www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 22:03:54

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 397 398 399 400 401 [402] 403 404 405 406 407 ... 441
Nyomtatás
Szerző Téma: Makettek  (Megtekintve 5573188 alkalommal)
Süni
« Hozzászólás #1594 Dátum: 2006 November 11, 11:46:21 »

Az utolsó szigetszentmiklósi veteránbörzén amin voltam tele volt ilyen cuccokkal egy 60 körüli faszi. Hülye voltam, még közel sem mentem hozzá..

Ma nem volt kint....
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1593 Dátum: 2006 November 11, 11:44:56 »

H0 gyüjteményem darabjai: (még midig nem tettem le róla, hogy csinálok egy vasuttal kombinált diorámát)

az a lila barkács odabasz :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #1592 Dátum: 2006 November 11, 11:27:42 »

ezt vettem tegnap  :-))))))))

Germekkorom kedvenc mecsója ez volt, meg a Porsche 910. Nagyon szép állapotú.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #1591 Dátum: 2006 November 11, 10:53:05 »

ezt vettem tegnap  :-))))))))

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #1590 Dátum: 2006 November 11, 09:26:34 »

H0 gyüjteményem darabjai: (még midig nem tettem le róla, hogy csinálok egy vasuttal kombinált diorámát)
szeda_1970
« Hozzászólás #1589 Dátum: 2006 November 10, 23:49:12 »

Az utolsó szigetszentmiklósi veteránbörzén amin voltam tele volt ilyen cuccokkal egy 60 körüli faszi. Hülye voltam, még közel sem mentem hozzá..

Mondjuk ilyet beszerzek az biztos TT-ben:

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #1588 Dátum: 2006 November 10, 23:39:06 »

Mondjuk ilyet beszerzek az biztos TT-ben:

szeda_1970
« Hozzászólás #1587 Dátum: 2006 November 10, 23:38:04 »

Köszi megnézem őket.Megyek szunyálni mert kifolyik a szemem.Holnap nagy szopás vár rám, szmb-zem barátnőm lanciáját.Erőt kell gyűjtenem!
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #1586 Dátum: 2006 November 10, 23:33:37 »

A legfontosabb:
http://www.tillig-tt-bahn.de/
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #1585 Dátum: 2006 November 10, 23:27:58 »

http://www.zzemoki.hu/

http://www.vatera.hu/gyujtemeny_modellek_vasutmodell_tt_meret_c4038.html?
szeda_1970
« Hozzászólás #1584 Dátum: 2006 November 10, 23:27:00 »

Na ezt nem is tudtam.Úgy 3 éve a Marklin boltban azt mondta a fickó hogy a TT-nek vége mert az NDK-val megszűnt az is.
Na majd megnézem a vaterát....

A TT-t gyártják még. A Tillig átvette a gyártást. Igencsak sokminden jelent meg, de aranyárban. Egy Siemens Taurus kb 15-18e Ft ujban. A Vatera tele van TT cuccal egyéként. Meg az ebay is. Szóval nem egy lejátszott dolog.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #1583 Dátum: 2006 November 10, 23:21:57 »

SAjnos nagyon látszik rajtuk hogy gyermekkori játékaim voltam 20 évvel ezelőtt.Azóta csak alkalmanként szedtem elő de nem igazán raktam össze.
Ez látszik is rajtuk.Én az ilyen elfoglaltságot hosszú téli estékre képzelem el mint ez a mai volt.
Megnézem majd a boltot.A váci utcában is van egy Marklin bolt ott is van még TT de csak használtak.Megszűnt teljesen mindennemű gyártás.Állítólag csak elfekvő cuccok vannak hozzá.Ezért is szeretem jobban mint a H0-t.Először H0-m volt aztán cseréltem TT-re de akkor még gyártották gőzerővel.

A TT-t gyártják még. A Tillig átvette a gyártást. Igencsak sokminden jelent meg, de aranyárban. Egy Siemens Taurus kb 15-18e Ft ujban. A Vatera tele van TT cuccal egyéként. Meg az ebay is. Szóval nem egy lejátszott dolog.
szeda_1970
« Hozzászólás #1582 Dátum: 2006 November 10, 23:16:46 »

SAjnos nagyon látszik rajtuk hogy gyermekkori játékaim voltam 20 évvel ezelőtt.Azóta csak alkalmanként szedtem elő de nem igazán raktam össze.
Ez látszik is rajtuk.Én az ilyen elfoglaltságot hosszú téli estékre képzelem el mint ez a mai volt.
Megnézem majd a boltot.A váci utcában is van egy Marklin bolt ott is van még TT de csak használtak.Megszűnt teljesen mindennemű gyártás.Állítólag csak elfekvő cuccok vannak hozzá.Ezért is szeretem jobban mint a H0-t.Először H0-m volt aztán cseréltem TT-re de akkor még gyártották gőzerővel.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #1581 Dátum: 2006 November 10, 23:11:49 »

De komolyra forditva a szót, ezeket nagyon szépen meg lehet javitani. Csak türelem kérdése.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #1580 Dátum: 2006 November 10, 23:09:32 »

Na hazaértem és megcsináltam a netet gyorsan csak hogy lássam ki szenved jobban.Nga vagy stone!!  Grin
Szerintem egy-két hét és összerakjuk meg bevezetékezzük az egész asztalt....A nem működő mozdonyokkal nem tudom mi legyen.
Lehet kapni külön olyanokat hogy ütköző meg ilyesmi?

Lehet kapni, próbáld meg a Ferenc krt-on. Ott van egy bolt, ahova érdemes bemenni. Ami nem működik, azt add nekem :-)
szeda_1970
« Hozzászólás #1579 Dátum: 2006 November 10, 23:05:21 »

Na hazaértem és megcsináltam a netet gyorsan csak hogy lássam ki szenved jobban.Nga vagy stone!!  Grin
Szerintem egy-két hét és összerakjuk meg bevezetékezzük az egész asztalt....A nem működő mozdonyokkal nem tudom mi legyen.
Lehet kapni külön olyanokat hogy ütköző meg ilyesmi?
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #1578 Dátum: 2006 November 10, 22:40:33 »

Majd lefotózom, megígérem. Most már megyek alunni, mert morgás van. :-)))


OK. Jóéjt! Meg keress valami fényképezőt holnapra :-)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #1577 Dátum: 2006 November 10, 22:39:44 »

Majd lefotózom, megígérem. Most már megyek alunni, mert morgás van. :-)))

Nyertem a francokat. Dán és MÁV-os M61-es, 2 BR92-es, meg egy BR86-ossal semmilyen Typ3 nem ér fel :-( Ezek valami álomszépek igy egymásmellett. Azt a 3 gözöst lefotozod külön?
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #1576 Dátum: 2006 November 10, 22:38:12 »

:-))))
Nyertél! :-)


Nyertem a francokat. Dán és MÁV-os M61-es, 2 BR92-es, meg egy BR86-ossal semmilyen Typ3 nem ér fel :-( Ezek valami álomszépek igy egymásmellett. Azt a 3 gözöst lefotozod külön?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #1575 Dátum: 2006 November 10, 22:34:36 »

:-))))
Nyertél! :-)

Ha harc, hát legyen harc :-)

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #1574 Dátum: 2006 November 10, 22:33:25 »

Bosszú NGA-nak a typ3 medzsóért:  Grin

Ha harc, hát legyen harc :-)
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #1573 Dátum: 2006 November 10, 22:27:24 »

Az biza szép lehet. Nekem a gőzmozdonyok a gyengéim.
Nekem is!
Elsö szünidei munkahelyem a MÁV-nál volt 1962-ben,és az volt a "dolgunk" hogy a sinek mentén szedtük a gazt.
Na itt összehaverkodtam a Ferencvárosi Pályaudvaron(ahol most a Magyar Nemzeti Szinház áll)egy mozdonyvezetövel,aki épp egy 424-est hajtott,és a szünidei munka csucspontja az volt,amikor a vezetö állásba felmehettem,és ott segitettem(lapátoltam a szenet,huztam a kart és fütyültethettem a mozdonyt) Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #1572 Dátum: 2006 November 10, 22:27:07 »

Bosszú NGA-nak a typ3 medzsóért:  Grin
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #1571 Dátum: 2006 November 10, 22:10:13 »

Van egy könyvem:
Klaus Müller - Modellbahnpflege und reparatur. Na abban szépen lirják, hogy hogyan kell tisztitani, és beállitani a H0, TT és N-es mozdonyokat. Hihetetlen jó könyv. Igaz csak NDK modellekre vonatkozik, de ott szinte mindenre.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #1570 Dátum: 2006 November 10, 22:07:50 »

Na,ha nem felejtem el,holnap lefényképezem és felrakom ide azt a gőzöst amit a fateromnak csináltam egy romból.
A kasztni teljesen le volt pusztulva,de az alváz,futomü,hajtás,motor még élt.
Brnoba voltam ippeg szolgálati uton ott találtam egy 424-es közeli müanyag Revell makettet(112643 db-bol összerakhatot)
Összehoztam a kettöt és müködött! Cheesy

Az biza szép lehet. Nekem a gőzmozdonyok a gyengéim. Azokból is a kicsit. BR81 és BR92 a két kedvenc. Ezek olyan jól mutatnak egy kis pályán. A terv egy kicsi, de elég nagy szintkülönbségű pálya, ahol csak gőzösök lennének, meg régi személy és teherkocsik. Van egy csomó modern cuccom is, de azok inkább egy nagyobb pályára valók. Az Y kocsik nagyon belógnak a kis iveken.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #1569 Dátum: 2006 November 10, 22:04:08 »

Meg azért ismerni kell a szerkezetüket. Egy BR86-ost nem mernék otthon szétszedni, vagy egy BR81-esem szétszedve, 1 napig raktam össze, mire jól álltak cuccok rajta. Ha egy picit elrakod, akkor az első inditásnál repül szanaszét :-(
Na,ha nem felejtem el,holnap lefényképezem és felrakom ide azt a gőzöst amit a fateromnak csináltam egy romból.
A kasztni teljesen le volt pusztulva,de az alváz,futomü,hajtás,motor még élt.
Brnoba voltam ippeg szolgálati uton ott találtam egy 424-es közeli müanyag Revell makettet(112643 db-bol összerakhatot)
Összehoztam a kettöt és müködött! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #1568 Dátum: 2006 November 10, 21:57:11 »

Nálunk erre bevált techika volt a patikában kaphato sebbenzines( durva posztoval ) valo áttörölgetés.
Lassabb mint a csiszolás,de az eredmény okés.
Mozdonyt meg lehet otthon is javitani,csak nem hátrány,ha vannak órás csavarhuzóid meg roppant nagy türelmed!
Ott is elöször a teljes tisztogatás (ecset,alkohol,levegös kifujással portalanitás)majd a szénkefék , rugók,érintkezök alapos átvizsgálása,beállitása,csodákra képes!
Ezek már "precizios müszerek" és nagyon finoman,óvatosan lehet csak hozzájuk nyulni!

Meg azért ismerni kell a szerkezetüket. Egy BR86-ost nem mernék otthon szétszedni, vagy egy BR81-esem szétszedve, 1 napig raktam össze, mire jól álltak cuccok rajta. Ha egy picit elrakod, akkor az első inditásnál repül szanaszét :-(
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #1567 Dátum: 2006 November 10, 21:52:13 »

ha már oxidált volt a sín, akkor mindegy :/
Nálunk erre bevált techika volt a patikában kaphato sebbenzines( durva posztoval ) valo áttörölgetés.
Lassabb mint a csiszolás,de az eredmény okés.
Mozdonyt meg lehet otthon is javitani,csak nem hátrány,ha vannak órás csavarhuzóid meg roppant nagy türelmed!
Ott is elöször a teljes tisztogatás (ecset,alkohol,levegös kifujással portalanitás)majd a szénkefék , rugók,érintkezök alapos átvizsgálása,beállitása,csodákra képes!
Ezek már "precizios müszerek" és nagyon finoman,óvatosan lehet csak hozzájuk nyulni!

Tóth Zoltán
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #1566 Dátum: 2006 November 10, 21:48:19 »

Hú, akkor ma barkácsoltunk rendesen... :-)

Csak ovatosan, ez finommechanikai remekmű!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #1565 Dátum: 2006 November 10, 21:45:46 »

Hú, akkor ma barkácsoltunk rendesen... :-)
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #1564 Dátum: 2006 November 10, 21:44:39 »

ha már oxidált volt a sín, akkor mindegy :/

Én nagyon kemény radirral szoktam tisztitani. Meg száraz helyen tartom őket.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #1563 Dátum: 2006 November 10, 21:43:32 »

A sineket nem szabad csiszolni, van hozzá speciális radir. Ha csiszolod, akkor a horganyzás lemegy róla, és rozsdásodni fog. A motdonyokat jobb szakműhelyben kitisztittatni, hogy ne legyen bajuk szvsz.
ha már oxidált volt a sín, akkor mindegy :/

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #1562 Dátum: 2006 November 10, 21:38:38 »

Sokat melóztunk, de megérte...
Először portalanítottunk, és összeraktuk a síneket. Utána az egyetlen működő mozdonnyal próbálkoztunk, de rájöttünk, hogy a felületi oxidáció miatta s ínekről nem kap áramot. Minden sín megcsiszol. Most szépen vágtat körbe... :-)
Ami van a prosikból:
- Felső vezetékes mozdony (de hiányzik az alja (Berliner bahnen)
- hosszú piros személykocsi (kitűnő állapotban)
- ezeken kívül sok dobozos nagyon szép tehervagon, és kb 10db rom/újjáépítendő vagon.
A következő partin bevezetékezzük a váltókat, szakaszolókat, vagon lekapcsolókat, stb. Utána jönnek majd az épületek...

A sineket nem szabad csiszolni, van hozzá speciális radir. Ha csiszolod, akkor a horganyzás lemegy róla, és rozsdásodni fog. A motdonyokat jobb szakműhelyben kitisztittatni, hogy ne legyen bajuk szvsz.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #1561 Dátum: 2006 November 10, 21:31:43 »

Sokat melóztunk, de megérte...
Először portalanítottunk, és összeraktuk a síneket. Utána az egyetlen működő mozdonnyal próbálkoztunk, de rájöttünk, hogy a felületi oxidáció miatta s ínekről nem kap áramot. Minden sín megcsiszol. Most szépen vágtat körbe... :-)
Ami van a prosikból:
- Felső vezetékes mozdony (de hiányzik az alja (Berliner bahnen)
- hosszú piros személykocsi (kitűnő állapotban)
- ezeken kívül sok dobozos nagyon szép tehervagon, és kb 10db rom/újjáépítendő vagon.
A következő partin bevezetékezzük a váltókat, szakaszolókat, vagon lekapcsolókat, stb. Utána jönnek majd az épületek...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #1560 Dátum: 2006 November 10, 19:31:25 »

1 sokkoló kép, csak Neked (szar a fényképezőm, csak nagyon közeli képeket tudok csinálni):
Az a MÁV-os 4 tengelyes tartálykocsi ott van rendesen!
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #1559 Dátum: 2006 November 10, 19:28:54 »

na valamikor én is tolok képeket, csak erőt kell venni magamon...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #1558 Dátum: 2006 November 10, 19:26:22 »

Ez nem véletlenül HO-ás méret?
A pullmant nézve én Piko  Étkezö kocsit(Mitropa) látok.
Nem, TT.
Ime egy icipici szelete a gyüjteménynek. Az ezüst kocsikra nagyon büszke vagyok, 1 évig gyártották csak.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #1557 Dátum: 2006 November 10, 19:22:22 »

3.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #1556 Dátum: 2006 November 10, 19:21:40 »

2
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #1555 Dátum: 2006 November 10, 19:20:39 »

Képet nem akartál tolni?
Vagy csak én nem látom? Huh
OKÉ OKÉ Nem szoltam!!

Tóth Zoltán
Oldalak: 1 ... 397 398 399 400 401 [402] 403 404 405 406 407 ... 441
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.105 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.