3248


« Hozzászólás #43040 Dátum: 2019 Október 17, 06:25:54 »

Jó idő esetén lehet, hogy csatlakozunk.
Most néztem ,20 fok C és napos Cheesy Cheesy Cheesy

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5728


redgear.hu

« Hozzászólás #43039 Dátum: 2019 Október 14, 21:31:36 »

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5728


redgear.hu

« Hozzászólás #43038 Dátum: 2019 Október 14, 21:31:11 »

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 26771


« Hozzászólás #43037 Dátum: 2019 Október 14, 21:23:03 »


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3195


« Hozzászólás #43036 Dátum: 2019 Október 14, 21:10:58 »


VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3195


« Hozzászólás #43035 Dátum: 2019 Október 14, 21:02:24 »

kössz a leírást. jó lehetett  Grin
ez nem is tűnik olyan sok hibának
Jaaa és a gázbovden. 3x szakadt el

Az előző versenyen is 2x szekedt, végül 3db co drót lett összetekerve berakva.
 
Mooost, hogy nehogy.... raktunk be új bovdent,ki egyengettük a bovden vezetőt, és vittünk tarcsiba is, valamikor délután elszakadt, ha már le kellett jönni bovden és söfőr csere én mentem visza mentem 1 kört ugyan ott ahol előtte Csatlós Attilának is, lehúztak, csak a pedálból akadt ki, vissza akszt kábelkötegelővel rá biztosít, vissza mentem 200 m-t lehúztak, most hátul, (mivel ez másodosztályú g@ci hosszabb volt 2 cm-vel)éppen hogy a vastagítás végét fogta meg acsavar ez kiugrott, raktunk egy csokit a túlnyúlásra biztosításnak, vissza, pont sárga lámpa volt ráadásul állt a verseny asszem a kúposztónak akkor tört ki 3x az első futóműve így pont az álló sor végére vissza tudtam állni, 1 perc várakozás start ............elszakadt hátul egy kiiiiiiiiiiiiiiiicsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit sem voltam ideges, lehuztak raktunk be 3 co drótot a végeinél össze sodorva, és ezzel már végig mentünk.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5728


redgear.hu

« Hozzászólás #43034 Dátum: 2019 Október 14, 20:52:17 »

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3195


« Hozzászólás #43033 Dátum: 2019 Október 14, 20:38:06 »

király☺
erről a motorról írnál esetleg részleteket? hf, kipuff, milyen karbi, gyújtás, olajhűtés ilyesmi....


VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5728


redgear.hu

« Hozzászólás #43032 Dátum: 2019 Október 14, 15:17:37 »


 egy másik motor lett új hengerekkel, új csapágyakkal össze rakva a dupla karbival, nagyobb pumpával, és a gyári vez. tengellyel, szinte nem kellett 3000-fölé forgatni, nagyon jól megy nyomatékos.



király☺
erről a motorról írnál esetleg részleteket? hf, kipuff, milyen karbi, gyújtás, olajhűtés ilyesmi....
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18256


1969

« Hozzászólás #43031 Dátum: 2019 Október 14, 09:01:09 »

Üdv mindenkinek!
Kicsit késve de, nem volt időm írni.
Egy kis összefoglaló a versenyről.
Az előző verseny tapasztalataiból, a kaszni erősítés jól vizsgázott, de a váltótartó bakok fel szakadtak, így ezek még lettek erősítve, illetve át kábeleztük késés biztosítékosra, hogy ne legyenek elektronyos gondok.
A kapott nagy tengelyes motorról kiderült, hogy annyira sz@r a blokk, hogy..... egy másik motor lett új hengerekkel, új csapágyakkal össze rakva a dupla karbival, nagyobb pumpával, és a gyári vez. tengellyel, szinte nem kellett 3000-fölé forgatni, nagyon jól megy nyomatékos.
A rajtot jól sikerült elkapni, kb a15. helyen mentünk, de a 4.-5. körre akkora porlett, hogy semmit nem lehetett látni, kb 20 autó jött le az ütközések miatt, abból 14 elöl-hátul törve volt, mi is kaptunk hátulról eggyet a motor mögött a 6-cm-es csőkeret 20 cm-t be ment, és fel szakadt az ülés, (ha 2 cm-vel tovább megy vége a versenyünknek) , de az Ákos még ment tovább. Amikor le jött a szükséges javításokat elvégeztük, és gooo,
A továbbiakban 2x cseréltük a gyújtás billenőkapcsolóját, cseréltünk egy hátsó teleszkópot, elhagytuk a váltóerősítés csavarjait is, ezt a teleszkóp cserekor pótoltuk, sokat koccantunk-utköztünk, 1x féket cseréltünk bal elöl, mert le jött a ferodol, éjjel elhagytuk a kipuff dobot, az űtközéstől ennek is el szakadt az rögzítés, de hajnalban megtaláltuk, és sikerült vissza rakni, bár elég viseltes volt páran át mentek rajt, lett egy defekt is mert a sok kilincselelőre menettől letapostuk a felni peremét Wink. A motor nagyon jó lett. Próbáltunk 2 órás etapokat menni kb sikerült, mindenki vigyorogva szállt ki a kocsiból


kössz a leírást. jó lehetett  Grin
ez nem is tűnik olyan sok hibának
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3000


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #43030 Dátum: 2019 Október 13, 09:58:20 »

Üdv mindenkinek!
Kicsit késve de, nem volt időm írni.
Egy kis összefoglaló a versenyről.
Az előző verseny tapasztalataiból, a kaszni erősítés jól vizsgázott, de a váltótartó bakok fel szakadtak, így ezek még lettek erősítve, illetve át kábeleztük késés biztosítékosra, hogy ne legyenek elektronyos gondok.
A kapott nagy tengelyes motorról kiderült, hogy annyira sz@r a blokk, hogy..... egy másik motor lett új hengerekkel, új csapágyakkal össze rakva a dupla karbival, nagyobb pumpával, és a gyári vez. tengellyel, szinte nem kellett 3000-fölé forgatni, nagyon jól megy nyomatékos.
A rajtot jól sikerült elkapni, kb a15. helyen mentünk, de a 4.-5. körre akkora porlett, hogy semmit nem lehetett látni, kb 20 autó jött le az ütközések miatt, abból 14 elöl-hátul törve volt, mi is kaptunk hátulról eggyet a motor mögött a 6-cm-es csőkeret 20 cm-t be ment, és fel szakadt az ülés, (ha 2 cm-vel tovább megy vége a versenyünknek) , de az Ákos még ment tovább. Amikor le jött a szükséges javításokat elvégeztük, és gooo,
A továbbiakban 2x cseréltük a gyújtás billenőkapcsolóját, cseréltünk egy hátsó teleszkópot, elhagytuk a váltóerősítés csavarjait is, ezt a teleszkóp cserekor pótoltuk, sokat koccantunk-utköztünk, 1x féket cseréltünk bal elöl, mert le jött a ferodol, éjjel elhagytuk a kipuff dobot, az űtközéstől ennek is el szakadt az rögzítés, de hajnalban megtaláltuk, és sikerült vissza rakni, bár elég viseltes volt páran át mentek rajt, lett egy defekt is mert a sok kilincselelőre menettől letapostuk a felni peremét Wink. A motor nagyon jó lett.
Ez igen! Eseménydús versenyetek volt, gratulálok az elért eredményhez! Egyszer tényleg el kéne menni szurkolni. Cheesy Kezfogas

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3195


« Hozzászólás #43029 Dátum: 2019 Október 13, 09:21:36 »

Üdv mindenkinek!
Kicsit késve de, nem volt időm írni.
Egy kis összefoglaló a versenyről.
Az előző verseny tapasztalataiból, a kaszni erősítés jól vizsgázott, de a váltótartó bakok fel szakadtak, így ezek még lettek erősítve, illetve át kábeleztük késés biztosítékosra, hogy ne legyenek elektronyos gondok.
A kapott nagy tengelyes motorról kiderült, hogy annyira sz@r a blokk, hogy..... egy másik motor lett új hengerekkel, új csapágyakkal össze rakva a dupla karbival, nagyobb pumpával, és a gyári vez. tengellyel, szinte nem kellett 3000-fölé forgatni, nagyon jól megy nyomatékos.
A rajtot jól sikerült elkapni, kb a15. helyen mentünk, de a 4.-5. körre akkora porlett, hogy semmit nem lehetett látni, kb 20 autó jött le az ütközések miatt, abból 14 elöl-hátul törve volt, mi is kaptunk hátulról eggyet a motor mögött a 6-cm-es csőkeret 20 cm-t be ment, és fel szakadt az ülés, (ha 2 cm-vel tovább megy vége a versenyünknek) , de az Ákos még ment tovább. Amikor le jött a szükséges javításokat elvégeztük, és gooo,
A továbbiakban 2x cseréltük a gyújtás billenőkapcsolóját, cseréltünk egy hátsó teleszkópot, elhagytuk a váltóerősítés csavarjait is, ezt a teleszkóp cserekor pótoltuk, sokat koccantunk-utköztünk, 1x féket cseréltünk bal elöl, mert le jött a ferodol, éjjel elhagytuk a kipuff dobot, az űtközéstől ennek is el szakadt az rögzítés, de hajnalban megtaláltuk, és sikerült vissza rakni, bár elég viseltes volt páran át mentek rajt, lett egy defekt is mert a sok kilincselelőre menettől letapostuk a felni peremét Wink. A motor nagyon jó lett. Próbáltunk 2 órás etapokat menni kb sikerült, mindenki vigyorogva szállt ki a kocsiból

« Utoljára szerkesztve: 2019 Október 13, 12:04:32 írta gas »

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2910


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #43028 Dátum: 2019 Október 12, 10:41:16 »

Talán lesz még annyi hely.  Grin Egerig bogarazhatnánk együtt.

 Grin

Jóóó!  Cool

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3000


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #43027 Dátum: 2019 Október 12, 06:15:37 »



Mi is lehet hogy benevezünk  Cheesy
(ha lehet  Cool )
Talán lesz még annyi hely.  Grin Egerig bogarazhatnánk együtt.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3000


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #43026 Dátum: 2019 Október 12, 06:13:58 »

Én még Golfos vagyok, de szívesen mennék Smiley

Legalább kócvágen.  Grin Nagyon helyes!

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3248


« Hozzászólás #43025 Dátum: 2019 Október 11, 12:46:08 »

Bánhorváti felől a gát irányából is érdemes látogatni Wink

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Elérhető abes
Hozzászólások: 14558

« Hozzászólás #43024 Dátum: 2019 Október 11, 12:32:07 »

Kiss
Kb. 130 km.
https://goo.gl/maps/WHXsAJzMt4WC3hZP6


Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3248


« Hozzászólás #43023 Dátum: 2019 Október 11, 11:03:50 »



Mi is lehet hogy benevezünk  Cheesy
(ha lehet  Cool )
Szerinted? Cheesy Titeket IS várunk szeretettel!!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2910


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #43022 Dátum: 2019 Október 11, 10:57:15 »

Útvonal főcsapás iránya szokásos.(Eger-Felsőtárkány-Lilafüred-Mályinka-Lázbérci vt.-Nagyvisnyó-Szilvásvárad-Bélapátfalva-Mónosbél-Szarvaskő-Eger) De mindig viszünk bele egy kis csavwart. Most a Lázbérci víztárolót látogatjuk/nánk Grin meg Cheesy Ha nektek is jó. Ha többet szeretnétek tudni keressetek Kiss

 

Mi is lehet hogy benevezünk  Cheesy
(ha lehet  Cool )

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3248


« Hozzászólás #43021 Dátum: 2019 Október 11, 09:45:57 »

EKÖBBBK Ismét megtartja hagyományához hívwen az Okt.23  Bükk kerülő túrát. Helyszín/Start: Eger Tesco 9.00...........................
Útvonal főcsapás iránya szokásos.(Eger-Felsőtárkány-Lilafüred-Mályinka-Lázbérci vt.-Nagyvisnyó-Szilvásvárad-Bélapátfalva-Mónosbél-Szarvaskő-Eger) De mindig viszünk bele egy kis csavwart. Most a Lázbérci víztárolót látogatjuk/nánk Grin meg Cheesy Ha nektek is jó. Ha többet szeretnétek tudni keressetek Kiss

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3248


« Hozzászólás #43020 Dátum: 2019 Október 11, 04:48:18 »

Én még Golfos vagyok, de szívesen mennék Smiley
Várunk szeretettel Cheesy

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13801


30-347-1939

« Hozzászólás #43019 Dátum: 2019 Október 10, 22:49:29 »

5 éves jubileum.
Én még Golfos vagyok, de szívesen mennék Smiley

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3000


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #43018 Dátum: 2019 Október 08, 05:49:40 »

Jó idő esetén lehet, hogy csatlakozunk.

Helyes! 

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3000


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #43017 Dátum: 2019 Október 08, 05:49:13 »

EKÖBBBK Ismét megtartja hagyományához hívwen az Okt.23  Bükk kerülő túrát. Helyszín/Start: Eger Tesco 9.00 Abes? ,Béla? esetleg mások?...  
 
Még 2014-ben pattant ki az ötlet többünk agyából Grin Tapsoljuk meg magunkat   az idén ez már a 6. Bükk kerülőnk lesz
Cheesy

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 ... 1095
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.159 másodperc alatt készült el 20 lekéréssel.