www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 29, 16:38:52

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921182 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 109 110 111 112 113 [114] 115 116 117 118 119 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 10997680 alkalommal)
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #43094 Dátum: 2013 Február 01, 20:15:39 »

Napsugarast!

Gratulálok a géphez! Azért, ha majd meguntad, akkor ne hagyd az út szélén lerohadni, mint a Csevesznyét anno.

Minden ember életében vannak olyan dolgok, amire nem büszke.  Embarrassed


Üdv!

Trau

Üdv!

Trau
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #43093 Dátum: 2013 Február 01, 18:55:43 »

Kinyírtam egy dugókulcsot méteres szárral, mire lejött a kereke Smiley

Gratulálok a géphez! Azért, ha majd meguntad, akkor ne hagyd az út szélén lerohadni, mint a Csevesznyét anno.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #43092 Dátum: 2013 Február 01, 17:58:29 »

Gratulálok a géphez! Azért, ha majd meguntad, akkor ne hagyd az út szélén lerohadni, mint a Csevesznyét anno.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13418


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #43091 Dátum: 2013 Január 31, 12:39:51 »

typ 3 rajongoknak ingyen van...... Wink Cheesy
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/1600/volkswagen_1600_tl-6556692
ismeri valaki ezt a gépet? Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 31, 13:30:29 írta gumibogi »

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #43090 Dátum: 2013 Január 30, 21:15:06 »

Napsugarast!
Lepacsizva a 67-es. Már csak egy pénzügyminiszteri bólintásra várok. Virágot vettem. Wink
Üdv!
Trau
Irigyellek, majd megnézném 1x valahol.  Cheesy

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #43089 Dátum: 2013 Január 30, 21:03:47 »

Napsugarast!


Lepacsizva a 67-es. Már csak egy pénzügyminiszteri bólintásra várok. Virágot vettem. Wink


Üdv!

Trau

Sok sikert!  Wink

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #43088 Dátum: 2013 Január 30, 20:58:42 »

Lepacsizva a 67-es. Már csak egy pénzügyminiszteri bólintásra várok. Virágot vettem. Wink
Gratulálok, remélem a Rajzásra kihozod! Wink Cheesy Grin

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #43087 Dátum: 2013 Január 30, 20:55:54 »

biztos itt kell erről fingfűrészelni?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #43086 Dátum: 2013 Január 30, 20:39:47 »

A lambo elkelt.  Evil

LINK 2
« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 30, 20:46:41 írta Zoli »

Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #43085 Dátum: 2013 Január 30, 20:31:18 »

1303LS
« Hozzászólás #43084 Dátum: 2013 Január 30, 20:26:08 »

a hatvanezres témához
mostanában eléggé beleástam magam ebbe a fehér bálna projektbe, és van most fönt egy ilyen :

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/austin-andere-mk-135-princess-long-wheelbase-limo-lurate-caccivio-co/168962299.html?lang=en&pageNumber=6&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=2000&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT

nos ebből az autóból összesen kettő azaz kettőszáz darabot gyártottak, jelenleg üzemképes kb 40 db van a világon és olyanok voltak egykoron a tulajdonosai mint az angol királyi ház (személyesen Böskenéni) John Lennon és az angol parlamentnek is volt néhány ebből szolgálati kocsiként .....és ez kb  feleára annak a KDF-nek  Roll Eyes
Oké hogy bogár és oké hogy közel sem egy hétköznapi bogár, na de nóóóóóóórmááális ?????  Grin
Akkor, hogy Narancs vonalát fűzzem tovább, ez egy harmadik Kaffeehaus.
Ennek az árát brutálisan lenyomják a RR, Benti stb, igazi luxuskocsik amik tömegesen kaphatók bármilyen árkategóriában.
1303LS
« Hozzászólás #43083 Dátum: 2013 Január 30, 20:23:47 »

Rám aztán nehezen mondhatod, hogy elvakult bogárrajongó vagyok.
Tudod kb,hogy egyenesszélvédőst pl. sosem tudnék birtokolni. Ezen a hardkór szélsőségesen félrecsúszott fórumon mégis csakis ez az elfogadott.
Itt tudnak igazán lefikázni egy -lejjebb említett TW-ot, vagy egy lapon emlegetni egy történelmileg jelentős autót egy kisfaluban árult 69-es bogárral.
 Grin Grin Grin
1303LS
« Hozzászólás #43082 Dátum: 2013 Január 30, 20:16:30 »


Az nem egy bogár, az egy háború előtti veterán autó 0082-es alvázszámmal. A másik pedig egy gyerekkorom egyik ikonja.
Nincs olyan kérdés, hogy melyik kellene.
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #43081 Dátum: 2013 Január 30, 17:52:31 »

Régen volt...
Kár Smiley
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #43080 Dátum: 2013 Január 30, 17:50:51 »

Azok nincsenek már meg nemtudod?  Wink
Régen volt...

Bácsi Győző
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #43079 Dátum: 2013 Január 30, 17:48:23 »

Ja, Sashalom, volt még két busz a pajta alatt, hasonló gondozásban....
Azok nincsenek már meg nemtudod?  Wink
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #43078 Dátum: 2013 Január 30, 17:24:06 »

Arra emlékszel, amikor egy pajta-szerűségből kellett kitolni a Bogarat, amit jól körül is pakoltak? Aztán tologatás közben ez-az-amaz rádőlt... mi meg sziszegtünk... erre a tulaj csak legyintett egyet, hogy nem számít... Na akkor lett kicsit elegünk belőle, ha jól rémlik... Roll Eyes
Ja, Sashalom, volt még két busz a pajta alatt, hasonló gondozásban....

Bácsi Győző
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #43077 Dátum: 2013 Január 30, 17:22:35 »

a hatvanezres témához
mostanában eléggé beleástam magam ebbe a fehér bálna projektbe, és van most fönt egy ilyen :

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/austin-andere-mk-135-princess-long-wheelbase-limo-lurate-caccivio-co/168962299.html?lang=en&pageNumber=6&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=2000&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT

nos ebből az autóból összesen kettő azaz kettőszáz darabot gyártottak, jelenleg üzemképes kb 40 db van a világon és olyanok voltak egykoron a tulajdonosai mint az angol királyi ház (személyesen Böskenéni) John Lennon és az angol parlamentnek is volt néhány ebből szolgálati kocsiként .....és ez kb  feleára annak a KDF-nek  Roll Eyes
Oké hogy bogár és oké hogy közel sem egy hétköznapi bogár, na de nóóóóóóórmááális ?????  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 30, 17:27:12 írta kipe »

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #43076 Dátum: 2013 Január 30, 17:08:28 »

Eléggé félreértettél engem,én nem azt írtam,hogy az a szinte prototípus bogár mennyire hú de jó,meg,hogy mennyire éri az árát...hanem azt írtam,hogy az összehasonlítás,alapjaiban teljesen ésszerűtlen volt!!

Ezt lehetne fokozni,hogy mi kéne jobban,az elsőszériás bogár linkjéhez,hozzáteszek egy eladó lovaszekér linket.Kinek melyik kéne jobban,melyik érhet többet?Eleve őrült összehasonlítás!
De ezt el lehet játszani bármivel,hogy pl beteszek egy Mona Lisa festmény mellé egy Britney Spears posztert,pedig az milyen dögös és menő csajszi.Vagy a sezlonyrugós stílbútor helyett,milyen fasza gyógymatracos ágyat kapok az Ikeában!

Szerintem harmincas évekbeli,szegény dolgozó munkásosztálynak tervezett,puritán autót,nincs értelme kilencvenes években,más igényeknek és más célkora tervezett sportautóval összehasonlítgatni!Ezért is kezdtem mindjárt úgy a Bincinek az első mondatot,hogy "Zwei andere Kaffeehaus!"

Eddig is sok nagyobb árfekvésű autóval szemben is elhangzottak fikázások kételkedések,és mégis mindig elkeltek.(Pl heves vitát kiváltott,mégis négymillió felett elkelt triple white kabrió)
De mondjuk Aircult két utolsó autója is szép összegért ment el.

Itt hobbiknál,veteránozásnál nem kell realitást,ésszerűséget keresni,mint ahogy pl sokan meg azt tartják hülyeségnek,vagy azt nem értik meg,hogy egy negyvenéves autóba,milliós nagyságrendekért építenek versenymotorokat.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Sompi
« Hozzászólás #43075 Dátum: 2013 Január 30, 17:05:35 »

Napsugarast!


Lepacsizva a 67-es. Már csak egy pénzügyminiszteri bólintásra várok. Virágot vettem. Wink


Üdv!

Trau
...gratula!! Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 30, 17:22:44 írta Sompi »
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #43074 Dátum: 2013 Január 30, 17:00:57 »

Napsugarast!


Lepacsizva a 67-es. Már csak egy pénzügyminiszteri bólintásra várok. Virágot vettem. Wink


Üdv!

Trau

Üdv!

Trau
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #43073 Dátum: 2013 Január 30, 16:59:07 »

Talán nem egy bogaras fórumon kellene fikázni a bogarat  Roll Eyes
Úgy kapartok mintha mindenki azon agyalna hova költi a fölös 60E euróját... nem kurvára mindegy mennyiért árulják? Akinek kell és van pénze megveszi a többiek meg nem, legfeljebb lehet ezt-azt gondolni az eladóról, de attól még az övé, még ha megeszi akkor is, annyit kér érte amennyit akar, legfeljebb rajta marad. Beszarok ezen a fórumon komolyan.
Az unatkozó emberek bármire képesek... Cool

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #43072 Dátum: 2013 Január 30, 16:40:12 »

Talán nem egy bogaras fórumon kellene fikázni a bogarat  Roll Eyes

Én speciel örülök,hogy felkerült a kép a forumra.
Nem vagyok mai csirke,és bevallom ilyet még nem láttam!
Lexarom,mennyiért hirdetik,a látvány számomra ingyen volt! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #43071 Dátum: 2013 Január 30, 16:37:40 »


bogár nem lesz sose veterán autó
Ezt is sokan hangoztatják,ezzel sem értek egyet!

Annyi a különbség,hogy a bogárból az eleve hosszú gyártási ciklusa (több évtizedes) és más adottsága miatt,hatalmas darabszámot gyárottak (több mint 21milliót),ma is virágkorát éli,hatalmas rajongótábora van,rengeteg klub szerte a világban,rengeteg résztvevőt vonzó találkozói vannak,baromi jó alkatrészellátása,havi magazinok...

De ettől még a bogarazás is vérbeli,kőkemény veteránozás,csak a felsorolt dolgok miatt kicsit másképpen!
« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 30, 16:39:58 írta Narancs »
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #43070 Dátum: 2013 Január 30, 16:34:49 »

Talán nem egy bogaras fórumon kellene fikázni a bogarat  Roll Eyes
Úgy kapartok mintha mindenki azon agyalna hova költi a fölös 60E euróját... nem kurvára mindegy mennyiért árulják? Akinek kell és van pénze megveszi a többiek meg nem, legfeljebb lehet ezt-azt gondolni az eladóról, de attól még az övé, még ha megeszi akkor is, annyit kér érte amennyit akar, legfeljebb rajta marad. Beszarok ezen a fórumon komolyan.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #43069 Dátum: 2013 Január 30, 16:24:26 »

Én a Bogarat, mert ez egy fos tucatporse, azt meg a Németek az Angoloktól ellopott fémmel, a seggükkel polírozva, villanyhegesztővel csinálták, úgy, hogy a védőgáz Hitler fingja volt.
Eléggé félreértettél engem,én nem azt írtam,hogy az a szinte prototípus bogár mennyire hú de jó,meg,hogy mennyire éri az árát...hanem azt írtam,hogy az összehasonlítás,alapjaiban teljesen ésszerűtlen volt!!

Ezt lehetne fokozni,hogy mi kéne jobban,az elsőszériás bogár linkjéhez,hozzáteszek egy eladó lovasszekér linket.Kinek melyik kéne jobban,melyik érhet többet?Eleve őrült összehasonlítás!
De ezt el lehet játszani bármivel,hogy pl beteszek egy Mona Lisa festmény mellé egy Britney Spears posztert,pedig az milyen dögös és menő csajszi.Vagy a sezlonyrugós stílbútor helyett,milyen fasza gyógymatracos ágyat kapok az Ikeában!

Szerintem harmincas évekbeli,szegény dolgozó munkásosztálynak tervezett,puritán autót,nincs értelme kilencvenes években,más igényeknek és más célkora tervezett sportautóval összehasonlítgatni!Ezért is kezdtem mindjárt úgy a Bincinek az első mondatot,hogy "Zwei andere Kaffeehaus!"

Eddig is sok nagyobb árfekvésű autóval szemben is elhangzottak fikázások kételkedések,és mégis mindig elkeltek.(Pl heves vitát kiváltott,mégis négymillió felett elkelt triple white kabrió)
De mondjuk Aircult két utolsó autója is szép összegért ment el.

Itt hobbiknál,veteránozásnál nem kell realitást,ésszerűséget keresni,mint ahogy pl sokan meg azt tartják hülyeségnek,vagy azt nem értik meg,hogy egy negyvenéves autóba,milliós nagyságrendekért építenek versenymotorokat.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 30, 17:10:24 írta Narancs »
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #43068 Dátum: 2013 Január 30, 15:46:39 »

Én a Bogarat, mert ez egy fos tucatporse, azt meg a Németek az Angoloktól ellopott fémmel, a seggükkel polírozva, villanyhegesztővel csinálták, úgy, hogy a védőgáz Hitler fingja volt.
Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #43067 Dátum: 2013 Január 30, 15:44:12 »


Én a Bogarat, mert ez egy fos tucatporse, azt meg a Németek az Angoloktól ellopott fémmel, a seggükkel polírozva, villanyhegesztővel csinálták, úgy, hogy a védőgáz Hitler fingja volt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #43066 Dátum: 2013 Január 30, 15:42:32 »

Ennél szebben le sem lehetne írni ilyen röviden.
Amíg egy bogár nem lesz sose veterán autó, addíg ez az.
Fikaszakkör meg nyomhatja ahogy akarja.  Cheesy



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #43065 Dátum: 2013 Január 30, 15:40:08 »

Amíg egy bogár nem lesz sose veterán autó, addíg ez az.
Fikaszakkör meg nyomhatja ahogy akarja.  Cheesy
Hát, tegye mindenki a szívére a kezét, 60 E euroért melyiket választaná?

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/porsche-911-964-turbo-3-3-mit-garantie-spiesen-elversberg/168105679.html?lang=de&pageNumber=2&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=20100&makeModelVariant1.modelId=3%2C5%2C21%2C6%2C7%2C17&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=222&minPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=1985-01-01&maxFirstRegistrationDate=1992-12-31&negativeFeatures=EXPORT

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
1303LS
« Hozzászólás #43064 Dátum: 2013 Január 30, 14:52:10 »

Ez szerintem elég hülye összehasonlítási alap,a két autó,két különböző kávéház!

És a belinkelt bogár sem általános,azért a magas ár.
Aki kicsit tisztában van a bogár történelemmel,az tudja,hogy 1946-ban,az angolok indították be újra a termelést,a gyárban a háború után talált és megmaradt alkatrészekből.Ez annak volt köszönhető,hogy a bedőlt,beborult falak alatt,meglepően jó állapotban megmaradtak a gépsorok.A megmaradt alkatrészekből mindenféle vegyes,öszvér bogarat állítottak elő,magasépítésű Kübel alvázra tettek bogár bódét stb,amiket először az angol hadsereg,rendőrség kapott meg.

Ez is egy 1940-es KDF alvázra épített,megmaradt alkatrészekből összeállított perec,amit az angol hadsereg számára szereltek össze,közvetlen a II Világháború után,a gyártás kezdetekor.Ritka mind az állat,szerintem nem tudnál még egy ilyen eladó darabot belinkelni!
Ennél szebben le sem lehetne írni ilyen röviden.
Amíg egy bogár nem lesz sose veterán autó, addíg ez az.
Fikaszakkör meg nyomhatja ahogy akarja.  Cheesy
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #43063 Dátum: 2013 Január 30, 14:38:26 »

Ez szerintem elég hülye összehasonlítási alap,a két autó,két különböző kávéház!

És a belinkelt bogár sem általános,azért a magas ár.
Aki kicsit tisztában van a bogár történelemmel,az tudja,hogy 1946-ban,az angolok indították be újra a termelést,a gyárban a háború után talált és megmaradt alkatrészekből.Ez annak volt köszönhető,hogy a bedőlt,beborult falak alatt,meglepően jó állapotban megmaradtak a gépsorok.A megmaradt alkatrészekből mindenféle vegyes,öszvér bogarat állítottak elő,magasépítésű Kübel alvázra tettek bogár bódét stb,amiket először az angol hadsereg,rendőrség kapott meg.

Ez is egy 1940-es KDF alvázra épített,megmaradt alkatrészekből összeállított perec,amit az angol hadsereg számára szereltek össze,közvetlen a II Világháború után,a gyártás kezdetekor.Ritka mind az állat,szerintem nem tudnál még egy ilyen eladó darabot belinkelni!
Egyetértek azzal, hogy ez a bogár valóban jóval értékesebb, mint egy átlag bogár.... Viszont mindettől függetlenül a 60 E Euro akkor is őrülten elszállt ár.. Egy veterán árának meghatározásál nemcsak a ritkaságot, hanem valahol a műszaki tartalmat is kell nézni....

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29077


Road Force One

« Hozzászólás #43062 Dátum: 2013 Január 30, 14:22:58 »

Harminckettediknél már nem őszinte a mosoly...

Arra emlékszel, amikor egy pajta-szerűségből kellett kitolni a Bogarat, amit jól körül is pakoltak? Aztán tologatás közben ez-az-amaz rádőlt... mi meg sziszegtünk... erre a tulaj csak legyintett egyet, hogy nem számít... Na akkor lett kicsit elegünk belőle, ha jól rémlik... Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #43061 Dátum: 2013 Január 30, 13:07:08 »

Ez szerintem elég hülye összehasonlítási alap,a két autó,két különböző kávéház!

És a belinkelt bogár sem általános,azért a magas ár.
Aki kicsit tisztában van a bogár történelemmel,az tudja,hogy 1946-ban,az angolok indították be újra a termelést,a gyárban a háború után talált és megmaradt alkatrészekből.Ez annak volt köszönhető,hogy a bedőlt,beborult falak alatt,meglepően jó állapotban megmaradtak a gépsorok.A megmaradt alkatrészekből mindenféle vegyes,öszvér bogarat állítottak elő,magasépítésű Kübel alvázra tettek bogár bódét stb,amiket először az angol hadsereg,rendőrség kapott meg.

Ez is egy 1940-es KDF alvázra épített,megmaradt alkatrészekből összeállított perec,amit az angol hadsereg számára szereltek össze,közvetlen a II Világháború után,a gyártás kezdetekor.Ritka mind az állat,szerintem nem tudnál még egy ilyen eladó darabot belinkelni!

 Kezfogas

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #43060 Dátum: 2013 Január 30, 13:01:56 »

Volt már többször téma a Bogarak irreálisan magas ára. Időelb@szás céljából nézelődtem a minap a neten, és egy igen szembetűnő dologra lettem figyelmes:

LINK 1

LINK 2

Ha ez szerintetek normális, akkor bocs, velem van a probléma...
Ez szerintem elég hülye összehasonlítási alap,a két autó,két különböző kávéház!

És a belinkelt bogár sem általános,azért a magas ár.
Aki kicsit tisztában van a bogár történelemmel,az tudja,hogy 1946-ban,az angolok indították be újra a termelést,a gyárban a háború után talált és megmaradt alkatrészekből.Ez annak volt köszönhető,hogy a bedőlt,beborult falak alatt,meglepően jó állapotban megmaradtak a gépsorok.A megmaradt alkatrészekből mindenféle vegyes,öszvér bogarat állítottak elő,magasépítésű Kübel alvázra tettek bogár bódét stb,amiket először az angol hadsereg,rendőrség kapott meg.

Ez is egy 1940-es KDF alvázra épített,megmaradt alkatrészekből összeállított perec,amit az angol hadsereg számára szereltek össze,közvetlen a II Világháború után,a gyártás kezdetekor.Ritka mind az állat,szerintem nem tudnál még egy ilyen eladó darabot belinkelni!
« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 30, 13:03:36 írta Narancs »
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #43059 Dátum: 2013 Január 30, 12:48:26 »

..ááá ugyan, ilyenkor egyszerűen ki kell röhögni és otthagyni...  Cheesy
Harminckettediknél már nem őszinte a mosoly...

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #43058 Dátum: 2013 Január 30, 12:47:31 »

Anno, mikor a Sógorommal Bogarat kerestünk, akkor hangzott el az "eladótól", egy, a mai napig a fülembe csengő megjegyzés, a jelentősen túlárazott Bogár árával kapcsolatban: "mert a Bogaraknak van egy ilyen áruk... Igyekeztem úriember lenni és nem elküldeni, melegebb éghajlatra... Evil Grin
És még hányszor hallottam ezt... Tongue

Bácsi Győző
Sompi
« Hozzászólás #43057 Dátum: 2013 Január 30, 12:44:05 »

Anno, mikor a Sógorommal Bogarat kerestünk, akkor hangzott el az "eladótól", egy, a mai napig a fülembe csengő megjegyzés, a jelentősen túlárazott Bogár árával kapcsolatban: "mert a Bogaraknak van egy ilyen áruk... Igyekeztem úriember lenni és nem elküldeni, melegebb éghajlatra... Evil Grin

..ááá ugyan, ilyenkor egyszerűen ki kell röhögni és otthagyni...  Cheesy
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29077


Road Force One

« Hozzászólás #43056 Dátum: 2013 Január 30, 12:42:55 »

Anno, mikor a Sógorommal Bogarat kerestünk, akkor hangzott el az "eladótól", egy, a mai napig a fülembe csengő megjegyzés, a jelentősen túlárazott Bogár árával kapcsolatban: "mert a Bogaraknak van egy ilyen áruk... Igyekeztem úriember lenni és nem elküldeni, melegebb éghajlatra... Evil Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Sompi
« Hozzászólás #43055 Dátum: 2013 Január 30, 12:38:04 »

Vagy kell a meritesbe egy biztositashoz. Roll Eyes

pl... Cheesy
Oldalak: 1 ... 109 110 111 112 113 [114] 115 116 117 118 119 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 5.725 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.