www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 06, 12:06:15

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921193 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11058892 alkalommal)
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #45334 Dátum: 2014 április 17, 17:58:31 »

A fiam közel 50 ezerből hozta ki a fedett részt. Igaz csak deszka van felül, mert a fóliát megette a tél, de teljesen védi a golfot.
Ha kell megyek segíteni összeállítani. De akár anyagszükségletet is megírom. És nem is muszáj új anyagból csinálni. Nálunk is van amit én adtam az elfekvő készletből. Ezeket még csiszolni kell persze. De nyáron kész lesz.
Ez egy falusi buszmegálló. Grin

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13992


30-347-1939

« Hozzászólás #45333 Dátum: 2014 április 17, 17:19:31 »

Össze kell ütni egy fedett részt. Csak tető. Arra még adót sem kell fizetni. Majd vezeti más a buszt, te meg sörözgetsz hátul.
A fiam közel 50 ezerből hozta ki a fedett részt. Igaz csak deszka van felül, mert a fóliát megette a tél, de teljesen védi a golfot.
Ha kell megyek segíteni összeállítani. De akár anyagszükségletet is megírom. És nem is muszáj új anyagból csinálni. Nálunk is van amit én adtam az elfekvő készletből. Ezeket még csiszolni kell persze. De nyáron kész lesz.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2014 április 17, 17:41:36 írta sparkafer »

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13992


30-347-1939

« Hozzászólás #45332 Dátum: 2014 április 17, 17:16:28 »

Ezek kellőképpen drámai hírek... Undecided  (A buszt meg lényegében"ajándékba" adod ennyiért...
Sajnálom én is. Ennyiért tényleg ajándék. Sok szakadt bogarat többért kínálnak.

Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #45331 Dátum: 2014 április 17, 16:16:05 »

Össze kell ütni egy fedett részt. Csak tető. Arra még adót sem kell fizetni. Majd vezeti más a buszt, te meg sörözgetsz hátul.
jó ötlet!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #45330 Dátum: 2014 április 17, 15:56:43 »

Marad egy bogaram,én meg maradok bogaras!
Össze kell ütni egy fedett részt. Csak tető. Arra még adót sem kell fizetni. Majd vezeti más a buszt, te meg sörözgetsz hátul.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #45329 Dátum: 2014 április 17, 15:54:08 »

Es miert a buszodtol szabadulsz meg, amit soha a budos eletben nem fogsz tudni potolni ?
Mert azért kérhetek annyit,amiböl megoldom a problémát.
Ha a bogarat kinálnám,azért nem kapnék annyit.
Vagy kell egy VagonR hatszázé?

Tóth Zoltán
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #45328 Dátum: 2014 április 17, 15:48:03 »

Marad egy bogaram,én meg maradok bogaras!
Es miert a buszodtol szabadulsz meg, amit soha a budos eletben nem fogsz tudni potolni ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #45327 Dátum: 2014 április 17, 15:46:49 »

Neee Shocked remélem mást hoz az élet! Semmi kapkodás
Marad egy bogaram,én meg maradok bogaras!

Tóth Zoltán
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #45326 Dátum: 2014 április 17, 15:40:11 »

Úgy hozta az élet,hogy eladó a buszom.
Elsö körben csak itt hirdetem,mert remélem egy kellöen "lökött" kolléga kezébe kerül majd.
Ha indokolást kértek(mert azt hiszem azzal itt tartozom?),a garázstüz után megszünt a helye,nincs hol tartanom,szabadban eddig nem sokat volt!
Egyéb indokom,hogy a jobb vállam kezd megszünni igy a sebesség váltás nem kis mutatvány az uton.
A Stuzukival bogárral még csipöböl rá tudok segiteni,de a busz válórud nem ugy áll,hogy a manöver alkalmazható.
A garázst,ha egyszer sikerül rendbe hoznom,az a bogáré lesz.a busz árából tudnám rendbehozni.
Nem képelek,aki ismeri az tudja mit árulok.
600000ft-ért kinálom.

Neee Shocked remélem mást hoz az élet! Semmi kapkodás

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető lacman
Hozzászólások: 238

« Hozzászólás #45325 Dátum: 2014 április 17, 15:31:05 »

Úgy hozta az élet,hogy eladó a buszom.
Elsö körben csak itt hirdetem,mert remélem egy kellöen "lökött" kolléga kezébe kerül majd.
Ha indokolást kértek(mert azt hiszem azzal itt tartozom?),a garázstüz után megszünt a helye,nincs hol tartanom,szabadban eddig nem sokat volt!
Egyéb indokom,hogy a jobb vállam kezd megszünni igy a sebesség váltás nem kis mutatvány az uton.
A Stuzukival bogárral még csipöböl rá tudok segiteni,de a busz válórud nem ugy áll,hogy a manöver alkalmazható.
A garázst,ha egyszer sikerül rendbe hoznom,az a bogáré lesz.a busz árából tudnám rendbehozni.
Nem képelek,aki ismeri az tudja mit árulok.
600000ft-ért kinálom.
Ezek kellőképpen drámai hírek... Undecided  (A buszt meg lényegében"ajándékba" adod ennyiért...
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #45324 Dátum: 2014 április 17, 15:23:09 »

Úgy hozta az élet,hogy eladó a buszom.
Elsö körben csak itt hirdetem,mert remélem egy kellöen "lökött" kolléga kezébe kerül majd.
Ha indokolást kértek(mert azt hiszem azzal itt tartozom?),a garázstüz után megszünt a helye,nincs hol tartanom,szabadban eddig nem sokat volt!
Egyéb indokom,hogy a jobb vállam kezd megszünni igy a sebesség váltás nem kis mutatvány az uton.
A Stuzukival bogárral még csipöböl rá tudok segiteni,de a busz válórud nem ugy áll,hogy a manöver alkalmazható.
A garázst,ha egyszer sikerül rendbe hoznom,az a bogáré lesz.a busz árából tudnám rendbehozni.
Nem képelek,aki ismeri az tudja mit árulok.
600000ft-ért kinálom.

Tóth Zoltán
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #45323 Dátum: 2014 április 17, 15:16:42 »

Az oldal közepe felé, a "Body/chassis revisions" címszó alatt írja a szellőzőrácsot és a hátsó ablakot.

http://www.1302super.com/page5.html




Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #45322 Dátum: 2014 április 17, 00:50:51 »

ha már 1302 a téma, még mindig eladnám a zöld 1302S bogaramat. 750k az irányára.
1972-es, négyrácsos, K-kormányos, egybe fejtámlás, napfénytetős.  Cool
1.6, hosszú váltó, tárcsafék és még sok minden.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #45321 Dátum: 2014 április 16, 21:51:59 »

Igen, a '72-es modellévű 1302-nek a K kormány, a műanyag keretes km óra, a négyrácsos motortértető mellett már nagyobb volt hátsó ablaka.
Az oldal közepe felé, a "Body/chassis revisions" címszó alatt írja a szellőzőrácsot és a hátsó ablakot.

http://www.1302super.com/page5.html

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #45320 Dátum: 2014 április 16, 21:41:37 »

akkor a nagyobb hátsó ablakkal együtt jött a kettő helyett 4 rácsos?
Igen, a '72-es modellévű 1302-nek a K kormány, a műanyag keretes km óra, a négyrácsos motortértető mellett már nagyobb volt hátsó ablaka.

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #45319 Dátum: 2014 április 16, 21:04:24 »

akkor a nagyobb hátsó ablakkal együtt jött a kettő helyett 4 rácsos?
Nem, a hátsó ablak egy évvel később, az 1303-mal jött, 72.08-tól, és onnantól kezdve az összes egyéb bogár is ugyanazon a présen készült hátsó részt kapta. Kivétel a mexikói, az csak 84 után.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #45318 Dátum: 2014 április 16, 20:50:03 »

akkor a nagyobb hátsó ablakkal együtt jött a kettő helyett 4 rácsos?
Passz. Huh
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18490


1969

« Hozzászólás #45317 Dátum: 2014 április 16, 20:46:44 »

Micsuri?!

Dehogynem volt!

A korai 1302-eseken még csak kétrácsos gépháztető volt,sőt még az 1600-as motorral szerelt 1302S-eken is.Pl Minx fórumtárs,tök oridzsi,full eredeti,gyári fényezésű 1302S-én! is még csak kétrácsos gépháztető van.A négyrácsosat már a következő modellévű 1302-esek kapták.

Sőt,voltak az 1302A-k,1200-as motorral,azokon még egy szellőzőnyílás sem volt,full teli gépháztetőkkal voltak,mindkét modellévben.
akkor a nagyobb hátsó ablakkal együtt jött a kettő helyett 4 rácsos?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #45316 Dátum: 2014 április 16, 18:19:24 »


Sőt,voltak az 1302A-k,1200-as motorral,azokon még egy szellőzőnyílás sem volt,full teli gépháztetőkkal voltak,mindkét modellévben.
Ilyen meg a "hajóskapitány" gyári állapotban megőrzött bogara.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #45315 Dátum: 2014 április 16, 18:17:45 »

Szerintem a 02-eseken nem volt soha kétrácsos tető. Nekem sem az van és a katalógusban sem az van, hanem 4 rácsos.

Micsuri?!

Dehogynem volt!

A korai 1302-eseken még csak kétrácsos gépháztető volt,sőt még az 1600-as motorral szerelt 1302S-eken is.Pl Minx fórumtárs,tök oridzsi,full eredeti,gyári fényezésű 1302S-én! is még csak kétrácsos gépháztető van.A négyrácsosat már a következő modellévű 1302-esek kapták.

Sőt,voltak az 1302A-k,1200-as motorral,azokon még egy szellőzőnyílás sem volt,full teli gépháztetőkkal voltak,mindkét modellévben.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #45314 Dátum: 2014 április 16, 11:42:01 »

"tolótető
vonóhorog
duplakarbis
komplett"
rozsdás

 Grin Grin

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #45313 Dátum: 2014 április 16, 11:39:22 »

Hallo


412 l Variant Magyar papiros indítható forgalomból ideig. kivonva fix áron vihető 250e HUF

tolótető
vonóhorog
duplakarbis
komplett

"tolótető
vonóhorog
duplakarbis
komplett"
rozsdás

 Grin Grin

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #45312 Dátum: 2014 április 16, 11:37:21 »

Hallo


412 l Variant Magyar papiros indítható forgalomból ideig. kivonva fix áron vihető 250e HUF

tolótető
vonóhorog
duplakarbis
komplett

[a csatolmányt egy admin törölte]

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #45311 Dátum: 2014 április 16, 11:04:06 »

Az 1302-es a 71-es modellévvel jött,tehát 1970/08.

De a kétrácsos géptető már korábban debütált az 1500-asokon.Már a 68-as,gyári állólámpás kabriókon is van szellőző.
Kabriókon muszáj volt a géptetőn szellőzőnek lennie, mert a bódén nem volt.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #45310 Dátum: 2014 április 16, 11:01:08 »

Szerintem a 02-eseken nem volt soha kétrácsos tető. Nekem sem az van és a katalógusban sem az van, hanem 4 rácsos.

Ellenben a mi családi 1300-asunk (1971, AB motor) két rácsos volt.
Narancs jól mondja, 70.08-tól 2 rácsos tetővel jött a 02, a következő évben már 4 rácsos és K-kormányos volt. Nekem volt mind a kettő, gyári állapotú, még a 80-as években.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #45309 Dátum: 2014 április 16, 10:09:19 »


Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #45308 Dátum: 2014 április 16, 10:03:51 »


30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #45307 Dátum: 2014 április 16, 10:02:09 »

Ami H motoros 1500 nálam Volt 69-es no azon nem Volt rács hátul...

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #45306 Dátum: 2014 április 16, 10:01:08 »

Szerintem a 02-eseken nem volt soha kétrácsos tető. Nekem sem az van és a katalógusban sem az van, hanem 4 rácsos.

Ellenben a mi családi 1300-asunk (1971, AB motor) két rácsos volt.
az én 71esemen is úgytünt hogy gyári fényezésű 2rácsos tető volt  Undecided de én egyáltalán nem értek hozzá hogy mi mikor volt Roll Eyes

Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #45305 Dátum: 2014 április 16, 09:58:26 »

Az 1302-es a 71-es modellévvel jött,tehát 1970/08.

De a kétrácsos géptető már korábban debütált az 1500-asokon.Már a 68-as,gyári állólámpás kabriókon is van szellőző.

Ami H motoros 1500 nálam Volt 69-es no azon nem Volt rács hátul...

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #45304 Dátum: 2014 április 16, 09:50:07 »

Az 1302-es a 71-es modellévvel jött,tehát 1970/08.

De a kétrácsos géptető már korábban debütált az 1500-asokon.Már a 68-as,gyári állólámpás kabriókon is van szellőző.

Szerintem a 02-eseken nem volt soha kétrácsos tető. Nekem sem az van és a katalógusban sem az van, hanem 4 rácsos.

Ellenben a mi családi 1300-asunk (1971, AB motor) két rácsos volt.
« Utoljára szerkesztve: 2014 április 16, 09:54:01 írta Varázsló »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #45303 Dátum: 2014 április 16, 05:32:25 »

A motorháztető az 1302 megjelenésével, 69. 08-tól volt kétrácsos SZVSZ.
Az 1302-es a 71-es modellévvel jött,tehát 1970/08.

De a kétrácsos géptető már korábban debütált az 1500-asokon.Már a 68-as,gyári állólámpás kabriókon is van szellőző.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #45302 Dátum: 2014 április 16, 00:04:14 »

'69-es modellévű, ezért még annak kéne lennie.
Viszont a '69 modellévben a felni már ezüst volt, illetve mivel 1500, ezért a motorháztetőnek is kétrácsosnak kéne lennie. Szerintem.
A motorháztető az 1302 megjelenésével, 69. 08-tól volt kétrácsos SZVSZ.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #45301 Dátum: 2014 április 15, 19:21:26 »

illetve mivel 1500, ezért a motorháztetőnek is kétrácsosnak kéne lennie. Szerintem.
Ezen én is gondolkodtam.
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #45300 Dátum: 2014 április 15, 19:13:25 »

Akkor megkérdezném:
Ugye ennek nem kéne díszléces műszerfalának lennie?  Evil
'69-es modellévű, ezért még annak kéne lennie.
Viszont a '69 modellévben a felni már ezüst volt, illetve mivel 1500, ezért a motorháztetőnek is kétrácsosnak kéne lennie. Szerintem.

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #45299 Dátum: 2014 április 15, 16:54:51 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #45298 Dátum: 2014 április 15, 16:52:06 »

Utolsó képen a fellépő gumi elég hepehupás, talán ebből gondolta.
Szerintem is szép.


Így, ahogy mondod. A gumi alá nem megy be a víz, amikor az dudoros lesz, akkor már alatta a vas megindult.
2.1-ért ne legyen ilyen és ne is olyan fos fellépő legyen rajta, mint az én autóimon.

Egy Bogárnak 2.1-ért sokat kell tudnia, pl. gyári fényűnek kell lenni, vagy profin restauráltnak.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #45297 Dátum: 2014 április 15, 16:37:28 »

Én 2 hete láttam ezt a kocsit a Hudák Misiék műhelyében, nekem nem tűnt fel, hogy bármilyen korrózió lenne rajta. Szép volt.
Utolsó képen a fellépő gumi elég hepehupás, talán ebből gondolta.
Szerintem is szép.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #45296 Dátum: 2014 április 15, 11:30:22 »


Én csak rajongói szinten értek hozzá, de 2.1-ért nem ezt venném, az kibaszott kurva biztos.

Klasszul szét van a fellépő is rohadva, az OT-t meg lesz@rom.

SZERINTEM.  Grin
Én 2 hete láttam ezt a kocsit a Hudák Misiék műhelyében, nekem nem tűnt fel, hogy bármilyen korrózió lenne rajta. Szép volt.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29079


Road Force One

« Hozzászólás #45295 Dátum: 2014 április 15, 07:33:05 »


Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Oldalak: 1 ... 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.167 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.