www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 19:27:32

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 461 462 463 464 465 [466] 467 468 469 470 471 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11205714 alkalommal)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #29014 Dátum: 2009 Június 25, 10:35:23 »

iiii,ez kemeny,mondjuk mar arnezesre es latni a t3-on,t2-on,hogy frontalisan nem tul jo vele talalakozni semmivel...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #29013 Dátum: 2009 Június 25, 10:30:23 »

« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 25, 10:34:04 írta gyuszkó »

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #29012 Dátum: 2009 Június 25, 10:30:06 »

Nesze T3 akkor...
asszem nem próbálnám ki belülről ezt az élményt! Smiley
http://www.youtube.com/watch?v=RszRFAbfF04&NR=1

iiii,ez kemeny,mondjuk mar arnezesre es latni a t3-on,t2-on,hogy frontalisan nem tul jo vele talalakozni semmivel...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #29011 Dátum: 2009 Június 25, 10:13:08 »

Nesze T3 akkor...
asszem nem próbálnám ki belülről ezt az élményt! Smiley
http://www.youtube.com/watch?v=RszRFAbfF04&NR=1

Ez nem törésteszt. Itt végsebességgel ment neki a falnak!

Itt az igazi T3 törésteszt, látni, alig sérül!!
http://www.youtube.com/watch?v=Iwa9vdq8dvw&NR=1
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #29010 Dátum: 2009 Június 25, 10:04:57 »

a trabis teszten a bábu pont nem fejelte le a kormányt és az autó eleje jól elnyelte a mozgási energiát.
az 'A' oszlop sem rogyott meg, az ajtó szerintem nyitható maradt.

a kispók az odabasz.
szépen kiharapta a szélvédőt.

Megnéztem más teszteket is, és 65 km/h-s sebességnél keményen visszapattannak a betonfalról a kisautók. Ez az ütközés lehet nem volt ekkora sebességű. mivel hiába van lassitva, a bábu is viszonylag kicsit mozdul előre.

Egyébként ilyen egy NCAP teszt, itt látni, hogy visszapattan. A trabi biztos nem igy ütközött

http://www.youtube.com/watch?v=dPO-KfJs7ao&NR=1
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 25, 10:09:15 írta NGA »
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #29009 Dátum: 2009 Június 25, 09:52:02 »

a trabis teszten a bábu pont nem fejelte le a kormányt és az autó eleje jól elnyelte a mozgási energiát.
az 'A' oszlop sem rogyott meg, az ajtó szerintem nyitható maradt.

a kispók az odabasz.
szépen kiharapta a szélvédőt.

Nesze T3 akkor...
asszem nem próbálnám ki belülről ezt az élményt! Smiley
http://www.youtube.com/watch?v=RszRFAbfF04&NR=1
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #29008 Dátum: 2009 Június 25, 09:40:16 »

Ezt te honnan látod? Nem az számit, hogy hány cm-t törik az eleje, hanem az, hogy a benne ülő milyen sérüléseket szenved, valamint, hogy ki lehet-e nyitni az ajtót. Itt erről semmiféle kép nincs, valamint ez teljesen frontális ütközés, azaz a két oldal azonos erőhatást kap, ez a legszerencsésebb frontális ütközés. A féloldalasnál azért nem lenne ilyen rózsás a helyzet. Képzeld, amikor a benzintank bejön a jobb 1-en ülö ölébe :-(

Nézd meg a kispóckit, az is 4 csillagos akkor :-)

http://www.youtube.com/watch?v=IcAW0r-puJg&feature=related

a trabis teszten a bábu pont nem fejelte le a kormányt és az autó eleje jól elnyelte a mozgási energiát.
az 'A' oszlop sem rogyott meg, az ajtó szerintem nyitható maradt.

a kispók az odabasz.
szépen kiharapta a szélvédőt.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #29007 Dátum: 2009 Június 25, 09:09:48 »

Ez 4 csillag min. Nemhiszemel!

Ezt te honnan látod? Nem az számit, hogy hány cm-t törik az eleje, hanem az, hogy a benne ülő milyen sérüléseket szenved, valamint, hogy ki lehet-e nyitni az ajtót. Itt erről semmiféle kép nincs, valamint ez teljesen frontális ütközés, azaz a két oldal azonos erőhatást kap, ez a legszerencsésebb frontális ütközés. A féloldalasnál azért nem lenne ilyen rózsás a helyzet. Képzeld, amikor a benzintank bejön a jobb 1-en ülö ölébe :-(

Nézd meg a kispóckit, az is 4 csillagos akkor :-)

http://www.youtube.com/watch?v=IcAW0r-puJg&feature=related
Nem elérhető Tha
Hozzászólások: 188


« Hozzászólás #29006 Dátum: 2009 Június 25, 01:02:23 »

A keknek a zartszelveny futescsatornaja nem is zavarna? ;-)


engem nem....mivel nekem 1 pre bogi az almom.de! sajnos nem tok mit tenni mert nem vagyok otthon.....sajna marad az álmodozás és a fórum nézegetés...sajna Undecided
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #29005 Dátum: 2009 Június 25, 00:00:33 »

Ez 4 csillag min. Nemhiszemel!

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #29004 Dátum: 2009 Június 24, 22:52:16 »

De ez az aranyszínű(papír nélküli...), meg ez a kék 100 rugóért tetszetősek igencsak!
A kéknek a papírjai is rendben vannak a kiirás szerint, ha most keresnék bogarat, erre tuti ráugranék. Kérdés milyen az alja,motorja, de alapvetően nem lehetne belőle nagyon rossz vétel az biztos.
Jól látod nagyot bukni szerintem sem lehet rajta. Legrosszabb esetben szétbontva ki lehet árulni.... Undecided
Motorja körbeforog, még a régi rendszerben (2001) lett a forgalomból ideiglenes kivonva, (a karbi és az AC tuti jó, mert felraktam a sajátomra és ment vele), a kasznival törődni kell (mint tegnap is írtam), de egy 100.000 Ft-os autótól én sem várnám el, hogy makulátlan legyen Lemezből készült a küszöbje, ezzel akár használható is, felújításnál meg úgyis cserés akkor nem mindegy? Alulról nem néztem meg, de asszem sehol sem lyukas. Kormánymű halott.
Eddig mindenki azon problémázott, hogy a pre67-esek a jó gépek és milyen kevés van! Hát íme egy!  Cool
Ha érdekel valakit írjon e-mailt, hívjon vagy jöjjön el nézze meg, szeretettel várom.  Wink

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #29003 Dátum: 2009 Június 24, 22:40:05 »

Ezekről a képekről annyira azért nem kivehető  Wink

De amúgy ha jól meg van csinálva, akár zártszelvényből is, engem annyira nem zavar. Tudnék tőle aludni nyugodtan  Cool Én ennek a "hú össze van hegesztve az alváz a kasznival, akkor már szart sem ér az egész" történetnek se vagyok elkötelezettje. Ha normálisan meg van lemezelve, javítgatva az alja, akár nem gyári elemekből, meg fűtéscsatornával, attól az még lehet jó. Csak ezért biztos nem borítanék szét egy amúgy jó kondiban lévő masszív kocsit, majd ráér akkor, amikor kirohad. Ha az enyémnek se lett volna porrá az alja, meg a küszöbök, én is "rájavítottam" volna. Utána még bármikor visszaállítható az eredeti padlólemez és fűtéscsatorna, ha épp van feles pénze az embernek.Persze az más tészta, ha van lóvé, akkor csináljuk igényesen, vagy mint nálam is volt, hogy ha elkerülhetetlen a szátborítás, ilyenkor viszont már egyértelmű a gyári elemek beépítése, mert egyszerűbb is, könnyebb is,gyorsabb is, így relatíve olcsóbb is, és a végeredmény megkérdőjelezhetetlenül sokkal igényesebb, mint a toldozott, zártszelvényes.
De mondom én elüldögélnék egy jó masszív zártszelvényesben is, ha amúgy tuti a gép, nem járna azon az eszem, hogy milyen formájú lemez is van a padlókárpit alatt  Grin
Nem jársz Pesten?   Cool Megnézheted.......  Cool

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #29002 Dátum: 2009 Június 24, 22:08:05 »

meglepődnél egy trabant törésteszten, hogy mit bír! lehet kenterbe vágná a bogarat meg a golf egyet, kettőt  Shocked Roll Eyes
http://www.youtube.com/watch?v=oF4phDLfGF4
Tessék!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #29001 Dátum: 2009 Június 24, 13:59:08 »

A keknek a zartszelveny futescsatornaja nem is zavarna? ;-)

Ezekről a képekről annyira azért nem kivehető  Wink

De amúgy ha jól meg van csinálva, akár zártszelvényből is, engem annyira nem zavar. Tudnék tőle aludni nyugodtan  Cool Én ennek a "hú össze van hegesztve az alváz a kasznival, akkor már szart sem ér az egész" történetnek se vagyok elkötelezettje. Ha normálisan meg van lemezelve, javítgatva az alja, akár nem gyári elemekből, meg fűtéscsatornával, attól az még lehet jó. Csak ezért biztos nem borítanék szét egy amúgy jó kondiban lévő masszív kocsit, majd ráér akkor, amikor kirohad. Ha az enyémnek se lett volna porrá az alja, meg a küszöbök, én is "rájavítottam" volna. Utána még bármikor visszaállítható az eredeti padlólemez és fűtéscsatorna, ha épp van feles pénze az embernek.Persze az más tészta, ha van lóvé, akkor csináljuk igényesen, vagy mint nálam is volt, hogy ha elkerülhetetlen a szátborítás, ilyenkor viszont már egyértelmű a gyári elemek beépítése, mert egyszerűbb is, könnyebb is,gyorsabb is, így relatíve olcsóbb is, és a végeredmény megkérdőjelezhetetlenül sokkal igényesebb, mint a toldozott, zártszelvényes.
De mondom én elüldögélnék egy jó masszív zártszelvényesben is, ha amúgy tuti a gép, nem járna azon az eszem, hogy milyen formájú lemez is van a padlókárpit alatt  Grin

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #29000 Dátum: 2009 Június 24, 12:59:29 »



Ez érvényes is akkor, ha mindkét autó azonos tömegű. Azonban ha berohansz egy kamion alá 80-al, ő meg szembejön 80-al, az bizony nem felel meg egy betonfalnak történő 80-as ütközésnek. Mivel simán továbbvisz az ütközés pillanatában, mig el nem veszti a mozgási energiáját. Azaz én is rosszul irtam, az nem 160-nak felel meg, de sajnos a való életben nem is 80-nak. A trabantnál meg nem nehezebb nagyobb autót találni a mai terepjárós világunkban.
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #28999 Dátum: 2009 Június 24, 11:54:33 »

Valaki nem akar beszállni ebbe Roll Eyes, nekem csak egy-két cucc kéne, de pont ebből az évjáratból:
http://www.vatera.hu/vw_bogar_1967_es_evjarat_149135092.html
1303LS
« Hozzászólás #28998 Dátum: 2009 Június 24, 11:53:29 »

Ja, ez kb akkor igaz, ha a szembenjövő autó egy fikarcnyit sem sérül és lassul, hanem egyből elindít téged visszafelé 50km/h-val.
KB hétköznapi érthető nyelven fogalmazva. Gyorsulást, meg miegymásokat számolgatva majd leírja más.
Hülyék szoktak lenni a rádióban, meg a tévében is egyre többször, a polgár meg kézpénznek veszi "mer a rádióban mondták".
Ez kb olyan mikor nézik a törésteszteek utáni autókat, hogy hú ez hogy összetört, a másik meg alig karcolódott.
Ja csak amelyik összetört az szépen elnyújtva elnyelte az ütközési energiát a pofám helyett, míg a bivalyerős csak karcolódni képes meg jól rámbízza.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #28997 Dátum: 2009 Június 24, 11:46:08 »



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető dzsanni
Hozzászólások: 139


« Hozzászólás #28996 Dátum: 2009 Június 24, 11:45:17 »

Cool Volkswagen 1968-as, typ 3-as, 1600-as TL eladó. Forgalomból ideiglenesen kivonva, régi forgalmival, felújítandó állapotban. Ár: 400.000 HUF. Érdeklődni e-mailben, bogar.toma@gmail.com címen.  Evil
Üdv a pesti vadmacskáknak (Orsi, Detti  Wink )

Egy pajtásom épp typ3-at keres , csak nemtudom innen lementeni a képeket valamiért , nincs feltöltve valahova ?
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #28995 Dátum: 2009 Június 24, 11:41:05 »




www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #28994 Dátum: 2009 Június 24, 11:27:45 »

Az életben sajnos a balesetek nem úgy zajlanak, mint egy törésteszt. Azaz nem 60-as tempóval falnak, hanem mondjuk 80-as tempoval, egy másik 80-as tempoval menő autónak, ami 160-nak felel meg, és féloldalasan, ami többszörözi az energiát. Azért én nagyobb biztonságban érzem magam a bogárban, mint egy trabiban. De azért ha levágod a tetejét egy autónak, és csak úgy gondolomra erősitgeted, abból balesetnél nagyon csunya dolgok jönnek ki!



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #28993 Dátum: 2009 Június 24, 11:19:18 »

ha most keresnék bogarat, erre tuti ráugranék
A keknek a zartszelveny futescsatornaja nem is zavarna? ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #28992 Dátum: 2009 Június 24, 11:06:37 »

De ez az aranyszínű(papír nélküli...), meg ez a kék 100 rugóért tetszetősek igencsak!
A kéknek a papírjai is rendben vannak a kiirás szerint, ha most keresnék bogarat, erre tuti ráugranék. Kérdés milyen az alja,motorja, de alapvetően nem lehetne belőle nagyon rossz vétel az biztos.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #28991 Dátum: 2009 Június 24, 10:58:32 »

érdekes.....mindenki keresi a pre modelleket.....én most csekkoltam a használtautot és van fent 2db 63as,1 59es,1 55 meg van meg 1 regi tuningolt 58as is Evil


Vannak-vannak, de "jó áron" nagyon ritkán akad olyan, ami hipp-hopp forgalomba állítható, vagy esetleg már ott van  Cool

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #28990 Dátum: 2009 Június 24, 10:41:25 »

meglepődnél egy trabant törésteszten, hogy mit bír! lehet kenterbe vágná a bogarat meg a golf egyet, kettőt  Shocked Roll Eyes

Az életben sajnos a balesetek nem úgy zajlanak, mint egy törésteszt. Azaz nem 60-as tempóval falnak, hanem mondjuk 80-as tempoval, egy másik 80-as tempoval menő autónak, ami 160-nak felel meg, és féloldalasan, ami többszörözi az energiát. Azért én nagyobb biztonságban érzem magam a bogárban, mint egy trabiban. De azért ha levágod a tetejét egy autónak, és csak úgy gondolomra erősitgeted, abból balesetnél nagyon csunya dolgok jönnek ki!
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #28989 Dátum: 2009 Június 24, 10:27:18 »

Nem volvo, trabant! :-)
meglepődnél egy trabant törésteszten, hogy mit bír! lehet kenterbe vágná a bogarat meg a golf egyet, kettőt  Shocked Roll Eyes
Nem elérhető ABU
Hozzászólások: 1063


« Hozzászólás #28988 Dátum: 2009 Június 24, 09:49:39 »

Na még 1 x vagy lemez vagy semmmmmi és jó lesz 1mm-es is
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #28987 Dátum: 2009 Június 24, 08:15:12 »

érdekes.....mindenki keresi a pre modelleket.....én most csekkoltam a használtautot és van fent 2db 63as,1 59es,1 55 meg van meg 1 regi tuningolt 58as is Evil

Összesen 13db eladó pre bogi van a használtautón.Az eladó bogarak több mint 10%-a.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #28986 Dátum: 2009 Június 24, 06:55:56 »

Hali, ebben az esetben nem az én posztom megitélni ,hogy ez egy volvo biztonságával felérö valami ,vagy nem, és azt sem hogy mennyit ér, én csak egy barátom kérését teljesitettem .Ha engem kérdezel az összes üvegszál vagy mit bánom én hogy miböl van ,ami nem fém az az én szememben  hajítófát se ér.

Nem volvo, trabant! :-)
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #28985 Dátum: 2009 Június 24, 06:54:52 »

gondolom akkor a forma 1es kocsikat is 2es lemezböl kéne csinálni hogy érjenek valamit Wink  az a szegény torz szülött meg nem azért nem ér semmit mert műanyagból van hanem azért mert olyan ronda mint aki a notredam tornyát örizte Roll Eyes

Itt nem az üvegszállal van a gond.
Én láttam közelebbről, úgy látni, hogy valahogy ezt rábarkácsolták egy bogárra. Azaz ott van alatta a bogár kaszni, mivel látni az ajtók belső részét, a műszerfalat, meg az első-hátsó doblemezeket. Ez nem egy buggy kaszni szerű, hanem olyan mint a trabant, azaz kivülről rá vannak aggatva az elemet, nem az alvázra van csavarozva .
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 24, 08:07:15 írta NGA »
Nem elérhető Tha
Hozzászólások: 188


« Hozzászólás #28984 Dátum: 2009 Június 24, 01:55:16 »

érdekes.....mindenki keresi a pre modelleket.....én most csekkoltam a használtautot és van fent 2db 63as,1 59es,1 55 meg van meg 1 regi tuningolt 58as is Evil
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #28983 Dátum: 2009 Június 23, 23:47:56 »

356 replika egy régi ismerösöm árulja 600000
Ez jo csunya szegeny. :-)
De mondd meg az ismerosodnek, hogy a hatezret 3 db nullaval irjak... :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #28982 Dátum: 2009 Június 23, 23:03:07 »

Hali, ebben az esetben nem az én posztom megitélni ,hogy ez egy volvo biztonságával felérö valami ,vagy nem, és azt sem hogy mennyit ér, én csak egy barátom kérését teljesitettem .Ha engem kérdezel az összes üvegszál vagy mit bánom én hogy miböl van ,ami nem fém az az én szememben  hajítófát se ér.
gondolom akkor a forma 1es kocsikat is 2es lemezböl kéne csinálni hogy érjenek valamit Wink  az a szegény torz szülött meg nem azért nem ér semmit mert műanyagból van hanem azért mert olyan ronda mint aki a notredam tornyát örizte Roll Eyes

Nem elérhető ABU
Hozzászólások: 1063


« Hozzászólás #28981 Dátum: 2009 Június 23, 22:53:59 »

Elvoltam megnézni, mivel arrafele jártam, és most megkövezhetsz, de a tizedét nem éri. Ez egy bogár kasznira összebarkácsolt valami. Egy trabant biztonságosabb. Szerintem ez volt a használtautón is valamikor.
Hali, ebben az esetben nem az én posztom megitélni ,hogy ez egy volvo biztonságával felérö valami ,vagy nem, és azt sem hogy mennyit ér, én csak egy barátom kérését teljesitettem .Ha engem kérdezel az összes üvegszál vagy mit bánom én hogy miböl van ,ami nem fém az az én szememben  hajítófát se ér.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #28980 Dátum: 2009 Június 23, 21:31:38 »

Cool Volkswagen 1968-as, typ 3-as, 1600-as TL eladó. Forgalomból ideiglenesen kivonva, régi forgalmival, felújítandó állapotban. Ár: 400.000 HUF. Érdeklődni e-mailben, bogar.toma@gmail.com címen.  Evil
Üdv a pesti vadmacskáknak (Orsi, Detti  Wink )
deszép! kár a lökhárítókért!

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #28979 Dátum: 2009 Június 23, 21:30:44 »

És ezeken a képeken egész egybenlévőnek tűnik....
igen, nem néz ki rossznak, de nagyon kicsik a képek
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #28978 Dátum: 2009 Június 23, 21:29:01 »

nem 67es? még belül kell tankolni,
és a lökhárítók nagyon nem illenek rá
És ezeken a képeken egész egybenlévőnek tűnik....

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #28977 Dátum: 2009 Június 23, 21:27:37 »

Cool Volkswagen 1968-as, typ 3-as, 1600-as TL eladó. Forgalomból ideiglenesen kivonva, régi forgalmival, felújítandó állapotban. Ár: 400.000 HUF. Érdeklődni e-mailben, bogar.toma@gmail.com címen.  Evil
Üdv a pesti vadmacskáknak (Orsi, Detti  Wink )
nem 67es? még belül kell tankolni,
és a lökhárítók nagyon nem illenek rá

nagyobb képek nincsenek esetleg egy képtárban?
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #28976 Dátum: 2009 Június 23, 21:16:36 »

ez a vas néha felüti a fejét, mi van vele, full rozsdavirág?

http://www.hasznaltauto.hu/3072301
<beszúrt kép törölve>

"Szerinted" szándékozott megvenni, de jó ideje illegalitásba vonult így ismét eladó.
Igen rozsdás, igen felújítandó, igencsak dolgoztak vele "mesterek", viszont kisablakos 63-mas, töklámpás, típustiszta nagyjából és sokaknak ez jelenti az értéket.
Aki így gondolja az jelentkezzen!  Cool

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Toma
Hozzászólások: 177


« Hozzászólás #28975 Dátum: 2009 Június 23, 21:11:56 »

 Cool Volkswagen 1968-as, typ 3-as, 1600-as TL eladó. Forgalomból ideiglenesen kivonva, régi forgalmival, felújítandó állapotban. Ár: 400.000 HUF. Érdeklődni e-mailben, bogar.toma@gmail.com címen.  Evil
Üdv a pesti vadmacskáknak (Orsi, Detti  Wink )

[a csatolmányt egy admin törölte]
Oldalak: 1 ... 461 462 463 464 465 [466] 467 468 469 470 471 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.17 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.