www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 19:58:39

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1797 1798 1799 1800 1801 [1802] 1803 1804 1805 1806 1807 ... 2241
Nyomtatás
Szerző Téma: Alkatrészek  (Megtekintve 22174621 alkalommal)
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #17565 Dátum: 2007 Szeptember 20, 20:43:47 »

Köszönöm, 55-ös, vagy attól felfele már jó. Most egy batár dízel volt benne. Talán 90-es, hatalmas indítóárammal. Maradt egy kisteherautóból.

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #17564 Dátum: 2007 Szeptember 20, 20:36:22 »

Ha van valakinek olcsó akku beszerzési forrása - buszhoz kéne, nem baj ha nagy  Grin - kérem jelezze. Ma délután meghalt a 6 éves akkum. Béke celláira.
Használt is érdekes, csak jó legyen. 

holnap egy barátomat  megkérdezem aki aksikkal foglakozik hogy nála mennyi az annyi...

mekkora kellene?55-ös pl

Nem elérhető ABU
Hozzászólások: 1063


« Hozzászólás #17563 Dátum: 2007 Szeptember 20, 20:35:49 »

Ezt hogy érted hogy még mindig az a kasztni
[/]ha arra gondolsz amit kb 2 honapja vettem akkor  az meg még azis marad egy jó ideig,  csak azért mert tele vagyok idővel alkatrészekkel na meg nemutolsosorban lovéval.
Nem elérhető ABU
Hozzászólások: 1063


« Hozzászólás #17562 Dátum: 2007 Szeptember 20, 20:31:01 »

Ez még mindig az a kaszni?
Ezt hogy érted hogy még mindig az a kasztni
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #17561 Dátum: 2007 Szeptember 20, 20:25:46 »

Ha van valakinek olcsó akku beszerzési forrása - buszhoz kéne, nem baj ha nagy  Grin - kérem jelezze. Ma délután meghalt a 6 éves akkum. Béke celláira.
Használt is érdekes, csak jó legyen. 

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #17560 Dátum: 2007 Szeptember 20, 20:24:27 »

4 195/55-15ös matador téliguma eladó 30.000.-

4 185/65-15ös Semperit téliguma eladó 40.000.-

4 155/80-13-as BF.Goodrich téliguma 26.000.-

4 175/70-13as Pirelli téliguma 30.000.-

vegyétek,vigyétek........... Wink Cheesy

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #17559 Dátum: 2007 Szeptember 20, 20:19:20 »

Ja azis na de elöbb legyen alja a typ14- nek

Ez még mindig az a kaszni?
Nem elérhető ABU
Hozzászólások: 1063


« Hozzászólás #17558 Dátum: 2007 Szeptember 20, 18:01:21 »

air ride szag van? Grin
Ja azis na de elöbb legyen alja a typ14- nek
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17557 Dátum: 2007 Szeptember 20, 16:44:12 »

Sajnos nem lesz időm Hortobágyra menni.
Ha valaki el tudja hozni Pestre, azt megköszönném, de a posta is szóba jöhet.
Tényleg, az ára mennyi lenne?
ha leonnal nem sikerül biznic nekm van

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető zsolt
Hozzászólások: 833


« Hozzászólás #17556 Dátum: 2007 Szeptember 20, 13:13:46 »

De jossz hortobagyra, nem ? :-) Majd en elfuvarozom vagy akarmi. Vagy jojjon o is hortobagyra ... ;-)

Sajnos nem lesz időm Hortobágyra menni.
Ha valaki el tudja hozni Pestre, azt megköszönném, de a posta is szóba jöhet.
Tényleg, az ára mennyi lenne?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #17555 Dátum: 2007 Szeptember 20, 12:32:05 »

De jossz hortobagyra, nem ? :-) Majd en elfuvarozom vagy akarmi. Vagy jojjon o is hortobagyra ... ;-)
még az is lehet  Grin
Karcagon lesz kiállításommeg versenyem, de eltudok lépni,
elcsalom maxit is
de semmi sem biztos
ja de neki meg beszart váltója...
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #17554 Dátum: 2007 Szeptember 20, 12:29:55 »

nekem van, de nem pösti vagyok (műxik is)

De jossz hortobagyra, nem ? :-) Majd en elfuvarozom vagy akarmi. Vagy jojjon o is hortobagyra ... ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #17553 Dátum: 2007 Szeptember 20, 12:27:10 »

A motor alján jobb oldalon az a réz, henger alakú harmónika. Az nyitja a kutyaházban a hűtéshez a lamellákat.
Ha ennyi nem elég, keresek képet róla.
Köszi.
nekem van, de nem pösti vagyok (műxik is)
Holló
« Hozzászólás #17552 Dátum: 2007 Szeptember 20, 10:36:38 »

csak azért bátorkodtam megjegyezni mert az ezüstben emlékeim szerint nem volt motor csak én  Grin
az nem, de az utastér televolt minden sz@ral
Holló
« Hozzászólás #17551 Dátum: 2007 Szeptember 20, 10:36:02 »

A motor alján jobb oldalon az a réz, henger alakú harmónika. Az nyitja a kutyaházban a hűtéshez a lamellákat.
Ha ennyi nem elég, keresek képet róla.
Köszi.
de elég
megvacsingolom, mert a hőcserélők megvoltak
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #17550 Dátum: 2007 Szeptember 20, 10:35:32 »

nebassz
a kormány meg a váltókart még tudom
csak azért bátorkodtam megjegyezni mert az ezüstben emlékeim szerint nem volt motor csak én  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető zsolt
Hozzászólások: 833


« Hozzászólás #17549 Dátum: 2007 Szeptember 20, 10:35:11 »

az melyik? nekem van egy szétkapott buszom, abban lehet, hogy van
nem tucc képet felrakni? csak azért mert zseniális a hozzáértésem
visszont bontásban numerounonegro vagyok

A motor alján jobb oldalon az a réz, henger alakú harmónika. Az nyitja a kutyaházban a hűtéshez a lamellákat.
Ha ennyi nem elég, keresek képet róla.
Köszi.
Holló
« Hozzászólás #17548 Dátum: 2007 Szeptember 20, 10:34:31 »

motor alkatrész
nebassz
a kormány meg a váltókart még tudom
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #17547 Dátum: 2007 Szeptember 20, 10:32:08 »

az melyik? nekem van egy szétkapott buszom, abban lehet, hogy van
nem tucc képet felrakni? csak azért mert zseniális a hozzáértésem
visszont bontásban numerounonegro vagyok
motor alkatrész

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Holló
« Hozzászólás #17546 Dátum: 2007 Szeptember 20, 10:31:00 »

Még mindig keresek termosztátot. Nincs valakinek bontásból, vagy elfekvő készletben?
az melyik? nekem van egy szétkapott buszom, abban lehet, hogy van
nem tucc képet felrakni? csak azért mert zseniális a hozzáértésem
visszont bontásban numerounonegro vagyok
Nem elérhető zsolt
Hozzászólások: 833


« Hozzászólás #17545 Dátum: 2007 Szeptember 20, 10:28:41 »

Még mindig keresek termosztátot. Nincs valakinek bontásból, vagy elfekvő készletben?
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #17544 Dátum: 2007 Szeptember 20, 10:24:29 »

kell valakinek kalaptartó? 2db 22x15cm-s ovál hangszórólyukkal és fekete műbőrrel? Ha nem akkor felhasználom faanyagnak...

ha még megvan rástartolnák...  Cheesy
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17543 Dátum: 2007 Szeptember 20, 08:08:12 »

1,6-os motorra gondolom elég a 36-os Weber, vagy 40-es sokat dob a 36-oshoz képest?
Kb. mennyi pénzből jön ki egy duplakarbis rendszer (állítgatással, mindennel együtt), nem új, de újszerű alkatrészekkel?
mindegy nagyábol hogy 40 v 36 os mert szivó tölcsér(venturi mérete lényeg)
mert van hogy 40es 28as venturi van
amugy 100-130alatt nem igazán  ez nem off Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #17542 Dátum: 2007 Szeptember 20, 08:03:23 »

na mesélek
30as venturim van f50es keveröm(idf36os)
nekem teljesen jol müxik ezzel keverövel! beraktam kölcsönbe kapot calloktol f11est és azt kell mondjam nagyon más jelleglesz az egész rendszer 
-3000fellet nagyon megindult jobban mint most
-viszont nagyot kormort
-melegen bedusult!

1,6-os motorra gondolom elég a 36-os Weber, vagy 40-es sokat dob a 36-oshoz képest?
Kb. mennyi pénzből jön ki egy duplakarbis rendszer (állítgatással, mindennel együtt), nem új, de újszerű alkatrészekkel?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17541 Dátum: 2007 Szeptember 20, 07:54:09 »

eddig 40-es karbiba amiket láttam mindegyikbe 28-as venturi volt (kivéve az enyémet)
keverő csővet meg akarmilyen hihetetlen, nem csak a hudáknál lehet venni heroin árban.

bár ez a keverő cső egy érdekes dolog. callook-al beszélgetünk róla, és szerinte nem hozott nagy változást (f11-ről van szó).
haveromnak is úgy van fent a karbi ahogy leszedték az alfáról ( fúvóka szempontból), és nagyon jól megy vele a gép.
én azt mondom, hogy ki kell próbálni gyárilag milyen, és ha nem jó akkor kell nekiálni basztatni, és akkor csak úgy érdemes ha van mindenféle fúvóka, és csak azt fizeted ki ami benn is marad. találomra fúvókákat venni hülyeség.

na mesélek
30as venturim van f50es keveröm(idf36os)
nekem teljesen jol müxik ezzel keverövel! beraktam kölcsönbe kapot calloktol f11est és azt kell mondjam nagyon más jelleglesz az egész rendszer 
-3000fellet nagyon megindult jobban mint most
-viszont nagyot kormort
-melegen bedusult!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #17540 Dátum: 2007 Szeptember 20, 00:10:01 »

Nekem f-50es csövekkel nagyon szar volt, a fúvókát meg úgy vettem (meg volt is egy marokra való) hogy ki lett számolva a fúvókázás, de a számítás az ugye csak a kiindulási pont. nekem lassan 1 éve van fenn. Az f11es csövet olaszból nem tudtak hozni sose, néhány "nyugdíjazott" rally VFTS építő mestrert is megpróbáltam. Mióta kifutott a lada jóformán nem is láttak weber karbit. Az egyik pécsi mestertől kaptam egy számot Gruppe A kft. náluk lett is volna 14000/Db. Így maradt a Hudák. Kifogni biztos ki lehet hogy pöcc-röff legyen de ritkán, én nem jót fogtam ki bár nem panaszkodom mert elég baráti áron jutottam hozzá a párocskához.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Szeptember 20, 00:23:21 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #17539 Dátum: 2007 Szeptember 20, 00:03:28 »

szval a lényeg az hogy nagyot dobott a dolgon ?  vagy csak egy kicsit ?
jelentőset


                             GNX-967
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17538 Dátum: 2007 Szeptember 20, 00:02:53 »

eddig 40-es karbiba amiket láttam mindegyikbe 28-as venturi volt (kivéve az enyémet)
keverő csővet meg akarmilyen hihetetlen, nem csak a hudáknál lehet venni heroin árban.

bár ez a keverő cső egy érdekes dolog. callook-al beszélgetünk róla, és szerinte nem hozott nagy változást (f11-ről van szó).
haveromnak is úgy van fent a karbi ahogy leszedték az alfáról ( fúvóka szempontból), és nagyon jól megy vele a gép.
én azt mondom, hogy ki kell próbálni gyárilag milyen, és ha nem jó akkor kell nekiálni basztatni, és akkor csak úgy érdemes ha van mindenféle fúvóka, és csak azt fizeted ki ami benn is marad. találomra fúvókákat venni hülyeség.


A befúvókázása, kb 30 ezer, mert venturik gyárilag 32esek-28as kell. A keverőcsövekdarabja egy 10es (kettő kell), meg néhány levegő és fő fúvóka.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #17537 Dátum: 2007 Szeptember 20, 00:02:30 »

Az iker is feltudja dobni a labdát, mert azzal is van szopóka. De szerintem a legegyszerűbb és a legjobb karbi amit valaha csináltak. Nincs bajom a progresszívvel se de nem favorizálom. De hát kinek a pap, kinek a papné valakinek meg paplan.


                             GNX-967
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #17536 Dátum: 2007 Szeptember 19, 23:58:19 »

De miért is ragaszkodsz annyira a progresszívhez? Hisz nem sokkal kevesebbet fogyaszt vele.
szívemhez nőtt, sé tudom, hogy kicsit mélyen, de nagyon okos tud lenni, csak nemigen van aki ért hozzá magas szinten
de nem adom fel!
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #17535 Dátum: 2007 Szeptember 19, 23:56:43 »

szívócső: 35000 újonan, kéz alól egy 20-as
légszűrő 6900
karbi általában párban van 20-15 ezer.
A befúvókázása, kb 30 ezer, mert venturik gyárilag 32esek-28as kell. A keverőcsövekdarabja egy 10es (kettő kell), meg néhány levegő és fő fúvóka.
akkor nemszótam  Lips Sealed
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #17534 Dátum: 2007 Szeptember 19, 23:53:38 »

najaááá
milesz ha kiokoskodjuk, hogy működjön a másik torok is...
az erőkaros elméletemet miután lemodelleztem, rájöttem, hogy hülyeség...
most újra gondolkozom... de nem cserélném el egy ilyenre!
De ez is szép és jóóó  Wink

lehet neccesen fér a légszűrő buszba, de azon lehet kurtítani!!
De miért is ragaszkodsz annyira a progresszívhez? Hisz nem sokkal kevesebbet fogyaszt vele.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #17533 Dátum: 2007 Szeptember 19, 23:51:01 »

szívócső: 35000 újonan, kéz alól egy 20-as
légszűrő 6900
karbi általában párban van 20-25 ezer.
A befúvókázása, kb 30 ezer, mert venturik gyárilag 32esek-28as kell. A keverőcsövek darabja egy 10es (kettő kell), meg néhány levegő és fő fúvóka.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Szeptember 19, 23:58:12 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #17532 Dátum: 2007 Szeptember 19, 23:48:18 »

1 működő torokkal? Tongue Evil
najaááá
milesz ha kiokoskodjuk, hogy működjön a másik torok is...
az erőkaros elméletemet miután lemodelleztem, rájöttem, hogy hülyeség...
most újra gondolkozom... de nem cserélném el egy ilyenre!
De ez is szép és jóóó  Wink

lehet neccesen fér a légszűrő buszba, de azon lehet kurtítani!!
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #17531 Dátum: 2007 Szeptember 19, 23:46:07 »

1 működő torokkal? Tongue Evil


                             GNX-967
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #17530 Dátum: 2007 Szeptember 19, 23:44:30 »

Weber 36 IDF karburátor szívócsővel (új), légszűrővel (új) eladó 45e Ft-ért.
egy ilyen szívócső újonnan 23-25 e ft kb
új légszűrő kb 5 e ft
a karbi változó, de a 45 ezer jó ár érte kompletten!

öregpapásan tényleg 8 lici, normális vezetésnél simán 10, sportosan 12  Grin
biztos jó, na de a progresszivet nem űbereli ... Cool
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #17529 Dátum: 2007 Szeptember 19, 23:40:57 »

Nekem is ugyan ez a megoldásom, teljesítmény növekedés %-ba nem tudom, de rövidváltóval 100ig tartom a 2000-es tdci Mondeot. Sokkal nyomatékosabb lesz tőle és forgóssabb. A gyári 34essel nekem olyan 4800ig forgott el 4.ben ezzel 5500öt leforog. Fogyasztás 8-10 (lábfüggő erőssen). Motorom nagyjából: 1625 cm3, nagyszelepek, könnyített lendkerék, kadron. Mióta rajt van olyan mint a gőzmozdony, bár még a fúvókázásomon javítanom kell, mert rlszterhelésen nem az igazi még.

szval a lényeg az hogy nagyot dobott a dolgon ?  vagy csak egy kicsit ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #17528 Dátum: 2007 Szeptember 19, 23:40:12 »

én csak ajánlani tudom mindenkinek, haveromnak 1.6+tengely+központi 36os dellorto (Ugyan ilyen mint ez a weber) volt fenn a bogarán és gyorsulási versenyeken is megállta a helyét. Suzukikat megette reggelire. Már oldlanként  van neki. Nagyon kemény.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Szeptember 19, 23:44:38 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #17527 Dátum: 2007 Szeptember 19, 23:39:01 »

Nekem is ugyan ez a megoldásom, teljesítmény növekedés %-ba nem tudom, de rövidváltóval 100ig tartom a 2000-es tdci Mondeot. Sokkal nyomatékosabb lesz tőle és forgóssabb. A gyári 34essel nekem olyan 4800ig forgott el 4.ben ezzel 5500öt leforog. Fogyasztás 8-10 (lábfüggő erőssen). Motorom nagyjából: 1625 cm3, nagyszelepek, könnyített lendkerék, kadron.

köszi az infot
asszem kiprobálnék egy ilyen szettet
bár kb 1T-vel nehezebb buszom van Westy úgyhogy a fogyasztás kb másfélszeres lesz
és senagyszelep sem könyített lendkerék
evwan

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #17526 Dátum: 2007 Szeptember 19, 23:34:53 »

szval az 1,6 idegen mindenség lenne az eladó majdnem uj állapotban
vajon buszba elfér a légszűrővel együtt ?
mennyire irányár az ár ?
véleményed szerínt kb hány % teljesítmény növekedés ez egy normál 1,6 -hoz képest
fogyasztás ?

üdv BB

Nekem is ugyan ez a megoldásom, teljesítmény növekedés %-ba nem tudom, de rövidváltóval 100ig tartom a 2000-es tdci Mondeot. Sokkal nyomatékosabb lesz tőle és forgóssabb. A gyári 34essel nekem olyan 4800ig forgott el 4.ben ezzel 5500öt leforog. Fogyasztás 8-10 (lábfüggő erőssen). Motorom nagyjából: 1625 cm3, nagyszelepek, könnyített lendkerék, kadron. Mióta rajt van olyan mint a gőzmozdony, bár még a fúvókázásomon javítanom kell, mert rlszterhelésen nem az igazi még.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Szeptember 19, 23:38:30 írta Süsü »


                             GNX-967
Oldalak: 1 ... 1797 1798 1799 1800 1801 [1802] 1803 1804 1805 1806 1807 ... 2241
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.115 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.