www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 25, 16:23:31

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 726 727 728 729 730 [731] 732 733 734 735 736 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11233836 alkalommal)
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #18414 Dátum: 2007 December 18, 19:55:05 »

Sziasztok!
1.9 TDI motor érdekelne, vagy bármilyen 1.6os vagy annál nagyobb dízel motor. Ha valakinek van jelentkeznék érte, ha megállapodunk.
endre.gyorffy@gmail.com

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #18413 Dátum: 2007 December 18, 19:53:06 »

ócsó.
Mi?  Huh
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #18412 Dátum: 2007 December 18, 19:20:41 »

ócsó.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #18411 Dátum: 2007 December 18, 17:52:41 »

Már volt róla szó, nem típus lámpák, stb.
De ha valaki szándéékosan ovált akar, és megnézi, és ténmyleg rendesen ki van lakatolva,és nem hiányzik róla túl sok kurens alkatrész, ekkor megéri.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Moca
Hozzászólások: 296


'74 VW 1300 (ex), '86 VW Golf MKII

« Hozzászólás #18410 Dátum: 2007 December 18, 17:21:19 »


Már volt róla szó, nem típus lámpák, stb.
Nem elérhető Tha
Hozzászólások: 188


« Hozzászólás #18409 Dátum: 2007 December 18, 16:48:34 »

Ezt már nézte vki?
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1689009&command=ugras&screenwidth=1024
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #18408 Dátum: 2007 December 18, 11:41:39 »

Szerintem ahány csavarral rögzítve van, legalább annyi lyuk lesz rajt Cheesy
pl. a kesztyűtartónál ha jól emlékszem nem is látszik, mert az ajtó alatt van rögzítve, vagyis az ajtó eltakarja
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #18407 Dátum: 2007 December 18, 11:14:59 »

Szerintem ahány csavarral rögzítve van, legalább annyi lyuk lesz rajt Cheesy
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #18406 Dátum: 2007 December 18, 11:14:13 »

én szedtem már le ilyet, megnyugtatok mindenkit, le van fényezve alatta, kis csavarokra és helyeikre már nem emlékszem ennyire pontosan (biztos, hogy vannak), de az rémlik mintha lenne de nem sok
kössz Smiley
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #18405 Dátum: 2007 December 18, 11:00:38 »

engem is érdekelne a dolog továbbra is
én szedtem már le ilyet, megnyugtatok mindenkit, le van fényezve alatta, kis csavarokra és helyeikre már nem emlékszem ennyire pontosan (biztos, hogy vannak), de az rémlik mintha lenne de nem sok
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #18404 Dátum: 2007 December 18, 10:47:55 »

engem is érdekelne a dolog továbbra is
ha sikerül valahol ilyen fotóra szert tenned, oszd meg itt is. én is kíváncsi vagyok
nézd meg Aircult képtárát, talán vannak fent fotók a fehér szétszedéséről Wink
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #18403 Dátum: 2007 December 18, 10:36:31 »

hogy néz ki alatta? le van fényezve gyárilag? sok csavarnyom látszik, ha valaki nem akarja egyből fényezni is? nincs olyan fotód amin épp leszedtétek?

engem is érdekelne a dolog továbbra is
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #18402 Dátum: 2007 December 18, 08:19:20 »

Szerintetek érdemes lenne menteni egy külföldön lévő, papírok nélküli, még a teljes pusztulás előtt lévő pre67-est? Ha úgy adódik, és nemsokára elkészül a bogaram, elgondolkodom rajta  Huh

elgondolkodom rajta....ez egy jó szó Grin


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18401 Dátum: 2007 December 17, 23:11:01 »


  szerintem ez a keskenyítés szarul néz ki, a szomszéd meg is kérdezte ennek mibaja van  Roll Eyes mondom ez ilyen ,szerinte meg biztos van valami baja mondom nem ő meg de de de .

Nem elérhető kenyér
Hozzászólások: 8

« Hozzászólás #18400 Dátum: 2007 December 17, 22:22:38 »

a
Jól néz ki ez a bogár.
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #18399 Dátum: 2007 December 17, 17:34:20 »

Ezt a bogarat ismerem.Egy lépcsőházban és egy szinten lakok a tulajdonosával.(Egy fiatal csajé).

2006.őszén vette ezt a bogit olyan 400e Ft körül.Felújított és garázsban tartott autó volt,még rajta voltak a króm felnik,sima,jel nélküli dísztárcsákkal.Nagyon szép autó volt.

Tavaly egész télen végig használta,plussz másfél év csillaggarázs,meghozta a hatást.(A hírdetésben írt"garázsban tartott"duma,kamandusz).A metálfény egy csomó helyen elkezdett púposodni,domborodni.A ball oldalon a kopoltyú alatt tenyérnyi helyen.
Egy fél éve valami motor gondok kezdődtek és a csaj leállította.Már sajnáltam is a bogit,mert lapos gumikkal áldogállt használatlanul.Olyan két hete valami szerelő szakikkal jött a tulaj.Beindították és elvitték.Beadta egy autókereskedésbe,(Cervo)most is az hírdeti.
235e-t friss vizsgával mondjuk megérhet.

Ezzel a képpel árulták a használtautón 2006-ban.

Tuti a rendszáma : BRG Smiley

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #18398 Dátum: 2007 December 17, 17:03:43 »

ez is nagyablakos régi motyókkal és milyen szép.jó mondjuk a felni sokat dob Cheesy
a turbó a farában sokkal többet dob rajta  Grin Grin
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #18397 Dátum: 2007 December 17, 15:40:09 »

Szeretném eladni a 9személyes tűzoltósági T3-as buszmat.
1973-as évjáratú, 80 000 km-t futott és márciusig van műszakija.
A karosszériát lakatolni kell.
390 000Ft.


Ez T2es! Wink

Nem elérhető busman
Hozzászólások: 1

« Hozzászólás #18396 Dátum: 2007 December 17, 15:33:57 »

Szeretném eladni a 9személyes tűzoltósági T3-as buszmat.
1973-as évjáratú, 80 000 km-t futott és márciusig van műszakija.
A karosszériát lakatolni kell.
390 000Ft.


[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #18395 Dátum: 2007 December 17, 15:32:58 »

ez is nagyablakos régi motyókkal és milyen szép.jó mondjuk a felni sokat dob Cheesy

az ultetes meg a keseknyites dob sokat Cool

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #18394 Dátum: 2007 December 17, 15:29:49 »

Szerintetek érdemes lenne menteni egy külföldön lévő, papírok nélküli, még a teljes pusztulás előtt lévő pre67-est? Ha úgy adódik, és nemsokára elkészül a bogaram, elgondolkodom rajta  Huh
az attól függ mennyire pre, milyen állpaotban. ha a szívedre hallgatsz, mindent érdemes, ha a tárcádra, addig érdemes, amíg bírod.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Moca
Hozzászólások: 296


'74 VW 1300 (ex), '86 VW Golf MKII

« Hozzászólás #18393 Dátum: 2007 December 17, 15:21:16 »

Szerintetek érdemes lenne menteni egy külföldön lévő, papírok nélküli, még a teljes pusztulás előtt lévő pre67-est? Ha úgy adódik, és nemsokára elkészül a bogaram, elgondolkodom rajta  Huh
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #18392 Dátum: 2007 December 17, 14:42:13 »


a célt értem, csak azt nem, hogy emiatt minek szétkapni egy pre bogit,, amiből egy csomó cuccot nem tudsz használni és egyben esetleg még menthető lenne. mert, ha nem menthető egyben, akkor csak apróságokat tudsz felhasználni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #18391 Dátum: 2007 December 17, 14:41:32 »



ez is nagyablakos régi motyókkal és milyen szép.jó mondjuk a felni sokat dob Cheesy

Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #18390 Dátum: 2007 December 17, 14:40:31 »

ennek mi értelme? bontott cuccokból akarsz öregíteni? a fele kuka lesz

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #18389 Dátum: 2007 December 17, 14:25:30 »

66-os bogi eljön 100-ért papír nélkül,veszek mellé egy papíros komplett after bogit aminek a bódéja is marad,és visszaöregítem.
ennek mi értelme? bontott cuccokból akarsz öregíteni? a fele kuka lesz

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #18388 Dátum: 2007 December 17, 14:19:17 »


ha esetleg te már nem leszel érdekelt az egész gép megvételében a tulaj elad alkatrészeket is?


Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #18387 Dátum: 2007 December 17, 14:15:29 »

Mondjuk ugy, hogy parkolt a garázsában egy rövid ideig :-)

Aztán visszavettem. Egy elsietett csere volt részemről akkor.

Neked milyen autóid vannak/voltak?
Van a fehér, van/volt ez, és még?

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #18386 Dátum: 2007 December 17, 14:05:01 »

Ez a bogarad volt a"Porsche"fórumtag autója is ugye?

Mondjuk ugy, hogy parkolt a garázsában egy rövid ideig :-)

Aztán visszavettem. Egy elsietett csere volt részemről akkor.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #18385 Dátum: 2007 December 17, 14:02:01 »

Tény. Ez egy mix volt, amin azt próbáltam meg összehozni, hogy a nekem tetsző elemeket összeválogatom egy harmónikus kinézetű bogárrá. A motorháztető 61-es volt, nekem az jobban tetszett, mint a 67-es vagy a 66-os.
Ez a bogarad volt a"Porsche"fórumtag autója is ugye?
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #18384 Dátum: 2007 December 17, 13:58:46 »

Na azért ennél ez jobb volt:
- kilincsek kint visszaalakitva a 67-esre
- a műszerfalon a szellőzőrácsok eltüntetve középen és a km óra meg a kesztyűtartó fölött
- tankolónyilás megszünt
- eleje régi lett
- az összes kapcsoló, gomb régi lett
stb...


Mondom, nekem nem az igényesen megcsinált dolgok ellen van kifogásom.
Főlegh úgy nem, hogy törött kocsik lettek megmentve.
Ha mondjuk valakinek van egy szép 67 utánija, és úgy alakítja vissza, az nem tetszik.
Most konkrét példát nem tudok mutatni...

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #18383 Dátum: 2007 December 17, 13:54:17 »

A gépháztető sem 67-es volt.
Bár ha az esztétikát nézzük,akkor a hosszú motortélfedél még szebb is.

Tény. Ez egy mix volt, amin azt próbáltam meg összehozni, hogy a nekem tetsző elemeket összeválogatom egy harmónikus kinézetű bogárrá. A motorháztető 61-es volt, nekem az jobban tetszett, mint a 67-es vagy a 66-os.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #18382 Dátum: 2007 December 17, 13:52:06 »

Egyébként kevés dolgon látszott, hogy nem 67-es. (a diszlécek direkt ilyenek lettek, meg az embléma is kellett rá, mert tetszett)
A gépháztető sem 67-es volt.
Bár ha az esztétikát nézzük,akkor a hosszú motortélfedél még szebb is.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #18381 Dátum: 2007 December 17, 13:51:49 »

Jó, így nyílván érthető, és azt sem mondtam, hogy nem szép.
De sokan csak annyit csinálnak, hogy rádobnak 4 pre67 sárvédőt, és kész...
Van néhány elég gáz megoldás...

Na azért ennél ez jobb volt:
- kilincsek kint visszaalakitva a 67-esre
- a műszerfalon a szellőzőrácsok eltüntetve középen és a km óra meg a kesztyűtartó fölött
- tankolónyilás megszünt
- eleje régi lett
- az összes kapcsoló, gomb régi lett
stb...
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #18380 Dátum: 2007 December 17, 13:48:11 »

Az egész egy 1967-es bogárral indult. lánggal összevissza hegesztgették a kaszniját, igy menthetetlen volt. De annyi jó cucc volt hozzá, és közben ajánlottak egy az elején törött 71-est, ami a többi részen igen jó volt, hogy a 71-es megkapta a 67-es cuccait. Szerintem nem lett ronda autó, valamikor benne volt a legszebb 10 autóba a rajzáson is.
Nem akartam after67-et csinálni, nekem az annyira nem tetszik.

Egyébként kevés dolgon látszott, hogy nem 67-es. (a diszlécek direkt ilyenek lettek, meg az embléma is kellett rá, mert tetszett)

Jó, így nyílván érthető, és azt sem mondtam, hogy nem szép.
De sokan csak annyit csinálnak, hogy rádobnak 4 pre67 sárvédőt, és kész...
Van néhány elég gáz megoldás...

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #18379 Dátum: 2007 December 17, 13:43:10 »

Én úgy igazából sose értettem, hogy miért jó, ha vissza van öregítve.

Az egész egy 1967-es bogárral indult. lánggal összevissza hegesztgették a kaszniját, igy menthetetlen volt. De annyi jó cucc volt hozzá, és közben ajánlottak egy az elején törött 71-est, ami a többi részen igen jó volt, hogy a 71-es megkapta a 67-es cuccait. Szerintem nem lett ronda autó, valamikor benne volt a legszebb 10 autóba a rajzáson is.
Nem akartam after67-et csinálni, nekem az annyira nem tetszik.

Egyébként kevés dolgon látszott, hogy nem 67-es. (a diszlécek direkt ilyenek lettek, meg az embléma is kellett rá, mert tetszett)
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #18378 Dátum: 2007 December 17, 13:36:51 »

Én úgy igazából sose értettem, hogy miért jó, ha vissza van öregítve.

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #18377 Dátum: 2007 December 17, 13:31:32 »

KB igy néz ki egy 1971-es visszaöregitett bogár:
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #18376 Dátum: 2007 December 17, 13:30:33 »

idétlen ezzel a lökhárítóval. nem ilyen való rá!


Az a legkevesebb...

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18375 Dátum: 2007 December 17, 13:27:23 »

idétlen ezzel a lökhárítóval. nem ilyen való rá!

Üdv! Igaz, hogy nem "kisablakos" de ennek is csak az irányára 300. Megbízható heylről, jó háttérrel. Csak azért adná el mert kész lett neki egy OT-s 1300-as, van Kübel ...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Oldalak: 1 ... 726 727 728 729 730 [731] 732 733 734 735 736 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.17 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.