www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 19:26:46

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 921 922 923 924 925 [926] 927 928 929 930 931 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11147010 alkalommal)
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #10614 Dátum: 2007 Február 07, 15:03:35 »

Szerintem meg akkor fog milla felett elmenni, ha valaki tudatlan nem hozzáértő újgazdag belebuzul. Ennyiért már nagyonnagyon jó pre 64-et lehet kapni.

meg az ugye más kérdés, hogy ez az autó volt festve is  Grin
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #10613 Dátum: 2007 Február 07, 15:01:49 »

Szerintem meg akkor fog milla felett elmenni, ha valaki tudatlan nem hozzáértő újgazdag belebuzul. Ennyiért már nagyonnagyon jó pre 64-et lehet kapni.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #10612 Dátum: 2007 Február 07, 14:57:43 »

Szerintem egy-másfél milla közt fog elmenni.

Még ha egy tulajos lenne talán, de nem az!

Meg én személy szerint nőtől nem vennék autót! Akárki akármit mond az én véleményem az, hogy a bogár nem női autó! A nagy polszki, a trabant, az ezerkettes lada az igen, mert látja a bambája, hogy hol a sarka, mag az eleje, hátulja, de egy bogárnál nem. És ha ilyen keveset ment vele valószinűleg nem is érzett rá az ízére.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Február 07, 15:01:28 írta Bill »
Holló
« Hozzászólás #10611 Dátum: 2007 Február 07, 14:57:18 »

Szerintem egy-másfél milla közt fog elmenni.
akkor nga-é mennyi?
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #10610 Dátum: 2007 Február 07, 14:56:46 »

Fogalmazzunk így: nagyon bele kell buzulni az autóba, ahhoz, hogy ennyiért elvigye valaki!  Grin

Jobb így?  Wink
Szerintem egy-másfél milla közt fog elmenni.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #10609 Dátum: 2007 Február 07, 14:46:25 »

nem is tudtam, hogy az autóvásárlás befojásolja a nemi hovatartozást.  Grin


Fogalmazzunk így: nagyon bele kell buzulni az autóba, ahhoz, hogy ennyiért elvigye valaki!  Grin

Jobb így?  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2007 Február 07, 14:53:53 írta Bill »
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #10608 Dátum: 2007 Február 07, 14:45:25 »

ezt így nem mondanám, de a fele is sok lenne érte

Én csak azt a stílust viszem, amit itt szoktatok írni!  Grin

Ez egy szar, ez egy fos! Ne vedd meg!  Evil Evil Evil
Holló
« Hozzászólás #10607 Dátum: 2007 Február 07, 14:42:23 »


 aki pedig ennyiért megveszi az ratyi! (ezzel a véleményemmel az anyázósban lehet vitatkozni)
nem is tudtam, hogy az autóvásárlás befojásolja a nemi hovatartozást.  Grin
Holló
« Hozzászólás #10606 Dátum: 2007 Február 07, 14:40:47 »

Ez egy szar, ez egy fos!
ezt így nem mondanám, de a fele is sok lenne érte
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #10605 Dátum: 2007 Február 07, 14:40:03 »

Mindannyian tudjuk hogy ez a bogár nem ér ennyit! Tudja ezt a tulaj is "...az ár irányár...a legjobb ajánlatért elvihető..." de próbálkozni lehet, csak kérdés érdemes-e!?


A legnagyobb darabszámban felelhető sorozat szerintem sem képvisel ekkora összeget, kb. 20-40 év múlva (ha már nagyon sok ilyet szétflexeltek a bogarhatu.hu fórumosai) talán akkor.

A véleményem az, hogy aki olyan barbárságra képes egy ilyen autón, hogy belevágja a modern rádiót az másra is képes (mondjuk ami nem látszik).

Az ilyen eladó hülye, beképzelt, aki pedig ennyiért megveszi az ratyi! (ezzel a véleményemmel az anyázósban lehet vitatkozni)
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #10604 Dátum: 2007 Február 07, 14:30:33 »

Mindannyian tudjuk hogy ez a bogár nem ér ennyit! Tudja ezt a tulaj is "...az ár irányár...a legjobb ajánlatért elvihető..." de próbálkozni lehet, csak kérdés érdemes-e!?
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #10603 Dátum: 2007 Február 07, 14:27:08 »

De akkor is drága.
Kábé ennyibe kereülne egy új, ha még gyártanák.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #10602 Dátum: 2007 Február 07, 14:26:17 »


Ez egy szar, ez egy fos!
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #10601 Dátum: 2007 Február 07, 14:14:40 »

De akkor is drága.
1mill. és 1.5mill.között így is lazán megér!
Próbálj meg ilyen autót építeni,az is benne lesz simán a 2mill.-be igaz így fog kinézni, de sosem lesz má gyári,csak tele lesz aggatva Brazíl meg kitudja honnan származó silány minőségű alkatrészekkel!
Én már végigcsináltam,nekem elhieted. Smiley
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #10600 Dátum: 2007 Február 07, 14:08:47 »

lehet, de a rendszáma magyar...

De akkor is drága.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #10599 Dátum: 2007 Február 07, 14:05:17 »

Igen, csak elíták az árát! 
Gondolom a szövegből, hogy nem magyarok árulják.

lehet, de a rendszáma magyar...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #10598 Dátum: 2007 Február 07, 14:01:48 »

Ez meseszép, Shocked csak a magnó helye ne lenne kiváva.Értékcsökkentő!  Huh Grin Grin
A hülyének nem jutott eszébe,hogy ilyen nosztalgia autóba valami korhű vagy gyári rádió passzol,mondjuk amiket NGA is árul?
Vagy nézet volna szét a Vaterán.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #10597 Dátum: 2007 Február 07, 13:57:10 »

Igen, csak elíták az árát! 
Gondolom a szövegből, hogy nem magyarok árulják.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #10596 Dátum: 2007 Február 07, 13:56:05 »

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1036052&command=ugras&screenwidth=1024

Ezt olvastátok? Nem az a bordó,amihez kép is volt múltkor és még a régi rendszám volt rajta?
Én is erre gondoltam,de úgy rémlik akkor 68-nak volt hirdetve.
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #10595 Dátum: 2007 Február 07, 13:54:39 »

Ez gyönyörű!  Shocked

Szívesen befogadnám!

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1035435&command=ugras&screenwidth=1024
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #10594 Dátum: 2007 Február 07, 13:52:49 »

És megnézte már valaki? Vagy tudtok róla bővebbet?
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #10593 Dátum: 2007 Február 07, 13:50:53 »

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1036052&command=ugras&screenwidth=1024

Ezt olvastátok? Nem az a bordó,amihez kép is volt múltkor és még a régi rendszám volt rajta?
az.... Smiley

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #10592 Dátum: 2007 Február 07, 13:42:16 »

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1036052&command=ugras&screenwidth=1024

Ezt olvastátok? Nem az a bordó,amihez kép is volt múltkor és még a régi rendszám volt rajta?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #10591 Dátum: 2007 Február 07, 13:13:28 »

Igy volt, hogy oda 1973-ben 1300-as kasznival 1200-es motorral vitték, mivel a sógorok ezt kérték. Rengeteg fut igy náluk. Valami miatt csipték az 1200-as motort.
Tényleg szerették az 1200-as motort Ausztriában.A magyarázat SZVSZ abban rejlik,hogy ők már a kezdetektől vásárolták a bogikat,és szerintem ragaszkodtak,a 50-es és 60-as években megszokott,és jól bevált 30-34LE motorokhoz.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #10590 Dátum: 2007 Február 07, 12:29:20 »

Gyere át szóljatok ide topikba légyszi! Wink
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #10589 Dátum: 2007 Február 07, 12:27:20 »

légysziiiii, Szóljatok ide topik!!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10588 Dátum: 2007 Február 07, 12:24:01 »

No a tied pont ilyen (ez volt az 1975-ös papirja):
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10587 Dátum: 2007 Február 07, 12:14:49 »

Gábor ez egy ilyen érdekes bogi.Leírásra ez illik rá.Szintén a könyvedből:
"Azonban létezett ebből a modellből is egy ún.L(luxus) modell,ahol a kárpitozás már teljes volt,és a lökhárítók is krómozva voltak. ezeket vagy 34LE-s 1300-as motorral(26 szellőzőrács a motorháztetőn),vagy 34-LE-s 1200-as motorral rács nélküli motorháztetővel szállították.
De nézd meg a Wolfsburgi törzskönyvét ez egy 1300-as tipus, gyárilag D-s motorral.
Ezért is mondják még a hozzáértők is,hogy ez egy DeLuxe.

Még 1 fontos dolog. Most tünt fel, hogy hova szállitották: Ausztria. No ausztriába hihetetlen  bogarakat tudtak szállitani. Pl az 1975-ös vw 1200-asomban, ami volt a kék, ott 1300-as kaszni volt a hátulja, az eleje meg 1200-as. Azaz szellőző volt az oldalablak mögött, de nem volt elől a csomagtértetőn rács. A motorháztetőn sem, viszon krom lökháritója volt, de 1975-ben nem a kormányon volt az ablaktörlü, hanem ugy mint régen. Szóval ekkor ugy döntöttem, hogy az osztrák bogarak bármilyenek lehetnek. Mindez nem pejorativ értelemben értendő, hanem azonositás értelmében. Pont ugyan olyan jók voltak, mint a többi, csak éppen mindenben mások. Igy volt, hogy oda 1973-ben 1300-as kasznival 1200-es motorral vitték, mivel a sógorok ezt kérték. Rengeteg fut igy náluk. Valami miatt csipték az 1200-as motort.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Február 07, 12:25:40 írta NGA »
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10586 Dátum: 2007 Február 07, 12:09:28 »

Gábor ez egy ilyen érdekes bogi.Leírásra ez illik rá.Szintén a könyvedből:
"Azonban létezett ebből a modellből is egy ún.L(luxus) modell,ahol a kárpitozás már teljes volt,és a lökhárítók is krómozva voltak. ezeket vagy 34LE-s 1300-as motorral(26 szellőzőrács a motorháztetőn),vagy 34-LE-s 1200-as motorral rács nélküli motorháztetővel szállították.
De nézd meg a Wolfsburgi törzskönyvét ez egy 1300-as tipus gyárilag D-s motorral.
Ezért is mondják még a hozzáértők is,hogy ez egy DeLuxe.

No akkor minden világos számomra. Ez nem VW 1200-as, hanem VW 1300-as, és rendelésre 1200-as motorral. A VW1200L az 1300-ast váltotta le, azaz megkapta az 1300-as kaszniját, de 1200-as motort. Igenám, de az párnázott műszerfallal, meg hasonló dolgokkal jött ki. Pontosan megfelelt a hátsó ablak mérete kivételével a mexikói 1200-asnak.
Ott tévedtem a tiednél, hogy megzavart, hogy azt irtad, hogy 1200-as bogarad van, holott 1300-asod van, de 1200-as motorral. 1974-ben Mo-ra a merkurhoz hoztak be 2000 db VW 1200-ast fehér, kék és piros szinben 1300-as motorral. De ezek VW 1200-asok voltak.

Mellékelem a tied prospektusának hátulját, ahol pont az szerepel, amit te is irsz. Igy a tied akkor VW1300-as 1,2l-es motorral szerelve.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #10585 Dátum: 2007 Február 07, 12:02:09 »

fáradjatok át egy másik topikba légyszi

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #10584 Dátum: 2007 Február 07, 12:01:41 »

Gábor ez egy ilyen érdekes bogi.Leírásra ez illik rá.Szintén a könyvedből:
"Azonban létezett ebből a modellből is egy ún.L(luxus) modell,ahol a kárpitozás már teljes volt,és a lökhárítók is krómozva voltak. ezeket vagy 34LE-s 1300-as motorral(26 szellőzőrács a motorháztetőn),vagy 34-LE-s 1200-as motorral rács nélküli motorháztetővel szállították.
De nézd meg a Wolfsburgi törzskönyvét ez egy 1300-as tipus gyárilag D-s motorral.
Ezért is mondják még a hozzáértők is,hogy ez egy DeLuxe.

Érdekes 1300-as 1200-as motorral.
Lökhárítód milyen gömbölyű?
A képen nem látni jól.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #10583 Dátum: 2007 Február 07, 11:55:42 »

Igen, én is megnéztem, és az tény, hogy az 1200-as 1 évvelkésöbb kapta meg a nagylámpát. El is felejtettem. De igazából nem ez volt a fura, henm az, hogy az 1200-as ilyen hátsólámpával tudtommal nem jött ki. Ugytudom az 1200-asnál nagy hátsólámpa és a szögletes lökháritó egyszerre jelent meg. Az ives lökháritót és a pre67-es hátsó lámpát váltotta le. Ezért volt furcsa. Még 1 kérdés: A tiednek van hátul az oldalsó ablak mögött szellőzője? A műszerfala alapján ez egy 1300-as kaszni, ezért nem értem. Tudnál esetleg egy oldalképet berakni?
Gábor ez egy ilyen érdekes bogi.Leírásra ez illik rá.Szintén a könyvedből:
"Azonban létezett ebből a modellből is egy ún.L(luxus) modell,ahol a kárpitozás már teljes volt,és a lökhárítók is krómozva voltak. ezeket vagy 34LE-s 1300-as motorral(26 szellőzőrács a motorháztetőn),vagy 34-LE-s 1200-as motorral rács nélküli motorháztetővel szállították.
De nézd meg a Wolfsburgi törzskönyvét ez egy 1300-as tipus, gyárilag D-s motorral.
Ezért is mondják még a hozzáértők is,hogy ez egy DeLuxe.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Február 07, 12:08:53 írta Narancs »
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10582 Dátum: 2007 Február 07, 11:41:31 »

Szintén nem kötözködés, de 73-tól a tiéd ? Mert az eltelt idő alatt bizony cserélhetett rajta bárki sárvédőt és lámpát.  Wink

Az egyik barátomnak, név szerint Kása Attilának egy elsőgazdás 1971-es bogara van. Az autó soha nem volt átfényezve. Csak a 2 hátsó sárvédő. Mert azt a tulaj, aki a merkurnál vette ujonnan, erről a számla is megvan, kicserélte USA nagylámpásra, mert ugy jobban tetszett neki.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10581 Dátum: 2007 Február 07, 11:39:03 »

A mostani hozzászólásommal nem a tegnapi vitát akarom újraéleszteni.
Főleg nem NGA-t,lejáratni,megbántani vagy vele vitatkozni! Smiley Wink Cheesy
A téma nem hagyott nyugodni és ma délelött utána néztem pár bogis könyvben.
Idézek NAGY GÁBOR ATTILA:A bogár című könyvéből:   37.oldal
1973
"Az 1200-as augusztusban megkapta az 1300-as lökhárítóját,és az 1303 hátsó lámpáját,valamint hátsósárvédőjét,de a lökhárítók feketére voltak festve".
Az én bogim 1973 Júniusi és 1200-as,ha kell belinkelem a WOLFSBURGI MUSEUM IGAZOLÁSÁT.
 Ja és ne haragudjatok,hogy szétOFFoltam a topikot!


Igen, én is megnéztem, és az tény, hogy az 1200-as 1 évvelkésöbb kapta meg a nagylámpát. El is felejtettem. De igazából nem ez volt a fura, henm az, hogy az 1200-as ilyen hátsólámpával tudtommal nem jött ki. Ugytudom az 1200-asnál nagy hátsólámpa és a szögletes lökháritó egyszerre jelent meg. Az ives lökháritót és a pre67-es hátsó lámpát váltotta le. Ezért volt furcsa. Még 1 kérdés: A tiednek van hátul az oldalsó ablak mögött szellőzője? A műszerfala alapján ez egy 1300-as kaszni, ezért nem értem. Tudnál esetleg egy oldalképet berakni?
Süni
« Hozzászólás #10580 Dátum: 2007 Február 07, 11:29:13 »


Az én bogim 1973 Júniusi és 1200-as,ha kell belinkelem a WOLFSBURGI MUSEUM IGAZOLÁSÁT.
 Ja és ne haragudjatok,hogy szétOFFoltam a topikot!

Szintén nem kötözködés, de 73-tól a tiéd ? Mert az eltelt idő alatt bizony cserélhetett rajta bárki sárvédőt és lámpát.  Wink
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #10579 Dátum: 2007 Február 07, 11:08:28 »

Idézek Clive Prev:A bogár című könyvéből!!
A Hamupipőke szerepét betöltő 1200-as,természetesen nem halt ki,de szerencsecsillaga az egyik évben felfelé,a másikban meg lefelé ívelt.1973-ban eltűnt róla a szélvédőt övező krómozott díszléc,1974-ben viszont szép,új luxuskárpitot,nagyobb-bár nem krómozott,hanem fekete-lökhárítót és az 1303-ashoz hasonló sárvédőt valamint hátsólámpát kapott!
A mostani hozzászólásommal nem a tegnapi vitát akarom újraéleszteni.
Főleg nem NGA-t,lejáratni,megbántani vagy vele vitatkozni! Smiley Wink Cheesy
A téma nem hagyott nyugodni és ma délelött utána néztem pár bogis könyvben.
Idézek NAGY GÁBOR ATTILA:A bogár című könyvéből:   37.oldal
1973
"Az 1200-as augusztusban megkapta az 1300-as lökhárítóját,és az 1303 hátsó lámpáját,valamint hátsósárvédőjét,de a lökhárítók feketére voltak festve".
Az én bogim 1973 Júniusi és 1200-as,ha kell belinkelem a WOLFSBURGI MUSEUM IGAZOLÁSÁT.
 Ja és ne haragudjatok,hogy szétOFFoltam a topikot!

« Utoljára szerkesztve: 2007 Február 07, 11:16:09 írta Narancs »
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #10578 Dátum: 2007 Február 07, 09:57:25 »

ne mimózáskodjunk má'!
a 73-as narancs bogaraknak vasaló hátsólámpájuk volt, nem pedig az a rusnya elefánttalp.
akinek nem tetszik, az bekaphattya :-))
áááá, bazmeg :-))

ehun-e



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #10577 Dátum: 2007 Február 07, 09:55:01 »

Én nem akarok mindent jobban tudni,csak úgyérzem az igazamat védtem meg.
Én sem vitatkozom tovább veled.Ha megbántottalak akkor bocsi?
A beszólásomat pedig törölöm!
De kérlek,hogy te is töröld az idézetemet légyszi!
ne mimózáskodjunk má'!
a 73-as narancs bogaraknak vasaló hátsólámpájuk volt, nem pedig az a rusnya elefánttalp.
akinek nem tetszik, az bekaphattya :-))

baszki, föl van fektetve az asztalra?
áááá, bazmeg :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Holló
« Hozzászólás #10576 Dátum: 2007 Február 07, 09:10:27 »

A műszerfalról van egy képem,de itt még nem volt kész még a szőnyegezés se. Smiley
 

baszki, föl van fektetve az asztalra?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #10575 Dátum: 2007 Február 07, 08:36:18 »

Én nem akarok mindent jobban tudni,csak úgyérzem az igazamat védtem meg.
Én sem vitatkozom tovább veled.Ha megbántottalak akkor bocsi?
A beszólásomat pedig törölöm!
De kérlek,hogy te is töröld az idézetemet légyszi!
nem mondom, hogy NGAnak mindig mindenben igaza van, de sztem nem véletlen írt ő könyvet a bogarakról...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 921 922 923 924 925 [926] 927 928 929 930 931 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.143 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.