www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 15:39:19

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Szavazás *
Kérdés: Az év szerelője 2006.
Dodránszky Bandi - 0 (0%)
Dzsordzse - 0 (0%)
Führer - 0 (0%)
Hoffer - 0 (0%)
Káplár Tibi/Nyháza - 1 (2.1%)
Létezik olyan, hogy szerelő?Smiley - 2 (4.2%)
Maresz - 4 (8.3%)
Meggyesi - 4 (8.3%)
Merki - 4 (8.3%)
Sufniban otthon "Én"!:) - 17 (35.4%)
Szabómiki - 10 (20.8%)
Szepes - 3 (6.3%)
Szilvási/miskolc - 1 (2.1%)
Vöröslaci - 2 (4.2%)
Összes szavazó: 36

Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 [12] 13 14
Nyomtatás
Szerző Téma: Alfa moci, skoda felni és egyéb bogaras okosságok :D  (Megtekintve 145344 alkalommal)
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #80 Dátum: 2006 December 03, 08:28:00 »

hegymenetben nagyon jó! (pláne terepen)


Szerintem te ezt eladnád, csak kéreted magad!:)

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #79 Dátum: 2006 December 02, 21:07:56 »

hegymenetben nagyon jó! (pláne terepen)

Miért is jó ha ilyen váltó van a bogárban?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #78 Dátum: 2006 December 02, 21:07:19 »

szó sincs róla!  Wink

te ezt árulod?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #77 Dátum: 2006 December 02, 20:46:57 »

2. Állítólag a skoda tárcsafék minden gond nélkül felpakolható a négycsavaros bogár dob helyére.

Na erre kiváncsi lennék.


Ne legyél, megnéztem egy Skodát, majd még egyet, nem nyert!

Bácsi Győző
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #76 Dátum: 2006 December 02, 10:57:29 »

azzal magasítasz, akkor olyan V betűben fog állni a hátsó kerék, mint a tatra teherautókon.

ez így van, idétlenkedni meg nem akarok. Ráadásul meg könnyebb aláfeküdni.Smiley

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #75 Dátum: 2006 December 02, 10:49:39 »

de magasítani lehet a torzió állításával is, nem?
olcsóbb, egyszerűbb

azzal magasítasz, akkor olyan V betűben fog állni a hátsó kerék, mint a tatra teherautókon.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #74 Dátum: 2006 December 02, 10:35:17 »

megemelődik, vagányabb, terepre jobb, meg egyedi.
Szóval értelme nem sok, de ha látnád a gépem seggét rájönnél, higy miért akarok magasítani.

de magasítani lehet a torzió állításával is, nem?
olcsóbb, egyszerűbb

Egyébként két éve épített a BZ egy T3-ba egy Audi motort a hozzátartozó Audi automata váltóval és mivel az az ellenkező irányba forog, ezért csináltatott hozzá ilyen "portálhidat". Mondjuk az esztergályos vagy 6x egymás után elbaszta, mert az esztergályosok már csak ilyenek.
De végén csak működött.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #73 Dátum: 2006 December 02, 10:25:00 »

megemelődik, vagányabb, terepre jobb, meg egyedi.
Szóval értelme nem sok, de ha látnád a gépem seggét rájönnél, higy miért akarok magasítani.

Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #72 Dátum: 2006 December 02, 10:06:36 »

Miért is jó ha ilyen váltó van a bogárban?

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #71 Dátum: 2006 December 02, 09:37:41 »

Evvel az a jó, hogy:

1. a difit meg kell hozzá fordítani
2. 60km/h lesz az utazó sebességed (rövid váltó esetén)

viszont nagyon jól gyorsul (addig)  Wink

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

te ezt árulod?

Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #70 Dátum: 2006 December 02, 09:37:07 »

Evvel az a jó, hogy:

1. a difit meg kell hozzá fordítani
2. 60km/h lesz az utazó sebességed (rövid váltó esetén)

viszont nagyon jól gyorsul (addig)  Wink



a meggyesi magyarázott valamit, hogy kis játékkal sima váltó csinálható belőle. Egyetlen baja, hogy utána kicsit instabilabb lesz, bár szerintem az se biztos. valami ilyesmi lenne.Smiley

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #69 Dátum: 2006 December 01, 18:05:12 »

Evvel az a jó, hogy:

1. a difit meg kell hozzá fordítani
2. 60km/h lesz az utazó sebességed (rövid váltó esetén)

viszont nagyon jól gyorsul (addig)  Wink

de cserébe legalább annyit fogyaszt mint 90nél?
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #68 Dátum: 2006 December 01, 18:00:46 »

Evvel az a jó, hogy:

1. a difit meg kell hozzá fordítani
2. 60km/h lesz az utazó sebességed (rövid váltó esetén)

viszont nagyon jól gyorsul (addig)  Wink



MEGÖLÖD!:(

Igen ez a typ 181es buszváltó asszem ugyanaz, csak valami áttételen kell változtatni.


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #67 Dátum: 2006 December 01, 09:03:37 »

a typ181-esnek is oylan magasított a hátsótengelye (valami áttétel modosítóvan benne, amitól rövidebb elsz a váltó és megemelkedik  a segge...

a bogaram még sosem ért le fekvőrendőrnél... simán lenyomom az új műanyag szutykokat fekvőrendőrös utcában.

viszont a szimszonnak most tört le a kitámasztója (sztender?) ugrattam egy jó nagyot (nem1et) a fekvőrendőrön és picit szikrázva érkeztem le... ha nincs ott az a vas ,akkor szanaszét szált volna a moci

MEGÖLÖD!:(

Igen ez a typ 181es buszváltó asszem ugyanaz, csak valami áttételen kell változtatni.

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #66 Dátum: 2006 November 30, 21:06:52 »

Bogárba semmi okosság?
Én szerettem volna egyszer egy t1es váltót a gép alá varázsolni, mert unom a rohadék pesti fekvőrendőröket. Olyan 100.ból megállt volna a dolog az első futómű bütykölésével. Igazából az riasztott el, hogy az autó instabil lett volna nagyobb sebességnél. Persze ha lenne valakinek egy elfekvő T1 váltója, akkor szívesen megpróbálnám Kübellé varázsolni a bogarat.Smiley

a typ181-esnek is oylan magasított a hátsótengelye (valami áttétel modosítóvan benne, amitól rövidebb elsz a váltó és megemelkedik  a segge...

a bogaram még sosem ért le fekvőrendőrnél... simán lenyomom az új műanyag szutykokat fekvőrendőrös utcában.

viszont a szimszonnak most tört le a kitámasztója (sztender?) ugrattam egy jó nagyot (nem1et) a fekvőrendőrön és picit szikrázva érkeztem le... ha nincs ott az a vas ,akkor szanaszét szált volna a moci

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #65 Dátum: 2006 November 30, 17:42:14 »

Bogárba semmi okosság?
Én szerettem volna egyszer egy t1es váltót a gép alá varázsolni, mert unom a rohadék pesti fekvőrendőröket. Olyan 100.ból megállt volna a dolog az első futómű bütykölésével. Igazából az riasztott el, hogy az autó instabil lett volna nagyobb sebességnél. Persze ha lenne valakinek egy elfekvő T1 váltója, akkor szívesen megpróbálnám Kübellé varázsolni a bogarat.Smiley

Süni
« Hozzászólás #64 Dátum: 2006 November 30, 07:03:43 »

meg V6 Renault motort váltóval együtt T3-ba (2000-es fordulatnál megy 100-at Smiley )
Én olyat hallottam, hogy T3 DoKa, Renault V6 váltó, Audi 2.5 V6 TDi, mindezt fordítva. ( A motor a plató alatt van, tehát középmotoros !).
OFF
Egy üzletfelem csinált Zsiga 1200-ból középmotoros 2.2 Turbot. Audi motor-váltó be hátra, eleje kipakol, hátul BMW 5-ös hátsó futómű, gyártatott féltengelyekkel.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #63 Dátum: 2006 November 30, 00:58:52 »

a francba akinél az alfamotoros typ3 van semmit nem tud a beépítésről ,se arról hogy ki csinálta. Cry

a BZ csinált már ilyet
meg Golf GTi motort is rakott már be bogárba
meg WBX-et T2-be
meg Volvo motort T3-ba
meg V6 Renault motort váltóval együtt T3-ba (2000-es fordulatnál megy 100-at Smiley )

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #62 Dátum: 2006 November 29, 23:17:32 »

Vettek egy közbetétet a motor és a váltó közé!
Csináltak egy felfogatást a motor ékszíj felöli oldalára (hasonló, mint a T2-ben szokott lenni),
Vízcsövek előre + némi kábelezés asszem.
Leírni nagyon könnyű volt, de megcsinálni sem lehet sokkal bonyolultabb.  Cool


  Azért azt a közbetétet lemásolhatta volna valaki csak ugy észrevétlen . Már ha nem olyan bonyolult mint pl.egy trabant- fiat , az nekem aluöntvény volt elég profi és tökéletesen működött nem nyírta a kuplungot. Az alfa-bogár közbetét a vw speedbe vagy 50-60 ft ba kerül ,ami elég sok. Cry

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #61 Dátum: 2006 November 29, 22:52:14 »

majdnem  Wink

talán vöröslaciék csináltak ilyet valami 300 egység körüli összegért.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #60 Dátum: 2006 November 29, 22:51:32 »

Vettek egy közbetétet a motor és a váltó közé!
Csináltak egy felfogatást a motor ékszíj felöli oldalára (hasonló, mint a T2-ben szokott lenni),
Vízcsövek előre + némi kábelezés asszem.
Leírni nagyon könnyű volt, de megcsinálni sem lehet sokkal bonyolultabb.  Cool


a francba akinél az alfamotoros typ3 van semmit nem tud a beépítésről ,se arról hogy ki csinálta. Cry

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #59 Dátum: 2006 November 29, 22:40:37 »

a francba akinél az alfamotoros typ3 van semmit nem tud a beépítésről ,se arról hogy ki csinálta. Cry

Holló
« Hozzászólás #58 Dátum: 2006 November 29, 22:36:39 »

gyártottak 5 sebességes bogár váltót (kis) szériában (50db)

<beszúrt kép törölve>

http://sebeetles.com/sp_bug.htm
menő ez a dekor
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #57 Dátum: 2006 November 29, 20:57:05 »

van rá praktika?

mintha nga említett volna ilyesmit anno.
talán vöröslaciék csináltak ilyet valami 300 egység körüli összegért.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #56 Dátum: 2006 November 29, 20:36:09 »

itt jön a legnagyobb kérdés is.
Miként lehet betenni az 5.-et a bogárba? Állítólag volt egy széria svájci 1303as rendőr gép, amiben ilyen volt. Ha ott sikerült, akkor máshol is kell.

gyártottak 5 sebességes bogár váltót (kis) szériában (50db)



http://sebeetles.com/sp_bug.htm

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55 Dátum: 2006 November 29, 16:09:00 »

Ez nem fér bele rendesen a bogárba. 2 oldalt szét kell vágni a kasznit, motorháztetőt stb.
Rendesen a bogár motor sem fér be egyik-másik bogárba. Roll Eyes  Egy csomó mindent szét kell vágni de legalább menni fog, meg lessz fűtés is
« Utoljára szerkesztve: 2006 November 29, 16:11:03 írta tati »

Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #54 Dátum: 2006 November 29, 15:49:27 »

Nagyon drágán  Smiley


van rá praktika?

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #53 Dátum: 2006 November 29, 15:38:03 »

Nagyon drágán  Smiley

itt jön a legnagyobb kérdés is.
Miként lehet betenni az 5.-et a bogárba?
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #52 Dátum: 2006 November 29, 15:28:20 »

Közbetéttel durván bármilyen motorral lehet bármilyen váltót, nem? Csak hely legyen. Smiley

itt jön a legnagyobb kérdés is.
Miként lehet betenni az 5.-et a bogárba? Állítólag volt egy széria svájci 1303as rendőr gép, amiben ilyen volt. Ha ott sikerült, akkor máshol is kell.

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #51 Dátum: 2006 November 29, 15:23:46 »

Egyszer Gyomán néztem a dízelbogarat, és én is azt kérdeztem, milyen váltóval rakták össze. RZS bogár hosszúváltót mondott.
Úgy 3-4 éve láttam Esztergom előtt a 11-es(?) főúton menni az autót.

Közbetéttel durván bármilyen motorral lehet bármilyen váltót, nem? Csak hely legyen. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #50 Dátum: 2006 November 29, 15:23:00 »

Passz. Majd az okosok megmondják. Nekem ránézésre ugyanolyan volt, mint egy normális bogár váltó. De én abszolút laikus vagyok, ugye....
Egyszer Gyomán néztem a dízelbogarat, és én is azt kérdeztem, milyen váltóval rakták össze. RZS bogár hosszúváltót mondott.
Úgy 3-4 éve láttam Esztergom előtt a 11-es(?) főúton menni az autót.
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #49 Dátum: 2006 November 29, 15:18:30 »

Pedig, de. Ez nem jelenti azt, hogy szerettem azt az autót. Utáltam. De ami tény, az tény. Egyébként tényleg szétesett, amikor eladta, a srácok nem értek már vele haza... Grin
Azért azt a smile jelet lehagytam volna.Smiley Hányan szoptunk ilyen főnyereményekkel. Emlékszem, amikor döngettem haza az alvázfejtörött, egyhengerhalott, szétültüléses agyonkókányolt 1500as boggeral.Smiley Ja, és akkor már ráadásul bogaras voltam...

Nem elérhető Eszter
Hozzászólások: 754


« Hozzászólás #48 Dátum: 2006 November 29, 14:50:10 »

T2-es buszban találkozott már valaki dízel motorral kis hazánkban ? T1-et láttam KÉPEN  1,9-es dízellel.....
A bogiba a D1,5-ös motor milyen váltóba csatlakozott?

Passz. Majd az okosok megmondják. Nekem ránézésre ugyanolyan volt, mint egy normális bogár váltó. De én abszolút laikus vagyok, ugye....
Nem elérhető Eszter
Hozzászólások: 754


« Hozzászólás #47 Dátum: 2006 November 29, 14:48:25 »

ezt tuti nem Te írtad!
Pedig, de. Ez nem jelenti azt, hogy szerettem azt az autót. Utáltam. De ami tény, az tény. Egyébként tényleg szétesett, amikor eladta, a srácok nem értek már vele haza... Grin
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #46 Dátum: 2006 November 29, 14:44:38 »

Szinte bogármotor. Szívesen benne lennék egy ilyen építésében, most hogy már kiderült, hogy az 1500as moci végleg kampec...Sad

Ez nem fér bele rendesen a bogárba. 2 oldalt szét kell vágni a kasznit, motorháztetőt stb.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #45 Dátum: 2006 November 29, 13:37:22 »

Szerintem inkább az sűllyedjen.
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #44 Dátum: 2006 November 29, 13:14:57 »

Miért?
Szerintem ezt is 2 fele lehet osztani:
- Van a gányolás, kényszerű szükségmegoldások: Wartburg kuplung, Skoda felni, Lada motoros T2, stb.
- Igényes munka, tuning: például az az Alfa motoros Typ3-as, ami a Depoban is szerepelt, vagy Subaru boxer beépítése, nem gyári kódú, de igényes fényezés, stb.

volt egy topic, majdnem elsüllyedt, erre most kiderült, hogy az is valami ilyesmi volt, bár szó benne leginkább kiscsabi buszának a szétnyírásáról volt...

Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #43 Dátum: 2006 November 29, 12:56:41 »

0
,azaz lezárva
Miért?
Szerintem ezt is 2 fele lehet osztani:
- Van a gányolás, kényszerű szükségmegoldások: Wartburg kuplung, Skoda felni, Lada motoros T2, stb.
- Igényes munka, tuning: például az az Alfa motoros Typ3-as, ami a Depoban is szerepelt, vagy Subaru boxer beépítése, nem gyári kódú, de igényes fényezés, stb.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #42 Dátum: 2006 November 29, 12:43:28 »

0
,azaz lezárva

Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #41 Dátum: 2006 November 29, 12:42:57 »

Mivel van átfedés ezen és egy másik topic között, ezért kérem ez a dolog ott folytatódjon!
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=107.new#new

Kérek mindenkit ne írjon ide!!

Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 [12] 13 14
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.11 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.