www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 24, 06:38:26

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 722 723 724 725 726 [727] 728 729 730 731 732 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11220612 alkalommal)
RNIE
« Hozzászólás #18574 Dátum: 2007 December 26, 13:30:46 »

Ez nem olcsó ennyiért?
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1665480&command=ugras&screenwidth=1024
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18573 Dátum: 2007 December 26, 13:15:07 »

pedig az kellhet.
tesóm bogarát mikor vizsgálta az eredetvizsgáló patesz,teljesen elszántan kereste,majd mikor megtalálta a 40 évnyi olvikor stb alatt,akkor jött a kis nitrohigítójval meg drótkeféjével és addig sikálta míg nem volt látható minden.és közben röhögcsélt hogy a bogarasok ezt el szokták felejteni kicserélni,és úgy buknak le....azt hitte nálunk is ez a helyzet,de rábaszott. Grin

az ilyen eredetvizsgáztatónál az a legkorrektebb eljárás, hogy elkéred a működési engedélyét (vagy mi a fasz van neki) és vazelin nélkül felnyomod a seggébe.
tetszés szerint meg is etetheted vele.

miért nem veszel egy 70 utáni bográcsot?
faxnak ez a pre67 mánia.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #18572 Dátum: 2007 December 26, 12:46:06 »

És ennek az 58-snak meg van minden "kritikus" alkatrésze (karosindex, hátsólámpa) vagy azok majd az extra 200.000-s katagóriát képviselik majd a felújításnál???

Ugyanmár.....nem vagyunk mi akkora eredetiség-fanok. Karosindex nem kéne rá, hátsólámpa meg a "sima" kétrészes kis pre67 lámpa menne rá  Cool
Nem kell mindent rögtön..... Wink

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #18571 Dátum: 2007 December 26, 12:26:56 »

kár,akkor kereket is kell cserélni.vagy az 58-as mellett kell voksolnom Cheesy
És ennek az 58-snak meg van minden "kritikus" alkatrésze (karosindex, hátsólámpa) vagy azok majd az extra 200.000-s katagóriát képviselik majd a felújításnál???

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #18570 Dátum: 2007 December 26, 12:23:01 »

háttérben én filózok
Már így utólag nem bánjátok,hogy szétflexeltétek azt a 65-ös bódét?

Mert így képek alapján a 66-os és az 58-as is hasonló kaliber amiért még pénzt adsz,az meg már a háznál volt.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #18569 Dátum: 2007 December 26, 12:19:20 »

pedig az kellhet.
tesóm bogarát mikor vizsgálta az eredetvizsgáló patesz,teljesen elszántan kereste,majd mikor megtalálta a 40 évnyi olvikor stb alatt,akkor jött a kis nitrohigítójval meg drótkeféjével és addig sikálta míg nem volt látható minden.és közben röhögcsélt hogy a bogarasok ezt el szokták felejteni kicserélni,és úgy buknak le....azt hitte nálunk is ez a helyzet,de rábaszott. Grin
Nekem is kivették a pótkereket, a tábla félig leesve, 1cm alvázvédő rajta, úgyhogy hagyták a picsába...
A mai (önhordó) kasznikon van ott alvázszám ismétlés, bogárnál nem tétel...sztem
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 26, 12:21:06 írta Zoli »

Nem elérhető bogi70
Hozzászólások: 77


« Hozzászólás #18568 Dátum: 2007 December 26, 11:48:56 »

Valóban nem "alváztartozék " ! Eladáskor megtartottam , azóta új tulajnál láttam az autót !
Kép felrakással még küzdenem kell ! 
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #18567 Dátum: 2007 December 26, 11:18:15 »

Üdvözlöm a fórum minden látogatóját ! A kérdéses táblát csatoltam a hozzászóláshoz . Átírásnál csak annyit foglalkoztak vele hogy megkeresték majd feljegyezték a jegyzőkönyvbe "NEM OLVASHATÓ " le volt festve ,vastagon, egy napig áztattam festékmaróban ! Grin

Majd érdeklődöm hivatalnál h mi van ha nicsen tábla, de az nem az alvázhoz tartozik, tehát az nem jelenthet semmit ha nincsen.
Legfeljebb szerzünk bontandó bodérol, ha nagyon kell.

Nem elérhető bogi70
Hozzászólások: 77


« Hozzászólás #18566 Dátum: 2007 December 26, 11:02:34 »

Oszt milyen adatok is vannka azon a táblán?
Üdvözlöm a fórum minden látogatóját ! A kérdéses táblát csatoltam a hozzászóláshoz . Átírásnál csak annyit foglalkoztak vele hogy megkeresték majd feljegyezték a jegyzőkönyvbe "NEM OLVASHATÓ " le volt festve ,vastagon, egy napig áztattam festékmaróban ! Grin
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #18565 Dátum: 2007 December 26, 10:32:29 »

akármilyen régi traktoron vagy teherautón találsz hasonlót Wink
Jó de én már nagyon régóta pont ilyenre vadászok.Pre sparokban volt.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #18564 Dátum: 2007 December 26, 08:36:25 »

akkor a régit átvenném Wink

akármilyen régi traktoron vagy teherautón találsz hasonlót Wink

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #18563 Dátum: 2007 December 26, 06:41:17 »

kormány kell bele
akkor a régit átvenném Wink

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #18562 Dátum: 2007 December 25, 23:46:40 »

valaki vegye mán meg a skodáimat és akkor ígérem ezt vagy a 66-ost megmentem.vagy mindkettőt..idővel

Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #18561 Dátum: 2007 December 25, 23:43:55 »

háttérben én filózok

Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #18560 Dátum: 2007 December 25, 23:42:14 »

Nem

kár,akkor kereket is kell cserélni.vagy az 58-as mellett kell voksolnom Cheesy

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #18559 Dátum: 2007 December 25, 23:38:56 »

eredetvizsgálója válogatja.ez megnézte.
egyébként nem tudod arra a 5 csavaros 66,67-es felnire púpos tárcsa felmegy?

Nem
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #18558 Dátum: 2007 December 25, 23:37:47 »

Hülye. Ez csak tájékoztatú tábla. Nem dokumnetum értékű. És min bukik le? Hogy lecserélték a karosszériát? A bogárnak alvázszáma van. Az alvázon. Csak az egy szám számit. Nekem sem nézték ezt a táblát.

eredetvizsgálója válogatja.ez megnézte.
egyébként nem tudod arra a 5 csavaros 66,67-es felnire púpos tárcsa felmegy?

Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #18557 Dátum: 2007 December 25, 23:37:11 »

pedig az kellhet.
tesóm bogarát mikor vizsgálta az eredetvizsgáló patesz,teljesen elszántan kereste,majd mikor megtalálta a 40 évnyi olvikor stb alatt,akkor jött a kis nitrohigítójval meg drótkeféjével és addig sikálta míg nem volt látható minden.és közben röhögcsélt hogy a bogarasok ezt el szokták felejteni kicserélni,és úgy buknak le....azt hitte nálunk is ez a helyzet,de rábaszott. Grin
Nekem sincs táblám.... cserés volt az eleje, mert összetörték!! És miért nézik azt eredetvizsgán? Nekik csak az alváz és motorszám kell nem?

Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #18556 Dátum: 2007 December 25, 23:35:06 »

Hülye. Ez csak tájékoztatú tábla. Nem dokumnetum értékű. És min bukik le? Hogy lecserélték a karosszériát? A bogárnak alvázszáma van. Az alvázon. Csak az egy szám számit. Nekem sem nézték ezt a táblát.

Oszt milyen adatok is vannka azon a táblán?

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #18555 Dátum: 2007 December 25, 23:32:07 »

pedig az kellhet.
tesóm bogarát mikor vizsgálta az eredetvizsgáló patesz,teljesen elszántan kereste,majd mikor megtalálta a 40 évnyi olvikor stb alatt,akkor jött a kis nitrohigítójval meg drótkeféjével és addig sikálta míg nem volt látható minden.és közben röhögcsélt hogy a bogarasok ezt el szokták felejteni kicserélni,és úgy buknak le....azt hitte nálunk is ez a helyzet,de rábaszott. Grin

Hülye. Ez csak tájékoztatú tábla. Nem dokumnetum értékű. És min bukik le? Hogy lecserélték a karosszériát? A bogárnak alvázszáma van. Az alvázon. Csak az egy szám számit. Nekem sem nézték ezt a táblát.
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #18554 Dátum: 2007 December 25, 23:19:57 »

Na alu táblám nekem sincsen a csomagtérben...

pedig az kellhet.
tesóm bogarát mikor vizsgálta az eredetvizsgáló patesz,teljesen elszántan kereste,majd mikor megtalálta a 40 évnyi olvikor stb alatt,akkor jött a kis nitrohigítójval meg drótkeféjével és addig sikálta míg nem volt látható minden.és közben röhögcsélt hogy a bogarasok ezt el szokták felejteni kicserélni,és úgy buknak le....azt hitte nálunk is ez a helyzet,de rábaszott. Grin

Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #18553 Dátum: 2007 December 25, 23:06:06 »

ezzel a lilával az a baj hogy még rengeteget kéne rálocsolni,és már most sem olcsó.nincs meg az adattáblája,tehát eredetvizsgán bukta.aztán 30le 6v motor amivel kitörölhetem,tehát motor is kell bele papíros,aztán műszaki is kell,zk is.kormány kell bele normális,fényezés kell rá normális,stb apróságok.ja és tőlem kb 350 km-re van.ennyi a gond Cry

Na alu táblám nekem sincsen a csomagtérben...

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #18552 Dátum: 2007 December 25, 23:03:28 »

Továbbra is keresek eladó bogit, bagóért!
Legalább guruljon,külső-belső nem számít, jó ha van valami moci is benne!
Írjatok priviben

Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #18551 Dátum: 2007 December 25, 22:59:27 »

továbbra is az 58-as vagy a 66-os bepapírozásán agyalok inkább.teccik ez a kormány az 58-ban Roll Eyes


[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #18550 Dátum: 2007 December 25, 22:56:33 »


ezzel a lilával az a baj hogy még rengeteget kéne rálocsolni,és már most sem olcsó.nincs meg az adattáblája,tehát eredetvizsgán bukta.aztán 30le 6v motor amivel kitörölhetem,tehát motor is kell bele papíros,aztán műszaki is kell,zk is.kormány kell bele normális,fényezés kell rá normális,stb apróságok.ja és tőlem kb 350 km-re van.ennyi a gond Cry

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #18549 Dátum: 2007 December 25, 21:58:54 »

én őszinte leszek  fékcuccok még 50 és akkor még kasztnin nem csináltál semmit....persze vannak itt olyanok akik 2munkahengerből csinálnak egyet és visszatezik a fékbe ....mindenkinek szíve joga hogy hogy újít fel de a végösszeg ugyanaz csak lehet apránként költöd el és sok félmegoldás kerül majd annyiba mint egyszer megcsinálni normálisan....szvsz 500körül nézz kocsit

az ezüst pilisvörösvári elment már?
 

na az egy jó vas egyébként meg ha autót akarsz épiteni és barkácsoló kedvü vagy vegyél trabantot10ert ha kultuszt akarsz teremteni akkor is vegyél trabantot csak 200ért bogárnál ez az összeg 400-500nál kezdődik amivel foglalkoztak is nem csak lelakták ....


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #18548 Dátum: 2007 December 25, 21:40:47 »

Azért szeretném kikérni a ti tanácsotokat, mert én sajna tényleg nem tudok különbséget tenni pár kép alapján a tákolt szarok és azok a bogarak között, amiket érdemes megvenni. Gondoltam, ti hátha többet tudtok erről a bogárról, h. érdemes-e egyáltalán személyesen is megnézni.Köszi, bízom benne, h. előbb-utóbb találok egy ilyet.
Köszi mindkettőtöknek a segítséget, a drága-kontra olcsó felújítás vitába én a csekély tudásom miatt nem szállnék be, és tapasztalat híján állást sem foglalnék.

én őszinte leszek akik ismernek tudják hogy mindig elég nyiltan megmondom vélményem, részben igazam is szokott lenni, persze volt emiatt már összetűzésem de ilyen vagyok....kis költségvetésű felújítás nincs mert vannak amit nem tudsz megsporolni 4új gumi csak 50 000Ft fékcuccok még 50 és akkor még kasztnin nem csináltál semmit....persze vannak itt olyanok akik 2munkahengerből csinálnak egyet és visszatezik a fékbe ....mindenkinek szíve joga hogy hogy újít fel de a végösszeg ugyanaz csak lehet apránként költöd el és sok félmegoldás kerül majd annyiba mint egyszer megcsinálni normálisan....szvsz 500körül nézz kocsit szakértővel aki meg tudja különböztetni hogy tákesz vagy nem .....de idővel megtanulod te is mik a bogár kritikikus pontjai...lakóhelyedhez közeli forumosok szívesen mennek majd veled hidd el
Nem elérhető totyko
Hozzászólások: 34

« Hozzászólás #18547 Dátum: 2007 December 25, 20:58:29 »

Idézet
-szerintem ezen a sárgán is van bőven tákolás, és 400ezerért ne rohadjon a lámpak körül a sárvédő szvsz...
-legjobb érintetlen eredeti állapotú bogarat venni, ez gyakorlatilag Mo-n jelenleg szerintem majdnem lehetetlen
-felújítani ha nincs rá 1 milliód minimum akkor bele se kezdj (egy átlag 150-200ezres bogár felújítása alsó hangon is 1millió Ft minimum)
-5-600körül már 1300asokból lehet kifogni olyat amire egyszer valaki elköltötte azt az 1milliót és tényleg rendben van de lehet nagyon sok tákolt szart is venni ennyiért
-olyan bogarat ami "tuningolva" van nem is vennék meg, értem ezalatt a sufnituningot pl idegen ülés, no fear matrica kék led  stb Smiley
Azért szeretném kikérni a ti tanácsotokat, mert én sajna tényleg nem tudok különbséget tenni pár kép alapján a tákolt szarok és azok a bogarak között, amiket érdemes megvenni. Gondoltam, ti hátha többet tudtok erről a bogárról, h. érdemes-e egyáltalán személyesen is megnézni.

Nyugodtan vegyél 3-400 ezerért egy olyan autót amit megnézel, tetszik, szakértö nézi és azt mondja müszakilag ok és nincs ÁTrozsdásodva. Évek alatt amig használod, gyüjtögetsz pénzt és ha ugy áll a dolog felujitod. Közben pedig apró résletekben lehet rá költeni.
Köszi, bízom benne, h. előbb-utóbb találok egy ilyet.
Köszi mindkettőtöknek a segítséget, a drága-kontra olcsó felújítás vitába én a csekély tudásom miatt nem szállnék be, és tapasztalat híján állást sem foglalnék.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #18546 Dátum: 2007 December 25, 20:01:34 »

kezdődik a millás felújítás kontra olcsó felújítás vita 
A tesód pirosa nagyon szép lett...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #18545 Dátum: 2007 December 25, 19:59:21 »

képek a lila pre-ről,nemrég kaptam őket. Undecided

<beszúrt kép törölve>

Ilyen kormányt akaroook!!

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #18544 Dátum: 2007 December 25, 19:34:11 »

lefikkantanak,pedig igazad vagyon.
nem tesz semmit, már megszoktam  Wink
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #18543 Dátum: 2007 December 25, 18:23:29 »

Ígéretes darab...

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #18542 Dátum: 2007 December 25, 13:32:51 »

Nézd, nem mindenki akar restaurálni bograt Smiley A lényeg, hogy a müszaki vizsgán megfeleljen és ha belegondolsz mondjjuk még 5-6 év mulva is megfeleljhen. Ha csak kis rozsdák vannak, nem gáz. Aki használni akarja, az szépen foltozza egy kicsit a festést, semmi gond nem lesz.

Ha örömmel akarna bogarazni, nap mint nap az utat tépni, szvsz nincs is értelme 1milliot kiadni, mert hamar "tönkremenne" az 1millio, amortizálodna az utakon, stb. Én 40 ezerért vettem a kocsimat. 350böl kijön olyan állapotúra, hogy 7-8 évig nem kell hozzányulni. Igen, horpadt sárvédöim lesznek meg görbe lökös, de a saját kezem által felujitott autót (és ez életem elsö kocsija, sose ujitttam még fel kocsit) fogom minden nap örömmel vezetni. Ez sztem jobb érzés mintha vki összeszed 1millát, bedugja egy szerelöhöz majd kiszedi pár honap mulva és megy vele.

Nyugodtan vegyél 3-400 ezerért egy olyan autót amit megnézel, tetszik, szakértö nézi és azt mondja müszakilag ok és nincs ÁTrozsdásodva. Évek alatt amig használod, gyüjtögetsz pénzt és ha ugy áll a dolog felujitod. Közben pedig apró résletekben lehet rá költeni.

én se dugtam be szerelőhöz 5évig építgettem vágyakoztam milyen lesz vele menni stb....de az 1milla simán elment...és sokmindent magam csináltam, csinálok most is....
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #18541 Dátum: 2007 December 25, 13:20:19 »

-szerintem ezen a sárgán is van bőven tákolás, és 400ezerért ne rohadjon a lámpak körül a sárvédő szvsz...
-legjobb érintetlen eredeti állapotú bogarat venni, ez gyakorlatilag Mo-n jelenleg szerintem majdnem lehetetlen
-felújítani ha nincs rá 1 milliód minimum akkor bele se kezdj (egy átlag 150-200ezres bogár felújítása alsó hangon is 1millió Ft minimum)
-5-600körül már 1300asokból lehet kifogni olyat amire egyszer valaki elköltötte azt az 1milliót és tényleg rendben van de lehet nagyon sok tákolt szart is venni ennyiért
-olyan bogarat ami "tuningolva" van nem is vennék meg, értem ezalatt a sufnituningot pl idegen ülés, no fear matrica kék led  stb Smiley

Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #18540 Dátum: 2007 December 25, 13:19:37 »

képek a lila pre-ről,nemrég kaptam őket. Undecided
http://i142.photobucket.com/albums/r86/ToYPaY/bogar/DSC00388.jpg
http://i142.photobucket.com/albums/r86/ToYPaY/bogar/DSC00387.jpg
http://i142.photobucket.com/albums/r86/ToYPaY/bogar/DSC00386.jpg
http://i142.photobucket.com/albums/r86/ToYPaY/bogar/DSC00385.jpg
http://i142.photobucket.com/albums/r86/ToYPaY/bogar/DSC00384.jpg
http://i142.photobucket.com/albums/r86/ToYPaY/bogar/DSC00383.jpg
http://i142.photobucket.com/albums/r86/ToYPaY/bogar/DSC00382.jpg
http://i142.photobucket.com/albums/r86/ToYPaY/bogar/DSC00381.jpg
http://i142.photobucket.com/albums/r86/ToYPaY/bogar/DSC00380.jpg
http://i142.photobucket.com/albums/r86/ToYPaY/bogar/DSC00378.jpg
http://i142.photobucket.com/albums/r86/ToYPaY/bogar/DSC00377.jpg
http://i142.photobucket.com/albums/r86/ToYPaY/bogar/DSC00376.jpg
http://i142.photobucket.com/albums/r86/ToYPaY/bogar/DSC00375.jpg
http://i142.photobucket.com/albums/r86/ToYPaY/bogar/DSC00373.jpg
http://i142.photobucket.com/albums/r86/ToYPaY/bogar/DSC00372.jpg
http://i142.photobucket.com/albums/r86/ToYPaY/bogar/DSC00370-1.jpg
http://i142.photobucket.com/albums/r86/ToYPaY/bogar/DSC00369-1.jpg
http://i142.photobucket.com/albums/r86/ToYPaY/bogar/DSC00367-1.jpg
http://i142.photobucket.com/albums/r86/ToYPaY/bogar/DSC00371.jpg
http://i142.photobucket.com/albums/r86/ToYPaY/bogar/DSC00345.jpg
http://i142.photobucket.com/albums/r86/ToYPaY/bogar/DSC00344.jpg

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #18539 Dátum: 2007 December 25, 13:19:03 »

már volt róla szó korábban, olvass vissza, de ha jól emlékszem kb 300ezerről indult, aztán sokáig állt 225ön, és most ennyi, egyébként arra jutottunk, hogy ennyiért jó vétel lehet, de mindenképpen valami szakértőnek kellene megnéznie, de egy kezdő bogarasnak nem ajánlanak a "rutinos rókák" ebben az ár kategóriában autót, mert ezekre sokat kell költeni, és nem az lenne a cél hogy rövid úton megutáld a bogarat, hanem hogy élvezd a feelinget, de ehez egy olyan autó szükséges, ami nem esik szét alattad, ezzel nem azt akarom mondani hogy ez rossz, de ha nem szándékozol költeni rá 100ezreket, akkor inkább egy kicsit drágább kategóriában gondolkodj, nemrég sikerült "tazoli" fórumtársnak egy nagyon jó vételt csinálnia, az az autó kb 5kiló körül volt, akörül már lehet minden tekintetben jó állapotú bogarat találni

amúgy ezen a látható problémák csomagtérajtó alatt puposodik a festék, a hátulján a rács lakatost igényel, valamint az a piros szörnyűség a műszerfalon valami takesz megoldás, meg nem mindegyik felni egyforma, de ez részletkérdés, ha a motorja megbízható akkor már megéri ennyiért, az egy másik kérdés, hogy a kaszni milyen állapotban van, mert jó állapotút elég nehéz találni így 150 körül(mondjuk a motorral is így van), amúgy az autót elég régóta hirdetik, úgyhogy könnyen előfordulhat hogy jelenleg nem olyan állapotban van mint a képeken
lefikkantanak,pedig igazad vagyon.
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #18538 Dátum: 2007 December 25, 13:15:47 »

kezdődik a millás felújítás kontra olcsó felújítás vita 

Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #18537 Dátum: 2007 December 25, 12:47:03 »

-legjobb érintetlen eredeti állapotú bogarat venni, ez gyakorlatilag Mo-n jelenleg szerintem majdnem lehetetlen

-felújítani ha nincs rá 1 milliód minimum akkor bele se kezdj (egy átlag 150-200ezres bogár felújítása alsó hangon is 1millió Ft minimum)


Nézd, nem mindenki akar restaurálni bograt Smiley A lényeg, hogy a müszaki vizsgán megfeleljen és ha belegondolsz mondjjuk még 5-6 év mulva is megfeleljhen. Ha csak kis rozsdák vannak, nem gáz. Aki használni akarja, az szépen foltozza egy kicsit a festést, semmi gond nem lesz.

Ha örömmel akarna bogarazni, nap mint nap az utat tépni, szvsz nincs is értelme 1milliot kiadni, mert hamar "tönkremenne" az 1millio, amortizálodna az utakon, stb. Én 40 ezerért vettem a kocsimat. 350böl kijön olyan állapotúra, hogy 7-8 évig nem kell hozzányulni. Igen, horpadt sárvédöim lesznek meg görbe lökös, de a saját kezem által felujitott autót (és ez életem elsö kocsija, sose ujitttam még fel kocsit) fogom minden nap örömmel vezetni. Ez sztem jobb érzés mintha vki összeszed 1millát, bedugja egy szerelöhöz majd kiszedi pár honap mulva és megy vele.

Nyugodtan vegyél 3-400 ezerért egy olyan autót amit megnézel, tetszik, szakértö nézi és azt mondja müszakilag ok és nincs ÁTrozsdásodva. Évek alatt amig használod, gyüjtögetsz pénzt és ha ugy áll a dolog felujitod. Közben pedig apró résletekben lehet rá költeni.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #18536 Dátum: 2007 December 25, 11:42:44 »

-szerintem ezen a sárgán is van bőven tákolás, és 400ezerért ne rohadjon a lámpak körül a sárvédő szvsz...
-legjobb érintetlen eredeti állapotú bogarat venni, ez gyakorlatilag Mo-n jelenleg szerintem majdnem lehetetlen
-felújítani ha nincs rá 1 milliód minimum akkor bele se kezdj (egy átlag 150-200ezres bogár felújítása alsó hangon is 1millió Ft minimum)
-5-600körül már 1300asokból lehet kifogni olyat amire egyszer valaki elköltötte azt az 1milliót és tényleg rendben van de lehet nagyon sok tákolt szart is venni ennyiért
-olyan bogarat ami "tuningolva" van nem is vennék meg, értem ezalatt a sufnituningot pl idegen ülés, no fear matrica kék led  stb Smiley
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #18535 Dátum: 2007 December 25, 11:36:08 »

Nekem a sárga az abszolút favorit, a másikból is előbb-utóbb az lett volna! Smiley
Köszi mégegyszer a segítséget, tavaszig még gyűjtögetek, ha addig még meglesz, akkor megnézem élőben is egy hozzáértővel. Ja, és természetesen Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet!
Köszönöm, neked is hasonló jókat, de addig is olvasd a fórumot, általában az új hirdetéseket mindig kitárgyaljuk. Kellemes Ünnepeket!
Oldalak: 1 ... 722 723 724 725 726 [727] 728 729 730 731 732 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.201 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.