www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 11:48:12

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1117 1118 1119 1120 1121 [1122] 1123 1124 1125 1126 1127 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11201731 alkalommal)
Nem elérhető Strano
Hozzászólások: 1785


Mana mou Ellas

« Hozzászólás #2774 Dátum: 2006 Július 14, 11:14:12 »

Ha nekem megtetszene egy féllábú ökör, azt is megvenném, akárki akármit is gondol vagy mond róla.

Ökörnél a féllábú az kétlábú. Vagy?
Eldől...

Ha te szólsz Istenhez, az imádság. Ha ő szól hozzád, az skizofrénia...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2773 Dátum: 2006 Július 14, 11:12:16 »

nemtudom mi értelme ezzel cukkolni egymást, kinek mi jön be, ettől nem jobb az egyik vagy a másik. vagy azért jó, mert az NGA harap rá?

Azért tettem a smiley-t, mert nem cukkolom, csak viccelek vele.
Az hamar átjött így metakommunikáció nélkül is, hogy NGA-nak mindeg az a jó, ami neki van (pl. katódsugárcsöves kis tv), ez lehet, hogy úgy van, hogy azokat szedi össze, ami neki kell és neki tényleg a legjobb, vagy pedig gyárt hozzá egy ideológiát, amolyan kognitív disszonancia módjára. A lényeg azonban az, hogy egyik sem baj és nem cukkolom.
Ha nekem megtetszene egy féllábú ökör, azt is megvenném, akárki akármit is gondol vagy mond róla.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Strano
Hozzászólások: 1785


Mana mou Ellas

« Hozzászólás #2772 Dátum: 2006 Július 14, 11:10:49 »

Csak azért mondom, mert általában a Bogarasok nem nagyon rajonganak az új Beetle-ért.......Jól gondolom?

Jól. Általában nem. Bár én vissza szoktam nekik inteni.

Ha te szólsz Istenhez, az imádság. Ha ő szól hozzád, az skizofrénia...
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #2771 Dátum: 2006 Július 14, 11:09:08 »

Ízlések és ficamok...

Csak azért mondom, mert általában a Bogarasok nem nagyon rajonganak az új Beetle-ért.......Jól gondolom?

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Strano
Hozzászólások: 1785


Mana mou Ellas

« Hozzászólás #2770 Dátum: 2006 Július 14, 11:09:02 »

nemtudom mi értelme ezzel cukkolni egymást, kinek mi jön be, ettől nem jobb az egyik vagy a másik. vagy azért jó, mert az NGA harap rá?

Nekem pl. a háromkettesek nagyon nem jönnek be. A háromármasom is csak nagy duzzogva maradhat az udvaron.

Ha te szólsz Istenhez, az imádság. Ha ő szól hozzád, az skizofrénia...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2769 Dátum: 2006 Július 14, 11:08:52 »

A Zaporozsec is ritka :-) Oszt mégsem kellene :-)

Nekem az is volt, egy 968M

A televizióban (MTV1) is benne voltam vele, mert a rakparti (Műegyetem előtti) szlalomversenyen hátrafelé indultam el (tolatva) és még úgysem az utolsó lettem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Strano
Hozzászólások: 1785


Mana mou Ellas

« Hozzászólás #2768 Dátum: 2006 Július 14, 11:07:40 »

Lehet, bár én úgy egészében a VW-ket szeretem, nem csak a Bogarat......Halmoznám az élvezeteket legszívesebben minden régi VW típusból elfogadnék egyet......Akár az új Beetle-t is elfogadnám, lehet lehúrrogtok, de nekem az is tetszik......

Ízlések és ficamok...

Ha te szólsz Istenhez, az imádság. Ha ő szól hozzád, az skizofrénia...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #2767 Dátum: 2006 Július 14, 11:07:21 »


Ja, még egy hibája ennek az autónak, túl csendes és komfortos, mert a bogár, főleg a 67 környékiek pont jók, mert az hangos, amennyire kell,  és halk amennyire kell, de ezt elrontotta a gyár, ez túl halkra sikerült. Sajnos, nem lehet mit tenni.

nemtudom mi értelme ezzel cukkolni egymást, kinek mi jön be, ettől nem jobb az egyik vagy a másik. vagy azért jó, mert az NGA harap rá?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #2766 Dátum: 2006 Július 14, 11:04:54 »

A Zaporozsec is ritka :-) Oszt mégsem kellene :-)
Lehet, bár én úgy egészében a VW-ket szeretem, nem csak a Bogarat......Halmoznám az élvezeteket legszívesebben minden régi VW típusból elfogadnék egyet......Akár az új Beetle-t is elfogadnám, lehet lehúrrogtok, de nekem az is tetszik......

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #2765 Dátum: 2006 Július 14, 10:58:40 »

Ez tényleg igaz, de én úgy vagyok vele, hogy az 1600 tl tetszik, persze nem ér a Bogár nyomába (a 411-es ehhez képest, hát....nem a legszebb kocsi a földön...(a Bogár az  Cheesy). És az is benne van, hogy az 1600 tl nem egy gyakori autó, se itthon, se külföldön, így tényleg egy különleges autót lehet birtokolni, ha ilyenünk van, persze a Bogár a legtökéletesebb... Smiley

A Zaporozsec is ritka :-) Oszt mégsem kellene :-)
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #2764 Dátum: 2006 Július 14, 10:57:33 »

Na ezt a Bogarat ma fotóztam és gondoltam berakom, hisz a Bogarakból sosem elég  Cheesy


1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #2763 Dátum: 2006 Július 14, 10:56:19 »

Igen, van akinek iylen kocsija van.
Ez egy átmenet a bogarazás és nem bogarazás között. Az emberek a bogarat szeretik, mert csodálatos, minden apró részlete ki van dolgozva, minden pici apró figyelmesség, (de sajnos csak a 67 előttieken, a 71-es pl egy vacak) ez meg amolyan átmeneti fázis. Megbomlik az elméjük, eladják a bogarat és veszenek ilyen autót. A psziciátrián már osztályt nyitottak ezeknek, nagyon veszélyes egyedek.
És a legszomorúbb, hogy egyeseknek még tetszik is ez az autó, ez az úgynevetzett átmeneti fázis.

 Wink

Ja, még egy hibája ennek az autónak, túl csendes és komfortos, mert a bogár, főleg a 67 környékiek pont jók, mert az hangos, amennyire kell,  és halk amennyire kell, de ezt elrontotta a gyár, ez túl halkra sikerült. Sajnos, nem lehet mit tenni.

 Wink

Ez tényleg igaz, de én úgy vagyok vele, hogy az 1600 tl tetszik, persze nem ér a Bogár nyomába (a 411-es ehhez képest, hát....nem a legszebb kocsi a földön...(a Bogár az  Cheesy). És az is benne van, hogy az 1600 tl nem egy gyakori autó, se itthon, se külföldön, így tényleg egy különleges autót lehet birtokolni, ha ilyenünk van, persze a Bogár a legtökéletesebb... Smiley

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #2762 Dátum: 2006 Július 14, 10:49:19 »

Igen, van akinek iylen kocsija van.
Ez egy átmenet a bogarazás és nem bogarazás között. Az emberek a bogarat szeretik, mert csodálatos, minden apró részlete ki van dolgozva, minden pici apró figyelmesség, (de sajnos csak a 67 előttieken, a 71-es pl egy vacak) ez meg amolyan átmeneti fázis. Megbomlik az elméjük, eladják a bogarat és veszenek ilyen autót. A psziciátrián már osztályt nyitottak ezeknek, nagyon veszélyes egyedek.
És a legszomorúbb, hogy egyeseknek még tetszik is ez az autó, ez az úgynevetzett átmeneti fázis.

 Wink


Igazat szóltál :-)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2761 Dátum: 2006 Július 14, 10:47:25 »

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=670319&command=ugras&screenwidth=1024
Az ilyen 1600-os tl-ekhez könnyű alkatrészeket szerezni? Lehet hülye kérdés, de mivel elég kevés ilyen kocsi van gondoltam talán nehezebb.
Soha nem gondoltam rá, hogy akár ilyen kocsit is vennék majd egyszer, de egyre többet gondolok erre. Van akinek ilyen kocsija van? Ez egész jónak tűnik, bár képeken nem nagyon látszik  Undecided

Igen, van akinek iylen kocsija van.
Ez egy átmenet a bogarazás és nem bogarazás között. Az emberek a bogarat szeretik, mert csodálatos, minden apró részlete ki van dolgozva, minden pici apró figyelmesség, (de sajnos csak a 67 előttieken, a 71-es pl egy vacak) ez meg amolyan átmeneti fázis. Megbomlik az elméjük, eladják a bogarat és veszenek ilyen autót. A psziciátrián már osztályt nyitottak ezeknek, nagyon veszélyes egyedek.
És a legszomorúbb, hogy egyeseknek még tetszik is ez az autó, ez az úgynevetzett átmeneti fázis.

 Wink

Ja, még egy hibája ennek az autónak, túl csendes és komfortos, mert a bogár, főleg a 67 környékiek pont jók, mert az hangos, amennyire kell,  és halk amennyire kell, de ezt elrontotta a gyár, ez túl halkra sikerült. Sajnos, nem lehet mit tenni.

 Wink
« Utoljára szerkesztve: 2006 Július 14, 10:50:46 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #2760 Dátum: 2006 Július 13, 14:18:03 »

paradigmát kellene váltani!

Mennyi az árfolyama? :-)
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #2759 Dátum: 2006 Július 13, 14:16:31 »

Hát bevallom ez a része nem nagyon izgat :-)

paradigmát kellene váltani!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #2758 Dátum: 2006 Július 13, 14:05:52 »

Hát bevallom ez a része nem nagyon izgat :-)
na ezért van neked golfod és nem nekem Wink mondjuk azért a golf és a busz hasmagassága közt van mondjuk egy kétszeres szorzó Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #2757 Dátum: 2006 Július 13, 13:52:10 »

a dízel kettes golffal érkezz meg valahová, dőlj végig kényelmesen az ágyon, és kortyolgasd a hűtőből kivett jéghideg sört ;-)))

Hát bevallom ez a része nem nagyon izgat :-)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2756 Dátum: 2006 Július 13, 13:51:04 »

Na erre találták ki a dizel 2-es golfot :-)

a dízel kettes golffal érkezz meg valahová, dőlj végig kényelmesen az ágyon, és kortyolgasd a hűtőből kivett jéghideg sört ;-)))
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #2755 Dátum: 2006 Július 13, 13:32:54 »

nekem pont az tetszik a buszban, hogy olyan elnagyolt. a futómű jó, bírja az utakat ott, ahol a Bogival sajnálok menni, kényelmes, stb

Na erre találták ki a dizel 2-es golfot :-)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #2754 Dátum: 2006 Július 13, 13:19:29 »

Vezettem többször buszt is, de bevallom semmilyen hatást nem tett rám. Minden műanyag benne, a műszerfal is az a festett fekete, érződik az egészen a hetvenes évek stilusa. Valahogy nincsen olyan lelke, mint a bogárnak. Nem érzem azt a szintű odafigyelést a fejlesztésnél, és azt a mindenre kiterjedő részletességet. Ezért is irtam ugye mindig, hogy az igazi bogarak 1968 elöttiek, ott még megvannak a finomságok. Elég csak a műszerfal finom iveire, a króm diszcsíkokra, a sok kis apróságra gondolni. Mindenen érezni azt, hogy összhangban van vele. Nekem pl külön tetszik az, hogy az 1968 elötti bogarak műszerfalának a felső árnyékolópereme sokkal nagyobb, mint 1967 után (Sokan észre sem veszik ezt) Ezek kis pici apróságok, de ettől kerek az egész. Nem akarom a buszosokat bántani, mert az is egy életforma, de teljesen másért bogarazik valaki, és másért buszozik.
A Typ3 meg a többi meg egy olyan átmeneti fázis közöttük. Nem olyan kényelmes mint a busz, de nem is olyan formás mint egy bogár.
nekem pont az tetszik a buszban, hogy olyan elnagyolt. a futómű jó, bírja az utakat ott, ahol a Bogival sajnálok menni, kényelmes, stb

én az enyémben azt szeretem hogy mivel még nincs megfáradva jó magas még, PéZsé szerint nagyon szépen fenn hordja az orrát, beülünk 8an haverokkal elmegyünk tescoba veszünk faszenet, húst,piát bevágjuk bográcsot vagy a grill cumot és elzúzunk valahova erdőbe vagy ilyesmi, azért az is feeling hogy ha sávot váltok a kis hülye matricás suzukik már húzodnak is el az útból Smiley...ja meg télen csúszás amire sajnálom a bogit

hehe, mi is toltunk nagy sörözést, 5en ültünk benne, + a sörcsap az 50 literes hordóval és a hajtógázzal, tolom is neki rendesen, jó dolog a Bogi mellé

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Strano
Hozzászólások: 1785


Mana mou Ellas

« Hozzászólás #2753 Dátum: 2006 Július 13, 13:04:32 »

na ezért nem érzem én biztonságban magam egy buszban. ha egy 50-60 centinél magasabb valami trafál el előről, ott aztán nincs semmi..  Lips Sealed

Azért ebből elég sokminden hiányzik előről.

Ha te szólsz Istenhez, az imádság. Ha ő szól hozzád, az skizofrénia...
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #2752 Dátum: 2006 Július 13, 12:59:26 »

Mondjuk azt el tudom képzelni, hogy 8 csajjal elmegyek az erdőbe, de a haverjaim vegyenek autót :-)

voltak csajok is Smiley  Grin Grin
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #2751 Dátum: 2006 Július 13, 12:52:32 »

én az enyémben azt szeretem hogy mivel még nincs megfáradva jó magas még, PéZsé szerint nagyon szépen fenn hordja az orrát, beülünk 8an haverokkal elmegyünk tescoba veszünk faszenet, húst,piát bevágjuk bográcsot vagy a grill cumot és elzúzunk valahova erdőbe vagy ilyesmi, azért az is feeling hogy ha sávot váltok a kis hülye matricás suzukik már húzodnak is el az útból Smiley...ja meg télen csúszás amire sajnálom a bogit

Mondjuk azt el tudom képzelni, hogy 8 csajjal elmegyek az erdőbe, de a haverjaim vegyenek autót :-)
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #2750 Dátum: 2006 Július 13, 12:48:25 »

Nekem a hátsó futómű is keskenyített...



 Grin Grin Grin Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #2749 Dátum: 2006 Július 13, 12:44:26 »

jó dolog a buszozás Wink

én az enyémben azt szeretem hogy mivel még nincs megfáradva jó magas még, PéZsé szerint nagyon szépen fenn hordja az orrát, beülünk 8an haverokkal elmegyünk tescoba veszünk faszenet, húst,piát bevágjuk bográcsot vagy a grill cumot és elzúzunk valahova erdőbe vagy ilyesmi, azért az is feeling hogy ha sávot váltok a kis hülye matricás suzukik már húzodnak is el az útból Smiley...ja meg télen csúszás amire sajnálom a bogit
Nem elérhető Trash
Hozzászólások: 38

« Hozzászólás #2748 Dátum: 2006 Július 13, 12:42:29 »

használd az idézés gombot, akkor tudjuk miről beszélsz Wink
vagy csak nekem nem világos
Elnézést kicsit álmos voltam és elfelejtettem
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #2747 Dátum: 2006 Július 13, 12:41:28 »

<beszúrt kép törölve>

na ezért nem érzem én biztonságban magam egy buszban. ha egy 50-60 centinél magasabb valami trafál el előről, ott aztán nincs semmi..  Lips Sealed
Nem elérhető Strano
Hozzászólások: 1785


Mana mou Ellas

« Hozzászólás #2746 Dátum: 2006 Július 13, 12:36:18 »


Nekem a hátsó futómű is keskenyített...


Ha te szólsz Istenhez, az imádság. Ha ő szól hozzád, az skizofrénia...
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #2745 Dátum: 2006 Július 13, 11:31:07 »

Talán azért sem veszik meg sokan, mert a bogarazásban nem a kényelmet, a nagy csomagteret szeretjük, hanem pont azt, hogy olyan kicsi, minden kézreáll, minden egyszerű benne, és a csomagtere is csak ekkora. A bogarazás nem cuccok cipeléséről szól, meg arról, hogy elterpeszkedünk benne, oszt irány az autópálya, ha valaki ilyet akar, akkor vegyen egy állólámpás dizel mercit, oszt olcsón jár vele, nagy csomagtere van, és kényelmes. A Typ3 szerintem egy átmeneti fázis a bogarazás és a nembogarazás között. Az ismeretségi körömben ez valahogy ugy volt, hogy nagy lelkes bogaras volt, aztán elkezdett kényelmesedni, kellett a nagyobb csomagtér, erre vett egy Typ3-at, és a vége az lett, hogy eladta azt is, és kiszállt az egészből. Ez sajnos nem 1 eset volt, hanem tendencia. Természetesen nem 1 nap alatt történt, hanem lassan, de a vége ez lett. A buszosok más állatfajták, azok kasztot alkotnak. Én nem a Volkswagen-t szeretem, én a bogarat. Nem ugyanaz.


Kis autó nagy farkúaknak, nagy autó kis farkúaknak!! Evil Evil Evil  Kompenzálás!! Evil Evil Grin Grin Grin
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #2744 Dátum: 2006 Július 13, 11:28:07 »

jó dolog a buszozás Wink

Vezettem többször buszt is, de bevallom semmilyen hatást nem tett rám. Minden műanyag benne, a műszerfal is az a festett fekete, érződik az egészen a hetvenes évek stilusa. Valahogy nincsen olyan lelke, mint a bogárnak. Nem érzem azt a szintű odafigyelést a fejlesztésnél, és azt a mindenre kiterjedő részletességet. Ezért is irtam ugye mindig, hogy az igazi bogarak 1968 elöttiek, ott még megvannak a finomságok. Elég csak a műszerfal finom iveire, a króm diszcsíkokra, a sok kis apróságra gondolni. Mindenen érezni azt, hogy összhangban van vele. Nekem pl külön tetszik az, hogy az 1968 elötti bogarak műszerfalának a felső árnyékolópereme sokkal nagyobb, mint 1967 után (Sokan észre sem veszik ezt) Ezek kis pici apróságok, de ettől kerek az egész. Nem akarom a buszosokat bántani, mert az is egy életforma, de teljesen másért bogarazik valaki, és másért buszozik.
A Typ3 meg a többi meg egy olyan átmeneti fázis közöttük. Nem olyan kényelmes mint a busz, de nem is olyan formás mint egy bogár.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #2743 Dátum: 2006 Július 13, 11:10:49 »

Talán azért sem veszik meg sokan, mert a bogarazásban nem a kényelmet, a nagy csomagteret szeretjük, hanem pont azt, hogy olyan kicsi, minden kézreáll, minden egyszerű benne, és a csomagtere is csak ekkora. A bogarazás nem cuccok cipeléséről szól, meg arról, hogy elterpeszkedünk benne, oszt irány az autópálya, ha valaki ilyet akar, akkor vegyen egy állólámpás dizel mercit, oszt olcsón jár vele, nagy csomagtere van, és kényelmes. A Typ3 szerintem egy átmeneti fázis a bogarazás és a nembogarazás között. Az ismeretségi körömben ez valahogy ugy volt, hogy nagy lelkes bogaras volt, aztán elkezdett kényelmesedni, kellett a nagyobb csomagtér, erre vett egy Typ3-at, és a vége az lett, hogy eladta azt is, és kiszállt az egészből. Ez sajnos nem 1 eset volt, hanem tendencia. Természetesen nem 1 nap alatt történt, hanem lassan, de a vége ez lett. A buszosok más állatfajták, azok kasztot alkotnak. Én nem a Volkswagen-t szeretem, én a bogarat. Nem ugyanaz.
jó dolog a buszozás Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #2742 Dátum: 2006 Július 13, 10:53:58 »

Arra gondoltam, hogy ha akkor is meglesz, amikor már lesz pénzem, akkor tuti megnézem majd, bár kétlem, hogy addigra megmaradna vagy ha nem adják el addig, akkor biztos valami oka van annak....
Amúgy tudja valaki, hogy merre van Helvécia?

Talán azért sem veszik meg sokan, mert a bogarazásban nem a kényelmet, a nagy csomagteret szeretjük, hanem pont azt, hogy olyan kicsi, minden kézreáll, minden egyszerű benne, és a csomagtere is csak ekkora. A bogarazás nem cuccok cipeléséről szól, meg arról, hogy elterpeszkedünk benne, oszt irány az autópálya, ha valaki ilyet akar, akkor vegyen egy állólámpás dizel mercit, oszt olcsón jár vele, nagy csomagtere van, és kényelmes. A Typ3 szerintem egy átmeneti fázis a bogarazás és a nembogarazás között. Az ismeretségi körömben ez valahogy ugy volt, hogy nagy lelkes bogaras volt, aztán elkezdett kényelmesedni, kellett a nagyobb csomagtér, erre vett egy Typ3-at, és a vége az lett, hogy eladta azt is, és kiszállt az egészből. Ez sajnos nem 1 eset volt, hanem tendencia. Természetesen nem 1 nap alatt történt, hanem lassan, de a vége ez lett. A buszosok más állatfajták, azok kasztot alkotnak. Én nem a Volkswagen-t szeretem, én a bogarat. Nem ugyanaz.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #2741 Dátum: 2006 Július 13, 10:03:15 »

Szevasztok!

Ha tudtok eladó 67 előtti bogarat, illetve T2-t (Prietche, Doka, Bus), akkor dobjatok meg egy maillel!
huba@index.hu

THX!

Tessék!
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=688564&command=ugras&screenwidth=800
Nem elérhető Hubus
Hozzászólások: 15


« Hozzászólás #2740 Dátum: 2006 Július 13, 09:38:14 »

Szevasztok!

Ha tudtok eladó 67 előtti bogarat, illetve T2-t (Prietche, Doka, Bus), akkor dobjatok meg egy maillel!
huba@index.hu

THX!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #2739 Dátum: 2006 Július 13, 08:19:20 »

Sziasztok!

Regisztráltam magam az oldalatokra, mert én is szeretnék egy Bogarat magamnak, és úgy gondoltam a legjobb ha fanatikus emberekhez fordulok.
Remélem nem bánjátok, hogy ilyesmikkel zargatlak Benneteket.
Ki is néztem egyet:
http://www.vatera.hu/item/view/real.php?cod=10014142
Lenne valakinek kedve a linket megnézni, és minősíteni az ott látható járgányt? Nagyon megköszönném.
Az is megfelelne, ha Ti tudnátok megfelelőt ajánlani.
Anyagiakban nagyon nem vagyok elengedve, így tuningolt, totál felcsinosított kocsi szerintem szóba sem jöhet, de olyan igen, ami nem esik szét alattam, de
amikor lesz rá keretem, akkor szépíthetem, fokozhatom.

Üdv.: Otisz

kicsit olvass is vissza, eről a gépről is volt szó, meg most többen is meg akarják venni első Bogarukat. ha ennek van alja, tiszták a papírjai, akkor 150-et megér, de vedd hozzá az átírás költségeit is!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Otisz
Hozzászólások: 1

« Hozzászólás #2738 Dátum: 2006 Július 13, 01:51:27 »

Sziasztok!

Regisztráltam magam az oldalatokra, mert én is szeretnék egy Bogarat magamnak, és úgy gondoltam a legjobb ha fanatikus emberekhez fordulok.
Remélem nem bánjátok, hogy ilyesmikkel zargatlak Benneteket.
Ki is néztem egyet:
http://www.vatera.hu/item/view/real.php?cod=10014142
Lenne valakinek kedve a linket megnézni, és minősíteni az ott látható járgányt? Nagyon megköszönném.
Az is megfelelne, ha Ti tudnátok megfelelőt ajánlani.
Anyagiakban nagyon nem vagyok elengedve, így tuningolt, totál felcsinosított kocsi szerintem szóba sem jöhet, de olyan igen, ami nem esik szét alattam, de
amikor lesz rá keretem, akkor szépíthetem, fokozhatom.

Üdv.: Otisz
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #2737 Dátum: 2006 Július 12, 23:58:51 »

vagy az anyaméh szűk és meleg? akkor fiat500 telefingva Cheesy

defaszvagy :-))))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #2736 Dátum: 2006 Július 12, 23:51:43 »

ja, variantot....
aztán holnap meg már buszt akarsz.
mindenki a nagyobb vas felé hajlik, én meg egy p911-et vagy p356-ot, esetleg egy golf1 caddy-t szeretnék.
úgy látszik, vonzódom az anyaméh szerű utasterekhez :-)))
kéne a buszom, mi? Wink
vagy az anyaméh szűk és meleg? akkor fiat500 telefingva Cheesy

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #2735 Dátum: 2006 Július 12, 23:50:28 »

én egyszer szeretnék majd egy ilyet, vagy egy typ3 variantot. az a jó benne, hogy rengeteg hely van pakolni. elöl- hátul csomagtartó. és szerintem még szép is, nem úgy mint a typ4. és viszonylag kevés is van belőle. Stunté is ilyen.
szerintem érdemes lehet megnézni. de pénz nélkül ugye, legfeljebb tapasztalat szerzés lenne

ja, variantot....
aztán holnap meg már buszt akarsz.
mindenki a nagyobb vas felé hajlik, én meg egy p911-et vagy p356-ot, esetleg egy golf1 caddy-t szeretnék.
úgy látszik, vonzódom az anyaméh szerű utasterekhez :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 1117 1118 1119 1120 1121 [1122] 1123 1124 1125 1126 1127 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.372 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.