www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 12:38:15

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 599 600 601 602 603 [604] 605 606 607 608 609 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11157583 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #23494 Dátum: 2008 Június 24, 14:36:29 »



kosz az ossesitest
csak azt nem ertem hogy civil miert keszult? civileknek bogar keszult , vagy a katonai felsoveyetesnek kesz-lt a civil verzson?

hummerből is van civil verzió, nem?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #23493 Dátum: 2008 Június 24, 14:27:42 »

a typ 181 terve 1968-ban született meg, mert a nyugatnémet hadseregnek nem volt megfelelő terepjáró személyautója, ...


kosz az ossesitest
csak azt nem ertem hogy civil miert keszult? civileknek bogar keszult , vagy a katonai felsoveyetesnek kesz-lt a civil verzson?
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #23492 Dátum: 2008 Június 24, 13:43:23 »

na, mingyárt belekezdek a történetbe...

a typ 181 terve 1968-ban született meg, mert a nyugatnémet hadseregnek nem volt megfelelő terepjáró személyautója, addig a kétütemű a '50-'60-as években gyárott DKW "Munga"-kat használták, és ezek korszerűtlenné váltak.

a hadsereg a vw-t kereste meg, mert tudták,hogy a typ 82 milyen jó konstrukció volt
 
1969 szeptemberében a IAA-n Frafurtban mutatták be Typ 181-et

még '68 szeptemberében kezdődött a gyártás 16 prototípussal, hivatalosan 1969 -ben kezdték,és 1979 év végén álltak le a termeléssel, de Mexikóban még '80 elején is gyártottak  párat
összesen 140.768 db-ot gyártottak belőle

több féle kivitelben gyártották:
hagyományos katonai (osztrák (ÖH), német(BW) , matt zöld,bronzbarna,terepmintás festés, álcafények, zöld ponyva, és ablakkeretek, zöld műbőr ülések)
civil (fényes narancs, zöld, sárga,piros festés , világos, vagy fekete ponyva,ablakkeretek szintén, fekete, vagy világos műbőr ülések,króm tükrök,kilicsek,lámpagyűrűk,vw jel az orrán)
katasztrófavédelmis (narancssárga színben, civil felszereléssel)
tűzoltó (piros kaszni fehér sárvédőkkel és lökösökkel, szintén civil felszreléssel)
határőr ( katonai felszerelés, de kicsit sötétebb zöld szín)
postás (jellegzetes német postás sárga szín, fekete ponyva,ablakkeretek, fekete lökösök
"The Thing", az amerikai piacra mexikóban gyárott civil felszerelésű Typ 181, hátul elefénttalp lámpa, elöl nagy indexek, a többi megegyezik a civillel

röviden ennyi... lehetne írni róla nagyon sokat, irodalom tanárunk kérte, hogy írjunk esszét,választott téma, írtam a Typ 181 történetéről (modellváltások,technika,stb...) 3 db A4-es oldalnyit...


ui.: nagyon ritkán lehet találni eredeti Kübeleket -már amiket nem barkácsoltak szét-, mivel nagyon sokat átfesettek, a katonai gépeket próbálták civillé alakítani, ami legtöbbször nem sikerült, és elég öszvér autók jöttek össze
The Thinget  még nehezebb,  nekünk szerencsére sikerült egyet szerezni,nagyjából eredeti, jelenleg komplett felújítás alatt van
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 24, 13:50:20 írta LovasB »

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #23491 Dátum: 2008 Június 24, 13:13:44 »

vki foglalja mar nekem ossze roviden hogy a kubeleket miert gyartottak, meg mikor, bogar melett miert?
eddig azt hittem mind 2. vh-s, de az itt szoban forgonak is `70 a gyartasi eve, ugyhogy nenm ertem  Huh

na, mingyárt belekezdek a történetbe...
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 24, 13:16:38 írta LovasB »

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #23490 Dátum: 2008 Június 24, 13:11:54 »

vki foglalja mar nekem ossze roviden hogy a kubeleket miert gyartottak, meg mikor, bogar melett miert?
eddig azt hittem mind 2. vh-s, de az itt szoban forgonak is `70 a gyartasi eve, ugyhogy nenm ertem  Huh

mert van a Typ82 (háborús kübel) meg van a Ty181 (the thing a civilverziója, meg van katonai is)
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #23489 Dátum: 2008 Június 24, 12:51:24 »

vki foglalja mar nekem ossze roviden hogy a kubeleket miert gyartottak, meg mikor, bogar melett miert?
eddig azt hittem mind 2. vh-s, de az itt szoban forgonak is `70 a gyartasi eve, ugyhogy nenm ertem  Huh
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #23488 Dátum: 2008 Június 24, 12:34:07 »

A kormanyt alairom, a szinrol fogalmam sincs, de elhiszem neked, en egyaltalan nem ertek a typ181hez meg a kubelwagenhez. De egy diamond plate boritas kiveri a biztositekot nalam! Ez kb olyan, mintha egy hatalmas melynyomo lenne a bogaramban a kalaptarto alatt, szuper kenwood fejegyseggel meg kek neon a fellepok alatt es kapnek ra OT-t ... nagyon durva.

ez egy civil Kübel,gyártották ilyen színnel, kb két éve árulták vaterán 650e ft-ért német papírral ha jól emlékszem, aztán eltűnt egy időre

láttam már párszor itt Almádiban, elég hányás a trepnilemez, a ponyva szabása sem túl szép (olcsó ebay-es  ponyva), a kormány meg hab a tortán, ezekután a mi Kübelünket nem fogjuk ot-ra vinni, mert ha kész lesz nem lesz egy súlycsoportban ezzel Cool
ezektől függetlenül viszont elég szépen rendberakták

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #23487 Dátum: 2008 Június 24, 11:52:09 »

DELUXE  Shocked

Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #23486 Dátum: 2008 Június 24, 10:44:05 »

Ejjha nécsak egy Volkswagen Smiley
http://www.hasznaltauto.hu/2183452_volkswagen_1200_1974

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #23485 Dátum: 2008 Június 24, 08:42:50 »

A kormanyt alairom, a szinrol fogalmam sincs, de elhiszem neked, en egyaltalan nem ertek a typ181hez meg a kubelwagenhez. De egy diamond plate boritas kiveri a biztositekot nalam! Ez kb olyan, mintha egy hatalmas melynyomo lenne a bogaramban a kalaptarto alatt, szuper kenwood fejegyseggel meg kek neon a fellepok alatt es kapnek ra OT-t ... nagyon durva.

diamond plate = trepnilemez.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #23484 Dátum: 2008 Június 24, 01:51:21 »

kormány? szín?
A kormanyt alairom, a szinrol fogalmam sincs, de elhiszem neked, en egyaltalan nem ertek a typ181hez meg a kubelwagenhez. De egy diamond plate boritas kiveri a biztositekot nalam! Ez kb olyan, mintha egy hatalmas melynyomo lenne a bogaramban a kalaptarto alatt, szuper kenwood fejegyseggel meg kek neon a fellepok alatt es kapnek ra OT-t ... nagyon durva.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #23483 Dátum: 2008 Június 24, 01:46:42 »

hogy lehet OTs diamond plate belso boritassal?! Kezdem nagyon utalni az OTt...
kormány? szín?
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #23482 Dátum: 2008 Június 24, 01:41:09 »

inkább ezen csámcsogjatok Tongue:
hogy lehet OTs diamond plate belso boritassal?! Kezdem nagyon utalni az OTt...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #23481 Dátum: 2008 Június 24, 00:53:40 »

noba... mi ez a sok sallang... aszittemmá' soha nem érek a végére... ennyi fölöslegeset már rég nem olvastam...  Undecided

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #23480 Dátum: 2008 Június 23, 23:57:08 »

inkább ezen csámcsogjatok Tongue:

http://www.hasznaltauto.hu/1828541_volkswagen_181_1970
Nem elérhető Holló
Hozzászólások: 2259


yeah Boy

« Hozzászólás #23479 Dátum: 2008 Június 23, 23:42:40 »

Bocsi,lehet,h.1 kicsit OFF,de szerintetek melyik a jobb?A Skoda v. a Lada? Huh


                                                                                                                                                    Evil
Kiss

Tudtátok, hogy a holló az 1etlen madárfaj, ami pusztán az élvezet kedvéért repül?
by KIZS
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #23478 Dátum: 2008 Június 23, 23:41:56 »

Bocsi,lehet,h.1 kicsit OFF,de szerintetek melyik a jobb?A Skoda v. a Lada? Huh


                                                                                                                                                    Evil
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #23477 Dátum: 2008 Június 23, 23:37:45 »

ez elég lényegretörő hozzász.
de milyen igaza van  Lips Sealed
Nem elérhető Holló
Hozzászólások: 2259


yeah Boy

« Hozzászólás #23476 Dátum: 2008 Június 23, 23:36:22 »

ha másért nem,legalább a farmotor miatt szerethetnétek.
na mind 1,bocsi ha valakit megbántottam a ladával.
csak felhúztam magam amiért a skoda ki lett zárva a használható autók köréből.és valahogy a lada adta magát amibe beleköthetek,de ugyanúgy belekötnék a többibe is,mert szerintem a legjobb keleti a skoda.
szóval béke van! Kezfogas
nekem volt mind a 2ő
a skodát utáltam, mint egy marok szart
gárdonyig 2x forrt fel a víz bene, visszont cserébe kiba könnyű volt a kormányzás
ez pláne télen volt szerencsés

de tuti az enyém volt szar

Tudtátok, hogy a holló az 1etlen madárfaj, ami pusztán az élvezet kedvéért repül?
by KIZS
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #23475 Dátum: 2008 Június 23, 23:19:42 »

ez elég lényegretörő hozzász.
bocs, nem láttam, hogy megszűnt az offautós topik. ja várjál, nemis szűnt meg! WTF?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #23474 Dátum: 2008 Június 23, 23:15:49 »

hát basszátok meg
ez elég lényegretörő hozzász.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #23473 Dátum: 2008 Június 23, 23:05:22 »

hát basszátok meg

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #23472 Dátum: 2008 Június 23, 22:22:21 »

ha másért nem,legalább a farmotor miatt szerethetnétek.
na mind 1,bocsi ha valakit megbántottam a ladával.
csak felhúztam magam amiért a skoda ki lett zárva a használható autók köréből.és valahogy a lada adta magát amibe beleköthetek,de ugyanúgy belekötnék a többibe is,mert szerintem a legjobb keleti a skoda.
szóval béke van! Kezfogas

Szent a béke Wink Wink Wink
Egyébként semmi bajom a Skodákkal, az egyik barátomék 25 évig ugyanazt a 120 L-t hajtották, nagyon szerettem én is vezetni...

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #23471 Dátum: 2008 Június 23, 22:08:00 »

ha másért nem,legalább a farmotor miatt szerethetnétek.
na mind 1,bocsi ha valakit megbántottam a ladával.
csak felhúztam magam amiért a skoda ki lett zárva a használható autók köréből.és valahogy a lada adta magát amibe beleköthetek,de ugyanúgy belekötnék a többibe is,mert szerintem a legjobb keleti a skoda.
szóval béke van! Kezfogas

Rulezka
« Hozzászólás #23470 Dátum: 2008 Június 23, 21:55:52 »

a lada egy szar cigány autó,ami 2x annyit zabál ráadásul mint a skoda.csúf  kocka forma,télen pedig halott.csak driftelésre való.vagy cigányoknak vasazni.semmi múlttal nem rendelkezik.
már bocsi,de ez azér tényleg erős, én ladás családba nöttem fel, azóta is imádom még a zsiguli/lada illatát és mivel van 2 ladás ismerősöm van, így csak kettőjüknél tudom "megizlelni" az autók azóta is létező "szagát" ami kiskorom óta az orromba van.. én imádom nem csak emiatt, hanem azok az autók mások mint a manapság létezők, na ezért is vagyok népautós! egyszer egy szép kereklámpás zsigulim még lesz... egy olyan igazi, vérbeli, full gyárias...
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #23469 Dátum: 2008 Június 23, 21:52:34 »

Az offautókban írnék pár szót a Skoda újkori sikereiről.   Evil
Hajrá! Smiley
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #23468 Dátum: 2008 Június 23, 21:51:45 »

énmeg mán r...ul unom......

Az offautókban írnék pár szót a Skoda újkori sikereiről.   Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #23467 Dátum: 2008 Június 23, 21:44:50 »

énmeg mán r...ul unom......

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #23466 Dátum: 2008 Június 23, 21:14:27 »

A szüleim 2 Zsigulit és egy Szamarát nyúztak el, de az olajcseréken és a szokásos kopó alkatrészek cseréjén kívül soha semmit nem kellett javítani egyiken sem. Mindegyikbe elég sok km-t beletettünk, de normálisan voltak használva, egyiket sem gyilkoltuk.
Szüleim hajtottak zsigulit és skodát egyaránt mindkettőt elég intenzíven használták, nekem nincs is semmi bajom a skodával sőt,de az tény hogy a lada nem hagyta ott őket sehol(némi beázástól eltekintve) , és az is hogyfaterom jócskán szopott a skodával, pedig az egyik legprecizebb ember akit ismerek
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #23465 Dátum: 2008 Június 23, 20:46:55 »

az egyik 1970-ben OHC, a másik 1985-ben OHV.
szerintem ez a mondat mindent elmond a motorok közötti különbségről(15 évvel fejlettebb technika), a komfortról nem tudok nyilatkozni, de nálam ez sohasem számított, a trabit is szerettem, meg a skodát is, barátom skodája is forralta a vizet, miután kidobta belőle a 120as blokkot, és belerakta a favoritot mocit, innentől kezdve megszűnt a probléma, azt aláírom hogy a lada elnyűhetetlen, és fejlettebb technika, de ennek ellenére nekem a skodák jobban bejönnek, egyrészt gyerekkori emlék, másrészt sztem szebbek.
OFF
Egy jó hónappal ezelőtt Ofőm tartott előadást arról hogy a bogár "hitler bosszúja" milyen szar és hogy a lada volt az isten hozzá képest, mert hogy az 1.2es bogár 34LE a lada meg 60valamennyi, mire közöltem vele hogy a két konstrukció összehasonlításának akkor lenne értelme, ha nem lenne köztük 30 év, vízhűtéses lenne mindegyik, meg ha pl mindkettőt az orosz tajgába tervezik, erre elkezdett hápogni, ezek után nekiállt mesélni arról, hogy az opeljába télen belefagyott a víz, erre jól kiröhögtem, hogy egyrészt autószerelő létére hogy lehet ennyi esze, másrészt közöltem vele, hogy a bogárba nem fagy bele a víz(akármilyen rossz is), erre meg jól kinevette az osztály
ON
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 23, 20:48:36 írta martonmany »
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #23464 Dátum: 2008 Június 23, 20:18:15 »

Jól van, leülhetsz, egyes.

Én használtam mindkettőt, hengerfejeztem is a Skodát (120L), csak nézz rá a motorra, az egyik 1970-ben OHC, a másik 1985-ben OHV.
Az egyik agyonüthetetlen, a másik, ha valami csak 95%-os, akkor forr, mint a szamovár.
És a Lada nem fogyaszt többet, ha minden rendben van, csak annyival, amennyivel erősebb is.

A múltat aláírom, abban igazad van.
""Jól van, leülhetsz, egyes.""
 Evil Evil Evil Evil Evil Evil
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #23463 Dátum: 2008 Június 23, 19:44:06 »

Én meg 500-as majd 850-es fiatban nőttem fel, mégis bogit vettem, mert beláttam, hogy jobb lesz az a számomra.

Én meg előbb megvettem a bogimat, de aztán mégis úgy éreztem, kellene mellé még egy Zsiga is Grin Grin Grin.
Egyiktől sem tudnék megválni.

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #23462 Dátum: 2008 Június 23, 19:42:09 »

Baszki, nem mondjátok, hogy a fábiákban ilyen motorok vannak.  Shocked
Zsiguli vs skoda:
zsiguli minden szempontból többet adott mint a skoda. Ha meg elromlott valamije akkor egyszerűbb és könyebb volt javítani mint a skodát. Mondjuk sűrűn romlottak.  Grin
Skoda csak "más" volt, de nem jobb az biztos.

A szüleim 2 Zsigulit és egy Szamarát nyúztak el, de az olajcseréken és a szokásos kopó alkatrészek cseréjén kívül soha semmit nem kellett javítani egyiken sem. Mindegyikbe elég sok km-t beletettünk, de normálisan voltak használva, egyiket sem gyilkoltuk.

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #23461 Dátum: 2008 Június 23, 19:40:41 »

Ez egy kicsit erős volt.... Tök szép és jó dolog, ha valaki a gyerekkori emlékek miatt nagyon kötődik egy típushoz, de nem kellene ennyire elfogultnak lenni. Én Ladában nőttem fel és a bogár mellet ez a másik nagy kedvenc, de ennek ellenére eszembe se jut leszólni más típusokat...
Én meg 500-as majd 850-es fiatban nőttem fel, mégis bogit vettem, mert beláttam, hogy jobb lesz az a számomra.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
1303LS
« Hozzászólás #23460 Dátum: 2008 Június 23, 19:34:49 »

Baszki, nem mondjátok, hogy a fábiákban ilyen motorok vannak.  Shocked
Zsiguli vs skoda:
Én apámmal gyerekkoromban sok skodát meg sok zsigulit javítottam, ezek között cseperedtem a műhelyben. Zsigulit nem szerettem annyira mint a skodát, viszont a zsiguli minden szempontból többet adott mint a skoda. Ha meg elromlott valamije akkor egyszerűbb és könyebb volt javítani mint a skodát. Mondjuk sűrűn romlottak.  Grin
Skoda csak "más" volt, de nem jobb az biztos.
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #23459 Dátum: 2008 Június 23, 19:34:04 »

a lada egy szar cigány autó,ami 2x annyit zabál ráadásul mint a skoda.csúf  kocka forma,télen pedig halott.csak driftelésre való.vagy cigányoknak vasazni.semmi múlttal nem rendelkezik.

Ez egy kicsit erős volt.... Tök szép és jó dolog, ha valaki a gyerekkori emlékek miatt nagyon kötődik egy típushoz, de nem kellene ennyire elfogultnak lenni. Én Ladában nőttem fel és a bogár mellet ez a másik nagy kedvenc, de ennek ellenére eszembe se jut leszólni más típusokat...

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #23458 Dátum: 2008 Június 23, 16:25:18 »

Szerintem ezt már nem gyártják.

Én is így tudom 2002-2003 táján leváltotta a 3 hengeres 1,2-es erőgép.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #23457 Dátum: 2008 Június 23, 14:34:28 »

Fabia Classic (a régi kasztnis) 1.4 68LE. Ugyanaz az OHV blokk, mint a Feliciában, Favoritban.

Szerintem ezt már nem gyártják.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #23456 Dátum: 2008 Június 23, 13:27:16 »

Fabia Classic (a régi kasztnis) 1.4 68LE. Ugyanaz az OHV blokk, mint a Feliciában, Favoritban.

3 helyen csapágyazott főtengely!  Shocked

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #23455 Dátum: 2008 Június 23, 13:25:57 »

engem nehéz lesz meggyőzni hogy a skoda szar,mert volt idő amikor így nézett ki a porta.és ezen a 105-ösünk még rajta sincs mer az a garázsban volt.de ez tényleg olyan dolog hogy ki miben nő fel,az a kedves számára.nekünk semmmi gond nem volt a skodával,vizet se forralta,csak max valami extra nagy kánikulában extra nagy dugóban.a 105-ösről beszélek.bejártuk vele egész európát.a farhűtősök meg egyáltalán nem forralnak,az jobb konstrukció.

Ne haragudj embecska, te tudsz olvasni???? Nem mondta senki, hogy a Skoda szar, hanem azt mondtam, hogy a Ladánál (2101, 2103, de még a 2105 és 2107-től is)minden tekintetben rosszabb.

Én nem akarlak meggyőzni semmiről.

Menjél, zsírozd a vízpumpa tengelyt, ahogy Karel kitalálta... Grin Grin Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 599 600 601 602 603 [604] 605 606 607 608 609 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.