www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 15, 00:31:59

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Szavazás *
Kérdés: Hol voltál / hova látogatsz el idén?
2021.08.05-08. Nemzetközi Bogártalálkozó - Gyomaendrőd - 7 (46.7%)
2021.12.31. Néputós Szilveszter - 8 (53.3%)
Összes szavazó: 12

Oldalak: 1 ... 1040 1041 1042 1043 1044 [1045] 1046 1047 1048 1049 1050 ... 1105
Nyomtatás
Szerző Téma: Találkozók, események  (Megtekintve 9730775 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #2405 Dátum: 2006 Június 07, 08:40:41 »

na ezen a képen látszik mennyivel szebb a klasszik forma Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #2404 Dátum: 2006 Június 07, 08:30:24 »

Így néztünk ki:


[melléklet törölve a rendszer által]

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #2403 Dátum: 2006 Június 07, 08:06:36 »

tényleg, volt valaki a hétvégén a farmotoros találkozón?
Gumibogi?

Mi is elnéztünk arra, de aztán meggondoltuk magunkat Bácsi Győzővel és DJ. Pöcökkel egyetemben, mert kicsit borsos lett volna a belépő:
Kocsi: 1500,- és 500,-/fő a belépő....
Aztán elcsíptük a "felvonulást" a városban: kb 15-20 kocsi, zömében Skoda meg 3-4 Kis Polski.... Mondjuk egy MB 100-es meg egy Octavia kombi, ami említésre méltó volt, se ennyi...
Így inkább maradt a séta a Tóparton Gumibogiékkal...  Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #2402 Dátum: 2006 Június 07, 07:51:21 »

tényleg, volt valaki a hétvégén a farmotoros találkozón?
Gumibogi?
Jó reggelt!

Én majdnem voltam azaz elmentünk de sajna a rossz idő és egy kicsit borsos ár miatt nem mentünk be a Fényes kempingbe ,
pedig jó hely ,voltam már ott és szimpatikus hely akár bogi találkozóra  helyszinére is. Smiley

Üdvw

Nem elérhető aates
Hozzászólások: 3024


« Hozzászólás #2401 Dátum: 2006 Június 07, 07:45:26 »

tényleg, volt valaki a hétvégén a farmotoros találkozón?
Gumibogi?

Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #2400 Dátum: 2006 Június 07, 07:14:08 »

Ezt a korrekt OFF-olást.....!
És még mi lettünk lebaltázva a múltkor..........
Szép!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető aates
Hozzászólások: 3024


« Hozzászólás #2399 Dátum: 2006 Június 07, 07:00:31 »

de talán egy motor jobban bírja a hosszú tétlen éveket... mégiscsak zárt, száraz(?) helyen pihennek jó vastag olajsár alatt...

ha nem használják nem sok kár lehet benne... simán beindulhat 20 év után is ,ha eleve nem egy szar motort állítottak le. nem?

az észrevehető, hogy több a motor mint a kocsi ! nőből is több van mint férfiból, van miből válogatni !  Grin

nem egészen igaz, mivel élből letapadnak ennyi idő alatt pl. az olajlehúzógyűrűk stb. általában nem jellemző, hogy ennyi idő után meg lehetne forgatni egy motort. pár év alatt berozsdásodnak a hengerdugók (hogy mitől? hát a párától...), a többit el tudod képzelni. persze ha a tárolási hely vákuumban van, akkor az állításom nem igaz - felvállalom! Smiley

és TBK kedvéért: melyik lesz a következő itthoni találkozó? B-lapát? Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2006 Június 07, 07:19:57 írta aates »

Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #2398 Dátum: 2006 Június 06, 23:49:23 »

azért ez benne van olyan motorral elindulni ami állt közel 10évet a diófa alatt...igaz kasztniban

de talán egy motor jobban bírja a hosszú tétlen éveket... mégiscsak zárt, száraz(?) helyen pihennek jó vastag olajsár alatt...

ha nem használják nem sok kár lehet benne... simán beindulhat 20 év után is ,ha eleve nem egy szar motort állítottak le. nem?

az észrevehető, hogy több a motor mint a kocsi ! nőből is több van mint férfiból, van miből válogatni !  Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #2397 Dátum: 2006 Június 06, 23:39:55 »

Biztos kár lenne temetni,d eazért valamit jelent. Nekem mikor a pritscheben megállt a motor abban az udvarban lapátoltak bele egy aggregátot ahol most Hollónak. Azt a motort kiemelték a a ganéból, rátették a generátoromat és usgyi. Holló gyerekkel családdal fel Pestre, majd vissza 6-7 literrel. Készültek már mindenhol kéyszerű megoldással, barkácsolt módon motorcserék. Az egyik bejön, a másik nem.
Amit most beleraktak az állítólag egy egész jó 1500-ös motor amivel már az elején sem volt teljesen elégedett az hombre. Majd átszakadt az AC membránja, ami az eredeti motorról lett átrakva. Burkolat került rá, mert az előzőn ennyi sem volt. Nem tudom, hol lehet a hiba, de lehet el kellene adnia az embrünknek ez a kocsit....

azért ez benne van olyan motorral elindulni ami állt közel 10évet a diófa alatt...igaz kasztniban
Holló
« Hozzászólás #2396 Dátum: 2006 Június 06, 23:21:20 »

Ez a busz nem akar a Hollóval kirándulni járni, én így érzem.
lehet, hogy bekaphatod?
Leon 1303
« Hozzászólás #2395 Dátum: 2006 Június 06, 22:11:52 »

pillanatragasztó?
de komolyan.
Nekem is kiszakadt egy tőcsvar mikor a nagyfelújítást csináltuk.
Vissza lett úgy ragasztva, hogy a jóisten nem szedi ki onnan!
Hogy mivel nemtom, de ez után kb 2-3000 km-ert mentem, és beszart az eggyik hengerfejem( megrepedt),
így vettem 2 sűrítésnöveltet. Naszóval ezek felszerelésekor is még mindig úgy állt, mintha bele öntötték volna.

Na de mostmár tényleg húzás innen ezzel!       Grin
Nem elérhető IQ23
Hozzászólások: 3366

« Hozzászólás #2394 Dátum: 2006 Június 06, 21:52:19 »

bowden?
SZMB rovat

nem tudom mi történt de eltünt innen az avatar képem, meg a beírt szövegem is... Sad
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2393 Dátum: 2006 Június 06, 21:51:22 »

A helyes megfejtés TIXÓ
bowden?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető IQ23
Hozzászólások: 3366

« Hozzászólás #2392 Dátum: 2006 Június 06, 21:46:41 »

és a műkörmeidet? :-))

A helyes megfejtés TIXÓ

nem tudom mi történt de eltünt innen az avatar képem, meg a beírt szövegem is... Sad
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #2391 Dátum: 2006 Június 06, 21:25:32 »

én mindig öngyuszival szedtem le a pilcsiragcsit

és a műkörmeidet? :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #2390 Dátum: 2006 Június 06, 21:18:56 »

:-DDD
igazi plázacica kifejezés

én mindig öngyuszival szedtem le a pilcsiragcsit

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #2389 Dátum: 2006 Június 06, 21:17:42 »

pilcsiragcsik

:-DDD
igazi plázacica kifejezés



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #2388 Dátum: 2006 Június 06, 21:15:35 »

ok, csak érdeklődtem, mert elég nagy terhelést elbír a pinanyalatragasztó.
rezgést viszont tényleg nem bírja, mert meglehetősen rideg.

és a sima pilcsiragcsik a meleget sem bírják

helicoil, az a tuti

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #2387 Dátum: 2006 Június 06, 20:21:07 »

neoflex! vagy gumiám.

Egyre jobb :-)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2386 Dátum: 2006 Június 06, 19:50:13 »

ok, csak érdeklődtem, mert elég nagy terhelést elbír a pinanyalatragasztó.
rezgést viszont tényleg nem bírja, mert meglehetősen rideg.

neoflex! vagy gumiám.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #2385 Dátum: 2006 Június 06, 19:49:35 »

Viccnek is gyenge.
Még a kétkomponensű Loctite fémragasztó sem fogja meg, egyrészt a meghúzás miatt, másrészt a meleg és a rezonancia (periodikus terhelés) miatt. Oda csak egy megoldás van a "case saver", azaz az utólagosan berakott menetjavító készlet. Felfúrni, belehajtani és kész. Örök, mint a szegénység, míg valami f*sz meg nem húzza 100 Nm-rel...

ok, csak érdeklődtem, mert elég nagy terhelést elbír a pinanyalatragasztó.
rezgést viszont tényleg nem bírja, mert meglehetősen rideg.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2384 Dátum: 2006 Június 06, 19:45:33 »

pillanatragasztó?
de komolyan.

Viccnek is gyenge.
Még a kétkomponensű Loctite fémragasztó sem fogja meg, egyrészt a meghúzás miatt, másrészt a meleg és a rezonancia (periodikus terhelés) miatt. Oda csak egy megoldás van a "case saver", azaz az utólagosan berakott menetjavító készlet. Felfúrni, belehajtani és kész. Örök, mint a szegénység, míg valami f*sz meg nem húzza 100 Nm-rel...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #2383 Dátum: 2006 Június 06, 19:39:52 »

Egyébként pedig nem volt sem würth, sem helicoil menetjavítónk ott. Anélkül meg nehéz.... :-)

pillanatragasztó?
de komolyan.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #2382 Dátum: 2006 Június 06, 19:11:31 »

Nagyon kell ügyeskedni, hogy az előfuratot a perselynek úgy tudd megfúrni, hogy a fémforgács ne a motorba belülre menjen. Az alsó csavaroknál ezt nem is lehet.

Egyébként pedig nem volt sem würth, sem helicoil menetjavítónk ott. Anélkül meg nehéz.... :-)

Hát anélkül eléggé nehéz bizony :-)
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #2381 Dátum: 2006 Június 06, 18:57:11 »

egy kis memoria frisités .
tehát aug 30-31 a forumos csapat tehetne egy nagyon érdekes turát a következö utirányal..
szatmár megye / bánya / besztercemegye / marosmegye / hargita megye + bacó(csángóföld)
szept 1 egy kis megengedet ???? késésel megérkezne a helyszinre székelyudvarhelyre.
a km számitások és megálások , érdekességek  azok tervalat vannak.
kérünk szépen véleményeket  GUNÁR ???? / BENYÓ???  és mások....
FELIRATKOZÁS ERDÉLY - CSÁNGÓ - SZÉKELY , TURÁRA... aug.30 - szept. 3
tehát a bogarhatu.hu -s. konvoj .
              - gsattila
              - partizán
              - EPE
              - IQ23
              - pityubácsi
              - domievez
              - Qzma

Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #2380 Dátum: 2006 Június 06, 18:13:00 »

ki hagyta a cipőjét a Zoli anyukájánál? Typ 117? Kérem a választ PRIVÁTban!

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2379 Dátum: 2006 Június 06, 16:45:25 »

Félre ne érts, csak reflektálok:

1. Nem az én véleményem volt, 2 szakembert is megkérdeztem (Az egyik a Vörös Laci, aki már eléggé rendesen bizonyitott ebben a témában), és mindkettő azt mondta, hogy a kiszakadt menetű tőcsavar javitása kb 20 perc és nem kell hozzá szétszedni a blokkot. A Würth gyárt speciális bronzperselyt, amit a késöbbi motoroknál a VW is alkalmazott. Ezt összeszerelt motornál is ki lehet javitani. Senki nem hibáztat érte, én csak azt nem értettem, ha valaki nem tudja lehuzni a tőcsavart, mert kiszakad, akkor miért nem csinálja meg, hisz kb 1500-2000 Ft-ból javitható. Nem is ördöngősség.


Nagyon kell ügyeskedni, hogy az előfuratot a perselynek úgy tudd megfúrni, hogy a fémforgács ne a motorba belülre menjen. Az alsó csavaroknál ezt nem is lehet.

Egyébként pedig nem volt sem würth, sem helicoil menetjavítónk ott. Anélkül meg nehéz.... :-)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #2378 Dátum: 2006 Június 06, 16:39:42 »

A hengereket és a hengerfejeket én raktam fel a motorra. A nyomatékkulcsot 25Nm-re állítottam, mert láttam, hogy az egyik tőcsavar ki van csavarodva (akkor még azt hittem, hogy csavarodva) és éreztem is, hogy nem kattan le a kulcs. A tőcsavar tökéletes javításához szét kell venni a blokkot és ezt nem akartuk. Én már akkor jeleztem, hogy ez így nem lesz tökéletes, de ettől még ment volna, mert a többi 35-tel lekattant.
A hengerfejet én vettem le, én is láttam, hogy szét van repedve, a hengerfejes ember (ahol már nem egy fejet javíttattam) meg azt mondta, hogy anyagilag nem érdemes javítani, mert sok helyen kell hegeszteni és a szelepülék is bizonytalan, talán azt is újat kell betenni. Rátettünk két duplaszívóst, ami nem volt repedt.


Most megint beleesünk abba a helyzetbe, hogy kinyilatkozod, hogy "szerintem egy jó szerelő, egy szakember korrektül megcsinálta volna"... nem akarok jó szerelő vagy szakember szerepben tetszelegni,  de ez az a helyzet, hogy a motor nem a hozzáértés hiánya miatt lett olyan, amilyen.

Most azt várom, hogy esetleg oda jussunk, hogy én b*sztam el a motort. Ráadásul direkt.
Félre ne érts, csak reflektálok:

1. Nem az én véleményem volt, 2 szakembert is megkérdeztem (Az egyik a Vörös Laci, aki már eléggé rendesen bizonyitott ebben a témában), és mindkettő azt mondta, hogy a kiszakadt menetű tőcsavar javitása kb 20 perc és nem kell hozzá szétszedni a blokkot. A Würth gyárt speciális bronzperselyt, amit a késöbbi motoroknál a VW is alkalmazott. Ezt összeszerelt motornál is ki lehet javitani. Senki nem hibáztat érte, én csak azt nem értettem, ha valaki nem tudja lehuzni a tőcsavart, mert kiszakad, akkor miért nem csinálja meg, hisz kb 1500-2000 Ft-ból javitható. Nem is ördöngősség.

2. A hengerfejet nem láthatta senki előre. Ezt senki nem vitatta szerintem. Én Stone-nak ugy irtam a motort, hogy jó állapotú, de nem lett megbontva. Igy is vitte el, és nem is reklamált emiatt, hisz senki nem látta a hengerfejeket. Az tény, ha szól, hogy kell neki hengerfej, akkor tudtam volna adni 2 hibátlan szimplaszivós hengerfejet, mivel ezen eredetileg is az volt. De ezen kár elmélkedni, annyit nem ér az egész. Stona-al barátilag megbeszéltünk mindent.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Június 06, 16:41:44 írta NGA »
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #2377 Dátum: 2006 Június 06, 16:28:19 »

Van lóvé! :-))))

Bezzeg aki 450 km-t autózott azt meg sem emlited (söt még fénykép se a tragacsáról) Tongue Tongue



Nem elérhető Hanyi
Hozzászólások: 2303


« Hozzászólás #2376 Dátum: 2006 Június 06, 16:26:21 »

Kanizsai képek itt: http://kep.tar.hu/boxair/50297907#2
Év voltam a legügyesebb és a legszebb.  Cool

<beszúrt kép törölve>

Bezzeg aki 450 km-t autózott azt meg sem emlited (söt még fénykép se a tragacsáról) Tongue Tongue


Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #2375 Dátum: 2006 Június 06, 16:24:45 »

Gondolkodtam, hogy kiveszem a hozzászólásából az NGA-nak ezt a részt, hisz ő is úgy nyilatkozott, hogy nem ismert minden részletet. Annak idején a szepivel is ebből lett a kavalkád, ezért jobb, ha 3x gondoljuk meg, mikor mit írunk.
Köszönöm, hogy meghallgattatok!
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #2374 Dátum: 2006 Június 06, 15:52:16 »

Most azt várom, hogy esetleg oda jussunk, hogy én b*sztam el a motort. Ráadásul direkt.

Mért, nem?!  Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2373 Dátum: 2006 Június 06, 15:45:30 »


Sajnos minden összeszerelt motor egy kicsit lutri, de szerintem egy jó szerelő, egy szakember korrektül megcsinálta volna, főleg a tőcsavarokat. De ettől csak kifúj a motor, még megy. Főleg, hogy egy hengerfejet 8 csavar fog. Szerintem az is igy okoskodott, aki lehuzta a hengerfejet, mivel 1 tőcsavar kijavitása kb 1500-2000 Ft lett volna. Tegnap Stone-al beszélgettünk, és pont erre jutottunk.

A hengereket és a hengerfejeket én raktam fel a motorra. A nyomatékkulcsot 25Nm-re állítottam, mert láttam, hogy az egyik tőcsavar ki van csavarodva (akkor még azt hittem, hogy csavarodva) és éreztem is, hogy nem kattan le a kulcs. A tőcsavar tökéletes javításához szét kell venni a blokkot és ezt nem akartuk. Én már akkor jeleztem, hogy ez így nem lesz tökéletes, de ettől még ment volna, mert a többi 35-tel lekattant.
A hengerfejet én vettem le, én is láttam, hogy szét van repedve, a hengerfejes ember (ahol már nem egy fejet javíttattam) meg azt mondta, hogy anyagilag nem érdemes javítani, mert sok helyen kell hegeszteni és a szelepülék is bizonytalan, talán azt is újat kell betenni. Rátettünk két duplaszívóst, ami nem volt repedt.


Most megint beleesünk abba a helyzetbe, hogy kinyilatkozod, hogy "szerintem egy jó szerelő, egy szakember korrektül megcsinálta volna"... nem akarok jó szerelő vagy szakember szerepben tetszelegni,  de ez az a helyzet, hogy a motor nem a hozzáértés hiánya miatt lett olyan, amilyen.

Most azt várom, hogy esetleg oda jussunk, hogy én b*sztam el a motort. Ráadásul direkt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #2372 Dátum: 2006 Június 06, 14:24:05 »

Az AC is tuti jó volt, hisz az előzőn még működött... :-))))


Csak más volt a lökőrúd hossza, ami kiszakította a membrátn... Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #2371 Dátum: 2006 Június 06, 14:23:45 »

Mér, az szmb-ben nem olvasnád el? :-)
Húzunk át oda. Bocsesz.

nem azért, csak korábban beszéltük, hogy nem kéne offolni minden témát...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #2370 Dátum: 2006 Június 06, 14:12:30 »

Mér, az szmb-ben nem olvasnád el? :-)
Húzunk át oda. Bocsesz.

offoljatok 
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #2369 Dátum: 2006 Június 06, 14:06:56 »

offoljatok 

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #2368 Dátum: 2006 Június 06, 14:05:49 »

Az AC is tuti jó volt, hisz az előzőn még működött... :-))))

a karbi tuti, hogy jó, mert az is az 1,6.-ról van és tökéletessen működött.
ami a karbinál szar volt az légszürő, mert tele volt szarral, de kimostam denszesszel és utána az is jó volt.
aztán még így megtettünk kb. 100km.-t, amikoris elkezdett világítani a lámpa.

Holló
« Hozzászólás #2367 Dátum: 2006 Június 06, 14:03:05 »

hoyg halad aköltözés?
bekötötték itthonra a netet, úgyhogy eddig a szerelőket vártam.
most megyek vissza és most téged foglak várni, hogy segíts Evil
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #2366 Dátum: 2006 Június 06, 14:00:24 »

És mi van, ha lezárod a fűtést? (=ergo lekupakozod a két leömlőt...)
Jók ezek a varázsló-szövegek... A motor hűtésének az tesz be, ha a dinamó(generátor) által hajtott ventillátor valamit bekap (pl. bent felejtett géprongy, vagy más marhaság...), de ilyen 1 évezredben 2,1467-szer fordul elő. (Nálam egyszer majdnem összejött - géprongy...)
A zárt motortérben gyárilag biztosított a buszokban is a friss levegő bejutása, nem?

Az első gyomai találkozómról mentem hazafele, amikor azt vettem észre, hogy égett olaj-szag van. Megáltam és a motorben a mókusok valami jó fajta olajfüstölőt égettek. Smiley
A turbina magához rántotta a hátfalon lévő hang- ill. hőszigetelő anyagot. Olaj K.O.
Oldalak: 1 ... 1040 1041 1042 1043 1044 [1045] 1046 1047 1048 1049 1050 ... 1105
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.