www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 17:51:32

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 343 344 345 346 347 [348] 349 350 351 352 353 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11145748 alkalommal)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #33734 Dátum: 2010 Március 31, 00:28:44 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/bogar_kafer/volkswagen_bogar_kafer-3729780
gyári új gréderek vannak rajta  Grin
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #33733 Dátum: 2010 Március 29, 23:03:00 »

ha ezt Stone meglátja, tuti elkapja a gépszíj.
kíváncsi lennék mennyi lehet az ára
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #33732 Dátum: 2010 Március 29, 22:54:15 »

ha ezt Stone meglátja, tuti elkapja a gépszíj.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33731 Dátum: 2010 Március 29, 22:24:39 »

412LS külföldi papíros,80%-ban eredeti festés! 82000km van benne.Van benne benzin kályha,el.antenna,vw rádió+lent kazettás magnó. Az eredeti motor nincs meg! De van hozzá másik!Kb:10éve került az országba,még én hoztam be, az első tulajtól!!!Nekem csak az 1,8-as moci kellett!! De nagyon jó kis autó különben! Ha valakit érdekel megadom a tulaj számát!!
ha ezt Stone meglátja, tuti elkapja a gépszíj.


                             GNX-967
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #33730 Dátum: 2010 Március 29, 21:45:58 »


Ez tényleg szép autó!

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #33729 Dátum: 2010 Március 29, 21:38:10 »

Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #33728 Dátum: 2010 Március 29, 21:22:14 »

Shocked
mégmég....

[a csatolmányt egy admin törölte]

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #33727 Dátum: 2010 Március 29, 21:15:22 »


Shocked
mégmég....

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #33726 Dátum: 2010 Március 29, 21:11:12 »

Na most már tényleg FOTÓT!!  Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #33725 Dátum: 2010 Március 29, 21:08:03 »

kb 3700 euróért volt kirakva
amit lehetett róla tudni, az kb itt le volt írva. gyári kétszínű (fekete-fehér) felnis, világoskék tolótetős kocsi. ja napi használatra alkalmas, karban tartott autó, szép tiszta motortérrel
Na most már tényleg FOTÓT!!  Grin

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #33724 Dátum: 2010 Március 29, 21:05:12 »

Hát ezért szeretném én is baromira látni, hogy milyen bogarat és mennyiért lehet 1 nap alatt eladni.
kb 3700 euróért volt kirakva
amit lehetett róla tudni, az kb itt le volt írva. gyári kétszínű (fekete-fehér) felnis, világoskék tolótetős kocsi. ja napi használatra alkalmas, karban tartott autó, szép tiszta motortérrel
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #33723 Dátum: 2010 Március 29, 20:57:55 »

szerintem nem véletlenül biztos megvannak a képek  Grin
de ezek szerint már el is vitték tényleg
Hát ezért szeretném én is baromira látni, hogy milyen bogarat és mennyiért lehet 1 nap alatt eladni.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #33722 Dátum: 2010 Március 29, 20:54:49 »

Képet nem mentetted le véletlen, mert a hirdetés már nem él.  Cry
szerintem nem véletlenül biztos megvannak a képek  Grin
de ezek szerint már el is vitték tényleg
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #33721 Dátum: 2010 Március 29, 20:52:38 »


Képet nem mentetted le véletlen, mert a hirdetés már nem él.  Cry

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #33720 Dátum: 2010 Március 29, 15:56:16 »

Akkor lehet, hogy 67-ben volt ilyen meg olyan is, ahogy NGA + Narancs mondja!
Az biztos, hogy gyárilag 67 előtt nem volt a csapott verzió, ha látni kisablakosokon is csapott fajtát, akkor az utólag került fel. (pl. én is ha olyanból találtam volna gyárit, akkor felteszem azt, annyi szépséghiba beleférne cserébe egy gyári lökösért...)

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #33719 Dátum: 2010 Március 29, 15:55:19 »

Ez lehet, hogy közben változott.

Ez gyári 1967-es USA fotó:


Akkor lehet,hogy úgy van,ahogy írod,hogy nem modellévvel történő változtatás volt,hanem csak úgy spontán évközben,és létezik 67-ben mind a kétféle korlát.Mint pl.1962-es modellévben a tetőkárpit,az eljén még szövet volt,a közepe/vége felé meg már fehér műbőr lett.Vagy a 66-os évben a kockanyomógombos ajtókilincs leváltása pl.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #33718 Dátum: 2010 Március 29, 15:43:12 »

Ez lehet, hogy közben változott.

Ez gyári 1967-es USA fotó:








Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #33717 Dátum: 2010 Március 29, 15:25:32 »

Pedig SID-nek és 1966-nak van igaza. Nem maga lökhárító, hanem a 2 korlát különbözik. 66-ig a 2 korlát vizszintes része teljesen párhuzamos a lökössel, 67-nél meg a babától befele lejt. Alkatrészkatalógusokban azért nincs, mert nem csinálnak belőle utángyártottat... Ugyanúgy, mint 67-es hátfalból sem, mert kevés volt belőle, meg ugyanúgy mint a 67-es T1 kilincsből sem. Én egy darabig gyűjtöttem a gyári korlátos alkatrészeket annak reményében, hogy egyszer összerakok belőle egy gyári párost, és 2-féle hátsó csövem is volt...

Azt látom és értem,hogy mi a két korlát között a különbség,de átnéztem százhúszezer képet,és ilyen lökőst nem csak 67-eseken látni.Kisablakostól kezdve minden pre évjáraton.Egyik autónak függőleges,másiknak vízszintes a korlátja.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #33716 Dátum: 2010 Március 29, 15:23:09 »

Az eladót csak most sikerült elérnem!
Ez már nem lesz meg!Ma estére is vannak,és holnap délelőttre is vannak már bejentkezve nézelődők.Azt mondta,hogy holnap este azért hívjam újra,hátha nem viszik el.Ha nem vinnék el,akkor meg ott a kérdés,hogy miért nem vették meg?Valami nem stimmelt?

Azt mondta,hogy gyári fényezésű,de már vannak a fényezésen javított részek.Ajtókat említette,hogy feléig fújva vannak.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #33715 Dátum: 2010 Március 29, 15:22:26 »

Nem a hossza miatt ér bele a "csúcsa" a lökösbe, hanem a 2 széle érné el a korlátok csövét, mert bár úgy tűnik, hogy a 67-es fedél egy megkurtított 66-os fedél, de a valoságban ha egymásra teszed őket, akkor egy részen szélesebb a 66-osénál, pont ott találkozna a korlátokkal, ha nem módosítottak volna...

Jó példa erre az after gépháztetője,ami a legszélesebb.Mégis ki lehetne nyitni egy régi korlátos lökössel is,mert minnél szélesebb,annál rövidebb,annál meszebbre kerül a lökőstől.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #33714 Dátum: 2010 Március 29, 15:19:14 »

Pedig SID-nek és 1966-nak van igaza. Nem maga lökhárító, hanem a 2 korlát különbözik. 66-ig a 2 korlát vizszintes része teljesen párhuzamos a lökössel, 67-nél meg a babától befele lejt. Alkatrészkatalógusokban azért nincs, mert nem csinálnak belőle utángyártottat... Ugyanúgy, mint 67-es hátfalból sem, mert kevés volt belőle, meg ugyanúgy mint a 67-es T1 kilincsből sem. Én egy darabig gyűjtöttem a gyári korlátos alkatrészeket annak reményében, hogy egyszer összerakok belőle egy gyári párost, és 2-féle hátsó csövem is volt...

Szerintem nincs külön 67-es,korlátos hátsó lökős.Aki azt állítja,hogy van,az csak azzal érvel,hogy szélesebb.DE nem szélesebb,hanem rövidebb!Ha meg rövidebb,akkor nyitáskor éppen nő a lökhárító és a gépháztető közötti távolság!Sőt,a gyár pont azzal az indokkal kurtíttotta a gépháztetőt,hogy hátulról sérülés esetém is nyitható legyen a motorház.Hogy a vetemedett lökhárítóba ne érjen bele a vége.

Jó példa erre az after gépháztetője,ami a legszélesebb.Mégis ki lehetne nyitni egy régi korlátos lökössel is,mert minnél szélesebb,annál rövidebb,annál meszebbre kerül a lökőstől.

Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #33713 Dátum: 2010 Március 29, 14:53:33 »

Akkor azok milyen lökhárítók, amiket a fotókon beszúrtam?  Wink

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #33712 Dátum: 2010 Március 29, 14:52:26 »

ha tényleg nem fér el, azért azt el tudom képzelni hogy azért raknak rá ilyet, mert ilyet lehet beszerezni sokkal könnyebben, és ha kicsit hátrébb és vagy lejjebb rakják, már eléfér
Szerintem nincs külön 67-es,korlátos hátsó lökős.Aki azt állítja,hogy van,az csak azzal érvel,hogy szélesebb.DE nem szélesebb,hanem rövidebb!Ha meg rövidebb,akkor nyitáskor éppen nő a lökhárító és a gépháztető közötti távolság!Sőt,a gyár pont azzal az indokkal kurtíttotta a gépháztetőt,hogy hátulról sérülés esetém is nyitható legyen a motorház.Hogy a vetemedett lökhárítóba ne érjen bele a vége.

Jó példa erre az after gépháztetője,ami a legszélesebb.Mégis ki lehetne nyitni egy régi korlátos lökössel is,mert minnél szélesebb,annál rövidebb,annál meszebbre kerül a lökőstől.
Nem elérhető PORSCHE
Hozzászólások: 2851


« Hozzászólás #33711 Dátum: 2010 Március 29, 14:50:05 »

.

[a csatolmányt egy admin törölte]

96 audi 80 cabrio   Pedálos bogi           Pedálos moszkvics
Nem elérhető PORSCHE
Hozzászólások: 2851


« Hozzászólás #33710 Dátum: 2010 Március 29, 14:49:12 »

.

[a csatolmányt egy admin törölte]

96 audi 80 cabrio   Pedálos bogi           Pedálos moszkvics
Nem elérhető PORSCHE
Hozzászólások: 2851


« Hozzászólás #33709 Dátum: 2010 Március 29, 14:47:57 »

412LS külföldi papíros,80%-ban eredeti festés! 82000km van benne.Van benne benzin kályha,el.antenna,vw rádió+lent kazettás magnó. Az eredeti motor nincs meg! De van hozzá másik!Kb:10éve került az országba,még én hoztam be, az első tulajtól!!!Nekem csak az 1,8-as moci kellett!! De nagyon jó kis autó különben! Ha valakit érdekel megadom a tulaj számát!!

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2010 Március 29, 18:47:59 írta PORSCHE »

96 audi 80 cabrio   Pedálos bogi           Pedálos moszkvics
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #33708 Dátum: 2010 Március 29, 14:23:01 »

Akkor meg miért raktak volna rá régebbi hátsólökőst?
ha tényleg nem fér el, azért azt el tudom képzelni hogy azért raknak rá ilyet, mert ilyet lehet beszerezni sokkal könnyebben, és ha kicsit hátrébb és vagy lejjebb rakják, már eléfér
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #33707 Dátum: 2010 Március 29, 14:19:49 »

Én már korábban is,nem ennek a 67-es autónak a kapcsán,nézegettem a hátsó korlátos lökhárítókat,és nem találok különbséget.

Miért érne bele a korlátba a gépháztető,mi indokolná a távoltartását,mikor az még eleve rövidebb mint a régiek.Maga a gépháztető nem szélesebb,csak úgy tűnik,mert nincs meg a csücske.Ha logikusan gondolkodunk,akkor a hosszú is beleérne.Ugyan azon a ponton,a hosszú gépháztetőnek is ugyan az a szélessége.
Az alkatrészkereskedős webáruházai sem hozák külön a 67-es hátsó lökősét.
http://www.kaeferland-shop.de/index.php?action=list&command=selectCategory&component=categoryTree&categoryId=424578a578172&sid=79ce6b13b2b64c2c9b58ee72f3d8480b

1966 írta,hogy a hátsó lökős nem rávaló.Ha a VW azért kényszerült módosítani a korlátot,hogy abba nyitáskor ne érjen bele a géptető,akkor elvileg korábbi évjáratról származó korláttal fel sem lehetne emelni a motorházfedelet.Akkor meg miért raktak volna rá régebbi hátsólökőst?
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #33706 Dátum: 2010 Március 29, 13:34:12 »


1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #33705 Dátum: 2010 Március 29, 13:34:00 »

A 67-esen, hogy ki tudd nyitni a szélesebb aljú géptetőt, máshogy ívelnek a korlátok.
<beszúrt kép törölve>
Tényleg, már látom.. Köszönöm! Wink

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #33704 Dátum: 2010 Március 29, 13:29:38 »

Ezt miből lehet látni? Huh
A 67-esen, hogy ki tudd nyitni a szélesebb aljú géptetőt, máshogy ívelnek a korlátok.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #33703 Dátum: 2010 Március 29, 12:24:13 »

Figyellek!! Grin Roll Eyes
Te csak kőcségejjé szorgalmasan...

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #33702 Dátum: 2010 Március 29, 12:21:25 »

Csak kíVWáncsi vagyok, mert nem tudtam, hogy a korlátos lökősökből többféle létezik...

Figyellek!! Grin Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #33701 Dátum: 2010 Március 29, 12:10:48 »

Nyugszik a beteg!! Roll Eyes Cool
Csak kíVWáncsi vagyok, mert nem tudtam, hogy a korlátos lökősökből többféle létezik...

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #33700 Dátum: 2010 Március 29, 12:05:44 »

Ezt miből lehet látni? Huh

Nyugszik a beteg!! Roll Eyes Cool

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #33699 Dátum: 2010 Március 29, 12:04:45 »

Az tényleg nem 67-es.
Ezt miből lehet látni? Huh

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #33698 Dátum: 2010 Március 29, 11:49:22 »

Hátsó lökhárító szerintem nem stimmel.

Az tényleg nem 67-es. Az ülések meg eléggé kopottak. Az én üléseim ilyenek kb.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #33697 Dátum: 2010 Március 29, 11:31:52 »

Két telefonszám van megadva,az egyik az otthoni amit az eladó felesége fel is vett,de mondta,hogy a párja dolgozik,majd este keressem.A másik gondolom a mobil lehet,azt meg nem veszi fel.
Hátsó lökhárító szerintem nem stimmel.
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #33696 Dátum: 2010 Március 29, 11:00:33 »

Ennél mi kaland lenne? Tankol bele, elinditja és hazajön. Ez egy bogár. Csak megy, csak megy...
:-)
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #33695 Dátum: 2010 Március 29, 10:42:24 »

blogot kell írni róla, mint a ponton merciről.... Wink Grin

Ennél mi kaland lenne? Tankol bele, elinditja és hazajön. Ez egy bogár. Csak megy, csak megy...
:-)
Oldalak: 1 ... 343 344 345 346 347 [348] 349 350 351 352 353 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.235 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.