www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 22:21:36

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 415 416 417 418 419 [420] 421 422 423 424 425 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11193863 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30854 Dátum: 2009 Október 29, 15:13:20 »

A Golf 1-es idejében is divatos volt fiatalítani a későbbi műanyag lökhárítókkal, stb.

Ahogy most is divatos öregíteni, fémlökhárítóval.  Minden jobb, mint a gyári, lényeg a kársztájling.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #30853 Dátum: 2009 Október 29, 14:33:17 »

A Golf 1-es idejében is divatos volt fiatalítani a későbbi műanyag lökhárítókkal, stb.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #30852 Dátum: 2009 Október 29, 13:58:26 »

Miért? Mert magamból kiindulva akármilyen autóm lenne, biztos nem csinálnék ilyet, mert attól még annyi éves lesz a kocsi, amennyi....Az viszont érthető, hogy épp amilyen alaktrész volt, olyannal csinálták meg.

Tegyük fel, hogy 63-at írunk, és van egy 7 éves bogarunk, amit pár vágással olyanná csinálhatunk, mintha most jött volna ki a gyárból. Akkoriban nem vettek az emberek gyakran új autót... Szerintem teljesen logikus.

Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #30851 Dátum: 2009 Október 29, 13:03:23 »

m,iért? ma is a nagyrész a modernebbet, újabbat akarja. évente két új teló, 3 évente új autó, új noti, stb. sokkal kevesebb, aki értikeli a régi dolgokat és még kevesebb, aki be is vállalja. és most nem azokról beszélek, akik nem tudnának újabbat megfizetni...meg adott esetben 10-15 éves cuccnál honnan tudod előre, hogy az kultisztárgy lesz e, vagy elmúlik és afiatalítással kap még pár évet? én is kidobtam a turbórágó papíreokat, aztán lehet, hogy 10 év és kincset ér  Grin

Miért? Mert magamból kiindulva akármilyen autóm lenne, biztos nem csinálnék ilyet, mert attól még annyi éves lesz a kocsi, amennyi....Az viszont érthető, hogy épp amilyen alaktrész volt, olyannal csinálták meg.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #30850 Dátum: 2009 Október 29, 12:57:29 »

vagy amikor jürgen a harmadik sárvédőt cserélte, mert tolatás közben leverte, akkor elgondolkodott a nagyablakossá alakításon.
hülyeség, neked se segített  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #30849 Dátum: 2009 Október 29, 12:56:36 »

hanem arra mikor konkrétan a karosszériát a másik hátsó ablak miatt kivagdossák, csak azért, hogy fiatalabbnak látszódjön mondjuk
vagy amikor jürgen a harmadik sárvédőt cserélte, mert tolatás közben leverte, akkor elgondolkodott a nagyablakossá alakításon.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #30848 Dátum: 2009 Október 29, 09:40:40 »


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #30847 Dátum: 2009 Október 29, 09:26:28 »


én is kidobtam a turbórágó papíreokat, aztán lehet, hogy 10 év és kincset ér  Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #30846 Dátum: 2009 Október 29, 09:22:15 »

Ezeket értem, hogy a szabályok változtak, ezért nem felelt meg már a karos index, nem is erre a fajta átalakításra gondoltam, hanem arra mikor konkrétan a karosszériát a másik hátsó ablak miatt kivagdossák, csak azért, hogy fiatalabbnak látszódjön mondjuk, ez az ami nekem furcsa, persze más világ volt akkor...
m,iért? ma is a nagyrész a modernebbet, újabbat akarja. évente két új teló, 3 évente új autó, új noti, stb. sokkal kevesebb, aki értikeli a régi dolgokat és még kevesebb, aki be is vállalja. és most nem azokról beszélek, akik nem tudnának újabbat megfizetni...meg adott esetben 10-15 éves cuccnál honnan tudod előre, hogy az kultisztárgy lesz e, vagy elmúlik és afiatalítással kap még pár évet? én is kidobtam a turbórágó papíreokat, aztán lehet, hogy 10 év és kincset ér  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #30845 Dátum: 2009 Október 29, 09:13:25 »

Apu nagybátyja autószerelő és kasztnis, 56-ban ment ki Svájcba. A 60as években napi 2-3 autót is átalakítottak nagy ablakosra kb. úgy képzeljétek el mint most az Audi kilincs, vagy falazott hátsó ajtót a kettes Golfon. Akkor még nem volt kársztájling, de akkor is tuningolták, modernizálták, alakították a kocsikat, gondoljunk bele bogárnál könnyű dolguk volt. Ugyancsak apu nagybátyja mesélte dobálták ki a szemétbe a karos indexeket, mert 70es évektől nem ment át egy autó sem ilyennel vizsgán. Ezért van az hogy még full eredeti kocsikon is a hátsó lámpa kétkamrás.

Ezeket értem, hogy a szabályok változtak, ezért nem felelt meg már a karos index, nem is erre a fajta átalakításra gondoltam, hanem arra mikor konkrétan a karosszériát a másik hátsó ablak miatt kivagdossák, csak azért, hogy fiatalabbnak látszódjön mondjuk, ez az ami nekem furcsa, persze más világ volt akkor...

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #30844 Dátum: 2009 Október 29, 08:42:53 »

több mint egy éve van Cool
nem ez a lényeg Tongue

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
RNIE
« Hozzászólás #30843 Dátum: 2009 Október 29, 08:42:36 »

6os golfot csinálni igen, mert nem létezik  Grin
több mint egy éve van Cool

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #30842 Dátum: 2009 Október 29, 08:17:17 »

Ma sem áll neki az ember az V-ös Golfját VI-os Golffá fiatalítani... Huh
hugom meg egy spanom motorja is kissé más burkolattal rendelkezik, mint ami az évjárathoz való, szóval megy ez ma is. meg ugye az ablak méretát a bogárnál megváltoztastni főleg úgy,m hogy van hozzá minta nem olyan nehéz. 6os golfot csinálni igen, mert nem létezik  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #30841 Dátum: 2009 Október 29, 07:51:14 »

Majd kiderül ezt meddig árulják. Igazából nem izgat ez a dolog annyira, csak mókás, hogy egyesek olyan autókat vesznek meg a nagy haszon reményében, amiket nagyon rég árulnak és nem kell senkinek. Az gondolhatja az ember, majd megmutatja, és dupla annyiért eladja...Sok sikert neki!  Grin

Ilyesmi volt a helyzet azzal a sárga sárvédős bogárral is, amit valamilyen nepper megvett 200 körül és 600-700 körül árulta, most meg már 470 volt, ha jól emlékszem. Pedig az egy nagyon szép/jó autó, mégse vitték el, pedig 470-et is megér...

Szerintem van, hogy a nepper így is pár hét alatt eladja.
Tavasszal nézegettem egy 95-ös évjáratú Passat VR6-ot, a képek alapján jó állapotban volt 210 ezer km-el, szervizkönyvvel.
Tulaja árulta és szépen 650-ről lement az ára pár hét alatt 450-re. Na akkor gondoltam rá, hogy nem volna rossz megszerezni, de eltűnt a használtautóról, aztán egy hét múlva felbukkant egy kereskedésben 690-ért magnó nélkül. Aztán pár hét múlva levették, valszeg elkelt.
 

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #30840 Dátum: 2009 Október 29, 02:47:52 »

Kellene, hogy legyen...De nem meglepő, hogy eltűntették, ugyan nem tudom megérteni, hogy akkoriban miért volt olyan menő eltűntetni a helyét, lámpákat cserélni és mondjuk az ovál ablakot kivágni és nagy ablakot befaragni...
Ma sem áll neki az ember az V-ös Golfját VI-os Golffá fiatalítani... Huh
Apu nagybátyja autószerelő és kasztnis, 56-ban ment ki Svájcba. A 60as években napi 2-3 autót is átalakítottak nagy ablakosra kb. úgy képzeljétek el mint most az Audi kilincs, vagy falazott hátsó ajtót a kettes Golfon. Akkor még nem volt kársztájling, de akkor is tuningolták, modernizálták, alakították a kocsikat, gondoljunk bele bogárnál könnyű dolguk volt. Ugyancsak apu nagybátyja mesélte dobálták ki a szemétbe a karos indexeket, mert 70es évektől nem ment át egy autó sem ilyennel vizsgán. Ezért van az hogy még full eredeti kocsikon is a hátsó lámpa kétkamrás.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #30839 Dátum: 2009 Október 29, 00:08:40 »

Kellene, hogy legyen...De nem meglepő, hogy eltűntették, ugyan nem tudom megérteni, hogy akkoriban miért volt olyan menő eltűntetni a helyét, lámpákat cserélni és mondjuk az ovál ablakot kivágni és nagy ablakot befaragni...
Ma sem áll neki az ember az V-ös Golfját VI-os Golffá fiatalítani... Huh
sztem ha 75-ben egy 15 éves autó amivel már akkor ugye elkezdődnek a problémák és kéne rá rendes modern index stb bekerült egy kasznishoz a vizsga előtt
és mivel alkatrész annyi lehetett mint ma egy dácsiához
a lakatos pillanatok alatt döntött és az egyetlen alternatívát választotta
az éppen futó modell alkatrészeiből pótolt mert azt lopta a haver sógora a merkúrból
mindamellet akkor is voltak nepperek akik simán befiatalították az ovált nagyablakosra mert könnyebben át tudták baszni a miskolckörnyéki parasztokat

véleményem szerínt kb ezek az okok

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #30838 Dátum: 2009 Október 28, 23:21:53 »

59-esen nem kellene lennie karos indexnek?
Mert van nálam egy 60as felújításon és a gitt alatt megtaláltam a karos index helyét, lefalazva Undecided.(természetesen visszakapja őket Wink)

Kellene, hogy legyen...De nem meglepő, hogy eltűntették, ugyan nem tudom megérteni, hogy akkoriban miért volt olyan menő eltűntetni a helyét, lámpákat cserélni és mondjuk az ovál ablakot kivágni és nagy ablakot befaragni...
Ma sem áll neki az ember az V-ös Golfját VI-os Golffá fiatalítani... Huh

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #30837 Dátum: 2009 Október 28, 23:15:44 »

59-esen nem kellene lennie karos indexnek?
Mert van nálam egy 60as felújításon és a gitt alatt megtaláltam a karos index helyét, lefalazva Undecided.(természetesen visszakapja őket Wink)


                             GNX-967
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #30836 Dátum: 2009 Október 28, 09:47:04 »

az off audi kombit is árulták egy ideig 270-ért,kereskedés kirakta 390-ért,2 napig volt ott...
Majd kiderül ezt meddig árulják. Igazából nem izgat ez a dolog annyira, csak mókás, hogy egyesek olyan autókat vesznek meg a nagy haszon reményében, amiket nagyon rég árulnak és nem kell senkinek. Az gondolhatja az ember, majd megmutatja, és dupla annyiért eladja...Sok sikert neki!  Grin

Ilyesmi volt a helyzet azzal a sárga sárvédős bogárral is, amit valamilyen nepper megvett 200 körül és 600-700 körül árulta, most meg már 470 volt, ha jól emlékszem. Pedig az egy nagyon szép/jó autó, mégse vitték el, pedig 470-et is megér...

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
RNIE
« Hozzászólás #30835 Dátum: 2009 Október 28, 09:26:30 »

Nem azt vitatom, hogy nem 59-es, csak érdekes volt látni, hogy 250-ért a kutya nem vitte el, most meg 500-ért árulja az új tulaj...Állapotra ugyanaz, csak a kereket festették fehérre, ennyi változás történt, meg az oldalán a matrica...Attól, hog 59-es nem feltétlenül éri rögtön a dupláját...
az off audi kombit is árulták egy ideig 270-ért,kereskedés kirakta 390-ért,2 napig volt ott...
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #30834 Dátum: 2009 Október 28, 09:18:29 »

Igen,63-asnak árulták,de szvsz ez egy 59-es.

Ajtókon még fridzsider kilincsek,kormány és indexkapcsoló még az oválé,és a 60 előtti 120-as skálájú kilóméter óra,ami még a 30 lovas motorokhoz dukált.

Nem azt vitatom, hogy nem 59-es, csak érdekes volt látni, hogy 250-ért a kutya nem vitte el, most meg 500-ért árulja az új tulaj...Állapotra ugyanaz, csak a kereket festették fehérre, ennyi változás történt, meg az oldalán a matrica...Attól, hog 59-es nem feltétlenül éri rögtön a dupláját...

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #30833 Dátum: 2009 Október 28, 00:08:05 »

Nem lepődtem meg...Ez az a kék 63-as, amit a vaterán is árultak 250-ért. Valaki nagy bizniszt lát benne...

<beszúrt kép törölve>

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/bogar_kafer/volkswagen_bogar_kafer_1200-3370686

Igen,63-asnak árulták,de szvsz ez egy 59-es.

Ajtókon még fridzsider kilincsek,kormány és indexkapcsoló még az oválé,és a 60 előtti 120-as skálájú kilóméter óra,ami még a 30 lovas motorokhoz dukált.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #30832 Dátum: 2009 Október 27, 23:54:06 »

Nem lepődtem meg...Ez az a kék 63-as, amit a vaterán is árultak 250-ért. Valaki nagy bizniszt lát benne...

<beszúrt kép törölve>

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/bogar_kafer/volkswagen_bogar_kafer_1200-3370686

nahát, ez itt van 17. kerületben, a madárdombon, tőlem 3 utcára.
a múltkor szembe jött velem.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #30831 Dátum: 2009 Október 27, 23:37:40 »

Nem lepődtem meg...Ez az a kék 63-as, amit a vaterán is árultak 250-ért. Valaki nagy bizniszt lát benne...

<beszúrt kép törölve>

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/bogar_kafer/volkswagen_bogar_kafer_1200-3370686

képek alapján lehet 59-ces...
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #30830 Dátum: 2009 Október 27, 20:58:45 »

Nem lepődtem meg...Ez az a kék 63-as, amit a vaterán is árultak 250-ért. Valaki nagy bizniszt lát benne...



http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/bogar_kafer/volkswagen_bogar_kafer_1200-3370686

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #30829 Dátum: 2009 Október 26, 20:36:06 »

kicsit megégett szegény:S (használtauto.hu-n árulják 115-ért)

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #30828 Dátum: 2009 Október 26, 16:41:29 »

kicsit megégett szegény:S (használtauto.hu-n árulják 115-ért)

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #30827 Dátum: 2009 Október 25, 21:22:02 »

Nem az volt a tulaj neve
bp második kerület
matulabácsis vastag bajusz
kb egyidős veled
de mint tudjuk már azóta ez az autó nem az az autó bár nekem tökugyanolyan  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #30826 Dátum: 2009 Október 25, 21:19:12 »

na jó úgyértettem volt
Nem az volt a tulaj neve

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #30825 Dátum: 2009 Október 25, 21:17:38 »

nem az
thx

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #30824 Dátum: 2009 Október 25, 21:17:27 »

Enyém és nem másé! A tulajdonom! A drágaszágom...
na jó úgyértettem volt

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30823 Dátum: 2009 Október 25, 21:17:13 »

de ugye ez nem a csődör andrisé ?
aki szintén fogász
nem az

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #30822 Dátum: 2009 Október 25, 21:16:43 »

de ugye ez nem a csődör andrisé ?
aki szintén fogász
Enyém és nem másé! A tulajdonom! A drágaszágom...

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #30821 Dátum: 2009 Október 25, 21:14:25 »

Ühüm, nos hát ja.
Egyszer élünk
de ugye ez nem a csődör andrisé ?
aki szintén fogász

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30820 Dátum: 2009 Október 25, 20:47:54 »


ez van csak

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #30819 Dátum: 2009 Október 25, 20:37:34 »

nekem van képem menet közbe Grin
Rakjad be őket!

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30818 Dátum: 2009 Október 25, 20:30:48 »

ELKELT!
nekem van képem menet közbe Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #30817 Dátum: 2009 Október 25, 20:15:53 »

Nincsenek még képek, ezt is a használtautóról szedtem le, de már nincs fenn a hirdetés. Majd jövő héten képelek.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #30816 Dátum: 2009 Október 25, 20:08:51 »

Ühüm, nos hát ja.
Egyszer élünk
Grin GRATULÁLOK Smiley

Képeket dobhatnál még fel róla......

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #30815 Dátum: 2009 Október 25, 20:07:30 »

megvetted?
Ühüm, nos hát ja.
Egyszer élünk

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Oldalak: 1 ... 415 416 417 418 419 [420] 421 422 423 424 425 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.131 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.