www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 23:06:01

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 923 924 925 926 927 [928] 929 930 931 932 933 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11148934 alkalommal)
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10534 Dátum: 2007 Február 06, 16:26:55 »

Utolso kör részemröl a szigethalmi T1 ügyben.
Az a helyzet,hogy fénykép ma sincs,ugyanis a gép már nincs Szigethalmon.
A közvetitö szerint a tulaj meggondolta magát,azért került le a hirdetés iselvitte a gépet,ugyhogy,ha érdekel valakit,akkor a BKV-s tulajt kell keresni.
(talán Süni irta,hogy megvan a száma)

Ez meg olyan mint a kabaré :-)
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #10533 Dátum: 2007 Február 06, 16:24:53 »

Utolso kör részemröl a szigethalmi T1 ügyben.
Az a helyzet,hogy fénykép ma sincs,ugyanis a gép már nincs Szigethalmon.
A közvetitö szerint a tulaj meggondolta magát,azért került le a hirdetés iselvitte a gépet,ugyhogy,ha érdekel valakit,akkor a BKV-s tulajt kell keresni.
(talán Süni irta,hogy megvan a száma)

Tóth Zoltán
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10532 Dátum: 2007 Február 06, 16:06:09 »

homlokfal, ajtó, tökmindegy. mindkettőt el lehet adni külön, stb. de télleg nem éri meg vitázni, ez sztem nem csökkenti az autó értékét számottevően

A T2-nél folyamatos fejlesztés történt. Azaz elöbb a hátulját, majd az elejét alakitották át. A Ford sokáig ugyanezt csinálta. És a bogárral is ezt tették. A hátulját változtatták állandóan. Szemből a szélvédő méretkülönbsége kivételével szinte alig lehet megkülönböztetni egy 1956-ost egy 1966-ostól. Hátulról már inkább. Ha azt vesszük, hogy motorháztető kb 10 féle készült, hátsó sárvédő is kb 3-4, mig első sárvédő volt 2 fajta, ha a lukakat nem számitjuk. Csomagtérfedélből is 2 alapvető fajta. Ez nem vonatkozik az 1302-1303-ra.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #10531 Dátum: 2007 Február 06, 14:57:57 »

a T2a/b az ilyen évjárat. (nem vágom hogy melyik) de nem úgy történt hogy már kijött a felsőindexes T2b, aztán a maradék homlokfalat azért még felhasználták SZERINTEM
homlokfal, ajtó, tökmindegy. mindkettőt el lehet adni külön, stb. de télleg nem éri meg vitázni, ez sztem nem csökkenti az autó értékét számottevően

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #10530 Dátum: 2007 Február 06, 14:46:53 »

márpedig de. a T2A/B-k is ilyenek. rakat gyári buszt látni, aminek t2a az eleje, de nagy a hátsó lámpája és fordítva...
a T2a/b az ilyen évjárat. (nem vágom hogy melyik) de nem úgy történt hogy már kijött a felsőindexes T2b, aztán a maradék homlokfalat azért még felhasználták SZERINTEM
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #10529 Dátum: 2007 Február 06, 14:46:17 »

márpedig de. a T2A/B-k is ilyenek. rakat gyári buszt látni, aminek t2a az eleje, de nagy a hátsó lámpája és fordítva...
Ez megint más dolog.Ez kb. olyan hasonlat mint amikor jött az ovál,és készítettek pár ovál műszerfalas perecet amit un."Zwitternek"(magyarul korcsnak)neveztek el.
Szerintem zárjuk le a témát,mert mindegyikünk csak a maga véleményét védi.Te azt mondod jöttek ki ilyen modellek gyárilag,én azt,hogy ez ilyen kényszer,vagy igénytelenség szülte gágy megoldások.
Nem elérhető Kisvakond
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #10528 Dátum: 2007 Február 06, 14:38:14 »

De érdekes kis eszmecsere kerekedett itt. Kár, hogy én ennél többet nem is tudok hozzászólni a témához. Mondjuk mert cserélt? az ajtó még nem biztos, hogy nem ér meg 300-400e-t. Az alkupozíciót mindenesetre erősítik az infók. Kösz srácok. Még alszom rá párat.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #10527 Dátum: 2007 Február 06, 14:24:37 »

Mindig is több alkatrészt gyártottak le mint ahány autót a futószalag összeszerelt.Különben nem lehetett volna vásárolni gyári új karosszéria elemeket.Vagy most NOS alkatrészeket.De azért a hatvanas években nem úgy készültek a bogik "Hogy fiúk fekszik itt még pár kifutott széria ajtaja dobjuk már fel?" Cheesy
márpedig de. a T2A/B-k is ilyenek. rakat gyári buszt látni, aminek t2a az eleje, de nagy a hátsó lámpája és fordítva...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #10526 Dátum: 2007 Február 06, 14:17:09 »

legyártott ajtók akár maradhattak is, nem?
Mindig is több alkatrészt gyártottak le mint ahány autót a futószalag összeszerelt.Különben nem lehetett volna vásárolni gyári új karosszéria elemeket.Vagy most NOS alkatrészeket.De azért a hatvanas években nem úgy készültek a bogik "Hogy fiúk fekszik itt még pár kifutott széria ajtaja dobjuk már fel?" Cheesy
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10525 Dátum: 2007 Február 06, 14:16:42 »

legyártott ajtók akár maradhattak is, nem?

Annyi ajtó volt a gyártósoron, amennyi kaszni. Hisz amit nem lehetett felrakni, az selejt volt. Magában a gyárban folyt a préselés.
Alkatrésznek készült, de azt annak is adták el. Mivel a teljes présszerszám megváltozott, igy semmi értelme nem lett volna kókányolni
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #10524 Dátum: 2007 Február 06, 14:06:36 »

Ilyen soha nem készült. 1964 aug. ban megjelent a nagyablakos kaszni. Az ajtókat és a prést elszállitották braziliába, ott kapott egy uj gyártósort.
akkor jósok kókány paripa vár a sorsára...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #10523 Dátum: 2007 Február 06, 14:04:54 »

Ilyen soha nem készült. 1964 aug. ban megjelent a nagyablakos kaszni. Az ajtókat és a prést elszállitották braziliába, ott kapott egy uj gyártósort.
legyártott ajtók akár maradhattak is, nem?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #10522 Dátum: 2007 Február 06, 13:52:36 »

Egyébként kiváncsi leszek erre az autóra, az ajtó az 66-os lehet mert belül a kilincsek meg az ablaktekerő olyan mint NGA-nak. A többi így kép aapján pre64.  Huh
A forgalmi szerint hányas?Vagy ha jól emlékszem nincs is neki? Smiley Wink
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #10521 Dátum: 2007 Február 06, 13:49:08 »

Ha jól tudom a Qzma gépe is ilyen volt. Cheesy
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #10520 Dátum: 2007 Február 06, 13:47:30 »



Egyébként kiváncsi leszek erre az autóra, az ajtó az 66-os lehet mert belül a kilincsek meg az ablaktekerő olyan mint NGA-nak. A többi így kép aapján pre64.  Huh
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #10519 Dátum: 2007 Február 06, 13:39:50 »

Én nem tartom magamat szakértőnek,de ilyen öszvér megoldás gyárilag nem létezett.Szerinrem a 70-es,80-as alkatrészhiányos években ha sérült az ajtó, azzal pótolták amit éppen tudtak szerezni.A kisablakos autók a régebbiek,így ebből következik,hogy elöbb is váltak bontott alkatrész utánpótlásá.SZVSZ. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2007 Február 06, 13:41:48 írta Narancs »
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10518 Dátum: 2007 Február 06, 13:39:25 »

ez már a sokadik olyan kocsi, amit így láttam: kisablakos ajtóval, és nagyablakos kasztnival. nem lehet, hogy gyártottak ilyen kivitelt annak idején? (tény, hogy bután néz így ki)
mit mondanak a szakértők erre?

Ilyen soha nem készült. 1964 aug. ban megjelent a nagyablakos kaszni. Az ajtókat és a prést elszállitották braziliába, ott kapott egy uj gyártósort.
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #10517 Dátum: 2007 Február 06, 13:36:23 »

Én is pont akartam írni,hogy akkor amit te vettél sárga 66-ost arra mi lenne a magyarázat? Wink

Szombaton kiderül, mert akkor kerül hozzánk (köszi Qzma ) és beazonosítjuk a számok alapján.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #10516 Dátum: 2007 Február 06, 13:33:19 »

Há nemtom, sztem nem gyártottak ilyet. Amit most vettem donornak azon meg kisablakos a kasztni és nagyablakos az ajtó! Grin
Én is pont akartam írni,hogy akkor amit te vettél sárga 66-ost arra mi lenne a magyarázat? Wink
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #10515 Dátum: 2007 Február 06, 13:30:16 »

Há nemtom, sztem nem gyártottak ilyet.
akár gyárthattak is, ha volt maradék ajtó. lsd T2A/B, mert volt ilyen is...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #10514 Dátum: 2007 Február 06, 13:28:18 »

ez már a sokadik olyan kocsi, amit így láttam: kisablakos ajtóval, és nagyablakos kasztnival. nem lehet, hogy gyártottak ilyen kivitelt annak idején? (tény, hogy bután néz így ki)
mit mondanak a szakértők erre?

Há nemtom, sztem nem gyártottak ilyet. Amit most vettem donornak azon meg kisablakos a kasztni és nagyablakos az ajtó! Grin
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #10513 Dátum: 2007 Február 06, 13:26:04 »

Egyébként 64 volt az átmeneti év, ugye?
Augusztusban volt a váltás, vagy már korábban?

Jaja 64 augusztusban volt váltás, az enyém 64 novemberi és már nagyablakos, az ajtó is Smiley

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #10512 Dátum: 2007 Február 06, 13:13:01 »

Ajtó kisablakos, a többi nagyablakos ('64 utáni???). Részemről egy ilyen ajtócserére váró kocsi nemigen ér ennyit...

ez már a sokadik olyan kocsi, amit így láttam: kisablakos ajtóval, és nagyablakos kasztnival. nem lehet, hogy gyártottak ilyen kivitelt annak idején? (tény, hogy bután néz így ki)
mit mondanak a szakértők erre?
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #10511 Dátum: 2007 Február 06, 13:12:55 »

Ajtó kisablakos, a többi nagyablakos ('64 utáni???). Részemről egy ilyen ajtócserére váró kocsi nemigen ér ennyit...

Egyébként 64 volt az átmeneti év, ugye?
Augusztusban volt a váltás, vagy már korábban?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #10510 Dátum: 2007 Február 06, 13:01:28 »

igen, így nem túl szép szegény, pedig amúgy (erről a két rossz képről) nem néz ki rosszul

Ajtó kisablakos, a többi nagyablakos ('64 utáni???). Részemről egy ilyen ajtócserére váró kocsi nemigen ér ennyit...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #10509 Dátum: 2007 Február 06, 12:55:57 »

Nem ismerem, ez nem egy újabb évjárat?
Nagyablakos, csak az ajtók kisablakosak, bár ettől még lehet 64-es, de ez így fura. Roll Eyes
igen, így nem túl szép szegény, pedig amúgy (erről a két rossz képről) nem néz ki rosszul
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #10508 Dátum: 2007 Február 06, 12:44:37 »

Azt hiszem, ez még nem volt terítéken.
Nem tud róla valaki valamit mondani?
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=991969&command=ugras&screenwidth=1152

Nem ismerem, ez nem egy újabb évjárat?
Nagyablakos, csak az ajtók kisablakosak, bár ettől még lehet 64-es, de ez így fura. Roll Eyes

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Kisvakond
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #10507 Dátum: 2007 Február 06, 12:37:45 »

Azt hiszem, ez még nem volt terítéken.
Nem tud róla valaki valamit mondani?
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=991969&command=ugras&screenwidth=1152
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #10506 Dátum: 2007 Február 06, 08:44:16 »

Este meg tudom adni a tulaj telcsiszámát. (az otthoni gépemen van )

az ilyen embert a buszávalé együtt le kellene sz@rni...Sad
Egyszer én is vehettem volna 80ért egy t1et, csak ugye a cingusok egy kerülettel arrébról vontatták el az otthagyott roncsot. Ahogy megalkudtunk, "elindultam" a pénzért. Egy motoros rendőrt két utcával arréb leállítottam, hogy rendszám alapján nézze meg, hogy lopott-e. Azt mondta, hogy nem tehet ilyet mert az már nem az ő körzete...
Két órával később már nem volt ott a busz, gondolom már dunaújvárosba került a kohóba...

Süni
« Hozzászólás #10505 Dátum: 2007 Február 06, 08:25:47 »

Azon vagyok, de ez most nem nekem kell...
Egy elérhetőséget még tudtok írni a T1-hez?

Este meg tudom adni a tulaj telcsiszámát. (az otthoni gépemen van )
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #10504 Dátum: 2007 Február 06, 08:25:41 »

ki tud vmi hasznos infot erről a fehér 61esről 65ezerért???

lompos a kasztni, de üzemképes a jármű. Annyit megér. hívd megyót.

Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #10503 Dátum: 2007 Február 06, 08:24:33 »

ki van vágva a magnó helye!brrr

Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #10502 Dátum: 2007 Február 06, 08:22:50 »

       vegyé buszt ne a képeket nézegesd !  

Azon vagyok, de ez most nem nekem kell...
Egy elérhetőséget még tudtok írni a T1-hez?
« Utoljára szerkesztve: 2007 Február 06, 08:24:23 írta binci »

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #10501 Dátum: 2007 Február 06, 00:08:31 »

szerintem 250körül jo vétel lenne bordo ezüst
Annyiért tuti! Wink
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #10500 Dátum: 2007 Február 05, 23:48:54 »

csak pár képet csináltam... (az alvázas képek a fehérről vannak)  Wink

http://diwad.hu/qzma/VW1960iwi/



szerintem 250körül jo vétel lenne bordo ezüst
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #10499 Dátum: 2007 Február 05, 23:42:35 »

a fehér 30ért vihető  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #10498 Dátum: 2007 Február 05, 23:38:19 »



csak pár képet csináltam... (az alvázas képek a fehérről vannak)  Wink

http://diwad.hu/qzma/VW1960iwi/


http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #10497 Dátum: 2007 Február 05, 23:29:44 »

ki tud vmi hasznos infot erről a fehér 61esről 65ezerért???
Szerintem hívd fel a Meggyót ott a száma.
Jó vételnek tűnik,de szerintem egy ilyen 46 éves matuzsálemet vétek szétbontani!
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #10496 Dátum: 2007 Február 05, 23:22:05 »

2 hete már megnéztük Typ117-tel, mindjárt tolok képeket  Wink
Ne csak a képeket told,mondjál tényeket róla.Egyébként ezt  a 60-ast már 3-4 éve árulták a Depóba is és már akkor is szürke-bordó volt.Tehát nem mostanába fényezték.A gumik laposak,szerintem elég régóta állhat egyhelyben.Kicsit olyan szedett-vedettnek tűnik, a nem évjárattal azonos alkatrészkavalkád miatt,Pl:motorháztető kilincs,első indexek,66-67-es felemás felnik stb....
ovál2007
« Hozzászólás #10495 Dátum: 2007 Február 05, 23:20:14 »

ki tud vmi hasznos infot erről a fehér 61esről 65ezerért???
Oldalak: 1 ... 923 924 925 926 927 [928] 929 930 931 932 933 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.113 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.