www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 06, 21:02:24

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921271 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3495865 alkalommal)
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #19844 Dátum: 2014 Február 26, 21:56:14 »

Ugyesek vagytok!  Wink

Köszi, lehet hogy nem mindenkinek tetszik sőt biztos, de szerintem frankó. Meg lehetett volna oldani máshogy is de nem akartam túlbonyolítani és ha már csináltunk akkor erős anyagból legyen. Rozsdamentesből lett volna először de mivel a féknyereg meg a gólyaláb is piros akkor legyen ez is és akkor jó a vas is nem kell más. Smiley

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19843 Dátum: 2014 Február 26, 21:55:09 »

Vas, szép jó vas  Grin
Akkor lehet súlya. Shocked Wink Grin
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #19842 Dátum: 2014 Február 26, 21:53:28 »

Home made, szinterzve. Passzos mint az állat  Tongue
Ugyesek vagytok!  Wink

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #19841 Dátum: 2014 Február 26, 21:52:30 »

És milyen anyagból van?

Vas, szép jó vas  Grin

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19840 Dátum: 2014 Február 26, 21:50:44 »

Kis merevítés  Wink

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

Home made, szinterzve. Passzos mint az állat  Tongue
És milyen anyagból van?
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #19839 Dátum: 2014 Február 26, 21:48:38 »

Kis merevítés  Wink





Home made, szinterzve. Passzos mint az állat  Tongue

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8609


« Hozzászólás #19838 Dátum: 2014 Február 26, 19:03:00 »

Valakinek tapasztalata tuning motor E85-tel való táplálásával kapcsolatban?
Gondolok itt a kedvező tulajdonságaira: alacsonyabb égéshő, jobb kompresszió tűrés.
Gondolom a dupla karbikat is lehet ehhez az üzemanyaghoz állítani.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #19837 Dátum: 2014 Február 26, 00:31:50 »


Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27152


« Hozzászólás #19836 Dátum: 2014 Február 25, 23:03:31 »

  ó b.meg  ... az angolt magyarra!   nem hülye vagyok csak nem beszélem az angol szaknyelvet (se) Jezusom ...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19835 Dátum: 2014 Február 25, 22:57:50 »

pdf egy dokumentum formátum

  ó b.meg  ... az angolt magyarra!   nem hülye vagyok csak nem beszélem az angol szaknyelvet (se) Jezusom ...

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13996


30-347-1939

« Hozzászólás #19834 Dátum: 2014 Február 25, 21:23:55 »

jó ,most fordítsa le valaki magyarra  Undecided
pdf egy dokumentum formátum

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #19833 Dátum: 2014 Február 25, 15:26:17 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19832 Dátum: 2014 Február 25, 14:41:16 »

Ha kell valakinek, nekem megvan az egesz konyv pdf-ben.
jó ,most fordítsa le valaki magyarra  Undecided

Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #19831 Dátum: 2014 Február 25, 12:47:54 »

ANGOL nyelvű 67 előtti Bogarak motor tuningolási lehetőségeiről szóló cikk:
http://www.pre67vw.com/okrasa/files/making_it_go.pdf

Ha kell valakinek, nekem megvan az egesz konyv pdf-ben.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #19830 Dátum: 2014 Február 25, 12:27:49 »

ANGOL nyelvű 67 előtti Bogarak motor tuningolási lehetőségeiről szóló cikk:
http://www.pre67vw.com/okrasa/files/making_it_go.pdf
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19829 Dátum: 2014 Február 22, 20:51:01 »

Lehet, hogy nem is lett volna jó neked Smiley

tökmindegy úgy is eladta volna ....

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #19828 Dátum: 2014 Február 22, 20:40:59 »

Lehet, hogy nem is lett volna jó neked Smiley

Már le is ütötték 89euro-ért sofortkaufenben. Undecided
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #19827 Dátum: 2014 Február 22, 20:22:28 »

Komoly darabnak néz ki. Ránézésre még jó is lehet.


Már le is ütötték 89euro-ért sofortkaufenben. Undecided
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #19826 Dátum: 2014 Február 22, 20:00:44 »

Komoly darabnak néz ki. Ránézésre még jó is lehet.

Ez a szívócső jó 36-os dupla Weberhez és egyáltalán Bogárra való?
Azt írják, hogy Bogárhoz és buszhoz is jó.
 
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #19825 Dátum: 2014 Február 22, 19:51:20 »

Ez a szívócső jó 36-os dupla Weberhez és egyáltalán Bogárra való?
Azt írják, hogy Bogárhoz és buszhoz is jó.
 

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #19824 Dátum: 2014 Február 20, 16:47:50 »


Ez nem egy könnyű lerajzolni és beméretezni, viszont mind egyforma csak a furata 40-44 vagy 48-as.
Ha küldök egy 40-es papír alátétet az alapján meg tudjátok csinálni a 44-est?

Egy komplett szerszámüzem van az ismerős körben ahol elbirok intézni jópár dolgot. Egy nagy cég ahol beférnek maszek munkák is  Grin Szikraforgácsoló, sík köszürű , marógépek...... elég sok minden van ha látok róla valami rajzot vagy ilyesmit akkor könyebb lenne ott megmutatnom vagy elmagyaráznom mert nem találkoztam még ilyennel hogy mit is kéne aztán mondanak rá valamit hogy megcsinálják vagy sem. Nekem rengeteg dolgot csináltak már és frankó volt , de szerintem te láttad is anno pl amik a blokkhoz lettek nekem csinálva. Olajpumpa fedél olajkiléptetős , szűrőkonzol.....

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19823 Dátum: 2014 Február 20, 14:43:29 »

Ez a rész ami leírható, de szívó csatorna felöli oldalon annak a felületnek egy része is meg van marva, amire felfekszik a házban a fogaskerék vége. Na ezt nem tudom leírni, ehhez küldöm majd a képet.

tudom hogy hibetetlen de még ezt is értem mert valami csavarfeltöltöben vagy ipari szivattyúban láttam ilyet.... De azért mindenképp küld a képet!

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #19822 Dátum: 2014 Február 20, 14:10:42 »

A plusz hűtő a tuning része.  Wink

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #19821 Dátum: 2014 Február 20, 06:55:08 »

Küldj egy pontos rajzot vagy skiccet vagy valami privátba és utánakérdezek!!
én is ránéznék.

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19820 Dátum: 2014 Február 19, 18:18:39 »

Ez a rész ami leírható, de szívó csatorna felöli oldalon annak a felületnek egy része is meg van marva, amire felfekszik a házban a fogaskerék vége. Na ezt nem tudom leírni, ehhez küldöm majd a képet.

nah,ezt is értem. Köszcsi Cool

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19819 Dátum: 2014 Február 19, 18:08:42 »

. A Bill Fisher könyv szerint van kialakítva a szívóoldal.

eztetet monyad meg de azonnal hogyezhogyvan!

Először is beilleszti a blokkba, amikor még a blokk két darabból van és megnézi, hogy a két furat pontosan fedi-e egymást. Ha nem, korrigálja.
Utána a bevezető nyílást úgy felbővíti, hogy majdnem a teljes foghossz (fogaskerék szélesség) tudjon töltődni, egyszersmind szívni olajat.
Persze csak a pumpa belsejében, hogy a furatok szépen összepasszoljanak.

Majd fotózok, mert van ilyen pumpán, amit nem építettem be.
nah,ezt is értem. Köszcsi Cool

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19818 Dátum: 2014 Február 19, 18:06:07 »

Ha holnap scannelek képet a könyvből, az jó? Mert tudod, egy kép többet mond ezer.... ;-)

jó hát,köszi!

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19817 Dátum: 2014 Február 19, 18:05:15 »


. A Bill Fisher könyv szerint van kialakítva a szívóoldal.

eztetet monyad meg de azonnal hogyezhogyvan!

Először is beilleszti a blokkba, amikor még a blokk két darabból van és megnézi, hogy a két furat pontosan fedi-e egymást. Ha nem, korrigálja.
Utána a bevezető nyílást úgy felbővíti, hogy majdnem a teljes foghossz (fogaskerék szélesség) tudjon töltődni, egyszersmind szívni olajat.
Persze csak a pumpa belsejében, hogy a furatok szépen összepasszoljanak.

Majd fotózok, mert van ilyen pumpán, amit nem építettem be.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27152


« Hozzászólás #19816 Dátum: 2014 Február 19, 18:04:58 »

én itt csak egy zöld buszt látok Undecided

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19815 Dátum: 2014 Február 19, 18:02:31 »

Ha holnap scannelek képet a könyvből, az jó? Mert tudod, egy kép többet mond ezer.... ;-)

. A Bill Fisher könyv szerint van kialakítva a szívóoldal.

eztetet monyad meg de azonnal hogyezhogyvan!

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19814 Dátum: 2014 Február 19, 18:01:25 »

hátsó kerék mögött.
huh vaze Cool

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19813 Dátum: 2014 Február 19, 17:59:33 »

. A Bill Fisher könyv szerint van kialakítva a szívóoldal.

eztetet monyad meg de azonnal hogyezhogyvan!

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14984

« Hozzászólás #19812 Dátum: 2014 Február 19, 17:57:42 »

én itt csak egy zöld buszt látok Undecided
hátsó kerék mögött.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19811 Dátum: 2014 Február 19, 17:52:35 »



Az nagyon jó lenne. ;-)


Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19810 Dátum: 2014 Február 19, 17:49:22 »

én itt csak egy zöld buszt látok Undecided

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19809 Dátum: 2014 Február 19, 17:46:38 »

Küldjek CNC gépnek ismerős formátumban rajzot róla? Ha igen, este megrajzolom. Azt csak oda kell adni a CNC-nek és megcsinálja.



Az nagyon jó lenne. ;-)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19808 Dátum: 2014 Február 19, 17:44:13 »

Küldjek CNC gépnek ismerős formátumban rajzot róla? Ha igen, este megrajzolom. Azt csak oda kell adni a CNC-nek és megcsinálja.


Ez nem egy könnyű lerajzolni és beméretezni, viszont mind egyforma csak a furata 40-44 vagy 48-as.
Ha küldök egy 40-es papír alátétet az alapján meg tudjátok csinálni a 44-est?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19807 Dátum: 2014 Február 19, 17:26:41 »

Küldj egy pontos rajzot vagy skiccet vagy valami privátba és utánakérdezek!!


Ez nem egy könnyű lerajzolni és beméretezni, viszont mind egyforma csak a furata 40-44 vagy 48-as.
Ha küldök egy 40-es papír alátétet az alapján meg tudjátok csinálni a 44-est?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19806 Dátum: 2014 Február 19, 17:10:04 »

Ha MatroXnak nem jön össze, szólj! Kivágatom vízsugárral.

Ki tudna nekem gyártani vagy gyártatni 44 mm-es hőgátat weber IDF alá?
4 mm vastag kellene.

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #19805 Dátum: 2014 Február 19, 17:03:15 »

Ki tudna nekem gyártani vagy gyártatni 44 mm-es hőgátat weber IDF alá?
4 mm vastag kellene.

Küldj egy pontos rajzot vagy skiccet vagy valami privátba és utánakérdezek!!

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Oldalak: 1 ... 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.