www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 15, 00:21:48

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Szavazás *
Kérdés: Hol voltál / hova látogatsz el idén?
2021.08.05-08. Nemzetközi Bogártalálkozó - Gyomaendrőd - 7 (46.7%)
2021.12.31. Néputós Szilveszter - 8 (53.3%)
Összes szavazó: 12

Oldalak: 1 ... 1041 1042 1043 1044 1045 [1046] 1047 1048 1049 1050 1051 ... 1105
Nyomtatás
Szerző Téma: Találkozók, események  (Megtekintve 9730703 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2365 Dátum: 2006 Június 06, 13:54:56 »

a karbi tuti, hogy jó, mert az is az 1,6.-ról van és tökéletessen működött.
ami a karbinál szar volt az légszürő, mert tele volt szarral, de kimostam denszesszel és utána az is jó volt.
aztán még így megtettünk kb. 100km.-t, amikoris elkezdett világítani a lámpa.

hoyg halad aköltözés?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Holló
« Hozzászólás #2364 Dátum: 2006 Június 06, 13:53:05 »

a karbi tuti, hogy jó, mert az is az 1,6.-ról van és tökéletessen működött.
ami a karbinál szar volt az légszürő, mert tele volt szarral, de kimostam denszesszel és utána az is jó volt.
aztán még így megtettünk kb. 100km.-t, amikoris elkezdett világítani a lámpa.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2363 Dátum: 2006 Június 06, 13:52:23 »

Ebben bízunk mi is, hogy csak a hengerfej kúródott el. De valamiért nem forog körbe... Ma kiderül, hogy ki derül.

az mondja elfordol de felakad!ha valami bent van az égéstérbe az felüthet!az lehet szelp darab,szelep ék,szelep ülék,
karbi egy darabja bármi!! vagy a gyürü tört le!de a hengerfej a sanszos mert ott az egyik szelep nem vol 100as

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #2362 Dátum: 2006 Június 06, 13:47:44 »

Ebben bízunk mi is, hogy csak a hengerfej kúródott el. De valamiért nem forog körbe... Ma kiderül, hogy ki derül.

na segitek a moci   a mssni eredeti mocija 1,6 bogáré amit  3éve a szepes mühely ujitott fel!
az h megált  szerintem várható volt valamilyen formán hisz a hollonak mondta az otolsó szelep állitásnál h mozog a szelep az ülékben!!szerintem ez pottyant le ha mázlija van nem tet kárt a dogoban a hengerben a hengerfej meg könnyen orvososlható!Busz burkolatott nem látott az 1,6os moci soha az tény tervbe volt véve h valami   "sufni tuning burolat kerül rá"mert az eredeti hiánycikk  ennyit az 1,6os mocirol


1,500röl nemtok mit mondani nem is láttam


az olajos benzin nem mindig az ac hibája esetek 60%  a szar karbi!!

Leon 1303
« Hozzászólás #2361 Dátum: 2006 Június 06, 13:42:02 »



Naggyon jóhatással vannak a motor hűtésére, illetve a turbina frisselvegő ellátására a bogaraknál a motorházkiemelő,
buszoknál pedig, mint ahogy a Silver Fish-nél csinálták, egy nagy terelőlemez a hasára! Biztos, hogy megbojgatja a motor gyárilag tökéletesen megtervezett hűtését mindkettő, de azért pozitív értelemben segít!
Szóval buszosok! Nézzetek alá az Ezüst halnak, nagy okosság van alatta!!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2360 Dátum: 2006 Június 06, 13:38:50 »

na segitek a moci   a mssni eredeti mocija 1,6 bogáré amit  3éve a szepes mühely ujitott fel!
az h megált  szerintem várható volt valamilyen formán hisz a hollonak mondta az otolsó szelep állitásnál h mozog a szelep az ülékben!!szerintem ez pottyant le ha mázlija van nem tet kárt a dogoban a hengerben a hengerfej meg könnyen orvososlható!Busz burkolatott nem látott az 1,6os moci soha az tény tervbe volt véve h valami   "sufni tuning burolat kerül rá"mert az eredeti hiánycikk  ennyit az 1,6os mocirol


1,500röl nemtok mit mondani nem is láttam


az olajos benzin nem mindig az ac hibája esetek 60%  a szar karbi!!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Leon 1303
« Hozzászólás #2359 Dátum: 2006 Június 06, 13:36:20 »

Mondjuk szerintem se hűt semmit az a levegő. Ha nincs ledugózva és a motortér teljesen zárt akkor lehet ér valami, de nem hiszem, hisz ebből a zárt térből szív a turbina is.
A gyárban a motor hűtésébe egészen biztosan nem kalkulálták bele az ott kijövő levegőt. Én ledugóznám, ha nincs fűtés.
Buszban egyébként a kopoltyúkból menet közben elég komoly szél zúdul a motorra.

De ez örök vita. Már 10 évvel ezelőtt is vitatkoztunk erről. Mondjuk az én elméletemet támasztja talán alá, hogy a "tuning" (a dupla karbihoz való) kutyaházon eleve nincs is ilyen fűtés kivezetés. Meg a stabil motor kiviteleken sincs. Pedig a hőterhelés ott legalább ekkora, ha nem több.

Érdemes lenne egy hengerfej hőfok mérővel ezt egy egyszerű kisérlettel kipróbálni!
Mondjuk 100 km-en, ledugózva majd gégecsövekkel.
Persze nem egymás után rögtön, hanem visszahűteni teljesen a második menetre.
Persze megeggyező külső hőmérséklet, és állandó haladási sebesség kell!
És persze a reprezentativitás éredekében, több autóval (bogár és busz), és mondjuk 10 percenkénti hőmérséklet feljegyzéssel!

Nem is olyan bonyolult!
Érdemes lenne megcsinálni, így eltudnánk dönteni egy évtizedes vitát!
És nemutolsósorban nagyonsokakat érdekelnének az eredmények!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #2358 Dátum: 2006 Június 06, 13:36:14 »

Annó megmagyarázták a mandel gyuriék, hogy ez miért nem jó, talán megteszi most is valaki. Nekem logikusnak tűnt. Valami olyasmi volt, hogy zárt volt a motortértető, a szigetelések is bent voltak, így a motor felső részéhez semmiféle friss levegő nem jutott. A kábelek elolvadtak, a kondiban meg forrt az olaj....


És mi van, ha lezárod a fűtést? (=ergo lekupakozod a két leömlőt...)
Jók ezek a varázsló-szövegek... A motor hűtésének az tesz be, ha a dinamó(generátor) által hajtott ventillátor valamit bekap (pl. bent felejtett géprongy, vagy más marhaság...), de ilyen 1 évezredben 2,1467-szer fordul elő. (Nálam egyszer majdnem összejött - géprongy...)
A zárt motortérben gyárilag biztosított a buszokban is a friss levegő bejutása, nem?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #2357 Dátum: 2006 Június 06, 13:29:54 »

böööööö... ez itt nem SZMB..
de ha akartok akor iratkozatok fel az idei székely turára..

Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #2356 Dátum: 2006 Június 06, 13:27:14 »

Motor felső része neked mit takar???
A 2 leömlő a kutyaházon közvetlen kipuff leömlőn keresztül, a hőcserélőbe fut!
Itt már hót forró az a levegő.
Ergó az a levegő sose hűtött semmit, hacsak a két első henger kipuff leömlőjét nem vesszük, de azt is tök felesleges!
Ha minden lemez a helyén van, akkor nem lehet gáz!
Ez a ledugózás meg szerintem csak jóhatással van!
VÉLEMÉNYEKET FŰZZETEK HOZZÁ!

Mondjuk szerintem se hűt semmit az a levegő. Ha nincs ledugózva és a motortér teljesen zárt akkor lehet ér valami, de nem hiszem, hisz ebből a zárt térből szív a turbina is.
A gyárban a motor hűtésébe egészen biztosan nem kalkulálták bele az ott kijövő levegőt. Én ledugóznám, ha nincs fűtés.
Buszban egyébként a kopoltyúkból menet közben elég komoly szél zúdul a motorra.

De ez örök vita. Már 10 évvel ezelőtt is vitatkoztunk erről. Mondjuk az én elméletemet támasztja talán alá, hogy a "tuning" (a dupla karbihoz való) kutyaházon eleve nincs is ilyen fűtés kivezetés. Meg a stabil motor kiviteleken sincs. Pedig a hőterhelés ott legalább ekkora, ha nem több.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #2355 Dátum: 2006 Június 06, 13:26:04 »

Nem állt meg, de nem volt messze tőle. Benzin ment az olajba.


Hello!

Most olvasom. Megállt a moci?
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #2354 Dátum: 2006 Június 06, 13:22:48 »

hát hahó
az elöző motoromon semmi burkolat nem volt sohan és most sem ez miatt állt meg.
debreceni szaki rakta be a motort és mivel az volt az infó, hogy faszánl össze van rakva a moci nem igazán volt kétséges, hogy nem tudunk vele menni 500 km.-ert.
mivel dekoros vagyok igazán nem értek a szereléshez és ha azt mondják, hogy fasza erigy, nem fogok nekiállni okoskodni.
az ac az én régi 1.6.-osomról jött át, ahol hibátlanul működött.
minden burkolatot felhasználtunk, amit lehetet, de mivel bogár cumói voltak a tárcsa alatti lemezt nem használtuk.
az helyett jött egy olyan, amit szó szerint a szemétről vettünk el, mert olyan szaros, rozsdás volt. mindegy az eddigieknél mindenféle képpen több volt.
ennyi



Hello!

Most olvasom. Megállt a moci?
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #2353 Dátum: 2006 Június 06, 13:18:32 »

hát hahó
az elöző motoromon semmi burkolat nem volt sohan és most sem ez miatt állt meg.
debreceni szaki rakta be a motort és mivel az volt az infó, hogy faszánl össze van rakva a moci nem igazán volt kétséges, hogy nem tudunk vele menni 500 km.-ert.
mivel dekoros vagyok igazán nem értek a szereléshez és ha azt mondják, hogy fasza erigy, nem fogok nekiállni okoskodni.
az ac az én régi 1.6.-osomról jött át, ahol hibátlanul működött.
minden burkolatot felhasználtunk, amit lehetet, de mivel bogár cumói voltak a tárcsa alatti lemezt nem használtuk.
az helyett jött egy olyan, amit szó szerint a szemétről vettünk el, mert olyan szaros, rozsdás volt. mindegy az eddigieknél mindenféle képpen több volt.
ennyi



Hello!

Most olvasom. Megállt a moci?
Leon 1303
« Hozzászólás #2352 Dátum: 2006 Június 06, 13:14:33 »

Annó megmagyarázták a mandel gyuriék, hogy ez miért nem jó, talán megteszi most is valaki. Nekem logikusnak tűnt. Valami olyasmi volt, hogy zárt volt a motortértető, a szigetelések is bent voltak, így a motor felső részéhez semmiféle friss levegő nem jutott. A kábelek elolvadtak, a kondiban meg forrt az olaj....

Motor felső része neked mit takar???
A 2 leömlő a kutyaházon közvetlen kipuff leömlőn keresztül, a hőcserélőbe fut!
Itt már hót forró az a levegő.
Ergó az a levegő sose hűtött semmit, hacsak a két első henger kipuff leömlőjét nem vesszük, de azt is tök felesleges!
Ha minden lemez a helyén van, akkor nem lehet gáz!
Ez a ledugózás meg szerintem csak jóhatással van!
VÉLEMÉNYEKET FŰZZETEK HOZZÁ!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #2351 Dátum: 2006 Június 06, 13:08:22 »

Annó megmagyarázták a mandel gyuriék, hogy ez miért nem jó, talán megteszi most is valaki. Nekem logikusnak tűnt. Valami olyasmi volt, hogy zárt volt a motortértető, a szigetelések is bent voltak, így a motor felső részéhez semmiféle friss levegő nem jutott. A kábelek elolvadtak, a kondiban meg forrt az olaj....

De hát a lekupakolással nem azt segítjük elő, hogy több levegő jusson a hengerekre?
Így azt a leevgőt is a hengerek hűtésére használja, ami az előmelegítőbe menne, hogy fűtés legyen belőle.
De nyáron fűteni nem kell, viszont hűteni anál inkább, így az a levegőmennyiség is a hengerekre megy!
Nekem tavaly nyáron így futott az öreg jóideig, és semmi baja nem vót!
Fé főne meg? Épp elenkezőleg!
NEM???
Leon 1303
« Hozzászólás #2350 Dátum: 2006 Június 06, 13:04:59 »

Mondjuk a kutyaházon gondosan le volt dugózva 2 sprésdoboz tetejével a kiömlő. Annak idején az Eszter is így főzte meg a Pirit szinte ugyanott, csak akkor a Mandel Gyuriék jöttek arra...

De hát a lekupakolással nem azt segítjük elő, hogy több levegő jusson a hengerekre?
Így azt a leevgőt is a hengerek hűtésére használja, ami az előmelegítőbe menne, hogy fűtés legyen belőle.
De nyáron fűteni nem kell, viszont hűteni anál inkább, így az a levegőmennyiség is a hengerekre megy!
Nekem tavaly nyáron így futott az öreg jóideig, és semmi baja nem vót!
Fé főne meg? Épp elenkezőleg!
NEM???
Nem elérhető IQ23
Hozzászólások: 3366

« Hozzászólás #2349 Dátum: 2006 Június 06, 12:27:05 »

ezért bocsánatot is fogok kérni a szepestől megigértem az aatesnak
meg jobbabékesség
és elismerem hogy bunkó voltam

ez van Embarrassed Cool

dehogy vótál!  viszont bepisáltál!  Smiley)

én vótam bunkó hogy úgy mentünk el hogy nem köszöntem Nektek, de rohanásba voltunk KIZS-el! úgyhogy szevasztok! Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2006 Június 06, 12:28:52 írta IQ23 »

nem tudom mi történt de eltünt innen az avatar képem, meg a beírt szövegem is... Sad
Holló
« Hozzászólás #2348 Dátum: 2006 Június 06, 11:45:01 »

hát hahó
az elöző motoromon semmi burkolat nem volt sohan és most sem ez miatt állt meg.
debreceni szaki rakta be a motort és mivel az volt az infó, hogy faszánl össze van rakva a moci nem igazán volt kétséges, hogy nem tudunk vele menni 500 km.-ert.
mivel dekoros vagyok igazán nem értek a szereléshez és ha azt mondják, hogy fasza erigy, nem fogok nekiállni okoskodni.
az ac az én régi 1.6.-osomról jött át, ahol hibátlanul működött.
minden burkolatot felhasználtunk, amit lehetet, de mivel bogár cumói voltak a tárcsa alatti lemezt nem használtuk.
az helyett jött egy olyan, amit szó szerint a szemétről vettünk el, mert olyan szaros, rozsdás volt. mindegy az eddigieknél mindenféle képpen több volt.
ennyi
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #2347 Dátum: 2006 Június 06, 11:38:49 »

Mondjuk a vasárnap délelőttre gondolva én a Bigbugra gondolok. Legalábbis a szállóban elég komoly beszóló versenyt tartott saját magával és végül fölényesen nyert.
Azt hiszem egy ideig nem olyan nagy baj, ha nem járunk arra...

ezért bocsánatot is fogok kérni a szepestől megigértem az aatesnak
meg jobbabékesség
és elismerem hogy bunkó voltam

ez van Embarrassed Cool

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #2346 Dátum: 2006 Június 06, 10:55:56 »

Mondjuk a kutyaházon gondosan le volt dugózva 2 sprésdoboz tetejével a kiömlő. Annak idején az Eszter is így főzte meg a Pirit szinte ugyanott, csak akkor a Mandel Gyuriék jöttek arra...

Nem úgy vettem, csak leírtam a gondolatokat.

Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #2345 Dátum: 2006 Június 06, 10:34:41 »

héhéhé, nem akartam Neked ugrani!! (ott volt a mosoly, de ezek után majd azt is beírom, hogy "hehehe")

Nem úgy vettem, csak leírtam a gondolatokat.
Leon 1303
« Hozzászólás #2344 Dátum: 2006 Június 06, 10:25:51 »

Miért is?


kék 03-as...
Nem elérhető aates
Hozzászólások: 3024


« Hozzászólás #2343 Dátum: 2006 Június 06, 10:12:20 »

Az első tepsi az rajta volt. Hátul nem láttam rajta semmit. Az előző esetben ez sem volt, fűtéscsövek nélkül, stb...


héhéhé, nem akartam Neked ugrani!! (ott volt a mosoly, de ezek után majd azt is beírom, hogy "hehehe")

csak tényleg kevés volt a lemez. már pár centi hiánya is szépen megváltoztatja a légmozgást. elég, ha a kéder nincs benne - én már jártam így. na ahhoz képest nem volt benne lemez!
fából meg nem lesz vaskarika, ugye - tehát (ha jól értettem az eddigieket) a lehető legjobbat hoztátok ki, csak éppen ennyi kilóméterhez (bp, debrecen, bp, kanizsa,kitudjamégmi pár napon belül) ez kevés volt.

Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #2342 Dátum: 2006 Június 06, 10:11:08 »

na ja, csak éppen már egyikünknek sincsen mozgóképes kocsija, ugye... menni meg szerettünk volna... vagy erről nem szól a bogarazás? Smiley

(amúgy meg tök igaz minden, de remélhetőleg ez a motor dolog is megoldódik végre - egyszer és mindenkorra. remélem, Holló kitart a tegnapi döntés mellett, akkor SzabóMiki rak bele általa felújítottat - én a Miki munkájában megbízom)

Na ez azért már megnyugtató :-)
Nem elérhető aates
Hozzászólások: 3024


« Hozzászólás #2341 Dátum: 2006 Június 06, 10:08:40 »

Néha be kell látni, hogy nem tudok elmenni a kocsimmal, mert nem lesz normálisan készen.


na ja, csak éppen már egyikünknek sincsen mozgóképes kocsija, ugye... menni meg szerettünk volna... vagy erről nem szól a bogarazás? Smiley

(amúgy meg tök igaz minden, de remélhetőleg ez a motor dolog is megoldódik végre - egyszer és mindenkorra. remélem, Holló kitart a tegnapi döntés mellett, akkor SzabóMiki rak bele általa felújítottat - én a Miki munkájában megbízom)

Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #2340 Dátum: 2006 Június 06, 10:07:35 »

asszem ez így nem teljesen igaz, én mintha nem láttam volna egyáltalán busz motor terelő lemezt rajta... Smiley

Az első tepsi az rajta volt. Hátul nem láttam rajta semmit. Az előző esetben ez sem volt, fűtéscsövek nélkül, stb...
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #2339 Dátum: 2006 Június 06, 10:05:50 »

Nem kívánok pálcát törni senki felett. Biztosan lenne rá alkalmas célszemély. Aki látta a Holló buszának a motorterét ezeleőtt, az tudja milyen volt. Ahhoz képest be volt bugyolálva a motor most burkolatokkal.
Ráadásul mint említettem az AC a holló motorjáról jött le. Tehát ha a múltkor nem áll meg a Holló motorja szelepszakadás miatt akkor elvitte volna ez hazafelé úton.

Nem elérhető aates
Hozzászólások: 3024


« Hozzászólás #2338 Dátum: 2006 Június 06, 10:04:02 »

... a motorról hiányzott a buszba való burkolatok egy jelentős része...

asszem ez így nem teljesen igaz, én mintha nem láttam volna egyáltalán busz motor terelő lemezt rajta... Smiley

Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #2337 Dátum: 2006 Június 06, 10:01:31 »

Igen. Én is azt jegyeztem meg, mikor odaértem, hogy szerencsére nem Berlinbe indult... :-)))))
Egy motort jól össze kell rakni. Néha be kell látni, hogy nem tudok elmenni a kocsimmal, mert nem lesz normálisan készen.
Azért jó buli volt a tegnap délután! :-)

Persze, senki nem vonja kétségbe ezeket. Én nem is tudom, hogy elindultam volna-e ezzel az autóval így. Még szerencs, hogy Bebe nem volt ott. Sokkot kapott volna, hogy Pyro megint meállt.

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #2336 Dátum: 2006 Június 06, 10:01:07 »

Biztos kár lenne temetni,d eazért valamit jelent. Nekem mikor a pritscheben megállt a motor abban az udvarban lapátoltak bele egy aggregátot ahol most Hollónak. Azt a motort kiemelték a a ganéból, rátették a generátoromat és usgyi. Holló gyerekkel családdal fel Pestre, majd vissza 6-7 literrel. Készültek már mindenhol kéyszerű megoldással, barkácsolt módon motorcserék. Az egyik bejön, a másik nem.
Amit most beleraktak az állítólag egy egész jó 1500-ös motor amivel már az elején sem volt teljesen elégedett az hombre. Majd átszakadt az AC membránja, ami az eredeti motorról lett átrakva. Burkolat került rá, mert az előzőn ennyi sem volt. Nem tudom, hol lehet a hiba, de lehet el kellene adnia az embrünknek ez a kocsit....

Az 1500-as motor tőlem van. Ott ácsorgott a garázsomban, oszt mindenféle szétbontás nélkül vitte el Stone. Ő szétszedte, és megállapitotta, hogy a hengerfejeknek valami baja van. Én még nem láttam repedt egyszívós hengerfejet, de ez állitolag az volt. Ezt mondjuk nehéz megállapitani egy összeszerelt motornál. Aztán rákerült 2 duplaszivós hengerfej, és mivel ez nem AS21/41-es blokk, igy a lehuzáskor 3 tőcsavart nem lehetett az előirt nyomatékkal meghúzni. Igy került bele a buszba, mivel hirtelen kellett valami motor úgytudom, és csak össze lett dobva. A Hudák Misivel beszéltem este, és Ő mondta, hogy a karbi szinte beszivta a "sportlégszűrőt" a szelepfedél el volt deformálódva, dőlt alóla az olaj, a motorolaj tele volt benzinnel, és 1 tőcsavarról lecsavarodott az anya, a motorról hiányzott a buszba való burkolatok egy jelentős része. Én bevallom el sem mertem volna igy indulni...

Sajnos minden összeszerelt motor egy kicsit lutri, de szerintem egy jó szerelő, egy szakember korrektül megcsinálta volna, főleg a tőcsavarokat. De ettől csak kifúj a motor, még megy. Főleg, hogy egy hengerfejet 8 csavar fog. Szerintem az is igy okoskodott, aki lehuzta a hengerfejet, mivel 1 tőcsavar kijavitása kb 1500-2000 Ft lett volna. Tegnap Stone-al beszélgettünk, és pont erre jutottunk.
Nem elérhető aates
Hozzászólások: 3024


« Hozzászólás #2335 Dátum: 2006 Június 06, 10:00:31 »

király. és mér most kell megtudnom?? Smiley

mer hamar leléptél  Grin
lehet, nem is adom oda, megtartom 

Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #2334 Dátum: 2006 Június 06, 09:58:56 »

szerintem a ciuc bejön majd neki, de én az ursusből is meginnék vagy 5öt együltömben.

Ilyesmi útra gondolsz?


ha már úgy is ott megyünk el az ukrán határ mellet átugorhatnánk egy kis benzinért... erdélyben, csak 40-50 ft-vel olcsóbb  Undecided

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #2333 Dátum: 2006 Június 06, 09:56:38 »

Egyébként ez a kapkodás eredménye (építsünk motort 1 nap alatt a semmiből).
Komplett, hiánytalan burkolatot adtam a motorhoz, jelezve, hogy homoszórva van, le kell még festeni. Gondolom, erre nem volt idő. Az AC-t nem próbáltuk ki, de ha már szét van kapva a motor, megéri azt az 1500Ft-ot és kb egy órát, amíg a jav0tókészletből fel lehet újítani. Ugyanez vonatkozik a karbira is.
Működő, kivett motor mindig kisebb kockázat, mint az összehányt darabok. Sokkal nagyobb az esély rá, hogy jól fog működni. Igazat kell adnom a Stunt-nak, hogy a hiba mindig a pici részletekből adódik, amit kis összegből és kevés idő ráfordításával lehetne orvosolni.


Persze, senki nem vonja kétségbe ezeket. Én nem is tudom, hogy elindultam volna-e ezzel az autóval így. Még szerencs, hogy Bebe nem volt ott. Sokkot kapott volna, hogy Pyro megint meállt.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #2332 Dátum: 2006 Június 06, 09:54:11 »

Egyébként ez a kapkodás eredménye (építsünk motort 1 nap alatt a semmiből).
Komplett, hiánytalan burkolatot adtam a motorhoz, jelezve, hogy homoszórva van, le kell még festeni. Gondolom, erre nem volt idő. Az AC-t nem próbáltuk ki, de ha már szét van kapva a motor, megéri azt az 1500Ft-ot és kb egy órát, amíg a jav0tókészletből fel lehet újítani. Ugyanez vonatkozik a karbira is.
Működő, kivett motor mindig kisebb kockázat, mint az összehányt darabok. Sokkal nagyobb az esély rá, hogy jól fog működni. Igazat kell adnom a Stunt-nak, hogy a hiba mindig a pici részletekből adódik, amit kis összegből és kevés idő ráfordításával lehetne orvosolni.

Biztos kár lenne temetni,d eazért valamit jelent. Nekem mikor a pritscheben megállt a motor abban az udvarban lapátoltak bele egy aggregátot ahol most Hollónak. Azt a motort kiemelték a a ganéból, rátették a generátoromat és usgyi. Holló gyerekkel családdal fel Pestre, majd vissza 6-7 literrel. Készültek már mindenhol kéyszerű megoldással, barkácsolt módon motorcserék. Az egyik bejön, a másik nem.
Amit most beleraktak az állítólag egy egész jó 1500-ös motor amivel már az elején sem volt teljesen elégedett az hombre. Majd átszakadt az AC membránja, ami az eredeti motorról lett átrakva. Burkolat került rá, mert az előzőn ennyi sem volt. Nem tudom, hol lehet a hiba, de lehet el kellene adnia az embrünknek ez a kocsit....
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #2331 Dátum: 2006 Június 06, 09:52:22 »

Azt sem tartom kizártnak, hogy direkt csinálja a srác, mert így kevesebbet eszik a Pyro. A múltkor én mentem érte Hortobágyra, most Sto az M7-re. Okosan csinálja.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #2330 Dátum: 2006 Június 06, 09:49:18 »

Szerintem is kár temetni azt a motort. Láthatólag úgy lett összehányva, mert sürgősen kell és gyorsan.
Ki kell venni, megperselyezni a rossz tőcsavart, közben szépen felújítani a karbit meg az AC-t, aztán gondosan összerakni (takarólemezekkel és egyebekkel, mert azt azért tették rá a gyárban, hogy rajta is legyen) és usgyi.


Biztos kár lenne temetni,d eazért valamit jelent. Nekem mikor a pritscheben megállt a motor abban az udvarban lapátoltak bele egy aggregátot ahol most Hollónak. Azt a motort kiemelték a a ganéból, rátették a generátoromat és usgyi. Holló gyerekkel családdal fel Pestre, majd vissza 6-7 literrel. Készültek már mindenhol kéyszerű megoldással, barkácsolt módon motorcserék. Az egyik bejön, a másik nem.
Amit most beleraktak az állítólag egy egész jó 1500-ös motor amivel már az elején sem volt teljesen elégedett az hombre. Majd átszakadt az AC membránja, ami az eredeti motorról lett átrakva. Burkolat került rá, mert az előzőn ennyi sem volt. Nem tudom, hol lehet a hiba, de lehet el kellene adnia az embrünknek ez a kocsit....
Nem elérhető IQ23
Hozzászólások: 3366

« Hozzászólás #2329 Dátum: 2006 Június 06, 09:44:38 »

a legöregebb busz díját
ami magában foglalja a büszke tudatot, hogy tiéd volt ott a legöregebb busz  Evil


király. és mér most kell megtudnom?? Smiley

nem tudom mi történt de eltünt innen az avatar képem, meg a beírt szövegem is... Sad
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #2328 Dátum: 2006 Június 06, 09:26:52 »

Télleg?? Mit nyertem?

a legöregebb busz díját
ami magában foglalja a büszke tudatot, hogy tiéd volt ott a legöregebb busz  Evil
Nem elérhető IQ23
Hozzászólások: 3366

« Hozzászólás #2327 Dátum: 2006 Június 06, 09:21:13 »

áááááááá, az volt a gyenge kezdés... Tongue láttad volna délután-este, amikor beköltöztünk a szállodába! nem is értem a személyzetet... én biztos nem adtam volna szobát magunknak  Roll Eyes de éjszakára sikerült behoznom Smiley szegény felszolgáló hol tegezett, hol magázott minket Smiley de majd Holló mesél, ő a megbízható megfigyelő

IQ díja nálam van, jelentkezhet érte!!

Télleg?? Mit nyertem?

nem tudom mi történt de eltünt innen az avatar képem, meg a beírt szövegem is... Sad
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #2326 Dátum: 2006 Június 06, 07:09:22 »

Hmmm.. Kanizsa.... Sajna nem jutottam le..... Biztos jó lehetett!  Sad

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Oldalak: 1 ... 1041 1042 1043 1044 1045 [1046] 1047 1048 1049 1050 1051 ... 1105
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.119 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.