www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 21:55:41

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1702 1703 1704 1705 1706 [1707] 1708 1709 1710 1711 1712 ... 2241
Nyomtatás
Szerző Téma: Alkatrészek  (Megtekintve 22149978 alkalommal)
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #21365 Dátum: 2008 Január 09, 17:26:39 »

A zsákfurat kúpszöge nincs megadva... Evil

Mint fájter gépészmérnök hallgató is épp ezt akartam írni!  Grin Grin Grin
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #21364 Dátum: 2008 Január 09, 17:23:31 »

Olyasmi a srác. Itt a saját autója. Tudom nem VW, de érdemes elolvasni a technikára fogékonyaknak :

http://forum.ford-klub.hu/viewtopic.php?t=1085

Ilyen saját maga által készített móriczkaábrákkal szokta sokkolni a nézőközönséget (tiszta RNIE) :

A zsákfurat kúpszöge nincs megadva... Evil

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #21363 Dátum: 2008 Január 09, 17:21:39 »

Wáááá! 
Találtam végre indexbúrát, fehéret, 6e-ért. Felhívom, hát nem eladta??!?!

hívd *gabit 06203778899  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Süni
« Hozzászólás #21362 Dátum: 2008 Január 09, 17:18:21 »

És végül megtalálta ezt a programot?

Nem tom.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #21361 Dátum: 2008 Január 09, 17:17:46 »

Piros.

Itt az okfejtés :
....

Erre láttam is egy progit a neten, megpróbálok rákeresni. Ez, ha beadta
az ember a váltóáttételeket, gumiméretet, és a motor jellemző görbéit,
akkor kidobta a gyorsulási diagramot a váltási fordulatokkal együtt...

.....

És végül megtalálta ezt a programot?

'81 Hecho en México
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #21360 Dátum: 2008 Január 09, 17:16:09 »

Wáááá! 
Találtam végre indexbúrát, fehéret, 6e-ért. Felhívom, hát nem eladta??!?!
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #21359 Dátum: 2008 Január 09, 17:12:57 »

nyilván ezért építenek minden normális versenyautóba.  Grin

ezek az asszonybiztos versenyautók  Grin

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21358 Dátum: 2008 Január 09, 17:11:32 »

nyilván ezért építenek minden normális versenyautóba.  Grin

A shift light szerintem a vasárnapi vezetőknek van kitalálva vagy ha az asszony elviszi az autót bevásárlókörútra, tudja, mikor kell váltani.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #21357 Dátum: 2008 Január 09, 17:09:44 »

A shift light szerintem a vasárnapi vezetőknek van kitalálva vagy ha az asszony elviszi az autót bevásárlókörútra, tudja, mikor kell váltani.

1963 VW1200 DeLuxe
Süni
« Hozzászólás #21356 Dátum: 2008 Január 09, 17:07:58 »

Ezt Stuntnak kéne olvasnia  Roll Eyes
Olyasmi a srác. Itt a saját autója. Tudom nem VW, de érdemes elolvasni a technikára fogékonyaknak :

http://forum.ford-klub.hu/viewtopic.php?t=1085

Ilyen saját maga által készített móriczkaábrákkal szokta sokkolni a nézőközönséget (tiszta RNIE) :

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21355 Dátum: 2008 Január 09, 17:00:50 »

lehet így is élni, csak nem biztos, hogy érdemes  Evil


LOL  Grin Grin

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21354 Dátum: 2008 Január 09, 16:59:47 »

Egy kalap szar. De egyébként eleve az elv rossz minden ilyenen. Egyrészt ha a lámpának kell megmondani mikor válts, már régen rossz. mire észreveszed már több a fordszám mint kéne. Meg nem is minden fokozatban ugyanott kell váltani, stb. Mindjárt megkeresem, Ford-Klubon van egy autoipari mérnök srác, iszonyat kemény, az kifejtette, ha megtalálom bemásolom !

nekem a feeling & design miatt kéne, semmi másért. esetleg 1-ben érdekes lehet dragger lelkűeknek, de az én nem vagyok Grin ppen ezért nem is keresek ilyet, ha jön szembe akkor azértlehet érdekelne..

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #21353 Dátum: 2008 Január 09, 16:58:31 »

Ezt Stuntnak kéne olvasnia  Roll Eyes
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21352 Dátum: 2008 Január 09, 16:55:36 »

lehet így is élni, csak nem biztos, hogy érdemes  Evil

Piros.

Itt az okfejtés :

Süni írta:
Kollega tesztel egy ilyen stack, vagy mia szösz műszert. Elgondolkodtunk, hova érdemes belőni a váltásjelző lámpicskut. Úgy gondolkodtunk, hogy megvan a csúcsnyomatékhoz tartozó fordulatszám, vmint, hogy mennyit ejt a váltó a fokozatok között (kb 500 fordulatot), tehát ha 500 fordulattal a nyomatéki csúcs fölé állítjuk, akkor pont oda fog vissza esni a fordulat. Véleményetek szerint hogyan lehet elérni a legoptimálisabb gyorsulást ?

Geree írta :
Az elmélet nem teljesen helyes, mivel a váltáskor egy nagyobb áttételű
fokozatot kell a motornak meghajtani, s arányosan amennyivel nagyobb
az áttétel, ezzel fordított arányban kisebb a kerékre jutó nyomaték. Ergo,
azt a legmagasabb fordulatszámi pontot kell megtalálni, ahol a kisebb
fokozatban a motor adott ponti nyomatéka és a váltóáttétel arányában
a keréken megjelenő nyomaték már kisebb lesz, mint a következő
fokozatban a leejtett fordulat általi megnövekedett nyomaték, figyelembe
véve a váltóáttétel gyorsító hatása miatti keréken megjelenő nyomatékot.

Asszem ez így zavaros, inkább számokkal... Laughing
Ha az egyes fokozat áttétele 3, a kettesé meg az egyszerűség kedvéért
mondjuk 2, akkor a váltás utána a motor nyomatékának már csak a
2/3-a továbbítódik a kerék felé. Tehát (légellenállástól eltekintve) a
gyorsulás akkor lesz azonos, ha a motor nyomatéka ennek a reciprokával
megnőne. Ez nem megvalósítható, ellenben a a teljesítménygörbe
hanyatlása miatt váltáskor a nagyobb fokozatban a motor nyomatéka
nagyobb lesz, mint az előző fokozatban a váltáskor, de nem ennyivel.

Amúgy pedig minél kisebb áttétellen keresztül minél nagyobb nyomaték
kerékre bocsátása által lesz a legnagyobb a gyorsulás, tehát ezért
gyorsulnak annyira a Hondák, mert kurva sokat forognak a motorjaik.
Számszerűen: ha egy autó ugyanazt a nyomatékot adja le 6000-nél,
mint a Honda 9000-nél, akkor a helyzet a következő. Ha a váltóáttétel
ugyanakkora, akkor a Honda ugyanabban a fokozatban másfélszer(!)
nagyobb sebességet ér el, és mivel az előző autónak ehhez a sebességhez
már váltani kell, ezért ő már a kettes fokozat nagyobb áttételén keresztül
gyorsul, ami jóval kisebb lesz, mintha egyesben gyorsulna.

Ha viszont mind a két autó az egyes fokozatokban ugyanakkora
sebességet ér el, akkor a Hondának másfélszer akkora a keréken
megjelenő nyomatéka, lévén a 9000-et leosztva másfélszer akkora
lassító áttétel kell ugyanakkora sebességhez, mintha a 6000-et osztanánk
le.

Egyébként alapvetően két nagyon egyszerű összefüggéssel kezelhető
a kérdés: teljesítmény = 2 x PI x n; illetve a nyomaték az áttétellel
fordítottan arányos...

De ha még mindig zavaros, akkor megpróbálom még egy kicsit
szemléletesebben... Embarassed

Ja, és hogy szép legyen a történet, a különböző fokozatok közötti
váltáskor máshova esik az ideális váltási fordulat, lévén az egyes
váltótáttételek közti különbség (hányados) sem állandó. Ezért mondjuk
egyesben el lehet forgatni 7000-ig, de hármasban már lehet, hogy 6500
alatt célszerű váltani, mert különben nem az ideális a gyorsulás.

Erre láttam is egy progit a neten, megpróbálok rákeresni. Ez, ha beadta
az ember a váltóáttételeket, gumiméretet, és a motor jellemző görbéit,
akkor kidobta a gyorsulási diagramot a váltási fordulatokkal együtt...

Süni írta :
OK. A lényeget értem. Egy biztos tehát, egyszerű kis leddel, ami bizonyos fordulatszámnál villog, nem oldható meg a dolog, csak komolyabb, programozható valamivel.
Köszi !

Geree írta :
Én azt mondom, hogy ha valakiben van egy kis érzék a technika és a
vezetés felé, akkor érzi, hogy mi az a maximális fordulatszám, amitől
már nem úgy gyorsul az autó, váltani kell...

Ha pedig nincs, akkor egy váltás-segítő program sem fog segíteni neki,
mert mire észbe kap, hogy váltani kell, azalatt többet változik a fordulat,
mintha csak a fülére bízta volna magát... Ha pedig már a névl. fordulat
elött 1000-el villog, akkor semmi értelme... Wink

Tehát ez is fokozatfüggő, mivel az egyes gyorsan lepörög, a kettes
is eléggé, hármasban már van egy kis idő, de most akkor mire
programozza? Ha 1000-el elötte villog, akkor egyesben jó, kettesben
elmegy, de hármasban már 5000-nél váltani fog? De ha csak 200-zal
elötte villog, akkor hármasban jó, ellenben egyesben simán tíltásba
fogja forgatni...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Süni
« Hozzászólás #21351 Dátum: 2008 Január 09, 16:52:58 »

nebassz..és néki nem kell  vagy mivan? rendes buta nagy lámpa? csak sárga érdekel, mármint sárga fényű  Grin
képet nemtok rakni mert megtelet a mappa  Undecided
Piros.

Itt az okfejtés :

Süni írta:
Kollega tesztel egy ilyen stack, vagy mia szösz műszert. Elgondolkodtunk, hova érdemes belőni a váltásjelző lámpicskut. Úgy gondolkodtunk, hogy megvan a csúcsnyomatékhoz tartozó fordulatszám, vmint, hogy mennyit ejt a váltó a fokozatok között (kb 500 fordulatot), tehát ha 500 fordulattal a nyomatéki csúcs fölé állítjuk, akkor pont oda fog vissza esni a fordulat. Véleményetek szerint hogyan lehet elérni a legoptimálisabb gyorsulást ?

Geree írta :
Az elmélet nem teljesen helyes, mivel a váltáskor egy nagyobb áttételű
fokozatot kell a motornak meghajtani, s arányosan amennyivel nagyobb
az áttétel, ezzel fordított arányban kisebb a kerékre jutó nyomaték. Ergo,
azt a legmagasabb fordulatszámi pontot kell megtalálni, ahol a kisebb
fokozatban a motor adott ponti nyomatéka és a váltóáttétel arányában
a keréken megjelenő nyomaték már kisebb lesz, mint a következő
fokozatban a leejtett fordulat általi megnövekedett nyomaték, figyelembe
véve a váltóáttétel gyorsító hatása miatti keréken megjelenő nyomatékot.

Asszem ez így zavaros, inkább számokkal... Laughing
Ha az egyes fokozat áttétele 3, a kettesé meg az egyszerűség kedvéért
mondjuk 2, akkor a váltás utána a motor nyomatékának már csak a
2/3-a továbbítódik a kerék felé. Tehát (légellenállástól eltekintve) a
gyorsulás akkor lesz azonos, ha a motor nyomatéka ennek a reciprokával
megnőne. Ez nem megvalósítható, ellenben a a teljesítménygörbe
hanyatlása miatt váltáskor a nagyobb fokozatban a motor nyomatéka
nagyobb lesz, mint az előző fokozatban a váltáskor, de nem ennyivel.

Amúgy pedig minél kisebb áttétellen keresztül minél nagyobb nyomaték
kerékre bocsátása által lesz a legnagyobb a gyorsulás, tehát ezért
gyorsulnak annyira a Hondák, mert kurva sokat forognak a motorjaik.
Számszerűen: ha egy autó ugyanazt a nyomatékot adja le 6000-nél,
mint a Honda 9000-nél, akkor a helyzet a következő. Ha a váltóáttétel
ugyanakkora, akkor a Honda ugyanabban a fokozatban másfélszer(!)
nagyobb sebességet ér el, és mivel az előző autónak ehhez a sebességhez
már váltani kell, ezért ő már a kettes fokozat nagyobb áttételén keresztül
gyorsul, ami jóval kisebb lesz, mintha egyesben gyorsulna.

Ha viszont mind a két autó az egyes fokozatokban ugyanakkora
sebességet ér el, akkor a Hondának másfélszer akkora a keréken
megjelenő nyomatéka, lévén a 9000-et leosztva másfélszer akkora
lassító áttétel kell ugyanakkora sebességhez, mintha a 6000-et osztanánk
le.

Egyébként alapvetően két nagyon egyszerű összefüggéssel kezelhető
a kérdés: teljesítmény = 2 x PI x n; illetve a nyomaték az áttétellel
fordítottan arányos...

De ha még mindig zavaros, akkor megpróbálom még egy kicsit
szemléletesebben... Embarassed

Ja, és hogy szép legyen a történet, a különböző fokozatok közötti
váltáskor máshova esik az ideális váltási fordulat, lévén az egyes
váltótáttételek közti különbség (hányados) sem állandó. Ezért mondjuk
egyesben el lehet forgatni 7000-ig, de hármasban már lehet, hogy 6500
alatt célszerű váltani, mert különben nem az ideális a gyorsulás.

Erre láttam is egy progit a neten, megpróbálok rákeresni. Ez, ha beadta
az ember a váltóáttételeket, gumiméretet, és a motor jellemző görbéit,
akkor kidobta a gyorsulási diagramot a váltási fordulatokkal együtt...

Süni írta :
OK. A lényeget értem. Egy biztos tehát, egyszerű kis leddel, ami bizonyos fordulatszámnál villog, nem oldható meg a dolog, csak komolyabb, programozható valamivel.
Köszi !

Geree írta :
Én azt mondom, hogy ha valakiben van egy kis érzék a technika és a
vezetés felé, akkor érzi, hogy mi az a maximális fordulatszám, amitől
már nem úgy gyorsul az autó, váltani kell...

Ha pedig nincs, akkor egy váltás-segítő program sem fog segíteni neki,
mert mire észbe kap, hogy váltani kell, azalatt többet változik a fordulat,
mintha csak a fülére bízta volna magát... Ha pedig már a névl. fordulat
elött 1000-el villog, akkor semmi értelme... Wink

Tehát ez is fokozatfüggő, mivel az egyes gyorsan lepörög, a kettes
is eléggé, hármasban már van egy kis idő, de most akkor mire
programozza? Ha 1000-el elötte villog, akkor egyesben jó, kettesben
elmegy, de hármasban már 5000-nél váltani fog? De ha csak 200-zal
elötte villog, akkor hármasban jó, ellenben egyesben simán tíltásba
fogja forgatni...
Süni
« Hozzászólás #21350 Dátum: 2008 Január 09, 16:49:56 »

nebassz..és néki nem kell  vagy mivan?
Egy kalap szar. De egyébként eleve az elv rossz minden ilyenen. Egyrészt ha a lámpának kell megmondani mikor válts, már régen rossz. mire észreveszed már több a fordszám mint kéne. Meg nem is minden fokozatban ugyanott kell váltani, stb. Mindjárt megkeresem, Ford-Klubon van egy autoipari mérnök srác, iszonyat kemény, az kifejtette, ha megtalálom bemásolom !
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21349 Dátum: 2008 Január 09, 16:48:54 »

én meg cserélnék 10000RPM siflájtos monstert 8000RMP shiftlájtos monsterre. az enyém nagyon szép állapotú, a cserének is annak kell lennie.  Roll Eyes

ilyent   ilyenre
« Utoljára szerkesztve: 2008 Január 09, 16:52:20 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21348 Dátum: 2008 Január 09, 16:45:31 »

bmasternek van  Roll Eyes

nebassz..és néki nem kell  vagy mivan? rendes buta nagy lámpa? csak sárga érdekel, mármint sárga fényű  Grin
képet nemtok rakni mert megtelet a mappa  Undecided
« Utoljára szerkesztve: 2008 Január 09, 16:47:41 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Süni
« Hozzászólás #21347 Dátum: 2008 Január 09, 16:44:04 »

nekem meg csak shift light kell  Cheesy
bmasternek van  Roll Eyes
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21346 Dátum: 2008 Január 09, 16:41:49 »

siflájt nélkül nem is kell

nekem meg csak shift light kell  Cheesy

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #21345 Dátum: 2008 Január 09, 16:16:43 »

Autometer Sport-Comp Monster fordulatszámmérő.
Shift light nincs.
Szép állapot, rögzitőkerettel együtt.
18 000 Ft.
<beszúrt kép törölve>

siflájt nélkül nem is kell

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #21344 Dátum: 2008 Január 09, 16:13:05 »

Autometer Sport-Comp Monster fordulatszámmérő.
Shift light nincs.
Szép állapot, rögzitőkerettel együtt.
18 000 Ft.
Nem elérhető homs
Hozzászólások: 77


« Hozzászólás #21343 Dátum: 2008 Január 09, 16:00:07 »

Hát igen... Én sem szívesen licitálok rá, iitteni "kollégákra"...
Este??? De jó... akkor azt megint csak holnap látom, megint lemaradok esetleg dolgoktól... Mindegy... ez van... Kellene már az otthoni net.... Undecided Tongue

HOLNAP este... Smiley
Ne haragudj...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29085


Road Force One

« Hozzászólás #21342 Dátum: 2008 Január 09, 15:58:10 »

Hát ja. Ezért gondoltam, hogy majd ide teszem fel a cuccokat ezután először, mert nem akarok párbajokat. Holnap megyek bányászni a pincébe, elvileg este fel is rakom, amit találok.

Hát igen... Én sem szívesen licitálok rá, iitteni "kollégákra"...
Este??? De jó... akkor azt megint csak holnap látom, megint lemaradok esetleg dolgoktól... Mindegy... ez van... Kellene már az otthoni net.... Undecided Tongue

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető homs
Hozzászólások: 77


« Hozzászólás #21341 Dátum: 2008 Január 09, 15:53:18 »

Azért látom, alakul a Vatera aukció... megy fel az ár...  Undecided (mármint a Tiéd...)

Hát ja. Ezért gondoltam, hogy majd ide teszem fel a cuccokat ezután először, mert nem akarok párbajokat. Holnap megyek bányászni a pincébe, elvileg este fel is rakom, amit találok.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29085


Road Force One

« Hozzászólás #21340 Dátum: 2008 Január 09, 15:33:19 »

Szevwasztok!
Addig is, amíg én felteszem, találtam óccsó árukat a vaterán...  Evil

http://www.vatera.hu/listings/index.php?c=368&at=0&on=0&re=0&ap=0&ds=&de=&p1=&p2=&us=erwache&q=bog%E1r

Azért látom, alakul a Vatera aukció... megy fel az ár...  Undecided (mármint a Tiéd...)

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #21339 Dátum: 2008 Január 09, 15:31:11 »

Szevwasztok!
Addig is, amíg én felteszem, találtam óccsó árukat a vaterán...  Evil

http://www.vatera.hu/listings/index.php?c=368&at=0&on=0&re=0&ap=0&ds=&de=&p1=&p2=&us=erwache&q=bog%E1r

ez Spar é?

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető homs
Hozzászólások: 77


« Hozzászólás #21338 Dátum: 2008 Január 09, 15:29:05 »

Szevwasztok!
Addig is, amíg én felteszem, találtam óccsó árukat a vaterán...  Evil

http://www.vatera.hu/listings/index.php?c=368&at=0&on=0&re=0&ap=0&ds=&de=&p1=&p2=&us=erwache&q=bog%E1r
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #21337 Dátum: 2008 Január 09, 14:46:22 »

kellene nemsokára egy 30Le-s kutyaház... jóállapotú-keveset fizetek érte-de legalább fizetek de jöhet ajándékba is-ismeritek a nyuszika-medvés viccet nem? !
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21336 Dátum: 2008 Január 09, 14:03:55 »

de genya vagy (tudod 2 gatyába megy hogy hazafele egaláb 1 maragyon rajta)
  itt ezen a fórumon tanultam!

Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #21335 Dátum: 2008 Január 09, 14:00:08 »

Grin

de genya vagy (tudod 2 gatyába megy hogy hazafele egaláb 1 maragyon rajta)

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21334 Dátum: 2008 Január 09, 13:58:10 »

mindegy, majd veszek a hudáktól, leszarom. nem lehet itt rendesen üzletelni
Grin

Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #21333 Dátum: 2008 Január 09, 13:57:42 »

most nézem, te előbb érdeklődtél...
döncsétek el s majd priven szoljon akié let csak nehogy 2 szék közül a padlora essek  Grin

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #21332 Dátum: 2008 Január 09, 13:56:50 »

mindegy, majd veszek a hudáktól, leszarom. nem lehet itt rendesen üzletelni

most nézem, te előbb érdeklődtél...
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #21331 Dátum: 2008 Január 09, 13:56:01 »

mindegy, majd veszek a hudáktól, leszarom. nem lehet itt rendesen üzletelni

akkor mehet a Daninak ??

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #21330 Dátum: 2008 Január 09, 13:55:13 »

akkor most mi legyen  Huh Huh
te voltál elöbb den nem montál semit most mi van
mindegy, majd veszek a hudáktól, leszarom. nem lehet itt rendesen üzletelni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #21329 Dátum: 2008 Január 09, 13:54:14 »

én már rajta vagyok, az enyém hülyéskedik

akkor most mi legyen  Huh Huh
te voltál elöbb den nem montál semit most mi van

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #21328 Dátum: 2008 Január 09, 13:52:36 »

Melák,

Ha a benzin jeladó még nem ment el akkor kérném szépen!
én már rajta vagyok, az enyém hülyéskedik

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #21327 Dátum: 2008 Január 09, 13:50:33 »

Melák,

Ha a benzin jeladó még nem ment el akkor kérném szépen!

eddig senki nem monta hogy mivanakkor a tied
priven a töbit

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #21326 Dátum: 2008 Január 09, 13:48:39 »

nekem meg olyan gagyi trafóm van, hogy semmilyen felirat nincs rajta, csak hogy 12v, meg néhány kósza kínai jel.  szarér-hugyért vettem a helyi autósbolban, 3 éve, azóta semmi gondom nem volt vele, egyszerűen nem mondtam meg, hogy bogiba kell...

Én nem a trafóról, hanem a jeladóról írtam.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Oldalak: 1 ... 1702 1703 1704 1705 1706 [1707] 1708 1709 1710 1711 1712 ... 2241
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.138 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.