www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 08, 08:43:57

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921204 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11071574 alkalommal)
Nem elérhető Adrian
Hozzászólások: 115


« Hozzászólás #46054 Dátum: 2015 Február 03, 12:59:21 »

Sziasztok,

Egy piros LBX tgk. t foglaltam le, de közben vettem egy kész buszt. (a hónap végén elhozható). Mivel megegyeztünk el fogom hozni, mindenképp.

Festés ocsmány, kasztni rendben van, nem lyukas. Az autó az utóbbi 12 évben 6000km-t futott, kivonva áll. Motorja keveset futott, beindul, szépen jár, nem füstöl, de tankból nem veszi fel a benzint, - csak trélerezhető. Ha valakinek érdekes, kérem privátban jelezzétek, nem akarok hasznot húzni rajta, esetleg régebbi (életképes) bogárra cserélhető. Van több képem, részletesen telefonon, mailban, fórumon.

adrianerdei@gmail.com, 30 572 - 8083


[a csatolmányt egy admin törölte]

Adrian
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3616


« Hozzászólás #46053 Dátum: 2015 Január 22, 15:28:38 »

erre nem gondoltam

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #46052 Dátum: 2015 Január 22, 14:43:01 »

A motortérben mi a sz@rnak kell a kábelköteget ebbe az igénytelen gégecsőbe belerakni?

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3616


« Hozzászólás #46051 Dátum: 2015 Január 21, 18:25:16 »

A motortérben mi a sz@rnak kell a kábelköteget ebbe az igénytelen gégecsőbe belerakni?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #46050 Dátum: 2015 Január 21, 17:47:54 »



Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #46049 Dátum: 2015 Január 21, 13:40:15 »


Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #46048 Dátum: 2015 Január 21, 13:13:53 »

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #46047 Dátum: 2015 Január 21, 12:58:39 »

Ha jól érzem, ennyiért bontani sok, a vizsgához meg bele kellene tenni pár százezret.
De ha lenne műszakija mondjuk idénre, kitűnő egy évados kocsi lehetne.


Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #46046 Dátum: 2015 Január 21, 11:45:03 »

Én már régebben beszéltem vele.
Az eladó ( IVÁN) szerint bontás határán van a gép. Frissen fényezték, DE FILMFORGATÁS miatt. Tehát vette egy sárga
rozsdás bogarat, és rálocsoltak lakatolás nélkül egy szürke színt, mert a forgatókönyv ezt kérte.
A belseje is féloldalasan van megcsinálva "szépre", mert csak onnan vette a kamera. Motorja lötyög mint állat.
Ezt már azok is mondták, akik korábban megnézték a gépet.
Tehát full lakaotlás+fényezés+motor.

Az eladó rendes tag  Grin Grin, az autó meg 100* többet mutat, mint ami  Cry Cry


Köszönöm. Smiley Titkon ilyen válaszra vártam.  Grin
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #46045 Dátum: 2015 Január 21, 10:31:06 »

Ha jól érzem, ennyiért bontani sok, a vizsgához meg bele kellene tenni pár százezret.
De ha lenne műszakija mondjuk idénre, kitűnő egy évados kocsi lehetne.

korrekt ,tiszta válasz a kérdésre Kezfogas Kezfogas Cool
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #46044 Dátum: 2015 Január 21, 10:24:32 »

az igen! :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #46043 Dátum: 2015 Január 20, 22:03:36 »

Én már régebben beszéltem vele.
Az eladó ( IVÁN) szerint bontás határán van a gép. Frissen fényezték, DE FILMFORGATÁS miatt. Tehát vette egy sárga
rozsdás bogarat, és rálocsoltak lakatolás nélkül egy szürke színt, mert a forgatókönyv ezt kérte.
A belseje is féloldalasan van megcsinálva "szépre", mert csak onnan vette a kamera. Motorja lötyög mint állat.
Ezt már azok is mondták, akik korábban megnézték a gépet.
Tehát full lakaotlás+fényezés+motor.
Az eladó rendes tag  Grin Grin, az autó meg 100* többet mutat, mint ami  Cry Cry
korrekt ,tiszta válasz a kérdésre Kezfogas Kezfogas Cool

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #46042 Dátum: 2015 Január 20, 22:03:03 »

Ne 1302-esként hirdetsd, mert azt csak a buzik nézik.  Grin (de inkább azért, mert nem az)

Nem elérhető Tibby
Hozzászólások: 228


« Hozzászólás #46041 Dátum: 2015 Január 20, 21:56:44 »

http://hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/bogar_kafer/volkswagen_bogar_kafer_kafer_1302-8614091
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #46040 Dátum: 2015 Január 20, 21:46:13 »

Ezt az autót ismeri valaki??

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/1300/volkswagen_1300-8514020

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

Én már régebben beszéltem vele.
Az eladó ( IVÁN) szerint bontás határán van a gép. Frissen fényezték, DE FILMFORGATÁS miatt. Tehát vette egy sárga
rozsdás bogarat, és rálocsoltak lakatolás nélkül egy szürke színt, mert a forgatókönyv ezt kérte.
A belseje is féloldalasan van megcsinálva "szépre", mert csak onnan vette a kamera. Motorja lötyög mint állat.
Ezt már azok is mondták, akik korábban megnézték a gépet.
Tehát full lakaotlás+fényezés+motor.

Az eladó rendes tag  Grin Grin, az autó meg 100* többet mutat, mint ami  Cry Cry

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #46039 Dátum: 2015 Január 20, 18:44:08 »

Ez rendben van, de ha valakinek csak 2-300 ezre van perpillanat, nem pedig 4-500 és több, vagy nem akar spórolgatni tovább, hanem kocsiba ülni, akkor annak csak ilyen jut. Sőt mi több, van aki egyszerűen nem szán ettől többet erre a hobbira, mert neki ez a kategória is elég. Inkább másra költi azokat a plusz 100 ezreket.
Anno bő 8 éve én is egy rozoga 200 ezres 65-öst vettem meg, ha várok még, meg gyűjtögetek, és veszek egy jobbat pl. 400-ért, akkor biztos sokkal jobban jöttem volna ki, de így addig is már Bogaraztam, szerelgettem, felújítottam, megszerettem a típust, ha meg várom a tuti vételt, lehet közbe megunom az egészet, aztán a végén semmit se veszek. De, hogy addig nem bogarazok, hanem csak álmodozok róla az tuti.

Akinek nincs pénze az ne vegyen bogarat,ha csak nem autó szerelő,vagy lakatos.Ha nem vergődött át a trabantok,ladák,skodák erdején,akkor nem fogja soha megszeretni.Meg ha nincs aknája.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #46038 Dátum: 2015 Január 20, 11:48:21 »

Ezt az autót ismeri valaki??

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/1300/volkswagen_1300-8514020

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
én lehet hogy járok arra a héten ,szivesen megnézem Cool
« Utoljára szerkesztve: 2015 Január 20, 11:52:53 írta gumibogi »

Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #46037 Dátum: 2015 Január 20, 10:14:50 »

Ezt az autót ismeri valaki??

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/1300/volkswagen_1300-8514020


Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #46036 Dátum: 2015 Január 14, 11:25:37 »

Jó, téma lezárva, max. egy 100-ast ér  Wink

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #46035 Dátum: 2015 Január 12, 19:18:39 »

Ez rendben van, de ha valakinek csak 2-300 ezre van perpillanat, nem pedig 4-500 és több, vagy nem akar spórolgatni tovább, hanem kocsiba ülni, akkor annak csak ilyen jut. Sőt mi több, van aki egyszerűen nem szán ettől többet erre a hobbira, mert neki ez a kategória is elég. Inkább másra költi azokat a plusz 100 ezreket.
Anno bő 8 éve én is egy rozoga 200 ezres 65-öst vettem meg, ha várok még, meg gyűjtögetek, és veszek egy jobbat pl. 400-ért, akkor biztos sokkal jobban jöttem volna ki, de így addig is már Bogaraztam, szerelgettem, felújítottam, megszerettem a típust, ha meg várom a tuti vételt, lehet közbe megunom az egészet, aztán a végén semmit se veszek. De, hogy addig nem bogarazok, hanem csak álmodozok róla az tuti.



1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
1303LS
« Hozzászólás #46034 Dátum: 2015 Január 12, 18:15:42 »

Ez rendben van, de ha valakinek csak 2-300 ezre van ....erre a hobbira,
Az menjen inkább moziba, kóla pattogatottkukorica és boldogság.
...neki ez a kategória is elég. Inkább másra költi azokat a plusz 100 ezreket.
Ez nem kategória, hanem egy állapot.
Olyan állapot ami hobbizásra nem alkalmas, ezt meg kell csinálni.
Az csak a kérdés, hogy maga a CSINÁLÁS is hobbi-e az illetőnek, vagy csak a végeredmény,mert akkor zsebbe kell nyúlni.
« Utoljára szerkesztve: 2015 Január 12, 18:18:08 írta 1303LS »
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #46033 Dátum: 2015 Január 12, 16:27:37 »

Értem az álláspontodat, és elfogadom, de szerintem sokkal kifizetődőbb egy drágább/jobb bogarat venni, mert jó eséllyel, azzal olyan komoly bajok nem fordulnak elő (kisebbek biztos, mert olyan nem nagyon van, hogy semmit se kelljen javítani/cserélni) és talán jobban lehet élvezni a bogarazást.

Ez rendben van, de ha valakinek csak 2-300 ezre van perpillanat, nem pedig 4-500 és több, vagy nem akar spórolgatni tovább, hanem kocsiba ülni, akkor annak csak ilyen jut. Sőt mi több, van aki egyszerűen nem szán ettől többet erre a hobbira, mert neki ez a kategória is elég. Inkább másra költi azokat a plusz 100 ezreket.
Anno bő 8 éve én is egy rozoga 200 ezres 65-öst vettem meg, ha várok még, meg gyűjtögetek, és veszek egy jobbat pl. 400-ért, akkor biztos sokkal jobban jöttem volna ki, de így addig is már Bogaraztam, szerelgettem, felújítottam, megszerettem a típust, ha meg várom a tuti vételt, lehet közbe megunom az egészet, aztán a végén semmit se veszek. De, hogy addig nem bogarazok, hanem csak álmodozok róla az tuti.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #46032 Dátum: 2015 Január 12, 16:24:25 »

Na ez is egy fontos dolog. Értem én mit mond Skodi, de ő otthon meg tudja oldani ezeket a dolgokat. Ha megveszi egy lelkes kezdő, aki nem tud szerelni, és elviszi egy szerelőhöz, akkor lehet, hogy ott az első probléma javítása annyiba kerül, hogy ha azt hozzáteszi a vételárhoz, akkor egy sokkal jobb autója van. És nem feltétlenül azért mert a szerelő lehúzza, hanem egyszerűen nem haverságból, nem gányolva csinálja meg, hanem tisztességesen ahogy kell, mert ebből él.

(főleg, ha nem értesz hozzá és nem szeretsz szerelgetni).

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #46031 Dátum: 2015 Január 12, 12:41:30 »

 
Értem az álláspontodat, és elfogadom, de szerintem sokkal kifizetődőbb egy drágább/jobb bogarat venni, mert jó eséllyel, azzal olyan komoly bajok nem fordulnak elő (kisebbek biztos, mert olyan nem nagyon van, hogy semmit se kelljen javítani/cserélni) és talán jobban lehet élvezni a bogarazást.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #46030 Dátum: 2015 Január 12, 12:39:54 »

Friss vizsgával, útrakészen, azért szerintem megéri a 300-at, hacsak a gerendája nincs nagyon oda. Küszöböt meg lehet "gányolni", pár évig még elfutkos az utakon, talikon, sok örömet szerezhet valakinek, végülis elég mutatós darab így felnikkel, krómokkal. Aztán majd jöhet a full-felújítás, ha valaki úgy akarja. De azért ez nem az a kategória, ahol okvetlen azzal kell kezdeni, ha csak egy használós Bogárra vágysz.

Értem az álláspontodat, és elfogadom, de szerintem sokkal kifizetődőbb egy drágább/jobb bogarat venni, mert jó eséllyel, azzal olyan komoly bajok nem fordulnak elő (kisebbek biztos, mert olyan nem nagyon van, hogy semmit se kelljen javítani/cserélni) és talán jobban lehet élvezni a bogarazást.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #46029 Dátum: 2015 Január 12, 08:21:53 »

Miért nem lep meg a dolog?! Grin Ha valamit sokáig nem visznek el, annak 99%-ban ilyen okai vannak. Nem egy bogarat láttam már, rengeteg jel van, amiből sok jóra nem lehet következtetni, de mégis páran nem veszik ezeket figyelembe és hisznek még a csodákban és azt gondolják, hogy ááá van pár gányolás/elhanyagoltságra utaló jel, de majd olcsón kijavítom...csak ahol pár gányolás van, ott lesz még több is, sokkal több.

Friss vizsgával, útrakészen, azért szerintem megéri a 300-at, hacsak a gerendája nincs nagyon oda. Küszöböt meg lehet "gányolni", pár évig még elfutkos az utakon, talikon, sok örömet szerezhet valakinek, végülis elég mutatós darab így felnikkel, krómokkal. Aztán majd jöhet a full-felújítás, ha valaki úgy akarja. De azért ez nem az a kategória, ahol okvetlen azzal kell kezdeni, ha csak egy használós Bogárra vágysz.
« Utoljára szerkesztve: 2015 Január 12, 08:23:39 írta Skodi »

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #46028 Dátum: 2015 Január 12, 00:26:48 »

Elmentem, megnéztem.
Papírforma bevált - élőben sokkal rosszabb mint a valóságban.
[nyissz]

Miért nem lep meg a dolog?! Grin Ha valamit sokáig nem visznek el, annak 99%-ban ilyen okai vannak. Nem egy bogarat láttam már, rengeteg jel van, amiből sok jóra nem lehet következtetni, de mégis páran nem veszik ezeket figyelembe és hisznek még a csodákban és azt gondolják, hogy ááá van pár gányolás/elhanyagoltságra utaló jel, de majd olcsón kijavítom...csak ahol pár gányolás van, ott lesz még több is, sokkal több.
« Utoljára szerkesztve: 2015 Január 12, 00:58:37 írta Protheus »

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3616


« Hozzászólás #46027 Dátum: 2015 Január 11, 19:32:05 »


Még egy érdekesség: a motornak nem volt betűkódja, csak számok voltak rajta - ez milyen moci lehet?
[/quote]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #46026 Dátum: 2015 Január 11, 19:13:33 »

Még egy érdekesség: a motornak nem volt betűkódja, csak számok voltak rajta - ez milyen moci lehet?

Szerintem ez nem érdekesség,valószínű,hogy régi,még 1965.előtti 1.2-es motor van benne.

Mivel 1965-ig csak egyféle motor létezett,az 1.2-es,addig csak számozva volt.De mikor 1965/08-tól bejött az 1.3-as (egy évre rá pedig az 1.5-ös is),ekkortól,hogy a különböző hengerűrtartalmakat meg lehessen különböztetni,bevezették a motorszámoknál a betűjelzéseket,D=1200,F=1300,H=1500.
Egészen 1965-ig nem volt betű,de kb ezt már tízedszer írom le itt a fórumon. Lips Sealed Grin Wink
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #46025 Dátum: 2015 Január 11, 18:35:42 »

Ha valakinek nem égető és kivár, 200-250 körül kaphat elfogadhatót, 400-450 körül pedig egész jót.
És igen, mindegy milyet vesz az ember, mindre kell költeni. Ezért is mondom, hogy meg kell nézni.
Az egy személyes vélemény, hogy képek alapján, tudva hol-mióta árulják, túl sokat nem várnék tőle, mert szerintem lesz rajta baj nem kevés.

Elmentem, megnéztem.
Papírforma bevált - élőben sokkal rosszabb mint a valóságban.

 + és -

-a gittelt csomitértető repedezik
-lámpabili körül megjelentek apró kis hólyagok
-A oszlopok alja rohad mind a kettő oldalon (de egy kis króm lemez elfedi a nagyját  Evil)
-bal oldalon hátul alul a küszöb rettenetesen szét van rohadva - gyakorlatilag tenyérnyi lyuk és körülötte is porhanyós
-müszerfal  bal alsó sarkából kb 5 cm2 ki van vágva, azon lóg ki valami vezeték ami nem is tudom milyen extra kütyübe vezet (talán állófütés kapcsoló lehetett tököm tudja) igénytelen (ez azért is furcsa mert a korhű rádiót meghagyták, és a cd-s a kesztyűtartóban figyel)
-müszerfal alól lógnak ki a vezetékek
-váltó szét van esve, 30 cm-es horizontális holtjáték üreseben, nem lehet érezni, mikor veszi be az 1-t és a 2-t
-ülés egy dolog, hogy nem gyári, de túl magas, ezért kényelmetlen
-egyik kerék tök lapos, nem ma eresztett le
-csomagtér nem nyilik
-1,5 éve áll náluk, szerintem le sem szarták. Détári Lajos autógyüjteményét árulják, ez is abban volt...

+a bódén kívülről ezen kívül nem látszik rohadás sőt szépnek is mondható ha valakinek bejön a metálzöld
+motor kivülről normális állapotú = nem úszik nyakig az olajban, és nem tünik gányoltnak a vezetékezés etc. Olajszintet, lógást nem néztem
+tetőkárpit, hátsó ülés szép
+lökhárítók szépek  Grin

Semmiképpen nem ér így 500-t. Ja és most volt levive 599-ről  Tongue
A fentiek miatt nekem tárgytalan volt, nem kell megint olyan bogár ami egyszer - többször már gányolt volt. Ez pedig olyan.
Nem  is kértem a neppert, hogy indiítsa be, csak időveszteség lett volna.
Próbakör meg ugye a tök lapos gumikkal úgysem lehetett volna.

Ja és a nepper azt írja a hírdetésben, hogy friss müszakival adná át - hát ilyen porozus küszöbbel, másfél év állás után gratula hozzá ha el tudja intézni  Lips Sealed

Még egy érdekesség: a motornak nem volt betűkódja, csak számok voltak rajta - ez milyen moci lehet?


Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #46024 Dátum: 2015 Január 10, 13:24:37 »

Sajnos, vagy nem, ma valahol 150 000től idulnak a rozsdaboglya bogarak, vizsga nélkül, reménytelen állapoban.
300-400 000 közözött vannak a használhatók, amire MINDENKÉPP kell költen, akár nem is keveseti. Amit meg rendbetettek, az 500-600- ki tudja meddig.
Szóval 250 000 ilyet, ( képről) nem igazán kani. Persze az is igaz, 250 000 ne azt nézzük, amit egy restaurált bogitól várnánk.
Itt belefér a más ülés, padlószőnyeg kárpit, stb

Ha valakinek nem égető és kivár, 200-250 körül kaphat elfogadhatót, 400-450 körül pedig egész jót.
És igen, mindegy milyet vesz az ember, mindre kell költeni. Ezért is mondom, hogy meg kell nézni.
Az egy személyes vélemény, hogy képek alapján, tudva hol-mióta árulják, túl sokat nem várnék tőle, mert szerintem lesz rajta baj nem kevés.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #46023 Dátum: 2015 Január 10, 13:13:24 »

Sajnos, vagy nem, ma valahol 150 000től idulnak a rozsdaboglya bogarak, vizsga nélkül, reménytelen állapoban.
300-400 000 közözött vannak a használhatók, amire MINDENKÉPP kell költen, akár nem is keveseti. Amit meg rendbetettek, az 500-600- ki tudja meddig.
Szóval 250 000 ilyet, ( képről) nem igazán kani. Persze az is igaz, 250 000 ne azt nézzük, amit egy restaurált bogitól várnánk.
Itt belefér a más ülés, padlószőnyeg kárpit, stb


VW 1300  1968.06.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #46022 Dátum: 2015 Január 10, 13:01:36 »

Azért ez nem 250-es kategória szerintem, így látatlanból sem. Több azért, de nyilván nem is 500  Tongue

Sok bizodalmam nincs az autó iránt tudva, hogy egy kereskedésben rohad kb 1 éve, gondolom mozdulatlanul. Látatlanban nem akarom leszólni persze, de több az esélye annak, hogy rosszabb a valóságban, mint annak, hogy ezerszer szebb/jobb, mint a képeken. Ha belegondol az ember általában milyen baja van egy bogárnak lehet, hogy 200-ért se jó vétel, ha rá kell költeni még 400-at hirtelen. Persze el kell menni, meg kell nézni, csak az a tapasztalatom, hogy még a képeken baromi szép állapotú bogarak is élőben gyakran csalódást okoznak és amik képek alapján sem kecsegtetnek túl sok jóval, ott több a baj, mint azt az ember előre gondolná. De tudom mindenki más. mindenkinek más az ingerküszöbe, van aki tojik rá, ha egy Renault ülés van befaragva, engem zavarna, ha kényelmesebb az eredetinél, akkor is és lehetne még sorolni. Ha valakinek ez tetszik, elmegy, megnézi, úgy gondolja, hogy ennyit megér, akkor vegye meg és örüljön neki, mert az a lényeg, hogy örömet okozzon neki Smiley

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #46021 Dátum: 2015 Január 10, 12:40:41 »

Az autóra nézve én sok pozitívumot nem látok. Az ára valahol 250 körül volna reális szerintem, de ez is sok mindentől függ, lehet még ennyit sem nagyon ér meg. Ezt a "megkímélt állapot" dumát a kereskedők nem nagyon unják meg, az összes autóra ezt használják, és a bogár ritkaságára sem jöttem még rá.

Azért ez nem 250-es kategória szerintem, így látatlanból sem. Több azért, de nyilván nem is 500  Tongue

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #46020 Dátum: 2015 Január 09, 22:56:00 »

Ismeri esetleg valaki ezt az autót?:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/1300/volkswagen_1300_megkimelt_allapot-8580151

Tetszik, és valahonnan ismerős is, talán itt a fórumon volt valakié? Megkiméltnek néz ki, látszik, hogy volt gazdája.
Ami nem tetszik az az, hogy a FAP-n árulják neppertelepről és lejárt müszakival.

Az autóra nézve én sok pozitívumot nem látok. Az ára valahol 250 körül volna reális szerintem, de ez is sok mindentől függ, lehet még ennyit sem nagyon ér meg. Ezt a "megkímélt állapot" dumát a kereskedők nem nagyon unják meg, az összes autóra ezt használják, és a bogár ritkaságára sem jöttem még rá.
« Utoljára szerkesztve: 2015 Január 09, 23:00:43 írta d1987 »

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #46019 Dátum: 2015 Január 09, 21:35:30 »

Szerintem min 1 eve aruljak kisebb nagyobb rendszeresseggel. Valami nem klappol vele ha eddig nem ment el. De hatha valaki tud bovebbet ennel

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #46018 Dátum: 2015 Január 09, 15:00:20 »

Ismeri esetleg valaki ezt az autót?:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/1300/volkswagen_1300_megkimelt_allapot-8580151

Tetszik, és valahonnan ismerős is, talán itt a fórumon volt valakié? Megkiméltnek néz ki, látszik, hogy volt gazdája.
Ami nem tetszik az az, hogy a FAP-n árulják neppertelepről és lejárt müszakival.

Nem elérhető Kafer_CJ
Hozzászólások: 81


« Hozzászólás #46017 Dátum: 2015 Január 08, 23:18:19 »

Keresek olcso bogarat turheto allapotban, 160.000ft erteku bogar tuning alkatreszt es kb meg egy ennyi kp-t fizethetek... mukodokepes bogart szeretnek.... ha lehet...

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #46016 Dátum: 2015 Január 08, 09:04:08 »

Klassz, koszi.  Igy mar emlekszem ra meg arra is, hogy wbx volt. Sokaig nap mint nap lattam suliba menet Smiley
Nem hiszem hogy a tdi-vel konnyebb az elete vizsgailag  Cheesy

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #46015 Dátum: 2015 Január 08, 08:26:27 »

2,1-es WBX volt benne, macerás volt vizsgáztatni, szerintem ez volt a fő baj. Egyebekben jó koncepció volt. Tényleg ő festette Stunt 303-át.

Ez Susti fórumtárs autója volt valamikor,sokáig árulta,de az egyedi fényezése,meg a viszonylag magas vételára miatt,soká talált új gazdára.

http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?action=profile;u=697

Autófényező a srác,anno még Varázsló 1303-asát ő is fényezte ha jól tudom.
Oldalak: 1 ... 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.47 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.