www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 18:07:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1112 1113 1114 1115 1116 [1117] 1118 1119 1120 1121 1122 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11204694 alkalommal)
Holló
« Hozzászólás #2974 Dátum: 2006 Július 20, 09:20:14 »

ha 3 literért vizettem 29-et kedvezménnyel, akkor gondolom nem a szarabbat kapttam.
bár az is lehet, hogy jó festéket csak te tudsz venni Roll Eyes
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #2973 Dátum: 2006 Július 20, 09:17:54 »

nekem is standox-al fúúták
29 ezret fizettem érte. annyi, hogy van némi kedvezményem egy nagyon jó fényező cimbi miatt

Standox és Standox között nagy különbség van. Ez az acryl plus ez pécsen csak 1 helyen volt, mert a többi helyen csak a simát tartják kb feleárban. De a keménysége a kettőnek igencsak különbözik.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #2972 Dátum: 2006 Július 20, 09:16:44 »

KB minden stimmel, kivéve a kárpitost amire szerintem kicsit sokat írtál.
És még jönnek a szerkezeti javítgatások meg a munkadíj amit ugye egy ügyeskezű tulaj nagy mértékben ki tud váltani.

Kárpitozás:
- 4 ülés komplett kárpitozása: kb 70e Ft
- tetőkárpit kb 30e Ft
- szőnyegezés kb 20e Ft
- ajtókárpitok kb 15e Ft
- csomagtartó kb 5e Ft

Ez tényleg kevesebb.
Holló
« Hozzászólás #2971 Dátum: 2006 Július 20, 09:15:32 »

nekem is standox-al fúúták
29 ezret fizettem érte. annyi, hogy van némi kedvezményem egy nagyon jó fényező cimbi miatt
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #2970 Dátum: 2006 Július 20, 09:14:35 »

viszont, ha csak útra akarja tenni a srác azt a zöldet, akkor:



Én felújitásról beszéltem.

És ez alatt ezt értem:
1303LS
« Hozzászólás #2969 Dátum: 2006 Július 20, 09:14:16 »

Nem akarok én sem személyeskedni, de egyszer volt már szó róla, igy megismétlem emlékezetből:

- karosszériázás kb 200e Ft. Ez alatt általában csak kókányolnak, vagy le sem veszik az alvázról az autót.
- karosszériaelemek kb 100e Ft
- NORMÁLIS fényezés anyaggal kb 200e Ft
- gumitömitések, apróvackok kb 100e Ft
- 4 db gumi új 60e Ft
- kerekek homokfujása, fényezése kb 20e Ft
- króm elemek, lökháritók 30e - 70e Ft
- kárpitozás kb 150e Ft
Ez eddig  880e Ft

Még nem számoltam a motorfelújitás diját, ami kb 300e Ft

Na ezt nevezem kb felújitásnak és nem sufnituningnak.

Eddig még nem tudtak olyan bogarat mutatni nekem, ami szépen fel lett újutva és ennek a töredékéből kijött volna.

A végére:

SOHA NEM KÉREK ROKONTÓL,ISMERŐSTŐL MUNKÁT MIVEL AZ A VÉGÉRE TÖBBE KERÜL, MINTHA ELVITTEM VOLNA EGY SZAKEMBERHEZ!

KB minden stimmel, kivéve a kárpitost amire szerintem kicsit sokat írtál.
És még jönnek a szerkezeti javítgatások meg a munkadíj amit ugye egy ügyeskezű tulaj nagy mértékben ki tud váltani.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #2968 Dátum: 2006 Július 20, 09:11:23 »

akkor a családban sokan hálásak Evil
nekem gumából mindig megfelelt a használt 70%-os cucc
itt van közel hozzánk egy ilyen kereskedés és minden abroncsot átvizsgálnak. 7ezer/db.
A bogimat sálgótárjánban fújták 60 ropiért, úgy, hogy én vittem a festéket.
rendesen szétszedve, filerezve, kamrában. Aki látta, az tudja, hogy szép lett.
minusz 110

Érdekes. Nekem a bogaramhoz kevertek festéket, Standox acril plus-t, 1 liter volt kb 14e Ft. Igaz, olyan kemény, hogy a kavicsok lepattannak a kocsi elejéről.
Holló
« Hozzászólás #2967 Dátum: 2006 Július 20, 09:08:46 »

akkor a családban sokan hálásak Evil
nekem gumából mindig megfelelt a használt 70%-os cucc
itt van közel hozzánk egy ilyen kereskedés és minden abroncsot átvizsgálnak. 7ezer/db.
A bogimat sálgótárjánban fújták 60 ropiért, úgy, hogy én vittem a festéket.
rendesen szétszedve, filerezve, kamrában. Aki látta, az tudja, hogy szép lett.
minusz 110
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #2966 Dátum: 2006 Július 20, 09:08:01 »

Nem akarok én sem személyeskedni, de egyszer volt már szó róla, igy megismétlem emlékezetből:

- karosszériázás kb 200e Ft. Ez alatt általában csak kókányolnak, vagy le sem veszik az alvázról az autót.
- karosszériaelemek kb 100e Ft
- NORMÁLIS fényezés anyaggal kb 200e Ft
- gumitömitések, apróvackok kb 100e Ft
- 4 db gumi új 60e Ft
- kerekek homokfujása, fényezése kb 20e Ft
- króm elemek, lökháritók 30e - 70e Ft
- kárpitozás kb 150e Ft
Ez eddig  880e Ft

Még nem számoltam a motorfelújitás diját, ami kb 300e Ft

Na ezt nevezem kb felújitásnak és nem sufnituningnak.

Eddig még nem tudtak olyan bogarat mutatni nekem, ami szépen fel lett újutva és ennek a töredékéből kijött volna.

A végére:

SOHA NEM KÉREK ROKONTÓL,ISMERŐSTŐL MUNKÁT MIVEL AZ A VÉGÉRE TÖBBE KERÜL, MINTHA ELVITTEM VOLNA EGY SZAKEMBERHEZ!
viszont, ha csak útra akarja tenni a srác azt a zöldet, akkor:

- karosszériázás kb 200e Ft. Ez alatt általában csak kókányolnak, vagy le sem veszik az alvázról az autót.(foltozás)
- karosszériaelemek kb 100e Ft (bontott cuccok, persze, ha nincs durva rohadás vagy sérülés)
- NORMÁLIS fényezés anyaggal kb 200e Ft (teddy henger + festék)
- gumitömitések, apróvackok kb 100e Ft (jóóóleszmégarégiis)
- 4 db gumi új 60e Ft(használt)
- kerekek homokfujása, fényezése kb 20e Ft(otthon csiszolgatás, cigánykróm)
- króm elemek, lökháritók 30e - 70e Ft[ez alapból hibás, jó lett volna a 70 is, szar olcsó lökhárítót nem érdemes venni](bontott cuccok)
- kárpitozás kb 150e Ft(sk, ismerős, akármi, csak guruljon)
a felsorolásból kihagytad a fékrendszert, ami nem egy utolsó dolog, de pár évig rohangálni tényleg meg lehet csinálni a töredékéből, a felújítás meg tényleg millió felett van, ami még mindig harmada egy szaros szuzukinak vagy skodának...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #2965 Dátum: 2006 Július 20, 08:59:13 »

Megint megy a nagypénzekkel a dobálózás, amennyiben messzíről figyeli valaki, hogy a tulajdonában lévő autót újjáéleszti egy szaki az lehet, hogy kiüríti a pénztárcáját, de ha valaki egy kicsit ikonyít az autókhoz esetleg van pár szakmában dolgozó ismerőse az leredukálhatja a végösszeget a töredékére. Én személy szerint inkább körbenéznék az ismerősök között.
Csak úgy reagálltam, nem személyeskedni akartam.

Nem akarok én sem személyeskedni, de egyszer volt már szó róla, igy megismétlem emlékezetből:

- karosszériázás kb 200e Ft. Ez alatt általában csak kókányolnak, vagy le sem veszik az alvázról az autót.
- karosszériaelemek kb 100e Ft
- NORMÁLIS fényezés anyaggal kb 200e Ft
- gumitömitések, apróvackok kb 100e Ft
- 4 db gumi új 60e Ft
- kerekek homokfujása, fényezése kb 20e Ft
- króm elemek, lökháritók 30e - 70e Ft
- kárpitozás kb 150e Ft
Ez eddig  880e Ft

Még nem számoltam a motorfelújitás diját, ami kb 300e Ft

Na ezt nevezem kb felújitásnak és nem sufnituningnak.

Eddig még nem tudtak olyan bogarat mutatni nekem, ami szépen fel lett újutva és ennek a töredékéből kijött volna.

A végére:

SOHA NEM KÉREK ROKONTÓL,ISMERŐSTŐL MUNKÁT MIVEL AZ A VÉGÉRE TÖBBE KERÜL, MINTHA ELVITTEM VOLNA EGY SZAKEMBERHEZ!
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #2964 Dátum: 2006 Július 19, 23:34:19 »

Az a szar, hogy ha pl: vezsek egy olyan kocsit, ami esztétikailag rendben van és esetleg műszakilag kell rá költeni kicsit, akkor nem kell restauráltatni, csak a problémás dolgokat megcsinálni....ez pénztárcakimélő, s van egy klassz kocsid.......
De ha a meglévő kocsit, ami műszakilag és esztétikailag is rossz ,akkor nincs más lehetőség, csak restauráltatni, mert olyat mégse lehet ,hogy lefestetem és visszarakom rá a korábbi cuccokat, kárpitokat stb........

ami ránézésre jól néz ki de műszakilag nem megbízható az valószínűleg pár hónap után már ránzésre is szar lesz, mer eladásra építették
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #2963 Dátum: 2006 Július 19, 22:12:12 »

Megint megy a nagypénzekkel a dobálózás, amennyiben messzíről figyeli valaki, hogy a tulajdonában lévő autót újjáéleszti egy szaki az lehet, hogy kiüríti a pénztárcáját, de ha valaki egy kicsit ikonyít az autókhoz esetleg van pár szakmában dolgozó ismerőse az leredukálhatja a végösszeget a töredékére. Én személy szerint inkább körbenéznék az ismerősök között.
Csak úgy reagálltam, nem személyeskedni akartam.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2962 Dátum: 2006 Július 19, 22:07:01 »

Láma vagyok. A T2 alvázas ? Huh

nem, egyben van
Süni
« Hozzászólás #2961 Dátum: 2006 Július 19, 22:05:23 »

Az also 15 centire,de körbe.! Grin
Láma vagyok. A T2 alvázas ? Huh
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #2960 Dátum: 2006 Július 19, 21:39:05 »

ja és csak azért mutattam hogy ha megnézed képeket látod majd hogy nem maradtál le egy jó kocsiról mert kuka szegény autó,  sajna egyszer felújította valaki
hát, így nem sajnálom a vágást, illetve de, de nem lehet mindent megmenteni...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #2959 Dátum: 2006 Július 19, 21:38:02 »

Az also 15 centire,de körbe.! Grin
Ja,meg a szembejövö forgalomra! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #2958 Dátum: 2006 Július 19, 21:36:52 »

Mire kell figyelni T2b megtekintésénél ??
Az also 15 centire,de körbe.! Grin

Tóth Zoltán
Süni
« Hozzászólás #2957 Dátum: 2006 Július 19, 21:31:31 »

Mire kell figyelni T2b megtekintésénél ??
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #2956 Dátum: 2006 Július 19, 21:27:51 »

Polirozás esetleg?
Házilag sok szorgalommal,alapos munkával hibátlanul elvégezhetö.
Munka végeztével meglepöen csodás eredmény érhetö el.
1-2 ezer forintos beruházás,hasznos elfoglaltság. Smiley

Tóth Zoltán
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #2955 Dátum: 2006 Július 19, 21:24:23 »

Nem bántottál meg, csak tényleg nincs értelme ennyire túlgondolkodnom az egészet.
A lemosásról meg annyit, hogy sajnos ilyen a festése, ha le is mosom, akkor is ilyen. Gyerekkoromban ha napi 10-szer lemostam akkor is ilyen volt  Undecided Sajnos a festás után hagyták, hogy a por rámenjen és sajnos lemosott állapotában is olyan mintha poros lenne, jó persze, most azért van egy kis plusz por is rajta  Smiley

Polirozás esetleg?
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #2954 Dátum: 2006 Július 19, 21:18:43 »

Ha gond, akkor nem irok ennyit.... Smiley Különben mondtam már, hogy még semennyi, de azt is irtam, hogy most még csak érdeklődök és kérdezősködök, hogy mi lenne a jobb. De végülis tényleg fölösleges ezen gondolkodnom, amig nincs pénz. Rászánni meg annyit szánnék, amenyi ahhoz kell, hogy rendbehozzam. Ha évekbe telik akkor évekig teszek félre.........majd kiderül. De mostantól hanyagolom a témát, mert igy fölösleges, majd ha lesz rá pénz, akkor talán.........
halgass gsatillára, nem beszél hülyeségeket, nézesd meg valami bogissal, igaza van , lehet nem is olyan reménytelen mint ahogy te látod a dolgot Wink

Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #2953 Dátum: 2006 Július 19, 21:17:02 »

A világért sem akarlak bántani - van aki szeret hangosan gondolkodni  Smiley  De ha figyelsz, olvasgatsz, eljársz találkozókra sok mindenre rájössz majd. De addig is esetleg lemoshatnád azt a szerencsétlen autót, és megmutathatnád valami közeli bogarasnak. Tudod: a tett halála az okoskodás....

Nem bántottál meg, csak tényleg nincs értelme ennyire túlgondolkodnom az egészet.
A lemosásról meg annyit, hogy sajnos ilyen a festése, ha le is mosom, akkor is ilyen. Gyerekkoromban ha napi 10-szer lemostam akkor is ilyen volt  Undecided Sajnos a festás után hagyták, hogy a por rámenjen és sajnos lemosott állapotában is olyan mintha poros lenne, jó persze, most azért van egy kis plusz por is rajta  Smiley

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #2952 Dátum: 2006 Július 19, 21:13:02 »

A világért sem akarlak bántani - van aki szeret hangosan gondolkodni  Smiley  De ha figyelsz, olvasgatsz, eljársz találkozókra sok mindenre rájössz majd. De addig is esetleg lemoshatnád azt a szerencsétlen autót, és megmutathatnád valami közeli bogarasnak. Tudod: a tett halála az okoskodás....

A lemosással abszolut egyetértek. Cheesy
Lehet,hogy olyat találsz a dzsuva alatt amit Te sem hiszel el.
A bogarazásnál nem alapkövetelmény a gyári kárpit,a jo fék és érvényes müszaki annál inkább az! Shocked

Tóth Zoltán
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #2951 Dátum: 2006 Július 19, 21:10:34 »

Megjöttek a képek, igéretes, sztem holnap megnézem...
hali!
Nekem már akkor is tetszett amikor nem volt kilakatolva.Örülök,hogy tetszik,üdVW

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #2950 Dátum: 2006 Július 19, 21:07:52 »

A világért sem akarlak bántani - van aki szeret hangosan gondolkodni  Smiley  De ha figyelsz, olvasgatsz, eljársz találkozókra sok mindenre rájössz majd. De addig is esetleg lemoshatnád azt a szerencsétlen autót, és megmutathatnád valami közeli bogarasnak. Tudod: a tett halála az okoskodás....

Ha gond, akkor nem irok ennyit.... Smiley
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #2949 Dátum: 2006 Július 19, 21:04:16 »

Hát eléggé telírtad a fórumot. Én feltettem a kérdést már - ami segít megoldani a problémádat: mennyi a havi bevételed, ami erre tudsz fordítani. Írd le a számot, és rögtön megmondják mire mész vele. Akkor nem ""agyaltatod a társaságot.  Huh

Ha gond, akkor nem irok ennyit.... Smiley Különben mondtam már, hogy még semennyi, de azt is irtam, hogy most még csak érdeklődök és kérdezősködök, hogy mi lenne a jobb. De végülis tényleg fölösleges ezen gondolkodnom, amig nincs pénz. Rászánni meg annyit szánnék, amenyi ahhoz kell, hogy rendbehozzam. Ha évekbe telik akkor évekig teszek félre.........majd kiderül. De mostantól hanyagolom a témát, mert igy fölösleges, majd ha lesz rá pénz, akkor talán.........

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Süni
« Hozzászólás #2948 Dátum: 2006 Július 19, 20:58:54 »

Okés!Mondta,hogy valaki telefonozott.Akkor a képet majd küldi ,vagy ha átjön elküldöm én!
Szia
Megjöttek a képek, igéretes, sztem holnap megnézem...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #2947 Dátum: 2006 Július 19, 20:56:30 »

Hát eléggé telírtad a fórumot. Én feltettem a kérdést már - ami segít megoldani a problémádat: mennyi a havi bevételed, ami erre tudsz fordítani. Írd le a számot, és rögtön megmondják mire mész vele. Akkor nem ""agyaltatod a társaságot.  Huh

Hogy mennyit tudok ezen szenvedni....magam sem értem  Shocked
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #2946 Dátum: 2006 Július 19, 20:53:40 »

Tudom,ez tényleg rohadt dolog,nyugi,ha tényleg akarod,akkor elöbb utobb öszejön ;)csak bele kell fogni...
Énis belefogtam...május ota alatta is vagyok Grin Grin

Kitartás
Az a szar, hogy ha pl: vezsek egy olyan kocsit, ami esztétikailag rendben van és esetleg műszakilag kell rá költeni kicsit, akkor nem kell restauráltatni, csak a problémás dolgokat megcsinálni....ez pénztárcakimélő, s van egy klassz kocsid.......
De ha a meglévő kocsit, ami műszakilag és esztétikailag is rossz ,akkor nincs más lehetőség, csak restauráltatni, mert olyat mégse lehet ,hogy lefestetem és visszarakom rá a korábbi cuccokat, kárpitokat stb........

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #2945 Dátum: 2006 Július 19, 20:41:27 »

Tudod, nekem van elképzelésem ,hogy milyet szeretnék. Tudom, ez nem fog menni egyről a kettőre, nincs tapasztalatom a bogarakkal és nem értek hozzájuk annyira, épp ezért kérdezősködök. Annak ,hogy olyan bogaram legyen amilyet akarok két módja van. Vagy a felújitás vagy egy másik megvétele. Én nem vagyok az a tipus, aki könnyen megválik a dolgaitól, s én a kocsimtól sem tudnék megválni könnyen. Emiatt nehéz a döntés, és emiatt kérek véleményt itt, csak már magam sem tudom mi lenne a jó, mert hol az a tanács, hogy a felújitásba fogjak bele, hol az hogy másikat kellene venni. Persze nem várhatok megfelelő választ, mert kép alapján nem lehet megitélni. Tudom, hogy az első az az, hogy egy műszakilag jó kocsim legyen és nem számit, hogy mennyire lepukkant. Csak nekünk évekig lepukkant bogarunk volt, igy szeretnék már egy oylat, amire jó ránézni és ami tényleg jó. Persze ez csak másodlagos  Undecided  Hogy mennyit tudok ezen szenvedni....magam sem értem  Shocked

Tudom,ez tényleg rohadt dolog,nyugi,ha tényleg akarod,akkor elöbb utobb öszejön ;)csak bele kell fogni...
Énis belefogtam...május ota alatta is vagyok Grin Grin

Kitartás

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #2944 Dátum: 2006 Július 19, 18:25:16 »

ha én így kezdtem volna a bogarazást, akkor most tuti, hogy nem bogárban ülnék, igaz, én is mellényúltam az első bogival, de az legalább autó formájú volt és szép is. sok kellemes élményt szereztem vele, ezért nem utáltam meg a bogarzást.
szerintem a lepukkant gépből építkezés nem kezdő bogarasoknak való. egy kezdőnek nem motiváló, hogy egy zombi autóba döntse a pénzét.
olyan autót ajánlanék kezdőnek, ami napi használatban van és műszakilag OK. ki lehet ilyet fogni ilyet. anno én 150-ért vettem egy 1303-ast és majdnem egy évig járkáltam vele minimális ráfordítással. még orfűi talin is voltunk vele.
Tudod, nekem van elképzelésem ,hogy milyet szeretnék. Tudom, ez nem fog menni egyről a kettőre, nincs tapasztalatom a bogarakkal és nem értek hozzájuk annyira, épp ezért kérdezősködök. Annak ,hogy olyan bogaram legyen amilyet akarok két módja van. Vagy a felújitás vagy egy másik megvétele. Én nem vagyok az a tipus, aki könnyen megválik a dolgaitól, s én a kocsimtól sem tudnék megválni könnyen. Emiatt nehéz a döntés, és emiatt kérek véleményt itt, csak már magam sem tudom mi lenne a jó, mert hol az a tanács, hogy a felújitásba fogjak bele, hol az hogy másikat kellene venni. Persze nem várhatok megfelelő választ, mert kép alapján nem lehet megitélni. Tudom, hogy az első az az, hogy egy műszakilag jó kocsim legyen és nem számit, hogy mennyire lepukkant. Csak nekünk évekig lepukkant bogarunk volt, igy szeretnék már egy oylat, amire jó ránézni és ami tényleg jó. Persze ez csak másodlagos  Undecided  Hogy mennyit tudok ezen szenvedni....magam sem értem  Shocked
« Utoljára szerkesztve: 2006 Július 19, 19:06:01 írta d1987 »

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #2943 Dátum: 2006 Július 19, 17:13:53 »

ha én így kezdtem volna a bogarazást, akkor most tuti, hogy nem bogárban ülnék, igaz, én is mellényúltam az első bogival, de az legalább autó formájú volt és szép is. sok kellemes élményt szereztem vele, ezért nem utáltam meg a bogarzást.
szerintem a lepukkant gépből építkezés nem kezdő bogarasoknak való. egy kezdőnek nem motiváló, hogy egy zombi autóba döntse a pénzét.
olyan autót ajánlanék kezdőnek, ami napi használatban van és műszakilag OK. ki lehet ilyet fogni ilyet. anno én 150-ért vettem egy 1303-ast és majdnem egy évig járkáltam vele minimális ráfordítással. még orfűi talin is voltunk vele.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #2942 Dátum: 2006 Július 19, 16:30:27 »

szerintem meg azzal van a baj, hogy te sem tudod mit akarsz. van egy felújítandó géped és ugyanolyanokra vadászol, vagy a zsebedben 200ezerrel csorgatod a nyálad a 3* annyiba kerülő gépekre és ha okosan használod is évente kell zöldkártya, biztosítás, súlyadó, kétévente műszaki, időközbeni javítások, benzin. tehát évente nafta nélkül is ha nem használod kell 30at fizetned.
ha fognád am ostani pénzed, összehoznál egy SZMB party-t, sok okos ránézne menthető e a mostani autó, érdmees e vele foglalkozni, aztán amid van, ráköltöd, csak a legfontosabbak(nem, nem a furuják meg a kormány), és ha mákod van és nem gányoltak 400ért sokat, akkor lesz egy lepukkant kinézetű, de 2 évig üzembiztos autód, műszaki, zöldkártya, beleszagolsz mi hogy van, aztán döntesz.
persze akárhogyis idő és pénz igényes a dolog, de nem kell feltétlen millió, hogy működjön, azt már restaurálásnak hívjuk és olyan is lesz a végeredmény. neked ettől lehet bontott mindenféle színű sárvédőd, horpadt tetőd, csak műszakilag legynen rendben. persze egy motorfelújítás húzós összeg, de ha nincs a halálán és nem jársz vele sokat, azért nem fog még szétesni(stunt, ne ölj meg Smiley )

szóval én így nézném a helyedben
Igazad van, nem tudom mit akarok és nem tudom, mi lenne jobb, mert még nem volt autóm. És ezen ráérek filózni, ha majd ott tartok..........

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #2941 Dátum: 2006 Július 19, 16:28:38 »

ja és az 1.6 motor be van állva
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #2940 Dátum: 2006 Július 19, 16:27:44 »

most ezt minden héten ide fogod nekem linkelni? 1: nem láttam róla ennyi képet. 2: nem azt mondtam, hogy olyanra megcsinálni, mint a tiéd. 3: nem kurva mindegy neked én mit gondolok? de ha neked az a perverzitásod, hogy szarráflexelsz mindent, hogy a tiéd még egyedibb legyen, lelked rajta, leszarom. nagy volt az arcod, hogy majd megveszed a számokért, miért nem tetted? 1:1

ja és csak azért mutattam hogy ha megnézed képeket látod majd hogy nem maradtál le egy jó kocsiról mert kuka szegény autó,  sajna egyszer felújította valaki
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #2939 Dátum: 2006 Július 19, 16:27:09 »

ez olyan szinten van gányolva, hogy az ablakok vonaláig nincs mihez heggeszteni... ajto közepén átdugom az ujjam...foltra folt
ez nem látszott azokon a képeken, amiket a tulaj adott...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #2938 Dátum: 2006 Július 19, 16:26:27 »

most ezt minden héten ide fogod nekem linkelni? 1: nem láttam róla ennyi képet. 2: nem azt mondtam, hogy olyanra megcsinálni, mint a tiéd. 3: nem kurva mindegy neked én mit gondolok? de ha neked az a perverzitásod, hogy szarráflexelsz mindent, hogy a tiéd még egyedibb legyen, lelked rajta, leszarom. nagy volt az arcod, hogy majd megveszed a számokért, miért nem tetted? 1:1

ez olyan szinten van gányolva, hogy az ablakok vonaláig nincs mihez heggeszteni... ajto közepén átdugom az ujjam...foltra folt
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #2937 Dátum: 2006 Július 19, 16:25:30 »

megvettük!!  Grin Grin
hurrá, jó flexelést

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #2936 Dátum: 2006 Július 19, 16:23:59 »

most ezt minden héten ide fogod nekem linkelni? 1: nem láttam róla ennyi képet. 2: nem azt mondtam, hogy olyanra megcsinálni, mint a tiéd. 3: nem kurva mindegy neked én mit gondolok? de ha neked az a perverzitásod, hogy szarráflexelsz mindent, hogy a tiéd még egyedibb legyen, lelked rajta, leszarom. nagy volt az arcod, hogy majd megveszed a számokért, miért nem tetted? 1:1

megvettük!!  Grin Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #2935 Dátum: 2006 Július 19, 16:23:09 »

BlackP
itt a kevés pénzből útra tehető gép

bocs azoktól akik már látták csak gondoltam megmutatom

http://kep.tar.hu/vw1966/50326563#2
most ezt minden héten ide fogod nekem linkelni? 1: nem láttam róla ennyi képet. 2: nem azt mondtam, hogy olyanra megcsinálni, mint a tiéd. 3: nem kurva mindegy neked én mit gondolok? de ha neked az a perverzitásod, hogy szarráflexelsz mindent, hogy a tiéd még egyedibb legyen, lelked rajta, leszarom. nagy volt az arcod, hogy majd megveszed a számokért, miért nem tetted? 1:1

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 1112 1113 1114 1115 1116 [1117] 1118 1119 1120 1121 1122 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.138 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.