www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 19:10:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 912 913 914 915 916 [917] 918 919 920 921 922 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11146780 alkalommal)
Nem elérhető Willi
Hozzászólások: 126


« Hozzászólás #10974 Dátum: 2007 Február 15, 00:04:03 »

Ajánlom figyelmedbe fórumtársunk, NGA (Nagy Gábor Attila) könyvét. Abból okosodtam sokmindenben én is.

Ja, mondjuk az öcsémnek egy kissé átépített 1971-es spar-ja van, meg a haverjának is egy '72-es spar szintén. Ez mondjuk tapasztalat volt, amit leírtam.
Abban néztem de hirtelen nem találatam.De még ma elolvasom,évjárat szerint.
Nem elérhető Willi
Hozzászólások: 126


« Hozzászólás #10973 Dátum: 2007 Február 15, 00:02:41 »

Az a bogarak nem export kivitele volt sokáig, mai szóval a fapados kivitel.

1972-ben ez a következőket jelentette:
- D 1200-as moci
- 6 voltos rendszer (bár lehet, hogy már 12... ezt nem tudom pontosan, mikor kapták meg ezek a modellek a 12V elektromosságot...)
- keskeny lökösök elöl-hátul, mint a régi, 1967 előtti kiviteleken
- hátul kicsi (nem vasalótalp alakú lámpák, szintén a '67 előtti modellekről...), elöl viszont már állólámpás.
- nincs díszléc a csomagtértetőn, sem szellőzőnyílás, sem embléma
- nincs felirat a motorházfedélen.
- utastérben csak a tető van kárpitozva, az oszlopok, meg az ablakok környéke nem
- a műszerfalon az alsó részen nincs meg a 2 szellőzőszabályzó gomb a rádió helye alatt.
- kormány hasonlít az ekkor gyártott 1300-asokéhoz, de nincs kürtgyűrű, a dudát a kormány közepén elhelyezett logo nélküli fekete dudagombbal lehet működtetni.


Röviden ennyi.
Köszönöm gyorsan megnéztem a Bogaras könyvben hogy ne tünjek tudatlannak de nem találtam.na mindegy már tudom!kösz.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #10972 Dátum: 2007 Február 15, 00:02:13 »

Köszönöm.Értem,még most kezdem Bogaras pályafutásomat,Golf már volt,Régebbi Angolok meg drágák meg azokkal dolgozom és unalmasak.
Ajánlom figyelmedbe fórumtársunk, NGA (Nagy Gábor Attila) könyvét. Abból okosodtam sokmindenben én is.

Ja, mondjuk az öcsémnek egy kissé átépített 1971-es spar-ja van, meg a haverjának is egy '72-es spar szintén. Ez mondjuk tapasztalat volt, amit leírtam.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Willi
Hozzászólások: 126


« Hozzászólás #10971 Dátum: 2007 Február 14, 23:55:55 »

spar = tecskó gazdaságos   a szó szoros értelmében kispóroltak az ilyen bogikból szinte minden kényelmi felszerelést és álltalában régebbi alakatrészekkel szerelték mint a kortárs bogarakat
Köszönöm.Értem,még most kezdem Bogaras pályafutásomat,Golf már volt,Régebbi Angolok meg drágák meg azokkal dolgozom és unalmasak.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #10970 Dátum: 2007 Február 14, 23:55:13 »

Köszönöm!de bocs mi az a spar?
Az a bogarak nem export kivitele volt sokáig, mai szóval a fapados kivitel.

1972-ben ez a következőket jelentette:
- D 1200-as moci
- 6 voltos rendszer (bár lehet, hogy már 12... ezt nem tudom pontosan, mikor kapták meg ezek a modellek a 12V elektromosságot...)
- keskeny lökösök elöl-hátul, mint a régi, 1967 előtti kiviteleken
- hátul kicsi (nem vasalótalp alakú lámpák, szintén a '67 előtti modellekről...), elöl viszont már állólámpás.
- nincs díszléc a csomagtértetőn, sem szellőzőnyílás, sem embléma
- nincs felirat a motorházfedélen.
- utastérben csak a tető van kárpitozva, az oszlopok, meg az ablakok környéke nem
- a műszerfalon az alsó részen nincs meg a 2 szellőzőszabályzó gomb a rádió helye alatt.
- kormány hasonlít az ekkor gyártott 1300-asokéhoz, de nincs kürtgyűrű, a dudát a kormány közepén elhelyezett logo nélküli fekete dudagombbal lehet működtetni.


Röviden ennyi.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Február 14, 23:57:07 írta gyuszkó »

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #10969 Dátum: 2007 Február 14, 23:49:07 »

Köszönöm!de bocs mi az a spar?

spar = tecskó gazdaságos   a szó szoros értelmében kispóroltak az ilyen bogikból szinte minden kényelmi felszerelést és álltalában régebbi alakatrészekkel szerelték mint a kortárs bogarakat

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Holló
« Hozzászólás #10968 Dátum: 2007 Február 14, 23:47:46 »

Nem elérhető Strano
Hozzászólás: 802


Mana mou Ellas

   
   Re: Alkatrészek
« Válasz #11285 Elküldve: Ma, ebben az időpontban 19:49:01 »

fúúú, itt van minden infó
kicsit lejebb van az alkatrészekben
kell ennél rosszabb?
Nem elérhető Willi
Hozzászólások: 126


« Hozzászólás #10967 Dátum: 2007 Február 14, 23:47:15 »

Keres vissza a fórumon, asszem pont ebben a topicban egy 1972-es 1200-as sparkäfer volt eladó, azon nagy kókányolás nyoma nem volt, első tulajos, de rendesen lelakva.

Köszönöm!de bocs mi az a spar?
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #10966 Dátum: 2007 Február 14, 23:45:40 »

Igen épp azt nézem csak olyan kellene aminek vagy mindene megvan vagy alig valami alkatrésznek!Meg mindenkit felhívni onnan és rájönni az igazságra amit a hirdetés takar az nagyon sok idő.
Keres vissza a fórumon, asszem pont ebben a topicban egy 1972-es 1200-as sparkäfer volt eladó, azon nagy kókányolás nyoma nem volt, első tulajos, de rendesen lelakva.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Willi
Hozzászólások: 126


« Hozzászólás #10965 Dátum: 2007 Február 14, 23:43:23 »

Ja hasznaltauto.hu?"Honda ülések","3szor felújítva","Golf ülések"stb.Legyen nagyon fáradt de még ha lehet eredeti!
Nem elérhető Willi
Hozzászólások: 126


« Hozzászólás #10964 Dátum: 2007 Február 14, 23:36:23 »

Igen épp azt nézem csak olyan kellene aminek vagy mindene megvan vagy alig valami alkatrésznek!Meg mindenkit felhívni onnan és rájönni az igazságra amit a hirdetés takar az nagyon sok idő.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #10963 Dátum: 2007 Február 14, 23:32:15 »

Sziasztok!Érdekelne egy fáradt állapotú bogár vagy typ3 lehetőleg motor+futómű legyen!

hasznaltauto.hu-n 124 bogarat találsz, válogass kedvedre, szabad a vásár  Wink (és többnyire fáradtak)

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Willi
Hozzászólások: 126


« Hozzászólás #10962 Dátum: 2007 Február 14, 23:20:15 »

Fáradt Golf már volt 3 is most öregebb kéne!
Holló
« Hozzászólás #10961 Dátum: 2007 Február 14, 23:17:09 »

Sziasztok!Érdekelne egy fáradt állapotú bogár vagy typ3 lehetőleg motor+futómű legyen!
ebben és fáradt golfban a maresz tud segíteni  Grin
Nem elérhető Willi
Hozzászólások: 126


« Hozzászólás #10960 Dátum: 2007 Február 14, 23:09:19 »

Sziasztok!Érdekelne egy fáradt állapotú bogár vagy typ3 lehetőleg motor+futómű legyen!
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #10959 Dátum: 2007 Február 14, 21:00:00 »

a 2,4-es szívódízelnek ... érdekes

96-tól már minden 2.4-es szívódízelt ilyen sárvédővel szereltek

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető öcsi bogara
Hozzászólások: 121


csoda bogár

« Hozzászólás #10958 Dátum: 2007 Február 14, 20:57:43 »

Végre egy használható nyom. Nagyon szépen köszönöm. Holnap utánajárok!!


Köszi!!

egyszer hülyén azt írtam segítek .........hát ez nem az első segítség!!

csak a bogár na meg én
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #10957 Dátum: 2007 Február 14, 20:52:39 »

az tény hogy nem nézett ki ilyen jól
mondjuk azt sem értem miért van tdi sárvédője a tieteknek de ez mindegy is
sok sikert  Wink
Idézet

Gyárilag ez a sárvédő van rajta

a 2,4-es szívódízelnek ... érdekes

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
RNIE
« Hozzászólás #10956 Dátum: 2007 Február 14, 20:46:41 »

eladni akarsz vagy venni?  Grin
én ravaszul ittmaradtam volna Grin
Holló
« Hozzászólás #10955 Dátum: 2007 Február 14, 20:31:03 »

Urak,evvel menjünk át már a népautós topikba,azért lett nyitva!
eladni akarsz vagy venni?  Grin
Nem elérhető Barna
Hozzászólások: 42

« Hozzászólás #10954 Dátum: 2007 Február 14, 20:20:30 »

A népautós fórumon is ott vagyok, de ha hiszed, ha nem ott még érdemi választ nem kaptam, nem úgy mint itt.
Nem elérhető Barna
Hozzászólások: 42

« Hozzászólás #10953 Dátum: 2007 Február 14, 20:18:39 »

Végre egy használható nyom. Nagyon szépen köszönöm. Holnap utánajárok!!


Köszi!!
RNIE
« Hozzászólás #10952 Dátum: 2007 Február 14, 20:15:42 »

Urak,evvel menjünk át már a népautós topikba,azért lett nyitva!
Nem elérhető öcsi bogara
Hozzászólások: 121


csoda bogár

« Hozzászólás #10951 Dátum: 2007 Február 14, 20:12:23 »

R4
SEGÍTSETEK!!

Szeretnék venni egy felújításra váró Renault 4-et, a fém hűtőmaszkos fajtából, 1961-1972-ig gyártottat, egyben, típustisztán és megfizethető áron. Tel.: 30/519-70-69
Üdv: Barna

szia  szegeden a ford szalonban csak úgy kidobva hívd őket szia itt a telcsiÜgyvezető igazgató: IFKOVICS ZOLTÁN

Cím:

6728, Szeged Algyői Út. 39.Telefon:

62/ 556-300Fax:

62/ 556-302E-mail:

auto@szeged.dealernet.huNyitva tartás:

H-P 8:00-18:00
Szo: 9:00-13:00

csak a bogár na meg én
Nem elérhető Barna
Hozzászólások: 42

« Hozzászólás #10950 Dátum: 2007 Február 14, 20:09:00 »

talán..


Már ott is nyomulok!!
Nem elérhető Elvis
Hozzászólások: 48


« Hozzászólás #10949 Dátum: 2007 Február 14, 20:01:53 »

talán..
Nem elérhető Elvis
Hozzászólások: 48


« Hozzászólás #10948 Dátum: 2007 Február 14, 20:01:05 »

Megtettem. Minden fronton próbálkozom. Elkapott a gépszíj, biztosan tudjátok milyen az. Sajnos az ehavi veteránban nincs R4. A régebben hirdetettekket meg elvitték. Na majdcsak lesz valami.
http://forum.freeweb.hu/forum.fw?f_id=r4hu
Renault 4
Nem elérhető Barna
Hozzászólások: 42

« Hozzászólás #10947 Dátum: 2007 Február 14, 19:51:44 »

Megtettem. Minden fronton próbálkozom. Elkapott a gépszíj, biztosan tudjátok milyen az. Sajnos az ehavi veteránban nincs R4. A régebben hirdetettekket meg elvitték. Na majdcsak lesz valami.
Nem elérhető Elvis
Hozzászólások: 48


« Hozzászólás #10946 Dátum: 2007 Február 14, 19:24:12 »

R4
SEGÍTSETEK!!

Szeretnék venni egy felújításra váró Renault 4-et, a fém hűtőmaszkos fajtából, 1961-1972-ig gyártottat, egyben, típustisztán és megfizethető áron. Tel.: 30/519-70-69
Üdv: Barna
http://www.veteran.hu/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=17&Itemid=46
veteran.hu
Nem elérhető Strano
Hozzászólások: 1785


Mana mou Ellas

« Hozzászólás #10945 Dátum: 2007 Február 14, 18:31:34 »

R4
SEGÍTSETEK!!

Szeretnék venni egy felújításra váró Renault 4-et, a fém hűtőmaszkos fajtából, 1961-1972-ig gyártottat, egyben, típustisztán és megfizethető áron. Tel.: 30/519-70-69
Üdv: Barna

Szerintem próbálkozz a népautós topicban.

Ha te szólsz Istenhez, az imádság. Ha ő szól hozzád, az skizofrénia...
Nem elérhető Barna
Hozzászólások: 42

« Hozzászólás #10944 Dátum: 2007 Február 14, 17:16:15 »


R4
SEGÍTSETEK!!

Szeretnék venni egy felújításra váró Renault 4-et, a fém hűtőmaszkos fajtából, 1961-1972-ig gyártottat, egyben, típustisztán és megfizethető áron. Tel.: 30/519-70-69
Üdv: Barna
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #10943 Dátum: 2007 Február 14, 15:31:56 »


az tény hogy nem nézett ki ilyen jól
mondjuk azt sem értem miért van tdi sárvédője a tieteknek de ez mindegy is
sok sikert  Wink
Idézet

Gyárilag ez a sárvédő van rajta

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #10942 Dátum: 2007 Február 14, 14:31:45 »

Ez a 72-es narancssárga két-három napja van fent.SZVSZ ez még iszonyatos pénzeket emésztene fel,mint minden hasonló bogi amiket ebbe az árkategóriába árulnak.De egyébként nekem is szimpi gép. Smiley
Én hétfőn még nem találtam. El kell menni, megnézni, lehet, hogy a vizsgához nem kell sokat rákölteni.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #10941 Dátum: 2007 Február 14, 14:28:28 »

Hát igencsak megdrágítják nálunk az autózást, de ha már itt tartunk az élet más területein is nagyon durván megsarcolják a népet.
5km-el északabbra kicsit másként mennek a dolgok. Csak úgy kíváncsiságból megérdeklődtem, hogy északi szomszédunknál egy külföldről jövő 99-es Chrysler Voyager 3,3-as üzembe helyezése mennyiből jön ki, és 100ezer körüli összeget mondtak. Nálunk csak a regdíj több millió!
Ja és se súlyadó, se eredetvizsga, meg a kötelező is olcsóbb.
Na jó, bocs az offért! Lips Sealed

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #10940 Dátum: 2007 Február 14, 14:25:34 »

Ez a 72-es narancssárga két-három napja van fent.SZVSZ ez még iszonyatos pénzeket emésztene fel,mint minden hasonló bogi amiket ebbe az árkategóriába árulnak.De egyébként nekem is szimpi gép. Smiley
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #10939 Dátum: 2007 Február 14, 14:16:32 »

Biztos erre gondolsz, ez még csak tegnap került fel a használtautóra?
Amúgy, ha a motor indul, és működik minden a gépen, akkor ennyit simán megér!
Ez a narancsos színű 72-es már fent van pár napja, szerintem arról van itt szó. Ennyit tényleg megérhet, de esetleg ha szállítani kell, plusz átírás és máris 150. És még sehol sem tartunk. Akármennyire is tetszik, fölösleges lenne megvenni. Nekem az a bajom, hogy szinte minden 100 alatti bogár, állapottól függetlenül nekem ez a megéri kategória. Viszont egy autó nem olyan, hogy megveszem és kész. Ha az átírás nem 60 lenne, hanem 20, akkor még talán, de így nagyon nincs értelme, mert ígyis-úgyis kell rá költeni, még akkor is, ha csak az a szerepe, hogy napi hazsnálatra, addig amíg szét nem esik.... Undecided

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #10938 Dátum: 2007 Február 14, 14:10:35 »

Én is már szemezek vele elég régóta. Viszont az nem elég, hogy ennyire olcsó, mert erre kéne még kb 200 a műszakihoz....Így már nem is tűnik olyan jónak...Pedig az első tulajos autóknak mindig van valami varázsuk, nem tudom miért....
Biztos erre gondolsz, ez még csak tegnap került fel a használtautóra?
Amúgy, ha a motor indul, és működik minden a gépen, akkor ennyit simán megér!

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #10937 Dátum: 2007 Február 14, 13:52:46 »

Én sem teszek le arról az álmomról,hogy egyszer egy elsőtulajos,totál szűz,oridzsi,végig garazsírozott,teljes dokumentációval rendelkező bogit tudhassak magaménak. Smiley
Hát igen, szép álmok. De addig is megelégednék egy full restaurálttal is  Grin

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #10936 Dátum: 2007 Február 14, 13:45:12 »

Lehet hülyék vagyunk?  Grin Én akármikor láttam egy idős bácsit egy bogárral, ami bár nem volt tökéletes, volt rajt egy kis rozsda itt-ott, mégis mindig jobban bejött, mint a csilli-villi full restaurált példányok....
Én sem teszek le arról az álmomról,hogy egyszer egy elsőtulajos,totál szűz,oridzsi,végig garazsírozott,teljes dokumentációval rendelkező bogit tudhassak magaménak. Smiley
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #10935 Dátum: 2007 Február 14, 13:40:58 »

Szerintem sokan ezért hülyének tarthatnak engem,de valahogy én is mindig ezt érzem. Wink
Lehet hülyék vagyunk?  Grin Én akármikor láttam egy idős bácsit egy bogárral, ami bár nem volt tökéletes, volt rajt egy kis rozsda itt-ott, mégis mindig jobban bejött, mint a csilli-villi full restaurált példányok....

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Oldalak: 1 ... 912 913 914 915 916 [917] 918 919 920 921 922 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.254 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.