www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 21:49:17
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Adok-veszek
> Téma:
Alkatrészek
Oldalak:
1
...
1702
1703
1704
1705
1706
[
1707
]
1708
1709
1710
1711
1712
...
2241
Szerző
Téma: Alkatrészek (Megtekintve 22149805 alkalommal)
tazoli49
Hozzászólások: 3840
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #21365 Dátum:
2008 Január 09, 17:26:39 »
Idézetet írta: Zoli - 2008 Január 09, 17:23:31
A zsákfurat kúpszöge nincs megadva...
Mint fájter gépészmérnök hallgató is épp ezt akartam írni!
Zoli
Hozzászólások: 8690
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #21364 Dátum:
2008 Január 09, 17:23:31 »
Idézetet írta: Süni - 2008 Január 09, 17:07:58
Olyasmi a srác. Itt a saját autója. Tudom nem VW, de érdemes elolvasni a technikára fogékonyaknak :
http://forum.ford-klub.hu/viewtopic.php?t=1085
Ilyen saját maga által készített móriczkaábrákkal szokta sokkolni a nézőközönséget (tiszta RNIE) :
A zsákfurat kúpszöge nincs megadva...
http://hapsi96.blogspot.hu/
Qzma
Hozzászólások: 7189
http://t2ab4sale.blog.hu/
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #21363 Dátum:
2008 Január 09, 17:21:39 »
Idézetet írta: tazoli - 2008 Január 09, 17:16:09
Wáááá!
Találtam végre indexbúrát, fehéret, 6e-ért. Felhívom, hát nem eladta??!?!
hívd *gabit 06203778899
http://t2ab4sale.blog.hu/
ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Süni
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #21362 Dátum:
2008 Január 09, 17:18:21 »
Idézetet írta: aptom - 2008 Január 09, 17:17:46
És végül megtalálta ezt a programot?
Nem tom.
aptom
Hozzászólások: 803
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #21361 Dátum:
2008 Január 09, 17:17:46 »
Idézetet írta: Süni - 2008 Január 09, 16:52:58
Piros.
Itt az okfejtés :
....
Erre láttam is egy progit a neten, megpróbálok rákeresni. Ez, ha beadta
az ember a váltóáttételeket, gumiméretet, és a motor jellemző görbéit,
akkor kidobta a gyorsulási diagramot a váltási fordulatokkal együtt...
.....
És végül megtalálta ezt a programot?
'81 Hecho en México
tazoli49
Hozzászólások: 3840
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #21360 Dátum:
2008 Január 09, 17:16:09 »
Wáááá!
Találtam végre indexbúrát, fehéret, 6e-ért. Felhívom, hát nem eladta??!?!
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #21359 Dátum:
2008 Január 09, 17:12:57 »
Idézetet írta: Balage - 2008 Január 09, 17:11:32
nyilván ezért építenek minden normális versenyautóba.
ezek az asszonybiztos versenyautók
1963 VW1200 DeLuxe
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #21358 Dátum:
2008 Január 09, 17:11:32 »
nyilván ezért építenek minden normális versenyautóba.
Idézetet írta: SiD - 2008 Január 09, 17:09:44
A shift light szerintem a vasárnapi vezetőknek van kitalálva vagy ha az asszony elviszi az autót bevásárlókörútra, tudja, mikor kell váltani.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #21357 Dátum:
2008 Január 09, 17:09:44 »
A shift light szerintem a vasárnapi vezetőknek van kitalálva vagy ha az asszony elviszi az autót bevásárlókörútra, tudja, mikor kell váltani.
1963 VW1200 DeLuxe
Süni
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #21356 Dátum:
2008 Január 09, 17:07:58 »
Idézetet írta: GSattila - 2008 Január 09, 16:58:31
Ezt Stuntnak kéne olvasnia
Olyasmi a srác. Itt a saját autója. Tudom nem VW, de érdemes elolvasni a technikára fogékonyaknak :
http://forum.ford-klub.hu/viewtopic.php?t=1085
Ilyen saját maga által készített móriczkaábrákkal szokta sokkolni a nézőközönséget (tiszta RNIE) :
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #21355 Dátum:
2008 Január 09, 17:00:50 »
Idézetet írta: Balage - 2008 Január 09, 16:55:36
lehet így is élni, csak nem biztos, hogy érdemes
LOL
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #21354 Dátum:
2008 Január 09, 16:59:47 »
Idézetet írta: Süni - 2008 Január 09, 16:49:56
Egy kalap szar. De egyébként eleve az elv rossz minden ilyenen. Egyrészt ha a lámpának kell megmondani mikor válts, már régen rossz. mire észreveszed már több a fordszám mint kéne. Meg nem is minden fokozatban ugyanott kell váltani, stb. Mindjárt megkeresem, Ford-Klubon van egy autoipari mérnök srác, iszonyat kemény, az kifejtette, ha megtalálom bemásolom !
nekem a feeling & design miatt kéne, semmi másért. esetleg 1-ben érdekes lehet dragger lelkűeknek, de az én nem vagyok
ppen ezért nem is keresek ilyet, ha jön szembe akkor azértlehet érdekelne..
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #21353 Dátum:
2008 Január 09, 16:58:31 »
Ezt Stuntnak kéne olvasnia
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #21352 Dátum:
2008 Január 09, 16:55:36 »
lehet így is élni, csak nem biztos, hogy érdemes
Idézetet írta: Süni - 2008 Január 09, 16:52:58
Piros.
Itt az okfejtés :
Süni írta:
Kollega tesztel egy ilyen stack, vagy mia szösz műszert. Elgondolkodtunk, hova érdemes belőni a váltásjelző lámpicskut. Úgy gondolkodtunk, hogy megvan a csúcsnyomatékhoz tartozó fordulatszám, vmint, hogy mennyit ejt a váltó a fokozatok között (kb 500 fordulatot), tehát ha 500 fordulattal a nyomatéki csúcs fölé állítjuk, akkor pont oda fog vissza esni a fordulat. Véleményetek szerint hogyan lehet elérni a legoptimálisabb gyorsulást ?
Geree írta :
Az elmélet nem teljesen helyes, mivel a váltáskor egy nagyobb áttételű
fokozatot kell a motornak meghajtani, s arányosan amennyivel nagyobb
az áttétel, ezzel fordított arányban kisebb a kerékre jutó nyomaték. Ergo,
azt a legmagasabb fordulatszámi pontot kell megtalálni, ahol a kisebb
fokozatban a motor adott ponti nyomatéka és a váltóáttétel arányában
a keréken megjelenő nyomaték már kisebb lesz, mint a következő
fokozatban a leejtett fordulat általi megnövekedett nyomaték, figyelembe
véve a váltóáttétel gyorsító hatása miatti keréken megjelenő nyomatékot.
Asszem ez így zavaros, inkább számokkal... Laughing
Ha az egyes fokozat áttétele 3, a kettesé meg az egyszerűség kedvéért
mondjuk 2, akkor a váltás utána a motor nyomatékának már csak a
2/3-a továbbítódik a kerék felé. Tehát (légellenállástól eltekintve) a
gyorsulás akkor lesz azonos, ha a motor nyomatéka ennek a reciprokával
megnőne. Ez nem megvalósítható, ellenben a a teljesítménygörbe
hanyatlása miatt váltáskor a nagyobb fokozatban a motor nyomatéka
nagyobb lesz, mint az előző fokozatban a váltáskor, de nem ennyivel.
Amúgy pedig minél kisebb áttétellen keresztül minél nagyobb nyomaték
kerékre bocsátása által lesz a legnagyobb a gyorsulás, tehát ezért
gyorsulnak annyira a Hondák, mert kurva sokat forognak a motorjaik.
Számszerűen: ha egy autó ugyanazt a nyomatékot adja le 6000-nél,
mint a Honda 9000-nél, akkor a helyzet a következő. Ha a váltóáttétel
ugyanakkora, akkor a Honda ugyanabban a fokozatban másfélszer(!)
nagyobb sebességet ér el, és mivel az előző autónak ehhez a sebességhez
már váltani kell, ezért ő már a kettes fokozat nagyobb áttételén keresztül
gyorsul, ami jóval kisebb lesz, mintha egyesben gyorsulna.
Ha viszont mind a két autó az egyes fokozatokban ugyanakkora
sebességet ér el, akkor a Hondának másfélszer akkora a keréken
megjelenő nyomatéka, lévén a 9000-et leosztva másfélszer akkora
lassító áttétel kell ugyanakkora sebességhez, mintha a 6000-et osztanánk
le.
Egyébként alapvetően két nagyon egyszerű összefüggéssel kezelhető
a kérdés: teljesítmény = 2 x PI x n; illetve a nyomaték az áttétellel
fordítottan arányos...
De ha még mindig zavaros, akkor megpróbálom még egy kicsit
szemléletesebben... Embarassed
Ja, és hogy szép legyen a történet, a különböző fokozatok közötti
váltáskor máshova esik az ideális váltási fordulat, lévén az egyes
váltótáttételek közti különbség (hányados) sem állandó. Ezért mondjuk
egyesben el lehet forgatni 7000-ig, de hármasban már lehet, hogy 6500
alatt célszerű váltani, mert különben nem az ideális a gyorsulás.
Erre láttam is egy progit a neten, megpróbálok rákeresni. Ez, ha beadta
az ember a váltóáttételeket, gumiméretet, és a motor jellemző görbéit,
akkor kidobta a gyorsulási diagramot a váltási fordulatokkal együtt...
Süni írta :
OK. A lényeget értem. Egy biztos tehát, egyszerű kis leddel, ami bizonyos fordulatszámnál villog, nem oldható meg a dolog, csak komolyabb, programozható valamivel.
Köszi !
Geree írta :
Én azt mondom, hogy ha valakiben van egy kis érzék a technika és a
vezetés felé, akkor érzi, hogy mi az a maximális fordulatszám, amitől
már nem úgy gyorsul az autó, váltani kell...
Ha pedig nincs, akkor egy váltás-segítő program sem fog segíteni neki,
mert mire észbe kap, hogy váltani kell, azalatt többet változik a fordulat,
mintha csak a fülére bízta volna magát... Ha pedig már a névl. fordulat
elött 1000-el villog, akkor semmi értelme... Wink
Tehát ez is fokozatfüggő, mivel az egyes gyorsan lepörög, a kettes
is eléggé, hármasban már van egy kis idő, de most akkor mire
programozza? Ha 1000-el elötte villog, akkor egyesben jó, kettesben
elmegy, de hármasban már 5000-nél váltani fog? De ha csak 200-zal
elötte villog, akkor hármasban jó, ellenben egyesben simán tíltásba
fogja forgatni...
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Süni
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #21351 Dátum:
2008 Január 09, 16:52:58 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 Január 09, 16:45:31
nebassz..és néki nem kell vagy mivan? rendes buta nagy lámpa? csak sárga érdekel, mármint sárga fényű
képet nemtok rakni mert megtelet a mappa
Piros.
Itt az okfejtés :
Süni írta:
Kollega tesztel egy ilyen stack, vagy mia szösz műszert. Elgondolkodtunk, hova érdemes belőni a váltásjelző lámpicskut. Úgy gondolkodtunk, hogy megvan a csúcsnyomatékhoz tartozó fordulatszám, vmint, hogy mennyit ejt a váltó a fokozatok között (kb 500 fordulatot), tehát ha 500 fordulattal a nyomatéki csúcs fölé állítjuk, akkor pont oda fog vissza esni a fordulat. Véleményetek szerint hogyan lehet elérni a legoptimálisabb gyorsulást ?
Geree írta :
Az elmélet nem teljesen helyes, mivel a váltáskor egy nagyobb áttételű
fokozatot kell a motornak meghajtani, s arányosan amennyivel nagyobb
az áttétel, ezzel fordított arányban kisebb a kerékre jutó nyomaték. Ergo,
azt a legmagasabb fordulatszámi pontot kell megtalálni, ahol a kisebb
fokozatban a motor adott ponti nyomatéka és a váltóáttétel arányában
a keréken megjelenő nyomaték már kisebb lesz, mint a következő
fokozatban a leejtett fordulat általi megnövekedett nyomaték, figyelembe
véve a váltóáttétel gyorsító hatása miatti keréken megjelenő nyomatékot.
Asszem ez így zavaros, inkább számokkal... Laughing
Ha az egyes fokozat áttétele 3, a kettesé meg az egyszerűség kedvéért
mondjuk 2, akkor a váltás utána a motor nyomatékának már csak a
2/3-a továbbítódik a kerék felé. Tehát (légellenállástól eltekintve) a
gyorsulás akkor lesz azonos, ha a motor nyomatéka ennek a reciprokával
megnőne. Ez nem megvalósítható, ellenben a a teljesítménygörbe
hanyatlása miatt váltáskor a nagyobb fokozatban a motor nyomatéka
nagyobb lesz, mint az előző fokozatban a váltáskor, de nem ennyivel.
Amúgy pedig minél kisebb áttétellen keresztül minél nagyobb nyomaték
kerékre bocsátása által lesz a legnagyobb a gyorsulás, tehát ezért
gyorsulnak annyira a Hondák, mert kurva sokat forognak a motorjaik.
Számszerűen: ha egy autó ugyanazt a nyomatékot adja le 6000-nél,
mint a Honda 9000-nél, akkor a helyzet a következő. Ha a váltóáttétel
ugyanakkora, akkor a Honda ugyanabban a fokozatban másfélszer(!)
nagyobb sebességet ér el, és mivel az előző autónak ehhez a sebességhez
már váltani kell, ezért ő már a kettes fokozat nagyobb áttételén keresztül
gyorsul, ami jóval kisebb lesz, mintha egyesben gyorsulna.
Ha viszont mind a két autó az egyes fokozatokban ugyanakkora
sebességet ér el, akkor a Hondának másfélszer akkora a keréken
megjelenő nyomatéka, lévén a 9000-et leosztva másfélszer akkora
lassító áttétel kell ugyanakkora sebességhez, mintha a 6000-et osztanánk
le.
Egyébként alapvetően két nagyon egyszerű összefüggéssel kezelhető
a kérdés: teljesítmény = 2 x PI x n; illetve a nyomaték az áttétellel
fordítottan arányos...
De ha még mindig zavaros, akkor megpróbálom még egy kicsit
szemléletesebben... Embarassed
Ja, és hogy szép legyen a történet, a különböző fokozatok közötti
váltáskor máshova esik az ideális váltási fordulat, lévén az egyes
váltótáttételek közti különbség (hányados) sem állandó. Ezért mondjuk
egyesben el lehet forgatni 7000-ig, de hármasban már lehet, hogy 6500
alatt célszerű váltani, mert különben nem az ideális a gyorsulás.
Erre láttam is egy progit a neten, megpróbálok rákeresni. Ez, ha beadta
az ember a váltóáttételeket, gumiméretet, és a motor jellemző görbéit,
akkor kidobta a gyorsulási diagramot a váltási fordulatokkal együtt...
Süni írta :
OK. A lényeget értem. Egy biztos tehát, egyszerű kis leddel, ami bizonyos fordulatszámnál villog, nem oldható meg a dolog, csak komolyabb, programozható valamivel.
Köszi !
Geree írta :
Én azt mondom, hogy ha valakiben van egy kis érzék a technika és a
vezetés felé, akkor érzi, hogy mi az a maximális fordulatszám, amitől
már nem úgy gyorsul az autó, váltani kell...
Ha pedig nincs, akkor egy váltás-segítő program sem fog segíteni neki,
mert mire észbe kap, hogy váltani kell, azalatt többet változik a fordulat,
mintha csak a fülére bízta volna magát... Ha pedig már a névl. fordulat
elött 1000-el villog, akkor semmi értelme... Wink
Tehát ez is fokozatfüggő, mivel az egyes gyorsan lepörög, a kettes
is eléggé, hármasban már van egy kis idő, de most akkor mire
programozza? Ha 1000-el elötte villog, akkor egyesben jó, kettesben
elmegy, de hármasban már 5000-nél váltani fog? De ha csak 200-zal
elötte villog, akkor hármasban jó, ellenben egyesben simán tíltásba
fogja forgatni...
Süni
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #21350 Dátum:
2008 Január 09, 16:49:56 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 Január 09, 16:45:31
nebassz..és néki nem kell vagy mivan?
Egy kalap szar. De egyébként eleve az elv rossz minden ilyenen. Egyrészt ha a lámpának kell megmondani mikor válts, már régen rossz. mire észreveszed már több a fordszám mint kéne. Meg nem is minden fokozatban ugyanott kell váltani, stb. Mindjárt megkeresem, Ford-Klubon van egy autoipari mérnök srác, iszonyat kemény, az kifejtette, ha megtalálom bemásolom !
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #21349 Dátum:
2008 Január 09, 16:48:54 »
én meg cserélnék 10000RPM siflájtos monstert 8000RMP shiftlájtos monsterre. az enyém nagyon szép állapotú, a cserének is annak kell lennie.
ilyent
ilyenre
«
Utoljára szerkesztve: 2008 Január 09, 16:52:20 írta Balage
»
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #21348 Dátum:
2008 Január 09, 16:45:31 »
Idézetet írta: Süni - 2008 Január 09, 16:44:04
bmasternek van
nebassz..és néki nem kell vagy mivan? rendes buta nagy lámpa? csak sárga érdekel, mármint sárga fényű
képet nemtok rakni mert megtelet a mappa
«
Utoljára szerkesztve: 2008 Január 09, 16:47:41 írta bogara_zo
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Süni
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #21347 Dátum:
2008 Január 09, 16:44:04 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 Január 09, 16:41:49
nekem meg csak shift light kell
bmasternek van
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #21346 Dátum:
2008 Január 09, 16:41:49 »
Idézetet írta: BigBug - 2008 Január 09, 16:16:43
siflájt nélkül nem is kell
nekem meg csak shift light kell
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #21345 Dátum:
2008 Január 09, 16:16:43 »
Idézetet írta: ratro - 2008 Január 09, 16:13:05
Autometer Sport-Comp Monster fordulatszámmérő.
Shift light nincs.
Szép állapot, rögzitőkerettel együtt.
18 000 Ft.
<beszúrt kép törölve>
siflájt nélkül nem is kell
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #21344 Dátum:
2008 Január 09, 16:13:05 »
Autometer Sport-Comp Monster fordulatszámmérő.
Shift light nincs.
Szép állapot, rögzitőkerettel együtt.
18 000 Ft.
homs
Hozzászólások: 77
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #21343 Dátum:
2008 Január 09, 16:00:07 »
Idézetet írta: TBK001 - 2008 Január 09, 15:58:10
Hát igen... Én sem szívesen licitálok rá, iitteni "kollégákra"...
Este??? De jó... akkor azt megint csak holnap látom, megint lemaradok esetleg dolgoktól... Mindegy... ez van... Kellene már az otthoni net....
HOLNAP este...
Ne haragudj...
TBK001
Hozzászólások: 29085
Road Force One
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #21342 Dátum:
2008 Január 09, 15:58:10 »
Idézetet írta: homs - 2008 Január 09, 15:53:18
Hát ja. Ezért gondoltam, hogy majd ide teszem fel a cuccokat ezután először, mert nem akarok párbajokat. Holnap megyek bányászni a pincébe, elvileg este fel is rakom, amit találok.
Hát igen... Én sem szívesen licitálok rá, iitteni "kollégákra"...
Este??? De jó... akkor azt megint csak holnap látom, megint lemaradok esetleg dolgoktól... Mindegy... ez van... Kellene már az otthoni net....
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
homs
Hozzászólások: 77
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #21341 Dátum:
2008 Január 09, 15:53:18 »
Idézetet írta: TBK001 - 2008 Január 09, 15:33:19
Azért látom, alakul a Vatera aukció... megy fel az ár...
(mármint a Tiéd...)
Hát ja. Ezért gondoltam, hogy majd ide teszem fel a cuccokat ezután először, mert nem akarok párbajokat. Holnap megyek bányászni a pincébe, elvileg este fel is rakom, amit találok.
TBK001
Hozzászólások: 29085
Road Force One
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #21340 Dátum:
2008 Január 09, 15:33:19 »
Idézetet írta: homs - 2008 Január 09, 15:29:05
Szevwasztok!
Addig is, amíg én felteszem, találtam óccsó árukat a vaterán...
http://www.vatera.hu/listings/index.php?c=368&at=0&on=0&re=0&ap=0&ds=&de=&p1=&p2=&us=erwache&q=bog%E1r
Azért látom, alakul a Vatera aukció... megy fel az ár...
(mármint a Tiéd...)
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #21339 Dátum:
2008 Január 09, 15:31:11 »
Idézetet írta: homs - 2008 Január 09, 15:29:05
Szevwasztok!
Addig is, amíg én felteszem, találtam óccsó árukat a vaterán...
http://www.vatera.hu/listings/index.php?c=368&at=0&on=0&re=0&ap=0&ds=&de=&p1=&p2=&us=erwache&q=bog%E1r
ez Spar é?
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
homs
Hozzászólások: 77
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #21338 Dátum:
2008 Január 09, 15:29:05 »
Szevwasztok!
Addig is, amíg én felteszem, találtam óccsó árukat a vaterán...
http://www.vatera.hu/listings/index.php?c=368&at=0&on=0&re=0&ap=0&ds=&de=&p1=&p2=&us=erwache&q=bog%E1r
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #21337 Dátum:
2008 Január 09, 14:46:22 »
kellene nemsokára egy 30Le-s kutyaház... jóállapotú-keveset fizetek érte-de legalább fizetek
de jöhet ajándékba is-ismeritek a nyuszika-medvés viccet nem? !
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #21336 Dátum:
2008 Január 09, 14:03:55 »
Idézetet írta: Melák - 2008 Január 09, 14:00:08
de genya vagy (tudod 2 gatyába megy hogy hazafele egaláb 1 maragyon rajta)
itt ezen a fórumon tanultam!
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #21335 Dátum:
2008 Január 09, 14:00:08 »
Idézetet írta: tati - 2008 Január 09, 13:58:10
de genya vagy (tudod 2 gatyába megy hogy hazafele egaláb 1 maragyon rajta)
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #21334 Dátum:
2008 Január 09, 13:58:10 »
Idézetet írta: BlackP - 2008 Január 09, 13:55:13
mindegy, majd veszek a hudáktól, leszarom. nem lehet itt rendesen üzletelni
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #21333 Dátum:
2008 Január 09, 13:57:42 »
Idézetet írta: FradiDani - 2008 Január 09, 13:56:50
most nézem, te előbb érdeklődtél...
döncsétek el s majd priven szoljon akié let csak nehogy 2 szék közül a padlora essek
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #21332 Dátum:
2008 Január 09, 13:56:50 »
Idézetet írta: BlackP - 2008 Január 09, 13:55:13
mindegy, majd veszek a hudáktól, leszarom. nem lehet itt rendesen üzletelni
most nézem, te előbb érdeklődtél...
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #21331 Dátum:
2008 Január 09, 13:56:01 »
Idézetet írta: BlackP - 2008 Január 09, 13:55:13
mindegy, majd veszek a hudáktól, leszarom. nem lehet itt rendesen üzletelni
akkor mehet a Daninak ??
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #21330 Dátum:
2008 Január 09, 13:55:13 »
Idézetet írta: Melák - 2008 Január 09, 13:54:14
akkor most mi legyen
te voltál elöbb den nem montál semit most mi van
mindegy, majd veszek a hudáktól, leszarom. nem lehet itt rendesen üzletelni
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #21329 Dátum:
2008 Január 09, 13:54:14 »
Idézetet írta: BlackP - 2008 Január 09, 13:52:36
én már rajta vagyok, az enyém hülyéskedik
akkor most mi legyen
te voltál elöbb den nem montál semit most mi van
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #21328 Dátum:
2008 Január 09, 13:52:36 »
Idézetet írta: FradiDani - 2008 Január 09, 13:47:25
Melák,
Ha a benzin jeladó még nem ment el akkor kérném szépen!
én már rajta vagyok, az enyém hülyéskedik
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #21327 Dátum:
2008 Január 09, 13:50:33 »
Idézetet írta: FradiDani - 2008 Január 09, 13:47:25
Melák,
Ha a benzin jeladó még nem ment el akkor kérném szépen!
eddig senki nem monta hogy mivanakkor a tied
priven a töbit
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Imrüs
Hozzászólások: 2988
www.matraveteran.uw.hu
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #21326 Dátum:
2008 Január 09, 13:48:39 »
Idézetet írta: slavia919 - 2008 Január 09, 13:46:52
nekem meg olyan gagyi trafóm van, hogy semmilyen felirat nincs rajta, csak hogy 12v, meg néhány kósza kínai jel. szarér-hugyért vettem a helyi autósbolban, 3 éve, azóta semmi gondom nem volt vele, egyszerűen nem mondtam meg, hogy bogiba kell...
Én nem a trafóról, hanem a jeladóról írtam.
"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Oldalak:
1
...
1702
1703
1704
1705
1706
[
1707
]
1708
1709
1710
1711
1712
...
2241
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Adok-veszek
> Téma:
Alkatrészek
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...