www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 19:58:41

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1040 1041 1042 1043 1044 [1045] 1046 1047 1048 1049 1050 ... 2241
Nyomtatás
Szerző Téma: Alkatrészek  (Megtekintve 22083241 alkalommal)
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #47845 Dátum: 2009 December 29, 21:30:41 »

na azért egy jo kis pupos dugos D1 motor tud meglepetést okozni
buszba tök jó Smiley Undecided
tomi.
« Hozzászólás #47844 Dátum: 2009 December 29, 21:29:08 »

Amúgy  atieddel mi a gond? Sokan motort felújítanaik, meg cserélnek mikor elég lenne 2 gyertyát kicserélni, meg elosztófedelet meg szelephézagot belőni...  Roll Eyes Azért a széria blokkok sokat bírnák ám...
az a gond , hogy d-s jelölésű és azt nem lehet tuningolni mert állítólag vékonyak az olajkanálisok
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #47843 Dátum: 2009 December 29, 21:29:04 »

valószínű nem elég neki a 34 lóerő
megértem
na azért egy jo kis pupos dugos D1 motor tud meglepetést okozni

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #47842 Dátum: 2009 December 29, 21:26:54 »

Amúgy  atieddel mi a gond? Sokan motort felújítanaik, meg cserélnek mikor elég lenne 2 gyertyát kicserélni, meg elosztófedelet meg szelephézagot belőni...  Roll Eyes Azért a széria blokkok sokat bírnák ám...
valószínű nem elég neki a 34 lóerő
megértem
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #47841 Dátum: 2009 December 29, 21:25:26 »

ez jó akkor várok Grin
Amúgy  atieddel mi a gond? Sokan motort felújítanaik, meg cserélnek mikor elég lenne 2 gyertyát kicserélni, meg elosztófedelet meg szelephézagot belőni...  Roll Eyes Azért a széria blokkok sokat bírnák ám...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #47840 Dátum: 2009 December 29, 21:24:48 »

azt elhiszem. ha már meg a motor és elkezded tuningolni akkor  abban az a jó , hogy lassan lassan veszed az alkatrészeket és nem dobsz ki vagyont egyszerre. ;)akkor nem tudsz valamilyen eladó 1600-ast??
nem elieszteni akartalak csak közöltem a tényeket és lehetöségeket Wink
de látod már is találtál egy jo alapanyagot
mi is igy keztük  Smiley

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #47839 Dátum: 2009 December 29, 21:24:19 »

buszból és azt belelehet szerelni a bogárba, úgy hogy ne keljen alakítgatni a felfüggesztésen ?? mert ha igen akkor várok nem annyira sürgős Smiley
Az a négy csavar a váltó végén csak nem másként van?!... Cheesy

Bácsi Győző
tomi.
« Hozzászólás #47838 Dátum: 2009 December 29, 21:22:13 »

ez jó akkor várok Grin
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #47837 Dátum: 2009 December 29, 21:18:43 »

buszból és azt belelehet szerelni a bogárba, úgy hogy ne keljen alakítgatni a felfüggesztésen ?? mert ha igen akkor várok nem annyira sürgős Smiley

Enyémben is Buszból származó van.... semmi gond nem volt vele...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
tomi.
« Hozzászólás #47836 Dátum: 2009 December 29, 21:17:56 »

ha nem sügős,akkor nekem lesz egy,max 50é buszból
buszból és azt belelehet szerelni a bogárba, úgy hogy ne keljen alakítgatni a felfüggesztésen ?? mert ha igen akkor várok nem annyira sürgős Smiley
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #47835 Dátum: 2009 December 29, 21:17:13 »

nekem csak jo van Undecided
de ha nincs nagy szerencséd 150 alatt nehezen áll meg
a tuning3-400-tol a csillagos ég
nekem elhieted Grin
400ba kis tunningocska .Az is otthon önkezüleg. Cool

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
RNIE
« Hozzászólás #47834 Dátum: 2009 December 29, 21:14:13 »

azt elhiszem. ha már meg a motor és elkezded tuningolni akkor  abban az a jó , hogy lassan lassan veszed az alkatrészeket és nem dobsz ki vagyont egyszerre. ;)akkor nem tudsz valamilyen eladó 1600-ast??
ha nem sügős,akkor nekem lesz egy,max 50é buszból
tomi.
« Hozzászólás #47833 Dátum: 2009 December 29, 21:10:55 »

nekem csak jo van Undecided
de ha nincs nagy szerencséd 150 alatt nehezen áll meg
a tuning3-400-tol a csillagos ég
nekem elhieted Grin
azt elhiszem. ha már meg a motor és elkezded tuningolni akkor  abban az a jó , hogy lassan lassan veszed az alkatrészeket és nem dobsz ki vagyont egyszerre. ;)akkor nem tudsz valamilyen eladó 1600-ast??
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #47832 Dátum: 2009 December 29, 21:09:20 »


a tuning3-400-tol a csillagos ég
nekem elhieted Grin


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #47831 Dátum: 2009 December 29, 21:02:40 »

az sok1 milkó Shocked. mondtad neked van 2, hogy egyik 50 másik 15o ezer
nekem csak jo van Undecided
de ha nincs nagy szerencséd 150 alatt nehezen áll meg
a tuning3-400-tol a csillagos ég
nekem elhieted Grin

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #47830 Dátum: 2009 December 29, 20:28:38 »

népautós ?
esetleg  ha BlackP átveszi egy rövid időre vagy ha bedobod hozzám (dolgozom aznap)
de megyek mennék hozzád mihamarabb már a fotelekért... Roll Eyes


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
tomi.
« Hozzászólás #47829 Dátum: 2009 December 29, 20:28:12 »

nagyon olcso nincs,itt tuti talász  Wink
van egy typ1 1915 uj szinte minden csak az sajna 1millió Shocked
az sok1 milkó Shocked. mondtad neked van 2, hogy egyik 50 másik 15o ezer
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #47828 Dátum: 2009 December 29, 20:21:30 »

nem szeretnék valami drága motort venni, mert úgyis szét szedem és kicserélgetek benne egy s mást.szeretném fel tuningolni és ezért keresek dupla szívósat1600-sat de ha van 2l az se baj Smiley)), mert ami van nekem most benne az  D-s kódú
nagyon olcso nincs,itt tuti talász  Wink
van egy typ1 1915 uj szinte minden csak az sajna 1millió Shocked

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
tomi.
« Hozzászólás #47827 Dátum: 2009 December 29, 19:57:57 »

ár és menyire legyen koplett?
nem szeretnék valami drága motort venni, mert úgyis szét szedem és kicserélgetek benne egy s mást.szeretném fel tuningolni és ezért keresek dupla szívósat1600-sat de ha van 2l az se baj Smiley)), mert ami van nekem most benne az  D-s kódú
« Utoljára szerkesztve: 2009 December 29, 20:04:35 írta tomi. »
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47826 Dátum: 2009 December 29, 19:51:59 »



Ja,és mi teszi ki azt a plusz 300kilót westy,és a sima busz között?

szerinted mi ?
bútor ,tető ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #47825 Dátum: 2009 December 29, 19:38:19 »

motorkód nem fontos, csak dupla szívós legyen.
ár és menyire legyen koplett?

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
tomi.
« Hozzászólás #47824 Dátum: 2009 December 29, 19:35:35 »

milyent keresel?motorkod fontos,hogy milyen?
müködik,de nemtudni rola semit 50000Ft körül
vagy egy igazán jot 150000Ft körül
motorkód nem fontos, csak dupla szívós legyen.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #47823 Dátum: 2009 December 29, 19:01:08 »

szép ez az óra mennyi volt?(ha bolti)
4éve volt 10rugó.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #47822 Dátum: 2009 December 29, 18:42:15 »

jó estét kívánok Smiley) vennék egy dupla szívotorkos 1600cc bogár motort
milyent keresel?motorkod fontos,hogy milyen?
müködik,de nemtudni rola semit 50000Ft körül
vagy egy igazán jot 150000Ft körül

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #47821 Dátum: 2009 December 29, 18:37:40 »

D-s 1200-es Wink én ez nem volt teljes gáz, de sajnaltam mar. Cheesy
<beszúrt kép törölve>
szép ez az óra mennyi volt?(ha bolti)
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #47820 Dátum: 2009 December 29, 17:57:13 »

1970-es papiros alváz AR motorblokkal üressen
ÁT KELL IRATNI!!
1Ft
azért van baja
az ár csak a töküres alvázat és kasznit+a blokkot tartalmazza!

[a csatolmányt egy admin törölte]

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
tomi.
« Hozzászólás #47819 Dátum: 2009 December 29, 17:53:34 »

jó estét kívánok Smiley) vennék egy dupla szívotorkos 1600cc bogár motort
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #47818 Dátum: 2009 December 29, 17:50:46 »

pogyásztartó motortetövel együtt 22000Ft

[a csatolmányt egy admin törölte]

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #47817 Dátum: 2009 December 29, 17:00:55 »

Keresek a '68-as bogimhoz szép piros műbőr(vagy milyen volt eredetileg?) üléshuzatot...!


van szép piros szövetes első hátsó ülés.megnézem a műbőrt is de neked kell megnyúznod Grin

06208005898
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #47816 Dátum: 2009 December 29, 15:17:59 »

Grin Grin Grin Grin Grin

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #47815 Dátum: 2009 December 29, 15:09:48 »

ez volt a legjobb kép amit talált  Grin Grin
Sompi
« Hozzászólás #47814 Dátum: 2009 December 29, 14:58:21 »

 Grin

http://www.autosszaki.hu/alkatresz/118659/volkswagen-muanyag-sarvedok-sarvedok
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47813 Dátum: 2009 December 29, 14:01:36 »

A motortuningba írok a váltókról, busz vonatkozásban is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #47812 Dátum: 2009 December 29, 13:09:29 »

a változás a végsebességben csak annyit jelentett,hogy amikor kimentem előzni akkor mondjuk a 110-et nem 30mp alatt értem el 80-ról hanem 8mp alatt
a telejesímény növekedést azzal tudnám szemléltetni,hogy mikor a törökbálinti felhajtón felmentem az M7-re a régi karbival ,akkor az érdi emelkedőn hármasban kb 50-el vagyis kb pont a négyes határán valahogy feldöcögtem halálrapörgetve a motort ,vagy négyesben felszenvedtem valahogy szintén kb 50-el
az új karbival ez a szitu kb úgy történkik,hogy ugyanúgy ugyanott felhajtok 50-ig kihuzatom a hármast,négyesbe váltok és az emelkedő tetején 80-al megyek
na ennyi a különbség a sima 34-es solex és a 32/36-os weber között
a történethez még az is hozzátartozik,hogy a westy alapból kb 300kg hátrányból indul egy 9 személyes buszhoz képest ,magyarul ha én üresen egyedül megyek akkor is kb 4 személlyel
ha egy megszokott útvonalon megyek akkor a régi 80-90-hez képest 90-100 az utazó sebességem de ha ezt a 100-at komolyan veszem és megpróbálom mindenáron betartani akkor a fogyasztásom 10-ről 15-re emelkedik ,ha nem sietek sehova és max 90-el megyek ugyanazon az útvonalon akkor 9
a régi karbival ugyanúgy 9
magyarul ha nem használom arra a nagy karbit amire való mert mondjuk nem sietek sehova és általában ez a jellemző ,akkor minek ?

a hűtésről pedig annyit,hogy minél jobban pörög a motor annál több levegőt kap ,tehát ha egy hosszúváltóval emelkedőn 2000 alatt megy föl az ember sokkal rosszabat tesz vele mintha lassabban de magasabb fordulaton
többször kitárgyaltuk már,hogy az 1,6 motorhoz semmiképpen nem ajánlott a hoszúváltó többek között ezért nem (pl Gonzo tudna erről mesélni)
Biztos van egy határ amin még túlmelegedés nélkül lehet huzamosan menni,és az olajnyomás-olajhőfok ismeretében meg lehet találni ezt a sebességet.
Persze vannak változók(külső hőmérséklet,terepviszonyok...),de néha azon veszem észre magam,hogy hosszú egyenesen 100-al megy a buszom("kéri a kakaót" Cool)és én visszalassulok a "biztonságos" 90-es tempóra
pedig lehet hogy tudná akár a hihetetlen 105-ős utazót is.(autópályán ahol nincs semmi látnivaló el tudnám viselni)
Na majd ha látom az adatokat okosabb leszek(vagy nem? Roll Eyes)

Ja,és mi teszi ki azt a plusz 300kilót westy,és a sima busz között?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47811 Dátum: 2009 December 29, 12:59:03 »

D-s 1200-es Wink én ez nem volt teljes gáz, de sajnaltam mar. Cheesy
<beszúrt kép törölve>

paírkutya!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #47810 Dátum: 2009 December 29, 12:52:15 »

D-s 1200-es Wink én ez nem volt teljes gáz, de sajnaltam mar. Cheesy

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47809 Dátum: 2009 December 29, 12:46:14 »

akkor ez valami sportvez. tengelyes lada, mert gyárival a 7 illetve 8 ezret megpörögni nagy mutatvány lenne, főleg terhelten

a bogarat sikerült 6-ig kiröcögtetnem, a lada meg felülvezérelt, így simán elmehet 7-7.5-ig
valahol qzmánál van is egy kép róla.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #47808 Dátum: 2009 December 29, 12:44:16 »

akkor ez valami sportvez. tengelyes lada, mert gyárival a 7 illetve 8 ezret megpörögni nagy mutatvány lenne, főleg terhelten
A ládák nem izgatnak,de a fordulatszámmérőjük 8000-ig van skálázva Grin
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #47807 Dátum: 2009 December 29, 11:28:00 »

valaki mondjon már nekem egy árat hogy 4 darab bogárfelninek menyi lehet az ára tehermentesítős 70es utáni
erősen állapotfüggő..
úgy 500-3000/db szerintem
Nem elérhető Sztankó Zoltán
Hozzászólások: 164


« Hozzászólás #47806 Dátum: 2009 December 29, 11:19:52 »

valaki mondjon már nekem egy árat hogy 4 darab bogárfelninek menyi lehet az ára tehermentesítős 70es utáni

Oldalak: 1 ... 1040 1041 1042 1043 1044 [1045] 1046 1047 1048 1049 1050 ... 2241
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.154 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.