www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 13:18:27

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 249 250 251 252 253 [254] 255 256 257 258 259 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11172360 alkalommal)
PéZsé
« Hozzászólás #37494 Dátum: 2011 Január 19, 18:30:40 »


Balassagyarmat, vagy Magyarnándor de ez a kép inkább Magyarnándor-on készült.  Grin Grin Grin Grin

Ja david fórumtárs,értem már... Cheesy
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #37493 Dátum: 2011 Január 19, 18:13:28 »

azon kívül hogy az első lökös nem áll jól hol itt az átverés?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_ii/volkswagen_golf_ii_gtd_megkimelt_allapotban-4440838

A kocsi 100%, hogy előröl valamikor nem rég kaphatott. A fényezés frissebbnek látszik (az autó feléig), nincs a küszöbön, a sárvédőn díszléc, viszont a hátsón van, ami azt jelenti, hogy por és hamu van alatta. A vonóhorgot sehol sem dísznek rakják fel, ebben a 4T-s váltóban (ami elvileg alatta van) szeret meghalni a difi. Ezen kívül gányolt az ülés (nem véletlen) valamint a váltógomb. Nem csak a lökő, de még a géptető sem áll jól, valamint nem ez a hűtőmaszk való rá.
A hátfal meg mintha épp a következő havazás utáni "sózást" várná, hogy lerohadjon.
Jah és biztos hogy egymillió210.000 km van benne.
Én hagynám.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 19, 18:15:50 írta BdE »

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #37492 Dátum: 2011 Január 19, 17:58:59 »

Mondjuk annyit alkatrésznek is tud szvsz.

Kérdés hol van?


Balassagyarmat, vagy Magyarnándor de ez a kép inkább Magyarnándor-on készült.  Grin Grin Grin Grin

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
PéZsé
« Hozzászólás #37491 Dátum: 2011 Január 19, 17:39:47 »

innen szép nyerni

Mondjuk annyit alkatrésznek is tud szvsz.

Kérdés hol van?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #37490 Dátum: 2011 Január 19, 17:37:36 »

innen szép nyerni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Melalo
Hozzászólások: 820


« Hozzászólás #37489 Dátum: 2011 Január 19, 17:32:08 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/transporter_t2/volkswagen_transporter_t2_pritsche-4444828


50 papír az ára

Keresek 1302/03 első sárvédőket, gyári új, vagy a gyárival megegyező üvegszálas koppintás érdekel.

'71 Volkswagen 1302
'79 Porsche 924
'73 Audi 80 LS
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #37488 Dátum: 2011 Január 19, 17:05:39 »

Nekem tetszik.Egy mustrát megér.
azon kívül hogy az első lökös nem áll jól hol itt az átverés?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_ii/volkswagen_golf_ii_gtd_megkimelt_allapotban-4440838

VW 1200.1963.
RNIE
« Hozzászólás #37487 Dátum: 2011 Január 19, 11:14:50 »

180ezerért mindenképpen első tulajos,fóliázott hátsóüléses autót kéne árulnia a rohadéknak
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #37486 Dátum: 2011 Január 19, 11:03:40 »

Az üléskárpitnak elvileg azonosnak kéne lennie az ajtókárpittal.Az ajtókárpit eredeti GTD,évjáratnak megfelelő is,az ülések már cserélve voltak.210e km-nél még nem megy gatyára a gyári ülés,valószínű,hogy több km van ebben az autóban.

Nem tudom,létezett-e ilyen szín gyárilag,szerintem már fényezve volt az autó.A tipikus GTD jegyeket,műanyag fekete sárvédőperemek,oldalt fekete csíkozás,szintén nem látom az autón.

hát ha csak ezek lennének akkor még mindig jó ára van
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #37485 Dátum: 2011 Január 19, 10:51:47 »

azon kívül hogy az első lökös nem áll jól hol itt az átverés?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_ii/volkswagen_golf_ii_gtd_megkimelt_allapotban-4440838
Az üléskárpitnak elvileg azonosnak kéne lennie az ajtókárpittal.Az ajtókárpit eredeti GTD,évjáratnak megfelelő is,az ülések már cserélve voltak.210e km-nél még nem megy gatyára a gyári ülés,valószínű,hogy több km van ebben az autóban.

Nem tudom,létezett-e ilyen szín gyárilag,szerintem már fényezve volt az autó.A tipikus GTD jegyeket,műanyag fekete sárvédőperemek,oldalt fekete csíkozás,szintén nem látom az autón.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #37484 Dátum: 2011 Január 19, 07:54:55 »

azon kívül hogy az első lökös nem áll jól hol itt az átverés?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_ii/volkswagen_golf_ii_gtd_megkimelt_allapotban-4440838

szar a turbó, rohad az alja, satöbbi.
bármi lehet.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #37483 Dátum: 2011 Január 19, 07:03:40 »

azon kívül hogy az első lökös nem áll jól hol itt az átverés?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_ii/volkswagen_golf_ii_gtd_megkimelt_allapotban-4440838
Nem elérhető deva
Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #37482 Dátum: 2011 Január 18, 22:45:58 »


Védd a környezetet, járj busszal!!
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #37481 Dátum: 2011 Január 18, 21:36:00 »

Szia!

szerintem dobd fel a T3-tuning.hu -ra is, ott most napi téma a syncro. Gondolom a nick nevedre, meg a jelszavadra még emlékszel... Wink

deva

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető deva
Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #37480 Dátum: 2011 Január 18, 21:30:34 »

Nos, arra gondoltam eladom a buszt. Sok értelme már nincs megtartanom, mert 6 éve áll a BZ-nél és szemmel láthatólag nem akarja összerakni. Nekem meg nincs időm/kedvem kinlódni vele, így akinek kell vigye.

...

Szia!

szerintem dobd fel a T3-tuning.hu -ra is, ott most napi téma a syncro. Gondolom a nick nevedre, meg a jelszavadra még emlékszel... Wink

deva

Védd a környezetet, járj busszal!!
PéZsé
« Hozzászólás #37479 Dátum: 2011 Január 18, 17:12:30 »

Look man, I am not Mr Lebowski, I am the Dude.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #37478 Dátum: 2011 Január 18, 16:46:45 »



Look man, I am not Mr Lebowski, I am the Dude.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #37477 Dátum: 2011 Január 18, 16:12:44 »






flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
PéZsé
« Hozzászólás #37476 Dátum: 2011 Január 18, 16:07:13 »

50-et adok a préselésért is, ha nézhetem :-))

« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 18, 16:08:52 írta PéZsé »
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #37475 Dátum: 2011 Január 18, 15:51:16 »

Nem kenyérre kell az pénz és én vagyok olyan geci, hogy kótyavetye helyett az egészet összepréseltetem a szemem előtt, hogy ne lehessen belőle kikukázni egy csavart se.
50-et adok a préselésért is, ha nézhetem :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #37474 Dátum: 2011 Január 18, 14:50:57 »

Meg az is érdekes, hogy 71/4-es autó és eredeti alkatrészekkel. Persze, lehet, hogy eredetiek, de nem rávalóak.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #37473 Dátum: 2011 Január 18, 14:14:06 »

100 + bz?

Nem kenyérre kell az pénz és én vagyok olyan geci, hogy kótyavetye helyett az egészet összepréseltetem a szemem előtt, hogy ne lehessen belőle kikukázni egy csavart se.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #37472 Dátum: 2011 Január 18, 14:04:53 »

Árat nem írok, mert nem tudok. Akit érdekel nézze meg és ajánljon valamit. Mondjuk annyit segítek, hogy nem milliókra gondoltam, de nem is akarom fillérekért odaadni valami bontósnak, aki kiárul belőle 1 misit és még nekem kell hálásnak lennem.
Legyen mondjuk 350 ezer + amit a BZ-vel megalkuszol.

100 + bz?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #37471 Dátum: 2011 Január 18, 13:45:46 »

Hát...érdekes árképzés...

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/bogar_kafer/volkswagen_bogar_kafer-4440636

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #37470 Dátum: 2011 Január 18, 13:18:43 »

Az mondjuk elég gáz, hogy azért kell eladni mert a szerelő baxik össze rakni Embarrassed
én mondjuk már ott állnék a csávó fölött egy pajszerrel, míg nem végez...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #37469 Dátum: 2011 Január 18, 13:14:30 »

hello

ez papíron hány személyes??2?-3?
szólok egy barátomnak!!
látok rá némi esélyt,hogy kéne neki!!

Kettő és fizikailag is kettő, mert középen hátra lehet menni.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #37468 Dátum: 2011 Január 18, 13:13:49 »

Nos, arra gondoltam eladom a buszt. Sok értelme már nincs megtartanom, mert 6 éve áll a BZ-nél és szemmel láthatólag nem akarja összerakni. Nekem meg nincs időm/kedvem kinlódni vele, így akinek kell vigye.

Az mondjuk elég gáz, hogy azért kell eladni mert a szerelő baxik össze rakni Embarrassed

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #37467 Dátum: 2011 Január 18, 13:12:10 »

Nos, arra gondoltam eladom a buszt. Sok értelme már nincs megtartanom, mert 6 éve áll a BZ-nél és szemmel láthatólag nem akarja összerakni. Nekem meg nincs időm/kedvem kinlódni vele, így akinek kell vigye.

1985-ös T3 syncro, zárt dobozos, a tolóajtóba és szembe bevágott elhúzható lakókocsi hővédős ablakkal. Van hozzá komplett bútor (nem gyári, saját gyártmány), beépített automatikusan üzemelő benzinkályha, tolóajtóval előnyíló fellépő, motoros ablak, karfás Volvo ülés.
Eredetileg 1.9 benzin, de jelenleg 2.3 Volvo motorral. A motor hivatalosan AF-es, így elvileg a Volvo motorral is vizsgaképes a busz trükkök nélkül (legalábbis eddig az volt).
Gyári 5 sebességes "terep" váltó, felújított (emiatt állt le a busz), 0 kilométeres. Új gázrendszer (mármint 5 éves, de soha sem használt, a reduktorban a membrán nyilván kiszáradt már), rendes keverővel, lambda szondát figyelő vezérléssel meg ilyesmi. Én szinte csak gázzal használtam a buszt, benzinnel csak végszükségben. A motor karburátoros.
Van hozzá 4 merci alu 15", 4 audi alu 15", 4 merci lemez 16"-os felni + 4 darab 235/75R15 gumi és talán még két komplett gyári felni gumival (pótkeréknek).
Elöl-hátul difizáras (gyári).
Golf GTi műszerfal (ami majdnem ugyanolyan mint a gyári busz műszerek, csak van benne ford. mérő).
Nagyon masszív tetőcsomagtartó.
Gyárilag nagy fékes.

Jelenleg szét van szedve: motor-váltó, gázrendszer és az első difimű van kiszedve. Vontatni lehet, gurul.
Karosszériázni kell. Nem rohadt, nem törött, de horpadt itt-ott. Illetve egy részéről le van szedve a festék, mert egyszer már majdnem elkezdték kikalapálni. Az első ablak körül rendbe kell rakni, mert beázik (mint minden busz).

Ja, zárható kesztyűtartója van.
Tempomat is van benne.

Érvényes forgalmija, törzskönyve van.

Elvinni csak egyben lehet, csak névre írással (én tutira be fogom adni a papírt az okmányirodába már másnap) vagy kivonatom a forgalomból és úgy. Nem akarom azt a kínlódást eljátszani mint anno az Alfával.

Megnézni a BZ-nél lehet, illetve kérdezzétek meg tőle, hogy ő akar-e még pénzt bármiért, mert azt is a vevőnek kell kifizetnie. Én nem akarok ezzel már foglalkozni.

Árat nem írok, mert nem tudok. Akit érdekel nézze meg és ajánljon valamit. Mondjuk annyit segítek, hogy nem milliókra gondoltam, de nem is akarom fillérekért odaadni valami bontósnak, aki kiárul belőle 1 misit és még nekem kell hálásnak lennem.
Legyen mondjuk 350 ezer + amit a BZ-vel megalkuszol.

Az eredeti motorja ismert helyen van. Tudom, hogy nem használják, akár vissza is lehet vásárolni. De ez már nem az én bizniszem. És őszintén szólva én nem is tenném vissza.

uff, beszéltem
hello

ez papíron hány személyes??2?-3?
szólok egy barátomnak!!
látok rá némi esélyt,hogy kéne neki!!

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #37466 Dátum: 2011 Január 18, 13:06:20 »

Nos, arra gondoltam eladom a buszt. Sok értelme már nincs megtartanom, mert 6 éve áll a BZ-nél és szemmel láthatólag nem akarja összerakni. Nekem meg nincs időm/kedvem kinlódni vele, így akinek kell vigye.
...

http://www.kizs.hu/sajat/Tete_20050806(kicsi).avi

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #37465 Dátum: 2011 Január 18, 13:03:37 »

Nos, arra gondoltam eladom a buszt. Sok értelme már nincs megtartanom, mert 6 éve áll a BZ-nél és szemmel láthatólag nem akarja összerakni. Nekem meg nincs időm/kedvem kinlódni vele, így akinek kell vigye.

1985-ös T3 syncro, zárt dobozos, a tolóajtóba és szembe bevágott elhúzható lakókocsi hővédős ablakkal. Van hozzá komplett bútor (nem gyári, saját gyártmány), beépített automatikusan üzemelő benzinkályha, tolóajtóval előnyíló fellépő, motoros ablak, karfás Volvo ülés.
Eredetileg 1.9 benzin, de jelenleg 2.3 Volvo motorral. A motor hivatalosan AF-es, így elvileg a Volvo motorral is vizsgaképes a busz trükkök nélkül (legalábbis eddig az volt).
Gyári 5 sebességes "terep" váltó, felújított (emiatt állt le a busz), 0 kilométeres. Új gázrendszer (mármint 5 éves, de soha sem használt, a reduktorban a membrán nyilván kiszáradt már), rendes keverővel, lambda szondát figyelő vezérléssel meg ilyesmi. Én szinte csak gázzal használtam a buszt, benzinnel csak végszükségben. A motor karburátoros.
Van hozzá 4 merci alu 15", 4 audi alu 15", 4 merci lemez 16"-os felni + 4 darab 235/75R15 gumi és talán még két komplett gyári felni gumival (pótkeréknek).
Elöl-hátul difizáras (gyári).
Golf GTi műszerfal (ami majdnem ugyanolyan mint a gyári busz műszerek, csak van benne ford. mérő).
Nagyon masszív tetőcsomagtartó.
Gyárilag nagy fékes.

Jelenleg szét van szedve: motor-váltó, gázrendszer és az első difimű van kiszedve. Vontatni lehet, gurul.
Karosszériázni kell. Nem rohadt, nem törött, de horpadt itt-ott. Illetve egy részéről le van szedve a festék, mert egyszer már majdnem elkezdték kikalapálni. Az első ablak körül rendbe kell rakni, mert beázik (mint minden busz).

Ja, zárható kesztyűtartója van.
Tempomat is van benne.

Érvényes forgalmija, törzskönyve van.

Elvinni csak egyben lehet, csak névre írással (én tutira be fogom adni a papírt az okmányirodába már másnap) vagy kivonatom a forgalomból és úgy. Nem akarom azt a kínlódást eljátszani mint anno az Alfával.

Megnézni a BZ-nél lehet, illetve kérdezzétek meg tőle, hogy ő akar-e még pénzt bármiért, mert azt is a vevőnek kell kifizetnie. Én nem akarok ezzel már foglalkozni.

Árat nem írok, mert nem tudok. Akit érdekel nézze meg és ajánljon valamit. Mondjuk annyit segítek, hogy nem milliókra gondoltam, de nem is akarom fillérekért odaadni valami bontósnak, aki kiárul belőle 1 misit és még nekem kell hálásnak lennem.
Legyen mondjuk 350 ezer + amit a BZ-vel megalkuszol.

Az eredeti motorja ismert helyen van. Tudom, hogy nem használják, akár vissza is lehet vásárolni. De ez már nem az én bizniszem. És őszintén szólva én nem is tenném vissza.

uff, beszéltem

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #37464 Dátum: 2011 Január 18, 10:13:53 »

1302S MOTOR-VÁLTÓ NÉLKÜL 50000Ft

[a csatolmányt egy admin törölte]

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #37463 Dátum: 2011 Január 17, 22:26:30 »

néha rámjön.

pro: az évi 500 km-re miafaszér' álljon itt a kertben
kontra: besírok, ha valaki elviszi
én is kb így vagyok holt időszakban, aztán megyek a vassal 1 kört és rájövök hogy sohanemadomel
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #37462 Dátum: 2011 Január 17, 20:19:38 »

a fofi haverom nagyon venne, az árával van neki gondja  Undecided

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #37461 Dátum: 2011 Január 17, 19:04:38 »

Ha bontod, érdekelnének az ülések. :-)

Grin Grin Grin Evil

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #37460 Dátum: 2011 Január 17, 18:49:48 »

Ha bontod, érdekelnének az ülések. :-)

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #37459 Dátum: 2011 Január 17, 18:39:36 »

ulrich?
mondjuk 450?

nemajánlom!! (nem a vevőnek, hanem a kínálónak!!)   
1303LS
« Hozzászólás #37458 Dátum: 2011 Január 17, 18:15:07 »

ulrich?
mondjuk 450?
Ár/érték arányban jobbat mondok.
Enyém csak 4.5millió.
 Grin Grin Grin
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #37457 Dátum: 2011 Január 17, 18:08:41 »

ulrich?
mondjuk 450?
Grin Grin Grin Jezusom ...

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #37456 Dátum: 2011 Január 17, 18:07:27 »

néha rámjön.

pro: az évi 500 km-re miafaszér' álljon itt a kertben
kontra: besírok, ha valaki elviszi
mondjuk a villámos szar helyett járhatnál néha a bogárral -- 6600at mentem tavaly a bogárral és csak hétvégente mászkáltam vele
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #37455 Dátum: 2011 Január 17, 18:00:06 »

tudjuk milyen kocsikat veszem 20ért, képes lennél ugyanazért 450et elkérni?




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 249 250 251 252 253 [254] 255 256 257 258 259 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.154 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.