www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 09:43:03

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: [1]
Nyomtatás
Szerző Téma: NYOMOZÁS, avagy vájkálás bogaraink múltjában  (Megtekintve 6643 alkalommal)
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #25 Dátum: 2006 Október 18, 05:53:33 »

bordó-fehér 23as samba... (volt BM autó)

Volt tulaj: Horváth István 80ig asszem  Cry

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
most jól jönne családi örökségként  Cool
nem kéne: be van horpadva az eleje!!  Evil

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #24 Dátum: 2006 Október 17, 20:28:47 »

neszójjábe, mert megint legyorsullak  Evil

cöcöcö
 

motorral is lenyiűomlak Grin 1 keréken indulok, még gyakorolnom kell 1 kcisit, de kb 3méter már megvan Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #23 Dátum: 2006 Október 17, 20:08:46 »

mondták már, hogy jó a trabantod?!  Evil Grin
neszójjábe, mert megint legyorsullak  Evil
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #22 Dátum: 2006 Október 17, 19:53:44 »

az én autómon a hátsó dobban most is benne van a trabi/waresz lyukosztás (4x160?) 95ben a trabi könnyűfém volt rajta Wink

mondták már, hogy jó a trabantod?!  Evil Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #21 Dátum: 2006 Október 17, 15:28:28 »

Győrben anno 15-16 éve én láttam elöl Trabant felnis bogarat, vaze! Akkor az mi?
tuning:)

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #20 Dátum: 2006 Október 17, 15:26:30 »

Győrben anno 15-16 éve én láttam elöl Trabant felnis bogarat, vaze! Akkor az mi?
az én autómon a hátsó dobban most is benne van a trabi/waresz lyukosztás (4x160?) 95ben a trabi könnyűfém volt rajta Wink
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #19 Dátum: 2006 Október 17, 15:19:39 »

és a monitort kivilágosítva látszik, hogy tényleg 4 csavaros Grin
első futómű tuning  Evil
Győrben anno 15-16 éve én láttam elöl Trabant felnis bogarat, vaze! Akkor az mi?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #18 Dátum: 2006 Október 17, 15:08:12 »

Ez ismerős valakinek? Egy német oldalon volt.

Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #17 Dátum: 2006 Október 17, 14:43:09 »

65ben már gömbfejes volt a futómű, ugyhogy gond nélkül kicserélhették 4 csavarosra... a Parajdi szervízbe hordta a nagybáttyám

nekem a négycsavaros lett visszacsinálva...Smiley

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #16 Dátum: 2006 Október 17, 14:15:26 »

és a monitort kivilágosítva látszik, hogy tényleg 4 csavaros Grin
első futómű tuning  Evil

65ben már gömbfejes volt a futómű, ugyhogy gond nélkül kicserélhették 4 csavarosra... a Parajdi szervízbe hordta a nagybáttyám

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #15 Dátum: 2006 Október 17, 13:43:16 »

furi, elől mintha négycsavaros lenne.
és a monitort kivilágosítva látszik, hogy tényleg 4 csavaros Grin
első futómű tuning  Evil
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #14 Dátum: 2006 Október 17, 13:33:05 »

Másik családi erekje... 65ös deluxe 1300-as

Tulaj: Balogh István 91-ig...

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

a kék-fehár pomponos kiccsákó én vagyok  Grin

furi, elől mintha négycsavaros lenne.

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #13 Dátum: 2006 Október 16, 22:57:03 »

Másik családi erekje... 65ös deluxe 1300-as

Tulaj: Balogh István 91-ig...




a kék-fehár pomponos kiccsákó én vagyok  Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #12 Dátum: 2006 Október 16, 22:55:09 »

bordó-fehér 23as samba... (volt BM autó)

Volt tulaj: Horváth István 80ig asszem  Cry



most jól jönne családi örökségként  Cool
« Utoljára szerkesztve: 2006 Október 16, 22:57:41 írta Qzma »

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #11 Dátum: 2006 Október 16, 20:25:17 »

ez mikori fotó lehet? (ha jól látom, Gárdony és tutira 1999 előtt)
a képen ott az első bogim, abból az időből amikor még nem az enyém volt....

1963 VW1200 DeLuxe
Holló
« Hozzászólás #10 Dátum: 2006 Október 16, 17:08:43 »

Milyen fura rendszámok.
ez még a pixeli kormányzás idejéről való
Nem elérhető IQ23
Hozzászólások: 3366

« Hozzászólás #9 Dátum: 2006 Október 16, 17:07:01 »

2. kép

Milyen fura rendszámok.

nem tudom mi történt de eltünt innen az avatar képem, meg a beírt szövegem is... Sad
Holló
« Hozzászólás #8 Dátum: 2006 Október 16, 17:03:38 »

partizán a best topic nyitogató díjra pályázik?
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #7 Dátum: 2006 Október 16, 16:25:14 »

Itt mit kell látnunk?

igenigen, azt

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #6 Dátum: 2006 Október 16, 16:07:48 »

Itt mit kell látnunk?
A barnát, amiből kb. 10% látszik. Bisztoss.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #5 Dátum: 2006 Október 16, 16:04:42 »

2. kép
Itt mit kell látnunk?
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #4 Dátum: 2006 Október 16, 15:57:44 »

5. kép

Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #3 Dátum: 2006 Október 16, 15:56:32 »

4. kép

Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #2 Dátum: 2006 Október 16, 15:55:05 »

3. kép

Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #1 Dátum: 2006 Október 16, 15:54:25 »

2. kép

Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Dátum: 2006 Október 16, 15:53:54 »

Valamelyik topikban elég komoly vita folyt arról, hogy van-e érteléme annak, hogy nyomozgatunk autóink múltja után. Akkor ott amellett foglaltam állást, hogy nincs értelme. Elsősorban azért, mert olyan autókkal rendelkeztem idáig, amelyek elég reménytelen esetek ilyen szempontból.
Aztán meggondoltam magam, elhatároztam, hogy kinyomozom, hogy honnan, hogyan kerültek tulajdonosaikhoz azok a bogaraok, amelyek most egyesült erővel engem szolgálnak.

Persze ebben a topikban legyen lehetőség arra is, hogy mindenki megpróbálja lenyomozni saját vasainak történetét.

Szóval a nyomozás az én részemről:

WANTED:
1. Fáni álnéven futott gép, amikor 2002-ben hozzám került barna volt, előtte bronzszínű lehetett. Kilóméterórája különleges volt. Az első képen már az én autómként látható, a másodikon és harmadikon talán az az autó, de nem biztos. Rendszám GOZ-107

2. vw 1500, keskeny lökhárítóval, de állólámpás sárvédővel. Kiskunhalasról, egy asztalostól hoztam el. Ő állítólag pécsról vette a gépet. Színe fehér a negyedik képen látható, rendszáma CCS-840

3. A legnehezebb eset. Egy 1958-as bogár, kalapácslakkszerű fényezéssel. Valószínűleg kecskeméten, vagy környékén használta a tulaj, de maximum 1986-87-ig. Tőle került Szegedre az egyik bogárgyűjtőhöz. Ő sokat belezett rajta, majd továbbadta. Ötödik kép. Rendszám nincs, holnap talán forgalmi adatok.

Oldalak: [1]
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.067 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.