www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 18:59:34

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1044 1045 1046 1047 1048 [1049] 1050 1051 1052 1053 1054 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11176496 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5694 Dátum: 2006 Október 13, 10:39:15 »

A fingfűrészelés nem egy szó?
De legalább már tudjuk, mi a jelentése... :-))))


A fingfűrészelés tényleg egy szó. :-)

A jelentése az a folyamat, amikor már született döntés, vagy nem is fog, de beszélünk róla, lánc nélkül állat módra tekerjük a biciklit, mint akit kényszerítenek. Teljesen eredménytelenül. Fűrészeljük a fingot.
Most pont ez megy. Mindig érdekli barátunkat autó, de amikor van, akkor nem. Sajátja nem. Másik igen. DE ha van, akkor nem.

Biztos legendára vár.  Grin  Evil Evil Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5693 Dátum: 2006 Október 13, 10:34:39 »

A fingfűrészelés nem egy szó?
De legalább már tudjuk, mi a jelentése... :-))))

Én is pont ezért nem írtam, mert utálom a fing fűrészelést. Csináld, vagy ne csináld, de ne nyűglődj, ez az alapelvem.
Holló
« Hozzászólás #5692 Dátum: 2006 Október 13, 10:34:03 »

Végre valamiben egyet értetek!
Amúgy kurvára igazatok van. Én már ehhez a témához azért nem szólok hozzá, mert igencsak nem lenne szalonképes. 

te is meglepődtél igaz?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5691 Dátum: 2006 Október 13, 10:33:49 »

ha nem törekedsz a gyári állapotra, akkor szard le. Ha nem akarod, hogy fél órán át fikázzuk, ha először kihozod, akkor locsold rá a lét!! :-)

Nincs meg az a szép gyári íve, a sárvédő egy kis lépcsővel csatlakozik :
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5690 Dátum: 2006 Október 13, 10:32:21 »

Végre valamiben egyet értetek!
Amúgy kurvára igazatok van. Én már ehhez a témához azért nem szólok hozzá, mert igencsak nem lenne szalonképes.  


Én is pont ezért nem írtam, mert utálom a fing fűrészelést. Csináld, vagy ne csináld, de ne nyűglődj, ez az alapelvem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Holló
« Hozzászólás #5689 Dátum: 2006 Október 13, 10:31:33 »

De nincsenek olyan csecse dolgaim az összerakáshoz. Az ajtókba azért veszek majd új gumikat de csak belűlre. Teddy matt fekete lesz.

héhéhé
nem láttad a matt fekete mellet a karikába zárt c betűt?
 Grin
egyébként (mint a tapasztaltabb  Grin ) hadd mondjam el, hogy fújni kell a matt fekát is
Süni
« Hozzászólás #5688 Dátum: 2006 Október 13, 10:31:20 »

Így a fotókról nem nagyon látok olyan súlyos hibát, hogy ne lehetne összerakni. A kerékzseb lyukas?

Nincs meg az a szép gyári íve, a sárvédő egy kis lépcsővel csatlakozik :
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #5687 Dátum: 2006 Október 13, 10:25:23 »

De nincsenek olyan csecse dolgaim az összerakáshoz. Az ajtókba azért veszek majd új gumikat de csak belűlre. Teddy matt fekete lesz.

Gsattila! Akkor Te a fényezéssel beljebb vagy... :-))))
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5686 Dátum: 2006 Október 13, 10:24:19 »

Az Oválról a festés után készült képeken láttál súlyos hibát? Na ugye! Abba pl be sem megy a motor...

Így a fotókról nem nagyon látok olyan súlyos hibát, hogy ne lehetne összerakni. A kerékzseb lyukas?

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5685 Dátum: 2006 Október 13, 10:23:37 »

Végre valamiben egyet értetek!
Amúgy kurvára igazatok van. Én már ehhez a témához azért nem szólok hozzá, mert igencsak nem lenne szalonképes.  


Ott a pont!!  Wink
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #5684 Dátum: 2006 Október 13, 10:23:22 »

Így a fotókról nem nagyon látok olyan súlyos hibát, hogy ne lehetne összerakni. A kerékzseb lyukas?

Ja. Mondjuk a kerékzseb dolog, az nekem laikusként is látszik...A tulaj szerint a bal eleje törött volt...

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5683 Dátum: 2006 Október 13, 10:22:04 »

Az szopás, mert lehet megint fényezni...
Ha szép (nem rat) gépet akarsz, akkor újra kell kasznizni és az érintett részeket fényezni. Ennek a költsége valahol szerintem 200-300eFt körül lehet, ha tényleg gyárira szeretnéd megcsinálni. Ha ez nem számít, akkor meg rakd/rakasd össze úgy, ahogy van.
Gsattila! Akkor Te a fényezéssel beljebb vagy... :-))))

Ja. Mondjuk a kerékzseb dolog, az nekem laikusként is látszik...A tulaj szerint a bal eleje törött volt...

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #5682 Dátum: 2006 Október 13, 10:21:41 »

Nem mossuk le neki?  Evil

Ott a pont!!  Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5681 Dátum: 2006 Október 13, 10:19:51 »

nem akarok geci lenni, de kedves d1987 kb tavasz óta nyűglődik, szarbbnál szarabb, de olcsó autókat linkelge, hogy erről meg arról mi a véleményünk, 90%-ban ugyanaz, hogy szar. aztán elméleti síkon lekezd nyűglődni a legnagyobb szopás megoldáson, de még mindig nem vette a fáradtásogt hónapok alatt, hogy lefotózza vlaami emberi géppel a saját autóját és nemcsak 20méterről a dzsindzsában lévő autót, hanem alvázat, kritikus pontokat, amik 1000 helyen le vannak írva, hogy hol vannak. aztán ott volt az a barna, amit megnéztünk faterral, jó állapot, 150-et simán megért volna, nem nagy tétel, tuti össze lehet vakarni családban, ha meg nincs 150ezer sem, totál faszság kasztnicserrén meg ilyeneken gondolkodni. ha a zöldeden csak gömbfejeket, meg gumikat cserélsz, akkoris félúton vagy a 150ezerhez és még nem látszik semmi rajta. nem akarok nagyon beszólni, de inkább kezdj el csinálni valamit(nem kell a jó megoldást keresni, már 20an mondtuk, hogy mutasd meg a zöldet vkinek, aki ért hozzá és kezd el összeépíteni), ne a pénzelbaszó szopatós dolgokat keresd(ezt is mondtuk már 20an)


Ott a pont!!  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #5680 Dátum: 2006 Október 13, 10:19:04 »

Ami frissen van fényezve, szarul van kasznizva?

Ja. Mondjuk a kerékzseb dolog, az nekem laikusként is látszik...A tulaj szerint a bal eleje törött volt...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #5679 Dátum: 2006 Október 13, 10:18:22 »

Nekem is kaki, de még nincs fényezve, úgyhogy nyugodtan kalapálhatok.  Sad  Most kezdek két kiló gitt után kifulladni....

Ami frissen van fényezve, szarul van kasznizva? Nekem ez volt az Ovállal, aztán összerakásnál derült ki, hogy a kasznimunka egy rakás kaki.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5678 Dátum: 2006 Október 13, 10:11:17 »

Ami frissen van fényezve, szarul van kasznizva? Nekem ez volt az Ovállal, aztán összerakásnál derült ki, hogy a kasznimunka egy rakás kaki.

Én vagyok dilemmába.... Adott a 2 bogim, amiből az egyiket elvittem Mareszhez. Ez elvileg ki lett lakatolva, lefényezve, de nem lett összerakva. Maresz mester szerint kerékzseb, 4 sárvédő, hátfal csere, motor beállt. Ehhez vettem alkatrésznek a másikat, ami fullkomplett hiánytalan, jön-megy a lábán, ellenben lakatolni, fényezni kéne, nem kicsit. (Mondjuk a sibedanyílás szélén a tető eléggé odavan). Tudom, nem raktam még be képet róla, de hamarosan pótolom ! A lakatolt (Qzma jóvoltából) itt van :

http://diwad.hu/qzma/Suni65SSD/
Süni
« Hozzászólás #5677 Dátum: 2006 Október 13, 10:07:00 »

Én vagyok dilemmába.... Adott a 2 bogim, amiből az egyiket elvittem Mareszhez. Ez elvileg ki lett lakatolva, lefényezve, de nem lett összerakva. Maresz mester szerint kerékzseb, 4 sárvédő, hátfal csere, motor beállt. Ehhez vettem alkatrésznek a másikat, ami fullkomplett hiánytalan, jön-megy a lábán, ellenben lakatolni, fényezni kéne, nem kicsit. (Mondjuk a sibedanyílás szélén a tető eléggé odavan). Tudom, nem raktam még be képet róla, de hamarosan pótolom ! A lakatolt (Qzma jóvoltából) itt van :

http://diwad.hu/qzma/Suni65SSD/
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #5676 Dátum: 2006 Október 13, 09:54:23 »

nem akarok geci lenni, de kedves d1987 kb tavasz óta nyűglődik, szarbbnál szarabb, de olcsó autókat linkelge, hogy erről meg arról mi a véleményünk, 90%-ban ugyanaz, hogy szar. aztán elméleti síkon lekezd nyűglődni a legnagyobb szopás megoldáson, de még mindig nem vette a fáradtásogt hónapok alatt, hogy lefotózza vlaami emberi géppel a saját autóját és nemcsak 20méterről a dzsindzsában lévő autót, hanem alvázat, kritikus pontokat, amik 1000 helyen le vannak írva, hogy hol vannak. aztán ott volt az a barna, amit megnéztünk faterral, jó állapot, 150-et simán megért volna, nem nagy tétel, tuti össze lehet vakarni családban, ha meg nincs 150ezer sem, totál faszság kasztnicserrén meg ilyeneken gondolkodni. ha a zöldeden csak gömbfejeket, meg gumikat cserélsz, akkoris félúton vagy a 150ezerhez és még nem látszik semmi rajta. nem akarok nagyon beszólni, de inkább kezdj el csinálni valamit(nem kell a jó megoldást keresni, már 20an mondtuk, hogy mutasd meg a zöldet vkinek, aki ért hozzá és kezd el összeépíteni), ne a pénzelbaszó szopatós dolgokat keresd(ezt is mondtuk már 20an)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #5675 Dátum: 2006 Október 13, 09:47:34 »

Tévedés azt gondolni, hogy a kasztnicsere jó megoldás.
1. Kasztni és az alváz valamilyen szinten egységet alkot. A cserés autókkal mindig volt idáig valami bibi tudtommal. Nyikorgás, stb.
2. Ha lekapsz valahonnan egy 20-25 éves kasztnit, abban tutti a küszöbcsere, ami legalább egy 100.000 elemekkel, munkával, fényezéssel együtt.
3. Fényezést javítani mindenen kell.

Szóval ezer praktika van arra, hogy jópofa autót csinálj a bogaradból. Ezek közül én utolsó helyre tenném a dobozcserét. Piszkosul nagy munka, elég csak a vezetékelésre gondolni, vagy a mindenképpen felmerülő igen sok kasztnismunkára.

Én hasonló helyzetben voltam valamikor. Megcsináltam a kasztnicserét (mondjuk én egy 1958as faltdachos kasztnit tettem fel). Ha nem teszem meg, hanem egyszerűen megfoltoztatom valami olcsó kasztnissal és lefújatom valami olcsó helyen, akkor most legalább 1 millával beljebb lennék.
Ja, és a bogár addig bogár, amíg megy. Ha egyszer nekiesel, akkor nagy a valószínűsége, hogy belépsz a BKV-zó bogárral csak elméletben rendelkező bogarasok körébe...
nagyon jól beszél! én is pont így kezdtem a gondolkodást, hogy veszek egy futkosó autót, amíg megcsinálom a sokat hajtott kékemet (korábban volt már kép róla). Namármost a képek alapján nem mondanád meg róla, hogy az egész kasztnit újra kellene építeni az alsó 20-30 cm-es tartományban, ami javítóelemekkel, munkadíjjal sokszázezerbe lenne. Amiket csatoltál cserekasztninak, azok valszeg hasonló állapotban lehetnek. szóval ultraszopás két "szarból" várat építeni. ha hibátlan bogarat szeretnél, szép egészséges vonalakkal, akkor az pénzbe kerül. nem fogod megúszni 400 alatt az tuti, hacsaknem kapsz ajándékba egyet  Wink

én azt mondom Neked, az elméleti bogarazásnál sokkal jobb a kétkezi szerelés. nem igazán bonyolult, és könnyen megtanulod, ha érdekel a téma. a segítség tényleg karnyújtásnyira van, csak fotót kell csinálnod. másik kocsi helyett vegyél inkább egy digitális kamerát! másrészről, ha megtanulod a szerelési trükköket, akkor amikor másik kocsit (természetesen bogarat) fogsz vásárolni, már tudni fogod mire kell odafigyelni.
szóval csapjál bele, a tél pont kedvező időszak, hogy maszatoljál vele. kár lenne elvesztegetni 3 hónapot! persze ha van garázsod, úgy még jobb!
arról az érzésről nem is beszélve, hogy "én állítottam talpra a vasat, amit hajtok". ezt nem lehet pénzben mérni! Cheesy
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #5674 Dátum: 2006 Október 13, 09:20:26 »

Eddig sajnos időm sem sok volt a másik meg, hogy nagyon nem értek hozzá, s inkább nem akarok tovább rontani a dolgokon. Jó, azért tudom, hogy hol a motor benne meg ilyenek  Smiley Megpróbálok még a tél előtt ügyködni rajta, ahogy időm engedi...

Tévedés azt gondolni, hogy a kasztnicsere jó megoldás.
1. Kasztni és az alváz valamilyen szinten egységet alkot. A cserés autókkal mindig volt idáig valami bibi tudtommal. Nyikorgás, stb.
2. Ha lekapsz valahonnan egy 20-25 éves kasztnit, abban tutti a küszöbcsere, ami legalább egy 100.000 elemekkel, munkával, fényezéssel együtt.
3. Fényezést javítani mindenen kell.

Szóval ezer praktika van arra, hogy jópofa autót csinálj a bogaradból. Ezek közül én utolsó helyre tenném a dobozcserét. Piszkosul nagy munka, elég csak a vezetékelésre gondolni, vagy a mindenképpen felmerülő igen sok kasztnismunkára.

Én hasonló helyzetben voltam valamikor. Megcsináltam a kasztnicserét (mondjuk én egy 1958as faltdachos kasztnit tettem fel). Ha nem teszem meg, hanem egyszerűen megfoltoztatom valami olcsó kasztnissal és lefújatom valami olcsó helyen, akkor most legalább 1 millával beljebb lennék.
Ja, és a bogár addig bogár, amíg megy. Ha egyszer nekiesel, akkor nagy a valószínűsége, hogy belépsz a BKV-zó bogárral csak elméletben rendelkező bogarasok körébe...

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #5673 Dátum: 2006 Október 13, 07:42:08 »

De legalább lemostad már, hogy mi van a retek alatt?  Smiley

Eddig sajnos időm sem sok volt a másik meg, hogy nagyon nem értek hozzá, s inkább nem akarok tovább rontani a dolgokon. Jó, azért tudom, hogy hol a motor benne meg ilyenek  Smiley Megpróbálok még a tél előtt ügyködni rajta, ahogy időm engedi...
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #5672 Dátum: 2006 Október 12, 22:06:34 »

Üdvw!
a hsznaltauto.hu-n volt 1  02-es ,kék, állítólag jó motor ,az első lükh.-ja hiányzott 65e Ft
veszprémi nem találom már a hírdetést, érdekelne az elérhetősége,ha esetleg v.ki tudja köldje el
vagy azt ,hogyan lehet ne meg nézni a régi hírdetéseket.
köszi

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #5671 Dátum: 2006 Október 12, 21:51:26 »

Eddig sajnos időm sem sok volt a másik meg, hogy nagyon nem értek hozzá, s inkább nem akarok tovább rontani a dolgokon. Jó, azért tudom, hogy hol a motor benne meg ilyenek  Smiley Megpróbálok még a tél előtt ügyködni rajta, ahogy időm engedi...
Bátraké a szerencse! Vágj bele, nem mondom, hogy olyan egyszerű, mint egy bicikliszerelés, de ha elakadsz, itt van segítség!
A csavarkulcsok, a csavarhúzók, a kalapács, a drótkefe, a smirgli, az ecset, stb.. a te kezedben is úgy működnek, mint máséban, a csavar is ugyanarra tekeredik le meg fel mint máésnak.
Úgyhogy hajrá!
 Wink

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #5670 Dátum: 2006 Október 12, 21:45:59 »

Igen, csak a telefonnal készült képeken nem sokat látni. Majd megpróbálom a digitális fényképezővel ha lesz időm, mert ez az egész úgyis odébb lesz még...
Hétvégén szívesen lefotózom a gépet, ha csak ez kell.
Most nem megyek haza, úgyis bogárhiányom lesz. Wink

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #5669 Dátum: 2006 Október 12, 21:45:02 »

pedig ennyi idő alatt nagyonsokmindent megcsinálhattál volna rajta, ami igazán pénzbe se kerülne, a saját két kezeddel...
Eddig sajnos időm sem sok volt a másik meg, hogy nagyon nem értek hozzá, s inkább nem akarok tovább rontani a dolgokon. Jó, azért tudom, hogy hol a motor benne meg ilyenek  Smiley Megpróbálok még a tél előtt ügyködni rajta, ahogy időm engedi...

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #5668 Dátum: 2006 Október 12, 21:41:36 »

Majd  Undecided Most sokminden összejött, úgyhogy a bogi nincs még az első helyen, akármennyire is szeretném, a tél folyamán meg nem akarok belekezdeni ebbe az egészbe. Addig meg lesz elég idő kitalálni, hogy mi is legyen majd vele  Smiley
Na, cseszed, ugyanúgy vagy vele, mint én az oldalkocsis Pancsámmal. Mona Lisa egy villámskicc hozzá képest.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #5667 Dátum: 2006 Október 12, 21:38:46 »

Majd  Undecided Most sokminden összejött, úgyhogy a bogi nincs még az első helyen, akármennyire is szeretném, a tél folyamán meg nem akarok belekezdeni ebbe az egészbe. Addig meg lesz elég idő kitalálni, hogy mi is legyen majd vele  Smiley

pedig ennyi idő alatt nagyonsokmindent megcsinálhattál volna rajta, ami igazán pénzbe se kerülne, a saját két kezeddel...
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #5666 Dátum: 2006 Október 12, 21:31:51 »

majd??? ;-)
Majd  Undecided Most sokminden összejött, úgyhogy a bogi nincs még az első helyen, akármennyire is szeretném, a tél folyamán meg nem akarok belekezdeni ebbe az egészbe. Addig meg lesz elég idő kitalálni, hogy mi is legyen majd vele  Smiley

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #5665 Dátum: 2006 Október 12, 21:28:35 »

Nem kell ilyen topic, mert én ezen el fogok ám dilemmázni, még túlzásba is viszem majd. Nem kell az én zöld bogaramat túlgondolni, mert megint kapok a fejemre, hogy megint ez a téma. Ha tényleg eljön a bogim idelye, akkor majd úgyis tudni fogtok róla... Wink

majd??? ;-)
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #5664 Dátum: 2006 Október 12, 21:27:03 »

Akkor nyomjatok neki egy topicot, mondjuk d1987 gépének dilemmái címmel, oszt hadd szóljon!
Nem kell ilyen topic, mert én ezen el fogok ám dilemmázni, még túlzásba is viszem majd. Nem kell az én zöld bogaramat túlgondolni, mert megint kapok a fejemre, hogy megint ez a téma. Ha tényleg eljön a bogim idelye, akkor majd úgyis tudni fogtok róla... Wink

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #5663 Dátum: 2006 Október 12, 21:14:56 »

Ez már fel lett dobva többször... Roll Eyes

Akkor nyomjatok neki egy topicot, mondjuk d1987 gépének dilemmái címmel, oszt hadd szóljon!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5662 Dátum: 2006 Október 12, 20:17:24 »

nem néz ki rosszul

faszt nem.
pénztemető lesz...
egy ép elem nincs rajta



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #5661 Dátum: 2006 Október 12, 20:02:42 »

Ez már fel lett dobva többször... Roll Eyes
Igen, csak a telefonnal készült képeken nem sokat látni. Majd megpróbálom a digitális fényképezővel ha lesz időm, mert ez az egész úgyis odébb lesz még...

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Süni
« Hozzászólás #5660 Dátum: 2006 Október 12, 19:53:00 »

Figyusz: egyszerű.
Nem kell annyit görcsölni. Csinálsz egy hibafeltárást képekkel dokumentálva, az egészet felteszed egy tárhelyre, amit itt belinkelsz (esetleg egy külön új topicba, amit ha már nem használink, ki lehet kukázni), és it vannak/vagyunk jópáran, akik szaktudással, konkrét árakkal, egyebekkel kisegítenek, és így összeáll a kép.
Ez eddig még semmibe nem kerülne, több szem többet lát alapon biztosra mehetnél.
Ez már fel lett dobva többször... Roll Eyes
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #5659 Dátum: 2006 Október 12, 19:49:28 »

Lehet... Igazából még csak agyalok, s a lehetőségeket próbálom átgondolni, hogy melyik lenne a legjobb döntés hosszabb távra. Na meg anyagilag is...
Figyusz: egyszerű.
Nem kell annyit görcsölni. Csinálsz egy hibafeltárást képekkel dokumentálva, az egészet felteszed egy tárhelyre, amit itt belinkelsz (esetleg egy külön új topicba, amit ha már nem használink, ki lehet kukázni), és it vannak/vagyunk jópáran, akik szaktudással, konkrét árakkal, egyebekkel kisegítenek, és így összeáll a kép.
Ez eddig még semmibe nem kerülne, több szem többet lát alapon biztosra mehetnél.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #5658 Dátum: 2006 Október 12, 19:44:17 »

Ha már így gondolod, akkor a 2Bálinték által meghesszelt metálkék spar 99ezres irányárából vagy 20-25-öt lealkudva...
De bármit is teszel a kocsira, azt is javítani kell. Javítás+vételár összeget ha a mostani kasztnira költöd, lehet, hogy jobban jársz, nem?
Lehet... Igazából még csak agyalok, s a lehetőségeket próbálom átgondolni, hogy melyik lenne a legjobb döntés hosszabb távra. Na meg anyagilag is...

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #5657 Dátum: 2006 Október 12, 19:40:34 »

Egyre inkább gondolkodom abban, hogy egy százezrekbe kerülő fényezés helyett egy jó állapotú karosszériát tegyek rá az alvázra. Lehet hülye ötlet, s nem hosszútávú megoldás ez, de....
Még csak elméleti sikon gondolkozok, de 2-t néztem ki, amiknek a karosszériája viszonylag jó kinézetre, bár ez nem jelent semmit. Mindkettőn kisebb javitások lennének, bár emellett ott vannak a láthatatlan részek is.

http://expressz.hu/auto/szemelygepjarmu/showAdvert,2946608,48,1.html
1 kép van fent, nem sokat látni, de úgy tűnik, hogy kisebb foltozások és egy polir után egész jó lehetne.

http://teszvesz.hu/item131248952_vw_bogar.html
Ugyan ennek nincs alja, de működöképes lehet, s ennek is csak egy kis polir kéne és mehetne is.

Mit gondoltok erről? Megőrültem vagy csak hülye vagyok?  Grin

Ha már így gondolod, akkor a 2Bálinték által meghesszelt metálkék spar 99ezres irányárából vagy 20-25-öt lealkudva...
De bármit is teszel a kocsira, azt is javítani kell. Javítás+vételár összeget ha a mostani kasztnira költöd, lehet, hogy jobban jársz, nem?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #5656 Dátum: 2006 Október 12, 19:25:22 »

Egyre inkább gondolkodom abban, hogy egy százezrekbe kerülő fényezés helyett egy jó állapotú karosszériát tegyek rá az alvázra. Lehet hülye ötlet, s nem hosszútávú megoldás ez, de....
Még csak elméleti sikon gondolkozok, de 2-t néztem ki, amiknek a karosszériája viszonylag jó kinézetre, bár ez nem jelent semmit. Mindkettőn kisebb javitások lennének, bár emellett ott vannak a láthatatlan részek is.

http://expressz.hu/auto/szemelygepjarmu/showAdvert,2946608,48,1.html
1 kép van fent, nem sokat látni, de úgy tűnik, hogy kisebb foltozások és egy polir után egész jó lehetne.

http://teszvesz.hu/item131248952_vw_bogar.html
Ugyan ennek nincs alja, de működöképes lehet, s ennek is csak egy kis polir kéne és mehetne is.

Mit gondoltok erről? Megőrültem vagy csak hülye vagyok?  Grin
Nem... Én is azon gondolkodtam, hogy veszek egy kasznit, amíg felűjítom a régit... Aztán, amíg a szép kaszni van fent, a másikat is... és így tovább..

Bácsi Győző
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #5655 Dátum: 2006 Október 12, 19:12:47 »

Egyre inkább gondolkodom abban, hogy egy százezrekbe kerülő fényezés helyett egy jó állapotú karosszériát tegyek rá az alvázra. Lehet hülye ötlet, s nem hosszútávú megoldás ez, de....
Még csak elméleti sikon gondolkozok, de 2-t néztem ki, amiknek a karosszériája viszonylag jó kinézetre, bár ez nem jelent semmit. Mindkettőn kisebb javitások lennének, bár emellett ott vannak a láthatatlan részek is.

http://expressz.hu/auto/szemelygepjarmu/showAdvert,2946608,48,1.html
1 kép van fent, nem sokat látni, de úgy tűnik, hogy kisebb foltozások és egy polir után egész jó lehetne.

http://teszvesz.hu/item131248952_vw_bogar.html
Ugyan ennek nincs alja, de működöképes lehet, s ennek is csak egy kis polir kéne és mehetne is.

Mit gondoltok erről? Megőrültem vagy csak hülye vagyok?  Grin

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Oldalak: 1 ... 1044 1045 1046 1047 1048 [1049] 1050 1051 1052 1053 1054 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.173 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.