www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 16:39:21

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2043 2044 2045 2046 2047 [2048] 2049 2050 2051 2052 2053 ... 2241
Nyomtatás
Szerző Téma: Alkatrészek  (Megtekintve 22109275 alkalommal)
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7725 Dátum: 2006 November 07, 14:48:22 »

De voltak.

Háromküllőr perec kormány, ezüstre festett lökösök, díszléc semmi, kárpit csak a tetőn.
A Szepesen volt egy szép fehér (fehér kormány, fehér műanyagok a műszerfalon...), meg van egy totál restaurált sötét zöldeskék gép valami I-s új rendszámmal. Baromi riztkák a dőltlámpás Sparok, mint a fehér holló, mert annakidején ez volt nyugaton e a "Trabant", magyarul egyszerűen kikoptak.
azt is olvastam valahol, hogy azért nehéz jó állapotú régi standard (spar) modellt találni, mert anno ezeket gyakran használták céges autóknak.

1963 VW1200 DeLuxe
xoyox
« Hozzászólás #7724 Dátum: 2006 November 07, 12:44:24 »

az eredeti  bogár motor is mindig jobb,mint az összeépítgetett kókler,nem?? Tongue Cheesy
Grin Grin
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #7723 Dátum: 2006 November 07, 11:34:20 »

A kormány mindenképpen kellene. Az ajtókról várom a fotókat.
Akkor tuti passzol ez a kormány
<beszúrt kép törölve>
ennek a helyére (68-as gép)?
<beszúrt kép törölve>
köszi!
ok, félretettem. tegnap elblicceltem a fotózást, Barnabee-vel bogaraztunk Shocked) remélem ma nem marad el  Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7722 Dátum: 2006 November 07, 11:01:09 »

akkor miért akarsz te csomó pénzért egy rövid éltű,megbizhatatlan,problémákkal teli motort? Cheesy Wink

POWER!  Grin Cool Afro

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #7721 Dátum: 2006 November 07, 10:48:39 »

Volt állólámpás 'ovális' profilú lökhárítóval? Azthittem azokat csak szögletes, gumicsíkkal ellátott lökhárítóval szereték.
Bár mintha usa exportokon láttam volna állólámpásat babás-korlátos lökhárítóval!?
(az állólámpás 68-asomra jobban tetszene egy nem szögletes lökhárító)
Volt. Sparkäferek 1973-ig (kábé...) azzal jöttek ki. Kis lökös, kis hátsó lámpa. Az első lökös felfogatása a széles európa-lököshöz képest más, mert az utóbbinak a tartója az első sárvédőn keresztül  megy az orr-idomhoz, míg a gömbölyűé az orr idomba megy. Meg a nagy lökösöknek a tartója szélesebb profilból készül, és a hátsó sárvédőn lévő rések is nagyobbak, úgyhogy ott is lenne tennivaló, hogy ne nézzen ki olyan bután...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #7720 Dátum: 2006 November 07, 10:47:08 »

Igen tartósabb, megbízhatóbb.  Wink
akkor miért akarsz te csomó pénzért egy rövid éltű,megbizhatatlan,problémákkal teli motort? Cheesy Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7719 Dátum: 2006 November 07, 10:42:53 »

az eredeti  bogár motor is mindig jobb,mint az összeépítgetett kókler,nem?? Tongue Cheesy

Igen tartósabb, megbízhatóbb.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #7718 Dátum: 2006 November 07, 10:38:02 »

Az 1200-asnak gyárilag nem volt diszléc a műszerfalon.
Ilyen a kocsid gyárilag:

Volt állólámpás 'ovális' profilú lökhárítóval? Azthittem azokat csak szögletes, gumicsíkkal ellátott lökhárítóval szereték.
Bár mintha usa exportokon láttam volna állólámpásat babás-korlátos lökhárítóval!?
(az állólámpás 68-asomra jobban tetszene egy nem szögletes lökhárító)
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #7717 Dátum: 2006 November 07, 10:35:32 »

Noo, BlackP, noel-68
feltettem a kért képeket a képtáramba http://www.kep.tar.hu/luftsick
(az ajtók alját elfelejtettem lefotózni  Undecided talán ma este)
A kormány mindenképpen kellene. Az ajtókról várom a fotókat.
Akkor tuti passzol ez a kormány

ennek a helyére (68-as gép)?

köszi!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #7716 Dátum: 2006 November 07, 10:24:58 »

Én eddig azt hittem, hogy az első sparok még dőlt lámpásak voltak.
Olyan nem volt?


De voltak.

Háromküllőr perec kormány, ezüstre festett lökösök, díszléc semmi, kárpit csak a tetőn.
A Szepesen volt egy szép fehér (fehér kormány, fehér műanyagok a műszerfalon...), meg van egy totál restaurált sötét zöldeskék gép valami I-s új rendszámmal. Baromi riztkák a dőltlámpás Sparok, mint a fehér holló, mert annakidején ez volt nyugaton e a "Trabant", magyarul egyszerűen kikoptak.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #7715 Dátum: 2006 November 07, 09:57:48 »

Én visszaállítanám igazi spar-ra. Az különleges..és az eredeti az mindig jobb, mint az összeépítgetett kókler.
Most üza szintjelző, holnap egy ventillátor, aztán egy térképlámpa, aztán mélynyomó...  Evil

Ki kell venni a műszert, díszlécet... Annyira varázslatos az a spar...

az eredeti  bogár motor is mindig jobb,mint az összeépítgetett kókler,nem?? Tongue Cheesy

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #7714 Dátum: 2006 November 07, 09:54:52 »

1. ha gyári eredeti állapot a cél, akkor vedd le.
2. Ha nem, akkor vegyél rá. De 1968-ban márkeskeny diszléc volt, és a benzinszintjelző nem volt benne ott oldalt.

Az 1200-asnak gyárilag nem volt diszléc a műszerfalon.



Én eddig azt hittem, hogy az első sparok még dőlt lámpásak voltak.
Olyan nem volt?


2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7713 Dátum: 2006 November 07, 08:58:28 »

   az eredeti mindig jobb még szerencse hogy ezt vw-ék sem így gondolják még midig 30 le autokkal járnánk nem golf5 tel Grin

Egyrész én most sem Golf 5-tel járok, és az "eredeti mindig jobb" az nem azonos azzal, hogy "ne fejlesszünk semmit". A Golf 2-esre nem kell Golf 4 kormány, stb. ezt értettem az "eredeti" alatt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7712 Dátum: 2006 November 07, 07:25:34 »

ez inner nevű index forumos arcé volt nem?

neki egy ótomata, világoskék 303-asa volt



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #7711 Dátum: 2006 November 06, 22:31:29 »

Hátha segít eldöntenetek, ha beírom bogaram alvázszámát: 118523073. Berakok pár képet róla. +a hirdető azt mondta a két alkatrész 1967-es bogárból van. Nem abból van?!

ez inner nevű index forumos arcé volt nem?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #7710 Dátum: 2006 November 06, 22:29:59 »

de csakis 68 november 7.én délután 4és5 között gyártottat mer az a legjobb

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #7709 Dátum: 2006 November 06, 22:23:25 »

Egyik sem jó bele. Az indexkapcsoló nem bogáré, a kormány meg Golf1-es. Ha minden igaz, van eladó indexkapcsolóm 1968-as bogárhoz, meg talán kormányom is.
De akkor már spar kormányt hajtsunk fel az Úrnak!!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #7708 Dátum: 2006 November 06, 22:21:53 »

Hátha segít eldöntenetek, ha beírom bogaram alvázszámát: 118523073. Berakok pár képet róla. +a hirdető azt mondta a két alkatrész 1967-es bogárból van. Nem abból van?!
Hoppá!
Ezek meg milyen felgenek? Nekem rendesen tetszenek. De én már csak ilyen aberrált vagyok.
Ugye, NGA???

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #7707 Dátum: 2006 November 06, 22:13:51 »

Én visszaállítanám igazi spar-ra. Az különleges..és az eredeti az mindig jobb, mint az összeépítgetett kókler.
Most üza szintjelző, holnap egy ventillátor, aztán egy térképlámpa, aztán mélynyomó...  Evil

Ki kell venni a műszert, díszlécet... Annyira varázslatos az a spar...
   az eredeti mindig jobb még szerencse hogy ezt vw-ék sem így gondolják még midig 30 le autokkal járnánk nem golf5 tel Grin

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7706 Dátum: 2006 November 06, 21:10:28 »

van benzincsapom igen, csak épp állandóan tartalékon van, így olyan mintha ki lenne iktatva Smiley
szerintetek levegyem a benzinszint-jelzőt és díszlécet, vagy vegyek hozzá díszlécet végig?

Én visszaállítanám igazi spar-ra. Az különleges..és az eredeti az mindig jobb, mint az összeépítgetett kókler.
Most üza szintjelző, holnap egy ventillátor, aztán egy térképlámpa, aztán mélynyomó...  Evil

Ki kell venni a műszert, díszlécet... Annyira varázslatos az a spar...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7705 Dátum: 2006 November 06, 21:08:20 »

NGA  ennek csak egy páralefújó luka van ,ez hogy lehet?  66-67 nek tuti hogy 1 van 68-nál én 3-ra emlékszem Huh

Spar.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #7704 Dátum: 2006 November 06, 20:14:23 »

NGA  ennek csak egy páralefújó luka van ,ez hogy lehet?  66-67 nek tuti hogy 1 van 68-nál én 3-ra emlékszem Huh

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #7703 Dátum: 2006 November 06, 20:02:53 »


Ahoy NGA.
Csomag holnao megy,ma nem jutottam el a postára! Smiley

Tóth Zoltán
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7702 Dátum: 2006 November 06, 20:00:30 »

van benzincsapom igen, csak épp állandóan tartalékon van, így olyan mintha ki lenne iktatva Smiley
szerintetek levegyem a benzinszint-jelzőt és díszlécet, vagy vegyek hozzá díszlécet végig?

1. ha gyári eredeti állapot a cél, akkor vedd le.
2. Ha nem, akkor vegyél rá. De 1968-ban márkeskeny diszléc volt, és a benzinszintjelző nem volt benne ott oldalt.

Az 1200-asnak gyárilag nem volt diszléc a műszerfalon.

Ilyen a kocsid gyárilag:

Nem elérhető drberenyit
Hozzászólások: 9

« Hozzászólás #7701 Dátum: 2006 November 06, 18:15:49 »

Viszont megvan a rádiótakaró lap (díszléc nélküli!).
A felnik és a dísztárcsák "érdekesek". Amúgy jópofa. A legjobb típus. Wink

Szia Spori! Smiley

Látom egyforma autónk van...
- Jobb felső gomb?
- nos... a 4 közül egy gomb semmit nem csinál. De a 4 közül a jobb felső a világítás, a jobb alsó a vészvillogó, a bal felső az ablaktörlő, a bal alsó meg semmi.

- felniket és dísztárcsákat már visszaállítottam eredeti állapotára... és sokkal jobb így...

Viszont majd SZMB-ben lenne pár kérdésem.
Holló
« Hozzászólás #7700 Dátum: 2006 November 06, 18:03:33 »

van benzincsapom igen, csak épp állandóan tartalékon van, így olyan mintha ki lenne iktatva Smiley
szerintetek levegyem a benzinszint-jelzőt és díszlécet, vagy vegyek hozzá díszlécet végig?
mindenképpen vegyél
Nem elérhető drberenyit
Hozzászólások: 9

« Hozzászólás #7699 Dátum: 2006 November 06, 18:01:43 »

a spárokon lespórolták a díszlécet is belül? mert amúgy ugye 69ig volt a műszerfalon.

itt meg biztos azért tették be, hogy legyen benzinszintjelző.

benzincsapod van a műszerfal alatt? bár lehet h kivették

van benzincsapom igen, csak épp állandóan tartalékon van, így olyan mintha ki lenne iktatva Smiley
szerintetek levegyem a benzinszint-jelzőt és díszlécet, vagy vegyek hozzá díszlécet végig?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #7698 Dátum: 2006 November 06, 17:22:16 »

Hátha segít eldöntenetek, ha beírom bogaram alvázszámát: 118523073. Berakok pár képet róla. +a hirdető azt mondta a két alkatrész 1967-es bogárból van. Nem abból van?!

Viszont megvan a rádiótakaró lap (díszléc nélküli!).
A felnik és a dísztárcsák "érdekesek". Amúgy jópofa. A legjobb típus. Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #7697 Dátum: 2006 November 06, 17:20:43 »

Hátha segít eldöntenetek, ha beírom bogaram alvázszámát: 118523073. Berakok pár képet róla. +a hirdető azt mondta a két alkatrész 1967-es bogárból van. Nem abból van?!

Mi az a jobb felső kapcsoló?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #7696 Dátum: 2006 November 06, 16:00:12 »

Nem 67-es bogárból vannak azok az alkatrészek. Az indexkapcsoló azthiszem busz, a kormány Golf1-es. A bogid meg egy 1968-as 1200-as spar modell. Jó ritka!

a spárokon lespórolták a díszlécet is belül? mert amúgy ugye 69ig volt a műszerfalon.

itt meg biztos azért tették be, hogy legyen benzinszintjelző.



benzincsapod van a műszerfal alatt? bár lehet h kivették
xoyox
« Hozzászólás #7695 Dátum: 2006 November 06, 15:50:41 »

Ha esetleg eladod ezt a sportkormányt, akkor a Polo-mba érdekelne.
motorra sporolj nekem, ne kormanyokon spekulalj !
Nem elérhető drberenyit
Hozzászólások: 9

« Hozzászólás #7694 Dátum: 2006 November 06, 15:49:22 »

okés, de akkor ne vegyél bele más alkatrészt, csak bogárhoz valót...

sok sikert hozzá

68ashoz nekem is van kormányom... 2ezer K-kormány

igen azon leszek Wink

melyikőtöknek van kormánya is, meg indexkarja is? esetleg sebváltója is. mert attól vennék. eladom-e? az attól függ mid van a fentiek közül és mennyiért?

üdv.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7693 Dátum: 2006 November 06, 15:49:04 »

és kívülről mennyire tűnik "eredeti"-nek? a kerekeit leszámítva, azt már visszaszereltem.
Az 1200-ashoz szinte mindent lehett rendelni, igy ez igencsak eredetinek tűnik.
Nem elérhető drberenyit
Hozzászólások: 9

« Hozzászólás #7692 Dátum: 2006 November 06, 15:47:34 »

Eredetileg a műszerfalon nem volt diszléc, és nem volt benne benzinszintjelző sem. Ezt valaki utólag rakhatta rá, de nem zavaró annyira.

és kívülről mennyire tűnik "eredeti"-nek? a kerekeit leszámítva, azt már visszaszereltem.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7691 Dátum: 2006 November 06, 15:43:28 »

Ha esetleg eladod ezt a sportkormányt, akkor a Polo-mba érdekelne.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #7690 Dátum: 2006 November 06, 15:39:38 »

szóval szeretnám visszaállítani eredeti arculatát! Smiley

 okés, de akkor ne vegyél bele más alkatrészt, csak bogárhoz valót...

sok sikert hozzá

68ashoz nekem is van kormányom... 2ezer K-kormány

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7689 Dátum: 2006 November 06, 15:37:44 »

Eredetileg a műszerfalon nem volt diszléc, és nem volt benne benzinszintjelző sem. Ezt valaki utólag rakhatta rá, de nem zavaró annyira.
Nem elérhető drberenyit
Hozzászólások: 9

« Hozzászólás #7688 Dátum: 2006 November 06, 15:36:53 »

de miért akarod ilyenekkel "megszépíteni" ?
68 as bogárhoz, rengeteg ,eredti, korhű alkatrészt lehet itthon is kapni...

a képen látható miért akarom "megszépíteni": mert előző gazdája beleraakott egy "sportkormány"-t, s ennek "ára" az lett, hogy le kellett vágni egy darabot az indexkarból... Sad

szóval szeretnám visszaállítani eredeti arculatát! Smiley
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7687 Dátum: 2006 November 06, 15:35:53 »

Hátha segít eldöntenetek, ha beírom bogaram alvázszámát: 118523073. Berakok pár képet róla. +a hirdető azt mondta a két alkatrész 1967-es bogárból van. Nem abból van?!
Nem 67-es bogárból vannak azok az alkatrészek. Az indexkapcsoló azthiszem busz, a kormány Golf1-es. A bogid meg egy 1968-as 1200-as spar modell. Jó ritka!
Nem elérhető drberenyit
Hozzászólások: 9

« Hozzászólás #7686 Dátum: 2006 November 06, 15:33:55 »

Hátha segít eldöntenetek, ha beírom bogaram alvázszámát: 118523073. Berakok pár képet róla. +a hirdető azt mondta a két alkatrész 1967-es bogárból van. Nem abból van?!
Oldalak: 1 ... 2043 2044 2045 2046 2047 [2048] 2049 2050 2051 2052 2053 ... 2241
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.143 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.