www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 23:20:38

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1129 1130 1131 1132 1133 [1134] 1135 1136 1137 1138 1139 ... 2241
Nyomtatás
Szerző Téma: Alkatrészek  (Megtekintve 22151891 alkalommal)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #44285 Dátum: 2009 Szeptember 27, 18:58:47 »

Azt nem tudom, nincs ráírva.  Huh

Ha jól látom, a szokásos ET 52 lehet. Ez jó ár érte.


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #44284 Dátum: 2009 Szeptember 27, 18:57:01 »

Ha jól látom, a szokásos ET 52 lehet. Ez jó ár érte.

Eladó 4db 7*16 (ET ismeretlen) Porsche telefon kerék 205/55 R 16 Dunlop SP Sport Winter M&S gumival. A gumikon 6mm a profil mélység. Kupak nincs, nem is volt. A kerekek Pécsen vannak.

Irány ár: 80eFt/4db

több kép itt: http://picasaweb.google.com/vwbalage71/EladoKerek#

<beszúrt kép törölve>
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #44283 Dátum: 2009 Szeptember 27, 18:54:34 »

Eladó 4db 7*16 (ET ismeretlen) Porsche telefon kerék 205/55 R 16 Dunlop SP Sport Winter M&S gumival. A gumikon 6mm a profil mélység. Kupak nincs, nem is volt. A kerekek Pécsen vannak.

Irány ár: 80eFt/4db

Typ1 jó állapotú motor tuning alkatrészeket beszámítok.

több kép itt: http://picasaweb.google.com/vwbalage71/EladoKerek#

« Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 27, 18:58:08 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #44282 Dátum: 2009 Szeptember 27, 18:49:28 »

Valaki kínált ilyet a Fórumon.

Dobfékes ültetett tengelycsonkot keresek.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #44281 Dátum: 2009 Szeptember 27, 18:45:45 »

Dobfékes ültetett tengelycsonkot keresek.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #44280 Dátum: 2009 Szeptember 27, 18:36:19 »

köllene nekem tárcsafékes, gömbfejes futóműhöz ültetett tengelycsonk

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29085


Road Force One

« Hozzászólás #44279 Dátum: 2009 Szeptember 27, 18:34:03 »

Továbbra is keresek (1302):
- díszlécet két oldalra előre és a csomagtértetőre
Hirtelen ennyi.

303-as díszléc garnitúrám van... nem valami szép, csak én újat vettem a fényezés után, tavaly...
Ha megfelel, akkor, kárpótlásként, a múltkori malőrért, neked adom...ugyanannyiért... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #44278 Dátum: 2009 Szeptember 27, 18:33:08 »


- váltógombot (gyárit)

van. Hogy jut el?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #44277 Dátum: 2009 Szeptember 27, 18:26:32 »

Továbbra is keresek (1302):
- világításkacsoló gombot
- kesztyűtartó zárat
- ablaktörlő lapátot
- fehér kárpithoz zsebet bal előre
- díszlécet két oldalra előre és a csomagtértetőre
- váltógombot (gyárit)
Hirtelen ennyi.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 27, 18:28:53 írta stonemen »
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #44276 Dátum: 2009 Szeptember 27, 16:24:59 »

riasztó központival.
Olyat te tudsz beszerelni ill. beszerezni?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #44275 Dátum: 2009 Szeptember 27, 15:56:28 »

köcce de ennyivel van lehúzva és kifúj   

Nyilván nem azért fúj ki mert a gyár hülye volt és keveset adott meg lehúzási nyomatéknak.

Egyéb baj van, mondjuk rossz tömítési felület vagy deformált hengerfej, esetleg repedt/elégett henger.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #44274 Dátum: 2009 Szeptember 27, 15:54:42 »

Meghúzási nyomatékok
     
Motor
   
Gyújtógyertyák    30-35 Nm         
Speciális anya a ventilátor részére    80 Nm         
Anya a kis szíjtárcsa részére    60 Nm         
Csavar a nagy szíjtárcsa részére    33 Nm         
Olajszivattyú anyái    20 Nm         
Olajleeresztódugó    45 Nm         
Olajhűtő a motorblokkra    7-15 Nm         
Anya az olajszitafedélrészére    7 Nm         
Himbatengely anyái    25 Nm         
Hengerfejanyák M10/M8    32 Nm / 23 Nm         
Lendkerék-üreges csavar    300 Nm         
Főtengelyanyák és-csavarok    20 Nm         
Forgattyúház-anyák, M12    35 Nm         
Hajtókaranyák    33 Nm         
Tengelykapcsolócsavarok    25 Nm         
Motorrögzítő anyák    30 Nm         
Nyomatékváltócsavarok    30 Nm         
               
Sebességváltómű
   
Motor a sebességváltóműre    30 Nm         
Csapágypajzs    50 Nm         
Sebességváltómű a házra    15 Nm         
Csapágypajzs a házra    20 Nm         
Tengelyhajtás fedele    30 Nm         
Sebességváltómű a gumi felfüggesztésre    20 Nm         
Kapcsolóház a csapágypajzsra    15 Nm         
Kúpgörgős csapágy a kúpkerékre    200 Nm         
Tányérkerék    60 Nm         
Kapcsolóvillák a kapcsolócinekre    25 Nm         
Támbak az átkapcsolókarra    35 Nm         
Persely a tengelykapcsoló-kioldókarra    10 Nm         
Olajbeöntődugó    20 Nm         
Olajleeresztődugó    20 Nm         
               
Hátsótengely
   
Llmousine, Karmann-Ghia és Kabriolett részére
   
Hátsótengely vagy féltengely    350 Nm         
Rugóstag    110 Nm         
Hajtótengely    35 Nm         
Ferde lengőkar, egyes csavar    120 Nm         
Tengelycső a fedélre    20 Nm         
Rugóstag a csapágyfedélre    35 Nm         
Sebességváltómű-tartó a vázra    230 Nm         
Elülső felfüggesztések a vázra    35 Nm         
Kiegyenlítórugó felfüggesztése    20 Nm         
Tolórudazat a kiegyensúlyozórugó részére    10 Nm         
Tartókar a torziós pálcára    20 Nm         
Lengéscsillapító a ferde lengőkarra    70 Nm         
Lengéscsillapító a vázra    70 Nm         
Csapágyfedél a kerékagycsapágyra    60 Nm         
               
Csak a 181-es típus
   
Fedél a hátsókerék-hajtóműházra    20 Nm         
Közbenső perem a házra    110 Nm         
Rugóstag a közbenső peremre    110 Nm         
Rugóstag és közbenső perem a hajtóműházra    110 Nm         
Tengelycső a hajtóműházra    20 Nm         
Csapágyfedél a hajtóműházra    60 Nm         
Kerékanyák    100 Nm         
Fékdob a tengelyre    300 Nm         
Féktartólap    20 Nm         
Szorítódarab a rugóstagra    40 Nm         
Lengéscsillapító    110 Nm         
               
Elsőkerék-felfüggesztés és kormánymű
   
Mellsőtengely a vázra    50 Nm         
Kormányműcsillapító a tengelyre    40-45 Nm         
Kormányműcsillapító a nyomtávrúdra    20 Nm         
Lengéscsillapító az oldaltartón    20 Nm - anya,         
     35 Nm - csavar         
Lengéscsillapító az alsó tartókarra    30-35 Nm         
Nyomtávrúd a tengelycsonkra    30 Nm - M72,         
     25 Nm-M10         
Vezetőcsavar a torziós rúd részére    40-50 Nm         
Ellenanya a csavar részére    40-50 Nm         
Tartócsukló a tengelycsonkra    50-70 Nm         
Belső kerékagycsapágyanya    40 Nm         
Külső kerékagycsapágyanya    70 Nm         
Tartókarban lévő rögzítőcsavar    32 Nm         
Kerékagyanya rögzítőcsavarja    10-13 Nm         
Féknyereg    50 Nm         
Kormánymű a mellsőtengelyre    25-30 Nm         
Kormányorsó a kormánykapcsolóműre    20-25 Nm         
Kormánykerékanya    50 Nm         
Kormánykaranya    70 Nm         
Visszaállítógyűrű a kormánykerékre    5 Nm         
Ellenanya a nyomtávrúd kúpos gyűrűje részére    25 Nm         
Rögzítőcsavar a nyomtávrudak részére    15 Nm         
Béléscső a műszefalra    15 Nm         
Kormánykapcsolómű a kormánytárcsára    15 Nm         
Kormányoszlopburkolat a béléscsőre    20-25 Nm         
Ellenanya a kormánygörgőtengely beállítócsavarja részére    25 Nm         
Ellenanya a kormányorsó beállítócsavarja részére    50-60 Nm         
Kormányoszlop a tengelykapcsolókarimára    15 Nm         
               
Fékek
   
Főfékhenger
             
Ütközőcsavara házra    5-10 Nm         
Nyomószelep    20 Nm         
Féklámpakapcsoló    20 Nm         
Henger a vázra    25 Nm         
Fékvezetékek    15-20 Nm         
Első kerékfékek
             
Féktartólap    50 Nm         
Szórólemez    10 Nm         
Kerékfékhenger    20-25 Nm         
Féknyeregház    20-25 Nm         
Féknyereg a tengelycsonkra    50 Nm         
Légtelenítőcsavarok    5 Nm, max.         
Féktömlő    15-20 Nm         
Szorítóanya az imbuszcsavar részére    10-13 Nm         
Hátsó kerékfékek              
Kerékfékhenger    20-30 Nm         
Csapágyfedél a házra    60 Nm         
Fékdob a tengelyre    350 Nm         
Kerekek              
Kerék a fékdobra/féktárcsára    150 Nm         
181-es típus a fékdobra    130 Nm    
köcce de ennyivel van lehúzva és kifúj   
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #44273 Dátum: 2009 Szeptember 27, 15:47:33 »

Keresek 69-es bogárhoz:

vágott műszerfal darabot a rádió környékéről. (taknyolva let bele egy nagy rádió és vissza szeretnék heggeszteni az eredeti "zsebet")

Bristyán Gábornak adtam el 2-őt is.Az egyiket nem vitte még el. Ez a nagyobb darab.
140-es órám az van.Ha kell kép,akkor csinálok.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 27, 15:49:16 írta sparkafer »

Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #44272 Dátum: 2009 Szeptember 27, 15:31:19 »

Elvihető 1000 ft-ért 1969-es bogár hátsó ütköző SÉRÜLT! jobb oldalt.
És ingyen elvihető 1983-as mexikói bogár műszerfal. A rádiónál ki van barmolva....De hátha még jó valamire.

Képek:




Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #44271 Dátum: 2009 Szeptember 27, 15:23:25 »

Keresek 69-es bogárhoz:
km órát
üzemanyag szintjelző műszert
világitás kapcsolót
vágott műszerfal darabot a rádió környékéről. (taknyolva let bele egy nagy rádió és vissza szeretnék heggeszteni az eredeti "zsebet")
Esetleg korabeli rádiót.
Ilyen üzemanyag szintjelzöm van.

Tóth Zoltán
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #44270 Dátum: 2009 Szeptember 27, 15:20:15 »

Keresek 69-es bogárhoz:
km órát
üzemanyag szintjelző műszert
világitás kapcsolót
vágott műszerfal darabot a rádió környékéről. (taknyolva let bele egy nagy rádió és vissza szeretnék heggeszteni az eredeti "zsebet")
Esetleg korabeli rádiót.
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #44269 Dátum: 2009 Szeptember 27, 14:56:25 »

nem kevés ez 1 kicsit?
Meghúzási nyomatékok
     
Motor
   
Gyújtógyertyák    30-35 Nm         
Speciális anya a ventilátor részére    80 Nm         
Anya a kis szíjtárcsa részére    60 Nm         
Csavar a nagy szíjtárcsa részére    33 Nm         
Olajszivattyú anyái    20 Nm         
Olajleeresztódugó    45 Nm         
Olajhűtő a motorblokkra    7-15 Nm         
Anya az olajszitafedélrészére    7 Nm         
Himbatengely anyái    25 Nm         
Hengerfejanyák M10/M8    32 Nm / 23 Nm         
Lendkerék-üreges csavar    300 Nm         
Főtengelyanyák és-csavarok    20 Nm         
Forgattyúház-anyák, M12    35 Nm         
Hajtókaranyák    33 Nm         
Tengelykapcsolócsavarok    25 Nm         
Motorrögzítő anyák    30 Nm         
Nyomatékváltócsavarok    30 Nm         
               
Sebességváltómű
   
Motor a sebességváltóműre    30 Nm         
Csapágypajzs    50 Nm         
Sebességváltómű a házra    15 Nm         
Csapágypajzs a házra    20 Nm         
Tengelyhajtás fedele    30 Nm         
Sebességváltómű a gumi felfüggesztésre    20 Nm         
Kapcsolóház a csapágypajzsra    15 Nm         
Kúpgörgős csapágy a kúpkerékre    200 Nm         
Tányérkerék    60 Nm         
Kapcsolóvillák a kapcsolócinekre    25 Nm         
Támbak az átkapcsolókarra    35 Nm         
Persely a tengelykapcsoló-kioldókarra    10 Nm         
Olajbeöntődugó    20 Nm         
Olajleeresztődugó    20 Nm         
               
Hátsótengely
   
Llmousine, Karmann-Ghia és Kabriolett részére
   
Hátsótengely vagy féltengely    350 Nm         
Rugóstag    110 Nm         
Hajtótengely    35 Nm         
Ferde lengőkar, egyes csavar    120 Nm         
Tengelycső a fedélre    20 Nm         
Rugóstag a csapágyfedélre    35 Nm         
Sebességváltómű-tartó a vázra    230 Nm         
Elülső felfüggesztések a vázra    35 Nm         
Kiegyenlítórugó felfüggesztése    20 Nm         
Tolórudazat a kiegyensúlyozórugó részére    10 Nm         
Tartókar a torziós pálcára    20 Nm         
Lengéscsillapító a ferde lengőkarra    70 Nm         
Lengéscsillapító a vázra    70 Nm         
Csapágyfedél a kerékagycsapágyra    60 Nm         
               
Csak a 181-es típus
   
Fedél a hátsókerék-hajtóműházra    20 Nm         
Közbenső perem a házra    110 Nm         
Rugóstag a közbenső peremre    110 Nm         
Rugóstag és közbenső perem a hajtóműházra    110 Nm         
Tengelycső a hajtóműházra    20 Nm         
Csapágyfedél a hajtóműházra    60 Nm         
Kerékanyák    100 Nm         
Fékdob a tengelyre    300 Nm         
Féktartólap    20 Nm         
Szorítódarab a rugóstagra    40 Nm         
Lengéscsillapító    110 Nm         
               
Elsőkerék-felfüggesztés és kormánymű
   
Mellsőtengely a vázra    50 Nm         
Kormányműcsillapító a tengelyre    40-45 Nm         
Kormányműcsillapító a nyomtávrúdra    20 Nm         
Lengéscsillapító az oldaltartón    20 Nm - anya,         
     35 Nm - csavar         
Lengéscsillapító az alsó tartókarra    30-35 Nm         
Nyomtávrúd a tengelycsonkra    30 Nm - M72,         
     25 Nm-M10         
Vezetőcsavar a torziós rúd részére    40-50 Nm         
Ellenanya a csavar részére    40-50 Nm         
Tartócsukló a tengelycsonkra    50-70 Nm         
Belső kerékagycsapágyanya    40 Nm         
Külső kerékagycsapágyanya    70 Nm         
Tartókarban lévő rögzítőcsavar    32 Nm         
Kerékagyanya rögzítőcsavarja    10-13 Nm         
Féknyereg    50 Nm         
Kormánymű a mellsőtengelyre    25-30 Nm         
Kormányorsó a kormánykapcsolóműre    20-25 Nm         
Kormánykerékanya    50 Nm         
Kormánykaranya    70 Nm         
Visszaállítógyűrű a kormánykerékre    5 Nm         
Ellenanya a nyomtávrúd kúpos gyűrűje részére    25 Nm         
Rögzítőcsavar a nyomtávrudak részére    15 Nm         
Béléscső a műszefalra    15 Nm         
Kormánykapcsolómű a kormánytárcsára    15 Nm         
Kormányoszlopburkolat a béléscsőre    20-25 Nm         
Ellenanya a kormánygörgőtengely beállítócsavarja részére    25 Nm         
Ellenanya a kormányorsó beállítócsavarja részére    50-60 Nm         
Kormányoszlop a tengelykapcsolókarimára    15 Nm         
               
Fékek
   
Főfékhenger
             
Ütközőcsavara házra    5-10 Nm         
Nyomószelep    20 Nm         
Féklámpakapcsoló    20 Nm         
Henger a vázra    25 Nm         
Fékvezetékek    15-20 Nm         
Első kerékfékek
             
Féktartólap    50 Nm         
Szórólemez    10 Nm         
Kerékfékhenger    20-25 Nm         
Féknyeregház    20-25 Nm         
Féknyereg a tengelycsonkra    50 Nm         
Légtelenítőcsavarok    5 Nm, max.         
Féktömlő    15-20 Nm         
Szorítóanya az imbuszcsavar részére    10-13 Nm         
Hátsó kerékfékek              
Kerékfékhenger    20-30 Nm         
Csapágyfedél a házra    60 Nm         
Fékdob a tengelyre    350 Nm         
Kerekek              
Kerék a fékdobra/féktárcsára    150 Nm         
181-es típus a fékdobra    130 Nm    

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #44268 Dátum: 2009 Szeptember 27, 14:54:12 »

35 Nm
nem kevés ez 1 kicsit?
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #44267 Dátum: 2009 Szeptember 27, 14:45:05 »

ELADÓ - Typ 3 limó, hátsó lámpa - 4500 Ft


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #44266 Dátum: 2009 Szeptember 27, 14:32:38 »

kalapáccsal meg nehéz beütni a fóliát.
En kb igy kepzeltem:
http://www.youtube.com/watch?v=hzRcX_VC3rs

Idézet
Egyszer teszteltem kirakatüvegen
Aha, ez jonak tunik ...
Ja, a video lemaradt : http://www.youtube.com/watch?v=vYdVK3BqPfk
« Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 27, 14:54:03 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Holló
Hozzászólások: 2259


yeah Boy

« Hozzászólás #44265 Dátum: 2009 Szeptember 27, 14:16:51 »

Olyat meg nem ettem.
Viszont nem hiszem, hogy ne lehetne 1 perc alatt bejutni a kocsiba, ha van rajta folia ... En ugy kepzelem, hogy az ember betori az ablakot, odasoz harmat egy kalapaccsal, az uveg mar az elsonel romokban, majd beuti a foliat is, vagy beszurja egy kessel/csavarhuzoval es szazezerdollarkoszoniszepen. Nem ?
minden az üveg vastagságán múlik
vannak "golyóálló" fóliák is, de kell min. egy 8as üveg is
a fóliák a területi feszültséget tartják meg

Tudtátok, hogy a holló az 1etlen madárfaj, ami pusztán az élvezet kedvéért repül?
by KIZS
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #44264 Dátum: 2009 Szeptember 27, 14:14:42 »

Olyat meg nem ettem.
Viszont nem hiszem, hogy ne lehetne 1 perc alatt bejutni a kocsiba, ha van rajta folia ... En ugy kepzelem, hogy az ember betori az ablakot, odasoz harmat egy kalapaccsal, az uveg mar az elsonel romokban, majd beuti a foliat is, vagy beszurja egy kessel/csavarhuzoval es szazezerdollarkoszoniszepen. Nem ?


Nem ennyire egyszerű, mert a fólia az üveg belsején van, a berobbanó üveg szilánkjai között nem fér be rendesen még egy késhegy sem, kalapáccsal meg nehéz beütni a fóliát.
Egyyszer teszteltem kirakatüvegen, én is azt hittem, hogy vicc az egész, drága vicc....de már tudom, hogy ér is valamit.


Persze mindent szét lehet barmolni, kivágom a tetejét vágókoronggal és kész.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #44263 Dátum: 2009 Szeptember 27, 14:07:06 »

Biztonsági fólia?
Olyat meg nem ettem.
Viszont nem hiszem, hogy ne lehetne 1 perc alatt bejutni a kocsiba, ha van rajta folia ... En ugy kepzelem, hogy az ember betori az ablakot, odasoz harmat egy kalapaccsal, az uveg mar az elsonel romokban, majd beuti a foliat is, vagy beszurja egy kessel/csavarhuzoval es szazezerdollarkoszoniszepen. Nem ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #44262 Dátum: 2009 Szeptember 27, 13:57:34 »

Ehhez mar csak a betorhetetlen uvegek kellenek, hogy erjen is valamit ... :-)
Biztonsági fólia?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #44261 Dátum: 2009 Szeptember 27, 13:57:11 »

a megfejtés a képen  Grin

Ki van zárva. Mikor életemben utoljára jártam nála, akkor mutogatott 18-ért tükröt és az sem volt ilyen.
Köv. hó 10-ig ráér egyébként  Grin. Addig úgy sincs költekezés ilyesmire...
« Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 27, 13:59:35 írta tazoli »
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #44260 Dátum: 2009 Szeptember 27, 13:55:54 »

egy reteszt, ami a kasztnihoz reteszeli az ajtót
Ehhez mar csak a betorhetetlen uvegek kellenek, hogy erjen is valamit ... :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #44259 Dátum: 2009 Szeptember 27, 13:05:46 »

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #44258 Dátum: 2009 Szeptember 27, 12:53:24 »



1 - akármilyen zárbetéted is van, egy gyakorlottabb gyűjtő pillanatok alatt ki fogja nyitni.
2 - felesleges zárbetétet venni, szerintem inkább vedd ki a mostanit és meg megfelelő kulcsos-záras ember átalakítja neked más mintázatúra és csinál hozzá kulcsot, annál egyedibb nem lesz sose (attól függetlenül ki fogják nyitni)
3 - én az csinálnám, hogy egy központi zárat raknék az ajtóba, ami nem a zárat mozgatja, hanem külön egy reteszt, ami a kasztnihoz reteszeli az ajtót

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #44257 Dátum: 2009 Szeptember 27, 11:24:50 »

Hali!

SEGÍTSÉG!
...



1 - akármilyen zárbetéted is van, egy gyakorlottabb gyűjtő pillanatok alatt ki fogja nyitni.
2 - felesleges zárbetétet venni, szerintem inkább vedd ki a mostanit és meg megfelelő kulcsos-záras ember átalakítja neked más mintázatúra és csinál hozzá kulcsot, annál egyedibb nem lesz sose (attól függetlenül ki fogják nyitni)
3 - én az csinálnám, hogy egy központi zárat raknék az ajtóba, ami nem a zárat mozgatja, hanem külön egy reteszt, ami a kasztnihoz reteszeli az ajtót

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #44256 Dátum: 2009 Szeptember 27, 11:23:44 »

Hali!

SEGÍTSÉG!

Szóval az a helyzet, hogy kinyitotta valaki (száradjon le a keze!)  a Bogárkát és elvitt mindenféle PDA-t.

Mivel minden külsérelmi nyom nélkül, mintha a saját kulcsával nyitotta volna ki, gondolom nem baj, ha kicserélem a zárbetétet.

Ezért KERESEK 73-as bogárhoz ajtó zárat (elég a betét)

Valamint KERESEK valami egyszerűbb, költség kimélő riasztót!

Egyszer régen említette valaki, hogy ismer szuper záras mestert, aki zárhatóvá tudná tenni a motorteremet, tudna hozzá kulcsot fabrikálni.

KÖSZÖNÖM SZÉPEN !   Smiley

( És 1000x bocs, ha nem jó topikot választottam...)     üdvw
Valaki egyszer régen
bármekkora összegben fogadok,hogy mondjuk 6 kulccsal minden bogarat kinyitok és indítok
meddő próbálkozás a zárcsere !
riasztó/indításgátló hasznosabb
és ne hagyj benne semmit
mégvalami teáskanálla nyitható a pillangóablak  csak szólok

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #44255 Dátum: 2009 Szeptember 27, 11:18:28 »

Ilyen tükör mint ezen, nah ilyet honnan lehet szerezni???

<beszúrt kép törölve>
a megfejtés a képen  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #44254 Dátum: 2009 Szeptember 27, 10:03:09 »

Kormany elado
8e Ft

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29085


Road Force One

« Hozzászólás #44253 Dátum: 2009 Szeptember 27, 09:58:54 »

Itt az igazság!
Több, mint harminc éve vezetek, erre a múltkor bennehagytam a kulcsom a bogárban. Szerencsére TBK a sgítségemre jött, és magam lepődtem meg legjobban, milyen könnyen nyitottam fel Kamillát azzal a késsel -rongálás nélkül!-, amit eredetileg a tökönszúrásomra rendeltem tőle!

Na arra a célra a kezedbe sem adtam volna... Tongue Roll Eyes Cool

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #44252 Dátum: 2009 Szeptember 27, 08:09:13 »


Zárcsere helyett inkább pakolj ki rendesen az autódból, hogy még csak a gyanúja se lehessen annak, hogy érték van benne hagyva. Én ezt a saját káromon megtanultam...

Itt az igazság!
Több, mint harminc éve vezetek, erre a múltkor bennehagytam a kulcsom a bogárban. Szerencsére TBK a sgítségemre jött, és magam lepődtem meg legjobban, milyen könnyen nyitottam fel Kamillát azzal a késsel -rongálás nélkül!-, amit eredetileg a tökönszúrásomra rendeltem tőle!

Bácsi Győző
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #44251 Dátum: 2009 Szeptember 27, 01:00:03 »

haverom csajának a bogárkulcsa nyitja buszon tolóajtóm....így jutottam be üvegkiszedés nélkül egyszer Smiley
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #44250 Dátum: 2009 Szeptember 27, 00:05:44 »

van bontva, de mókolt kicsit, de jobbos


 Embarrassed Én balosban keresek....

Egyébként ezen az autón látszik hogy zsír új mindkettő, szal biztos lehet valahol kapni csak én nem találok... 
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #44249 Dátum: 2009 Szeptember 26, 23:55:51 »

Keresek 1,6-os szimplaszívós hengerfejet.1 db-ot.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 27, 00:09:35 írta sparkafer »

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #44248 Dátum: 2009 Szeptember 26, 23:54:40 »

HA megvígasztal, nekem a csukott autót nyitották ki úgy, hogy a pillangóablakot feszítették fel.

Nekem is, azóta van rajt a zsigulikról ismert koppány biztonsági fül+riasztó központival.


                             GNX-967
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #44247 Dátum: 2009 Szeptember 26, 23:36:05 »

Eladó 68-as bogit keresnék papírok nélkül is érdekel.
holnap megnézem az alvázszámot

06208005898
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #44246 Dátum: 2009 Szeptember 26, 23:07:45 »

Hali!

SEGÍTSÉG!

HA megvígasztal, nekem a csukott autót nyitották ki úgy, hogy a pillangóablakot feszítették fel. (és el is vitte a barom a pillangóablakot, a gyári gyertyakulccsal együtt...)
Pedig csak az előlap nélküli mp3-at akarta elvinni. (Szóval tök felesleges a zárat cserélni, egyébként nagy az esélye a kopott betét, meg kulcs miatt, hogy akár egy egyes golf kulcsával is kinyithatták, de mondom, hogy ezer másféle módon is be tud valaki jutni az autóba, ha akar...)
Zárcsere helyett inkább pakolj ki rendesen az autódból, hogy még csak a gyanúja se lehessen annak, hogy érték van benne hagyva. Én ezt a saját káromon megtanultam...
« Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 26, 23:09:56 írta gyuszkó »

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Oldalak: 1 ... 1129 1130 1131 1132 1133 [1134] 1135 1136 1137 1138 1139 ... 2241
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.413 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.