www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 11:08:15

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1015 1016 1017 1018 1019 [1020] 1021 1022 1023 1024 1025 ... 2241
Nyomtatás
Szerző Téma: Alkatrészek  (Megtekintve 22074725 alkalommal)
Nem elérhető PORSCHE
Hozzászólások: 2851


« Hozzászólás #48845 Dátum: 2010 Január 20, 20:06:59 »

1302S bogár korrodált karosszéria,jó papírokkal,még komplett a kasztni,tárcsafékes első futóművel:80e   Külön az első tárcsafék 40e.
ELKELT!!

96 audi 80 cabrio   Pedálos bogi           Pedálos moszkvics
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #48844 Dátum: 2010 Január 20, 20:05:27 »

AT hosszú válto 60000Ft
sajna egyoldarol szerelhetö  Undecided
de kocsiba kiprobálható

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #48843 Dátum: 2010 Január 20, 19:55:10 »

1303 MPH óra
5e Ft


[a csatolmányt egy admin törölte]

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #48842 Dátum: 2010 Január 20, 19:52:21 »

AB 1300-as koplett motor 85000Ft
gyári felujitott  Shocked
kocsiba kiprobálhazo  

[a csatolmányt egy admin törölte]

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #48841 Dátum: 2010 Január 20, 19:50:40 »

Tudomásom szerint midkettöbe egyforma, de ezt egy T2/B futómüröl szedtemle Cool
írok privátot ezügyben neked

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető SUHANOROZSDA
Hozzászólások: 2505


www.vwborze.hu

« Hozzászólás #48840 Dátum: 2010 Január 20, 19:49:00 »

7000Ft/pár

[a csatolmányt egy admin törölte]

1957 VW 1200
1964 VW TYP 3 Limo                    
1958 VW T1 Panel
1962 VW T1 Deluxe
1965 VW T1 Pritsche                        1977 MZ 250/1         
1967 VW T2/a Doka Ex Tűzóltó         1960 PANNONIA TLF
1975 VW Brasilia                               1963 Oldalkocsis PANNONIA
Nem elérhető SUHANOROZSDA
Hozzászólások: 2505


www.vwborze.hu

« Hozzászólás #48839 Dátum: 2010 Január 20, 19:45:33 »

1500Ft/pár

[a csatolmányt egy admin törölte]

1957 VW 1200
1964 VW TYP 3 Limo                    
1958 VW T1 Panel
1962 VW T1 Deluxe
1965 VW T1 Pritsche                        1977 MZ 250/1         
1967 VW T2/a Doka Ex Tűzóltó         1960 PANNONIA TLF
1975 VW Brasilia                               1963 Oldalkocsis PANNONIA
Nem elérhető PORSCHE
Hozzászólások: 2851


« Hozzászólás #48838 Dátum: 2010 Január 20, 19:43:21 »

1,6-os AH-s szárazféltengelyes váltó,kétoldalt szerelhető,olajosra alkítható! Kipróbálva minden sebességet hibátlanúl vesz!!Adom a féltengelyeket is hozzá! Nem búg!! 40e

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2010 Január 20, 19:48:33 írta PORSCHE »

96 audi 80 cabrio   Pedálos bogi           Pedálos moszkvics
Nem elérhető SUHANOROZSDA
Hozzászólások: 2505


www.vwborze.hu

« Hozzászólás #48837 Dátum: 2010 Január 20, 19:42:58 »

T2/B elsöfutómü kettö helyen javittanikell, de nem veszéjes  (torzioslapok, lengökarok, teleszkopok)


50000Ft

[a csatolmányt egy admin törölte]

1957 VW 1200
1964 VW TYP 3 Limo                    
1958 VW T1 Panel
1962 VW T1 Deluxe
1965 VW T1 Pritsche                        1977 MZ 250/1         
1967 VW T2/a Doka Ex Tűzóltó         1960 PANNONIA TLF
1975 VW Brasilia                               1963 Oldalkocsis PANNONIA
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #48836 Dátum: 2010 Január 20, 19:42:30 »

esetleg érdekelne e valakit egy kisablakos bogár bontásra,nekem egy dolog kéne belölle,közösen megvehetnénk...
részletek privátban....
privi ment

Nem elérhető PORSCHE
Hozzászólások: 2851


« Hozzászólás #48835 Dátum: 2010 Január 20, 19:21:59 »

1,6-os szárazféltengelyes váltó,két oldalt szerelhető,kipróbálva, minden sebességet hibátlanul vesz! Menet közben kicsit búg! 25e

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2010 Január 20, 19:40:39 írta PORSCHE »

96 audi 80 cabrio   Pedálos bogi           Pedálos moszkvics
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #48834 Dátum: 2010 Január 20, 18:35:21 »

esetleg érdekelne e valakit egy kisablakos bogár bontásra,nekem egy dolog kéne belölle,közösen megvehetnénk...
részletek privátban....

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető PORSCHE
Hozzászólások: 2851


« Hozzászólás #48833 Dátum: 2010 Január 20, 18:10:24 »

Motorháztető+csomagtartó:10e

[a csatolmányt egy admin törölte]

96 audi 80 cabrio   Pedálos bogi           Pedálos moszkvics
Nem elérhető PORSCHE
Hozzászólások: 2851


« Hozzászólás #48832 Dátum: 2010 Január 20, 18:08:55 »

Golf ülés t-sines kereten:10e

[a csatolmányt egy admin törölte]

96 audi 80 cabrio   Pedálos bogi           Pedálos moszkvics
Nem elérhető PORSCHE
Hozzászólások: 2851


« Hozzászólás #48831 Dátum: 2010 Január 20, 18:05:54 »

1302S bogár korrodált karosszéria,jó papírokkal,még komplett a kasztni,tárcsafékes első futóművel:80e   Külön az első tárcsafék 40e.

[a csatolmányt egy admin törölte]

96 audi 80 cabrio   Pedálos bogi           Pedálos moszkvics
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #48830 Dátum: 2010 Január 20, 17:56:23 »

Bontott külsö szürös olaj pumpa 30mm
10e
Tuning nagyon megturkált repedés mentes bontott 1,6os hengerfej! 35*32es szeleppel!
50e/pár
1300as hibátlan hd 5e
AR es nagyobb emelésü vezérmütengely 4e
generátor bak 5e
weber hő gát 1db 2e
gyári olajpumpa bontottjó 2e
bogár(utolsó szériás) legerösebb hajtókar egyensulyozva polirozva stuntol vettem 4db 10e










WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Melalo
Hozzászólások: 820


« Hozzászólás #48829 Dátum: 2010 Január 20, 17:49:58 »

- Külső fesz.szabályzós generátor, turbinával 18e
- Dinamó 12V 8e
- Komplett, bontott első futómű 71-es bogárból 10e

Keresek 1302/03 első sárvédőket, gyári új, vagy a gyárival megegyező üvegszálas koppintás érdekel.

'71 Volkswagen 1302
'79 Porsche 924
'73 Audi 80 LS
Nem elérhető SUHANOROZSDA
Hozzászólások: 2505


www.vwborze.hu

« Hozzászólás #48828 Dátum: 2010 Január 20, 16:24:00 »

1.3-as csomagtérfedél, a felsö peremet javittani kell

5000Ft

[a csatolmányt egy admin törölte]

1957 VW 1200
1964 VW TYP 3 Limo                    
1958 VW T1 Panel
1962 VW T1 Deluxe
1965 VW T1 Pritsche                        1977 MZ 250/1         
1967 VW T2/a Doka Ex Tűzóltó         1960 PANNONIA TLF
1975 VW Brasilia                               1963 Oldalkocsis PANNONIA
Nem elérhető SUHANOROZSDA
Hozzászólások: 2505


www.vwborze.hu

« Hozzászólás #48827 Dátum: 2010 Január 20, 16:21:35 »

1500Ft

[a csatolmányt egy admin törölte]

1957 VW 1200
1964 VW TYP 3 Limo                    
1958 VW T1 Panel
1962 VW T1 Deluxe
1965 VW T1 Pritsche                        1977 MZ 250/1         
1967 VW T2/a Doka Ex Tűzóltó         1960 PANNONIA TLF
1975 VW Brasilia                               1963 Oldalkocsis PANNONIA
Nem elérhető SUHANOROZSDA
Hozzászólások: 2505


www.vwborze.hu

« Hozzászólás #48826 Dátum: 2010 Január 20, 16:17:38 »

A vagy B ? vagy mindkettőben ugyanolyan ?

Tudomásom szerint midkettöbe egyforma, de ezt egy T2/B futómüröl szedtemle Cool

1957 VW 1200
1964 VW TYP 3 Limo                    
1958 VW T1 Panel
1962 VW T1 Deluxe
1965 VW T1 Pritsche                        1977 MZ 250/1         
1967 VW T2/a Doka Ex Tűzóltó         1960 PANNONIA TLF
1975 VW Brasilia                               1963 Oldalkocsis PANNONIA
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #48825 Dátum: 2010 Január 20, 16:16:34 »

(a tárcsák levannak szabályozva)
Nem elérhető SUHANOROZSDA
Hozzászólások: 2505


www.vwborze.hu

« Hozzászólás #48824 Dátum: 2010 Január 20, 16:15:42 »

T2-es busz hátsó fékdobok


8000Ft/pár

[a csatolmányt egy admin törölte]

1957 VW 1200
1964 VW TYP 3 Limo                    
1958 VW T1 Panel
1962 VW T1 Deluxe
1965 VW T1 Pritsche                        1977 MZ 250/1         
1967 VW T2/a Doka Ex Tűzóltó         1960 PANNONIA TLF
1975 VW Brasilia                               1963 Oldalkocsis PANNONIA
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #48823 Dátum: 2010 Január 20, 16:14:16 »

T2-es busz stabilizátor komplett


6000FT
A vagy B ? vagy mindkettőben ugyanolyan ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető SUHANOROZSDA
Hozzászólások: 2505


www.vwborze.hu

« Hozzászólás #48822 Dátum: 2010 Január 20, 16:13:34 »

71-es  T2A/B-buszhoz 2db féktárcsa, és 2db féknyereg   (a tárcsák levannak szabályozva)


22000Ft

[a csatolmányt egy admin törölte]

1957 VW 1200
1964 VW TYP 3 Limo                    
1958 VW T1 Panel
1962 VW T1 Deluxe
1965 VW T1 Pritsche                        1977 MZ 250/1         
1967 VW T2/a Doka Ex Tűzóltó         1960 PANNONIA TLF
1975 VW Brasilia                               1963 Oldalkocsis PANNONIA
Nem elérhető SUHANOROZSDA
Hozzászólások: 2505


www.vwborze.hu

« Hozzászólás #48821 Dátum: 2010 Január 20, 16:09:12 »

T2-es busz stabilizátor komplett


6000FT

[a csatolmányt egy admin törölte]

1957 VW 1200
1964 VW TYP 3 Limo                    
1958 VW T1 Panel
1962 VW T1 Deluxe
1965 VW T1 Pritsche                        1977 MZ 250/1         
1967 VW T2/a Doka Ex Tűzóltó         1960 PANNONIA TLF
1975 VW Brasilia                               1963 Oldalkocsis PANNONIA
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #48820 Dátum: 2010 Január 20, 13:30:30 »

Házi készítésű kárpitok (4 db) 3ezer Ft-ért
1 db. balos bordó kárpit 1ezer Ft-ért eladók.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #48819 Dátum: 2010 Január 20, 13:21:41 »

Feketére festett vastag díszlécgarnitúra, a 7 db együtt 4ezer Ft.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #48818 Dátum: 2010 Január 20, 13:19:05 »

155*15-ös SEMPERIT szöges ÚJ , de régi gumi 1 db. 2500 Ft-ért eladó

Tatinál van egy pár neki, de abból kint vannak a szegek.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #48817 Dátum: 2010 Január 19, 21:46:38 »

AB 1300-as koplett motor 85000Ft
gyári felujitott Shocked
kocsiba kiprobálhazo

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #48816 Dátum: 2010 Január 19, 21:44:50 »

AT hosszú válto 60000Ft
sajna egyoldarol szerelhetö Undecided
de kocsiba kiprobálható 

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #48815 Dátum: 2010 Január 19, 21:36:37 »

Pedig igazat mond az ember.

A kompresszió végnyomása (nem kompresszióviszony!) valóban 10 bar felett volt és ez több, mint a régi, sík dugósok, a himbasor pedig 1:1.1-hez, nem pedig az 1:1-hez, mint a régi 1.2-eseken.

A dugattyú valóban púpos, azonban nem azonos, mert a csapszeg 20-as, nem 22-es, mint az 1.3-1.6 motorokon. És az olajjáratok pedig nagyok, mint az AB blokkokon is, AS41-es öntvény, stb.


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #48814 Dátum: 2010 Január 19, 21:19:06 »

zender felni 4*100as legyen 25e/4dn kupak nincs  1hez
15coll

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #48813 Dátum: 2010 Január 19, 21:15:09 »

Ez azért barokkos túlzás szvsz.
Az tény, hogy ezek a késői 1.2 motorok megkapták azt a púpos dugattyút ami már az AB, AR motoroknál megjelent. A vezérlést sem dolgot cáfolni sem megerősíteni nem tudom, de nem  csodálkoznék ha ezeket is az AB-ből vették volna át. A 10-11 bar dolgot meg kizártnak tartom.


Pedig igazat mond az ember.

A kompresszió végnyomása (nem kompresszióviszony!) valóban 10 bar felett volt és ez több, mint a régi, sík dugósok, a himbasor pedig 1:1.1-hez, nem pedig az 1:1-hez, mint a régi 1.2-eseken.

A dugattyú valóban púpos, azonban nem azonos, mert a csapszeg 20-as, nem 22-es, mint az 1.3-1.6 motorokon. És az olajjáratok pedig nagyok, mint az AB blokkokon is, AS41-es öntvény, stb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #48812 Dátum: 2010 Január 19, 21:12:01 »

jobb klikk a képen és kép megjelenítése.
És tényleg! Jó pap...

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #48811 Dátum: 2010 Január 19, 21:02:49 »

jobb klikk a képen és kép megjelenítése.
Ez jó, csak nem látszik

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #48810 Dátum: 2010 Január 19, 21:01:20 »

Közben túrtam kicsit, és ezt találtam a thesamba.com-on.

1980-as évjárat brosúrájából.

<beszúrt kép törölve>
Ez jó, csak nem látszik

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #48809 Dátum: 2010 Január 19, 20:56:35 »

Közben túrtam kicsit, és ezt találtam a thesamba.com-on.

1980-as évjárat brosúrájából.

Ez azért barokkos túlzás szvsz.
Az tény, hogy ezek a késői 1.2 motorok megkapták azt a púpos dugattyút ami már az AB, AR motoroknál megjelent. A vezérlést sem dolgot cáfolni sem megerősíteni nem tudom, de nem  csodálkoznék ha ezeket is az AB-ből vették volna át. A 10-11 bar dolgot meg kizártnak tartom.


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
RNIE
« Hozzászólás #48808 Dátum: 2010 Január 19, 20:50:09 »

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #48807 Dátum: 2010 Január 19, 20:39:40 »


Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #48806 Dátum: 2010 Január 19, 20:31:33 »

Ez azért barokkos túlzás szvsz.
Az tény, hogy ezek a késői 1.2 motorok megkapták azt a púpos dugattyút ami már az AB, AR motoroknál megjelent. A vezérlést sem dolgot cáfolni sem megerősíteni nem tudom, de nem  csodálkoznék ha ezeket is az AB-ből vették volna át. A 10-11 bar dolgot meg kizártnak tartom.

Öcsém rámszólt, hogy javítsak, idézem:
dugó van, azaz növelt sűrítéssel (10 - 11) BAR dolgozik. E mellett más a vezérlése is, ezért tud annyit, (760 kg mellett) mint az F - es motor (820kg mellett).
« Utoljára szerkesztve: 2010 Január 19, 20:46:01 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Oldalak: 1 ... 1015 1016 1017 1018 1019 [1020] 1021 1022 1023 1024 1025 ... 2241
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.107 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.