www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 15:41:49

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Szavazás *
Kérdés: Az év szerelője 2006.
Dodránszky Bandi - 0 (0%)
Dzsordzse - 0 (0%)
Führer - 0 (0%)
Hoffer - 0 (0%)
Káplár Tibi/Nyháza - 1 (2.1%)
Létezik olyan, hogy szerelő?Smiley - 2 (4.2%)
Maresz - 4 (8.3%)
Meggyesi - 4 (8.3%)
Merki - 4 (8.3%)
Sufniban otthon "Én"!:) - 17 (35.4%)
Szabómiki - 10 (20.8%)
Szepes - 3 (6.3%)
Szilvási/miskolc - 1 (2.1%)
Vöröslaci - 2 (4.2%)
Összes szavazó: 36

Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14
Nyomtatás
Szerző Téma: Alfa moci, skoda felni és egyéb bogaras okosságok :D  (Megtekintve 145362 alkalommal)
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #160 Dátum: 2006 December 05, 09:52:52 »

vezetünk 1 szavazattal Grin

már egyenlőt látok!:)
Csak azt nem tudom,hogy egy nyilvánvaló sufni topicot miért olvasnak a tökélymániások!:D

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #159 Dátum: 2006 December 05, 09:44:25 »

vezetünk 1 szavazattal Grin

Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #158 Dátum: 2006 December 05, 09:26:51 »

No, egy utolsó variáció:)

Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #157 Dátum: 2006 December 05, 09:23:01 »

16-os felni létezik bogárra, nem? Arra már húzhatsz rá UAZ gummát...

azért egy perec felnit szerezni, mert 16os csak annak volt, nem lenne semmi vállalkozás.Smiley
csináltam egy buta szavazást, ha már van ilyen funkció, használjuk.Smiley

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #156 Dátum: 2006 December 05, 09:21:14 »

Jó volna így megcsinálni, de elég komoly berujázást igényel.
Azt se tudom, hogy szép butykös gumit kaphatok-e 15ös nem brutál szélességben.
16-os felni létezik bogárra, nem? Arra már húzhatsz rá UAZ gummát...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #155 Dátum: 2006 December 05, 09:14:34 »

A csomagtartókat szedjed le, és ne ültesd le, és legyen végre Hungarian look.

csomagtartó majd kell, hogy elférjen a család.Smiley

Ez így tök uncsi...Smiley

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #154 Dátum: 2006 December 05, 09:05:34 »

Esetleg így jobban nézne ki?Smiley


A csomagtartókat szedjed le, és ne ültesd le, és legyen végre Hungarian look.
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #153 Dátum: 2006 December 05, 08:50:03 »

Esetleg így jobban nézne ki?Smiley

Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #152 Dátum: 2006 December 05, 08:41:44 »

Az autód pont igy szép, ahogy van. Én nem álmodoznék ilyenről. Ezekben az öreg bogarakban pont az a szép, amikor végigkruzolsz lassan a városban vele :-)

Jó, de nem lenne rossz végigkrúzolni a fogarasi havasokban sem.Smiley
No, hagyom magam egy kicsit lebeszélni, mert nincs 100-150 ezrem most erre.Sad

Persze, lehet hogy a következő 10 percben felülértékelem a fenti mondatot (lehet, hogy tröbbször is:)

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #151 Dátum: 2006 December 05, 08:37:00 »

Jó volna így megcsinálni, de elég komoly berujázást igényel.
Azt se tudom, hogy szép butykös gumit kaphatok-e 15ös nem brutál szélességben.

Az autód pont igy szép, ahogy van. Én nem álmodoznék ilyenről. Ezekben az öreg bogarakban pont az a szép, amikor végigkruzolsz lassan a városban vele :-)
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #150 Dátum: 2006 December 05, 08:31:27 »

Éééééletem lenne egy ilyen gép.
Erre nagyon ráéreztél, Partizán!! Afro

Jó volna így megcsinálni, de elég komoly berujázást igényel.
Azt se tudom, hogy szép butykös gumit kaphatok-e 15ös nem brutál szélességben.

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #149 Dátum: 2006 December 05, 07:59:04 »

Sajnos nem tehetem meg, hogy eredeti 66-os dobféket szereljek fel az autómra.
Mert mint tudjuk, a 4 dobféknél nincs jobb!  Tongue



Jól tudod :-)
« Utoljára szerkesztve: 2006 December 05, 08:37:50 írta NGA »
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #148 Dátum: 2006 December 05, 07:08:11 »

Az rendben van, hogy a hátulja kübel difivel megyen, az eleje? Az is kübelé??
KÜBELEBALÁZS!<beszúrt kép törölve>

aha.Kübel emelő tengelycsonk

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #147 Dátum: 2006 December 04, 23:38:03 »

Sajnos nem tehetem meg, hogy eredeti 66-os dobféket szereljek fel az autómra.
Mert mint tudjuk, a 4 dobféknél nincs jobb!  Tongue



de csak madzaggal ;-)))
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #146 Dátum: 2006 December 04, 22:35:53 »

ilyennek álmodtam meg.Smiley

Az rendben van, hogy a hátulja kübel difivel megyen, az eleje? Az is kübelé??
KÜBELEBALÁZS!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #145 Dátum: 2006 December 04, 22:33:13 »

ilyennek álmodtam meg.Smiley

Éééééletem lenne egy ilyen gép.
Erre nagyon ráéreztél, Partizán!! Afro

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #144 Dátum: 2006 December 04, 22:21:26 »

Sajnos nem tehetem meg, hogy eredeti 66-os dobféket szereljek fel az autómra.
Mert mint tudjuk, a 4 dobféknél nincs jobb!  Tongue


Hát a 44LE-höz kellenek is ezek a brutál fékek :-)
« Utoljára szerkesztve: 2006 December 04, 22:23:15 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #143 Dátum: 2006 December 04, 21:50:30 »

Hát a 44LE-höz kellenek is ezek a brutál fékek :-)

az egy nagyon spéci motor!! látszik nem olvasol Depot!  Grin
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #142 Dátum: 2006 December 04, 20:34:57 »

Arra kell vigyázni, hogy a fékerő-eloszlás megmaradjon. Magyarán ne fogjon erősebben a hátsó fék, mint az első valahány %-a. Különben megfarol a kocsi illetve kevésbé hatákony a lassulás.

Hát a 44LE-höz kellenek is ezek a brutál fékek :-)
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #141 Dátum: 2006 December 04, 20:09:54 »

4*130 és 5*130

Értem. Ford Transit felniket akarsz felrakni...
 Evil

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #140 Dátum: 2006 December 04, 19:56:23 »

4*130 és 5*130

Mi a másik lyukosztás rajta?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #139 Dátum: 2006 December 04, 19:55:00 »

Arra kell vigyázni, hogy a fékerő-eloszlás megmaradjon. Magyarán ne fogjon erősebben a hátsó fék, mint az első valahány %-a. Különben megfarol a kocsi illetve kevésbé hatákony a lassulás.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #138 Dátum: 2006 December 04, 19:53:21 »

Ezeket találtam még. A nyeregtartót a nagy munkában elfelejtettem lefotózni.

Mi a másik lyukosztás rajta?

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #137 Dátum: 2006 December 04, 19:05:26 »

Ezeket találtam még. A nyeregtartót a nagy munkában elfelejtettem lefotózni.
A felső képen ami telibe van fújva fehérrel az már nem olyan!  Smiley

« Utoljára szerkesztve: 2006 December 04, 19:07:15 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #136 Dátum: 2006 December 04, 18:45:45 »

majd keresek, de nem tudom, hogy van találok e Sad

még képet


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #135 Dátum: 2006 December 04, 18:17:53 »

nekem ilyen van!

tárcsa+agy és ha jól emlékszem akkor ford scorpio hátsó féknyereg (új).
a kézifék a gyári kötéllel megoldható egy közdarab segítségével.

<beszúrt kép törölve>
még képet

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #134 Dátum: 2006 December 04, 14:03:10 »

nem, ez olyan mint a #130-ban mellékeltél (tárcsa + agy, a féknyereg tartó az teljesen más nálam).
olyan agyrész van fent mint a typ3 hátsó fékénél.

  le van esztergálva a fékdob és rá van dobva a tárcsa ? Shocked
« Utoljára szerkesztve: 2006 December 04, 14:05:52 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #133 Dátum: 2006 December 04, 13:48:52 »

nekem ilyen van!

tárcsa+agy és ha jól emlékszem akkor ford scorpio hátsó féknyereg (új).
a kézifék a gyári kötéllel megoldható egy közdarab segítségével.

<beszúrt kép törölve>
  le van esztergálva a fékdob és rá van dobva a tárcsa ? Shocked

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #132 Dátum: 2006 December 04, 12:42:58 »

kiváltképp, ha meg tudunk alkudni.Smiley
Persze nem is az a nagyon-nagy költség, hanem a bepakolása a dolgoknak.Sad Fel se merem hívni a megyót, hogy mennyit is kérne mindezért...
Ráadásul előbb meg kell várni, hiogy téliautóesélyes fiat 500 milyen állapotban kerül fel pestre.

ha a megyó horrort mond,szólj,mert a Szeki lehet be is rakja neked olcsóbban..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #131 Dátum: 2006 December 04, 11:50:22 »

nekem ilyen van!

tárcsa+agy és ha jól emlékszem akkor ford scorpio hátsó féknyereg (új).
a kézifék a gyári kötéllel megoldható egy közdarab segítségével.


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #130 Dátum: 2006 December 04, 11:20:03 »

Esetleg lehetne ilyet is kókányolni ez Hudák alkatrészkatalógusába van

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #129 Dátum: 2006 December 04, 11:15:41 »

És utána megedzed ? A gyárilag lukasakat edzés előtt fúrják. Ha az edzett tárcsát fúrod, a furatokból sok millió repedés indul el. Nem legenda, tapasztalat.
 miután már meg van edzve nehéz mégegyszer de szerintem nincs mert elég húgy anyagból van. Én viszont láttam már szanaszét repedt féktárcsát fúrás nélkül is. Inkább az lehet a lényeg hogy új tárcsát kell kifúrni nem egy megégett leszabályozottat

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #128 Dátum: 2006 December 04, 11:13:25 »

Hogy ti miket tudtok  Shocked

És utána megedzed ? A gyárilag lukasakat edzés előtt fúrják. Ha az edzett tárcsát fúrod, a furatokból sok millió repedés indul el. Nem legenda, tapasztalat.
Süni
« Hozzászólás #127 Dátum: 2006 December 04, 11:06:59 »

  Még mielőtt fikáznátok  hogy én fúrtam ki  nem én voltam hozzám így került . Nem gyárilag van fúrva és én is kifurkálnám egyébként Tongue
És utána megedzed ? A gyárilag lukasakat edzés előtt fúrják. Ha az edzett tárcsát fúrod, a furatokból sok millió repedés indul el. Nem legenda, tapasztalat.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #126 Dátum: 2006 December 04, 10:58:57 »

  Még mielőtt fikáznátok  hogy én fúrtam ki  nem én voltam hozzám így került . Nem gyárilag van fúrva és én is kifurkálnám egyébként Tongue

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #125 Dátum: 2006 December 04, 10:56:29 »

ez meg a hátsó tárcsa

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #124 Dátum: 2006 December 04, 10:55:25 »

ez itt a gyári ill varga bogár hátsó.  Ha lehetne öntetni féktárcsát hátra ezt ki lehetne váltani golf2 gti vel ami bontottan nem lehet túl drága

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #123 Dátum: 2006 December 04, 10:50:22 »

Ez itt a varga hátsó az említett kazán lemezzel az enyém is ilyen csak oda van galvanizálni.

RNIE
« Hozzászólás #122 Dátum: 2006 December 04, 10:49:11 »

( a foglya az milyen j?)
pontos Cheesy
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #121 Dátum: 2006 December 04, 10:47:33 »

Maresznak! Itt van amit kigondoltam a fékre ( csak Stunt meg ne lássa mert az tudományosan majd jól leszaroz Grin)  A bogár munkahenger dugattyú átmérő 40 a mercikombi meg 5ös bmw 42mm a fékbetét felület 1.5cm2-rel nagyobb darabonként a féktárcsa (kopórész)  egyforma én új bogár tárcsát vettem. A dobhoz való csapágyakkal megy a régi tengelycsonkra. A féknyerget a tengelycsonkkal egy kazánlemez foglya összekötni ( a foglya az milyen j?) mint a bolti vargán igaz az hátsó de boltban így kapható sőt egy csomó tuning nyereghez is kazánlemez adaptert adnak.

Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.104 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.