www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 16:48:25

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 583 584 585 586 587 [588] 589 590 591 592 593 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11145221 alkalommal)
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #24134 Dátum: 2008 Augusztus 07, 14:15:10 »

Miért akarod nyúzni?? Huh Roll Eyes
Mindennapi autó lesz Budapestre. Magyarul a futómű kap eleget meg az autó 4 sarka is. Nem akartam olyan autót aminél elvisz a szivroham ha meghúzzák a parkolóban.
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #24133 Dátum: 2008 Augusztus 07, 12:23:08 »

végülis ha az árát nézzük nem szoptam annyira végülis félmillából pont olyan bogaram lesz amilyet akartam. Nyúzható.
Miért akarod nyúzni?? Huh Roll Eyes
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #24132 Dátum: 2008 Augusztus 07, 12:21:53 »

, az megépíti a semmiből is, a tanksapka köré épít egy autót.

Most miért? ÉN vettem ABF-932 Sógoromnak egy VW-s kulcstartó és mondtam, a többit tegye hozzá, az már az Ő dolga....!  Grin
Lett is Bogara.... előbb-utóbb... Cool

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #24131 Dátum: 2008 Augusztus 07, 11:59:45 »

emlékeim szerint kábé mindenki óvott téged a puzzle bogitól.
szóval tudtad, hogy rá fox kúrni, de ezért tisztelünk téged.
mintha kiállnál mike tysonnal egy kocsmai verekedésre.
végülis ha az árát nézzük nem szoptam annyira végülis félmillából pont olyan bogaram lesz amilyet akartam. Nyúzható.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #24130 Dátum: 2008 Augusztus 07, 11:29:06 »

Ez az én esetem, hogy a motor és a belső tér köré kellett épitenem. Mondjuk nem fanatizmusbol, hanem rábaszásbol Cheesy:D:D

emlékeim szerint kábé mindenki óvott téged a puzzle bogitól.
szóval tudtad, hogy rá fox kúrni, de ezért tisztelünk téged.
mintha kiállnál mike tysonnal egy kocsmai verekedésre.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #24129 Dátum: 2008 Augusztus 07, 11:04:38 »

Ezt mondta majdnem mindenki.
Fanatikusnak meg minden jó. Akinek pont ez kell, az megépíti a semmiből is, a tanksapka köré épít egy autót.
Ez az én esetem, hogy a motor és a belső tér köré kellett épitenem. Mondjuk nem fanatizmusbol, hanem rábaszásbol Cheesy:D:D
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #24128 Dátum: 2008 Augusztus 07, 09:50:14 »

Binci barátjának ez az ötezer Eurós ár már a totális plafon,ezt még valahogy kifizeti,ezen fellül már nem tud költekezni.Tehát neki egy olyan kabrió az ideális,ami megvásárláskor is üzemképes,pár évig még használható,és esetleg a távoli jövőben majd felújítja.Ez az autó nem ez a kategória volt,ezért neki nem volt megfelelő vétel.
De viszont,egy pénzes és elszánt fanatikusnak aki újjá szeretné építeni nem biztos,hogy rossz vétel lett volna.



Ezt mondta majdnem mindenki.
Fanatikusnak meg minden jó. Akinek pont ez kell, az megépíti a semmiből is, a tanksapka köré épít egy autót.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #24127 Dátum: 2008 Augusztus 07, 08:00:39 »

A pre kabrió témához.

A Schlosser Zoli már újított fel két typ15-öst,sőt ott is volt a Binciékkel megnézni ezt a zöld kocsit.
A következőket mondta nekem személyesen.
Binci barátjának ez az ötezer Eurós ár már a totális plafon,ezt még valahogy kifizeti,ezen fellül már nem tud költekezni.Tehát neki egy olyan kabrió az ideális,ami megvásárláskor is üzemképes,pár évig még használható,és esetleg a távoli jövőben majd felújítja.Ez az autó nem ez a kategória volt,ezért neki nem volt megfelelő vétel.
De viszont,egy pénzes és elszánt fanatikusnak aki újjá szeretné építeni nem biztos,hogy rossz vétel lett volna.

Szépen rendberakott,felújított,resteurált after kabriók!indulnak olyan 15.000-Euró körül.
Ugyan ez a full restaurált kategória pre kabrióban,olyan 20.000-Eurótól indul,felfelé a csillagos égig.
Tehát ésszerűtlen egyfolytában azt szajkózni,hogy milyen szakadt,mennyit kéne még rá költeni,komplett tetőt kéne rajta cserélni,mert egy pre typ15-ös Karmann kabriónak,ami teljes újjáépítésre szorul,kb.itt az ára.De amúgy a luftgekuehlt.at-n is ott van a hírdetése a zöld 65-ösnek,és le is van írva,hogy "restaurationsobjekt".
Egy hozzáértő bogarasnak szerintem teljesen természetes(aki persze informált a külföldi árakról is),hogy 4.900-Euróért,pre kabrióban csak egy teljeskörű felújításra váró alapot kap,amire még egy kazalnyi pénzt rá kell locsolni.Meg sem fordul a fejében,hogy azért a pénzért egy hibátlan,és tökéletes autót adnak.

Pl.egy T1-es Samba pico bellon megépítve,mondjuk 40.000-Euró(10milla).
Ha valahol árulnak mondjuk 6.000-8.000-Euróért(1.5-2milla)egy olyan Sambát ami úgy néz ki,mint amit a kutya megrágott,lesz@rt és lehugyozott,hiába mondjuk meg hangoztatjuk,hogy egy rakás ótvar az egész,egy szakadt busznak annyi az ára.

Pontosan.
Csak, hát ugye a képek alapján jónak nézett ki (a bódé), és így utólag, hogy tudom, hogy hol vannak rajta a hibák, így sem látom őket.
Mi is ismerjük az árakat, de gondoltuk, hátha kifogunk valami jót.
Ennyi, egy túrát megért.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #24126 Dátum: 2008 Augusztus 07, 02:15:33 »

A pre kabrió témához.

A Schlosser Zoli már újított fel két typ15-öst,sőt ott is volt a Binciékkel megnézni ezt a zöld kocsit.
A következőket mondta nekem személyesen.
Binci barátjának ez az ötezer Eurós ár már a totális plafon,ezt még valahogy kifizeti,ezen fellül már nem tud költekezni.Tehát neki egy olyan kabrió az ideális,ami megvásárláskor is üzemképes,pár évig még használható,és esetleg a távoli jövőben majd felújítja.Ez az autó nem ez a kategória volt,ezért neki nem volt megfelelő vétel.
De viszont,egy pénzes és elszánt fanatikusnak aki újjá szeretné építeni nem biztos,hogy rossz vétel lett volna.

Szépen rendberakott,felújított,resteurált after kabriók!indulnak olyan 15.000-Euró körül.
Ugyan ez a full restaurált kategória pre kabrióban,olyan 20.000-Eurótól indul,felfelé a csillagos égig.
Tehát ésszerűtlen egyfolytában azt szajkózni,hogy milyen szakadt,mennyit kéne még rá költeni,komplett tetőt kéne rajta cserélni,mert egy pre typ15-ös Karmann kabriónak,ami teljes újjáépítésre szorul,kb.itt az ára.De amúgy a luftgekuehlt.at-n is ott van a hírdetése a zöld 65-ösnek,és le is van írva,hogy "restaurationsobjekt".
Egy hozzáértő bogarasnak szerintem teljesen természetes(aki persze informált a külföldi árakról is),hogy 4.900-Euróért,pre kabrióban csak egy teljeskörű felújításra váró alapot kap,amire még egy kazalnyi pénzt rá kell locsolni.Meg sem fordul a fejében,hogy azért a pénzért egy hibátlan,és tökéletes autót adnak.

Pl.egy T1-es Samba pico bellon megépítve,mondjuk 40.000-Euró(10milla).
Ha valahol árulnak mondjuk 6.000-8.000-Euróért(1.5-2milla)egy olyan Sambát ami úgy néz ki,mint amit a kutya megrágott,lesz@rt és lehugyozott,hiába mondjuk meg hangoztatjuk,hogy egy rakás ótvar az egész,egy szakadt busznak annyi az ára.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 07, 07:50:34 írta Narancs »
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #24125 Dátum: 2008 Augusztus 06, 23:50:09 »

az hogy néz ki? Smiley
fradinarancs  Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #24124 Dátum: 2008 Augusztus 06, 23:26:57 »

van mááááásik
az hogy néz ki? Smiley
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #24123 Dátum: 2008 Augusztus 06, 23:14:16 »

és van még egy másik is neked vagy én értettem félre?
van mááááásik
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #24122 Dátum: 2008 Augusztus 06, 23:07:27 »

igen, az
és van még egy másik is neked vagy én értettem félre?
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #24121 Dátum: 2008 Augusztus 06, 23:04:48 »

ez most melyik? a barna ami gyomán volt lenn?
igen, az
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #24120 Dátum: 2008 Augusztus 06, 23:03:25 »

Eladnám a 77es 1200-t.
110 000 km, szervizkönyv, ültetett tengelycsonk, Blaupunkt korabeli rádió. Regisztrációs adó (120 000Ft) befizetése után normál módon névreirható. Hétköznapi használatra ideális.
370 000 Ft.

ez most melyik? a barna ami gyomán volt lenn?
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #24119 Dátum: 2008 Augusztus 06, 23:00:08 »

Eladnám a 77es 1200-t.
110 000 km, szervizkönyv, ültetett tengelycsonk, Blaupunkt korabeli rádió. Regisztrációs adó (120 000Ft) befizetése után normál módon névreirható. Hétköznapi használatra ideális.
370 000 Ft.
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #24118 Dátum: 2008 Augusztus 06, 22:50:01 »

Romániából papir nélküli autót, hogy lehet behozni, hogy utána tudjak itthon vele szaladgálni normálisan? Sima ot-s dolog működik ilyenkor, vagy az csak papirral megy? Kiskapuk is érdekelnének.
T1-ről lenne szó, ezért gondolkodtam el rajta nagyon erősen.
(ha rossz topic szóljatok)
azthiszem lehet Ot-zni a papír nélkülit is bár nem vagyok benne biztos
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #24117 Dátum: 2008 Augusztus 06, 22:48:32 »

kép, név, telszám ?  megoldjuk  Grin
a találkozók gyönygszeme lesz csak nem a tiéd   Grin Grin Grin
  Grin
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #24116 Dátum: 2008 Augusztus 06, 22:47:55 »


Romániából papir nélküli autót, hogy lehet behozni, hogy utána tudjak itthon vele szaladgálni normálisan? Sima ot-s dolog működik ilyenkor, vagy az csak papirral megy? Kiskapuk is érdekelnének.
T1-ről lenne szó, ezért gondolkodtam el rajta nagyon erősen.
(ha rossz topic szóljatok)
kép, név, telszám ?  megoldjuk  Grin
a találkozók gyönygszeme lesz csak nem a tiéd   Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #24115 Dátum: 2008 Augusztus 06, 22:45:18 »

Romániából papir nélküli autót, hogy lehet behozni, hogy utána tudjak itthon vele szaladgálni normálisan? Sima ot-s dolog működik ilyenkor, vagy az csak papirral megy? Kiskapuk is érdekelnének.
T1-ről lenne szó, ezért gondolkodtam el rajta nagyon erősen.
(ha rossz topic szóljatok)
képet!  Shocked
Nem elérhető Kacsa
Hozzászólások: 240


« Hozzászólás #24114 Dátum: 2008 Augusztus 06, 22:43:39 »

Romániából papir nélküli autót, hogy lehet behozni, hogy utána tudjak itthon vele szaladgálni normálisan? Sima ot-s dolog működik ilyenkor, vagy az csak papirral megy? Kiskapuk is érdekelnének.
T1-ről lenne szó, ezért gondolkodtam el rajta nagyon erősen.
(ha rossz topic szóljatok)

T2a - T1
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #24113 Dátum: 2008 Augusztus 06, 22:39:37 »

Schlosser Zoli?  Wink
mi is 2öt is

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #24112 Dátum: 2008 Augusztus 06, 22:38:08 »

ezt láttátok? úgy átszik át lett hegesztve az eleje
http://www.hasznaltauto.hu/2272803_volkswagen_transporter_1978
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #24111 Dátum: 2008 Augusztus 06, 21:16:32 »

A hirdetést kedden láttuk, szerdán felhívtuk, pénteken visszahívtak, szombat-vasárnap zárva volt a kereskedés, hétfőn mentünk.
Képek alapján teljesen jó volt, és ott is csak közelről jöttek elő a hibák.
És olyat nem egyszer látni, hogy kuka alvázon jó kasztni van.
És többen mondták, hogy jó vétel, mint azok, akik nem.

képekről is látszott mindez egy rutinos bogarasnak....szvsz ha az alváz szar akkor szar az alsó 20cm is
RNIE
« Hozzászólás #24110 Dátum: 2008 Augusztus 06, 20:22:50 »


És többen mondták, hogy jó vétel, mint azok, akik nem.
tévedtek Roll Eyes
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #24109 Dátum: 2008 Augusztus 06, 20:02:51 »

Amit irtam, azt igazából azoknak irtam, akik inkább átgondolják az egészet még az elején, és nem a lelkesedés hajtja őket, hanem a józan megfontolás. Én amit leirtam, azt nem utólag irtam le, ha emlékszel, hanem előre, és nem csak én, hanem Pl ha elolvasod, akkor SiD, Stuntmanus, VW1966 is leirta, hogy ez igy egy nagyfelujitás elötti állapot. Ahhoz meg rengeteg a kb 1,3 milliós vételár (de ez csak szerintem, mivel én nem vagyok krőzus, akinek volna erre az autóra még kb 2 milliója). Én mondjuk megnézném az 1303-as kabriókat, főleg a tetőszerkezet miatt, mert azoké sokkal modernebb, könnyebben javitható. Ehhez esetleg Porsche tudna tanácsot adni, mivel neki volt már 1303-as kabriója. Ahhoz meg, hogy azok mit mondtak, akiknek a szavára adsz, ahhoz annyit, hogy itt szerintem Porsche (Breuer Zsolt) kivételével még nem nagyon ujitott fel senki gyári kabriót, és talán Mikrobi sem véletlenül adta el az egyébként igencsak jó (ennél jobb) állapotú kabrióját. Igy ha valaki ki meri jelenteni ezek a képek alapján, hogy ez egy jó vétel, akkor annak a szavára én nem adok.
Mindezt igazából nem is neked irtam, hanem azoknak, akik képesek 100e Ft-ból, meg 3 tábla lemezből felujitani egy bogarat. Az, hogy valaki valamiről elmondja a véleményét, még nem biztos, hogy fikáz. Azért vannak itt a forumon olyanok, akik akár saját maguk ujitottak fel egy autót, és tisztában vannak azzal, mit is jelent. Én szoktam adni a véleményükre. Mint pl Stunt, SiD (1966-ost maguk csinálták), VW1966 stb. (akit nem irtam ide, tőlük elnézést kérek) Őket azért emelem ki, mert igényesen csinálták amit csináltak.
Amikor a bogaramat meg a Polo-t eladtam, nagyon sok autót megnéztem fotón. Sajnos ha valaki nem csinál makróval közeliket, akkor egy fotó azt mutatja csak meg, hogy milyen a szine, és hogy össze van-e törve. Találtam a Polo helyett egy Skoda Favoritot, ténylegesen 64e km-rel, nagypapától. Felmentem érte pestre, a zsebemben volt a pénz, és ahogy odaértem tőle 2 m-re, azonnal visszafordultam. A fényképen szép, csillogó autó a valóságban tele volt rozsdapöttyökkel, karcolásokkal, rohadással. Ezt a fotó nem mutatta meg. Aztán hasonló volt, amikor a bogarat kerestem. Arra rájöttem, hogy igazán jó autót vagy ugy lehet csak venni, hogy éppen csak meghirdették, és már másnap megyünk érte, vagy ismerőstől szinte a garázsból veszed meg. Amit már hónapok óta hirdetnek, az már nem biztos, hogy akkora bomba vétel lehet,hisz az emberben ohatatlanul is felmerül a kérdés, hogy ha olyan jó vétel, akkor eddig miért nem vették meg? Amikor a golfot vettem, akkor az alatt az idő alatt, mig az oroszlányi vasútállomásról a lakásig értünk 5-en telefonáltak. A bogaramat is ugy vettem, hogy a számláló, ami azt mutatta, hogy hányan nézték meg az oldalt 10-et mutatott. Egyébként szerencsém is volt, ugyanis fotó alapján egy 1996-os mexikóit akartam megvenni. De ahogy megláttam élőben, elég is volt 2 perc. Szeretek gyorsan dönteni :-)

A hirdetést kedden láttuk, szerdán felhívtuk, pénteken visszahívtak, szombat-vasárnap zárva volt a kereskedés, hétfőn mentünk.
Képek alapján teljesen jó volt, és ott is csak közelről jöttek elő a hibák.
És olyat nem egyszer látni, hogy kuka alvázon jó kasztni van.
És többen mondták, hogy jó vétel, mint azok, akik nem.

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #24108 Dátum: 2008 Augusztus 06, 20:02:20 »

értem a célzásokat....
de mi inkább élvezzük a nyarat a gány tragacsainkkal,amíg egyesek beleőszülnek a millák gyűjtögetésébe  Cheesy
az első sort én sem értem, de te tudod, a másodikkal viszont nagyon egyetértek!
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #24107 Dátum: 2008 Augusztus 06, 19:57:00 »

itt szerintem Porsche (Breuer Zsolt) kivételével még nem nagyon ujitott fel senki gyári kabriót

Schlosser Zoli?  Wink

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #24106 Dátum: 2008 Augusztus 06, 19:43:42 »

értem a célzásokat....


 Huh

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #24105 Dátum: 2008 Augusztus 06, 18:25:25 »

értem a célzásokat....
de mi inkább élvezzük a nyarat a gány tragacsainkkal,amíg egyesek beleőszülnek a millák gyűjtögetésébe  Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]

RNIE
« Hozzászólás #24104 Dátum: 2008 Augusztus 06, 17:50:21 »

Venni meg gyorsan kell.

Kockáztatva foglalót utalni, stb.
ez benne van,így buktam el tavaly egy ovált 100ezerért
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #24103 Dátum: 2008 Augusztus 06, 17:45:15 »

Venni meg gyorsan kell.

Kockáztatva foglalót utalni, stb.

Az uzlet halala a "majd"!


www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #24102 Dátum: 2008 Augusztus 06, 17:40:04 »

ez tökre igaz,hónapokig hirdetett bombavételek nincsenek
Venni meg gyorsan kell.

Kockáztatva foglalót utalni, stb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #24101 Dátum: 2008 Augusztus 06, 16:49:37 »

Aztán hasonló volt, amikor a bogarat kerestem. Arra rájöttem, hogy igazán jó autót vagy ugy lehet csak venni, hogy éppen csak meghirdették, és már másnap megyünk érte, vagy ismerőstől szinte a garázsból veszed meg. Amit már
ez tökre igaz,hónapokig hirdetett bombavételek nincsenek
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #24100 Dátum: 2008 Augusztus 06, 16:39:47 »

Képek alapján a bódé teljesen ép volt.
Ha megnézed az alja felől, a sárvédő teljesen rozsdátlan.
Lehet okoskodni, főleg utólag, de azok az emberek, akiknek adok a véleményére, azt mondták, hogy jó vétel.
Megnéztük, nem az, de legalább nem szívjuk a fogunkat, hogy elszalasztottuk...
(Még mindig tartom, hogy simán megér ennyit annak, aki el tudja kezdeni egyből a felújítást.

Amit irtam, azt igazából azoknak irtam, akik inkább átgondolják az egészet még az elején, és nem a lelkesedés hajtja őket, hanem a józan megfontolás. Én amit leirtam, azt nem utólag irtam le, ha emlékszel, hanem előre, és nem csak én, hanem Pl ha elolvasod, akkor SiD, Stuntmanus, VW1966 is leirta, hogy ez igy egy nagyfelujitás elötti állapot. Ahhoz meg rengeteg a kb 1,3 milliós vételár (de ez csak szerintem, mivel én nem vagyok krőzus, akinek volna erre az autóra még kb 2 milliója). Én mondjuk megnézném az 1303-as kabriókat, főleg a tetőszerkezet miatt, mert azoké sokkal modernebb, könnyebben javitható. Ehhez esetleg Porsche tudna tanácsot adni, mivel neki volt már 1303-as kabriója. Ahhoz meg, hogy azok mit mondtak, akiknek a szavára adsz, ahhoz annyit, hogy itt szerintem Porsche (Breuer Zsolt) kivételével még nem nagyon ujitott fel senki gyári kabriót, és talán Mikrobi sem véletlenül adta el az egyébként igencsak jó (ennél jobb) állapotú kabrióját. Igy ha valaki ki meri jelenteni ezek a képek alapján, hogy ez egy jó vétel, akkor annak a szavára én nem adok.
Mindezt igazából nem is neked irtam, hanem azoknak, akik képesek 100e Ft-ból, meg 3 tábla lemezből felujitani egy bogarat. Az, hogy valaki valamiről elmondja a véleményét, még nem biztos, hogy fikáz. Azért vannak itt a forumon olyanok, akik akár saját maguk ujitottak fel egy autót, és tisztában vannak azzal, mit is jelent. Én szoktam adni a véleményükre. Mint pl Stunt, SiD (1966-ost maguk csinálták), VW1966 stb. (akit nem irtam ide, tőlük elnézést kérek) Őket azért emelem ki, mert igényesen csinálták amit csináltak.
Amikor a bogaramat meg a Polo-t eladtam, nagyon sok autót megnéztem fotón. Sajnos ha valaki nem csinál makróval közeliket, akkor egy fotó azt mutatja csak meg, hogy milyen a szine, és hogy össze van-e törve. Találtam a Polo helyett egy Skoda Favoritot, ténylegesen 64e km-rel, nagypapától. Felmentem érte pestre, a zsebemben volt a pénz, és ahogy odaértem tőle 2 m-re, azonnal visszafordultam. A fényképen szép, csillogó autó a valóságban tele volt rozsdapöttyökkel, karcolásokkal, rohadással. Ezt a fotó nem mutatta meg. Aztán hasonló volt, amikor a bogarat kerestem. Arra rájöttem, hogy igazán jó autót vagy ugy lehet csak venni, hogy éppen csak meghirdették, és már másnap megyünk érte, vagy ismerőstől szinte a garázsból veszed meg. Amit már hónapok óta hirdetnek, az már nem biztos, hogy akkora bomba vétel lehet,hisz az emberben ohatatlanul is felmerül a kérdés, hogy ha olyan jó vétel, akkor eddig miért nem vették meg? Amikor a golfot vettem, akkor az alatt az idő alatt, mig az oroszlányi vasútállomásról a lakásig értünk 5-en telefonáltak. A bogaramat is ugy vettem, hogy a számláló, ami azt mutatta, hogy hányan nézték meg az oldalt 10-et mutatott. Egyébként szerencsém is volt, ugyanis fotó alapján egy 1996-os mexikóit akartam megvenni. De ahogy megláttam élőben, elég is volt 2 perc. Szeretek gyorsan dönteni :-)
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #24099 Dátum: 2008 Augusztus 06, 15:53:55 »

Képek alapján a bódé teljesen ép volt.
Ha megnézed az alja felől, a sárvédő teljesen rozsdátlan.
Lehet okoskodni, főleg utólag, de azok az emberek, akiknek adok a véleményére, azt mondták, hogy jó vétel.
Megnéztük, nem az, de legalább nem szívjuk a fogunkat, hogy elszalasztottuk...
(Még mindig tartom, hogy simán megér ennyit annak, aki el tudja kezdeni egyből a felújítást.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #24098 Dátum: 2008 Augusztus 06, 15:39:29 »

Hát amit leirtál az alapján ez egy romhalmaz. Mondjuk egy része már a képek alapján is látszott. De mint ahogy szóltak többen is, ha ennyire gány az alja, akkor a többi része sem lehet jó. Bár lehet, hogy Horst Günter Svájcinéger lakatolgatta ki unalmában a fáskamrában. Az összes szerszáma egy lángvágó volt, meg egy kalapács. El nem tudom képzelni, ki az a barom, aki levágja a kabrió tető rögzitését. Az még el sem tud annyira rohadni. Hacsak nem tető nélkül állt 10 évig az esőben. Ez mondjuk választ adhatna a padlólemez állapotára is. Azért a kabriókat nem szokták télen használni és általában garázsban tartják. Nekem sem elrohadva volt az 1302-es kabrióm, hanem törött volt, amit lehet, hogy ugyanez a mester javitott ki mint ezt a kocsit. Szóval volt egy kellemes kirándulásotok, mivel már az elején lehetett tudni, hogy ez nem az amire szokták irni, hogy akár jó is lehetett volna :-)

Igen, mint amikor felújított bogarat hirdet valaki és a felni ezüsttel van telibefújva, csavarok, gumik, minden.
nagyon ritka, hogy valaki fullprecíz a kasztninál, de pl. a kereket legányolja.
Aki így javít fenéklemezt, az más ocsmányságoktól sem riad vissza.

De mindent meg kell nézni, hiszen az élet iskolájában nincs sohasem szünidő.  Most eggyel okosabbak ők is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető PORSCHE
Hozzászólások: 2851


« Hozzászólás #24097 Dátum: 2008 Augusztus 06, 15:24:36 »

Limó, vannak képek, majd teszek fel.
Most van egy új kiszemelt, csak Hamburgnál.
Nagyon szépnek kinéző fehér 71-es 02-es.

Ok,várom.

96 audi 80 cabrio   Pedálos bogi           Pedálos moszkvics
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #24096 Dátum: 2008 Augusztus 06, 15:08:49 »

Szóval cabrio:
10kor indultunk Debrecenből, Pesten dugó, utána baleset (2 is), úgyhogy pont zárásra értünk oda (6 óra).
A kereskedésben több bogár is volt:
Egy biztató külsejű szürke kisablakos, egy ránézésre hiányos narancssárga T2, egy szép szürke Typ3... (meg vagy 3 Porsche és egy Ferrari Testarossa)
Ott volt a mi cabriónk is, ami messziről egész szépnek tűnt.
Közelről már nem annyira.
A kasztnin apró rozsafoltok, felpattogzott festék mindenhol, olyan helyeken rozsda, ahol nem gyakran jön fel (pl sárvédő közepe).
A tető javítva volt, az ablak része külön felfogatva, egy helyen foltozva.
Az a kis perem, amibe a ponyva alját kell csíptetni, le volt vágva.
Több helyen lemezzel befoltozták, és valószínűleg egyszer lakatolatlanul lefényezték.
A vezetőoldali ajtó nem nyílt kis, csak nehezen, a hátsó ablak be volt bukva.
Hiányzott a hátsó üllés, ami cabrioban más.
A teteje nehezen nyílt, nem is feszítettük le.
Az aljáról láttuk a képeket.
...
A motor jó volt, kicsit nehezen indult, de utána gyönyörűen járt.
Persze sajnos ez apróság a többihez képpest.
Ennek ellenére akár jó vétel is lehet, mert ritka a pre67 cabrio, és sokat ér, de ennek hazahozatal után neki kellett volna esni.
Mi pedig egy menetkész autót keresünk.
Egy túrát megért, képek alapján teljesen jónak tűnt, látni kellett élőben.

Zoli köszönjük szépen mégegyszer!

Hát amit leirtál az alapján ez egy romhalmaz. Mondjuk egy része már a képek alapján is látszott. De mint ahogy szóltak többen is, ha ennyire gány az alja, akkor a többi része sem lehet jó. Bár lehet, hogy Horst Günter Svájcinéger lakatolgatta ki unalmában a fáskamrában. Az összes szerszáma egy lángvágó volt, meg egy kalapács. El nem tudom képzelni, ki az a barom, aki levágja a kabrió tető rögzitését. Az még el sem tud annyira rohadni. Hacsak nem tető nélkül állt 10 évig az esőben. Ez mondjuk választ adhatna a padlólemez állapotára is. Azért a kabriókat nem szokták télen használni és általában garázsban tartják. Nekem sem elrohadva volt az 1302-es kabrióm, hanem törött volt, amit lehet, hogy ugyanez a mester javitott ki mint ezt a kocsit. Szóval volt egy kellemes kirándulásotok, mivel már az elején lehetett tudni, hogy ez nem az amire szokták irni, hogy akár jó is lehetett volna :-)
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #24095 Dátum: 2008 Augusztus 06, 13:22:01 »

Szóval cabrio:
.....

ha már ennyi pénze van haverodnak, pl. ennek a cabrionak az árából már egy pöpec Kübelt lehet venni kint, és szerintem extrább mint egy Bogár cabrio, de ez csak az én meglátásom Wink

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Oldalak: 1 ... 583 584 585 586 587 [588] 589 590 591 592 593 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.399 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.