www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 05, 18:23:21

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921192 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 227 228 229 230 231 [232] 233 234 235 236 237 ... 395
Nyomtatás
Szerző Téma: Népautók  (Megtekintve 4226427 alkalommal)
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #6527 Dátum: 2007 Március 27, 18:01:52 »

Béci!
Tarjánba gyorsabban eljut a Miniológia mint ide Bpestre?
Vagy csak szimpatikusabbak vagyunk ezért kapjuk előbb Evil Grin Grin
Állat lett a cikked,azt hittem durvábban fogsz fogalmazni.A válaszcikkre nem tudok mit mondani

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Rulezka
« Hozzászólás #6526 Dátum: 2007 Március 27, 18:00:18 »

Köszi Cheesy Most olvastam a Miniológiát,Peti jó cikket írt Grin
Béci!
Tarjánba gyorsabban eljut a Miniológia mint ide Bpestre?
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #6525 Dátum: 2007 Március 27, 17:45:23 »

Népsportkupé a szomszédból:


Ilyet se láttam még Shocked

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #6524 Dátum: 2007 Március 27, 17:44:44 »

Béci,
gyönyörű lett az autód! Gratulálok!! 
Köszi Cheesy Most olvastam a Miniológiát,Peti jó cikket írt Grin

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #6523 Dátum: 2007 Március 27, 15:48:17 »

ugye csak viccnek szánják.. mert ez olyan hogy bármit rámondhatunk, max a teteje hasonlít rá!

Ez inkább a C3 utódja lesz, a kacsa csak marketing duma. Evil

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #6522 Dátum: 2007 Március 27, 15:36:51 »

És persze megmozgattam a Minit is végre Grin
Béci!
GRATULA, gyönyörű a gép!!
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #6521 Dátum: 2007 Március 27, 15:06:32 »

Eddig nekem ez tetszett a legjobban. Ennek a formája nagyon hasonlit a régire

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Rulezka
« Hozzászólás #6520 Dátum: 2007 Március 27, 15:03:02 »

Feltámadhat a Citroën Kacsa
Ezek csak elképzelések, de borzasztóak...
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
ugye csak viccnek szánják.. mert ez olyan hogy bármit rámondhatunk, max a teteje hasonlít rá!
Nem elérhető CsabaR4
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #6519 Dátum: 2007 Március 27, 14:05:17 »

Feltámadhat a Citroën Kacsa
Ezek csak elképzelések, de borzasztóak...
Anno a C3-ra is azt mondták, hogy "itt az új Kacsa"! Szerecsére nem vették komolyan.

1984 Renault 4 - Rönci
(1998 Renault Laguna Break)
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #6518 Dátum: 2007 Március 27, 13:30:35 »

Feltámadhat a Citroën Kacsa
Ezek csak elképzelések, de borzasztóak...


1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #6517 Dátum: 2007 Március 27, 12:51:14 »

Pont most láttam egy csodaszép Fiat 500-as kombit. Tökéletes volt, fehér szinű és német rendszámú. Egy jó nagydarab ember ült benne. Képet nem tudtam csinálni Sad

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Süni
« Hozzászólás #6516 Dátum: 2007 Március 27, 12:48:24 »

Népsportkupé a szomszédból:

<beszúrt kép törölve>

Mikor először láttam, nem hittem el....
Süni
« Hozzászólás #6515 Dátum: 2007 Március 27, 12:47:59 »

A Thalia eleje is műanyag.

Meg a Clióé, Meganeé stb...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #6514 Dátum: 2007 Március 27, 12:44:23 »

A Thalia eleje is műanyag.

ja r4esek egy kérdés, az hog ylehet hogy a 71es r4 első doblemeze műanyagból van?
nem gányolt, nem fuserált, ez gyári lemez és nem lemez hanem műanyag.. olyna mint a trabi anyaga! ki érti ezt? lehet a trabi a r4től lopta az ötletet a műanyaghoz?vagy fordítva?
az egész r4 fém, tető ajtók stb.. csak az első dob műanyag.. úgy megvoltunk lepődve, csak pislogtunk jobbra majd balra majd megint jobbra Roll Eyes Shocked

ötleteket, tippeket várok!
 
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #6513 Dátum: 2007 Március 27, 11:05:57 »

Népsportkupé a szomszédból:

Nem elérhető minim
Hozzászólások: 222


« Hozzászólás #6512 Dátum: 2007 Március 26, 23:17:43 »

És persze megmozgattam a Minit is végre Grin
Béci,
gyönyörű lett az autód! Gratulálok!! 
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #6511 Dátum: 2007 Március 26, 20:57:43 »

Vajvodáék. Már a nagyapjuk is Skodát tuningolt, és versenyzett vele. Elsősorban rallikrosszban jeleskednek.
Pontosan Cheesy Ez a 100-as már legalább 20 éve megvan neki,full alumínium bódé.Kihozta a rallye 130-asát is,azzal ha jól láttam valamelyik rokona indult.

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Süni
« Hozzászólás #6510 Dátum: 2007 Március 26, 20:53:58 »

Tegnap voltunk Rallyesprinten és ezt láttuk Cheesy
Vajvodáék. Már a nagyapjuk is Skodát tuningolt, és versenyzett vele. Elsősorban rallikrosszban jeleskednek.
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #6509 Dátum: 2007 Március 26, 19:41:44 »

És persze megmozgattam a Minit is végre Grin

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #6508 Dátum: 2007 Március 26, 19:41:11 »

Tegnap voltunk Rallyesprinten és ezt láttuk Cheesy

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6507 Dátum: 2007 Március 26, 18:25:11 »

Indulás hazafelé Mátészalkáról a bontószökevénnyel tele 2 autónyi pótalkatrésszel (gyuszkó bogara is meg volt pakolva keményen...). Az alja mint a beton, a fékek mint a satu (lada fékrendszer...), a motor bika, a zöldkártyát gyári értéken hozta, Fulda+Michelin téligumik. Egy évig pöcc-röff tette a dolgát. "Futómű, főfúvóka rendben..." (Pirx kapitány..) Grin
Nincs szívem elbontani, most fűtött garázsban pihen (előnyugdíj ?...), amint lesz zseton rendbeteszem.
...ha Vágó Pista is utalja a "feleseleges zsetont"... Grin

most figyelem, mekkora király, a küszöb alatt van kivezetve a kipuffogó.
a kársztájlingosok leszopnák magukat, ha a szuzukin gyárilag ilyen lenne :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #6506 Dátum: 2007 Március 26, 15:10:59 »

Ez le van ülteteve?
Jó kiállású gép!
Ekkor már benne volt 4 ajtó, egy komplett váltó, 1100-as blokk, kerekek, csavarok, kasztnielemek. A bogaramba is jutott vagy 3-4 nagy doboz vasaprólék, csetresz, sőt még kerekek is...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #6505 Dátum: 2007 Március 26, 14:23:00 »

Indulás hazafelé Mátészalkáról a bontószökevénnyel tele 2 autónyi pótalkatrésszel (gyuszkó bogara is meg volt pakolva keményen...). Az alja mint a beton, a fékek mint a satu (lada fékrendszer...), a motor bika, a zöldkártyát gyári értéken hozta, Fulda+Michelin téligumik. Egy évig pöcc-röff tette a dolgát. "Futómű, főfúvóka rendben..." (Pirx kapitány..) Grin
Nincs szívem elbontani, most fűtött garázsban pihen (előnyugdíj ?...), amint lesz zseton rendbeteszem.
...ha Vágó Pista is utalja a "feleseleges zsetont"... Grin

Ez le van ülteteve?
Jó kiállású gép!

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Rulezka
« Hozzászólás #6504 Dátum: 2007 Március 26, 14:10:57 »

Indulás hazafelé Mátészalkáról a bontószökevénnyel tele 2 autónyi pótalkatrésszel (gyuszkó bogara is meg volt pakolva keményen...). Az alja mint a beton, a fékek mint a satu (lada fékrendszer...), a motor bika, a zöldkártyát gyári értéken hozta, Fulda+Michelin téligumik. Egy évig pöcc-röff tette a dolgát. "Futómű, főfúvóka rendben..." (Pirx kapitány..) Grin
Nincs szívem elbontani, most fűtött garázsban pihen (előnyugdíj ?...), amint lesz zseton rendbeteszem.
...ha Vágó Pista is utalja a "feleseleges zsetont"... Grin
a kép szerint is igencsak rendbe van ez a gép!
miért nem jársz vele?
Nem elérhető Boby
Hozzászólások: 27


Vodka, sör, minden kör, rönónégy forevör!!

« Hozzászólás #6503 Dátum: 2007 Március 26, 09:56:34 »

Indulás hazafelé Mátészalkáról a bontószökevénnyel tele 2 autónyi pótalkatrésszel (gyuszkó bogara is meg volt pakolva keményen...). Az alja mint a beton, a fékek mint a satu (lada fékrendszer...), a motor bika, a zöldkártyát gyári értéken hozta, Fulda+Michelin téligumik. Egy évig pöcc-röff tette a dolgát. "Futómű, főfúvóka rendben..." (Pirx kapitány..) Grin
Nincs szívem elbontani, most fűtött garázsban pihen (előnyugdíj ?...), amint lesz zseton rendbeteszem.
...ha Vágó Pista is utalja a "feleseleges zsetont"... Grin
Rulezka
« Hozzászólás #6502 Dátum: 2007 Március 26, 09:04:39 »

Az akkori Renault kasztnik rohadtak, mint krumpli, ráadásul az R4-ből még sok is volt. Nem lehet, hogy létezett igényes utángyártott sárvédő? Utángyártani nem csak összehányva lehet, hanem igényesen is, nem? Mondjuk nem régi magyar kisipari utángyártásról van szó, hanem jugo vagy francia cuccról. A hetvenes években is hullottak széjjel a vas sárvédők pár év alatt. Szerintem teljesen elképzelhető, hogy nem gyári a cucc.

hát ebben van valami, lehetséges!
de annyira egybe van az eleje, hogy meglepő ez de tényleg!
amúgy mondjuk a 2 év állástól, alja nem igen van a gépnek,bár mivel úgyis bontás lesz belőle,ez annyira nem gáz,de az király, hogy pl a díszlécei (króm) komplettek, az első lámpák (amik az én f6osomon foncsorbetegek) azok ezen elég jók, a jobb első hibátlan a bal első meg kb 96%-osan jó Smiley
Nem elérhető CsabaR4
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #6501 Dátum: 2007 Március 26, 08:31:36 »

de akkor se értem, hog ylehetett egy 71es kocsi első doblemeze műanyagból? pedig ez egy renault
Az akkori Renault kasztnik rohadtak, mint krumpli, ráadásul az R4-ből még sok is volt. Nem lehet, hogy létezett igényes utángyártott sárvédő? Utángyártani nem csak összehányva lehet, hanem igényesen is, nem? Mondjuk nem régi magyar kisipari utángyártásról van szó, hanem jugo vagy francia cuccról. A hetvenes években is hullottak széjjel a vas sárvédők pár év alatt. Szerintem teljesen elképzelhető, hogy nem gyári a cucc.

1984 Renault 4 - Rönci
(1998 Renault Laguna Break)
Rulezka
« Hozzászólás #6500 Dátum: 2007 Március 25, 21:54:48 »

Duroplaszt?  Shocked 

most azt hiszitek viccelek?
volt itt szombaton egy cimbi (nagy trabis volt sok évig) és megkocogtatta a kocsi elejét, és szólt, te ennek olyan a hangja, mint a trabi, erre kerestünk egy kis sérülést, és tényleg, a kocsi 2 első doblemeze egy az egyben olyna "duroplaszt" műanyagból van!
de mndom,nem gányolt, gyárias megoldásnak tűnik, úgy passzolnak a kocsi illesztései,mintha most gurut volna ki a gyárból4 na meg a hátulja! ugyan a kocsi fara északi fekvésű volt évekig (ahol állt) ezt igazolja hogy csupa mohás, ehhez képest a hátsó króm lökös: MINT AZ ÚJ!
szóval furcsa egy kocsi ez, érdekes és meglepő dolgokkal.

de akkor se értem, hog ylehetett egy 71es kocsi első doblemeze műanyagból? pedig ez egy renault
RNIE
« Hozzászólás #6499 Dátum: 2007 Március 25, 21:12:55 »

ide is,hátha:
KERESEK 175/50/13 nyárigumit!!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #6498 Dátum: 2007 Március 25, 20:12:07 »

Szeretnék offolni kicsit..
"A Chronoswiss Classic-rendezvények révén végre hazánkban is meghonosított 1/100 mp-es különpróbák külföldön már jó ideje képezik alapját a színvonalas oldtimerversenyzésnek. Az egész mókának a rendezôk által is szívesen hangoztatott lényege, hogy ez a legdemokratikusabb vetélkedési mód az autósportban. Itt bárki nyerhet egy szinte filléres 500-as Trabanttal éppen úgy, mint egy méregdrága Jaguar sportkocsival."

Nézegettem az idei versenykiírásokat, és erre bukkantam.. lehet, hogy csak nekem megy fel tőle a pumpám.. Retro ujság honlapján hogy lehet ilyet kiírni.. azt hiszem, bátorkodom írni nekik egy e-mailt, addig, amíg szét nem pukkanok..
Lehet, én vagyok nagyon szegény, de az eredetire való visszaépítés szerintem nem filléres, én rendesen megérzem... ha erősen belegondolok ez az autó már egy új kp-s suzuki árában lesz, mire elkészül.. Tuti, hogy más típusoknál sem ingyen adják a 44éves alkatrészeket. Örülök, hogy a Cronoswiss-nál így nézik az autókat.. azt hiszem, most egy időre ismét elment a kedvem az egésztől.
Feleslegesen idegeled magad...
A legfelső kaszt sajna így kezel minket...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #6497 Dátum: 2007 Március 25, 19:43:21 »

Ez meg egy Kosdi lelet!

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #6496 Dátum: 2007 Március 25, 19:37:40 »

Az anyagi téren való gazdagodás nem feltétlen pajtása a lelki téren történő gazdagodásnak. Szerintem csak felületesen fogalmazott aki írta.

Petyó
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #6495 Dátum: 2007 Március 25, 19:34:56 »

És akkor még nem is emlitetted a 100ezres nagyságrendü beugrot a versenyre,ahol tolongtak tavaly a Trabisok,meg a Bogarasok.
Alig fért el tölük a sok Merci meg a csili-vili oldtimerek,fillérekböl restaurált Bentlyk,Jaguárok! Grin
Ezen a bulin nem a mi buxánkkal kalkuilálnak! Grin
Nem,de nem is hiányzik nekem.
Ellenben április 12.-től Oldtimer Expo a Vasúttörténeti Parkban. Cheesy

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #6494 Dátum: 2007 Március 25, 19:33:39 »

Szeretnék offolni kicsit..
"A Chronoswiss Classic-rendezvények révén végre hazánkban is meghonosított 1/100 mp-es különpróbák külföldön már jó ideje képezik alapját a színvonalas oldtimerversenyzésnek. Az egész mókának a rendezôk által is szívesen hangoztatott lényege, hogy ez a legdemokratikusabb vetélkedési mód az autósportban. Itt bárki nyerhet egy szinte filléres 500-as Trabanttal éppen úgy, mint egy méregdrága Jaguar sportkocsival."

Nézegettem az idei versenykiírásokat, és erre bukkantam.. lehet, hogy csak nekem megy fel tőle a pumpám.. Retro ujság honlapján hogy lehet ilyet kiírni.. azt hiszem, bátorkodom írni nekik egy e-mailt, addig, amíg szét nem pukkanok..
Lehet, én vagyok nagyon szegény, de az eredetire való visszaépítés szerintem nem filléres, én rendesen megérzem... ha erősen belegondolok ez az autó már egy új kp-s suzuki árában lesz, mire elkészül.. Tuti, hogy más típusoknál sem ingyen adják a 44éves alkatrészeket. Örülök, hogy a Cronoswiss-nál így nézik az autókat.. azt hiszem, most egy időre ismét elment a kedvem az egésztől.
Érdekes hozzáállás Undecided

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #6493 Dátum: 2007 Március 25, 19:32:28 »

Szeretnék offolni kicsit..
"A Chronoswiss Classic-rendezvények révén végre hazánkban is meghonosított 1/100 mp-es különpróbák külföldön már jó ideje képezik alapját a színvonalas oldtimerversenyzésnek. Az egész mókának a rendezôk által is szívesen hangoztatott lényege, hogy ez a legdemokratikusabb vetélkedési mód az autósportban. Itt bárki nyerhet egy szinte filléres 500-as Trabanttal éppen úgy, mint egy méregdrága Jaguar sportkocsival."


És akkor még nem is emlitetted a 100ezres nagyságrendü beugrot a versenyre,ahol tolongtak tavaly a Trabisok,meg a Bogarasok.
Alig fért el tölük a sok Merci meg a csili-vili oldtimerek,fillérekböl restaurált Bentlyk,Jaguárok! Grin
Ezen a bulin nem a mi buxánkkal kalkuilálnak! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #6492 Dátum: 2007 Március 25, 19:27:42 »

MINI teszt

http://totalcar.hu/tesztek/mini65!1

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető Sylvacska
Hozzászólások: 2143


Örült Nők ketrece

« Hozzászólás #6491 Dátum: 2007 Március 25, 18:58:42 »

Szeretnék offolni kicsit..
"A Chronoswiss Classic-rendezvények révén végre hazánkban is meghonosított 1/100 mp-es különpróbák külföldön már jó ideje képezik alapját a színvonalas oldtimerversenyzésnek. Az egész mókának a rendezôk által is szívesen hangoztatott lényege, hogy ez a legdemokratikusabb vetélkedési mód az autósportban. Itt bárki nyerhet egy szinte filléres 500-as Trabanttal éppen úgy, mint egy méregdrága Jaguar sportkocsival."

Nézegettem az idei versenykiírásokat, és erre bukkantam.. lehet, hogy csak nekem megy fel tőle a pumpám.. Retro ujság honlapján hogy lehet ilyet kiírni.. azt hiszem, bátorkodom írni nekik egy e-mailt, addig, amíg szét nem pukkanok..
Lehet, én vagyok nagyon szegény, de az eredetire való visszaépítés szerintem nem filléres, én rendesen megérzem... ha erősen belegondolok ez az autó már egy új kp-s suzuki árában lesz, mire elkészül.. Tuti, hogy más típusoknál sem ingyen adják a 44éves alkatrészeket. Örülök, hogy a Cronoswiss-nál így nézik az autókat.. azt hiszem, most egy időre ismét elment a kedvem az egésztől.

www.hajbevarras.hu
06/20-320-5869
Nem elérhető Sylvacska
Hozzászólások: 2143


Örült Nők ketrece

« Hozzászólás #6490 Dátum: 2007 Március 25, 18:38:39 »

Ez az enyém Smiley
Uuu, már kisfilm is készült  Grin Lehetne hosszabb is..

www.hajbevarras.hu
06/20-320-5869
Nem elérhető BALOOO
Hozzászólások: 104


« Hozzászólás #6489 Dátum: 2007 Március 25, 16:42:11 »

http://www.youtube.com/watch?v=4r1C8slIZ7U

Ez az enyém Smiley

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #6488 Dátum: 2007 Március 25, 04:32:55 »

Én leszek kint.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Oldalak: 1 ... 227 228 229 230 231 [232] 233 234 235 236 237 ... 395
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.15 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.