www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 16:38:06

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1038 1039 1040 1041 1042 [1043] 1044 1045 1046 1047 1048 ... 2241
Nyomtatás
Szerző Téma: Alkatrészek  (Megtekintve 22080128 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #47925 Dátum: 2009 December 30, 17:09:55 »

A valóságban semmit nem cseréltek az autón,csak papíron,forgalmiban.

A 68-as forgalmiba beírták az új alváz és motorszámot,és kész is volt.

Volt aki rommá törte a Golf II-t.A kocsit eldobta,a forgalmit megtartotta.Behozott Ausztriából egy autót,elment még a rendőrségre,papíron alvázcsere,és már legális is volt az osztrák Golf.

Akkor még nem kellett az autóról bontási igazolást kérni,forgalmit leadni,törzskönyv,eredet vizsga sem volt.Egy csomóan árultak,meg kerestek forgalmi engedélyeket.A Bazár újság tele volt eladó forgalmival.Ezért szűnt meg ez a hivatalos alvázcsere Magyarországon.
okés, értem az is miért szűnt meg  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #47924 Dátum: 2009 December 30, 16:22:52 »

A valóságban semmit nem cseréltek az autón,csak papíron,forgalmiban.

A 68-as forgalmiba beírták az új alváz és motorszámot,és kész is volt.

Volt aki rommá törte a Golf II-t.A kocsit eldobta,a forgalmit megtartotta.Behozott Ausztriából egy autót,elment még a rendőrségre,papíron alvázcsere,és már legális is volt az osztrák Golf.

Akkor még nem kellett az autóról bontási igazolást kérni,forgalmit leadni,törzskönyv,eredet vizsga sem volt.Egy csomóan árultak,meg kerestek forgalmi engedélyeket.A Bazár újság tele volt eladó forgalmival.Ezért szűnt meg ez a hivatalos alvázcsere Magyarországon.
« Utoljára szerkesztve: 2009 December 30, 16:25:11 írta Narancs »
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #47923 Dátum: 2009 December 30, 16:21:45 »

Van egy 68as kocsid. Mikor meg lehetett, szoltal, hogy vettel egy alvazat meg kasztnit, kicserelned. Beirtak a forgalmiba, az uj alvazszamot a kocsid papiron tovabbra is 68as, uj alvazzal (es kasztnival), de a regi motorral. Kis idovel kesobb kertel egy hivatalos motorcseret bele, es beleraktad a mexikoi motort a mexikoi alvazba, bejegyeztek, hogy a 68as kocsid mexikoi alvazas (+kasztnis) meg mexikoi motoros. Es ma' kesz is! Erted ?
továbbra sem érte, mert ha vettél egy alvázat meg kasztnit, kell hozzá papír gondolom. vagy akkoriban kb az évjárat csere volt engedélyezett?  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #47922 Dátum: 2009 December 30, 16:15:11 »

Van egy 68as kocsid.
Nem is kellett kocsi hozzá,elég volt ha volt egy forgalmid.

És még csak fél évet sem kellett várni a motorcserével,egyszerre el lehetett intézni.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47921 Dátum: 2009 December 30, 16:10:20 »

Van egy 68as kocsid. Mikor meg lehetett, szoltal, hogy vettel egy alvazat meg kasztnit, kicserelned. Beirtak a forgalmiba, az uj alvazszamot a kocsid papiron tovabbra is 68as, uj alvazzal (es kasztnival), de a regi motorral. Kis idovel kesobb kertel egy hivatalos motorcseret bele, es beleraktad a mexikoi motort a mexikoi alvazba, bejegyeztek, hogy a 68as kocsid mexikoi alvazas (+kasztnis) meg mexikoi motoros. Es ma' kesz is! Erted ?

nem érti, kocka a lelkem.... :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #47920 Dátum: 2009 December 30, 15:54:01 »

Van egy 68as kocsid. Mikor meg lehetett, szoltal, hogy vettel egy alvazat meg kasztnit, kicserelned. Beirtak a forgalmiba, az uj alvazszamot a kocsid papiron tovabbra is 68as, uj alvazzal (es kasztnival), de a regi motorral. Kis idovel kesobb kertel egy hivatalos motorcseret bele, es beleraktad a mexikoi motort a mexikoi alvazba, bejegyeztek, hogy a 68as kocsid mexikoi alvazas (+kasztnis) meg mexikoi motoros. Es ma' kesz is! Erted ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #47919 Dátum: 2009 December 30, 14:52:59 »

Nincs átütve semmi, a papírokban van átírva hivatalosan! Egy kiskapu volt régen....

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47918 Dátum: 2009 December 30, 14:51:17 »

akkor nem értem.  Roll Eyes
Nincs átütve semmi, a papírokban van átírva hivatalosan! Egy kiskapu volt régen....
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #47917 Dátum: 2009 December 30, 14:26:46 »

De az alvázszáma is mexikó.... régen hivatalosan lehetett kasztnicserét bejegyezni (pl. vehettél a Wartburghoz zsír új kasztnit és 69ces kocka megkapta 83as új kocka kasztnit régi futóművekkel motorral váltóval). Később sok kocsi jött így be a 90es évek elején hogy kasztnicsere egy itthoni papírra = nincs vám. Fél év múlva csináltak egy motorcserét is papíron így egy 1968cas papírba simán kerülhet 1981es autó, számütögetés nélkül.
akkor nem értem.  Roll Eyes

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47916 Dátum: 2009 December 30, 14:14:09 »

ööö, szerintem megy egy 68-asra pakolták rá a kasztnit és semmi hivatalos nincs benne (bár a motorszámot nem néztem mikori)

nekem 84es mexicoi kasztnim van és az sem rácsos (nálam 72es alváz, 75ös motor, 84-es kasztni  Cool)

De az alvázszáma is mexikó.... régen hivatalosan lehetett kasztnicserét bejegyezni (pl. vehettél a Wartburghoz zsír új kasztnit és 69ces kocka megkapta 83as új kocka kasztnit régi futóművekkel motorral váltóval). Később sok kocsi jött így be a 90es évek elején hogy kasztnicsere egy itthoni papírra = nincs vám. Fél év múlva csináltak egy motorcserét is papíron így egy 1968cas papírba simán kerülhet 1981es autó, számütögetés nélkül.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #47915 Dátum: 2009 December 30, 13:55:07 »

Így már értem.

Ez egy 1981-es mexikói,amit úgy legalizáltak anno,hogy egy 1968-as bogi forgalmijával hivatalos alvázcserét csináltak,amikor még volt rá lehetőség.
ööö, szerintem megy egy 68-asra pakolták rá a kasztnit és semmi hivatalos nincs benne (bár a motorszámot nem néztem mikori)

nekem 84es mexicoi kasztnim van és az sem rácsos (nálam 72es alváz, 75ös motor, 84-es kasztni  Cool)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #47914 Dátum: 2009 December 30, 13:38:51 »

Igen ezen jól látszik.  Grin

Na, így már ...  Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47913 Dátum: 2009 December 30, 13:29:05 »

'81-es rácsos:
Igen ezen jól látszik.  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #47912 Dátum: 2009 December 30, 13:25:22 »

A 85-ös 100%, hogy nem rácsos motortér tetős.

'81-es rácsos:

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Süni
« Hozzászólás #47911 Dátum: 2009 December 30, 13:13:39 »

78-09-től indul a 79-es modelléve, figyeljünk jobban!  Evil Grin
Elbaxtam, 80-as modellévet akartam írni...  Embarrassed
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47910 Dátum: 2009 December 30, 13:11:22 »

Így van. Egész pontosan 79-es modellévtől, teát 79.09-től.

78-09-től indul a 79-es modelléve, figyeljünk jobban!  Evil Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #47909 Dátum: 2009 December 30, 13:10:26 »

Azt hiszem 1979-től van 17 számjegyes alvázszám. A KTM-nél és a Golfnál biztos.
Így van. Egész pontosan 79-es modellévtől, teát 79.09-től.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47908 Dátum: 2009 December 30, 13:08:58 »

enyém is rácsos
A 85-ös 100%, hogy nem rácsos motortér tetős.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #47907 Dátum: 2009 December 30, 13:07:12 »

1968cas papíron a kocsit, ezzel az alvázszámmal.
Így már értem.

Ez egy 1981-es mexikói,amit úgy legalizáltak anno,hogy egy 1968-as bogi forgalmijával hivatalos alvázcserét csináltak,amikor még volt rá lehetőség.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #47906 Dátum: 2009 December 30, 13:04:53 »

Miért?

A 81-es mexikóin az első lökősben az index,elefánt a hátsó lámpája,és van kopoltyúja is.
A rácsos gépháztető nem jellemző,de talán még az is lehet.

enyém is rácsos

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47905 Dátum: 2009 December 30, 13:04:11 »

Miért?

A 81-es mexikóin az első lökősben az index,elefánt a hátsó lámpája,és van kopoltyúja is.
A rácsos gépháztető nem jellemző,de talán még az is lehet.

1968cas papíron a kocsit, ezzel az alvázszámmal.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #47904 Dátum: 2009 December 30, 13:01:30 »

Akkor az "kasztnicserés" lehet...amit láttam fotót azokon lökhárítóban az indexe, nagy hátsó lámpa, rácsos motortető, viszont kopoltyús. Tomi nézd meg az üvegeken nincs e Hecho en mexico írva!
Miért?

A 81-es mexikóin az első lökősben az index,elefánt a hátsó lámpája,és van kopoltyúja is.
A rácsos gépháztető nem jellemző,de talán még az is lehet.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47903 Dátum: 2009 December 30, 12:55:49 »

1981-es mexikói bogár alvázszáma.
Akkor az "kasztnicserés" lehet...amit láttam fotót azokon lökhárítóban az indexe, nagy hátsó lámpa, rácsos motortető, viszont kopoltyús. Tomi nézd meg az üvegeken nincs e Hecho en mexico írva!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47902 Dátum: 2009 December 30, 12:53:02 »

Nem tudom mikortól, de ...

Azt hiszem 1979-től van 17 számjegyes alvázszám. A KTM-nél és a Golfnál biztos.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #47901 Dátum: 2009 December 30, 12:50:40 »

1981-es mexikói bogár alvázszáma.

Igen, ez is az.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #47900 Dátum: 2009 December 30, 12:50:16 »

Hát. bogár alvázszámban mióta van betű?

Nem tudom mikortól, de ...

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #47899 Dátum: 2009 December 30, 12:45:10 »

ha a muanyag autodat ingyen adnad es meg hozza adnad azt a penzt amennyit rakoltottel,akkor sem kene nekem...izlesek es pofonok... Roll Eyes
én karmannról beszéltem nem az én autómról

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47898 Dátum: 2009 December 30, 12:44:54 »

tehát akkor légszűrő nélkül is 5-10cm-rel magasabb? vagy mi,vagy hogy ? ha lesz rá alkalom meg kéne mérni  Roll Eyes
jan első munkahetén megmérem ,sőt le is fényképezem
légszűrővel magasabb kb 5-10 centivel

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #47897 Dátum: 2009 December 30, 12:42:42 »

kb minimum 5cm-el magasabb de inkább 5 és 10cm közöt mondanám a magasságkülönbséget
nekem a buszba úgy fér be ,hogy a légszűrő teteje és a mennyezet között 5mm van
ha a sima 34-es karbi van fent akkor még ráfér simán a légszűrőház kanyarcsöve és még van is hely felette

tehát akkor légszűrő nélkül is 5-10cm-rel magasabb? vagy mi,vagy hogy ? ha lesz rá alkalom meg kéne mérni  Roll Eyes

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #47896 Dátum: 2009 December 30, 12:41:53 »

   ha a karmannt ingyér adnám de ki kéne fizetni amit ráköltöttünk akkor sem kéne neked (de nekem sem) ja most látom ez nem nekem szólt Roll Eyes de ez erkultéra is igaz az a gyanum

ha a muanyag autodat ingyen adnad es meg hozza adnad azt a penzt amennyit rakoltottel,akkor sem kene nekem...izlesek es pofonok... Roll Eyes

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47895 Dátum: 2009 December 30, 12:40:28 »

   ha a karmannt ingyér adnám de ki kéne fizetni amit ráköltöttünk akkor sem kéne neked (de nekem sem) ja most látom ez nem nekem szólt Roll Eyes de ez erkultéra is igaz az a gyanum
elitklubos felhasználónak írtam ! a tied nem is kell  Tongue Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #47894 Dátum: 2009 December 30, 12:37:09 »

ha eladod nekem a karmannt egy kilóért akkor ajándékba a tied  Wink
   ha a karmannt ingyér adnám de ki kéne fizetni amit ráköltöttünk akkor sem kéne neked (de nekem sem) ja most látom ez nem nekem szólt Roll Eyes de ez erkultéra is igaz az a gyanum
« Utoljára szerkesztve: 2009 December 30, 12:38:52 írta tati »

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47893 Dátum: 2009 December 30, 12:32:18 »

20e-t adok erte Cool Grin
ha eladod nekem a karmannt egy kilóért akkor ajándékba a tied  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47892 Dátum: 2009 December 30, 12:30:56 »

megmérnéd a tápszivattyú aljától (bakelit teteje) és a légszűrő teteje közti távolságot?
ezek a legkönnyebben mérhető pontok, kíváncsi lennék magasabb e mint a gyári 34es kombó Roll Eyes
kb minimum 5cm-el magasabb de inkább 5 és 10cm közöt mondanám a magasságkülönbséget
nekem a buszba úgy fér be ,hogy a légszűrő teteje és a mennyezet között 5mm van
ha a sima 34-es karbi van fent akkor még ráfér simán a légszűrőház kanyarcsöve és még van is hely felette

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #47891 Dátum: 2009 December 30, 12:27:34 »

igen
le sem akarom venni amíg valaki meg nem veszi
sztem jobb ha kipróbálható stb ...
csak senki ne akarja az egy tonnával könnyebb bogárhoz hasonlítani a teljesítményét
megmérnéd a tápszivattyú aljától (bakelit teteje) és a légszűrő teteje közti távolságot?
ezek a legkönnyebben mérhető pontok, kíváncsi lennék magasabb e mint a gyári 34es kombó Roll Eyes

RNIE
« Hozzászólás #47890 Dátum: 2009 December 30, 12:21:16 »

igen
le sem akarom venni amíg valaki meg nem veszi
sztem jobb ha kipróbálható stb ...
csak senki ne akarja az egy tonnával könnyebb bogárhoz hasonlítani a teljesítményét
mit szarakodsz?15-öt má ajánlottam Grin
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #47889 Dátum: 2009 December 30, 12:21:05 »

igen
le sem akarom venni amíg valaki meg nem veszi
sztem jobb ha kipróbálható stb ...
csak senki ne akarja az egy tonnával könnyebb bogárhoz hasonlítani a teljesítményét
20e-t adok erte Cool Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47888 Dátum: 2009 December 30, 12:19:02 »

fent van még a motoron?
igen
le sem akarom venni amíg valaki meg nem veszi
sztem jobb ha kipróbálható stb ...
csak senki ne akarja az egy tonnával könnyebb bogárhoz hasonlítani a teljesítményét

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #47887 Dátum: 2009 December 30, 12:15:53 »

igaza van abesnak !
és mivel én is gyűlölöm az ár nélküli hirdetéseket meg a hátsófertályban kötött üzleteket 60E irányár

32/36-os progresszív weber karburátor a hozzá való empi leömlővel eladó esetleg
kb 3000km van benne 90-ért vettem kb 1 éve
kipróbálható,jó referenciáim vannak ! akik ültek a buszomban az elmúlt 1 évben ne tartsák magukban az ezzel kapcsolatos tapasztalataikat !

ugyanebben az állapotban van ma is
<beszúrt kép törölve>
fent van még a motoron?

Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #47886 Dátum: 2009 December 30, 09:01:28 »

sajnos ennél nem lehet Sad mert a motorszám d0982030, gyártási év 1968, a kaszni a szám alapján 1972, az alvázszám meg wvwzzz11bm000763 ebből nem lehet semmit megtudni
1981-es mexikói bogár alvázszáma.
Oldalak: 1 ... 1038 1039 1040 1041 1042 [1043] 1044 1045 1046 1047 1048 ... 2241
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.158 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.