www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 21:41:16

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 363 364 365 366 367 [368] 369 370 371 372 373 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11147999 alkalommal)
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #32934 Dátum: 2010 Február 14, 22:08:41 »

Egyszer azért kipróbálnám a fogaslécest i! Jobban fordul, érezhető a külömnbség?
Én sem vezettem még 75-ös 03-ast, de el tudom képzelni. A fogaslécesnek kisebb a holtjátéka, direktebb, pontosabb, jobban irányítható.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #32933 Dátum: 2010 Február 14, 22:07:49 »

Én arra Gondoltam, hogy ha egy 1200 es motorba kicserélem a hengereket 1300-ra akkor az úgy ok, vagy még kell egy csomó mindent változtatni.
A kérdés azért merül fel bennem, mert  a neten sok olyan bogarat hírdetnek ami 1300-as , de 1600-os "belsőt" kapott

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #32932 Dátum: 2010 Február 14, 22:06:24 »

szerintem a váltóra gondol a kollega és az az előtt lévő dolgokra
elvileg simán lehet

Én arra Gondoltam, hogy ha egy 1200 es motorba kicserélem a hengereket 1300-ra akkor az úgy ok, vagy még kell egy csomó mindent változtatni.
A kérdés azért merül fel bennem, mert  a neten sok olyan bogarat hírdetnek ami 1300-as , de 1600-os "belsőt" kapott
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #32931 Dátum: 2010 Február 14, 21:58:33 »

szerintem a váltóra gondol a kollega és az az előtt lévő dolgokra
elvileg simán lehet

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #32930 Dátum: 2010 Február 14, 21:55:28 »

Sziasztok!

1200-es bogárba "simán" lehet 1300-as vagy 1600-os "belet" tenni? vagy csak motorcserével megoldható.

Üdv
szerintem a váltóra gondol a kollega és az az előtt lévő dolgokra
elvileg simán lehet
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #32929 Dátum: 2010 Február 14, 21:36:47 »

Sziasztok!

1200-es bogárba "simán" lehet 1300-as vagy 1600-os "belet" tenni? vagy csak motorcserével megoldható.

Üdv

1200es motorból nem lehet simán 1600ost csinálni....ha ez a kérdés
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #32928 Dátum: 2010 Február 14, 21:34:22 »

Sziasztok!

1200-es bogárba "simán" lehet 1300-as vagy 1600-os "belet" tenni? vagy csak motorcserével megoldható.

Üdv
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #32927 Dátum: 2010 Február 14, 21:13:37 »

A kocsi 73 decemberi gyártású, 74-es modell, az első lemezlengőkaros évjárat, és az új műszerfal is 73. 08- van, ez olyan.

Egyszer azért kipróbálnám a fogaslécest i! Jobban fordul, érezhető a külömnbség?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #32926 Dátum: 2010 Február 14, 21:05:37 »

Ezt mondtam én is.
"1974

Das Modellangebot der 1303 Familie wird zum Modelljahr 1975 gestrafft. Die Bezeichnungen L und S entfallen. Es gibt nur noch den VW 1303 mit den bereits bekannten Motorisierungen."

Na akkor, megmondom a tutit, hogy legyen végre világosság:
"1303 Super Beetle - 1285 ccm dual port engine, strut front suspension, curved windshield, new dashboard, and standard equipment (1973-77 model)
1303 A Super Beetle - 1285 ccm dual port engine, strut front suspension, curved windshield, new dashboard, an Economy model with poor equipment (1974 only model)
1303 L Super Beetle - 1285 ccm dual port engine, strut front suspension, curved windshield, new dashboard, and Luxury equipment (1973-77 model)
1303 S Super Beetle - 1584 ccm dual port engine, strut front suspension, curved windshield, new dashboard, disc brakes at front, and Standard equipment (1973-77 model)
1303 LS Super Beetle - 1584 ccm dual port engine, strut front suspension, curved windshield, new dashboard, disc brakes at front, and Luxury equipment (1973-77 model)"
Természetesen el van baszva az egész, mert -77 helyett -75 értendő, a többi stimmel. Ja és a teljesség igényével: a 76-79 közötti cabriók is LS felszereltségűek voltak.
Az 1303 A pedig 1200-as motorral is volt. (superspar?)
« Utoljára szerkesztve: 2010 Február 14, 21:07:11 írta vetart »

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #32925 Dátum: 2010 Február 14, 21:01:15 »

Az király, kár, hogy automata. De mindent me lehet szokni... Grin
Szvsz az a király hogy automata.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #32924 Dátum: 2010 Február 14, 21:00:28 »

Az enyém 75ös 74 szeptemberi.Fogasléces LS felszereltség csak automata.
Az király, kár, hogy automata. De mindent me lehet szokni... Grin

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #32923 Dátum: 2010 Február 14, 20:59:10 »

A kocsi 73 decemberi gyártású, 74-es modell, az első lemezlengőkaros évjárat, és az új műszerfal is 73. 08- van, ez olyan.
Az enyém 75ös 74 szeptemberi.Fogasléces LS felszereltség csak automata.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
1303LS
« Hozzászólás #32922 Dátum: 2010 Február 14, 20:43:33 »

A kocsi 73 decemberi gyártású, 74-es modell, az első lemezlengőkaros évjárat, és az új műszerfal is 73. 08- van, ez olyan.
Ezt mondtam én is.
"1974

Das Modellangebot der 1303 Familie wird zum Modelljahr 1975 gestrafft. Die Bezeichnungen L und S entfallen. Es gibt nur noch den VW 1303 mit den bereits bekannten Motorisierungen."
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #32921 Dátum: 2010 Február 14, 20:33:34 »

Ja meg kevertem a tolótetős aláírásoddal is, mert 74-ban már nem volt LS sem.
A kocsi 73 decemberi gyártású, 74-es modell, az első lemezlengőkaros évjárat, és az új műszerfal is 73. 08- van, ez olyan.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
1303LS
« Hozzászólás #32920 Dátum: 2010 Február 14, 20:17:40 »

Nem, sajnos. Csak az utolsó évjárat volt fogasléces.
Ja meg kevertem a tolótetős aláírásoddal is, mert 74-ban már nem volt LS sem.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #32919 Dátum: 2010 Február 14, 20:14:29 »

A Tied fogasléces? Biztos, hogy LS?
Nem, sajnos. Csak az utolsó évjárat volt fogasléces.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
1303LS
« Hozzászólás #32918 Dátum: 2010 Február 14, 20:08:46 »

Na ezért a legjobb, legfejlettebb a lemezlengőkaros 1303-as, főleg fogasléces kormánnyal.
A Tied fogasléces? Biztos, hogy LS?
RNIE
« Hozzászólás #32917 Dátum: 2010 Február 14, 20:02:33 »

nem az  Roll Eyes
5x120?
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #32916 Dátum: 2010 Február 14, 20:01:18 »

nem az  Roll Eyes
benéztem Embarrassed

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #32915 Dátum: 2010 Február 14, 19:54:26 »

  Smiley
pont a felnik miatt raktam be, még nem láttam ilyet, de mintha 5X205,ös lenne
nem az  Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #32914 Dátum: 2010 Február 14, 19:42:30 »

Egy győri srácé hét közben biciklivel jár mert nem futja benzinre....az ócskapiacon szokott árulni!
1200-es D(inamikus) motor van benne Smiley
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
ezt láttam már Tatabányán. furcsa, de nekem nagyon "kiábrándító" a hangja
egyébként nem rossz. (azért nekem nem kéne, de nem rossz)
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #32913 Dátum: 2010 Február 14, 19:41:08 »


másolat
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=679717

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Sompi
« Hozzászólás #32912 Dátum: 2010 Február 14, 19:39:30 »

kékótó

http://www.bogarhatu.hu/joomla/index.php?option=com_marketplace&page=show_ad&catid=7&adid=108&Itemid=47
RNIE
« Hozzászólás #32911 Dátum: 2010 Február 14, 18:53:57 »

  Smiley
pont a felnik miatt raktam be, még nem láttam ilyet, de mintha 5X205,ös lenne
C3-as Corvette-en lehetett látni anno
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #32910 Dátum: 2010 Február 14, 18:46:15 »

a feketében van fantázia,elég ritkák a felnik is rajta
  Smiley
pont a felnik miatt raktam be, még nem láttam ilyet, de mintha 5X205,ös lenne

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #32909 Dátum: 2010 Február 14, 18:45:04 »

Autóvásárlós topikban meg kellene sasolni/lektorálni az írományomat, hogy stone fel tudja tenni az oldalra a hasznos dolgokhoz. Nyugodtan javítsatok bele, mondjatok véleményt, vagy privátban jelezzetek... Sajnos későig, éjjel kettőig csináltam (máskort nem volt időm...), próbáltam kiszedni belőle a helyesírási hibákat.
Ha vannak észrevételek, szívesen bele/átírom. Smiley

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #32908 Dátum: 2010 Február 14, 18:44:56 »

67 elöttire szeretnéd ,vagy pont 67!???
az export modellekből, amerikai piacra '67 körül volt olyan ami álló lámpás de korlátos lökös elöl hátul, de szerintem a fiatalabb évjáratu bogarak fedeléhez nem illik a korlátos lökös, olyanra alakítanám amihez illik de ........

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
RNIE
« Hozzászólás #32907 Dátum: 2010 Február 14, 18:40:52 »

a feketében van fantázia,elég ritkák a felnik is rajta
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #32906 Dátum: 2010 Február 14, 18:40:49 »

Szép.
Nekem tényleg tetszik csak nem tudom mit kezd a 1,2 evel a sportosnak tünő kasznival.Nekem olyan guminő szerű.
szerintem gond nélkül elférne egy CU Typ4 kispénzböl és már elörrébbvagy Wink

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #32905 Dátum: 2010 Február 14, 18:39:44 »

egész jó  Grin
kár hogy nincs róla normális fénykép
<beszúrt kép törölve>
Egy győri srácé hét közben biciklivel jár mert nem futja benzinre....az ócskapiacon szokott árulni!
1200-es D(inamikus) motor van benne Smiley

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #32904 Dátum: 2010 Február 14, 18:38:23 »

ez tényleg más kategória
de, ezt most vettem szinte gombokért Roll Eyes


[a csatolmányt egy admin törölte]


                             GNX-967
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #32903 Dátum: 2010 Február 14, 18:38:17 »


67 elöttire szeretnéd ,vagy pont 67!???
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #32902 Dátum: 2010 Február 14, 18:34:33 »

gondolkodom a bogaram öregítésén, mit kellene tenni, hogy ezt a 67-es motortér fedelet feltudjam rakni?
67 egy genyó évjárat ,,,eleje hátulja technikája változó! De SZÉP! Wink Wink Wink
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #32901 Dátum: 2010 Február 14, 18:32:38 »

Itt most mit kell nézni??????????????
gondolkodom a bogaram öregítésén, mit kellene tenni, hogy ezt a 67-es motortér fedelet feltudjam rakni?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #32900 Dátum: 2010 Február 14, 18:31:31 »

nekem is bejön, meg lehetne csinálni. Épp befigyel egy fölös subaru motor a garázsomban, az 1.2 helyett.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=122648754&__lp=14&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=37&minPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&maxFirstRegistrationDate=1980-12-31&minPrice=6000&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=13
És lesz ennyibe és ez szép és jó. Lips Sealed

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #32899 Dátum: 2010 Február 14, 18:30:41 »

Itt most mit kell nézni??????????????
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #32898 Dátum: 2010 Február 14, 18:29:48 »

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=122677964&pageNumber=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=17&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=1900-01-01&maxFirstRegistrationDate=1975-12-31&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=2
vagy ilyen 65-ös fedélhez ugyan azok az átalakítások kellenek?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #32897 Dátum: 2010 Február 14, 18:28:27 »

Szép.
Nekem tényleg tetszik csak nem tudom mit kezd a 1,2 evel a sportosnak tünő kasznival.Nekem olyan guminő szerű.
nekem is bejön, meg lehetne csinálni. Épp befigyel egy fölös subaru motor a garázsomban( tavasszal lehet hogy szentségtörést követek el) Grin, az 1.2 helyett.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Február 14, 18:30:18 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #32896 Dátum: 2010 Február 14, 18:27:23 »

gondolkodom a bogaram öregítésén, mit kellene tenni, hogy ezt a 67-es motortér fedelet feltudjam rakni?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #32895 Dátum: 2010 Február 14, 18:25:22 »

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=126567406&pageNumber=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=17&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=1900-01-01&maxFirstRegistrationDate=1975-12-31&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=2

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Oldalak: 1 ... 363 364 365 366 367 [368] 369 370 371 372 373 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.168 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.