www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 20:45:20

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 98 99 100 101 102 [103] 104 105 106 107 108 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11010356 alkalommal)
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #43534 Dátum: 2013 április 08, 10:38:36 »


Képen én is néztem, nekem is nagyon tetszik, de már bazi régóta árulják.
RNIE
« Hozzászólás #43533 Dátum: 2013 április 08, 09:13:27 »

ez jónak tűnik
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/bogar_kafer/volkswagen_bogar_kafer_1.6i_mexikoi-6445542
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #43532 Dátum: 2013 április 07, 11:14:25 »

bár az én zsebemnek előre láthatólag túl sok, de érdekelne ismeritek e a tulajt és mit kér érte:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/bogar_kafer/volkswagen_bogar_kafer_kafer_1302-6763114

apródon vagy jófogáson is fent van, ott 1.5 millió ft van írva

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #43531 Dátum: 2013 április 07, 10:59:56 »

bár az én zsebemnek előre láthatólag túl sok, de érdekelne ismeritek e a tulajt és mit kér érte:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/bogar_kafer/volkswagen_bogar_kafer_kafer_1302-6763114
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #43530 Dátum: 2013 április 05, 23:06:49 »

Pont ez játszódik le velem is, nehezen válok meg az alfától... ma kaptam rá egy konkrét ajánlatot, de egy százassal a padló áram alatt... most ezen vekengek... a kocsi meg csak áll, főleg a cégeset használom, vagy az asszonyét, mert pont fele annyit zabál... ősszel kapott az alfa 4új gumit, mar azt is bánom... meg a teljesítményadót, és az éves biztit is... dísznek a kertben kicsit sok... csak egy seggbebillentés kellene, mert fél év alatt a 3500 hirdetés nézőből ez a 2.  érdeklődő...
A biztit stb jóváírják, ha eladod. Ne sajnáld. De egyre kevesebbet, ha vársz.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #43529 Dátum: 2013 április 05, 23:04:38 »

valaki majd gyomlálja ki holnap ....

RNIE
« Hozzászólás #43528 Dátum: 2013 április 05, 22:59:00 »

nem járnál,mert ő meg tudja javítani ha baja van,te meg néznél ki a fejedből és rohangálnál a bontókba
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #43527 Dátum: 2013 április 05, 22:57:36 »




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #43526 Dátum: 2013 április 05, 22:54:46 »

Naja...

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #43525 Dátum: 2013 április 05, 22:53:24 »

mennyiért is adtad volna a vojázsert?
« Utoljára szerkesztve: 2013 április 05, 22:56:16 írta tati »

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #43524 Dátum: 2013 április 05, 22:53:15 »

szépvolt jóvolt, nem repült szét a motorja ,nem törted pépé, nem buktál rajta milliókat  Undecided képzed ha egy új porsche kájent vettél volna 10-15 milkát buktál volna Grin
Naja...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #43523 Dátum: 2013 április 05, 22:48:42 »

Erősödik bennem a dolog...

szépvolt jóvolt, nem repült szét a motorja ,nem törted pépé, nem buktál rajta milliókat  Undecided képzed ha egy új porsche kájent vettél volna 10-15 milkát buktál volna Grin

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #43522 Dátum: 2013 április 05, 22:47:13 »

Erősödik bennem a dolog...




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #43521 Dátum: 2013 április 05, 22:46:29 »

úgy úgy az én voyageremre is egyetlen olyan érdeklődő volt aki itt lobogtatta a pénz de egy százassal kevesebbet mint a küszöböm volt azóta eltelt 4 hónap mostmár odaadnám annyiért  Undecided  add oda majd veszel másikat ...... ezek az autók akkor is elromlanak ha állnak !

mennyiért is adtad volna a vojázsert?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #43520 Dátum: 2013 április 05, 22:44:45 »

úgy úgy az én voyageremre is egyetlen olyan érdeklődő volt aki itt lobogtatta a pénz de egy százassal kevesebbet mint a küszöböm volt azóta eltelt 4 hónap mostmár odaadnám annyiért  Undecided  add oda majd veszel másikat ...... ezek az autók akkor is elromlanak ha állnak !
Erősödik bennem a dolog...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #43519 Dátum: 2013 április 05, 22:42:35 »

Régi igazság:annak kell adni aki kéri.Még áll kicsit, és még kevesebbet ér.
úgy úgy az én voyageremre is egyetlen olyan érdeklődő volt aki itt lobogtatta a pénz de egy százassal kevesebbet mint a küszöböm volt azóta eltelt 4 hónap mostmár odaadnám annyiért  Undecided  add oda majd veszel másikat ...... ezek az autók akkor is elromlanak ha állnak !

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #43518 Dátum: 2013 április 05, 22:25:27 »

Pont ez játszódik le velem is, nehezen válok meg az alfától... ma kaptam rá egy konkrét ajánlatot, de egy százassal a padló áram alatt... most ezen vekengek... a kocsi meg csak áll, főleg a cégeset használom, vagy az asszonyét, mert pont fele annyit zabál... ősszel kapott az alfa 4új gumit, mar azt is bánom... meg a teljesítményadót, és az éves biztit is... dísznek a kertben kicsit sok... csak egy seggbebillentés kellene, mert fél év alatt a 3500 hirdetés nézőből ez a 2.  érdeklődő...
Régi igazság:annak kell adni aki kéri.Még áll kicsit, és még kevesebbet ér.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #43517 Dátum: 2013 április 05, 22:23:41 »

Elküldjem az ember számát privátban?

Az egy autóeladásnál több fázison megy keresztül a tulaj:

1."Egy igazi gyémántnak vagyok a birtokosa,és az aki nem fogadja el,hogy az eredeti vételár+tankolás+ráköltés+2o%,hogy-alkudjon a vevő-a kocsi ára,az sosem lesz tulaj!"
Vagy a HaHu-n a legdrágább bogár(mindegy milyen)+2o% az árképzés.

2.Eltelik egy kis idő,(3-6 hónap),kocsi áll a ház előtt,látszik,hogy nem használják,levelek a szélvédőn,sár a kerekek körül,a vasasok nézegetik,valaki megpróbálta csavarhúzóval kinyitni az ajtót,hírtelen sürgős lesz az eladás,az ár az eredeti ár+ráköltéssé alakul."De ebből aztán nem engedek egy fillért sem!"

Csakhogy a vevő nem érkezik.Időnként  telefonok,igérgetések,hülyébbnél hülyébb csereajánlatok,a türelem meg fogy.Járulékos költségeket,biztositást fizetni kell,vizsga lejárt,Közterületfelügyelet papírokat ragaszt a szélvédőre,etc.

3.Árban eltalálja a megfelelőt,mit ad Isten megjön a vevő illetve a VEVŐ,ránéz a kocsira,aztán a tulajra és bemond egy
a hirdetett árhoz mérten jóval kisebb összeget és vár.Eladó próbálkozik még,aztán szépen odaadja az autót.És boldog mert megszabadult egy púptól...

Átlagos autónál szerintem ezek a fázisok,általában lejátszódnak,itt még az első stádiumnál jár a dolog.


Lehet evidenciákat írtam,akkor bocs.









Pont ez játszódik le velem is, nehezen válok meg az alfától... ma kaptam rá egy konkrét ajánlatot, de egy százassal a padló áram alatt... most ezen vekengek... a kocsi meg csak áll, főleg a cégeset használom, vagy az asszonyét, mert pont fele annyit zabál... ősszel kapott az alfa 4új gumit, mar azt is bánom... meg a teljesítményadót, és az éves biztit is... dísznek a kertben kicsit sok... csak egy seggbebillentés kellene, mert fél év alatt a 3500 hirdetés nézőből ez a 2.  érdeklődő...
RNIE
« Hozzászólás #43516 Dátum: 2013 április 05, 21:50:05 »

ezt a partizános dolgot még a nőkhöz meg a viccesbe is be kéne tenni,ott még nem volt
Elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #43515 Dátum: 2013 április 05, 20:54:09 »

Elküldjem az ember számát privátban?

Az egy autóeladásnál több fázison megy keresztül a tulaj:

1."Egy igazi gyémántnak vagyok a birtokosa,és az aki nem fogadja el,hogy az eredeti vételár+tankolás+ráköltés+2o%,hogy-alkudjon a vevő-a kocsi ára,az sosem lesz tulaj!"
Vagy a HaHu-n a legdrágább bogár(mindegy milyen)+2o% az árképzés.

2.Eltelik egy kis idő,(3-6 hónap),kocsi áll a ház előtt,látszik,hogy nem használják,levelek a szélvédőn,sár a kerekek körül,a vasasok nézegetik,valaki megpróbálta csavarhúzóval kinyitni az ajtót,hírtelen sürgős lesz az eladás,az ár az eredeti ár+ráköltéssé alakul."De ebből aztán nem engedek egy fillért sem!"

Csakhogy a vevő nem érkezik.Időnként  telefonok,igérgetések,hülyébbnél hülyébb csereajánlatok,a türelem meg fogy.Járulékos költségeket,biztositást fizetni kell,vizsga lejárt,Közterületfelügyelet papírokat ragaszt a szélvédőre,etc.

3.Árban eltalálja a megfelelőt,mit ad Isten megjön a vevő illetve a VEVŐ,ránéz a kocsira,aztán a tulajra és bemond egy
a hirdetett árhoz mérten jóval kisebb összeget és vár.Eladó próbálkozik még,aztán szépen odaadja az autót.És boldog mert megszabadult egy púptól...

Átlagos autónál szerintem ezek a fázisok,általában lejátszódnak,itt még az első stádiumnál jár a dolog.


Lehet evidenciákat írtam,akkor bocs.

Nekem ne küldjél semmit sem,engem nem érdekel!

Az írásod kicsit erre hajaz,de nekem ez a Partizán féle verzió jobban bejön!

Partizán: Miért fogynak a bogarak
Elmerengtem mostanában, hogy hány (családi) kedvenc végzi roncstelepen. Mi történik általában?
Az, hogy a nem is kevésért megvett és karbantartott gépet egy kicsit félrerakják. Persze nem végleg, de hát olcsóbb a szolgálati autó, vagy ha az asszony kierõszakolta a suzukit, akkor használjuk már azt. Néha elég annyi, hogy a lámpánál beköpte a gyertyát és megállt, égni kellett. A tulajban nem az tudatosult, hogy megspórolt éveken át egy csomó pénzt a kötelezõ szervizeken, hanem az, hogy bizony-bizony öreg az autó. Rendbe kell hozni, de addig is le kell rakni. Meg is születik a nagy álom, hogy a motorgeneráltól a kasztnisig, fényezésig, kárpitosig, miként lesz nagyon-nagyon rendbetéve. A gond csak az, hogy elmegy egy, majd még egy tél úgy, hogy még csak egy néhány négyzetméteres nájlondarabot sem kap a gép. A príma német anyag azért állja a sarat, de már a megmozdítása is gondot jelent, a közterületfelügyelet is jelzi, hogy egyre inkább roncsként tekint az autóra.
Aztán jön egy pár bátortalan megkeresés. ÿltalában olyan frissjogsisok, akiknél az autó még több egyszerû használati tárgynál. Számukra nem a fûtés a lényeg, hanem a lélek. A kisugárzás, az egyéniségként szerepelni az utakon. A régóta stírolt, hervadozó bogártól persze elzavarják, hogy az nem eladó, vagy mondanak egy olyan árat, amitõl minden jóérzésû ember nyom egy hátast. Különleges extraként mutatják a házigány megoldásokat, nyilvánvaló, hogy az ablakgumik nem fogják a vizet, karcos a szélvédõ, kivágva az összes kárpit, a magnó helye, ott a nem mûködõ márkátlan kazettásmagnó. Troligombbal mûködik az indítás, a kutya kiharapta az ülést, mégis az érzelmi kötõdés megvan, erõsödik.
A motort persze nem lehet beindítani, mert a akksi "éppen" nincs kéznél, a gumik a sok éves állás miatt tönkre vannak menve. A vevõjelölt alkudni próbál, amire felháborodás a válasz, hogy annyi pénzért vegyen inkább biciklit, vagy valami szocialista roncsot. A német csodáért ennyit kínálni valóságos bûn a tulaj szemében.
Az elválás disszonáns. Egy bogarassal kevesebb. Mondhatjuk megmenekült a sok százezernyi kiadástól, az elhúzódó csalódástól valaki. Persze "megmenekült" egy közösségtõl, egy csomó havertól, a szabadidõ aberrációtól mentes eltöltésétõl, attól, hogy legyen a mindennapjainak egy olyan szelete, amely létével kérdõjelezi meg azt a mai törvényszerûséget, hogy szükséges néhány évente lecserélni mindent, ami a közvetlen környezetünkben van.
Néhány hónapig persze még számolgatás van, az érzelmek nehezen engednek, de aztán gyõz a ráció, egy tizenegynéhány éves autó megvásárlása, a bogarazás nem tûnik többnek, mint múló szeszély.
A bogárra pedig újabb tél jön. A tulajnak felújításon jár az esze, de már a fürdõszoba, konyha van napirenden. A hajdani családi kedvencet meghírdetik. Lemossák, felfújják a gumikat, akksit töltenek. Az ár már töredéke annak, amit pár hónappal azelõtt kértek, de még így is irreálisan magas annak, aki egy kicsit is ért ehhez a márkához. Néhány értékközeli kínálat persze sértõdést vált ki. Többen még szép felújítási alapot látnak a gépben. De a tulajdonosi büszkeség erõsebb, az eladási kísérlet dugába dõl. Megcsináljuk inkább magunknak, dönt a család...
Aztán a gumi újra leereszt, az akksi lemerül, a fák lehulló lombja befedi a bogarat. Egyre több jelzés érkezik, hogy a "roncsot" szállítsák el közterületrõl. Aztán apu a neten keres egy céget, mindegy mennyiért, csak vigyék, mert kell a parkolóhely az új kocsinak. Pár nappal késõbb felvonyít a flex. Egy önindító, egy dinamó, néhány apróság. Ez minden, ami használható lett a gépbõl. Azt csak remélni lehet, hogy a családi kedvenc szelleme visszatér a családhoz és álmatlan éjszakákat okoz azoknak, akik szeretettel leplezett zsugoriságukkal a halálba küldtek egy bogit...
Ezt csak azért írom, mert néhány hónappal ezelõtt kínáltam egy összeget egy bogárért. Választ sem kaptam, most pedig azt olvasom, hogy néhány ezer forintnyi cuccot próbálnak kiárulni belõle...


« Utoljára szerkesztve: 2013 április 05, 20:57:25 írta Narancs »
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #43514 Dátum: 2013 április 05, 20:32:26 »

Elküldjem az ember számát privátban?

Az egy autóeladásnál több fázison megy keresztül a tulaj:

1."Egy igazi gyémántnak vagyok a birtokosa,és az aki nem fogadja el,hogy az eredeti vételár+tankolás+ráköltés+2o%,hogy-alkudjon a vevő-a kocsi ára,az sosem lesz tulaj!"
Vagy a HaHu-n a legdrágább bogár(mindegy milyen)+2o% az árképzés.

2.Eltelik egy kis idő,(3-6 hónap),kocsi áll a ház előtt,látszik,hogy nem használják,levelek a szélvédőn,sár a kerekek körül,a vasasok nézegetik,valaki megpróbálta csavarhúzóval kinyitni az ajtót,hírtelen sürgős lesz az eladás,az ár az eredeti ár+ráköltéssé alakul."De ebből aztán nem engedek egy fillért sem!"

Csakhogy a vevő nem érkezik.Időnként  telefonok,igérgetések,hülyébbnél hülyébb csereajánlatok,a türelem meg fogy.Járulékos költségeket,biztositást fizetni kell,vizsga lejárt,Közterületfelügyelet papírokat ragaszt a szélvédőre,etc.

3.Árban eltalálja a megfelelőt,mit ad Isten megjön a vevő illetve a VEVŐ,ránéz a kocsira,aztán a tulajra és bemond egy
a hirdetett árhoz mérten jóval kisebb összeget és vár.Eladó próbálkozik még,aztán szépen odaadja az autót.És boldog mert megszabadult egy púptól...

Átlagos autónál szerintem ezek a fázisok,általában lejátszódnak,itt még az első stádiumnál jár a dolog.


Lehet evidenciákat írtam,akkor bocs.

nagyon jó!
megy az "überokos" topikba :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető PéZsé
Hozzászólások: 1453


« Hozzászólás #43513 Dátum: 2013 április 05, 20:07:24 »

Valószínű,hogy azért a háromszázból lehetne még alkudni,és akkor már meg is érheti.Ha igazi "S",akkor az 1.6-os motor,hosszúváltó,tárcsafék,KPZ felnik,Schibedachtető tudja ezt a pénz.

Elküldjem az ember számát privátban?

Az egy autóeladásnál több fázison megy keresztül a tulaj:

1."Egy igazi gyémántnak vagyok a birtokosa,és az aki nem fogadja el,hogy az eredeti vételár+tankolás+ráköltés+2o%,hogy-alkudjon a vevő-a kocsi ára,az sosem lesz tulaj!"
Vagy a HaHu-n a legdrágább bogár(mindegy milyen)+2o% az árképzés.

2.Eltelik egy kis idő,(3-6 hónap),kocsi áll a ház előtt,látszik,hogy nem használják,levelek a szélvédőn,sár a kerekek körül,a vasasok nézegetik,valaki megpróbálta csavarhúzóval kinyitni az ajtót,hírtelen sürgős lesz az eladás,az ár az eredeti ár+ráköltéssé alakul."De ebből aztán nem engedek egy fillért sem!"

Csakhogy a vevő nem érkezik.Időnként  telefonok,igérgetések,hülyébbnél hülyébb csereajánlatok,a türelem meg fogy.Járulékos költségeket,biztositást fizetni kell,vizsga lejárt,Közterületfelügyelet papírokat ragaszt a szélvédőre,etc.

3.Árban eltalálja a megfelelőt,mit ad Isten megjön a vevő illetve a VEVŐ,ránéz a kocsira,aztán a tulajra és bemond egy
a hirdetett árhoz mérten jóval kisebb összeget és vár.Eladó próbálkozik még,aztán szépen odaadja az autót.És boldog mert megszabadult egy púptól...

Átlagos autónál szerintem ezek a fázisok,általában lejátszódnak,itt még az első stádiumnál jár a dolog.


Lehet evidenciákat írtam,akkor bocs.







Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #43512 Dátum: 2013 április 05, 19:51:11 »



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #43511 Dátum: 2013 április 05, 19:47:55 »

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #43510 Dátum: 2013 április 05, 19:46:02 »

Kb mint a Faltdachtetős autó.Ha szó szerint fordítjuk,az is hülyeség,mégis elfogadott és használt.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #43509 Dátum: 2013 április 05, 19:44:25 »

Szerintem meg vagy Schiebedach vagy tolótető.

Hivatalosan meg Stahlkurbelschiebedach,azaz tekerős fém tolótető.

Bogaras körökben,meg itt a fórumon meg sokszor hívják csak Schiebedachtetőnek mint ahogy én is írtam. Wink
Kb mint a Faltdachtetős autó.Ha szó szerint fordítjuk,az is hülyeség,mégis elfogadott és használt.
Elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #43508 Dátum: 2013 április 05, 19:42:48 »

Sibeda vagy Schiebedach, szerintem.
Szerintem meg vagy Schiebedach vagy tolótető.

Hivatalosan meg Stahlkurbelschiebedach,azaz tekerős fém tolótető.

Bogaras körökben,meg itt a fórumon meg sokszor hívják csak Schiebedachtetőnek mint ahogy én is írtam. Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #43507 Dátum: 2013 április 05, 19:36:48 »

Valószínű,hogy azért a háromszázból lehetne még alkudni,és akkor már meg is érheti.Ha igazi "S",akkor az 1.6-os motor,hosszúváltó,tárcsafék,KPZ felnik,Schibedachtető tudja ezt a pénz.

Sibeda vagy Schiebedach, szerintem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #43506 Dátum: 2013 április 05, 19:33:02 »

Bubiszélvédős 13o3s (legalábbis ez a jel van a hátulján) lejárt forgalmival AD-s motor,papíron 12oo,de 16oo-as dinamós(?),(váltót lusta voltam megnézni milyen),KPZ felniken(kettőn van kupak is) kocsi 73-as szerintem de a papírok 196x...Smiley,sibedás és nem ázik be(mondjuk én a tiszta szerelemben és a Jézuskában is hiszek)Bristyánék anno lakatolták,még az Opál utcai cím van rajta,ennek ellenére csupa rozsda szerintem rohad is itt-ott,jobb első ablakot a nyúlósok beverték,motor kézzel átforog,tulaj egy cégnél az udvarban tárolja Kőbányán,3oo ezres ajánlatra egy 1oo-ast tudtam mondani ettől nem alélt el....

Valószínű,hogy azért a háromszázból lehetne még alkudni,és akkor már meg is érheti.Ha igazi "S",akkor az 1.6-os motor,hosszúváltó,tárcsafék,KPZ felnik,Schibedachtető tudja ezt a pénz.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #43505 Dátum: 2013 április 05, 16:45:30 »

vagy egy intenzív fékezésnél fél liter jeges víz landol a nyakadban ... Undecided
LOL, de jo, hogy nincs schiebedachom! :-))
« Utoljára szerkesztve: 2013 április 05, 20:11:56 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #43504 Dátum: 2013 április 05, 14:08:03 »

A Schiebedachnál még a gyár sem tudta megoldani,hogy ne jusson be a víz,cserébe megoldották az elvezetését.Tehát a víz bemehet,és csöveken el van vezetve az oszlopokban,alul a köszöbökön lévő lyukaknál pedig kicsöpög.
A gond akkor szokott lenni,mikor ezek az elvezetők az idők folyamán mindenféle szeméttel (falevél,darázsfészek és minden egyébb behulló hulladék) eltömődnek,a víz nem jut ki,és akkor viszont komoly korróziós károkat tud okozni.
vagy egy intenzív fékezésnél fél liter jeges víz landol a nyakadban ... Undecided

Elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #43503 Dátum: 2013 április 05, 13:30:30 »

sibedás és nem ázik be(mondjuk én a tiszta szerelemben és a Jézuskában is hiszek)
A Schiebedachnál még a gyár sem tudta megoldani,hogy ne jusson be a víz,cserébe megoldották az elvezetését.Tehát a víz bemehet,és csöveken el van vezetve az oszlopokban,alul a köszöbökön lévő lyukaknál pedig kicsöpög.
A gond akkor szokott lenni,mikor ezek az elvezetők az idők folyamán mindenféle szeméttel (falevél,darázsfészek és minden egyébb behulló hulladék) eltömődnek,a víz nem jut ki,és akkor viszont komoly korróziós károkat tud okozni.
Nem elérhető PéZsé
Hozzászólások: 1453


« Hozzászólás #43502 Dátum: 2013 április 05, 09:41:03 »

Bubiszélvédős 13o3s (legalábbis ez a jel van a hátulján) lejárt forgalmival AD-s motor,papíron 12oo,de 16oo-as dinamós(?),(váltót lusta voltam megnézni milyen),KPZ felniken(kettőn van kupak is) kocsi 73-as szerintem de a papírok 196x...Smiley,sibedás és nem ázik be(mondjuk én a tiszta szerelemben és a Jézuskában is hiszek)Bristyánék anno lakatolták,még az Opál utcai cím van rajta,ennek ellenére csupa rozsda szerintem rohad is itt-ott,jobb első ablakot a nyúlósok beverték,motor kézzel átforog,tulaj egy cégnél az udvarban tárolja Kőbányán,3oo ezres ajánlatra egy 1oo-ast tudtam mondani ettől nem alélt el....

Megigértem,hogy segítek neki,úgyhogy ha valakit érint a telefonszámát szivesen megosztom privátban.

Az enyém meg közismert.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #43501 Dátum: 2013 április 03, 14:59:50 »

Várható volt... Ilyen áron még hibákkal együtt is jó üzlet lehet, de nem tartom kizártnak, hogy nemsokára dupla ennyiért fog megjelenni egy kereskedésben. (Azért bízom benne, hogy jó helyre került.  Wink)

Én arra leszek kíváncsi, hogy a hirdetés meddig marad fent. Van, hogy eladás után még hetekig nem törlik. Ami csak akkor kínos, ha olyan nagy érdeklődés van, hogy másnap reggel már elviszik, mivel akkor még meg fog csörrenni párszor a telefonja.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #43500 Dátum: 2013 április 03, 14:51:01 »

A bordót fölhívtam és azt mondta, hogy ma reggel 8 órakor elvitték.
Nem volt fönt sokáig.


Várható volt... Ilyen áron még hibákkal együtt is jó üzlet lehet, de nem tartom kizártnak, hogy nemsokára dupla ennyiért fog megjelenni egy kereskedésben. (Azért bízom benne, hogy jó helyre került.  Wink)
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #43499 Dátum: 2013 április 03, 14:16:36 »

Na azon a kék 1303-ason én is gondolkodtam, hogy meg kellene nézni. Be is tettem a parkolóba, aztán még mindig ott van, pedig ennyiért már rég el kellett volna, hogy menjen.

Majd számolj be, hogy mit mondott erről a másikról, kíváncsi vagyok, mert ne tűnik rossz ajánlatnak.

Tárnokon van, Biatorbágy mellett... egy páran elgurulhatnánk szombaton odáig.  Grin Wink

A bordót fölhívtam és azt mondta, hogy ma reggel 8 órakor elvitték.
Nem volt fönt sokáig.
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #43498 Dátum: 2013 április 03, 11:01:44 »

Én ezt nem hiszem el, hogy ennyiért odaadják.
Van fönt 450-ért egy szintén 1303-as kék, az is újszerű állapotú, kevés km-es, stb.
Párszor fölhívtam, még ő ajánlotta föl, hogy közeli képeket is küld, össze vissza hadovált, hogy hagyatékból van a kocsi, de 370-et már ajánlottak rá, és egyéb kamu dumák.
Ez is szerintem átverés.
Holnap én rácsörgök.

Na azon a kék 1303-ason én is gondolkodtam, hogy meg kellene nézni. Be is tettem a parkolóba, aztán még mindig ott van, pedig ennyiért már rég el kellett volna, hogy menjen.

Majd számolj be, hogy mit mondott erről a másikról, kíváncsi vagyok, mert ne tűnik rossz ajánlatnak.

ha valaki megnézi, akkor kíváncsi lennék a tapasztaltakra

Tárnokon van, Biatorbágy mellett... egy páran elgurulhatnánk szombaton odáig.  Grin Wink
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #43497 Dátum: 2013 április 03, 09:24:31 »

Én is kaptam ma egy kétmilliós ajánlatot az Oválra, ami pont egy millával kevesebb, amennyiért odaadnám. :-)

anno az enyémet 800ezerért adtam el, pontosan annyiért amennyit költöttem rá (excelben írtam minden költséget) tudtam hobbizni vele úgy, hogy nem buktam rajta pénzt - jó móka volt.
amit Narancs linkelt metálbordó 1303 tényleg jónak tűnik elsőre az egyetlen kép alapján, még akkor is ha kuka a motorja. fő kérdés, hogy mennyire lehetnek elrohadva az első doblemezek... ha valaki megnézi, akkor kíváncsi lennék a tapasztaltakra
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #43496 Dátum: 2013 április 03, 08:23:20 »

1303-as,első blikkre elég jó állapotban,metálfény,Mangels krómfelni,korrekt ár. Shocked

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/bogar_kafer/volkswagen_bogar_kafer_1.4-6750124

De nagyon szerettem volna sibedásat anno de sehol sem találtam még tetőt sem, azóta meg egy csomót mutattak már.....  Undecided

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #43495 Dátum: 2013 április 02, 23:38:00 »

nekem  a busz

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 98 99 100 101 102 [103] 104 105 106 107 108 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.187 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.