www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 05, 21:06:15

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921193 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 304 305 306 307 308 [309] 310 311 312 313 314 ... 395
Nyomtatás
Szerző Téma: Népautók  (Megtekintve 4226879 alkalommal)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #3447 Dátum: 2006 November 14, 07:01:54 »

Clubman Estate Shocked Shocked :http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=890914&command=ugras&screenwidth=1024
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=890914&command=ugras&screenwidth=1024

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Süni
« Hozzászólás #3446 Dátum: 2006 November 14, 06:40:09 »

Clubman Estate Shocked Shocked :http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=890914&command=ugras&screenwidth=1024
Ennyiért talán még meg is éri...
Nem elérhető Sylvacska
Hozzászólások: 2143


Örült Nők ketrece

« Hozzászólás #3445 Dátum: 2006 November 13, 20:44:43 »

Remélem elég kimerítő volt a válaszom.  Grin

Teljesen Grin Grin Grin

www.hajbevarras.hu
06/20-320-5869
Nem elérhető BALOOO
Hozzászólások: 104


« Hozzászólás #3444 Dátum: 2006 November 13, 20:32:52 »

Aha, de magáról a kocsiról, megbízhtóság, fenntartás, meg úgy össz-vissz.
Csak mert egy volt osztálytársam mondta, hogy sokkal jobban megéri, mint egy bogár.
Engem nem tudott meggyőzni, csak gondoltam utánakérdeztek.

Én idén tavasszal vettem a kacsát, és vaciáltam egy ideig hogy bogár vagy kacsa, mert jó bogarat kevesebb pénzért is találni mint jó kacsát.
Felsorolom mik voltak az objektív szempontok ami miatt kacsát vettem. Abszolút értelemben kicsi a fogyasztása (országúton 90-es tempóben 5,5liter 100km-en, városban 6,5-7liter 100km-en),
Nyitható a tetje, gyakorlatilag kabrió, négyajtós, nagyobb a csomagtér, és nem sokkal gyengébb egy 1200köbcentis bogárnál, mert a 602köbcentis kacsa 29 lóerős. Nyomatékban már nagyobb különbség lehet, a kacsa motorjának 39Nm a forgatónyomatéka az alap bogármotornak mennyi ez az értéke? Kacsából viszonylag kevés van hazánkban ezért az átlagember jobban megcsodálja mint a bogarat. Kevésbé objektív szempont, de szerintem kényelmesebbek az ülések a kacsában mint a bogárban, valamint az útfekvése páratlan, alacsonyan van a kocsi súlypontja, a motor szerény teljesítménye ellenére is különleges élményt nyújt az autó vezetése.
A fenntartási költségek viszonylag kicsik. Olcsó a biztosítás, én 22 évesen A00-val mindenféle kedvezmény nélkül 20ezer forintos éves díjú kötelezőt kötöttem rá tavasszal. A benzinköltségek is relatíve alacsonyak. A megbízhatóságára panasz nem lehet amennyiben az autó megfelelő műszaki állpotban van, és szükség szerint karbantartják, hidegben is könnyen indul. A fűtése elmarad a bogárétól, de nam azért mert nem fúj elegendő mennyiségű meleg levegőt, hanem azért mert sok helyen szellőzik a zárt autó is, Pl ajtógumiknál, elefántfül ablaknál, valamint a tetőnél. A kacsához az alkatrészek beszerzése többnyire megoldott, az alkatrész árak magasak, amennyiben új alkatrészt szeretnénk, bár ez függ az alkatrész típusától is. Például egy karburátor 100és 200ezer forint között mozog, egy váltó is 100ezer feletti árú, ezekhez lehet a legkevésbé alkatrészt kapni, gyakran nehzen tudják javítani. Végső esetben csere szükséges amit általában bontott alkatrészel pótolnak a tulajdonosok a magas árak miatt. Nekem eddig kerékcsapágyat kellett cserélni egy darab cseréje 15000ft-ba került, kondi, megszakító, gyertya, gyertyakábelek cseréje és egyáltalán a gyújtás gatyába rázása került 14000ft-ba, kipufogódob csere 12000ft, Világítási rendszer, és visszajelzőlámpák helyes működésének visszaállítása 5000ft. Azt hiszem ennyit kellett eddig csainálni rajta. Remélem elég kimerítő volt a válaszom.  Grin
Üdv, Balázs

Nem elérhető BALOOO
Hozzászólások: 104


« Hozzászólás #3443 Dátum: 2006 November 13, 20:05:03 »

Aha, de magáról a kocsiról, megbízhtóság, fenntartás, meg úgy össz-vissz.
Csak mert egy volt osztálytársam mondta, hogy sokkal jobban megéri, mint egy bogár.
Engem nem tudott meggyőzni, csak gondoltam utánakérdeztek.


Haliii! Nekem kacsám van.  Grin

Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #3442 Dátum: 2006 November 13, 18:26:23 »

Clubman Estate Shocked Shocked :http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=890914&command=ugras&screenwidth=1024

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #3441 Dátum: 2006 November 13, 18:19:25 »

!
alváz és üregvédő valószinüleg!! rozsda?? ejnye!!
Miről is van szó pontosan?

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #3440 Dátum: 2006 November 13, 18:18:43 »

kicsit off
Béci: nekem volt 6 éves stiftem 3,5 éve... Meghalt a főtengelycsapágysor, igaz megjárta bp-münchent gyakorlatilag hűtővíz nélkül. (gyanusan forralta a vizét végig, de az eszembe se jutott hogy ilyenre kell gyanakodni, mikor hazaértünk, cimbora farosskodás faterja egyből ezzel kezdte, hűtővíz van? az úton eszembe nem jutott volna megnézni, gondoltam a 45 fokban ez természetes...) Szóval ezt intő jelnek vettem. Ilyen mindenre jó jármű már van, csak ki kéne még fizetni (úgy még 1,2M-t). Apámnak viszont 2 hete vettünk egy 4 éves 3ajtós swiftet és az a baj, vágyom azokra a recarokra benne, a mély ülésre, a 3 ajtóra, a virgonc ezres motorra  Grin
...izé
Elkúrtad:Nem kicsit,nagyon Grin Grin Grin
Víz nélkül meg bármelyik vizes autót megölöd Evil

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Rulezka
« Hozzászólás #3439 Dátum: 2006 November 13, 13:35:13 »

Rulezka! Mi az a .... az illesztésnél???? A gyönyörű fény alatt??? Ugye nem a rozsda munkálkodik??? Asszem sírógörcsöt kapnék, ha igen Sad
(kép jobb felső sarka)

!
alváz és üregvédő valószinüleg!! rozsda?? ejnye!!
Süni
« Hozzászólás #3438 Dátum: 2006 November 13, 13:02:11 »

ha még sokáig lesz sutyuki istenítés, akkor nyitok egy új topicot a közösségiben.Smiley

Süni,
A múltkor elhoztam a kocsit, de a gyerekért kellett rohanni. Persze nincs opk az aggodalomra. Azótra is pont olyan szar, mint volt, viszem vissza...Sad
Mondtam ! Jövő okt. 28.-ig ráér !  Wink
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #3437 Dátum: 2006 November 13, 09:08:59 »

ha még sokáig lesz sutyuki istenítés, akkor nyitok egy új topicot a közösségiben.Smiley

Süni,
A múltkor elhoztam a kocsit, de a gyerekért kellett rohanni. Persze nincs opk az aggodalomra. Azótra is pont olyan szar, mint volt, viszem vissza...Sad

Süni
« Hozzászólás #3436 Dátum: 2006 November 13, 08:32:41 »

Sajna vagyok olyan hülye, hogy ezért kezdem megszeretni a sógor 4 éves Swiftjét. Valszeg ez nálam genetikai hiba: minden szerkezetnek lelke van a szememben...
Nekem volt 92-es. Soha nem hagyott cserben, ellenben a díszlécig volt elrohadva !
Süni
« Hozzászólás #3435 Dátum: 2006 November 13, 08:31:34 »

A 850-nél annyit tudok, hogy szarul lehet zsírozni, és asszem az 5százasnál is, mert a felét mellé nyomja a zsírzó, stb... Valamelyik 850-es kolléga valami speckó sajátgyártású cuccal csinálja, ő írta, hogy a simával nemigen lehet jól.
De mi sajna nem csináltuk Sad
Naná, hogy szarul lehet zsírozni, hiszen nincs rajta zsírzó. Amelyiken mégis, az utólag került rá.
Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #3434 Dátum: 2006 November 13, 01:37:00 »

Azért ahhoz elég jellegtelen szerintem,hát a bódé meg olyan amilyen Cheesy,de végülis nálunk sem az észérvek döntöttek az adott típus mellett Smiley
kicsit off
Béci: nekem volt 6 éves stiftem 3,5 éve... Meghalt a főtengelycsapágysor, igaz megjárta bp-münchent gyakorlatilag hűtővíz nélkül. (gyanusan forralta a vizét végig, de az eszembe se jutott hogy ilyenre kell gyanakodni, mikor hazaértünk, cimbora farosskodás faterja egyből ezzel kezdte, hűtővíz van? az úton eszembe nem jutott volna megnézni, gondoltam a 45 fokban ez természetes...) Szóval ezt intő jelnek vettem. Ilyen mindenre jó jármű már van, csak ki kéne még fizetni (úgy még 1,2M-t). Apámnak viszont 2 hete vettünk egy 4 éves 3ajtós swiftet és az a baj, vágyom azokra a recarokra benne, a mély ülésre, a 3 ajtóra, a virgonc ezres motorra  Grin
...izé
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #3433 Dátum: 2006 November 12, 22:34:25 »

Lehetne a Suzuki is egy kultusz-népautó, csak ne alufóliából origamizták volna össze...
Azért ahhoz elég jellegtelen szerintem,hát a bódé meg olyan amilyen Cheesy,de végülis nálunk sem az észérvek döntöttek az adott típus mellett Smiley

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #3432 Dátum: 2006 November 12, 22:30:24 »

Régebben én sem szerettem a Swifteket,de teljesen jók a tapasztalataim,naponta azzal járunk dolgozni,nyaralni voltunk haverékévalegy ismerősünk oktat a sajátjával és teljesen hibamentesek.Pedig egyik sincs agyonkímélve.
Más kérdés hogy az lenne az ideális hogy a Bogarat,Minit,Fityót hobbinak tartsuk és legyen mellette egy off autó napi használatra
Lehetne a Suzuki is egy kultusz-népautó, csak ne alufóliából origamizták volna össze...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #3431 Dátum: 2006 November 12, 22:27:21 »

Sajna vagyok olyan hülye, hogy ezért kezdem megszeretni a sógor 4 éves Swiftjét. Valszeg ez nálam genetikai hiba: minden szerkezetnek lelke van a szememben...
Régebben én sem szerettem a Swifteket,de teljesen jók a tapasztalataim,naponta azzal járunk dolgozni,nyaralni voltunk haverékévalegy ismerősünk oktat a sajátjával és teljesen hibamentesek.Pedig egyik sincs agyonkímélve.
Más kérdés hogy az lenne az ideális hogy a Bogarat,Minit,Fityót hobbinak tartsuk és legyen mellette egy off autó napi használatra

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #3430 Dátum: 2006 November 12, 22:20:26 »

Sajna vagyok olyan hülye, hogy ezért kezdem megszeretni a sógor 4 éves Swiftjét. Valszeg ez nálam genetikai hiba: minden szerkezetnek lelke van a szememben...
Azért Öreg marad... csak pihen egyelőre, mert műszakira készül, és hát most nem kell kapkodni. Végre van "téli autónk", mert sógor Londonban dekkol, és egy darabig nem jön haza...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #3429 Dátum: 2006 November 12, 22:19:04 »

Azért egy 500-ast a maga 18 lóerejével nem biztos hogy ideális főleg Pesten naponta használni.Lehet el leszek küldve a f...ba,de én vennék egy Swiftet,kb 6 éveset,amire nem kell költeni,nem kötődesz hozzá,stb.Viszont hibátlanul teszi a dolgát.
Ha Pesten laknék nem Miniznék naponta az biztos.Gyilkosság
Sajna vagyok olyan hülye, hogy ezért kezdem megszeretni a sógor 4 éves Swiftjét. Valszeg ez nálam genetikai hiba: minden szerkezetnek lelke van a szememben...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #3428 Dátum: 2006 November 12, 19:57:36 »

Értem, köszi! csak rémlett, hogy ilyet valaki írt a 850 fórumon.
Hát majd meg kell ezt is tanulnom.
sok zárójelbe(((((egyre gyakrabban tör rám a kiskocsim hiányérzete, meghogy a drága újat el kéne adni a csába a hitelével együtt és megpróbálni egy tökéletesközelire megcsinált 5kilóssal rónai az utakat, mint rendesautó. Nem könnyű döntés))))
Azért egy 500-ast a maga 18 lóerejével nem biztos hogy ideális főleg Pesten naponta használni.Lehet el leszek küldve a f...ba,de én vennék egy Swiftet,kb 6 éveset,amire nem kell költeni,nem kötődesz hozzá,stb.Viszont hibátlanul teszi a dolgát.
Ha Pesten laknék nem Miniznék naponta az biztos.Gyilkosság

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #3427 Dátum: 2006 November 12, 19:53:00 »

Nekünk semmi speckó nincs és nem is volt,egyszerű zsírzópréssel hibátlanul összejött
Értem, köszi! csak rémlett, hogy ilyet valaki írt a 850 fórumon.
Hát majd meg kell ezt is tanulnom.
sok zárójelbe(((((egyre gyakrabban tör rám a kiskocsim hiányérzete, meghogy a drága újat el kéne adni a csába a hitelével együtt és megpróbálni egy tökéletesközelire megcsinált 5kilóssal rónai az utakat, mint rendesautó. Nem könnyű döntés))))
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #3426 Dátum: 2006 November 12, 19:41:17 »

A 850-nél annyit tudok, hogy szarul lehet zsírozni, és asszem az 5százasnál is, mert a felét mellé nyomja a zsírzó, stb... Valamelyik 850-es kolléga valami speckó sajátgyártású cuccal csinálja, ő írta, hogy a simával nemigen lehet jól.
De mi sajna nem csináltuk Sad
Nekünk semmi speckó nincs és nem is volt,egyszerű zsírzópréssel hibátlanul összejött

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #3425 Dátum: 2006 November 12, 19:38:54 »

CSak a zírzás a megoldás,a miénken sosem szorult a függő.Ugyanez a helyzet a Mininél is,fater 10 éve ugyanazokkal a lengőkartengelyekkel jár,mert havonta lezsírozza,illetve minden hosszabb út előtt és után.
A 850-nél annyit tudok, hogy szarul lehet zsírozni, és asszem az 5százasnál is, mert a felét mellé nyomja a zsírzó, stb... Valamelyik 850-es kolléga valami speckó sajátgyártású cuccal csinálja, ő írta, hogy a simával nemigen lehet jól.
De mi sajna nem csináltuk Sad
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #3424 Dátum: 2006 November 12, 19:24:55 »

Napi használatos 500-as 11 évig? Smiley az nem semmi!!
Mi a titka a függőcsapszeg nem berohadásának? Állítólag kenni kéne havonta vagyis zsírzani, meg kb minden eső után. Bár a kispolszkiban ez egy évig eszembe se jutott, de a 850-esen sikerült elhasználni 5 hónap alatt. (mindegy már van új készlete, ha egyszer belekerül)

Tényleg nem semmi,de azért látszott rajta a használat,azért is lett végül eladva,mert már mindene szar volt Sad 96-tól az enyém volt Smiley
CSak a zírzás a megoldás,a miénken sosem szorult a függő.Ugyanez a helyzet a Mininél is,fater 10 éve ugyanazokkal a lengőkartengelyekkel jár,mert havonta lezsírozza,illetve minden hosszabb út előtt és után.
Jut eszembe találtam a padláson 850-es Fityó stabilizátorokat,még haveréból maradt....ha valakinek van rá igénye odaadnám

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #3423 Dátum: 2006 November 12, 19:16:04 »

Az 500-asunk dinamója 87-ben lett felújítva és 98-ig amíg megvolt a kocsi egyszer nem volt gond vele.Pedig napi használatos kocsi volt télen nyáron
Napi használatos 500-as 11 évig? Smiley az nem semmi!!
Mi a titka a függőcsapszeg nem berohadásának? Állítólag kenni kéne havonta vagyis zsírzani, meg kb minden eső után. Bár a kispolszkiban ez egy évig eszembe se jutott, de a 850-esen sikerült elhasználni 5 hónap alatt. (mindegy már van új készlete, ha egyszer belekerül)
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #3422 Dátum: 2006 November 12, 19:02:24 »

wow Cheesy

Minim: Kispolák simán csinál ilyet, bár nem ennyire szokta. Dinamós...
A másik, hogy a dinamós kispolszki nem szereti a H4-es halogénizzós lámpát se. Ha ilyen van benne, sima fényszórókra kell cserélni (nekem is at kellett) , mert valaki nem jót tett bele valamikor. Az igazi megoldás a generátorosra való átalakítás.

Partizán! Mikor nézzük meg élőben a kisfityót?
Rendbe kell tetetni a dinamót,de tényleg rendesen és nem lesz vele baj.Az 500-asunk dinamója 87-ben lett felújítva és 98-ig amíg megvolt a kocsi egyszer nem volt gond vele.Pedig napi használatos kocsi volt télen nyáron

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #3421 Dátum: 2006 November 12, 18:49:33 »

sziasztok Minisek!
egy barátom keres, felújítandó Minit, műszakival, vagy anélkül.
ha tudtok vmit, akkor szóljatok légyszi.
köszönet!
nézd meg a miniclub.hu-t meg a hasznaltauto.hu-t,mindkettőn van lejárt vizsgás Mini Wink

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #3420 Dátum: 2006 November 12, 18:43:31 »

Keréken a Mini Cheesy
wow Cheesy

Minim: Kispolák simán csinál ilyet, bár nem ennyire szokta. Dinamós...
A másik, hogy a dinamós kispolszki nem szereti a H4-es halogénizzós lámpát se. Ha ilyen van benne, sima fényszórókra kell cserélni (nekem is at kellett) , mert valaki nem jót tett bele valamikor. Az igazi megoldás a generátorosra való átalakítás.

Partizán! Mikor nézzük meg élőben a kisfityót?
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #3419 Dátum: 2006 November 12, 18:36:57 »

Így ugrik szét a motor és a váltó Grin

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #3418 Dátum: 2006 November 12, 18:36:01 »

Keréken a Mini Cheesy

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
dt
« Hozzászólás #3417 Dátum: 2006 November 12, 17:39:31 »

sziasztok Minisek!
egy barátom keres, felújítandó Minit, műszakival, vagy anélkül.
ha tudtok vmit, akkor szóljatok légyszi.
köszönet!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #3416 Dátum: 2006 November 10, 22:31:53 »

Köszi, ratro kollégával megoldottuk a dolgot. Már itt figyel az asztalon... :-)
Szerintem is töltés vagy fesszabályzó, mérünk kettőt, és kiderül.

wow.  Grin
off pda ügyben Tomi felhívott már? Mert megoldható a dolog... on
probléma: úgy tűnik fordulatszámtól függ a kispók indexének villogása... ha magas a fordulat, rendes ütemben villog, ha teljesen lefékezem az autót, akkor kb. fél percenként egyet villan...
Ötletek?
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #3415 Dátum: 2006 November 10, 21:25:43 »

Testvéremnek van egy kispolákja, és még a nagy tél előtt rendbe szeretnénk tenni, hogy tavasszal újult erővel kezdje el használni.
Télen jó azzal driftelni Evil
Ha ennyi az összes baja akkor az egy jó kispók Cheesy Meg kell mérni a töltését

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető minim
Hozzászólások: 222


« Hozzászólás #3414 Dátum: 2006 November 10, 21:18:27 »

Szerintem a töltéssel van baj,honnan nyúltál kispókot? Shocked Shocked Evil

Testvéremnek van egy kispolákja, és még a nagy tél előtt rendbe szeretnénk tenni, hogy tavasszal újult erővel kezdje el használni.
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #3413 Dátum: 2006 November 10, 20:15:10 »

wow.  Grin
off pda ügyben Tomi felhívott már? Mert megoldható a dolog... on
probléma: úgy tűnik fordulatszámtól függ a kispók indexének villogása... ha magas a fordulat, rendes ütemben villog, ha teljesen lefékezem az autót, akkor kb. fél percenként egyet villan...
Ötletek?
Szerintem a töltéssel van baj,honnan nyúltál kispókot? Shocked Shocked Evil

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető minim
Hozzászólások: 222


« Hozzászólás #3412 Dátum: 2006 November 10, 20:00:04 »

A kis elektromos hibát megoldjuk mi, a szeda meg tud segíteni a vizsgáztatásban (ha tud gurulni :-)).


wow.  Grin
off pda ügyben Tomi felhívott már? Mert megoldható a dolog... on
probléma: úgy tűnik fordulatszámtól függ a kispók indexének villogása... ha magas a fordulat, rendes ütemben villog, ha teljesen lefékezem az autót, akkor kb. fél percenként egyet villan...
Ötletek?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #3411 Dátum: 2006 November 10, 17:52:52 »

A kis elektromos hibát megoldjuk mi, a szeda meg tud segíteni a vizsgáztatásban (ha tud gurulni :-)).

Sziasztok,
Bp-en tudtok ajánlani egy megbízható kispók szerelőt?
Kis elektromos hiba, és műszakizás/zöldkártya lenne.
Keresgéltem a honlapon, de nem találtam szerelőt, csak alkatrészboltokat.
köszi
Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #3410 Dátum: 2006 November 10, 15:08:00 »

Sziasztok,
Bp-en tudtok ajánlani egy megbízható kispók szerelőt?
Kis elektromos hiba, és műszakizás/zöldkártya lenne.
Keresgéltem a honlapon, de nem találtam szerelőt, csak alkatrészboltokat.
köszi
DE ÉS OTT a fórumon nem tudtak mondani????
Nem elérhető minim
Hozzászólások: 222


« Hozzászólás #3409 Dátum: 2006 November 10, 14:30:46 »

haverom a www.fiat126.hu  nyomja Smiley
Sziasztok,
Bp-en tudtok ajánlani egy megbízható kispók szerelőt?
Kis elektromos hiba, és műszakizás/zöldkártya lenne.
Keresgéltem a honlapon, de nem találtam szerelőt, csak alkatrészboltokat.
köszi
Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #3408 Dátum: 2006 November 10, 14:01:10 »

Lente!
a Minikékbe ott oldalt van a hütő, így az ott amiatt lévő légbeömlő.. vagy inkább hő eltávozására alkalmas lukacska Smiley

itt egy kép az én Minikém hasonszörű helyéről, ugyanazon lengéscsillapítókkal mint Béci GT-jén:

Rulezka! Mi az a .... az illesztésnél???? A gyönyörű fény alatt??? Ugye nem a rozsda munkálkodik??? Asszem sírógörcsöt kapnék, ha igen Sad
(kép jobb felső sarka)
Oldalak: 1 ... 304 305 306 307 308 [309] 310 311 312 313 314 ... 395
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.154 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.