www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 08:15:40

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 393 394 395 396 397 [398] 399 400 401 402 403 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11185563 alkalommal)
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #31734 Dátum: 2009 December 25, 18:07:02 »

Igen, sokan azt gondolják, akik a szabályokat betartva közlekednek, veszélyes vánszorgó mazsolák.
...ügye te nem hiszed
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #31733 Dátum: 2009 December 25, 16:44:04 »

Jaja, érdekel, csak pécsett van sajnos...
Gyonyoru kocsitok van, minek ez neked? :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető PORSCHE
Hozzászólások: 2851


« Hozzászólás #31732 Dátum: 2009 December 25, 16:41:36 »

Igen!! Az Asszonyé volt!! Wink

96 audi 80 cabrio   Pedálos bogi           Pedálos moszkvics
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #31731 Dátum: 2009 December 25, 15:15:38 »

jóképű kis kocsi
Jaja, érdekel, csak pécsett van sajnos...

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #31730 Dátum: 2009 December 25, 14:34:15 »

jóképű kis kocsi

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #31729 Dátum: 2009 December 25, 14:21:50 »

Ezt látta már valaki élőben? http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/bogar_kafer/volkswagen_bogar_kafer-3501225

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #31728 Dátum: 2009 December 25, 12:34:09 »


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #31727 Dátum: 2009 December 25, 12:31:47 »


Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #31726 Dátum: 2009 December 25, 12:23:02 »



Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #31725 Dátum: 2009 December 25, 12:18:18 »


Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #31724 Dátum: 2009 December 25, 12:15:39 »


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #31723 Dátum: 2009 December 25, 12:12:01 »



Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #31722 Dátum: 2009 December 25, 12:11:12 »


Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #31721 Dátum: 2009 December 25, 12:10:20 »

Én viszont nem vagyok hajlandó belátni, hogy elavult, alkalmatlan autóval járnék! A forgalmat feltartani végképp nem kell, ha autópályán kell mennem, hát istenem, vannak még IFA-k, Skodák, azok sem rakéták, és ha a másik kocsimban ülök, sem zavarnak, mert ez inkább személyiség kérdése, mint lóerőé. A városi lámpáknál érdekes módon nem maradok le, feltéve, hogy nem sértem a fennálló szabályokat, a fékjeimet ismerem és még jónak is nevezném. Nem vagyunk alsóbbrendűek!
egyetértek......azt a keveset amit bogárral megyek bp-n, simán közlekedek a többi autossal ha megfelelölen kezelem a gépsárkányt...és többbször be is engednek(a sárgátmegisnézik.... Wink Cheesy)...szóval szerintem sem annyira gáz vele közlekedni

ha vidékre kellene járnom akkor más lenne a helyzet mert oda már kevés,ez tény ....főleg autopályán.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #31720 Dátum: 2009 December 25, 12:04:06 »

Én viszont nem vagyok hajlandó belátni, hogy elavult, alkalmatlan autóval járnék! A forgalmat feltartani végképp nem kell, ha autópályán kell mennem, hát istenem, vannak még IFA-k, Skodák, azok sem rakéták, és ha a másik kocsimban ülök, sem zavarnak, mert ez inkább személyiség kérdése, mint lóerőé. A városi lámpáknál érdekes módon nem maradok le, feltéve, hogy nem sértem a fennálló szabályokat, a fékjeimet ismerem és még jónak is nevezném. Nem vagyunk alsóbbrendűek!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #31719 Dátum: 2009 December 25, 11:58:51 »

én teljesen megértem a félelmed ezek után


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #31718 Dátum: 2009 December 25, 11:11:43 »

Fék, futómű a sebességkorlátokat betartva minden szempontból megfelel a normális közlekedéshez.
Mindezek mellet tökéletesen elfogadom, hogy egy újabb, korszerűbb autó napi közlekedésre jobban megfelel, mint egy bogár. Viszont "nem vagyunk alsóbbrendűek"
Igen, sokan azt gondolják, akik a szabályokat betartva közlekednek, veszélyes vánszorgó mazsolák.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
1303LS
« Hozzászólás #31717 Dátum: 2009 December 25, 10:10:48 »

Nem sok olyan embert ismerek aki 1x bogaras volt ,de nem csak 3 napra ,hogy az tudott volna tartossan váltani.
Ezt csak megerősíteni tudom.
Mikor eladtam az ez előtti bogaramat ami szarrá lett törve, már a következő héten a fene evett meg egy másikért, igaz a busz tompított kicsit, aztán jópár évre rá lett megint bogaram.
1303LS
« Hozzászólás #31716 Dátum: 2009 December 25, 10:06:57 »

Én viszont nem vagyok hajlandó belátni, hogy elavult, alkalmatlan autóval járnék! A forgalmat feltartani végképp nem kell, ha autópályán kell mennem, hát istenem, vannak még IFA-k, Skodák, azok sem rakéták, és ha a másik kocsimban ülök, sem zavarnak, mert ez inkább személyiség kérdése, mint lóerőé. A városi lámpáknál érdekes módon nem maradok le, feltéve, hogy nem sértem a fennálló szabályokat, a fékjeimet ismerem és még jónak is nevezném. Nem vagyunk alsóbbrendűek!
Ezzel egyetértek BigBug-al szemben.
Nagyon sokszor látok szuzukikat (most kizárólag az elterjedtségük miatt írom ezt a típust) 3-4 személlyel tökig bepárásodott oldalablakokkal. Sőt a nejem is járt régebben a barátnőjével napi szinten dolgozni keresztül a városon és kb ugyanígy látta a szuzukit.
Nekem az első szélvédőt simán lefújja a bogár, meg kell csinálni és kész, igaz lehet rajta javítani ezt nem vitatom. Nyáron cipekedtem vele a csomitartóban ilyen olyan cuccokat és valószínűleg lelöktem a jobb oldali műszerfalra menő fűtőcsövet. Na látszik a különbség, jobb oldalt nem is fújja le, rendbe kell rakni és kész. Azért mert megy a bogár fűtés nélkül is, még nem az alap helyzet. Szuzukinál (más típusnál is) ha kilukad a hűtő akkor nincs fűtés, annyival szarabb csak, hogy akkor a kocsi sem megy, tehát megcsinálja a gazdája.
A lámpás dolgot is pont úgy tapasztalom. Ha kicsit nagyobb gázzal is, de lehet produkálni a normális elindulást. Nálam biztos, hogy veszélyesebbek a 150LE-vel sárgánál padlógázon kilövők, ja és idegesítőbbek is. Fék, futómű a sebességkorlátokat betartva minden szempontból megfelel a normális közlekedéshez.
Mindezek mellet tökéletesen elfogadom, hogy egy újabb, korszerűbb autó napi közlekedésre jobban megfelel, mint egy bogár. Viszont "nem vagyunk alsóbbrendűek"
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #31715 Dátum: 2009 December 25, 09:32:36 »

ha mindenki ugyanazt gondolná ,baromi unalmas lenne ez a világ
a buszom nekem hobby,örömautózás minden méter amit megteszek vele
de tudom azt is hogy van akinek napi használatú autó a bogara és ezt tiszteletben tartom
amit leírtam az az én véleményem és senkire nem akarom rákényszeríteni

Bácsi Győző
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #31714 Dátum: 2009 December 25, 09:29:26 »

Én viszont nem vagyok hajlandó belátni, hogy elavult, alkalmatlan autóval járnék! A forgalmat feltartani végképp nem kell, ha autópályán kell mennem, hát istenem, vannak még IFA-k, Skodák, azok sem rakéták, és ha a másik kocsimban ülök, sem zavarnak, mert ez inkább személyiség kérdése, mint lóerőé. A városi lámpáknál érdekes módon nem maradok le, feltéve, hogy nem sértem a fennálló szabályokat, a fékjeimet ismerem és még jónak is nevezném. Nem vagyunk alsóbbrendűek!
ha mindenki ugyanazt gondolná ,baromi unalmas lenne ez a világ
a buszom nekem hobby,örömautózás minden méter amit megteszek vele
de tudom azt is hogy van akinek napi használatú autó a bogara és ezt tiszteletben tartom
amit leírtam az az én véleményem és senkire nem akarom rákényszeríteni

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #31713 Dátum: 2009 December 25, 09:20:58 »

Ha elkezdem lebontani (motort/váltót/stb. kiszerelni), akkor honnan lesz papírom kivonatni a forgalomból véglegesen?
Úgy tudom, ez csak regisztrált autóbontós igazolással - ergo a bogaram hulladékvas-árban eladásával - lehetséges.
Mondjuk ehhez én sem értek, de biztosan van itt olyan, aki igen. Azért sajnálnám ám, de ha nem megy másképp... Lips Sealed

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #31712 Dátum: 2009 December 25, 09:19:11 »

én teljesen megértem a félelmed ezek után
be kell látnunk a mai felgyorsult világban mi a mi autóinkkal és az ő korszerűtlenségükkel ,sok esetben veszélyhelyzetet teremtünk az utakon
néha másoknak néha csak önmagunknak
nehéz elmagyarázni annak a 30 éves ,már 5 éve is klímás autóban ,autótvezetni megtanulónak, hogy miért nem megy az a szar előttünk ? vagy mivan ez nem lát ?
igen a helyzet az,hogy azért nem megy mert nem tud gyorsabban és az a helyzet,hogy igen ,nem lát

az autóink hobby autók ,a mai napi használati közlekedésre alkalmatlanok !
sokan közülünk akik napi használatban tartják az autójukat és csak az az egy van ,nincs másik ,azok nem tudják azt elképzelni,hogy bizony sokszor nagyon nagy veszélyhelyzetet teremtenek a puszta létükkel az utakon
én heti 1000km-t nyomok le egy modern autóval és ha nem ezek az öreg szarok lennének a szerelmeim akkor bizony sokszor anyáznék
és a másik oldalon is szoktam ülni amikor pl a buszommal 80-al vánszorgok az autópályán és az idegbeteg kamionsofőrök 85-el 10 percig előznek (előznének mert inkább lassítok,hogy leelőzhessen)

szval ha megtartod akkor marad egy klassz nyári hobbyautód ,én speciel remélem így lesz
Én viszont nem vagyok hajlandó belátni, hogy elavult, alkalmatlan autóval járnék! A forgalmat feltartani végképp nem kell, ha autópályán kell mennem, hát istenem, vannak még IFA-k, Skodák, azok sem rakéták, és ha a másik kocsimban ülök, sem zavarnak, mert ez inkább személyiség kérdése, mint lóerőé. A városi lámpáknál érdekes módon nem maradok le, feltéve, hogy nem sértem a fennálló szabályokat, a fékjeimet ismerem és még jónak is nevezném. Nem vagyunk alsóbbrendűek!

Bácsi Győző
matchbox
« Hozzászólás #31711 Dátum: 2009 December 25, 09:16:21 »

Amire nem lesz időd az a szétszedés.
Ha már mindenképpen el kell adni, és a hibái valósak, bár ez a képeken nem látszik, és hát nem csak restaurálás minőségű javítás létezik, darabokban is árulhatnád, lehet, többet kapnál darabokban. Engem nem vonz a 150e irányár, mert tudom, mit kéne még rákölteni... De egy jó motor, váltó, farcsomagtartó, stb, könnyebben gazdára talál, és jó alap lehet egy újabb bogárra induló gyűjtéshez.
Ha elkezdem lebontani (motort/váltót/stb. kiszerelni), akkor honnan lesz papírom kivonatni a forgalomból véglegesen?
Úgy tudom, ez csak regisztrált autóbontós igazolással - ergo a bogaram hulladékvas-árban eladásával - lehetséges.
« Utoljára szerkesztve: 2009 December 25, 09:18:56 írta matchbox »
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #31710 Dátum: 2009 December 25, 09:14:55 »

pont mostanság gondolkodtam el azon, hogy az off talicskát jövőre eladom a gecibe, az árának töredékéből fullosan állófűtés meg minden ilyesmi meglesz a bogárba és ismét azzal fogok járni.
az utóbbi 3 évben, amíg nem jártam vele, csak rohad össze minden, nem győzöm csiszatolni, törölgetni.
járni kell vele

navégre! vénségedre kezd megjönni az eszed!  Wink Cheesy
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #31709 Dátum: 2009 December 25, 09:14:11 »

Idézek gyuszkó-nak küldött levelemből (szerintem nem veszi zokon):
'...van igazság a fikázásokban is. Könnyű úgy tanácsokat osztogatni, hogy az ember nem élte át.
Túlzásnak tűnhet, de félnék újra esős/havas/hideg időben használni - a párásodó ablakok miatt majdnem beletolattam egy 1,5 méteres árokba, elcsaptam egy motorost, majdnem kilapítottam egy gyalogost a zebrán és végül bekaptam egy Suzukit: mindezt az én hibámból! Ez nekem már nagyon durva.'

Oké eladod.Kapsz érte 100 forintot.És mit veszel belöle?Az átiratás és az első szerviz felemészti azt a kis pénzt amit ezért kapsz.És lesz egy lutri öreg valamid ami ha szerencsés vagy és uton akarsz tartani egy éven belül tőbbszörösébe kerül mint ennek a megjavitása .Ezen már tudod mi a szar.Az extrák amiket lassan összegyüjtőgettél min a duplájában van.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #31708 Dátum: 2009 December 25, 09:12:04 »

Ez így van! Mindennapi használatra az egyszeri bogaras nem sajnálja az időt és a pénzt sem, csak a reggeli rohanás előtt biztosan induljon, délután az oviba/suliba biztosan odaérjek, meg a szombat hajnali disznóvágásról se hiányozzak, mert az út mellett szerelek, stb.
Az elmúlt 5,5 évben mindenhová a bogarammal mentem, amíg be nem kaptam egy Mutyukit december 7-én este, esőben.
Most vakarom a fejem, mert a felújításra nincs időm (melóhely-váltás előtt állok) és ahhoz, hogy a júliusi műszakin átmenjen, kb. 3-400 E HUF-ot kellene rákölteni (szanaszét rohadt küszöbök, évek óta epoxival pótolt karosszéria-elemek az éleben-tartáshoz, kiszakadt első futómű, deformálódott csomagtartó, köténylemez, stb.), így most 6 hónapra forgalomból kivonva és ingadozok az eladás és a fészerben leponyvázás között. Hátha, egyszer, majd...
Mennyiért lehetne ilyen állapotban eladni?
Amire nem lesz időd az a szétszedés.
Ha már mindenképpen el kell adni, és a hibái valósak, bár ez a képeken nem látszik, és hát nem csak restaurálás minőségű javítás létezik, darabokban is árulhatnád, lehet, többet kapnál darabokban. Engem nem vonz a 150e irányár, mert tudom, mit kéne még rákölteni... De egy jó motor, váltó, farcsomagtartó, stb, könnyebben gazdára talál, és jó alap lehet egy újabb bogárra induló gyűjtéshez.

Bácsi Győző
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #31707 Dátum: 2009 December 25, 09:10:31 »

Idézek gyuszkó-nak küldött levelemből (szerintem nem veszi zokon):
'...van igazság a fikázásokban is. Könnyű úgy tanácsokat osztogatni, hogy az ember nem élte át.
Túlzásnak tűnhet, de félnék újra esős/havas/hideg időben használni - a párásodó ablakok miatt majdnem beletolattam egy 1,5 méteres árokba, elcsaptam egy motorost, majdnem kilapítottam egy gyalogost a zebrán és végül bekaptam egy Suzukit: mindezt az én hibámból! Ez nekem már nagyon durva.'

én teljesen megértem a félelmed ezek után
be kell látnunk a mai felgyorsult világban mi a mi autóinkkal és az ő korszerűtlenségükkel ,sok esetben veszélyhelyzetet teremtünk az utakon
néha másoknak néha csak önmagunknak
nehéz elmagyarázni annak a 30 éves ,már 5 éve is klímás autóban ,autótvezetni megtanulónak, hogy miért nem megy az a szar előttünk ? vagy mivan ez nem lát ?
igen a helyzet az,hogy azért nem megy mert nem tud gyorsabban és az a helyzet,hogy igen ,nem lát

az autóink hobby autók ,a mai napi használati közlekedésre alkalmatlanok !
sokan közülünk akik napi használatban tartják az autójukat és csak az az egy van ,nincs másik ,azok nem tudják azt elképzelni,hogy bizony sokszor nagyon nagy veszélyhelyzetet teremtenek a puszta létükkel az utakon
én heti 1000km-t nyomok le egy modern autóval és ha nem ezek az öreg szarok lennének a szerelmeim akkor bizony sokszor anyáznék
és a másik oldalon is szoktam ülni amikor pl a buszommal 80-al vánszorgok az autópályán és az idegbeteg kamionsofőrök 85-el 10 percig előznek (előznének mert inkább lassítok,hogy leelőzhessen)

szval ha megtartod akkor marad egy klassz nyári hobbyautód ,én speciel remélem így lesz

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
matchbox
« Hozzászólás #31706 Dátum: 2009 December 25, 08:42:50 »

Én csak azt nem értem miért epoxival? miért nem lemezzel ? Tudom drága a lakatos.Nem sok olyan embert ismerek aki 1x bogaras volt ,de nem csak 3 napra ,hogy az tudott volna tartossan váltani.
Idézek gyuszkó-nak küldött levelemből (szerintem nem veszi zokon):
'...van igazság a fikázásokban is. Könnyű úgy tanácsokat osztogatni, hogy az ember nem élte át.
Túlzásnak tűnhet, de félnék újra esős/havas/hideg időben használni - a párásodó ablakok miatt majdnem beletolattam egy 1,5 méteres árokba, elcsaptam egy motorost, majdnem kilapítottam egy gyalogost a zebrán és végül bekaptam egy Suzukit: mindezt az én hibámból! Ez nekem már nagyon durva.'
Nem elérhető ABU
Hozzászólások: 1063


« Hozzászólás #31705 Dátum: 2009 December 25, 08:25:25 »

Ez így van! Mindennapi használatra az egyszeri bogaras nem sajnálja az időt és a pénzt sem, csak a reggeli rohanás előtt biztosan induljon, délután az oviba/suliba biztosan odaérjek, meg a szombat hajnali disznóvágásról se hiányozzak, mert az út mellett szerelek, stb.
Az elmúlt 5,5 évben mindenhová a bogarammal mentem, amíg be nem kaptam egy Mutyukit december 7-én este, esőben.
Most vakarom a fejem, mert a felújításra nincs időm (melóhely-váltás előtt állok) és ahhoz, hogy a júliusi műszakin átmenjen, kb. 3-400 E HUF-ot kellene rákölteni (szanaszét rohadt küszöbök, évek óta epoxival pótolt karosszéria-elemek az éleben-tartáshoz, kiszakadt első futómű, deformálódott csomagtartó, köténylemez, stb.), így most 6 hónapra forgalomból kivonva és ingadozok az eladás és a fészerben leponyvázás között. Hátha, egyszer, majd...
Mennyiért lehetne ilyen állapotban eladni?
Én csak azt nem értem miért epoxival? miért nem lemezzel ? Tudom drága a lakatos.Nem sok olyan embert ismerek aki 1x bogaras volt ,de nem csak 3 napra ,hogy az tudott volna tartossan váltani.
« Utoljára szerkesztve: 2009 December 25, 08:27:35 írta abu »
matchbox
« Hozzászólás #31704 Dátum: 2009 December 25, 07:46:45 »

de ha már azzal jársz nincsenek ilyen problémák 
Ez így van! Mindennapi használatra az egyszeri bogaras nem sajnálja az időt és a pénzt sem, csak a reggeli rohanás előtt biztosan induljon, délután az oviba/suliba biztosan odaérjek, meg a szombat hajnali disznóvágásról se hiányozzak, mert az út mellett szerelek, stb.
Az elmúlt 5,5 évben mindenhová a bogarammal mentem, amíg be nem kaptam egy Mutyukit december 7-én este, esőben.
Most vakarom a fejem, mert a felújításra nincs időm (melóhely-váltás előtt állok) és ahhoz, hogy a júliusi műszakin átmenjen, kb. 3-400 E HUF-ot kellene rákölteni (szanaszét rohadt küszöbök, évek óta epoxival pótolt karosszéria-elemek az éleben-tartáshoz, kiszakadt első futómű, deformálódott csomagtartó, köténylemez, stb.), így most 6 hónapra forgalomból kivonva és ingadozok az eladás és a fészerben leponyvázás között. Hátha, egyszer, majd...
Mennyiért lehetne ilyen állapotban eladni?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #31703 Dátum: 2009 December 24, 23:20:12 »

de ha már azzal jársz nincsenek ilyen problémák 

ójeee



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #31702 Dátum: 2009 December 24, 23:01:24 »

az a probléma, hogy ha van 1-2 másik jármű, amivel tudsz menni, akkor nem biztos, hogy a bogárba ülsz, amit elő kell bányászni a kertkapu mögül, esetleg basztatni az akksiját, ami időközben lemerült, etc, etc...
buzi fasz!
de ha már azzal jársz nincsenek ilyen problémák 
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #31701 Dátum: 2009 December 24, 22:39:56 »

nagyon helyes. tényleg járni kell vele
az a probléma, hogy ha van 1-2 másik jármű, amivel tudsz menni, akkor nem biztos, hogy a bogárba ülsz, amit elő kell bányászni a kertkapu mögül, esetleg basztatni az akksiját, ami időközben lemerült, etc, etc...

már azt is bontós állapotra törted?  Grin
buzi fasz!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #31700 Dátum: 2009 December 24, 22:37:53 »

pont mostanság gondolkodtam el azon, hogy az off talicskát jövőre eladom a gecibe, az árának töredékéből fullosan állófűtés meg minden ilyesmi meglesz a bogárba és ismét azzal fogok járni.
az utóbbi 3 évben, amíg nem jártam vele, csak rohad össze minden, nem győzöm csiszatolni, törölgetni.
járni kell vele
már azt is bontós állapotra törted?  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #31699 Dátum: 2009 December 24, 22:28:39 »

pont mostanság gondolkodtam el azon, hogy az off talicskát jövőre eladom a gecibe, az árának töredékéből fullosan állófűtés meg minden ilyesmi meglesz a bogárba és ismét azzal fogok járni.
az utóbbi 3 évben, amíg nem jártam vele, csak rohad össze minden, nem győzöm csiszatolni, törölgetni.
járni kell vele
nagyon helyes. tényleg járni kell vele
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #31698 Dátum: 2009 December 24, 22:26:31 »

Azt mondja, belefáradt, neki ez napi szinten használt autó volt (van egy off is a családban...), és ahogyan leszűrtem, napi használatra nem igazán vált be (hozzáteszem, nekem sem kevés kalandvágy kell ahhoz, hogy télen mínusz 15 fokban egy lőrésnyi helyen a jeget a szélvédőről kapargatva közlekedjek, de muszáj, nekem még a váltás esélye sincs meg, vagyis egy második téli autóé...).

pont mostanság gondolkodtam el azon, hogy az off talicskát jövőre eladom a gecibe, az árának töredékéből fullosan állófűtés meg minden ilyesmi meglesz a bogárba és ismét azzal fogok járni.
az utóbbi 3 évben, amíg nem jártam vele, csak rohad össze minden, nem győzöm csiszatolni, törölgetni.
járni kell vele



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #31697 Dátum: 2009 December 23, 23:29:13 »

 
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #31696 Dátum: 2009 December 23, 22:53:33 »


"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #31695 Dátum: 2009 December 23, 22:51:48 »

Oldalak: 1 ... 393 394 395 396 397 [398] 399 400 401 402 403 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.216 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.